Jump to content
Guest dahlback

VolksWagen EOS

Recommended Posts

Guest Speedster
Λύθηκε και το μυστήριο με το παράθυρο του συνοδηγού! Φαίνεται πως υπό κάποιες προϋποθέσεις, το παράθυρο "καβαλάει" το λάστιχο της οροφής με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει την κίνηση των λίγων χιλιοστών και να κλείσει. Εκεί πλέον μπαίνει σε λειτουργία ο μηχανισμός ασφαλείας και το παράθυρο κατεβαίνει αυτόματα. Μου συνέβει πριν από λίγο κλείνοντας την πόρτα του συνοδηγού και μπόρεσα να προσέξω ακριβώς τι έγινε.

Xris! Χαίρομαι που εξιχνίασες τι συμβαίνει με το παράθυρο σου!!!

Ποιες είναι οι συνθήκες για να εμφανιστεί η δυσλειτουργία???

Τι σκοπεύεις να κάνεις σε σχέση με το πρόβλημα αυτό?

Έχω δει αναφορές για το πρόβλημα σε κατόχους EOS αλλά και σε κατόχους Golf MK V (που δεν έχει frameless πόρτα!!!) Το φαινόμενο εμφανίζεται πάντα στην δεξιά πόρτα και συμβαίνει ακόμα και όταν κλείνει η αριστερή πόρτα (οπότε δεν θα είχε λόγο να κινηθεί το δεξί παράθυρο).

Με αυτά που ακούω μου δίνει την εντύπωση ότι είναι bug του AI κάποιου από τους εγκεφάλους των παραθύρων ή της κεντρικής μονάδας. Το θέμα είναι ότι εδώ και 2 χρόνια που είναι γνωστό για το Golf δεν έχει δοθεί λύση! Αν αυτή βρεθεί, θα είναι με αναβάθμιση firmware σε κάποια πλακέτα ή αντικατάσταση της πλακέτας?

Μήπως το κόστος της αποκατάστασης είναι μεγάλο και η VW κάνει την πάπια αφού το bug δεν αποτελεί π.χ. πιθανό αίτιο θανάσιμου τραυματισμού??? (πολύ θεωρία συνομωσίας)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι η πόρτα του συνοδηγού πρέπει να κλείνει με κάποια δύναμη. Όχι ΄νατην βαράς αλλά ούτε χαλαρά. Όταν πας να την κλείσεις χαλαρά, το παράθυρο σε κάποιο σημείο καβαλάει το λάστιχο και δεν μπαίνει από κάτω όπως πρέπει για να κλείσει. Πιθανόν εάν το παράθυρο κατέβαινε 1-2 χιλιοστά περισσότερο όταν άνοιγες την πόρτα του συνοδηγού, να μην υπήρχε μετά πρόβλημα στο κλείσιμο. Αυτά όμως πρέπει να τα πουν οι τεχνικοί, εγώ απλά εικασίες κάνω.

Προσωπικά δεν σκοπεύω να κάνω τιποτα. Έχω πικρή εμπειρία από ρυθμίσεις παραθύρων και αλλαγή τσιμούχων σε κάμπριο... Αν η VW βγάλει κάποια διόρθωση που θα είναι standard (και όχι με το μάτι...) τότε θα το σκεφτώ.

Πάντως πραγματικά δεν έιναι ιδιαίτερο το πρόβλημα. Κι εμένα δεν μου το έχει παρουσιάσει ανοιγοκλείνοντας την οροφή ή την αριστερή πόρτα. Η προσωρινή λύση από την άλλη είναι απλή: Απλά χρειάζεται να κλείνεις την πόρτα του συνοδηγού με λίγη δύναμη για να περάσει το παράθυρο κάτω από τα λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο που μόλις πρόσεξα:

