johnmit24 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Εχω ενα passat 2007 fsi 1.6 με 80.000 χλμ.Σκορτσαρει με την πρωτη εντονα μερικες φορες ....με την δευτερα οχι. Τοσο πολύ που νομιζεις οτι θα χωριστει ο κινητηρας απο το κιβωτιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Κατα την διαρκεια που ξεκινας συμβαινει αυτο? Ο δισκος σου πατιναρει καθολου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnmit24 Posted October 27, 2010 Author Report Share Posted October 27, 2010 (edited) οχι δεν πατιναρει πηγα στο συνεργειο ...κατι για πλατο ειπε καποιος ...και μαλιστα εκπλαγηκε γιατι πηγα για αλλο προβλημα..και αφου του το ανεφερα .. μου ειπε οτι το καταλαβε και κεινος το παρατηρησε αυτο καποιος πριν χρειαστει αλλαγη συμπλεκτη? Edited October 27, 2010 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Συνηθως αλλαζεις δισκο πλατο μαζι. Ακουγεται καποιος αλλος θορυβος κατα την εκκινηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george nik Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 paidia kai gw ta idia katoxos passta1.6 fsi 08montelo skortsarima stin prwti an den zestathei den xekinaw episis kanei kai thorivo stin 5 stis 3 me 3,5 xiliades strofes kai twra kanei kai sto relanti paraxeno thorivo kai stis xamiles strofe 1 me 1 ,5 xi strofes stinprwti kai deytera apo ti vlepw kai apo tio mou lene stin antiprosopeia malon thelei katevasma to sasma n gia na douin ta rouleman tya maxi exei 79300km tin a kanoume re paidia mipws prepei na kinithoume nomika epitrepetai se vw meta apo 4 xronia tetoia zimia kai simeiwteon tamaxi prosegmeno oso den paei alloa paidia episis to kanei kai sto relanti patas sumplekti kai stamataei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Με τη σειρά μου και εγώ όχι πως θα γλύτωνα από τη κατάρα της vw..... Στις 65000 χλμ μου παρουσιάστηκε και σε μένα το πρόβλημα του πλατό.Είπα δε βαριέσαι άστο όσο πάει αφού παρουσιάζει το σκορτσάρισμα μόνο όταν είναι κρύο. Να σου όμως εδώ και 15 μέρες στα 73000 χλμ που άρχισε να ακούγεται το ρουλεμάν της 1ης σχέσης. Πάμε λοιπόν για κατέβασμα σαζμάν αλλαγή 4 ρουλεμάν (όλα θέλουν αντικατάσταση γιατί έχουν βγει πιο ενισχυμένα),δίσκο πλατό ρουλεμάν και βέβαια βαλβολίνες.Κόστος 600+ με τα εργατικά.Ακούω σχόλια και γνώμες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Τα αλλαξα ολα στα 100.000χλμ με 320 ευρω. Μου φαίνονται υπερβολικά τα 600. Ακόμα και στην αντιπροσωπεία 500 μου ζητουσαν Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 (edited) Τα αλλαξα ολα στα 100.000χλμ με 320 ευρω. Μου φαίνονται υπερβολικά τα 600. Ακόμα και στην αντιπροσωπεία 500 μου ζητουσαν Sent from my iPhone using Tapatalk To σετ του συμπλέκτη κοστίζει 200 ευρώ.Βαλβολίνες 40-50 ευρώ.Τα 4 ρουλεμάν να μην έχουν 100 ευρώ το λιγότερο??Και 150-200 ευρώ το λιγότερο τα εργατικά κατέβασμα-ανέβασμα σαζμάν και επισκευή. Μήπως άλλαξες μόνο σετ συμπλέκτη με τα 320 ευρώ?? Edited September 16, 2015 by professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfighter Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 (edited) Άλλαξα δίσκο, πλατό, συμπλέκτη, ρουλεμάν (δεν ξέρω αν ήταν 4) και φυσικά βαλβολίνες. Τα εργατικά δεν ήταν ούτε 80ευρω. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited September 16, 2015 by dragonfighter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Προφανως δεν άλλαξες ρουλεμάν μέσα στο κιβώτιο γιατί δεν είχες πρόβλημα για να γίνει κάποια επισκευή.