Jump to content
pants_

Μαγνιτακια Οικονομιας Καυσιμου

Recommended Posts

Η πραγματικη οικονομικη οδηγηση εγγειται μονο και μονο στην καλη γνωση του αυτοκινητου και της καταναλωσης του..Παραθετω προσωπικες φωτογραφιες απο την διαδρομη που κανω σχεδον καθε μερα.... 70 χιλιομετρα με 5.8-6.1 θα δειτε οτι μεση ταχυτητα εχω πανω απο 100 ... ο δρομος ειναι μεικτος ανηφορα κατηφορα ....

ΑΚΟΜΑ και μεσα στη πολη ποτε δεν χτυπαω πανω απο 8.5 εχω 27 πλεον χιλ χιλιομετρα ...με μεση καταναλωση 8.2

δειτε ¨

http://picasaweb.google.gr/104758524564134196760/OikonomikiOdigisi?feat=directlink

Ακομα και μεσα στη σαλονικα οταν γινεται χαμος χτυπαω 8.5 μεχρι εκει ομως ...βλεπω γενικα μεσα στη κινηση τυπους να γκαζωνουν εστω και ελαφρα να δινουν να κανουν...απο εδω απο εκει να αλλαζουν λωριδες... μενωντας στην ιδια λωριδα ,και πηγαινωντας χαλαρα συνηθως φτανεις πρωτος!Ειναι καποια πραγματα οπου χρειαζωνται λιγες γνωσεις συγκοινωνιολογιας πολεων για να τα καταλαβεις δεν ειμαι ειδικος..απλα εφαρμωσα 2-3 κανονες. Εσωσα την τσεπουλα μου με καθε γεμισμα βγαζω τουλ 650 χιλ μεικτα.Και επιτελους εμαθα τι παει να πει ασφαλεια και υπευθυνοτητα .Βασικα την ενιωσα . Αυτα

16" ζάντες με 205 λάστιχο έχεις ?

Link to comment
Share on other sites

Χαπακι....στη βενζινη...που ειναι η προστασια καταναλωτων ...

*που να δειτε τη νεα βελτιωμενη εκδοση μισος μαγνητης μισος κρυπτονιτης !!!! χαχαα

Ναι...ευτυχως γιατι ειχα παραγγειλει με 18 αλλα τελευταια στιγμη καταφερα να οδηγησω καποιο με 18 και εκτος οτι ηταν σκληρο αρκετα οταν εβαλα κατω τα κοστη αλλαγης ελαστικων...ειδα οτι δεν μου χρειαζονται και ετσι παρελαβα με νορμαλ 16 ... Βεβαια χανει αισθητικα και σε προσφυση αλλα...ουτε με ενδιαφερει πλεον ... παντως φιλος με 18αρι μαμα χαντολαστιχο εχει μεικτη 8.7 αρα το ποδι παιζει τον μεγαλυτερο ρολο. Δεν μετανιωνω με τιποτα με τους κατσικοδρομους που εχουμε

Στελιο...νομιζω οτι εχεις το ποιο ομορφο πανελληνιος golf!!! φτου φτου φιλε !! υπεροχο

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Ναι...ευτυχως γιατι ειχα παραγγειλει με 18 αλλα τελευταια στιγμη καταφερα να οδηγησω καποιο με 18 και εκτος οτι ηταν σκληρο αρκετα οταν εβαλα κατω τα κοστη αλλαγης ελαστικων...ειδα οτι δεν μου χρειαζονται και ετσι παρελαβα με νορμαλ 16 ... Βεβαια χανει αισθητικα και σε προσφυση αλλα...ουτε με ενδιαφερει πλεον ... παντως φιλος με 18αρι μαμα χαντολαστιχο εχει μεικτη 8.7 αρα το ποδι παιζει τον μεγαλυτερο ρολο. Δεν μετανιωνω με τιποτα με τους κατσικοδρομους που εχουμε

Στελιο...νομιζω οτι εχεις το ποιο ομορφο πανελληνιος golf!!! φτου φτου φιλε !! υπεροχο

Off Topic

Θάνο εγώ με την 18" μέσα στην θεσσαλονίκη με κίνηση δύσκολα βλέπω κάτω από 9 λίτρα (Έχω βαρύ πόδι μάλλον :) ).

