Jump to content
Guest dahlback

VolksWagen EOS

Recommended Posts

Φιλε xris καλο ταξιδο να ειναι...!και το ιδιο πιστευω και εγω οτι δεν συγκρινεται με τα αλλα της κατηγοριας ειναι σαφως ανωτερο!τωρα αυτο για τις ζωνες μου ειχε κανει εντυπωσει και εμενα δυστηχως!το καλο κομματι σε αυτο το αυτοκινητο ειναι το φαρδος του και η πολυτελεια στο εσωτερικο που εχει κατι απο audi!!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ vweos. Speedster, να 'την και η δική μου Ηώ σε μία στάση (όχι για βενζίνη...) στην διαδρομή προς Αρχαία Ολυμπία.

img0524de7.jpg

Black is beautiful..

ΚΟΥΚΛΑ είναι.. worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ομορφο οντως και το μαυρο xris και παλι καλοταξιδο αφου το αμαξι ειναι ολα τα λεφτα..!!!αν γινεται μπορεις να μου γραψεις αναλυτικα τι εξτρα του εχεις βαλει επανω;;το 2.0 ειναι σωστα;;και κατι ακομα ξερει κανεις αν στον εξοπλισμο μπορει να προστεθει στην μασκα επιπλεον το νικελ και στην κεντρικη εκει δηλαδη γυρω απο το σημα,οπως ηταν το concept περιπου;

Link to comment
Share on other sites

Λουίζα και vweos ευχαριστώ και πάλι! Το αυτοκίνητο είναι το 2.0 FSI και τα έξτρα είναι:

1. Αισθητήρες παρκαρίσματος

2. Διακοσμητικά αλουμινίου

3. Ηλεκτρικά καθίσματα οδηγού-συνοδηγού

4. Δερμάτινη ταπετζαρία Nappa μπεζ

5. Προβολείς bi-Xenon

6. Navigation RNS MFD DVD

7. Σπορ πακέτο Le Mans

8. Αφαίρεση ένδειξης κυβισμου

9. Ανεμοθώρακας

Σε ένα μήνα προσθέτω το 6-άρι cd το οποίο είναι απαραίτητο αν θες να έχεις πάντα το navigation ενεργό (ειδικά σε μεγάλα ταξίδια είναι must!) Επίσης σχεδιάζω μέχρι το τέλος του χρόνου ένα ταξίδι Γερμανία όπου θα προσθέσω και το πακέτο με τα αυτόματα φώτα/καθαριστήρες (εδώ η ίδια η VW μου είπε να μην το επιχειρήσω.)

Edited by Xris
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Xris!!! Thanks για τις φωτογραφίες!!! worthy.gif Το αμάξι είναι φανταστικό!!!

Πάντως Xris δεν νομίζω ότι μπορείς να βάλεις αυτό το πακέτο σε λογικό κόστος. :thumbsup:

Πρέπει να αλλάξεις και τους 3 καθρέπτες π.χ. και να πληρώσεις “Γερμανικά” εργατικά! Εκτός αν έχει καμία άκρη στη Γερμανία… :thumbsup:

VWEOS, οι χρωμιομένες γρίλιες στη μάσκα είναι από την Individual σειρά. :thumbsup:

Για να πάρεις μια ιδέα για τιμή δες αυτό:

http://vw.oempl.us/product_info.php?cPath=...64e9e9a62932532

Εγώ πάντως έβαλα στο μάτι αυτό: music.gif

http://vw.oempl.us/product_info.php?cPath=...64e9e9a62932532

Link to comment
Share on other sites

Γιατι μου φαινεται οτι τα ΕΟS δεν εχουν τις ζαντες που τους αρμοζουν...?

Μου φαινονται πολυ αταιριαστες...Πολυ μικρες ισως...

Φιλε καλοριζικο, πολυ ομορφο το μαυρο...Βγαλε μια αν το επιτρεψει ο καιρος και ανοιχτο :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Γιατι μου φαινεται οτι τα ΕΟS δεν εχουν τις ζαντες που τους αρμοζουν...?