Τα 80 ευρώ εργατικά που έδωσες για αλλαγή του σετ είναι πράγματι λίγα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias 5inline Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 (edited) αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,, Edited September 16, 2015 by roulias 5inline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,, αν ξερει καποιος τα νουμερα απο τα ρουλεμαν να του πω τιμη profesor αν θελεις μπορω να σε βοηθησω να το κανουμε μαζι τα σασμαν ειναι η αδυναμια μου,,, Πολύ καλό μου ακούγεται αυτό αλλά αν θες στείλε μου λεπτομέρειες με p.m ΄Εχεις εργαλεία και το απαραίτητο εξοπλισμό???Τα ανταλλακτικά τα βρίσκουμε.....π.χ τα ρουλεμάν είτε τα πάρω από αντιπροσωπεία είτε από έξω ίδια τιμή μου είπαν ότι έχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Με τη σειρά μου και εγώ όχι πως θα γλύτωνα από τη κατάρα της vw..... Στις 65000 χλμ μου παρουσιάστηκε και σε μένα το πρόβλημα του πλατό.Είπα δε βαριέσαι άστο όσο πάει αφού παρουσιάζει το σκορτσάρισμα μόνο όταν είναι κρύο. Να σου όμως εδώ και 15 μέρες στα 73000 χλμ που άρχισε να ακούγεται το ρουλεμάν της 1ης σχέσης. Πάμε λοιπόν για κατέβασμα σαζμάν αλλαγή 4 ρουλεμάν (όλα θέλουν αντικατάσταση γιατί έχουν βγει πιο ενισχυμένα),δίσκο πλατό ρουλεμάν και βέβαια βαλβολίνες.Κόστος 600+ με τα εργατικά.Ακούω σχόλια και γνώμες... Πως ειναι αυτος ο θορυβος απο το ρουλεμαν?μπορεις να μου τον περιγραψεις λιγο γιατι ακουω κι εγω ενα θορυβο μονο στην 1η οταν ξεκιναω...Επισης απο ποιο ρουλεμαν προερχεται αυτος ο θορυβος? μηπως ειναι του πρωτευοντα αξονα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Ακούγεται μόλις ξεκινάς με 1η ένα τουκ-τουκ στις χαμηλές στροφές.Μόλις ανεβαίνουν οι στροφές δεν ακούγεται πλέον γιατί αρχίζει να γυρνάει πολύ γρήγορα το ρουλεμάν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias 5inline Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Ακούγεται μόλις ξεκινάς με 1η ένα τουκ-τουκ στις χαμηλές στροφές.Μόλις ανεβαίνουν οι στροφές δεν ακούγεται πλέον γιατί αρχίζει να γυρνάει πολύ γρήγορα το ρουλεμάν. προφανως ειναι το ρουλεμαν του μπριστζερεκ αυτο ακουγεται ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Αν ειναι του πριζντιρεκτ καηκαμε θελει λυσιμο ολο το σασμαν -->πολλα $$$$ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 (edited) Καλησπέρα!! Επισκευάστηκε το σαζμάν παιδιά.Ηταν τελικά το ρουλεμάν της 1ης.Με την ευκαρία αφού ανοίχτηκε το σαζμάν αλλάχθηκαν όλα τα ρουλεμάν με καινούρια της SKF.Eυτυχώς τα γρανάζια ήταν άψογα. Σχετικά με τις βαλβολίνες μην ακούτε την VW και να τις αλλάζετε το πολύ κάθε 60000χλμ. Οι δικές μου ήταν τελειωμένες στα 73000 χλμ.Καφέ σκούρες και κολημένες σαν λάσπη που δεν έβγαινε από τα τοιχώματα του σαζμάν. Ο συμπλέκτης ήταν σχετικά σε καλή κατάσταση.Το πλατό άψογο.Τα ελατήρια του δίσκου όμως είχαν σ΄ένα σημείο φθορά.Ο δίσκος μάρκας VALEO. Αντικαταστάθηκε από SACHS και φυσικά μπήκαν καινούριες βαλβολίνες. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Χριστόδουλο (roulias 5inline) που επιμελήθηκε με μεράκι την όλη επισκευή. Να πως έγινε μετά τον καθαρισμό με ειδικά χημικά. Και μερικές φωτό πριν τον καθαρισμό όπου φαίνεται ξεκάθαρα η κατάντια των βαλβολινών. Edited October 22, 2015 by professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias 5inline Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 (edited) να πω και εγω κατι για τις βαλβολινες,αλλαγη οπωσδηποτε στις 60.000χλμ βαζετε μονο 75/90 με το προσθετο που οριζει η vw ειναι λιγες οι εταιριες