Το παράθυρο της πόρτας του συνοδηγού δεν κατεβαίνει όσο αυτό της πόρτας του οδηγού! Αυτό εύκολα μπορεί να το διαπιστώσει κανείς προσπαθώντας να κλείσει πολύ απαλά και τις δύο πόρτες, την μία μετά την άλλη. Το παράθυρο της πόρτας του οδηγού δεν βρίσκει πουθενά, ενώ αυτό του συνοδηγού βρίσκει στο λάστιχο που βρίσκεται στο ύψος της ένωσης της οροφής με την κολώνα του παμπρίζ. Γι αυτό χρειάζεται λίγη δύναμη, για να περάσει το κρύσταλλο κάτω από το λάστιχο και να κλείσει το παράθυρο ομαλά.

Επαναλαμβάνω, το πρόβλημα είναι αστείο! Η δική μου άποψη είναι να μην το πειράξετε. Η στεγανότητα του αυτοκινήτου είναι το Α και το Ω και η εμπειρία των τεχνικών σε τέτοια ζητήματα είναι μικρή. Κατά την γνώμη μου, χρειάζεται πολύ προσεκτική δουλειά και οι ισορροπίες στα σημεία αυτά είναι ευαίσθητες...

Edited by Xris
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το διαφημιστικο!!Διχασμενη προσωπικοτητα το ΕΟS...χεχε

Ειναι ομορφο το ρημαδι!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Ωραιο το διαφημιστικο!!Διχασμενη προσωπικοτητα το ΕΟS...χεχε

Ειναι ομορφο το ρημαδι!!

Το έψαχνα πολύ καιρό σε Downloadable version!!!

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο που μόλις πρόσεξα:

Το παράθυρο της πόρτας του συνοδηγού δεν κατεβαίνει όσο αυτό της πόρτας του οδηγού! Αυτό εύκολα μπορεί να το διαπιστώσει κανείς προσπαθώντας να κλείσει πολύ απαλά και τις δύο πόρτες, την μία μετά την άλλη. Το παράθυρο της πόρτας του οδηγού δεν βρίσκει πουθενά, ενώ αυτό του συνοδηγού βρίσκει στο λάστιχο που βρίσκεται στο ύψος της ένωσης της οροφής με την κολώνα του παμπρίζ. Γι αυτό χρειάζεται λίγη δύναμη, για να περάσει το κρύσταλλο κάτω από το λάστιχο και να κλείσει το παράθυρο ομαλά.

Επαναλαμβάνω, το πρόβλημα είναι αστείο! Η δική μου άποψη είναι να μην το πειράξετε. Η στεγανότητα του αυτοκινήτου είναι το Α και το Ω και η εμπειρία των τεχνικών σε τέτοια ζητήματα είναι μικρή. Κατά την γνώμη μου, χρειάζεται πολύ προσεκτική δουλειά και οι ισορροπίες στα σημεία αυτά είναι ευαίσθητες...

αν κ δεν διαβασα κ τα πρωηγ.ποστ.στο audi a4 cabrio κ μαλιστα στο πρωηγ.μοντελο.με το που ακουμπαγες το χερουλι κατεβενε 1 εκατοστο ωστε να μην βρισκει πανω σε ενα λαστιχο οροφης.τοσο δυσκολο ηταν να το κανουν στο eos p ειναι κ παρομοιως ακριβο?

Link to comment
Share on other sites

αν κ δεν διαβασα κ τα πρωηγ.ποστ.στο audi a4 cabrio κ μαλιστα στο πρωηγ.μοντελο.με το που ακουμπαγες το χερουλι κατεβενε 1 εκατοστο ωστε να μην βρισκει πανω σε ενα λαστιχο οροφης.τοσο δυσκολο ηταν να το κανουν στο eos p ειναι κ παρομοιως ακριβο?

Εδώ αντίθετα θα έλεγα ότι υπάρχει και μία χρονική υστέρηση...

Link to comment
Share on other sites

Το έψαχνα πολύ καιρό σε Downloadable version!!!

