thanos.k Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Εχωντας διαβασει ΟΛΑ τα pss που υπαρχουν για τον TSI το θεμα ψυξη-ανοχες μεταλων κτλ εχει υπερ μελετηθει .Και εχει υπερ καλυφθει τεχνολογικα. ΠΧ ειναι χαζομαρα να νομιζουμε οτι στο ρελαντι το αυτοκινητο κρυωνει ... Πχ το λιωνω φτανω σπιτι τουρμπισμενος και καθομαι 10 λεπτα... το αμαξι θελει 1-3 λεπτα νορμαλ οδηγηση και ειμαστε οκ .Εξαλου το ρελαντι δεν ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο . Ο κοσμος εχει τα αυτοκινητα ως εργαλειο...και μεγνομωνα αυτο οι εταιριες δημιουργουν. Το να περιμενω 5 λεπτα ρελαντι το θεωρω τρομερη υπερβολη ...15 δευετρα ειναι υπερ αρκετο. Οσο αφορα το ξεκινημα ...παλι εκει τα πραγματα ειναι προβλεπωμενα ....δεν χρειαζεται να μπω σε καμι αναλυση. Ο εγκεφαλος κανει τα παντα . Κανενα αυτοκινητο δεν εσπασε επειδη το πατησε απο κρυο η δεν το αφησε ρελαντι ...Απλα το καναμε λιγακι θεμα στο μυαλο μας ...τι θα επρεπε να κανουν δηλαδη οι κατοχοι ΠΟΛΥ ποιο ακριβων και πολυ ποιο γρηγορων αυτοκινητων ? Τελετη πριν την οδηγηση ....? Κραταμε μια Α συμπεριφορα προς το αυτοκινητο ... και τελος..ολα τα αλλα ειναι υπερβολες... Ποσες φορες εχω δει τον φιλο μου που με μυησε στα vw να σκιζει το gt το οποιο ειναι ακινητοποιημενο απο βραδυς χειμωνα ... και στο επομενο λεπτο να ταξιδευουμε με 130-150 ...απειρες φορες.. καλοκαιρι...σκισιμο και απευθειας σβησιμο και οι ανεμηστηρες να ουρλιαζουν ...ποτε δεν επαθε κατι η τουρμπινα η το μοτερ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Εχωντας διαβασει ΟΛΑ τα pss που υπαρχουν για τον TSI το θεμα ψυξη-ανοχες μεταλων κτλ εχει υπερ μελετηθει .Και εχει υπερ καλυφθει τεχνολογικα. ΠΧ ειναι χαζομαρα να νομιζουμε οτι στο ρελαντι το αυτοκινητο κρυωνει ... Πχ το λιωνω φτανω σπιτι τουρμπισμενος και καθομαι 10 λεπτα... το αμαξι θελει 1-3 λεπτα νορμαλ οδηγηση και ειμαστε οκ .Εξαλου το ρελαντι δεν ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο . Ο κοσμος εχει τα αυτοκινητα ως εργαλειο...και μεγνομωνα αυτο οι εταιριες δημιουργουν. Το να περιμενω 5 λεπτα ρελαντι το θεωρω τρομερη υπερβολη ...15 δευετρα ειναι υπερ αρκετο. Οσο αφορα το ξεκινημα ...παλι εκει τα πραγματα ειναι προβλεπωμενα ....δεν χρειαζεται να μπω σε καμι αναλυση. Ο εγκεφαλος κανει τα παντα . Κανενα αυτοκινητο δεν εσπασε επειδη το πατησε απο κρυο η δεν το αφησε ρελαντι ...Απλα το καναμε λιγακι θεμα στο μυαλο μας ...τι θα επρεπε να κανουν δηλαδη οι κατοχοι ΠΟΛΥ ποιο ακριβων και πολυ ποιο γρηγορων αυτοκινητων ? Τελετη πριν την οδηγηση ....? Κραταμε μια Α συμπεριφορα προς το αυτοκινητο ... και τελος..ολα τα αλλα ειναι υπερβολες... Ποσες φορες εχω δει τον φιλο μου που με μυησε στα vw να σκιζει το gt το οποιο ειναι ακινητοποιημενο απο βραδυς χειμωνα ... και στο επομενο λεπτο να ταξιδευουμε με 130-150 ...