Ευχαριστώ πολύ Θάνο. Τώρα ετοιμάζω και άλλες αλλαγές εξωτερικά. :whistling:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

Αυτο που θελει να πει δεν ξερω αν ειναι σωστο ή λαθος αλλα ειναι ενα αναπαντητο ερωτημα..

Π.χ Σε 1 χιλιομετρο μπροστα μου ειναι τα δυοδια. Εγω παω ηδη με 120 ΦΥΣΙΚΑ οριο( sillyhorse1rb5.gif )

ΤΙ ΚΑΝΩ?

1)Αφηνω γκαζι και απλα κατεβαζω μεχρι να σταματησω με ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΦΡΕΝΟ?

2)Βαζω κενη και τσουλαει?

Στην κουρτινα Νο1 η καταναλωση θα ειναι 0.0

Στην κουρτινα Νο2 η καταναλωση θα ειναι απο 0.5 μεχρι 2.0-3.0

Γ Ι Α Τ Ι ?

αυτο που θελω να πω ειναι οτι στην πρωτη περιπτωση αφηνεις το γκαζι και απλα τσουλαει το αυτοκινητο χωρις να κατεβαζεις ταχυτητες.πατας φρενο μονο στο τελος για να σταματησεις.η καταναλωση του trip δειχνει 0.0 στη δευτερη περιπτωση αφηνεις το γκαζι και βγαζεις την ταχυτητα αφηνοντας νεκρα.φυσικα θα χρειαστει να πατησεις περισσοτερο φρενο και το trip δειχνει περιπου 4.0.αυτο δεν ξερω γιατι συμβαινει αλλα ξερω οτι εχει σχεση με το τροπο λειτουργιας του κινητηρα που ειναι με ψεκασμο ενω δεν ισχυει σε παλαιας τεχνολογιας αυτοκινητα.ελπιζω να εγινα κατανοητος τωρα

Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνω και εγω τα γραφομενα του φιλου παραπανω.ετσι ακριβως ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

χαιρομαι που εγινα κατανοητος.αν σκεφτειτε ποσες φορες σταματαμε καθε μερα σε stop και φαναρια κανει μια μικρη διαφορα υπερ μας σε καταναλωση, εκτος του οτι γλιτωνουμε ανουσιες φθορες σε λαστιχα ,τακακια κτλ. χωρις να κερδιζουμε χρονο αφου ουτως η αλλως θα σταματησουμε.παντως πρεπει να πω και κατι ακομα.αν συνηθιζετε να σταματατε κατεβαζοντας σταδιακα ταχυτητες στο κιβωτιο δεν κερδιζετε ουσιαστικα κατι αφου καθε φορα που πατατε συμπλεκτη αρχιζει η καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

Όταν το αμαξι ρολάρει με 5η πχ στο κιβώτιο, ο κινητηρας είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς οπότε είναι η κίνηση του οχήματος που κρατα τον κινητήρα σε περιστροφή και δεν μπορεί να σβήσει. Όταν ρολάρεις με κενό και είσαι ρελαντί, πρέπει ο κινητήρας να κάψει βενζίνη για να υπερνικήσει τις τριβές του και να διατηρηθεί σε λειτουργία.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο κινητήρας έχει σβήσει (με την έννοια ότι δε κάνει καύση και δε παράγει έργο).