Οσοι εχουν τον Firefox μπορουν να κατεβασουν το VideoDownloader που ειναι ενα extension με το οποιο μπορεις να κατεβασεις τα βιντεακια απο τα γνωστα sites.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είχα μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Speedster την Κυριακή, ξέρει κανείς τι offset έχουν οι ζάντες του EOS;

Υποθέτω ότι το καρέ παραμένει 5x112, αλλά έχουν ίδιο offset με το Golf V;

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι φοράνε ελαστικά με διαφορετικό βήμα κι αναρωτιέμαι τι άλλες διαφορές έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Επειδή είχα μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Speedster την Κυριακή, ξέρει κανείς τι offset έχουν οι ζάντες του EOS;

Υποθέτω ότι το καρέ παραμένει 5x112, αλλά έχουν ίδιο offset με το Golf V;

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι φοράνε ελαστικά με διαφορετικό βήμα κι αναρωτιέμαι τι άλλες διαφορές έχουν.

Λοιπόν, έχουμε 7,5J x 17” x ET47 με 235/45R17.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε 7,5J x 17” x ET47 με 235/45R17.

Μπορεί να φανεί χαζή η απορία μου, αλλά γιατί έχει τόση σημασία η διαφορά στο offset μεταξύ των δύο αυτοκινήτων;

Εξάλλου δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης αφού τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν σε τελείως διαφορετικές κατηγορίες οπότε είναι αναμενώμενο να έχουν και διαφορετικό στήσιμο.

Πάντως, έστω και θεωρητικά, θα ήθελα να μάθω τι διαφορά δημιουργεί το offset.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Μπορεί να φανεί χαζή η απορία μου, αλλά γιατί έχει τόση σημασία η διαφορά στο offset μεταξύ των δύο αυτοκινήτων;

Εξάλλου δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης αφού τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν σε τελείως διαφορετικές κατηγορίες οπότε είναι αναμενώμενο να έχουν και διαφορετικό στήσιμο.

Πάντως, έστω και θεωρητικά, θα ήθελα να μάθω τι διαφορά δημιουργεί το offset.

Φέρνει πιο μέσα ή πιο έξω τους τροχούς. Δηλαδή “φαρδαίνει” ή “στενεύει” το μετατρόχιο. Θεωρητικά φαρδύτερο μετατρόχιο δίνει καλύτερο στήσιμο στο αυτοκίνητο αλλά γενικά αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα.

Προσωπικά θα έλεγα ότι με το offset θα ήταν καλό να μην παίξει κανείς. Υπάρχουν πολλές άλλες παράμετροι που μπορεί να αλλάξει εκτός από αυτό.

Τώρα σε ότι αφορά το στήσιμο του EOS συγκεκριμένα, ο εμπρός άξονας υιοθετήθηκε από το Golf ενώ ο πίσω από το Passat. Στο πλάτος είναι Passat, ενώ στο μήκος πιο κοντά στο Jetta.

Οσοι εχουν τον Firefox μπορουν να κατεβασουν το VideoDownloader που ειναι ενα extension με το οποιο μπορεις να κατεβασεις τα βιντεακια απο τα γνωστα sites.

Thanx for the tip milix!!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Speedster ως προς το offset.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η VW επιλέγει να αλλάζει τα χαρακτηριστικά ακόμα και από τις ζάντες, το οποίο είναι χαζό.

Το Golf V φοράει ίδιες ζάντες μόνο με το νέο Α3!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Σωστός ο Speedster ως προς το offset.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η VW επιλέγει να αλλάζει τα χαρακτηριστικά ακόμα και από τις ζάντες, το οποίο είναι χαζό.

Το Golf V φοράει ίδιες ζάντες μόνο με το νέο Α3!

