Jump to content
aris_cc

Βελτίωση Κινητήρα 1.8 Tsi Dsg 7

Recommended Posts

Λοιπόν, αφού η πρώτη προσπάθεια για πρόγραμμα σε dsg 7 σε cc ήταν αποτυχημένη είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με την APR.

Πέρασα μια βόλτα από εκεί προχθές για να δω τι παίζει.

Η προσπάθεια για απ'ευθείας προγραμματισμό μέσω της OBD ήταν, όπως περίμενα, αποτυχής καθώς τα μοτερ του 2010 έχουν Anti-Tuning Protection.

Ο εγκέφαλος ανοίχτηκε και διαβάστηκε από ένα μηχάνημα που είχαν εκεί και μου είπαν οτι την άλλη εβδομάδα θα είναι έτοιμο.

Οπότε περιμένω να με πάρουν από Δευτέρα-Τρίτη και θα σας κρατήσω ενήμερους.

Υ/Γ Η ενημέρωση θα γίνει ασχέτως από το αποτέλεσμα. Αν κάτσει καλώς, αν δεν κάτσει μες το πρόγραμμα είναι αυτά....

Link to comment
Share on other sites

Όπως σας ανέφερα και παραπάνω είμαι κάτοχος ενός 1.8 λευκού passat cc r-line

με dsg7 σαζμαν και CDAA μοτέρ.

Βλέποντας τους πάντες γύρω μου να δίνουν άλλον αέρα στο αμάξι αυτό βάζοντας ένα

απλό προγραμματάκι είπα να αρχίσω κι εγώ να το ψάχνω.

Οι πρώτες μου επιλογές (καθαρά από ψυχολογική άποψη) ήταν η REVO και η APR.

Το λέω αυτό γιατί 2 παιδιά από το φόρουμ που τα πέρασαν τους φέρθηκαν άψογα και δεν

έκαναν και τις πάπιες όταν τους έκατσε κάποια στραβή. (Τους κάλυψε η εγγύηση δηλάδή)

Στην APR πήγα, μου πήραν readout τον εγκέφαλο και υπάρχει ήδη αρχείο να με περιμένει.

Δεν έχω πάει στην APR να δω γιατί στην πορεία προέκυψε πιθανότητα να υπάρχει αρχείο από την REVO

κι επειδή ήξερα οτι βγάζει δυνατότερα προγράμματα είπα να κάνω μια απόπειρα εκεί.

Σημείωση : Όταν ο Σίμος έκανε ερώτηση στον Κουκουμελίδη αν έχουν πρόγραμμα ήταν κατηγορηματικός οτι δεν

έχουν. Ύστερα από δικό μου τηλεφώνημα στην Cargate (χωρίς να αποκαλύψω βέβαια ποιος είμαι) μου είπαν

ότι κάτι μπορεί να υπάρχει !!!!!

Παίρνω λοιπόν το αυτοκινητάκι μου και πάω μια βόλτα προς Βαρυμπόμπη μεριά. Φτάνω στο συνεργείο,

μιλάω με τον Κώστα -EVIL-,καλωδιώνουμε το αυτοκίνητο να δει αν έχει αρχείο (δεν είχε βέβαια)

και αποφασίζουμε να ανοίξουμε εγκέφαλο. Ανοίγουμε εγκέφαλο και στέλνουμε το readout Αγγλια και

μας είπαν οτι έχουν ένα αρχείο το οποίο ήταν πολύ κοντά στο δικό μου και με μικρές τροποποιήσεις

θα έπαιζε λογικά σε εμένα.

Εγώ δεν είχα χρόνο όμως να περιμένω, και το αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω μέσα

(όπως εκείνοι μου πρότειναν) και έφυγα περιμένοντας απάντηση.

Μετά απο δέκα μέρες περίπου με πήρε ο Κώστας οτι έχει αρχείο και κανονίζουμε για ραντεβού.

Του είχα μάλιστα τόση εμπιστοσύνη που ήρθε και πήρε το αμάξι μου από εκεί που δουλεύω και πήγε μόνος του να

του περάσει το πρόγραμμα και να κάνει ταυτόχρονα και δυναμομέτρηση. Μετά απο 2 ώρες μιλήσαμε και

μου είπε οτι το αρχείο είχε ένα μικρό πρόβλημα και έκανε κάτι κοψιματάκια αλλά ο Άγγλος θα ετοιμάσει σύντομα νεότερο.

Το ίδιο σκηνικό, μετά από περίπου μια εβδομάδα, νεο αρχείο, αλλά αυτή τη φορά με εμένα παρών και με δοκιμή στο δρόμο.

Το αυτοκίνητο πιο αργό και από μαμα. Με 5η και 2.000 rpm και δεν έλεγε να ανεβάσει και ταυτόχρονα να ακούω την

τουρμπίνα να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει (από την σκάστρα) συνεχώς 'μιλάμε για φούσκωμα και ξεφούσκαμα πάλι μετά από 1-2 δευτερόλεπτα'.

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες 2 φορές κι ενώ στο ενδιάμεσο μου έλεγε οτι μπορεί και να κατέβει ο Άγγλος

για κάτι δουλειές που έχει εδώ και να ασχοληθεί με το δικό μου .....

Κι επειδή την πήρα πρέφα την δουλειά (καλά θα μου πείτε τόσο μ@λ@κ@ς είσαι που περίμενες να μην παίξει 3-4

φορές για να το πάρεις πρέφα ? - Μάλλον ήμουν .....) του είπα οτι αν δεν έρθει ο ίδιος ο Άγγλος Ελλάδα ή

αν δεν βρουν οι Άγγλοι αυτοκίνητο σαν το δικό μου και να κάνουν πειράματα στην Αγγλία λύση δεν πρόκειται να βρεθεί

και από τότε δεν έχω νέα τους.