Απλά συνεχίζει να παλινδρομεί, παθητικά όμως. Εκεί η ECU απλά θα κόψει (τελείως) την παροχή διότι το καύσιμο δε χρειάζεται. Αν έχουμε όμως νεκρά το μοτέρ δεν εξαναγκάζεται από κάτι, αφού έχει αποσυνδεθεί από το έδαφος. Εκεί θα κάψει βενζίνη για να διατηρήσει το ρελαντί.

Αν δε βαριέστε να πηγαίνετε με 80-90 στην εθνική δοκιμάστε απλά να αφήνετε το γκάζι στις κατηφόρες. Ιδίως αν ο δρόμος είναι κατηφορικός σε μπόλικα σημεία... θα εκπλαγείτε ευχάριστα με το που θα είναι ο δείκτης του καυσίμου στο τέλος της διαδρομής! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

ενταξει, αυτο που λες ειναι η πιο επιστημονικη εξηγηση αλλα προτιμω να το εφαρμοζω μεσα στην πολη για να εξοικονομω καυσιμο και μετα να το καιω στην εθνικη!! δε μπορω να παω με 80-90 στην εθνικη,τι να κανω, ειναι το ελλατωμα μου το ξερω :-)))

Link to comment
Share on other sites

εδώ και πολλά χρόνια , καιω όσο ένα smart δηλαδή 6,8 -7,1 . πραγματικά

τώρα όλοι μιλάνε για το πως θα μειώσουν το καύσιμο ,, οποίος θέλει ας μου πει να τον κάνω μια βόλτα , με ένα golf 5 gti το όπιο είναι 345 hp με 1,6 bar και καιει στην βόλτα της τάξεως 140 χιλιόμετρα 7,1 και στο χαλαρό , 6,8 ..

οποίος θέλει βόλτα με αυτό

είμαι μέσα , όχι με αυτός τους ρυθμούς ,, βόλτα

έχω κάνει πολύ κόσμο βόλτα από το club και το έχουν δει με τα μάτια τους , άσχετα εάν θέλουν ας γράψουν 2 λόγια για αυτό που είδαν

Link to comment
Share on other sites

εδώ και πολλά χρόνια , καιω όσο ένα smart δηλαδή 6,8 -7,1 . πραγματικά

τώρα όλοι μιλάνε για το πως θα μειώσουν το καύσιμο ,, οποίος θέλει ας μου πει να τον κάνω μια βόλτα , με ένα golf 5 gti το όπιο είναι 345 hp με 1,6 bar και καιει στην βόλτα της τάξεως 140 χιλιόμετρα 7,1 και στο χαλαρό , 6,8 ..

οποίος θέλει βόλτα με αυτό

είμαι μέσα , όχι με αυτός τους ρυθμούς ,, βόλτα

έχω κάνει πολύ κόσμο βόλτα από το club και το έχουν δει με τα μάτια τους , άσχετα εάν θέλουν ας γράψουν 2 λόγια για αυτό που είδαν

φαντάζομαι εννοείς ότι πέτυχες αυτήν την κατανάλωση με τα συγκεκριμένα μαγνητάκια; μονο; γιατί και εγώ τα ίδια καίω στο περίπου (για βόλτα στο χαλαρό) με αυτά τα μαγνητάκια υποτίθεται, αλλα 600 κυβικά λιγότερα ατμόσφαιρα και 250 άλογα πιο κάτω..

Link to comment
Share on other sites

Όχι παιδία δεν είναι με τους μαγνήτες , είναι εδώ και χρόνια ο συγκεκριμένος οίκος στην Ελλάδα που το κάνει αυτό το κόλπο , και είναι πραγματικό δείτε το τελείωμα από το videaki και θα το καταλάβετε ... προέρχεται από την γερμάνια και ο αντιπρόσωπος υπάρχει και εδώ

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ειδα αλλα εκτος απο skn/sachs δεν βλεπω κατι αλλο.

Για πες μας ακριβως την εταιρια, δεν πιστευω οτι ειναι μυστικο ουτε διαφημιση.