Ναι, κρίμα, γιατί αποφάσισα να σκοτώσω τις Westwood καμιά 100 ευρώ και να βάλω 18άρες. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι, κρίμα, γιατί αποφάσισα να σκοτώσω τις Westwood καμιά 100 ευρώ και να βάλω 18άρες. tongue.gif

tongue.gif

Πάντως αυτό σημαίνει ότι τα Golf V δεν έχουν ελπίδες να βρουν εύκολα μεταχειρισμένες ζάντες...

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
tongue.gif

Πάντως αυτό σημαίνει ότι τα Golf V δεν έχουν ελπίδες να βρουν εύκολα μεταχειρισμένες ζάντες...

Μπορώ να σου βρω αυτές με 650,00 ευρώ. Ενδιαφέρεσαι???

post-4270-1160645871_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
δεν ειναι αγγελιες εδω παιδες αγοραπωλησειες στις αγγελιες η μεσω πμ

Όπως κατάλαβες από τις τιμές, έκανα πλάκα. :mellow:

Δεν πουλάω τίποτα!!! :whistling:

Απλά παίζω με τον πόνο της CLSFox που ψάχνει για ζάντες. :thumbsup:

Εξάλλου έχουμε στερέψει από νέα εδώ στην περιοχή του EOS… :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Όπως κατάλαβες από τις τιμές, έκανα πλάκα. :ninja:

Δεν πουλάω τίποτα!!! :thumbsup:

Απλά παίζω με τον πόνο της CLSFox που ψάχνει για ζάντες. B)

Εξάλλου έχουμε στερέψει από νέα εδώ στην περιοχή του EOS… :ninja:

Good news from the Vortex front!!!

Έχω πληροφόρηση από το VWVortex ότι το EOS έχει ένα πρόβλημα στο Software (Firmaware).

Όπως έχει γίνει και στο παρελθόν, λογικά θα αντιμετωπιστεί με αναβάθμιση στις αντιπροσωπείες!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Ενδιαφέρουσες φωτογραφίες από σύγκρουση EOS με Meriva!

post-4270-1160818003_thumb.jpg

Ευχή προς όλους να μην το δουν ποτέ έτσι!

post-4270-1160817920_thumb.jpg

Τα roll-bars ενεργοποιούνται όταν το σύστημα ανιχνεύει ενδεχόμενο σφοδρής σύγκρουσης. Έτσι δεν είναι απαραίτητο να τουμπάρει το αυτοκίνητο ή να πάρει κάποιο ποσοστό κλίσης και άνω για να ενεργοποιηθεί το σύστημα. Το άρθρο που διάβασα δεν εμβαθύνει στο AI που ακολουθείται από το σύστημα για την ενεργοποίηση των roll-bars.

post-4270-1160817968_thumb.jpg

Το σύστημα είναι μηχανικό και χωρίς χρήση πυροκροτητή. Μπορεί να ξανά-οπλιστεί στην αντιπροσωπεία εφόσον δεν έχει τουμπάρει το αμάξι. Πιθανότατα να χρειάζονται αντικατάσταση, κάποια κομμάτια αμελητέας αξίας. Το ίδιο νομίζω πως ισχύει και για τα εμπρός ενεργά προσκέφαλα.

post-4270-1160817984_thumb.jpg

Το άρθρο δεν διευκρίνιζε αν τα roll-bars ενεργοποιούνται και στην περίπτωση που η οροφή είναι κλειστή, πάντως προσωπικά μου έδωσε την εντύπωση ότι μπορούν να ενεργοποιηθούν και με κλειστή οροφή. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να υπάρχει θραύση του πίσω κρυστάλλου από τα roll-bars. Ασφάλεια θραύσης κρυστάλλου optional boys and girls!

post-4270-1160817902_thumb.jpgpost-4270-1160817946_thumb.jpgpost-4270-1160817956_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχισαν να εμφανιζονται και τα πρωτα τροπετιασμενα δηλαδη!!

Δεν νομιζω να ενεργοποιουνται με κλειστη την οροφη.Αυτα ειναι για προστασια οταν ειναι ανοιχτη η οροφη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.