Μέχρι εδώ τα πράγματα έχουν κάποια μικρή λογική, καθώς κι εγώ αποφάσισα να μπω σε φάση πειραματισμού

αλλα πίστευα οτι το αρχείο δεν παίζει λόγω κάποιας δικλείδας ασφαλείας του dsg7.

Ώσπου μια ωραία πρωία ένα άλλο παλικάρι (Κώστας) με ίδιο μοτέρ με εμένα (1.8 CDAA) αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο

χτύπησε την πόρτα της REVO για πρόγραμμα.

Βεβαίως κι έχουμε του λένε και ξεκινάνε την εγκατάσταση ... Έλα όμως που αυτή έφτανε μόνο μέχρι το 80% και κόλλαγε εκεί !!!!

Λύσιμο λοιπόν εγκεφάλου και πάλι προσπάθεια για εγκατάσταση και πάλι τζίφος .... Αποφασίστηκε να φύγει ο

εγκέφαλος Αγγλία (δεν είχε και άλλη επιλογή ο κακομοίρης ο Κώστας) και μετά από 2-3 μέρες ο εγκέφαλος είχε

γυρίσει πίσω και μάλιστα με φορεμένο πρόγραμμα Stage 1. Όταν πήγε να το παραλάβει το παλικάρι του είπαν τα ευχάριστα και

οτι όλα δούλευαν ρολόι και οτι μπορούσε να πάρει το αυτοκίνητο να φύγει. Ευτυχώς ο άνθρωπος ζήτησε να κάνει μια δοκίμή

πριν πληρώσει ... Το αυτοκίνητο να σέρνεται όπως σερνόταν το δικό μου !!!!!!!! Να βαριέται να ανεβάσει στροφές, να πηγαίνει

πιο αργά και από μαμά και αυτοί να προσπαθούν να τον πείσουν οτι το αμάξι δουλεέυει ΑΨΟΓΑ !!!!! :whistling:

Μετά από αυτό συμπεραίνω οτι η REVO πολύ απλά δεν έχει αρχείο για CC με CDAA μοτέρ (όλα τα καινούρια πλέον αυτό φοράνε)

και κάνει πειράματα στο κεφάλι του κάθε ανυποψίαστου.

Από μένα λοιπόν τρώνε ένα μεγάλο Χ και ελπίζω να προφυλάξω μερικούς κατόχους CC με CDAA μοτέρ από την

περιπέτεια να πάνε να δοκιμάσουν.

Συγνώμη για το τόσο μεγάλο post, δεν το συνηθίζω (σε αντίθεση με τον Σίμο) αλλά το έκανα για το καλό των μελών της κοινότητας.

Υ/Γ Έχω πάρει τον -EVIL- 5-6 φορές τηλέφωνο από τότε και ποτέ δεν το έχει σηκώσει.

Τώρα αν μου πει οτι το έκανε από ντροπή που δεν θα μου είχε κάποια απάντηση να μου δώσει "Sorry αλλά δεν θα με πείσει"

Υ/Γ2 Δεν έχω καμμία απολύτως σχέση με την REVO (είτε φιλική - είτε εχθρική) οπότε το παραπάνω post δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως εμπαθές.

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Όπως σας ανέφερα και παραπάνω είμαι κάτοχος ενός 1.8 λευκού passat cc r-line

με dsg7 σαζμαν και CDAA μοτέρ.

Βλέποντας τους πάντες γύρω μου να δίνουν άλλον αέρα στο αμάξι αυτό βάζοντας ένα

απλό προγραμματάκι είπα να αρχίσω κι εγώ να το ψάχνω.

Οι πρώτες μου επιλογές (καθαρά από ψυχολογική άποψη) ήταν η REVO και η APR.

Το λέω αυτό γιατί 2 παιδιά από το φόρουμ που τα πέρασαν τους φέρθηκαν άψογα και δεν

έκαναν και τις πάπιες όταν τους έκατσε κάποια στραβή. (Τους κάλυψε η εγγύηση δηλάδή)

Στην APR πήγα, μου πήραν readout τον εγκέφαλο και υπάρχει ήδη αρχείο να με περιμένει.

Δεν έχω πάει στην APR να δω γιατί στην πορεία προέκυψε πιθανότητα να υπάρχει αρχείο από την REVO

κι επειδή ήξερα οτι βγάζει δυνατότερα προγράμματα είπα να κάνω μια απόπειρα εκεί.

Σημείωση : Όταν ο Σίμος έκανε ερώτηση στον Κουκουμελίδη αν έχουν πρόγραμμα ήταν κατηγορηματικός οτι δεν

έχουν. Ύστερα από δικό μου τηλεφώνημα στην Cargate (χωρίς να αποκαλύψω βέβαια ποιος είμαι) μου είπαν

ότι κάτι μπορεί να υπάρχει !!!!!

Παίρνω λοιπόν το αυτοκινητάκι μου και πάω μια βόλτα προς Βαρυμπόμπη μεριά. Φτάνω στο συνεργείο,

μιλάω με τον Κώστα -EVIL-,καλωδιώνουμε το αυτοκίνητο να δει αν έχει αρχείο (δεν είχε βέβαια)

και αποφασίζουμε να ανοίξουμε εγκέφαλο. Ανοίγουμε εγκέφαλο και στέλνουμε το readout Αγγλια και

μας είπαν οτι έχουν ένα αρχείο το οποίο ήταν πολύ κοντά στο δικό μου και με μικρές τροποποιήσεις

θα έπαιζε λογικά σε εμένα.

