Jump to content
johnmit24

Μεταδοση

Recommended Posts

Εχω ενα passat 2007 fsi 1.6 με 80.000 χλμ.Σκορτσαρει με την πρωτη εντονα μερικες φορες ....με την δευτερα οχι.

Τοσο πολύ που νομιζεις οτι θα χωριστει ο κινητηρας απο το κιβωτιο

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν πατιναρει

πηγα στο συνεργειο ...κατι για πλατο ειπε καποιος ...και μαλιστα εκπλαγηκε γιατι πηγα για αλλο προβλημα..και αφου του το ανεφερα .. μου ειπε οτι το καταλαβε και κεινος

το παρατηρησε αυτο καποιος πριν χρειαστει αλλαγη συμπλεκτη?

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Συνηθως αλλαζεις δισκο πλατο μαζι.

Ακουγεται καποιος αλλος θορυβος κατα την εκκινηση?

Link to comment
Share on other sites

paidia kai gw ta idia katoxos passta1.6 fsi 08montelo skortsarima stin prwti an den zestathei den xekinaw episis kanei kai thorivo stin 5 stis 3 me 3,5 xiliades strofes kai twra kanei kai sto relanti paraxeno thorivo kai stis xamiles strofe 1 me 1 ,5 xi strofes stinprwti kai deytera apo ti vlepw kai apo tio mou lene stin antiprosopeia malon thelei katevasma to sasma n gia na douin ta rouleman tya maxi exei 79300km tin a kanoume re paidia mipws prepei na kinithoume nomika epitrepetai se vw meta apo 4 xronia tetoia zimia kai simeiwteon tamaxi prosegmeno oso den paei alloa

paidia episis to kanei kai sto relanti patas sumplekti kai stamataei

Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρά μου και εγώ όχι πως θα γλύτωνα από τη κατάρα της vw.....

Στις 65000 χλμ μου παρουσιάστηκε και σε μένα το πρόβλημα του πλατό.Είπα δε βαριέσαι άστο όσο πάει αφού παρουσιάζει το σκορτσάρισμα μόνο όταν είναι κρύο.

Να σου όμως εδώ και 15 μέρες στα 73000 χλμ που άρχισε να ακούγεται το ρουλεμάν της 1ης σχέσης.

Πάμε λοιπόν για κατέβασμα σαζμάν αλλαγή 4 ρουλεμάν (όλα θέλουν αντικατάσταση γιατί έχουν βγει πιο ενισχυμένα),δίσκο πλατό ρουλεμάν και βέβαια βαλβολίνες.Κόστος 600+

με τα εργατικά.Ακούω σχόλια και γνώμες...

Link to comment
Share on other sites

Τα αλλαξα ολα στα 100.000χλμ με 320 ευρω. Μου φαίνονται υπερβολικά τα 600. Ακόμα και στην αντιπροσωπεία 500 μου ζητουσαν

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα αλλαξα ολα στα 100.000χλμ με 320 ευρω. Μου φαίνονται υπερβολικά τα 600. Ακόμα και στην αντιπροσωπεία 500 μου ζητουσαν

Sent from my iPhone using Tapatalk

To σετ του συμπλέκτη κοστίζει 200 ευρώ.Βαλβολίνες 40-50 ευρώ.Τα 4 ρουλεμάν να μην έχουν 100 ευρώ το λιγότερο??Και 150-200 ευρώ το λιγότερο

τα εργατικά κατέβασμα-ανέβασμα σαζμάν και επισκευή.

Μήπως άλλαξες μόνο σετ συμπλέκτη με τα 320 ευρώ??

Edited by professor
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα δίσκο, πλατό, συμπλέκτη, ρουλεμάν (δεν ξέρω αν ήταν 4) και φυσικά βαλβολίνες. Τα εργατικά δεν ήταν ούτε 80ευρω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dragonfighter
Link to comment
Share on other sites

Προφανως δεν άλλαξες ρουλεμάν μέσα στο κιβώτιο γιατί δεν είχες πρόβλημα για να γίνει κάποια επισκευή.Τα 80 ευρώ εργατικά που έδωσες για αλλαγή του σετ είναι πράγματι λίγα.