Μου φαινονται πολυ αταιριαστες...Πολυ μικρες ισως...

Φιλε καλοριζικο, πολυ ομορφο το μαυρο...Βγαλε μια αν το επιτρεψει ο καιρος και ανοιχτο :D

Έχει και τις 18” Chicago, αλλά κάνε μια βόλτα με αυτές στο Ελλαδιστάν και έλα να μας πείς…

Πάρε και μερικές φωτογραφίες τους:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2840229

Link to comment
Share on other sites

Έχει και τις 18” Chicago, αλλά κάνε μια βόλτα με αυτές στο Ελλαδιστάν και έλα να μας πείς…

Οκ...Αν κανω καμια θα σου πω...Αλλωστε μονο 3 χρονια εχω 18αρες... :D

Το ΕΟS και χωρίς ζάντες είναι γαμώ.

Ακριβως για αυτο ειπα και εγω την γνωμη μου για μια λιγο πιο large, πιο εντυπωσιακη ζαντα...Ενιγουει...Δεν λεω αλλο :D

Link to comment
Share on other sites

Xris!!! Thanks για τις φωτογραφίες!!! worthy.gif Το αμάξι είναι φανταστικό!!!

Πάντως Xris δεν νομίζω ότι μπορείς να βάλεις αυτό το πακέτο σε λογικό κόστος. :D

Πρέπει να αλλάξεις και τους 3 καθρέπτες π.χ. και να πληρώσεις “Γερμανικά” εργατικά! Εκτός αν έχει καμία άκρη στη Γερμανία… :D

Δουλεύουν η αδερφή μου και ο γαμπρός μου στην Γερμανία και μάλιστα δουλεύουν σε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία. Οπότε όλες οι επαφές θα γίνουν μέσω αυτών. Θα ρωτήσω τιμές και ανάλογα θα κινηθώ. Θέλω όμως να το κάνω και κακώς που δεν επέμενα περισσότερο στον πωλητή που έλεγε ότι αν έβαζα το πακέτο το αυτοκίνητο δεν θα έπαιρνε ποτέ έγκριση παραγωγής. Πολύ αργότερα έμαθα ότι όλα αυτά είναι σαχλαμάρες.

Doctor ευχαριστω, θα ανεβάσω κι άλλες φωτογραφίες από το αυτοκίνητο το συντομότερο. Όσο για τις ζάντες, μπορώ να πώ ότι οι 17άρες είναι πολύ άνετες στους δρόμους της Αθήνας. Ίσως σε αυτό βοηθάει και το γεγονός ότι τα 235 λάστιχα είναι πολύ φαρδιά. Για τις 18άρες δεν μπορώ να πω τίποτα, αλλά προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα αν και οι Chicago που φοράει το EOS είναι πολύ όμορφες! Νομίζω όμως ότι εδώ στην Ελλάδα δεν τις έχουν ούτε καν στην λίστα των extras (τι κακό κι αυτό...)

Edited by Xris
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Οκ...Αν κανω καμια θα σου πω...Αλλωστε μονο 3 χρονια εχω 18αρες... :D

Ακριβως για αυτο ειπα και εγω την γνωμη μου για μια λιγο πιο large, πιο εντυπωσιακη ζαντα...Ενιγουει...Δεν λεω αλλο :D

Δηλαδή τις προτείνεις τις 18άρες, για να καταλάβουμε???

Εγώ λέω ξεκάθαρα ότι σε βάθος χρόνου θα έχει πρόβλημα με 18άρες.

Link to comment
Share on other sites

Εμφανιασιακα δεν το συζηταω οτι το αμαξι αυτο με μια 18αρα θα εδειχνε πολυ πιο large και εντυπωσιακο...θα του πηγαιναιν πολυ πιστευω...και πιο σπορτ-χλιδατο θα μου αρεσε πολυ.

