nikolakhs Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 Παιδες εχω ενα cc 1.8tsi και 8ελω να το αγριεψω λιγακι ηχητικα τουλαχιστον..ρωτησα ενα γνωστο μου που εχει passat 1.8t tου 03 και μου ανεφερε σκαστρα κλειστου τυπου και ισως και ενα φιλτρο k&n στο φιλτροκουτι για να αναπνευσει καλυτερα..εχετε καποια συμβουλη για σκαστρα,φιλτρο κτλ? περιπου ποσα ευρα κοστιζει η δουλεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Σκαστρα δεν παιρνει ιδια με του 20vt.Πρεπει να εχει η forge σκαστρα για τα tsi μοτερ. Φιλτρο μπορεις να βαλεις ενα ΚΝ που ειναι καλη επιλογη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) Για σκαστρα τον ανταπτορα της forge και για φιλτρο ψαξε προς pipercross μερια για ξηρου τυπου που ειναι σαν σφουγγαρι.Υπολογισε 70-80 ευρω τον ανταπτορα και γυρω στα 60 ευρω το φιλτρο με 150 ευρω εισαι ετοιμος και καμια ωρα δουλεια για να τα βαλεις μονος σου θα τα βαλεις? Edited October 31, 2010 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakhs Posted November 1, 2010 Author Report Share Posted November 1, 2010 (edited) Για σκαστρα τον ανταπτορα της forge και για φιλτρο ψαξε προς pipercross μερια για ξηρου τυπου που ειναι σαν σφουγγαρι.Υπολογισε 70-80 ευρω τον ανταπτορα και γυρω στα 60 ευρω το φιλτρο με 150 ευρω εισαι ετοιμος και καμια ωρα δουλεια για να τα βαλεις μονος σου θα τα βαλεις? dn xerw na ta valw monos mou.se kapoio synergeio mallon......h pipercross pou mou les einai filtroxoanh h filtro pou mpainei mesa ston papa? Edited November 1, 2010 by nikolakhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakhs Posted November 1, 2010 Author Report Share Posted November 1, 2010 Σκαστρα δεν παιρνει ιδια με του 20vt.Πρεπει να εχει η forge σκαστρα για τα tsi μοτερ. Φιλτρο μπορεις να βαλεις ενα ΚΝ που ειναι καλη επιλογη. xeroume kapoio synergeio gia na ginei h douleia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Οχι φιλτροχοανη φιλτρο για το κουτι το φιλτρο μπορεις να το βαλεις και μονος σου η σκαστρα εχει λιγο παιδεμα αλλα αν ξερεις τι βαζεις και αυτη εγω με ενα φιλο μου ειχαμε βαλει στο scirroco αυτον τον ανταπτορα μονοι μας να υπολογιζεις για τη σκαστρα εργατικα κανα 30αρι συνεργειο δεν ξερω να σου πω γιατι ειμαι απο γιαννενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 με φίλτρο τύπου πάνελ στο φιλτροκούτι καμία διαφορά στον ήχο. απλά λίγο παραπάνω αέρα. εάν θες να ακούς ήχο βάλε εισαγωγή. σκάστρα δεν θα χρειαστείς. το έβαλα στο passat 3c (tfsi) αλλά κάπου κάπου καταντάει εκνευριστικό...( πολύ σφύριγμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 παιδια σκαστρα για εμας υπαρχει μονο η forge η οποια ειναι αυτη http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260306&product=FMFSITVR η οποια κανει πολυ καλη δουλεια μπορει να κρατησει εως και 0.05 παραπανω μπαρ σε ολο το φασμα των στροφων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Τάσο, ξέρεις μήπως ποιά η διαφορά επί της ουσίας μεταξύ μαλακού και σκληρού ελατηρίου που δίνει σαν επιλογή η Forge? Το μαλακό είναι για "μαμά" καταστάσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Τάσο, ξέρεις μήπως ποιά η διαφορά επί της ουσίας μεταξύ μαλακού και σκληρού ελατηρίου που δίνει σαν επιλογή η Forge? Το μαλακό είναι για "μαμά" καταστάσεις? καλημερα σημακο το πρασινο ειναι για μαμα κατασταση(μαλακο) το κιτρινο ειναι για αμαξι που ειναι πειραγμενο με προγραμμα και ειναι πιο σκληρο απο το πρασινο και το βαζουν για να κραταει καλυτερη πιεση παντου εχει κοκκινο που ειναι ακομα πιο σκληρο να ξες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Και εγώ έτσι τα ήξερα (για το κόκκινο δεν είχα ιδέα! ). Σε ρώτησα γιατί από την Ρέβο, μουρμούριζαν που δεν ξεκίνησα με το μαλακό ελατήριο, και εγώ απορούσα καθότι ο κώδικας του απλα ζητάει όση πίεση μπορεί να ανεβάσει η τουρμπίνα και να διαβάσει ο MAP... Κάπου εκεί μπερδεύτηκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Και εγώ έτσι τα ήξερα (για το κόκκινο δεν είχα ιδέα! ). Σε ρώτησα γιατί από την Ρέβο, μουρμούριζαν που δεν ξεκίνησα με το μαλακό ελατήριο, και εγώ απορούσα καθότι ο κώδικας του απλα ζητάει όση πίεση μπορεί να ανεβάσει η τουρμπίνα και να διαβάσει ο MAP... Κάπου εκεί μπερδεύτηκα! τα ελατηρια ειναι 4 να ξες δεστα http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260306&product=FMTVTUN λοιπον οπως τα βλεπεις αριστερα ειναι το πρασινο και καταληγει στο κοκκινο που ειναι το πιο σκληρο να ξες .οσο για αυτο που σου ειπαν ηταν χαζομαρα τι φοβηθηκαν μηπως με το κιτρινο πιασεις στον κοφτη 2 μπαρ ελεος δηλαδη απλως με το πιο σκληρο δεν ανοιγει τοσο ευκολα και με το παραμικρο η σκαστρα και ετσι κραταει καλυτερη πιεση σε ολο το φασμα 0,05 περιπου παντου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τάσο! Κατανοητότατο πλεον! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τάσο! Κατανοητότατο πλεον! υπαρχει και τροπος για να μπει σκαστρα μηχανικη κα ξερετε παιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 υπαρχει και τροπος για να μπει σκαστρα μηχανικη κα ξερετε παιδια Κάνε έναν κόπο και εξήγησε το αυτό αν σου είναι εύκολο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Κάνε έναν κόπο και εξήγησε το αυτό αν σου είναι εύκολο... λοιπον υπαρχει ταπα ( http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-172&Category_Code=FSI )που μπαινει πανω στην μαμα τουρμπινα και εφοσον μπει μεσα στην μαμα τουρμπινα απο πανω μπαινει η μαμα σκαστρα και κλεινει αυτη η τρυπα ,η σκαστρα ομως δεν δουλευει καθολου αλλα δινει στον εγκεφαλο σημα οτι δουλευει γιατι ειναι συνδεμενη και ετσι δεν αναβει τσεκ .κανουμε το γνωστο dv relocation περνουμε την μηχανικη σκαστρα την τοποθετουμε με σφυχτηρες πανω στα κολαρα και περνεις πιεση απο μπροστα απο εκει που περνει και η forge και εισαι ετοιμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Επειδή δεν το κατέχω. Ποιό το όφελος που θα έχει κάποιος με μια μηχανική δηλαδή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Επειδή δεν το κατέχω. Ποιό το όφελος που θα έχει κάποιος με μια μηχανική δηλαδή? απλως καλυτερο θορυβο και πιο καλη πιεση εαν βαλεις μια καλη