απειρες φορες.. καλοκαιρι...σκισιμο και απευθειας σβησιμο και οι ανεμηστηρες να ουρλιαζουν ...ποτε δεν επαθε κατι η τουρμπινα η το μοτερ . Συμφωνω ΜΟΝΟ στο κομματι του ρελαντι και κρυωματος που αναφερεις. Οτιδηποτε πανω 15δευτερολεπτα ειναι υπερβολη και εκτος αυτου , το ρελαντι ειναι και κακο για το αμαξι. Ας μην ξεχναμε οτι στα ακριβα πισταδορικα αυτοκινητα , οι οδηγοι κανουν Cool-down (χαλαρη οδηγηση 1-2 γυρων)και οχι ρελαντι στα πιτ για μιση ωρα. Τα ψυγεια/ιντερκοουλερ πρεπει να τραβηξουν "φρεσκο" αερα. Το υπολοιπο, κομματι εισαι εκτος. Αυτα για "τους φιλους & γνωστους" που τα γ@μ@νε απο κρυα μεχρι καυτα και δεν παθαινουν τιποτα τα ακουω βερεσε. Οι νομοι της φυσης ειναι ανελεητοι. Παγωμενα μεταλλα σε φουλ πιεση εχουν ως αποτελεσμα αυξημενες φθορες στα τριβωμενα μερη. Κρυες τουρμπινες (κρυα λαδια)να λειτουργουν σε full boost , σημαινει οτι με μαθηματικη ακριβεια θα οδηγηθεις σε ραγισμενα κεραμικα και σταδιακη απωλεια επιδοσεων , αυξημενο σφυριγμα τουρμπινας, overload/υπερστροφαρισμα οπου στο τελος οσο πιο εντονη γινει η κατασταση θα σου πεταξει και το CEL στο ταμπλω. Φυσικα μετα θα φταιει η VW και θα πηγαινουμε στα συνεργεια να βριζουμε την κωλοεταιρια με τα χρεπια που μας πουλανε. Ο εγκεφαλος δεν μπορει να κανει τιποτα οταν εσυ πατας το αμαξι κρυο...αυτο που μπορει να κανει ειναι ενα μικρο compensation σε επιπεδο πιεσης αλλα και παλι δεν μαζευει τα αμαζευτα. Επισης , ο χρονος ειναι ανελεητος...θα το προβληματα θα βγουν στην επιφανεια αργα η γρηγορα εκτος και αν το αμαξι πουληθει σχετικα συντομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Συμφωνω με τον Πανο.Οι τουρμπο κινητηρες σιγουρα εχουν φθασει σε αλλο επιπεδο σε σχεση με τους παλιους και πλεον εχουν μπει σε καθημερινα αυτοκινητα.Δε χρειαζονται πλεον οι υπερβολες στην προσοχη του οδηγου απεναντι τους (οπως παλαιοτερα) αλλα αυτο δε σημαινει οτι η προσοχη που πρεπει να δειχνουμε εχει εκμηδενιστει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosch89 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να μένεις στο ρελαντί για πολλή ώρα αλλά εφόσον έχεις κόψει ρυθμό από πριν και θες μια μείωση θερμοκρασίας ακόμα (έστω και για ψυχολογικούς λόγους...), λέτε να είναι καταστροφικό να περιμένεις λίγο ακόμα? Στο θέμα ιδιαίτερα της ψυχρής εκκίνησης πιστεύω ακράδαντα πως θέλει αρκετή φροντίδα η τουρμπίνα γιατί υπάρχει τριβή πτερύγων-κελύφους, οπότε μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία και να επέλθει διαστολή καλό είναι η ταχύτητα περιστροφής και η πίεση να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Υ.