που βγαζουν την βαλβολινη με αυτην την προδιαγραφη ειναι ειδικο προσθετο στην βαλβολινη αν το αναζητησετε θα δειτε οτι γραφει special product Transaxle, manual 0AJ 6/1 Capacity: Capacity 1,9 liter Use: Normal Intervals: Check 48 months / 60000 km Products: Special Product =εδω επρεπε να γραφει τον τυπο λαδιουομως ειναι κλειδωμενος απο την vw εχει μεγαλη διαφορα το πως δουλευει το κιβωτιο με αυτην την βαλβολινη Edited October 22, 2015 by roulias 5inline 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Τα εχουμε ξαναπει για τις αλλαγες... Ανα 60.000 χλμ. Θα πεταχτει ομως ως συνηθως καποιος και θα πει τα δικα του.. Υγ. Μπραβο στον roulia λοιπον. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 23, 2015 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Τα εχουμε ξαναπει για τις αλλαγες... Ανα 60.000 χλμ. Θα πεταχτει ομως ως συνηθως καποιος και θα πει τα δικα του.. Υγ. Μπραβο στον roulia λοιπον. Sent from my iPhone5 using Tapatalk ''Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις'' Δυστυχώς Νίκο αυτό ισχύει για μένα.... Πήγα να πάρω πριν 6 μήνες τις οεμ βαλβολίνες από αντιπροσωπεία για να τις αλλάξω αλλά γνωστός μηχανικός εκεί με απέτρεψε διαβεβαιώνοντάς με ότι δεν αλλάζονται ποτέ και απλά μόνο συμπληρώνονται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Ειναι και δυσκολοι οι καιροι δυστυχως.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Ενα μπράβο απο μένα για την σωστή διάγνωση και πετυχημένη επέμβαση.Μου δίνει κίνητρο να κάνω κάτι και με το δικό μου.Αν δεν υπάρχει πρόβλημα να συνεχίσω στο ίδιο θέμα και να πω και εγώ τον πόνο μου...6άρι χειροκίνητο σαζμάν LHX (passat 2010), 130κ χλμ χωρίς ποτέ να κάνω αλλαγή βαλβολίνων εδώ και τουλάχιστον 10.000 χλμ με ότι ταχύτητα και να έχω μέσα κάνει ένα ιιιιιιιΙΙΙΙΙΙΙ -όχι πολύ δυνατό- και η συχνότητά του έχει σχέση με το πόσο γρήγορα πηγαίνω. Μετά τα 130-140 δέν πολυακούγεται λόγω του θόρυβου απο τον αέρα.Η προσωρινή λύση που έχω βρεί είναι να δυναμώνω την μουσική.Οταν αφήνω το γκάζι δέν ακούγεται καθόλου, μόνο όταν πατάω έστω και λίγο γκάζι είτε για να κρατήσω σταθερή ταχύτητα είτε για να επιταχύνω.Ο μηχανικός που το είχε ακούσει όταν πρωτοάρχισε να το κάνει (ακουγόταν λιγότερο τότε) πιστεύει πως είναι απο γρανάζια. Θέλω να πιστεύω πως είναι ρουλεμάν.Υπάρχει καμμία ιδέα για το τί φταίει? Ρουλεμάν σε άξονα εισόδου? εξόδου? κάτι στο διαφορικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Καλημέρα Στέφανε!! Αν πάρεις την απόφαση να το ανοίξεις τότε θα αλλάξεις μια και καλή όλα τα ρουλεμάν. Αν είναι γρανάζι θέλει περισσότερο ψάξιμο για το ποιο ακριβώς είναι γιατί δεν το βρίσκεις στο εμπόριο παρά μόνο από αντιπροσωπεία και είναι ιδιαίτερα τσουχτερό. Κάνε πρώτα μια αλλαγή στις βαλβολίνες γιατί τις εχεις πάρα πολλά χλμ.Πιστεύω θα στρώσει ελαφρά προς το καλύτερο ο θόρυβος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Γειά σου Professorα,Πράγματι, αυτά τα δύο σενάρια παίζουν με πιθανότερο κατευθείαν το 2 μαζί με το 1. 1) Αλλαγή βαλβολίνες μαζί με κάποιο πρόσθετο μπας και μειωθεί ο θόρυβος. 2) Νεκροψία και αλλαγή ρουλεμάν και άν είναι προφανές πρόβλημα με κάποιο γρανάζι τότε εξαρτάται, αν βρεθεί προφανές πρόβλημα σε γρανάζι τότε βλέπουμε και κάνουμε γιατί άν δεν κάνω λάθος συνήθως θέλουν αλλαγή σε ζευγάρι για να πατήσουν σωστά. Σε κάθε περίπτωση, τουλάχιστον άν αλλάξω τα ρουλεμάν και τις βαλβολίνες θα είμαι ήσυχος πως δέν θα γίνουν όλα μπίλιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...