golfgti9a Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) *************************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 με "μαμα" μπλοκ αντε εως 0.5-.0.6 max μετά θα τα πάρεις στην μασχάλη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 (edited) **************************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 παλια το ειχαμε ψαξει το θεμα για τουρμπο στο συγκεκριμενο μοτερ και ολοι ελεγαν βια μισο με 0,7 bar..μετα δεν θα αργησει να ακουστει το μπαμ!!αλλα θυμαμαι πωε εβγαινε πιο φθηνα το να βαλεις ενα πιο δυνατο μοτερ παρα να τουρμπισεις αυτο που ειχαμε..βεβαια αυτο ειναι και το τι θελει να κανει ο καθενας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) **************************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) ******************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 μακρια απο κινεζικες.. Λογικα μια τετοια αφου με τα 200 εισαι καλυμενος θα εισαι κομπλε: http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT20/GT2052_727264_4.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) **************************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 με Κ- Jet θα έχεις θέμα με τις βενζίνες.......1τον τα μπεκ στο Κ-jet ψεκάζουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά μπεκ που ψεκάζουν ΜΟΝΟ όποτε ανοίγει η βαλδιβα εισαγωγής...+ σκέψου πόσο θα παρασύρεται το λουφτ στο "ρούφηγμα" αέρα της τουρμπίνας και πόσο δύσκολο θα είναι να ρυθμίσεις τις βενζίνες...εδω έκκεντρα βάζεις σε Κ-jet και είσαι μόνιμα (τα έχω περάσει) με ενα κατσαβιδακι στην πόρτα για να ρυθμίζεις μείγματα σχεδόν κάθε μέρα ...φανταζεσε τι έχει να γίνει με την τουρμπίνα .....στα χαμηλά θα είσαι υπερ-πλούσιος (μόνιμο ψεκασμό των μπεκ βλέπεις) και ψηλά θα είναι φτωχό το μείγμα με κίνδυνο να λιώσεις έμβολο ....ασε που δεν νομίζω να σε φτάνουν τα μαμά μπεκ για 200ps .....σε k-jet με εκκεντρα κτλ κτλ οσοι θελανε να περασουν τα 190 ps ατμοσφαιρικά βάζανε μπεκ απο κ-jet Porsche (δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο νομίζω 924) ......αν ειχες ηλεκτρικά μπεκ κτλ κτλ θα ηταν ποιο εύκολο! ...οπα! νομίζω οτι θες και 5το μπεκ με παράλληλο εγκέφαλο για τις έξτρα βενζίνες.....στο διαδίκτυο δεν έχεις βρει κάτι? κάπου? κάποιος δεν το έχει κάνει? (δεν σε εχω βρει και msn να τα πουμε.....είμαι στο τρέξιμο αυτές τις μέρες και δεν έχω βρει χρόνο να μπω τις ώρες που εισαι και εσυ .....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) *********************** Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Αν εχει 200 καινουργια σιγουρα ειναι κινεζικη...Αν αντεξει για 2-3 ανοιγματα καλα θα ειναι!Για σοβαρη τουρμπινα θες 750 ευρω+.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) ************************ Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) ************************* Edited October 27, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfgti9a Posted October 26, 2010 Author Report Share Posted October 26, 2010 (edited) ******************** ευχαριστώ όσους απάντησαν διαγραφή παρακαλώ Edited November 1, 2010 by golfgti9a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...