Γ. Έχω ελάχιστες γνώσεις και δυστυχώς αν και φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός δεν τα ξέρω ακόμα...Οπότε το θέμα είναι άκρως ενδιαφέρον, ευχαριστώ και πάλι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 πολυ ωραίο θέμα παιδιά. μόνο που δεν έχω καταλάβει ειναι σε τι θερμοκρασία πρέπει να πέσουν τα λαδια για να μπορούμε να σβήσουμε το αυτοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Και στους 120 βαθμους να το σβησεις δεν υπαρχει θεμα διοτι θα δουλευει το συστημα μεχρι να κρυωσουν. Μια φορα μονο το εκανα με 105 βαθμους τα λαδια οταν σταματησα στα Πλαζα στην εθνικη για βενζινη...Δεν θυμαμαι τωρα αν ακουγα θορυβο απο τπτ συστηματα ψυξης παντως οταν το ξαναεβαλα μπροστα τα λαδια ηταν 99βαθμους. Γενικα το καλοκαιρι και με 97 το σβηνω. (αλλα 97 που ηταν 98 πριν 1 λεπτο. Οχι 97 που ηταν 96 βαθμοι. Δλδ να πεφτει η θερμοκρασια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 πολυ ωραίο θέμα παιδιά. μόνο που δεν έχω καταλάβει ειναι σε τι θερμοκρασία πρέπει να πέσουν τα λαδια για να μπορούμε να σβήσουμε το αυτοκίνητο Ωπα παιδια...παραννοηση. Ο σκοπος που αφηνουμε το μοτερ στο ρελαντι μετα απο πορεια , δεν ειναι να πεσουν οι θερμοκρασιες λαδιου και νερου.Δεν ειναι η υψηλη θερμοκρασια το προβλημα για τις τουρμπινες. Σκοπος της αναμονης αυτης ειναι να μειωθουν οι στροφες της φτερωτης της τουρμπινας καθοτι με το τελος λειτουργιας του κινητρα , σταματαει και η λιπανσης της τουρμπινας. Αυτο που θελουμε να επιτυχουμε ειναι να περιστρεφεται με την λιγοτερη δυνατη ταχυτητα η φτερωτη οταν σταματησει η λιπανση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Ωπα παιδια...παραννοηση. Ο σκοπος που αφηνουμε το μοτερ στο ρελαντι μετα απο πορεια , δεν ειναι να πεσουν οι θερμοκρασιες λαδιου και νερου.Δεν ειναι η υψηλη θερμοκρασια το προβλημα για τις τουρμπινες. Σκοπος της αναμονης αυτης ειναι να μειωθουν οι στροφες της φτερωτης της τουρμπινας καθοτι με το τελος λειτουργιας του κινητρα , σταματαει και η λιπανσης της τουρμπινας. Αυτο που θελουμε να επιτυχουμε ειναι να περιστρεφεται με την λιγοτερη δυνατη ταχυτητα η φτερωτη οταν σταματησει η λιπανση. αρα τελικα αφήνουμε το αυτοκίνητο στο ρελαντι η οχι ? κάποιοι είπαν ναι άλλοι είπαν οχι τι είναι το ποιο σωστό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 αρα τελικα αφήνουμε το αυτοκίνητο στο ρελαντι η οχι ? κάποιοι είπαν ναι άλλοι είπαν οχι τι είναι το ποιο σωστό ? Οπως γραψαμε πιο πριν...δεν ενδεικνεται να αφηνεις το αμαξι να λιωνει στο ρελαντι. Αντε το πολυ 10-15 δευτερολεπτα. Ο σωστος τροπος ειναι 2-3 λεπτα πριν φτασεις στον τελικο σου προορισμο να οδηγεις ατουρμπιστος για να εχεις χαμηλη ταχυτητα φτερωτης στο σβησιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 ok ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Εχωντας διαβασει ΟΛΑ τα pss που υπαρχουν για τον TSI το θεμα ψυξη-ανοχες μεταλων κτλ εχει υπερ μελετηθει .