Εγώ δεν είχα χρόνο όμως να περιμένω, και το αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω μέσα

(όπως εκείνοι μου πρότειναν) και έφυγα περιμένοντας απάντηση.

Μετά απο δέκα μέρες περίπου με πήρε ο Κώστας οτι έχει αρχείο και κανονίζαμε για ραντεβού.

Του είχα μάλιστα τόση εμπιστοσύνη που ήρθε και πήρε το αμάξι μου από εκεί που δουλεύω και πήγε μόνος του να

του περάσει το πρόγραμμα και να κάνει ταυτόχρονα και δυναμομέτρηση. Μετά απο 2 ώρες μιλήσαμε και

μου είπε οτι το αρχείο είχε ένα μικρό πρόβλημα και έκανε κάτι κοψιματάκια αλλά ο Άγγλος θα ετοιμάσει σύντομα νεότερο.

Το ίδιο σκηνικό, μετά από περίπου μια εβδομάδα, νεο αρχείο, αλλά αυτή τη φορά με εμένα παρών και με δοκιμή στο δρόμο.

Το αυτοκίνητο πιο αργό και από μαμα. Με 5η και 2.000 rpm και δεν έλεγε να ανεβάσει και ταυτόχρονα να ακούω την

τουρμπίνα να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει (από την σκάστρα) συνεχώς 'μιλάμε για φούσκωμα και ξεφούσκαμα πάλι μετά από 1-2 δευτερόλεπτα'.

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες 2 φορές κι ενώ στο ενδιάμεσο μου έλεγε οτι μπορεί και να κατέβει ο Άγγλος

για κάτι δουλειές που έχει εδώ και να ασχοληθεί με το δικό μου .....

Κι επειδή την πήρα πρέφα την δουλειά (καλά θα μου πείτε τόσο μ@λ@κ@ς είσαι που περίμενες να μην παίξει 3-4

φορές για να το πάρεις πρέφα ?) Μάλλον ήμουν .....

Γι'αυτό του είπα οτι αν δεν έρθει ο ίδιος ο Άγγλος Ελλάδα ή αν δεν βρουν οι Άγγλοι αυτοκίνητο

σαν το δικό μου και να κάνουν πειράματα στην Αγγλία λύση δεν πρόκειται να βρεθεί και από τότε δεν έχω νέα τους.

Μέχρι εδώ τα πράγματα έχουν κάποια μικρή λογική, καθώς κι εγώ αποφάσισα να μπω σε φάση πειραματισμού

αλλα πίστευα οτι το αρχείο δεν παίζει λόγω κάποιας δικλείδας αδφαλείας του dsg7.

Ώσπου μια ωραία πρωία ένα α΄λλο παλικάρι (Κώστας) με ίδιο μοτέρ με εμένα (1.8 CDAA) αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο

χτύπησε την πόρτα της REVO για πρόγραμμα.

Βεβαίως κι έχουμε του λένε και ξεκινάνε την εγκατάσταση ... Έλα όμως που αυτή έφτανε μόνο μέχρι το 80% και κόλλαγε εκεί !!!!

Λύσιμο λοιπόν εγκεφάλου και πάλι προσπάθεια για εγκατάσταση και πάλι τζίφος .... Αποφασίστηκε να φύγει ο

εγκέφαλος Αγγλία (δεν είχε και άλλη επιλογή ο κακομοίρης ο Κώστας) και μετά από 2-3 μέρες ο εγκέφαλος είχε

γυρίσει πίσω και μάλιστα με φορεμένο πρόγραμμα Stage 1. Όταν πήγε να το παραλάβει το παλικάρι του είπαν τα ευχάριστα και

οτι όλα δούλευαν ρολόι και οτι μπορούσε να πάρει το αυτοκίνητο να φύγει. Ευτυχώς ο άνθρωπος ζήτησε να κάνει μια δοκίμή

πριν πληρώσει ... Το αυτοκίνητο να σέρνεται όπως σερνόταν το δικό μου !!!!!!!! Να βαριέται να ανεβάσει στροφές, να πηγαίνει

πιο αργά και από μαμά και αυτοί να προσπαθούν να τον πείσουν οτι το αμάξι δουλεέυει ΑΨΟΓΑ !!!!! :whistling:

Μετά από αυτό συμπεραίνω οτι η REVO πολύ απλά δεν έχει αρχείο για CC με CDAA μοτέρ (όλα τα καινούρια πλέον αυτό φοράνε)

και κάνει πειράματα στο κεφάλι του κάθε ανυποψίαστου.

Από μένα λοιπόν τρώνε ένα μεγάλο Χ και ελπίζω να προφυλάξω μερικούς κατόχους CC με CDAA μοτέρ από την

περιπέτεια να πάνε να δοκιμάσουν.

Συγνώμη για το τόσο μεγάλο post, δεν το συνηθίζω (σε αντίθεση με τον Σίμο) αλλά το έκανα για το καλό των μελών της κοινότητας.

Υ/Γ Έχω πάρει τον -EVIL- 5-6 φορές τηλέφωνο από τότε και ποτέ δεν το έχει σηκώσει.

Τώρα αν μου πει οτι το έκανε από ντροπή που δεν θα μου είχε κάποια απάντηση να μου δώσει "Sorry αλλά δεν θα με πείσει"

Υ/Γ2 Δεν έχω καμμία απολύτως σχέση με την REVO (είτε φιλική - είτε εχθρική) οπότε το παραπάνω post δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως εμπαθές.

