Jump to content
Peryrho

Vw Ecoracer Prototype

Recommended Posts

Και ενω ολοι περιμεναν να δουν απο κοντα στο Τοκυο το νεο Polo η VW ταρακουνησε παλι τα νερα με ενα νεο προτοτυπο το VW EcoRacer. Φτιαγμενο εξ ολοκληρου απο ανθρακονηματα ζυγιζει μολις 850 κιλα ενω απο πλευρας επιδοσεων εχει 0-100 σε 6,3" και τελικη 230χαω. Αυτο που ειναι επισης σημαντικο ειναι η καταναλωση του που ειναι 3,4 λιτρα στα 100χλμ !!! Συμφωνα με την VW με το EcoRacer θα συνεχισει την νεα εποχη στην εξελιξη των κινητηρων που ανοιξε με τον κινητηρα του Golf GT

ecoracer34dt.th.jpg ecoracer21jh.th.jpg ecoracer19yc.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σχεδιαστικα δεν μπορω να πω οτι διεκδικει πρωτια! Θυμηζει κατι μεταξυ Crossfire, Carrera GT στο πλαι και Bmw Z3.

Ομως οι επιδοσεις ξαφνιαζουν και πιστευω αξιζει να μαθουμε τα τεχνικα χαρακτηριστικα του. Αν οπως λενε ''ξεκινησε νεα εποχη στην εξελιξη κινητηρων'' σημαινει οτι ακομα δεν ειδαμε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ διαφορετικός σχεδιασμός από αυτόν που μας έχει συνηθήσει η VW! Κάτι σε αμερικάνικο στυλάκι μου κάνει!

Link to comment
Share on other sites

Τo νέο πειραματικό Volkwagen EcoRAcer προσφέρει δυναμικά χαρακτηριστικά αντίστοιχα μιας Lotuw Elise και καταναλωσή καυσίμου χαμηλότερη ακόμα και από του Smart ForTwo.Είναι χαμηλό και κοντό σε μήκος-ελάχιστα πιο κοντό από την Elise. Η τιμή του θα ξεπερνά κατά πολύ αυτήν του Mazda MX-5 (30.000).Το κόστος του θα είναι τόσο μεγάλο επειδή,στο κυνήγι της διατηρησης του βάρους χαμηλα,της ελαχιστοποίησης της κατανάλωσης καυσίμου και της απόκτησης δυναμικών χαρακτηριστικών ισάξιών της Elise, το αυτοφερόμενο πλαίσιο του EcoRacer ειναι ανθρακονημάτινο. Οι ομοιότητες του είναι πιο έντονές με το Opel Speedster του 2003,με αλουμινένιο πλαίσιο και εναν τουρμποντιζελ 1,3 λιτρων.Το EcoRACER ειναι χτισμένο πάνω σε ένα πολύ εντυπωσιακό ανθρακονημάτινο μονοκοτ πλαίσιο ,στο οποίο στηριζονταί όλα τα μέρη του αμαξώματος.Ενα τέτοιο σασί δεν είναι φθηνό αλλά παίζει μεγάλο ρόλο στα μόλις 916 κιλά του.Το VW EcoRACER φοράει το κιβώτιο DSG με τους δυο συμπλέκτες. Η πίσω του ανάρτηση είναι δανεισμένη απο το GOLF και αποτελείται από πολλάπλούς συνδέσμους, οι οποιο φυσικά έχουν ελαφρύνει. Μπροστά διπλά ψαλίδια έχουν σχεδιαστει ειδικ αγια το EcoRACER ενώ το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και τα φρένα είναι στανταρ GOLF.

Το EcoRACER επιταχύνει από στάση στα 100 se 6,3 και φτανει τα 230 τελικής, καταναλωνοντας μόνο 3,4 λιτρα για καθε 100χλμ.Επιλέγοντας όμως τη σπορ λειτουργια του κιβωτιου οκινητηρασ ελευθερωνεται απο την υποιχρεωση να δουλευει με μακριες σχεσεις και η ροπή των 25,5 κιλών που αποδιδεται απο 1900 ρπμ μεχρι 3750 κανει την εμφανιση της. Ο ογκος του τοποθετημενου στο κεντρο κινητηρα "φορτώνει" 61% του συνολικού βάρους στον πίσω άξονα(όμοια με τη lotus),οι νομοι της φυσικης δεν αργουν να ναλαβουν καθήκοντα.

GraveDigger: Προέβησα σε διορθώσεις μορφοποίησης

post-305-1142614380_thumb.jpg

post-305-1142614421_thumb.jpg

post-305-1142614437_thumb.jpg

Edited by GraveDigger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.