Link to comment
Share on other sites

αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη

 

profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,,

                                       

Edited by roulias 5inline
Link to comment
Share on other sites

αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη

 

profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,,

αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη

 

profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,,

Πολύ καλό μου ακούγεται αυτό αλλά αν θες στείλε μου λεπτομέρειες με p.m

΄Εχεις εργαλεία και το απαραίτητο εξοπλισμό???Τα ανταλλακτικά τα βρίσκουμε.....π.χ τα ρουλεμάν είτε τα πάρω από αντιπροσωπεία είτε από έξω ίδια τιμή μου είπαν ότι έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρά μου και εγώ όχι πως θα γλύτωνα από τη κατάρα της vw.....

Στις 65000 χλμ μου παρουσιάστηκε και σε μένα το πρόβλημα του πλατό.Είπα δε βαριέσαι άστο όσο πάει αφού παρουσιάζει το σκορτσάρισμα μόνο όταν είναι κρύο.

Να σου όμως εδώ και 15 μέρες στα 73000 χλμ που άρχισε να ακούγεται το ρουλεμάν της 1ης σχέσης.

Πάμε λοιπόν για κατέβασμα σαζμάν αλλαγή 4 ρουλεμάν (όλα θέλουν αντικατάσταση γιατί έχουν βγει πιο ενισχυμένα),δίσκο πλατό ρουλεμάν και βέβαια βαλβολίνες.Κόστος 600+

με τα εργατικά.Ακούω σχόλια και γνώμες...

Πως ειναι αυτος ο θορυβος απο το ρουλεμαν?μπορεις να μου τον περιγραψεις λιγο γιατι ακουω κι εγω ενα θορυβο μονο στην 1η οταν ξεκιναω...Επισης απο ποιο ρουλεμαν προερχεται αυτος ο θορυβος? μηπως ειναι του πρωτευοντα αξονα?

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται μόλις ξεκινάς με 1η ένα τουκ-τουκ στις χαμηλές στροφές.Μόλις ανεβαίνουν οι στροφές δεν ακούγεται πλέον γιατί αρχίζει να γυρνάει πολύ γρήγορα το ρουλεμάν.

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται μόλις ξεκινάς με 1η ένα τουκ-τουκ στις χαμηλές στροφές.Μόλις ανεβαίνουν οι στροφές δεν ακούγεται πλέον γιατί αρχίζει να γυρνάει πολύ γρήγορα το ρουλεμάν.

προφανως ειναι το ρουλεμαν του μπριστζερεκ αυτο ακουγεται ετσι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!!

Επισκευάστηκε το σαζμάν παιδιά.Ηταν τελικά το ρουλεμάν της 1ης.Με την ευκαρία αφού ανοίχτηκε το σαζμάν

αλλάχθηκαν όλα τα ρουλεμάν με καινούρια της SKF.Eυτυχώς τα γρανάζια ήταν άψογα.

Σχετικά με τις βαλβολίνες μην ακούτε την VW και να τις αλλάζετε το πολύ κάθε 60000χλμ.

Οι δικές μου ήταν τελειωμένες στα 73000 χλμ.Καφέ σκούρες και κολημένες σαν λάσπη που δεν έβγαινε από τα τοιχώματα του σαζμάν.

Ο συμπλέκτης ήταν σχετικά σε καλή κατάσταση.Το πλατό άψογο.Τα ελατήρια του δίσκου όμως είχαν σ΄ένα σημείο φθορά.Ο δίσκος μάρκας VALEO.

Αντικαταστάθηκε από SACHS και φυσικά μπήκαν καινούριες βαλβολίνες.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Χριστόδουλο (roulias 5inline) που επιμελήθηκε με μεράκι  την όλη επισκευή.

 

Να πως έγινε μετά τον καθαρισμό με ειδικά χημικά.

 

12168154_1241183192565166_768071922_n.jp12179545_1241184372565048_1463879982_n.j

 

 

 

 

Και μερικές φωτό πριν τον καθαρισμό όπου φαίνεται ξεκάθαρα η κατάντια των βαλβολινών.

 

12168002_760590140736523_1992884366_n.jp12168154_1241183192565166_768071922_n.jp12177774_760590210736516_2003653639_n.jp12170516_760731040722433_1203741827_n.jp

Edited by professor
Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω κατι για τις βαλβολινες,αλλαγη οπωσδηποτε στις 60.000χλμ

βαζετε μονο 75/90 με το προσθετο  που οριζει η vw ειναι λιγες οι εταιριες που βγαζουν την βαλβολινη

με αυτην την προδιαγραφη ειναι ειδικο προσθετο στην βαλβολινη αν το αναζητησετε θα δειτε οτι  γραφει

special product

Transaxle, manual 0AJ 6/1 collapse.png     Capacity: Capacity 1,9 liter   Use: Normal Intervals: Check 48 months / 60000 km Products:

Special Product  =εδω επρεπε να γραφει τον τυπο λαδιουομως ειναι κλειδωμενος απο την vw

 

 

εχει μεγαλη διαφορα το πως δουλευει το  κιβωτιο με αυτην την βαλβολινη

Edited by roulias 5inline
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα εχουμε ξαναπει για τις αλλαγες...