οχι ρε φιλε αυτα πρεπει να λεγονται καλα εκανες για να μην το προσπαθησει κανενας αλλος εκτος και εαν βγει ο κωστα απο τη ρεβο και πει επισιμα οτι ναι πλεον υπαρχει file και για το cda μοτερ και για dsg εκει ναι ενταξει να παει ο κοσμος να το δοκημασει δεν εχει να χασει και τιποτα τωρα περιμενουμε να μας πεις νεα και απο την apr πιστευω να μην σε απογοητευση και αυτη καλα αποτελεσματα να εχεις για οτι και να κανεις στο αμαξακι σου

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω μενω εκπληκτος απο την σταση του Κουκουμελιδη.Δεν τον εχω για τετοιο ανθρωπο,εχω ακουσει τα καλητερα,αλλα και εγω οποτε χρειαστηκα κατι ηταν παντα προθυμος να ακουσει και να βοηθησει αν μπορουσε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντα φίλε μου από τέτοιες συμπεριφορές κρίνεται η Εταιρεία και όχι ο πωλητής

άρα στην περίπτωση μας η REVO. Ο Κουκουμελίδης ένας απλος πωλήτής είναι και σαν

τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Και σας γράφω και πάλι. Όλα αυτά που έγιναν με εμένα μπορώ να τα καταλάβω καθώς ήξερα

οτι ξεκίνησα να κάνω ένα μικρό πείραμα καθώς δεν είχε μπει ακόμα (μέχρι τότε) πρόγραμμα σε

passat cc με dsg7.

Το γεγονός όμως που συνέβη στον Κώστα, να μην παίζει δηλαδή σωστά το πρόγραμμα και να

προσπαθούν να τον πείσουν οτι όλα είναι μια χαρά, ξεφεύγει για μένα από τα όρια της μ@λ@κί@ς και

φτάνει τα όρια της εξαπάτησης. Γιατί δεν πιστεύω οτι από τη στιγμή που έβαλαν τον εγκέφαλο πάνω στο

αυτοκίνητο, δεν το έκαναν μια βόλτα να δουν αν παίζει (βόλτα που θα πρέπει να την έκανε ο Κώστας), ούτε πιστεύω

οτι δεν κατάλαβαν οτι το αμάξι σέρνεται. Άρα πήραν έγκριση από την κεφαλή της εταιρείας "Μάγκες, καν'τε την πάπια

και αν τσιμπήσει τσίμπησε" ....

Υ/Γ Please μην κάνετε παραθέσεις σε πολύ μεγάλα post γιατί γεμίζουν οι σελίδες ανούσια. Thanks

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός όμως που συνέβη στον Κώστα, να μην παίζει δηλαδή σωστά το πρόγραμμα και να

προσπαθούν να τον πείσουν οτι όλα είναι μια χαρά, ξεφεύγει για μένα από τα όρια της μ@λ@κί@ς και

φτάνει τα όρια της εξαπάτησης. Γιατί δεν πιστεύω οτι από τη στιγμή που έβαλαν τον εγκέφαλο πάνω στο

αυτοκίνητο, δεν το έκαναν μια βόλτα να δουν αν παίζει (βόλτα που θα πρέπει να την έκανε ο Κώστας), ούτε πιστεύω οτι δεν κατάλαβαν οτι το αμάξι σέρνεται.

Ακριβώς αυτό είναι το ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΟ όπου και πραγματικά απογοητεύτηκα όταν το άκουσα!!! Το τονίζω αυτό γιατί ειδικά ο Κώστας είναι ένας άνθρωπος μεγάλος σε ηλικία, σοβαρότατος σε συμπεριφορά, που το είδε το όλο θέμα όχι σαν "βελτίωση" με την οπτική που το βλέπουμε, αλλα καθαρά σαν μεράκι και "δώρο στον εαυτό του"

Ναι μετά δεν το έπαιξαν πάπιες, ναι μετά δήλωναν ότι θα αναλάβουν την ΟΠΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ευθύνη, αλλά από την άλλη δεν αλλάζει το γεγονός ότι πολύ απλα, ήταν μια διαδικασία/περιπέτεια στην οποία μπλέχτηκε ο πελάτης ενώ δεν θα έπρεπε καν! Ξενέρωσα ακόμα περισσότερο δε, όταν μου είπε ο Κώστας ότι του ανέφεραν πως "έχουν φορέσει Revo σε CDAA CC". Εγώ δεν έχω δει κανένα, εκτός και αν υπάρχουν τόσοι πορωμένοι που βάζουν προγράμματα και δεν βγαίνουν ποτέ στο διαδίκτυο να τα δηλώσουν.

Ξέρω ότι φοράω REVO, ξέρω ότι η συμπεριφορά τους απέναντι ΜΟΥ μέχρι τώρα ήταν άψογη, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να σιωπήσω σε κάτι το οποίο είναι επιεικώς απαράδεκτο σαν αποτέλεσμα!

Για το αμάξι του Άρη, απορώ με το κουράγιο του. Εγώ από τη δεύτερη "στραβή" ήμουν κατηγορηματικός να το αφήσει! Ηταν προφανές ότι οι Άγγλοι έπαιζαν με ασκήσεις επί χάρτου χωρίς να έχουν δείγμα να δοκιμάσουν και να κάνουν troubleshooting! Με βάση αυτό, το έχω 99.99% δεδομένο ότι πολύ απλα, κάπου έχαναν κάτι σαν στοιχείο με τα όποια αποτελέσματα και δεν θεωρώ ότι θα μπορούσε να αλλάξει αν δεν έπιαναν ένα ίδιο αμάξι να βρουν πρακτικά τη λύση! Από την άλλη, ο Αρης την είχε δει πολύ cool την όλη κατάσταση, ήξερε από την αρχή κιόλας ότι "δοκιμάζανε" οπότε τους άφησε...

