sot_ts Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Παιδιά καλησπέρα καταρχάς, μπορεί επιτέλους να μου πει κάποιος τι ακριβώς γίνετε με τα πίσω τακάκια σε passat tsi 1.4 '08. Η αλλαγή πρέπει να γίνει σε αντιπροσωπεία όπως μου είπαν ορισμένοι γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να μπει στον εγκέφαλο επειδή το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό ή μπορει να γίνει οπουδήποτε; Επίσης επειδή θέλησα να αγοράσω εκτός VW τα τακάκια παίρνοντας είτε ate είτε texter για πιο οικονομικά μιας και μου ζητούσαν 82 ευρώ από την αντιπροσωπεία, ξέρει κάποιος να μου πει αν το πάχος στο τακάκι είναι 16,7 ή 17,2 χιλιοστά; Έχω βρεί πιο τακάκι παίρνει αλλά υπάρχει με αυτές τις 2 επιλογές στη διάσταση τπυ πέλματος. Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Λογικα θα πρεπει εκει που θα κανεις την αλλαγη,να εχει ο μαστορας το μηχανημα με το οποιο ουσιαστικα θα ξεμπλοκαρει το χειροφρενο για να στα αλλαξει,οποτε μπορεις να το κανεις εκτος αντιπροσωπειας αρκει να εχει το μηχανημα αυτο. Σχετικα με το παχος,η διαφορα που εχουν ειναι παρα πολυ μικρη,οποτε αφου εχεις επαληθευσει οτι ειναι ακριβως τα ιδια τα παιρνεις και στην χειροτερη τα τρωνε λιγο αν δεν μπαινουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Όπως λέει και ο Κωσταντίνος, αν το συνεργείο έχει κάποιου είδους διαγνωστικό εργαλείο, τότε σίγουρα έχει και την επιλογή να ανοίξει τις πίσω δαγκάνες για να αλλαχθούν τα τακάκια. Εγώ εδώ και 100.000χλμ σχεδόν, κάνω service εκτός αντιπροσωπείας και τις δαγκάνες μου τις ανοίγει με το διαγνωστικό του ο μηχανικός. Επίσης, μπορείς να ανοίξεις τις πίσω δαγκάνες αν έχεις VCDS (VagCom). Όσο για το πάχος, μιλάς για 0,5mm διαφορά, που ούτε καν με το μάτι δεν θα μπορούσες εύκολα να την καταλάβεις. Πάρε τα χοντρά αν θελεις. Εξάλλου, όταν η δαγκάνα θα κλείσει, θα προσαρμοστεί μόνη της στο σωστό ύψος κλεισίματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 Όπως λέει και ο Κωσταντίνος, αν το συνεργείο έχει κάποιου είδους διαγνωστικό εργαλείο, τότε σίγουρα έχει και την επιλογή να ανοίξει τις πίσω δαγκάνες για να αλλαχθούν τα τακάκια. Εγώ εδώ και 100.000χλμ σχεδόν, κάνω service εκτός αντιπροσωπείας και τις δαγκάνες μου τις ανοίγει με το διαγνωστικό του ο μηχανικός. Επίσης, μπορείς να ανοίξεις τις πίσω δαγκάνες αν έχεις VCDS (VagCom). Όσο για το πάχος, μιλάς για 0,5mm διαφορά, που ούτε καν με το μάτι δεν θα μπορούσες εύκολα να την καταλάβεις. Πάρε τα χοντρά αν θελεις. Εξάλλου, όταν η δαγκάνα θα κλείσει, θα προσαρμοστεί μόνη της στο σωστό ύψος κλεισίματος. ευχαριστώ πολύ παιδιά, θα δω τι θα κανω και θα σας ενημερώσβ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sot_ts Posted October 23, 2010 Author Report Share Posted October 23, 2010 τελικα βρηκα συνεργειο για την αλλαγη όλα καλα. Το πρόβλημα τωρα είναι ότι όπου και αν εψαξα δεν μπορεσα να βρω τακακια ate. Ξερετε κανενα μαγαζι που θα μπορουσα να βρω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Θα αλλάξω και εγώ τακάκια στο αμάξι μου πίσω. Χρειάζεται συνεργείο με εγκέφαλο για το χειρόφρενο? Αφού σβηστώ άμα δεν έχεις ενεργοποιημένο το χειρόφρενο τσουλάει κανονικά... Τα βρήκα 40 ευρώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Θα αλλάξω και εγώ τακάκια στο αμάξι μου πίσω. Χρειάζεται συνεργείο με εγκέφαλο για το χειρόφρενο? Αφού σβηστώ άμα δεν έχεις ενεργοποιημένο το χειρόφρενο τσουλάει κανονικά... Τα βρήκα 40 ευρώ... ναι αλλα ειναι 2 χιλ.πριν κλεισουν.εσυ θες να ανοιξει η δαγκανα τερμα.για αυτο θελει διαγνωστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει. Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια. Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 WTF................TRANSLATE......... Thanks φίλος Ωραίο και αναλυτικό το κείμενο αλλά Έπαθα εγκεφαλικό μόνο που το είδα Θα το πάω σε έναν μάστορα που το ξέρει να μου τα περάσει αυτός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FonLibe Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 (edited) Σχετικά με την αντικατάσταση στα πίσω τακάκια σε πασσάτ με ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει τρόπος να τραβηχθεί πίσω το πιστόνι, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού οργάνου. Μπορείτε να το δείτε στο εξής βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=qLVDG2JZRus Την παραπάνω διαδικασία την έκανα μόλις πριν λίγες μέρες στο δικό μου πασσάτ και ήταν ακριβώς όπως τα λέει ο... αρχηγός στο βίντεο. Αφού αφαιρέσεις τον μηχανισμό του χειροφρένου από τη δαγκάνα, στρίβεις με το τορξ δεξιόστροφα μέχρι να τερματίσει και το πιστόνι μετά υποχωρεί στη φωλιά του, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τα παχύτερα καινούρια τακάκια ( εγώ άνοιξα λιγάκι και τον κάθε εξαερωτήρα ώστε να υποχωρήσει το πιστόνι σχεδόν με το χέρι). Υπ΄'όψη, δεν χρειάζεται να αποσυνδέσεις τίποτα άλλο ( ηλεκτρικές φίσες κλπ). Μόνο τις δύο βίδες της δαγκάνας και τις δύο βίδες του μηχανισμού του χειρόφρενου. Από ότι διαπίστωσα, επειδή άλλαξα προηγουμένως και τα εμπρός τακάκια, τα πίσω ήταν κάτω από το όριο φθοράς που δίνει η VW( 2χιλ) και παραλίγο να κάνω ζημιά στους δίσκους. Τα εμπρός είχαν περί τα 4 χιλιοστά ακόμη. Δυστυχώς όμως επειδή τα ενδεικτικά φθοράς (τα γνωστά καλωδιάκια) είναι τοποθετημένα μόνο στα εμπρός φρένα, δεν μου άναψε ποτέ καμμία ένδειξη στο καντράν. Υποψιάστηκα ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής από ορισμένους ανατριχιαστικούς ήχους που άρχισαν να ακούγονται και σκεπτόμενος ότι λογικά θα έχουν φθαρεί τα εμπρός περισσότερο, ξεκίνησα από αυτά... Ήταν η πρώτη αλλαγή σε τακάκια, μετά από 80000κμ. Edited November 12, 2017 by FonLibe 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 On 28/3/2012 at 9:59 ΜΜ, Guest TASOS HN said: Αναζητήστε το κατωτέρω , λέει τα πάντα για το ηλ. χειρόφρενο. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf μετά από ανάγνωση κατέληξα ότι το μοτέρ δέχεται τάση με αλλαγή πολικότητας για το αν θα ανοίξει ή θα κλείσει. Εάν έχετε γνωστό φρένα που να γνωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα ρωτήστε τον εάν τροφοδοτηθεί το μοτέρ με ρεύμα δεν θα ανοίξει τη δαγκάνα περσότερο, αυτό νομίζω είναι και το ζητούμενο, για να αλλαχθούν τα τακάκια. Η όλη διαδικασία αφορά κάποιον , όπως εγώ, που δεν έχω ασχοληθει με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Τα συγκεκριμένα μοτερακια στρίβουν αριστερά ή δεξιά με αναστροφή της πολικότητας από πχ μια μπαταρία. Για να γίνει αυτό, βγαίνει η φύσα και στην θέση των δύο πόλων από το μοτερακι μπαίνει το + και - της μπαταρίας. Απ' την μια θα στρίβει δεξιά και από την άλλη αριστερά. Για να χωρέσει μεγαλύτερα τακάκια με αναστροφή της πολικότητας στρίβει ανάποδα από την φορά κλεισίματος μέχρι να τερματίσει (ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος ή ένα γκρρρ) τότε βγάζουμε την μπαταρία και πιέζουμε το πιστόνι μέσα, ξανασυνδεουμε την φύσα στο μοτερακι και πατάμε το κουμπί του χειρόφρενου για να τα κλειδώσει. Το σύστημα θα στρίψει το μοτερακι όσο πρέπει αυτόματα χωρίς να ανησυχούμε αν δεν έχει κλείσει σωστά το τακακι στον δίσκο. Ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 24, 2018 Report Share Posted July 24, 2018 Πληροφοριακά μιας και γίνεται αναφορά για τα ATE τακάκια. Η vw πλέων δουλεύει με TRW ως γνήσια τακάκια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 26, 2018 Report Share Posted July 26, 2018 (edited) Ισχύει ότι δίνει και trw άλλωστε έχει πολλά σετ φρένων της trw. ΠΧ. Σε Gti Πίσω άλλαξα ΑΤΕ σε ΑΤΕ. Edited July 26, 2018 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 26, 2018 Report Share Posted July 26, 2018 49 λεπτά πριν , nikdev said: Ισχύει ότι δίνει και trw άλλωστε έχει πολλά σετ φρένων της trw. ΠΧ. Σε Gti Πίσω άλλαξα ΑΤΕ σε ΑΤΕ. Αν δεις στο θέμα των φρένων για το passat. Στο θέμα του passat B7 που έκανα. Τα έχω και φωτογραφία ακόμα και η δαγκάνες φρένων είναι με στάμπα TRW . Αλλά έχει και διάφορα τμήματα στα αμάξια τα οποία είναι και αυτά της TRW . Όπως ακρομπαρα ημιμπαρα κτλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 27, 2018 Report Share Posted July 27, 2018 Το γνωριζω αυτο σου γραφω η trw δινει εδω και χρονια σετ φρενων στο γκρουπSent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...