Και εχει υπερ καλυφθει τεχνολογικα. ΠΧ ειναι χαζομαρα να νομιζουμε οτι στο ρελαντι το αυτοκινητο κρυωνει ... Πχ το λιωνω φτανω σπιτι τουρμπισμενος και καθομαι 10 λεπτα... το αμαξι θελει 1-3 λεπτα νορμαλ οδηγηση και ειμαστε οκ .Εξαλου το ρελαντι δεν ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο . Ο κοσμος εχει τα αυτοκινητα ως εργαλειο...και μεγνομωνα αυτο οι εταιριες δημιουργουν. Το να περιμενω 5 λεπτα ρελαντι το θεωρω τρομερη υπερβολη ...15 δευετρα ειναι υπερ αρκετο. Οσο αφορα το ξεκινημα ...παλι εκει τα πραγματα ειναι προβλεπωμενα ....δεν χρειαζεται να μπω σε καμι αναλυση. Ο εγκεφαλος κανει τα παντα . Κανενα αυτοκινητο δεν εσπασε επειδη το πατησε απο κρυο η δεν το αφησε ρελαντι ...Απλα το καναμε λιγακι θεμα στο μυαλο μας ...τι θα επρεπε να κανουν δηλαδη οι κατοχοι ΠΟΛΥ ποιο ακριβων και πολυ ποιο γρηγορων αυτοκινητων ? Τελετη πριν την οδηγηση ....? Κραταμε μια Α συμπεριφορα προς το αυτοκινητο ... και τελος..ολα τα αλλα ειναι υπερβολες... Ποσες φορες εχω δει τον φιλο μου που με μυησε στα vw να σκιζει το gt το οποιο ειναι ακινητοποιημενο απο βραδυς χειμωνα ... και στο επομενο λεπτο να ταξιδευουμε με 130-150 ...απειρες φορες.. καλοκαιρι...σκισιμο και απευθειας σβησιμο και οι ανεμηστηρες να ουρλιαζουν ...ποτε δεν επαθε κατι η τουρμπινα η το μοτερ . Μπορεις να φταιξεις ενα καινουργιο τοπικ η να τα ποσταρεις σε αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) Ρε παιδια δεν μπορω να σηκωσω pss καοπια υπαρχουν στο νετ ...δεν ειναι δημοσιο εγγραφο ... Ουτε θα πεισω εγω κανεναν ...ξερετε τι προβληματα ειχα και τι συμπεριφορα εχω απεναντι στην Vw σιγουρα επικρητικη ,Αλλα το μοτερ σαν μπλοκ και συνολο ...ειναι εξαισιο ..με συστημα ψυξης 2 κυκλων και την φιλοσοφια της ψυξης εγκαρσιας ροης Επισης το μπλοκ θερμενεται στο ξεκινημα πολυ γρηγορα με το νερο να παραμενει εντος μπλοκ κυλινδρων εως οτου φτασει τους 95 και ξεκινησει ο κυκλος και ενα σωρο αλλα κολπακια με στοχο και την γρηγορη επιτευξη επιθ θερμ αλλα και την διατηρηση της με ενα συνολο αισθητηρων και την ολη υποθεση να την αναλαμβανει πανω απο ολα το πανεξυπνο συστημα με θερμοστατες πολλαπλων βαθμιδων .Καμια ειδικη μεταχειρηση δεν χρειαζεται ...αυτα εδω που λεμε τα λεμε για εμας...εξω υπαρχει ο απλος κοσμος... και ξαναλεω μοτερ Tsi δεν εσπασε ποτε επειδη ηταν κρυο και το πατησε ο ιδιοκτητης ...Εξαλου και να το πατησεις μεχρι να φτασει στην εδιδικη επιθ θερμοκρασια και ολοι οι αισθητηρες να πιασουν σωστες τιμες κοβει αρκετα μεχρι και 35% .... Τι να πουνε στη γερμανια και αλλες χωρες με θερμοκρασιες -9 και -10 στο χαλαρο ? Ποσες φπρες περυσι αλλεξανδρ και εβρο ηταν το αμαξι εξω 2 μερες ακινητοποιημενο και ξεκινουσα 5 το πρωι με -8 και εφευγα νορμαλ....