Παντως εγω μενω εκπληκτος απο την σταση του Κουκουμελιδη.Δεν τον εχω για τετοιο ανθρωπο,εχω ακουσει τα καλητερα,αλλα και εγω οποτε χρειαστηκα κατι ηταν παντα προθυμος να ακουσει και να βοηθησει αν μπορουσε!!!!

Ο Κωνσταντίνος είναι και γ@μώ στη δουλειά του, σε βαθμό που προσωπικά τον θαυμάζω και του το έχω πει, αλλα δεν παύει να είναι υπάλληλος σε μια εταιρεία! Επομένως, σήμερα μπορεί ο Κωνσταντίνος να είναι εκεί, και αύριο όχι! Σήμερα μπορεί να είναι η Cargate ο επίσημο revo dealer, αλλά και παλι αύριο όχι! Για τον πελάτη επομένως πρωταρχικά μετράει το τι κάνει η μαμά εταιρεία! Στην τελική, σαν "πωλητής" να τα ακούσει ο άλλος, ΑΛΛΑ πέρα από αυτό τι? Κατσαβίδι δεν πιανει μιας και δεν είναι μηχανικός ο άνθρωπος, λάπτοπ δεν πιανει μιας και δεν είναι προγραμματιστής, τότε τι να του προσάψεις αν το προιόν που του δίνεται προς πώληση κάπου "το χάνει" και αυτός που είναι ο άμεσος υπεύθυνος δηλώνει περίτρανα ότι το προιόν του είναι σωστό?

Link to comment
Share on other sites

Άρη παραδίνομαι... :getlost:

Τα πράγματα είναι όπως τα λες.

Μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε, ο συνδυασμός CDAA+DSG δεν καλύπτεται από αναβάθμιση της revo στο CC.

Δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες του γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο (η μητρική revo απλά δεν μπορεί να βρει αντίστοιχο αυτοκίνητο), αλλά ενώ στα μηχανικά κιβώτια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα υπάρχουν κάποιες δυσλειτουργίες, άρα προς το παρών δεν υπάρχει κάλυψη, γι αυτό και δεν έχει βγει κανένας αντίστοιχος κώδικας πουθενά στο δίκτυο συνεργατών μας προς πώληση.

Σε καμία περίπτωση δεν σε έχω αμελήσει, απλά έχω υπερβολικό φόρτο εργασίας αυτό τον καιρό και είμαι σε αναμονή από Αγγλία για αποστολή μηχανικού τους (μηχανικού λογισμικών) για την επίλυση του θέματος.

Η περίπτωση του CC με το μηχανικό κιβώτιο που υπήρξε παραπλήσιο πρόβλημα είναι εντελώς διαφορετική, καθώς το αυτοκίνητο μετά από μια σύντομη δοκιμή που του κάναμε λειτούργησε σωστά, αλλά μόλις "διάβασε" ο εγκέφαλος έκανε κάποιους δισταγμούς.

Ο κάτοχος είχε ήδη ταλαιπωρηθεί χωρίς το αυτοκίνητό του για 3 ημέρες (για αυτοκίνητο "αντικατάστασης" του δώσαμε το εταιρικό μας Α6 2,0L TFSi) και δεν ήθελε (με το δίκιο του) να ταλαιπωρηθεί άλλο.

Θα σε πάρω κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά... :super:

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο φίλε Κώστα που δεν πας να με βγάλεις τρελό για αυτά που γράφω σε παραδέχομαι ...

Άλλοι στη θέση θα άρχιζαν τα "Μα αυτό, Μα το άλλο, Αν το είχαμε κάνει αλλιώς ....." και τέτοιες άλλες μ@λ@κίες.

Ελπίζω να βρείτε σύντομα κώδικα αλλά όπως σου γράφω και παραπάνω δύο περιπτώσεις υπάρχουν μόνο για να το κάνετε αυτό σύντομα

α) Να κατέβει ο Άγγλος Ελλάδα και να του εμπιστευτεί κάποιος για δοκιμή το αυτοκίνητο του ή

β) Να βρεθεί αυτοκίνητο αντίστοιχο στην Αγγλία.

Αν δεν γίνει κάτι από αυτά βλέπω να βγάζει πρόγραμμα πριν από εσάς μέχρι και η MastromitsosPower !!!! ;)

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Άρη παραδίνομαι... :drool:

Τα πράγματα είναι όπως τα λες.

Μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε, ο συνδυασμός CDAA+DSG δεν καλύπτεται από αναβάθμιση της revo στο CC.

Δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες του γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο (η μητρική revo απλά δεν μπορεί να βρει αντίστοιχο αυτοκίνητο), αλλά ενώ στα μηχανικά κιβώτια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα υπάρχουν κάποιες δυσλειτουργίες, άρα προς το παρών δεν υπάρχει κάλυψη, γι αυτό και δεν έχει βγει κανένας αντίστοιχος κώδικας πουθενά στο δίκτυο συνεργατών μας προς πώληση.

Η περίπτωση του CC με το μηχανικό κιβώτιο που υπήρξε παραπλήσιο πρόβλημα είναι εντελώς διαφορετική, καθώς το αυτοκίνητο μετά από μια σύντομη δοκιμή που του κάναμε λειτούργησε σωστά, αλλά μόλις "διάβασε" ο εγκέφαλος έκανε κάποιους δισταγμούς.

Ο κάτοχος είχε ήδη ταλαιπωρηθεί χωρίς το αυτοκίνητό του για 3 ημέρες (για αυτοκίνητο "αντικατάστασης" του δώσαμε το εταιρικό μας Α6 2,0L TFSi) και δεν ήθελε (με το δίκιο του) να ταλαιπωρηθεί άλλο.