Ανα 60.000 χλμ.

Θα πεταχτει ομως ως συνηθως καποιος και θα πει τα δικα του..

Υγ. Μπραβο στον roulia λοιπον.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα εχουμε ξαναπει για τις αλλαγες...

Ανα 60.000 χλμ.

Θα πεταχτει ομως ως συνηθως καποιος και θα πει τα δικα του..

Υγ. Μπραβο στον roulia λοιπον.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

''Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις''

Δυστυχώς Νίκο αυτό ισχύει για μένα....

Πήγα να πάρω πριν 6 μήνες τις οεμ βαλβολίνες από αντιπροσωπεία για να τις αλλάξω

αλλά γνωστός μηχανικός εκεί με απέτρεψε διαβεβαιώνοντάς με ότι δεν αλλάζονται ποτέ 

και απλά μόνο συμπληρώνονται...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι και δυσκολοι οι καιροι δυστυχως..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ενα μπράβο απο μένα για την σωστή διάγνωση και πετυχημένη επέμβαση.

Μου δίνει κίνητρο να κάνω κάτι και με το δικό μου.
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα να συνεχίσω στο ίδιο θέμα και να πω και εγώ τον πόνο μου...

6άρι χειροκίνητο σαζμάν LHX (passat 2010), 130κ  χλμ χωρίς ποτέ να κάνω αλλαγή βαλβολίνων εδώ και τουλάχιστον 10.000 χλμ με ότι ταχύτητα και να έχω μέσα κάνει ένα ιιιιιιιΙΙΙΙΙΙΙ -όχι πολύ δυνατό- και η συχνότητά του  έχει σχέση με το πόσο γρήγορα πηγαίνω. Μετά τα 130-140 δέν πολυακούγεται λόγω του θόρυβου απο τον αέρα.

Η προσωρινή λύση που έχω βρεί είναι να δυναμώνω την μουσική.
Οταν αφήνω το γκάζι δέν ακούγεται καθόλου, μόνο όταν πατάω έστω και λίγο γκάζι είτε για να κρατήσω σταθερή ταχύτητα είτε για να επιταχύνω.

Ο μηχανικός που το είχε ακούσει όταν πρωτοάρχισε να το κάνει (ακουγόταν λιγότερο τότε) πιστεύει πως είναι απο γρανάζια. Θέλω να πιστεύω πως είναι ρουλεμάν.

Υπάρχει καμμία ιδέα για το τί φταίει? Ρουλεμάν σε άξονα εισόδου? εξόδου? κάτι στο διαφορικό?
 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Στέφανε!!

Αν πάρεις την απόφαση να το ανοίξεις τότε θα αλλάξεις μια και καλή όλα τα ρουλεμάν.

Αν είναι γρανάζι θέλει περισσότερο ψάξιμο για το ποιο ακριβώς είναι γιατί δεν το βρίσκεις

στο εμπόριο παρά μόνο από αντιπροσωπεία και είναι ιδιαίτερα τσουχτερό.

Κάνε πρώτα μια αλλαγή στις βαλβολίνες γιατί τις εχεις πάρα πολλά χλμ.Πιστεύω θα στρώσει ελαφρά

προς το καλύτερο ο θόρυβος.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Professorα,

Πράγματι, αυτά τα δύο σενάρια παίζουν με πιθανότερο κατευθείαν το 2 μαζί με το 1.

1) Αλλαγή βαλβολίνες μαζί με κάποιο πρόσθετο μπας και μειωθεί ο θόρυβος.

2) Νεκροψία και αλλαγή ρουλεμάν και άν είναι προφανές πρόβλημα με κάποιο γρανάζι τότε εξαρτάται, αν βρεθεί προφανές πρόβλημα σε γρανάζι τότε βλέπουμε και κάνουμε γιατί άν δεν κάνω λάθος συνήθως θέλουν αλλαγή σε ζευγάρι για να πατήσουν σωστά.

Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον άν αλλάξω τα ρουλεμάν και τις βαλβολίνες θα είμαι ήσυχος πως δέν θα γίνουν όλα μπίλιες.
 
 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.