Σε Golf 5 με 18αρες, 3 χρονια κανενα προβλημα. Και με πολυ σκληρο λαστιχο και ανρτηση επισης. Δεν χαλανε ετσι απλα τα αμαξια. Τωρα απο εκει και περα, εσυ αποφασιζεις. Απλα μην απορριπτεις κατι χωρις να το εχεις δοκιμασει απλα και μονο επειδη ετσι εχεις ακουσει :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Εμφανιασιακα δεν το συζηταω οτι το αμαξι αυτο με μια 18αρα θα εδειχνε πολυ πιο large και εντυπωσιακο...θα του πηγαιναιν πολυ πιστευω...και πιο σπορτ-χλιδατο θα μου αρεσε πολυ.

Σε Golf 5 με 18αρες, 3 χρονια κανενα προβλημα. Και με πολυ σκληρο λαστιχο και ανρτηση επισης. Δεν χαλανε ετσι απλα τα αμαξια. Τωρα απο εκει και περα, εσυ αποφασιζεις. Απλα μην απορριπτεις κατι χωρις να το εχεις δοκιμασει απλα και μονο επειδη ετσι εχεις ακουσει :rolleyes:

Εμφανιασιακα δεν το συζηταω οτι το αμαξι αυτο με μια 18αρα θα εδειχνε πολυ πιο large και εντυπωσιακο...θα του πηγαιναιν πολυ πιστευω...και πιο σπορτ-χλιδατο θα μου αρεσε πολυ.

Σε Golf 5 με 18αρες, 3 χρονια κανενα προβλημα. Και με πολυ σκληρο λαστιχο και ανρτηση επισης. Δεν χαλανε ετσι απλα τα αμαξια. Τωρα απο εκει και περα, εσυ αποφασιζεις. Απλα μην απορριπτεις κατι χωρις να το εχεις δοκιμασει απλα και μονο επειδη ετσι εχεις ακουσει :)

Η δική μου λογική λέει ότι 18άρες σε Cabrio (έστω και το EOS που είναι από τα πιο άκαμπτα) στους Ελληνικούς δρόμους για καθημερινή χρήση… θα έλεγα όχι.

Καλή η αισθητική αλλά στην πράξη και οι 17άρες συνδυάζουν κάτι από τα δύο. Τι να πούμε δηλαδή για τις εργοστασιακές 16άρες?

Σε ότι αφορά τις δοκιμές, έχεις δίκιο, αν είχα την δυνατότητα θα έπαιρνα και ένα χειμερινό σετάκι και ένα σετ 18άρες έτσι για δοκιμή, αλλά κάπου πρέπει να βάλουμε και μια “γραμμή”.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Σε Golf 5 με 18αρες, 3 χρονια κανενα προβλημα.

Από πέρσι στη Λίμνη Πλαστήρα πέρασαν κιόλας 3 χρόνια? :rolleyes:

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Εγω σου μιλαω σοβαρα, και εσυ με ειρωνευεσαι. Αν νομιζεις οτι βοηθαει την συζητηση :rolleyes:

Παμε παρακατω.

Δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Επικαλούμαι τη λογική.

Και ναι! Θα ήθελα να έχω όλα αυτά τα σετάκια που σου είπα. Έχω και το χώρο και το χρήμα, απλά όχι τη διάθεση να τα διοχετεύσω εκεί. Θεωρώ ότι μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με μία μέση λύση (θα έλεγα ίσως και άνω του μετρίου) με τις 17άρες Westwood που επέλεξα συνδυάζοντας αισθητική με άνεση, οικονομία και πρακτικότητα.

Από πέρσι στη Λίμνη Πλαστήα πέρασαν κιόλας 3 χρόνια? :)

Βλέπεις, είναι γεγονός ότι κάθε μαρτυρία πρέπει να την φιλτράρεις και σε σχέση με άλλους παράγοντες. Παρά το γεγονός ότι διάβασα σε άλλο Post μαρτυρίες του Doctor για διάφορα σετ ελαστικών, δεν το έβαλα στη συζήτηση γιατί δεν γνωρίζω τι αυτοκίνητο/τα έχει και τι σετ ελαστικών πραγματικά έχει δοκιμάσει…