Θα σε πάρω κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά... :drool:

Κωνσταντίνε Γεια και από μένα.

Συμφωνώ και εγώ ότι είναι μαγκιά σου (με την καλή έννοια) που μπαίνεις εδώ μέσα να υπερασπιστείς το μεροκάματο σου, αλλά υπάρχουν ορισμένα ΑΛΛΑ....

1) Μετά την εμπειρία μου, δεν πιστεύω ότι η REVO διέθετε κώδικα για μοτέρ CDAA όταν βάλατε μέσα το αμάξι μου για πρόγραμμα. ΦΑΟΥΛΛΛΛ

2) Η εταιρία (το αφεντικό και εσύ) μου φέρθηκε σχεδόν άψογα, αλλά το θεωρώ υποχρέωση σας προς την ψυχική οδύνη του ΠΕΛΑΤΗ. Δεν συγχώρησα το γεγονός που δεν με ενημερώσατε ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά και να κλειδώσει η ECU. Δικαιολογίες ότι "....πρώτη φορά έτυχε" ή ότι "..το πρωί έβαλα πρόγραμμα σε 2 CC και δεν υπήρξε πρόβλημα" για μένα είναι ΜΗΔΕΝ.

3) Δεν συγχωρώ τα λεγόμενα σου "....καθώς το αυτοκίνητο μετά από μια σύντομη δοκιμή που του κάναμε λειτούργησε σωστά, αλλά μόλις "διάβασε" ο εγκέφαλος έκανε κάποιους δισταγμούς". Δυστυχώς τα πράγματα είναι όπως τα γράφει παραπάνω ο Άρης, με τον οποίο μίλησα μετά την τραυματική εμπειρία μου εκείνο το απόγευμα (και με τον Σίμο).

3) Αν θέλει η εταιρία να έχει καλό όνομα στην αγορά, αυτά τα ΑΛΛΑ πρέπει να λείψουν. Ή ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ Η REVO (CARGATE) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΙΑ PASSAT CDAA (ΜΑΝUAL - DSG) Ή ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Δεν θα πληρώσουν την κρίση οι καλόπιστοι πελάτες. Οκαλός πωλητής δεν λέει ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ). Για ό,τι δεν είμαστε σίγουροι ότι παίζει χωρίς πρόβλημα, κάνουμε επισήμανση "we provide at YOUR OWN RISK!!!!!"

Ένα δεν μπορώ να καταλάβω!!!! Ο Παντελής από την θεσ/νίκη φοράει σε μοτέρ CDAA φτιαχτό πρόγραμμα και ο δήθεν ΚΟΛΟΣΣΟΣ του Tuning REVO περιμένει να βρει αυτοκίνητο για να εξελίξει κώδικα. Η δικιά μου ECU πήγε Αγγλία για 2 μέρες και γύρισε από τους "έξπερτς" με πρόγραμμα που δεν έπαιζε!!!!!!

Αν θυμάσαι σου ζήτησα κάποιες απαντήσεις, αλλά δεν μου έδωσες καμιά επειδή οι Εγγλέζοι δεν δώσανε καμμιά!!!!!!! ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!!!!!!

Τέλος πάντων, εγώ δεν κρατάω κακία, επειδή το αμαξάκι μου δουλεύει μια χαρά (ευτυχώς με το μαμά πρόγραμμα) και μου δώσατε την εγγύηση των 2 χρόνων για την ECU μετά την ταλαιπωρία στην οποία την υποβάλατε.

Να είσαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Η δικιά μου ECU πήγε Αγγλία για 2 μέρες και γύρισε από τους "έξπερτς" με πρόγραμμα που δεν έπαιζε!!!!!!

Καλωσήρθες Κώστα. Καλά τα λες γιατί ο κάθε πελάτης πιστεύω έχει δικαίωμα να εκφράζει τα παράπονα του για

οτιδήποτε στραβό του συμβαίνει.

Για το συγκεκριμένο θέμα που σου παραθέτω παραπάνω όμως (χωρίς να είμαι ειδικός βέβαια) νομίζω οτι κάνεις λάθος.

Σκέτος εγκέφαλος χωρίς το αυτοκίνητο είναι σαν να πας σε ένα γιατρό ένα κεφάλι και να του πεις "καν'το καλά".

Αν δεν έχει και το σώμα να δει τις αλληλεπιδράσεις του σώματος με τα υπόλοιπα μέλη πως να είναι σίγουρος οτι θα δουλέψει ??

Στην Αγγλία πιστεύω οτι απλά έκαναν αυτό που δεν μπόρεσαν να σου κάνουν εδώ. Να φλασάρουν δηλαδή τον εγκέφαλο

με το ίδιο αρχείο που θα σου πέρναγε εδώ και ο Κώστας.

Σημασία έχει οτι έκαναν έναν άνθρωπο που είχε καλή εικόνα για την εταιρεία να ακούει πλέον REVO και να τρέχει !!!! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες Κώστα. Καλά τα λες γιατί ο κάθε πελάτης πιστεύω έχει δικαίωμα να εκφράζει τα παράπονα του για

οτιδήποτε στραβό του συμβαίνει.

Για το συγκεκριμένο θέμα που σου παραθέτω παραπάνω όμως (χωρίς να είμαι ειδικός βέβαια) νομίζω οτι κάνεις λάθος.

Σκέτος εγκέφαλος χωρίς το αυτοκίνητο είναι σαν να πας σε ένα γιατρό ένα κεφάλι και να του πεις "καν'το καλά".

Αν δεν έχει και το σώμα να δει τις αλληλεπιδράσεις του σώματος με τα υπόλοιπα μέλη πως να είναι σίγουρος οτι θα δουλέψει ??