σκαστρα π,χ την 007 της forge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pete7 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 για να μπει η forge σε 1.8 tsi θελει ανταπτορα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 για να μπει η forge σε 1.8 tsi θελει ανταπτορα ? οχι σαν τι ανταπτορα να θελει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pete7 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Eυχαριστω για την απαντηση Τι χρωμα ελατηριο θα προτεινες ? (φοραω προγραμμα-φιλτρο kn τωρα) και αργοτερα το σκεφτομαι για εξατμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Eυχαριστω για την απαντηση Τι χρωμα ελατηριο θα προτεινες ? (φοραω προγραμμα-φιλτρο kn τωρα) και αργοτερα το σκεφτομαι για εξατμιση. Τι πρόγραμμα φοράει το αυτοκίνητο σου; Πρακτικά η σκάστρα πωλείται με 2 ελατήρια, ένα μαλακό (θεωρείται αντικαταστάτης του OEM σε λειτουργία), και ένα σκληρότερο για βελτιωμένα αυτοκίνητα (νομίζω το κίτρινο). Φυσικά σαν "εξτρά" πουλάνε και άλλα χρώματα που είναι σκληρότερα. Σε ένα στοκ αμάξι, βάζεις το μαλακό, ενώ σε ένα βελτιωμένο βάζεις το σκληρό. Στην προκειμένη, καλό είναι να ρωτήσεις την εταιρία που έβγαλε το πρόγραμμα σου για να έχεις 100% ήσυχο το κεφάλι σου (π.χ. για εμένα σε stage2 κατάσταση και παλι η Revo δίνει το μαλακό, άσχετα με το ότι φόρεσα το σκληρό). Στην πράξη οι πιθανότητες να δεις κάποια "μεγάλη διαφορά" ή κάποια δυσλειτουργία είναι αμελητέες καθώς το ελατήριο κρατάει απειροελάχιστη παραπάνω πίεση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Τι πρόγραμμα φοράει το αυτοκίνητο σου; Πρακτικά η σκάστρα πωλείται με 2 ελατήρια, ένα μαλακό (θεωρείται αντικαταστάτης του OEM σε λειτουργία), και ένα σκληρότερο για βελτιωμένα αυτοκίνητα (νομίζω το κίτρινο). Φυσικά σαν "εξτρά" πουλάνε και άλλα χρώματα που είναι σκληρότερα. Σε ένα στοκ αμάξι, βάζεις το μαλακό, ενώ σε ένα βελτιωμένο βάζεις το σκληρό. Στην προκειμένη, καλό είναι να ρωτήσεις την εταιρία που έβγαλε το πρόγραμμα σου για να έχεις 100% ήσυχο το κεφάλι σου (π.χ. για εμένα σε stage2 κατάσταση και παλι η Revo δίνει το μαλακό, άσχετα με το ότι φόρεσα το σκληρό). Στην πράξη οι πιθανότητες να δεις κάποια "μεγάλη διαφορά" ή κάποια δυσλειτουργία είναι αμελητέες καθώς το ελατήριο κρατάει απειροελάχιστη παραπάνω πίεση! συμφωνω με τον φιλο μου σιμο ειναι ετσι οπως τα λεει .παρτην με το καλο εσυ φιλε βαλε με την μια κιτρινο ελατηριο και εισαι μια χαρα οτι προγραμμα και να φορας δεν θα εχεις κανενα θεμα εμεις τωρα π,χ θα βαλουμε στο passat cc του αδερφου το γαλαζιο που ειναι λιγο πιο σκληρο απο το κιτρινο δεν παθαινει τιποτα να ξες μονο το κοκκινο ειναι πολυ σκληρο αυτο εχει μην το βαζεις αλλα το κιτρινο βαλτο θα εισαι μια χαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pete7 Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 O κωδικος της σκαστρας ειναι FMFSITV ? (κωδικος forge) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Ναι, είναι αυτή... My link Και φοριέται έτσι... My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...