Αυτοί που γνωρίζουν περισσότερα υποθέτω πως καταλαβαίνουν…

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Δουλεύουν η αδερφή μου και ο γαμπρός μου στην Γερμανία και μάλιστα δουλεύουν σε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία. Οπότε όλες οι επαφές θα γίνουν μέσω αυτών. Θα ρωτήσω τιμές και ανάλογα θα κινηθώ. Θέλω όμως να το κάνω και κακώς που δεν επέμενα περισσότερο στον πωλητή που έλεγε ότι αν έβαζα το πακέτο το αυτοκίνητο δεν θα έπαιρνε ποτέ έγκριση παραγωγής. Πολύ αργότερα έμαθα ότι όλα αυτά είναι σαχλαμάρες.

Doctor ευχαριστω, θα ανεβάσω κι άλλες φωτογραφίες από το αυτοκίνητο το συντομότερο. Όσο για τις ζάντες, μπορώ να πώ ότι οι 17άρες είναι πολύ άνετες στους δρόμους της Αθήνας. Ίσως σε αυτό βοηθάει και το γεγονός ότι τα 235 λάστιχα είναι πολύ φαρδιά. Για τις 18άρες δεν μπορώ να πω τίποτα, αλλά προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα αν και οι Chicago που φοράει το EOS είναι πολύ όμορφες! Νομίζω όμως ότι εδώ στην Ελλάδα δεν τις έχουν ούτε καν στην λίστα των extras (τι κακό κι αυτό...)

In reply to your question in VWVortex to Bjorgnra:

Το φώς στο κάτω μέρος του καθρέπτη είναι το Ambient lighting ή φωτισμός περιμέτρου για να βλέπεις πού θα πατήσεις (όποιος νύχτα περπατεί… με το EOS δεν πατά λάσπες)!!!

Περιλαμβάνεται στο πακέτο Sight & light που ενδιαφέρεσαι να βάλεις.

Σου είπα… και οι 3 καθρέπτες πρέπει να αλλαχτούν. Σε ότι αφορά τις καλωδιώσεις πρέπει να είναι ίδιες… Το EOS είναι υποτίθεται 1 έκδοση…

Link to comment
Share on other sites

Speedster από 'δω και πέρα ό,τι απορία έχω θα ρωτάω απευθείας εσένα... Φαίνεται έχεις απαντήσεις για τα πάντα. Ευχαριστώ!

Το ξέρω ότι πρέπει να αλλαχθούν αρκετά πράγματα, μέσα σ' αυτά και οι τρεις καθρέπτες. Από την εδώ αντιπροσωπεία που ξαναρώτησα μου είπαν ότι είναι ασύμφορο καθώς πρέπει επιπλέον να αλλαχθεί κάποιος εγκέφαλος καμπίνας και μία πλεξούδα καλωδίωσης. Οπότε ίσως ούτε οι καλωδιώσεις μένουν ίδιες.

Περιμένω πάντα να γίνει η επικοινωνία με την Γερμανία. Σίγουρα θα μου κοστίσει περισσότερο από τα €350 περίπου που στοιχίζει το πακέτο όταν το παραγγείλεις εξ αρχής, αλλά αν η τιμή δεν είναι εξωφρενική θα το κάνω. Ειδικά ο αισθητήρας βροχής είναι απαραίτητος και δυστυχώς τον είχα συνηθίσει κι από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο.

Και για να μην λέμε μόνο τα καλά, έχω και τον πρώτο τριγμό από την οροφή. Νομίζω ερχεται από το πίσω λάστιχο της ηλιοροφής όταν αυτή είναι κλειστή. Όταν την ανοίγεις λοξά προς τα πάνω ο τριγμός σταματάει. Κάτι παίζει με την τσιμούχα που πατάει το κρύσταλλο η οποία παρεμπιπτόντως είναι ιδιαίτερα σκληρή και δεν θυμίζει και πολύ λάστιχο...

Edited by Xris
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Speedster από 'δω και πέρα ό,τι απορία έχω θα ρωτάω απευθείας εσένα... Φαίνεται έχεις απαντήσεις για τα πάντα. Ευχαριστώ!