Στην Αγγλία πιστεύω οτι απλά έκαναν αυτό που δεν μπόρεσαν να σου κάνουν εδώ. Να φλασάρουν δηλαδή τον εγκέφαλο

με το ίδιο αρχείο που θα σου πέρναγε εδώ και ο Κώστας.

Σημασία έχει οτι έκαναν έναν άνθρωπο που είχε καλή εικόνα για την εταιρεία να ακούει πλέον REVO και να τρέχει !!!! :hyper:

Άρη καλώς σε βρήκα και εδώ. Εντάξει, για την παρατήρηση σου έχεις δίκιο, αλλά βρε αδελφέ δεν έχει εξασφαλίσει η REVO ούτε ΕΝΑ PASSAT CC 1.8 TSI CDAA επί 1 χρόνο σε ολόκληρη την Ευρώπη για να κάνει τις απαιτούμενες δοκιμές και ξεφτιλίζει τους εκπροσώπους της (όπως την CARGATE), διακινδυνεύει την φήμη της, ενώ ακόμα και ο Έλληνας "μαστρό-Μήτσος" (το λέω με συμπάθεια) τους κάνει πλάκα???????

ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το έχουν χ@σμένο το CC επειδή εμπορικά δεν τους καίει? Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά!

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση τι διαφορα εχει το φτιαχτο προγραμμα απο ενα προγραμμα revo, apr κλπ. Το passat cc μπορει να μην τους καει εμπορικα αλλα δεν παυει να φοραει μοτερ 1.8 τσι και ο καθενας που το παιρνει θελει να το βελτιωσει και παραλληλα να εχει και ενα αυτοκινητο α κλασης.

Link to comment
Share on other sites

μηπως κανουμε ενα λαθος?οταν "διαβαζει" μια εταιρια εδω εναν εγκεφαλο κ στελνει εξω τα στοιχεια του το προγραμμα που γυριζει ειναι παντα δοκιμασμενο σε αλλο αυτοκ.?

Link to comment
Share on other sites

μηπως κανουμε ενα λαθος?οταν "διαβαζει" μια εταιρια εδω εναν εγκεφαλο κ στελνει εξω τα στοιχεια του το προγραμμα που γυριζει ειναι παντα δοκιμασμενο σε αλλο αυτοκ.?

Δεν νομίζω, αλλά γι'αυτό υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην παίξει με την πρώτη ...

Αλλά βρε αδελφέ δεν έχει εξασφαλίσει η REVO ούτε ΕΝΑ PASSAT CC 1.8 TSI CDAA επί 1 χρόνο σε ολόκληρη την Ευρώπη για να κάνει τις απαιτούμενες δοκιμές και ξεφτιλίζει τους εκπροσώπους της (όπως την CARGATE), διακινδυνεύει την φήμη της, ενώ ακόμα και ο Έλληνας "μαστρό-Μήτσος" (το λέω με συμπάθεια) τους κάνει πλάκα???????

ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ!!!!

Να σου πω οτι έχεις άδικο ??? Δεν γίνεται ....

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε Γεια και από μένα.

Συμφωνώ και εγώ ότι είναι μαγκιά σου (με την καλή έννοια) που μπαίνεις εδώ μέσα να υπερασπιστείς το μεροκάματο σου, αλλά υπάρχουν ορισμένα ΑΛΛΑ....

1) Μετά την εμπειρία μου, δεν πιστεύω ότι η REVO διέθετε κώδικα για μοτέρ CDAA όταν βάλατε μέσα το αμάξι μου για πρόγραμμα. ΦΑΟΥΛΛΛΛ

2) Η εταιρία (το αφεντικό και εσύ) μου φέρθηκε σχεδόν άψογα, αλλά το θεωρώ υποχρέωση σας προς την ψυχική οδύνη του ΠΕΛΑΤΗ. Δεν συγχώρησα το γεγονός που δεν με ενημερώσατε ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά και να κλειδώσει η ECU. Δικαιολογίες ότι "....πρώτη φορά έτυχε" ή ότι "..το πρωί έβαλα πρόγραμμα σε 2 CC και δεν υπήρξε πρόβλημα" για μένα είναι ΜΗΔΕΝ.

3) Δεν συγχωρώ τα λεγόμενα σου "....καθώς το αυτοκίνητο μετά από μια σύντομη δοκιμή που του κάναμε λειτούργησε σωστά, αλλά μόλις "διάβασε" ο εγκέφαλος έκανε κάποιους δισταγμούς". Δυστυχώς τα πράγματα είναι όπως τα γράφει παραπάνω ο Άρης, με τον οποίο μίλησα μετά την τραυματική εμπειρία μου εκείνο το απόγευμα (και με τον Σίμο).

3) Αν θέλει η εταιρία να έχει καλό όνομα στην αγορά, αυτά τα ΑΛΛΑ πρέπει να λείψουν. Ή ΔΙΝΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ Η REVO (CARGATE) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΓΙΑ PASSAT CDAA (ΜΑΝUAL - DSG) Ή ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. Δεν θα πληρώσουν την κρίση οι καλόπιστοι πελάτες. Οκαλός πωλητής δεν λέει ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ). Για ό,τι δεν είμαστε σίγουροι ότι παίζει χωρίς πρόβλημα, κάνουμε επισήμανση "we provide at YOUR OWN RISK!!!!!"

Ένα δεν μπορώ να καταλάβω!!!! Ο Παντελής από την θεσ/νίκη φοράει σε μοτέρ CDAA φτιαχτό πρόγραμμα και ο δήθεν ΚΟΛΟΣΣΟΣ του Tuning REVO περιμένει να βρει αυτοκίνητο για να εξελίξει κώδικα. Η δικιά μου ECU πήγε Αγγλία για 2 μέρες και γύρισε από τους "έξπερτς" με πρόγραμμα που δεν έπαιζε!!!!!!

