Jump to content
mourh

Θορυβος Κ Σε Σταση Κ Εν Κινησει

Recommended Posts

σημερα παρατηρησα εναν θορυβο οταν ειμαι σταματημενος κ στριβω το τιμονι προς τα δεξια, ενα κλακ κλακ

κ οταν πεφτω σε λακουβες κανει εναν πιο εντονο κ πιο μεταλλικο θορυβο σαν να ακουγεται απο μπροστα(σαν να τριβεται μια βιδα σαν χαλασμενη αναρτηση),

δε τον κανει σε καθε λακουβα παρα μονο οταν του καπνισει..υπαρχει περιπτωση δηλαδη να περασω μια μεγαλη λακουβα κ να μην κανει θορυβο κ μετα να περασω πανω απο

μια μικρη η μια ανωμαλια του οδοστρωματος κ να τον ακουσω

τι λετε να ειναι?αυριο θα παρω τηλ να κλεισω ραντεβου.

υποψιν το αμαξι το ειχα παρκαρισμενο 3 μερες κ σημερα που το πηρα αρχισε να τον κανει στα καλα καθουμενα

Link to comment
Share on other sites

με 45 χιλιαδες χλμ?

κοιτα για την γεφυρα...θα εχει χαλαρωσει,κλασσικα πραγματα thumbsdown.gif τοσα ατομα με τα ιδια συμπτωματα η γεφυρα ηταν στο τελος το προβλημα που ειχε 'χαλαρωσει'...

Link to comment
Share on other sites

Γεφυρα αλλιως Topmounts κοινο προβλημα με τους ελληνικους δρομους. Στη γερμανια αμφανιζεται καθε 50 χιλ σχεδον ...ειναι αναμενωμενο δηλαδη...Εγω αλλαξα στα 20 τωρα στα 35 παλι αρχισαν...βαρεθηκααααααααααααααααααα

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου κανει ενα θορυβο κατα περιεργο τροπο μονο οταν ειναι κρυο και οχι παντα αλλα οταν τον εμφανισει το αμαξι ειναι κρυο.Και τον κανει οταν περναω απο εγκαρσια αυλακια.

Link to comment
Share on other sites

Γεφυρα αλλιως Topmounts κοινο προβλημα με τους ελληνικους δρομους. Στη γερμανια αμφανιζεται καθε 50 χιλ σχεδον ...ειναι αναμενωμενο δηλαδη...Εγω αλλαξα στα 20 τωρα στα 35 παλι αρχισαν...βαρεθηκααααααααααααααααααα

Ποσο πηγε το μαλλι;Εχω επεκτασση βεβαια αλλα πες μου να ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Γεφυρα τι ακριβος λετε? εγω το ειχα αυτο το προβλημα και το εκαμνε οταν το αμαξι πηγενε να μπαλαντζαρι.(πχ να ανεβει ενα σαμαρακι με το που πατουσε η πρωτη ροδα πανω το εκανε) και τελικα ηταν η βαση μηχανης οποτε κουνιοταν το μοτερ και βαρουσε καπως την βαση... αλλαξα την βαση με πειρα 68 ευρο με χρεωσε μονο την βαση οχι τα εργατικα γιατι ηταν γνωστος ο μηχανικος. αλλιως εκανε 100 ευρο.... σταματισε να το κανει και τωρα εχει λιγες μερες που το ξανα ακουω.

αυτο εγινε καπου που βρηκα απο κατω...

Link to comment
Share on other sites

Γεφυρα αλλιως Topmounts κοινο προβλημα με τους ελληνικους δρομους. Στη γερμανια αμφανιζεται καθε 50 χιλ σχεδον ...ειναι αναμενωμενο δηλαδη...Εγω αλλαξα στα 20 τωρα στα 35 παλι αρχισαν...βαρεθηκααααααααααααααααααα

Τι ακριβώς αλαζεις δηλαδη, και σε ποιο σημειο? Αν ειναι ευκολο να ανεβει καποια εικονα για να κατατοπιστουμε καλυτερα.

Κατα καιρούς ακουω και γω τετοιου ειδους θορυβο συνηθως οταν κινούμαι παρα πολλύ σιγα και στριβω το τιμονι.

Link to comment
Share on other sites

Ο θόρυβος που περιγράφετε προέρχεται από τη γέφυρα του αυτοκινήτου.