Το ξέρω ότι πρέπει να αλλαχθούν αρκετά πράγματα, μέσα σ' αυτά και οι τρεις καθρέπτες. Από την εδώ αντιπροσωπεία που ξαναρώτησα μου είπαν ότι είναι ασύμφορο καθώς πρέπει επιπλέον να αλλαχθεί κάποιος εγκέφαλος καμπίνας και μία πλεξούδα καλωδίωσης. Οπότε ίσως ούτε οι καλωδιώσεις μένουν ίδιες.

Περιμένω πάντα να γίνει η επικοινωνία με την Γερμανία. Σίγουρα θα μου κοστίσει περισσότερο από τα €350 περίπου που στοιχίζει το πακέτο όταν το παραγγείλεις εξ αρχής, αλλά αν η τιμή δεν είναι εξωφρενική θα το κάνω. Ειδικά ο αισθητήρας βροχής είναι απαραίτητος και δυστυχώς τον είχα συνηθίσει κι από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο.

Και για να μην λέμε μόνο τα καλά, έχω και τον πρώτο τριγμό από την οροφή. Νομίζω ερχεται από το πίσω λάστιχο της ηλιοροφής όταν αυτή είναι κλειστή. Όταν την ανοίγεις λοξά προς τα πάνω ο τριγμός σταματάει. Κάτι παίζει με την τσιμούχα που πατάει το κρύσταλλο η οποία παρεμπιπτόντως είναι ιδιαίτερα σκληρή και δεν θυμίζει και πολύ λάστιχο...

new_lol.gif Απλά κατασπαράζω ότι μπορώ να βρω για το EOS!!! B)

Για το Sight & Light νόμιζα πως είχε 200 ευρώ σαν πακέτο (P24).

(P28 Sight & Light + θερμομονωτικό παρμπρίζ περίπου 400 ευρώ) :wacko:

Πάντως αν σκεφτείς ότι πρέπει να αγοράσεις εκ νέου τους 3 καθρέπτες, και να βάλεις και πλακέτες και διακόπτη φώτων επιπλέον εκτός από τους αισθητήρες, συν τα εργατικά… δύσκολα τα πράγματα… Ελπίζω να βρεις τις φτηνότερες τιμές σε ανταλλακτικά και εργατικά για να τα βάλεις σε λογικό κόστος.

Σε τελική μπορείς να προσπαθήσεις να πουλήσεις και τους καθρέπτες και τους διακόπτες που θα περισσέψουν για να καλύψεις τη διαφορά!!! :thumbsup:

worthy.gifpost-4270-1159276649_thumb.jpg

Anyway!!! Έχω σημαντικά νέα!!!

VW Individual

1Q0 853 803/N88 (left-driver)

1Q0 853 804/N88 (right)

χρώμια για το μαρσπιέ (black/chrome)!!!

Η τιμή είναι κατ’ εκτίμηση κάτι παραπάνω από 60 ευρώ το καθένα. :whistling:

Μόλις έχω νέα (κλείσω την παραγγελία) θα σας πω… :excl:

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Για τον τριγμό δοκίμασε να ψεκάσεις με σπρευ σιλικόνης το λάστιχο. Το πιθανότερο είναι να σταματήσει

Link to comment
Share on other sites

Για τον τριγμό δοκίμασε να ψεκάσεις με σπρευ σιλικόνης το λάστιχο. Το πιθανότερο είναι να σταματήσει

Απ' ό,τι θυμάμαι από το manual, τα σιλικονούχα για τα λάστιχα της οροφής απαγορεύονται.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Και τί προτείνουν?

Αυτό: G 052 172 Α1 (liquid)

ή αυτό: G 052 172 Α2 (spray)

Ούτε πυρηνική φυσική να ήταν τέτοια μελέτη... :o

tongue.gif Για την ακρίβεια, το EOS μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον θέμα!!!

Xris! Στις φωτογραφίες του Bjorngra, βλέπω κάτι περίεργο στο κάτω έσω μέρος της πόρτας!!! Έχεις καμία ιδέα τι είναι???

Edited by Speedster
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.