Αν θυμάσαι σου ζήτησα κάποιες απαντήσεις, αλλά δεν μου έδωσες καμιά επειδή οι Εγγλέζοι δεν δώσανε καμμιά!!!!!!! ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!!!!!!

Τέλος πάντων, εγώ δεν κρατάω κακία, επειδή το αμαξάκι μου δουλεύει μια χαρά (ευτυχώς με το μαμά πρόγραμμα) και μου δώσατε την εγγύηση των 2 χρόνων για την ECU μετά την ταλαιπωρία στην οποία την υποβάλατε.

Να είσαι καλά.

κ. Κώστα καλησπέρα και διαδικτυακά.

Στα περισσότερα που αναφέρετε, χωρίς να γίνω κουραστικός με επιμέρους απαντήσεις, να σας εξηγήσω το εξής:

Σαν αποκλειστικοί αντιπρόσωποι μιας μεγάλης εταιρίας του εξωτερικού, ουδέποτε ενεργήσαμε με δική μας βούληση.

Πάντα ακολουθούμε τις οδηγίες της μητρικής εταιρίας, και για λόγους δεοντολογίας, αλλά κυρίως για λόγους ασφαλείας.

Π.χ. στη συγκεκριμένη περίπτωση ποτέ δεν μας ανέφεραν πως υπάρχει έστω και η παραμικρή περίπτωση να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Καθ'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, ήταν πάντα κατηγορηματικοί πως αποκλείεται να συμβεί κάτι τέτοιο.

Το ίδιο ακριβώς έχει συμβεί και με το DSG του Άρη:

Σε καμία περίπτωση δεν μας ανέφεραν πως δεν διαθέτουν λογισμικό για τον συγκεκριμένο κινητήρα με DSG κιβώτιο, αφού -σύμφωνα με τα λεγόμενά τους- έχουν αντίστοιχη κάλυψη για αντίστοιχο μοντέλο και θεωρούν πως οι πλατφόρμες των λογισμικών είναι πανομοιότυπες.

Εκ των υστέρων είναι προφανές πως δεν είναι, αλλά αυτό είναι κάτι που το διαπιστώνουν κατόπιν εορτής και βέβαια ζημιωμένος ηθικά βγαίνει πάντα ο τοπικός αντιπρόσωπος, ο οποίος είναι και αυτός που αντιμετωπίζει τον πελάτη.

Ξεκαθαρίζω και πάλι πως δεν έγινε καμία απολύτως παρατυπία από μέρους μας, αλλά ακολουθούσαμε τις οδηγίες των Άγγλων βήμα προς βήμα.

Άρη καλώς σε βρήκα και εδώ. Εντάξει, για την παρατήρηση σου έχεις δίκιο, αλλά βρε αδελφέ δεν έχει εξασφαλίσει η REVO ούτε ΕΝΑ PASSAT CC 1.8 TSI CDAA επί 1 χρόνο σε ολόκληρη την Ευρώπη για να κάνει τις απαιτούμενες δοκιμές και ξεφτιλίζει τους εκπροσώπους της (όπως την CARGATE), διακινδυνεύει την φήμη της, ενώ ακόμα και ο Έλληνας "μαστρό-Μήτσος" (το λέω με συμπάθεια) τους κάνει πλάκα???????

ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ!!!!

Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως "ύποπτο".

Όχι απλά είναι αδύνατον να βρουν 1,8TSi CC DSG στην Αγγλία, αλλά ούτε καν στην Αμερική.

Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρά μόνο με επίσκεψη των μηχανικών τους στη χώρα μας (σύντομα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους).

Επίσης αντιλαμβάνομαι πλήρως το περίεργο που αναφέρετε, στο να διαθέτει δηλαδή αντίστοιχη αναβάθμιση ένας μικρός προγραμματιστής, αλλά αντίστοιχα η όποια διόρθωση θα κάνει ο Άγγλος, δεν θα του πάρει πάνω από 10-15', αρκεί όμως να έχει το αυτοκίνητο μπροστά του.

Επίσης να είστε 100% βέβαιος πως μιλάμε για εντελώς διαφορετικό προϊόν...

Να επαναλάβω πάντως πως για το μηχανικό κιβώτιο υπάρχει κάλυψη, απλά εκείνη τη μέρα μάλλον το CC δεν ήθελε άλλη ταλαιπωρία....

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε,

1. Οταν έρθει ο Άγγλος, σε παρακαλώ πολύ ενημέρωσε με μερικές μέρες πριν για να κατέβω και εγώ!!

2. Γιατί λέτε ότι δεν έχει αυτόματη βενζίνη Αγγλία?? Το configurator τους μου το έβγαλε μια χαρούλα!

printout.pdf

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε,

1. Οταν έρθει ο Άγγλος, σε παρακαλώ πολύ ενημέρωσε με μερικές μέρες πριν για να κατέβω και εγώ!!

Κανένα πρόβλημα, αλλά γιατί;

Έχει κάποιο θέμα το αυτοκίνητο;

2. Γιατί λέτε ότι δεν έχει αυτόματη βενζίνη Αγγλία?? Το configurator τους μου το έβγαλε μια χαρούλα!

printout.pdf

Δεν είπα πως δεν έχουν, αλλά πως δεν μπορούν να βρουν γιατί δεν τα προτιμάει κανένας.

Υπάρχουν μερικά 2λιτρα βενζίνης, αλλά κυρίως παίρνουν τα πετρέλαια που είναι σαφώς πιο οικονομικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.