και ποτε δεν ειχα προβλημα. Καταλαβαινω οτι καποιοι εχετε πολυ λιγο το αυτοκινητο και ειστε γεματοι δεος κτλ κτλ ...το ειχα και εγω .οι υπερβολες θα φυγουν μετα το χρονο ...να ειστε σιγουροι ..το αμαξι ποτε δεν πονουσε στο μοτερ αυτο καθε αυτο το οποιο αποτελει διαμαντι . Edited October 20, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Σιγα το δεος ρε φιλε...ενα golf ειναι. Απλα αξιζει να το προσεξουμε για να εχουμε... Εγω πχ δεν κανω στρωσιμο...δεν πιστευω στην μυθολογια του στρωσιματος (τουλαχιστον μετα τα 500χλμ) αλλα με την θερμοκρασια λαδιου ειμαι "κυριος" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Ιδια λογικη εχουμε Πανο. Μια ε92 335ι να παρω και τελος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Χτες Σαββατο σε ταξιδι στην εθνικη αθηνων κορινθου με σταθερες στροφες κινητηρα 4k και με CC ειδα θερμοκρασια λαδιου στο polar fis 100-108 °C Ειναι φυσιολογικες αυτες οι τιμες? φυσιολογικοτατες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 εγω το δουλευω αυστηρα το λαδι απο 85-98..μετα κοβω και περιμενω να κρυωσει ουτε λεπτο ,μεχρι τωρα πανω απο κει ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 Τα δίλιτρα έχουν ψυγείο λαδιού; γιατί τα 1.8 έχουν άλλο σύστημα.......και οι θερμοκρασίες είναι πολύ πιο πάνω σε μέσο όρο......εγώ είμαι από 98 το ελάχιστο σεκαλοκαίρι και έχω δει μέχρι και 117 μέγιστο σε ανάβαση στην λίμνη με πολύ ζέστη ομολογουμένως...........μετά από πάτημα 2η 3η 4η 5η μέχρι ψηλά είδα στο τέλος 107 βαθμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 οχι δεν εχουν ψυγειο λαδιου τα διλιτρα τφσι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 θα σου πω εγω με tsi 160 stock ...με 4,000 στροφές σταθέρα που λες σε εθνική ειναι μια χαρα οι θερμοκρασίες που ανέφερες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Το ιδιο και εμενα 160 stock και Tuned τα ιδια ειναι δεν αλλαζει αυτο επειδη βαζεις προγραμμα. Οπως ειχε πει σωστα ενα φιλος οταν ειχα ρωτησει και εγω για oil cooler εαν το νερο με το παραφλου αντεχει μεχρι 100 βαθμους χωρις προβλημα το λαδι σιγουρα μεχρι 130 χαλαρα.Εγω παντως οταν το πιεζω μολις παει πανω απο 102-3 το αφηνω λιγο να πεσει στα 95-96. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 εγω το δουλευω αυστηρα το λαδι απο 85-98..μετα κοβω και περιμενω να κρυωσει ουτε λεπτο ,μεχρι τωρα πανω απο κει ...... Όχι και 98 ρε, 2-3 ταχύτητες άνοιγμα να κάνεις το φτασες το 98... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 το 1.4tsi εχει ενα μικρό oil cooler υδροψυκτο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...