Τέσσερις από τις βίδες της γέφυρας, προφανώς λόγω αστοχίας υλικού,

έχουν την τάση να "ξετανίζουν" όσο κι αν τις βιδώσεις με αποτέλεσμα

να κινείται ελαφρώς η γέφυρα και να προκαλεί αυτόν τον θόρυβο.

Το ίδιο πρόβλημα υπήρχε και στα passat και η vw τα ανακάλεσε (βλ. παρακάτω), αντικαθιστώντας

τις βίδες αυτές και προσθέτοντας δυο ροδέλες ανάμεσα στη γέφυρα και στο σασί.

Το ίδιο έκανα κι εγώ στο gt μου και ο θόρυβος εξαφανίστηκε.

Οι βίδες είναι οι εξής (βλέπε φωτό):

Για τις εξωτερικές N 910 398 02

Για τις εσωτερικές N 106 403 01

Για τις ροδέλες 7M3499349A

Κόστος 15 ευρώ

Οι ροδέλες μπαίνουν στις εσωτερικές βίδες.

51ffe29f.jpg

Uploaded with ImageShack.us

751623e3.jpg

Edited by tounasL
Link to comment
Share on other sites

Ο θόρυβος που περιγράφετε προέρχεται από τη γέφυρα του αυτοκινήτου.

Τέσσερις από τις βίδες της γέφυρας, προφανώς λόγω αστοχίας υλικού,

έχουν την τάση να "ξετανίζουν" όσο κι αν τις βιδώσεις με αποτέλεσμα

να κινείται ελαφρώς η γέφυρα και να προκαλεί αυτόν τον θόρυβο.

Το ίδιο πρόβλημα υπήρχε και στα passat και η vw τα ανακάλεσε (βλ. παρακάτω), αντικαθιστώντας

τις βίδες αυτές και προσθέτοντας δυο ροδέλες ανάμεσα στη γέφυρα και στο σασί.

Το ίδιο έκανα κι εγώ στο gt μου και ο θόρυβος εξαφανίστηκε.

Οι βίδες είναι οι εξής (βλέπε φωτό):

Για τις εξωτερικές N 910 398 02

Για τις εσωτερικές N 106 403 01

Για τις ροδέλες 7M3499349A

Κόστος 15 ευρώ

Οι ροδέλες μπαίνουν στις εσωτερικές βίδες.

51ffe29f.jpg

Uploaded with ImageShack.us

751623e3.jpg

Ωραια τα λες, αλλα δεν μπορω να δω τις φωτο ομως...

Link to comment
Share on other sites

Γεφυρα αλλιως Topmounts κοινο προβλημα με τους ελληνικους δρομους. Στη γερμανια αμφανιζεται καθε 50 χιλ σχεδον ...ειναι αναμενωμενο δηλαδη...Εγω αλλαξα στα 20 τωρα στα 35 παλι αρχισαν...βαρεθηκααααααααααααααααααα

Δεν ειναι ακριβα τα topmounts ?? η αλλαζεις καποιο λαστιχακι σ αυτα???

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβα τα topmounts ?? η αλλαζεις καποιο λαστιχακι σ αυτα???

Αν λέγοντας για Top mounts,εννοούμε τις πάνω βάσεις των Αμορτισέρ όπως μου τις περιέγραψε μηχανικός αντιπροσωπείας,τότε είναι γύρω στα 100€ για το σετάκι αριστερά-δεξιά και άλλα 130€ για εργασία... (στον Γρατσία που ρώτησα)!

Στο δικό μου ο θόρυβος αυτός ξεκίνησε να ακούγεται στα 60000χλμ και τώρα στα 72000χλμ είναι αρκετά πιο έντονος,ιδίως στις επιτόπιες μανούρες όταν στρίβω το τιμόνι μεχρι το τέρμα,ιδίως προς τα δεξιά!

Ο εκεί τεχνικός σύμβουλος μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας...

Εκεί που "τα πήρα" πάντως ήταν στο ότι η επέκταση της εγγύησης,ενώ αναφέρει την ανάρτηση ως καλυπτόμενη,δεν εγκρίνει την επισκευή,γιατί υποστηρίζει ότι έχω διανύσει πολλά χλμ...

Στο συμβόλαιο που κοίταξα μετά,δεν αναφέρεται πουθενά κάποιο όριο χιλιομέτρων!

Τι να κάνω...Θα πάω και στον Φιλοσίδη σύντομα,μήπως βγάλω από 'κει καμιά άκρη !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.