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ http://picasaweb.google.com/104758524564134196760/OikonomikiOdigisi#

Σωστες πιεσεις ,σωστη οδηγηση και ΝΟΡΜΑΛ ταχυτητες...

Στη πολη με ενα γεματο ντεποζιτο βγαζω ανετα 500 χιλ...

Σε εθνικη ... εχω κανει και 840 με ταχυτητες 100-120 και καταναλωση 5.5-6.2

golf 6 160 me 16αρες

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ειδα αλλα εκτος απο skn/sachs δεν βλεπω κατι αλλο.

Για πες μας ακριβως την εταιρια, δεν πιστευω οτι ειναι μυστικο ουτε διαφημιση.

H SKN έχει ECO tuning, μάλλον αυτό εννοεί. http://www.skn-tuning.de/portal/alias__Rainbow/lang__en-US/tabID__3329/DesktopDefault.aspx

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον αυτο ειναι.

Παντως αν καταλαβαινω σωστα απο μια γρηγορη ματια, το προγραμμα οικονομιας δεν παει συγχρονως σε

βελτιωμενα αυτοκινητα δηλ που εχουν ηδη προγραμμα αυξησης ιπποδυναμης.

Εφοσον ειναι ετσι δεν μπορω να καταλαβω πως υπαρχει μειωση καταναλωσης στο αυτοκινητο του Νικου. Εκτος και αν μιλα για αλλο αυτοκινητο.

Παντως και στο ECO προγραμμα η μειωση της καταναλωσης ισχυριζονται οτι γινεται σε ρυθμους οδηγησης μεσα σε κινηση με σταματηματα η στον αυτοκινητοδρομο με σχετικα χαμηλες μεσες ταχυτητες (80-100 χλμ την ωρα). Αυτα για να εχεις απο 10-20% μειωση.

Σε σπορ ρυθμους παλι υπαρχει μειωση οπως λενε αλλα μονο 3%.

Αυτο παντως που καταλαβα ειναι οτι αυτες οι τιμες γινονται μονο σε εφαρμογη σε μαμα αυτοκινητα.

Αν θελει ο Νικος ας το διευκρινισει γιατι απο τα λεγομενα του αυτο γινεται και σε 'φτειαγμενα' αυτοκινητα, και αν γινεται αυτα πρεπει να εχουν SKN προγραμμα η γινεται σε ολα τα προγραμματα?

Θα συμφωνησω με τον thanos katsas οτι αυτος ειναι ο τροπος μειωσης της καταναλωσης αποδεδειγμενα και χωρις κανενα προγραμμα. Αν προσεξουμε ειναι περιπου πανω στα οδηγικα κριτηρια που απαιτουνται για να εχει αποτελεσμα το ECO της SKN.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να επέμβω σε αυτοκίνητο που φοράει πρόγραμμα ¶λου βελτιωτή ,

δεν μπορώ να κάνω οικονομία καύσιμου σε άνθρωπο που κάνει κόντρες στον δρόμο

τα πόλη βελτιωμένα αυτοκίνητα όπως το δικό μου φτιάχνονται πιο εύκολα από τα εργοστασιακά για μείωση κατανάλωσης καυσίμου , δεν θέλω να πω το πως λόγο ότι κόποι θα φέρουν γνώμη ότι το κάνουν και αυτοί πράγμα που δεν παίζει , γιατί το λογισμικό δεν είναι κονσέρβα είναι βάση δεδομένων πολλών παραμέτρων..

σε κάποια συνάντηση οποίος θέλει ας παμε μια βόλτα και θα το δει με τα μάτια του πως ένα αυτοκίνητο 300 + ιπων καιει πολύ πιο λίγο από ένα νορμάλ , και θα δει και τον τρόπο οδηγήσεις και θα καταλάβει πολλά ,

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να επέμβω σε αυτοκίνητο που φοράει πρόγραμμα ¶λου βελτιωτή ,

δεν μπορώ να κάνω οικονομία καύσιμου σε άνθρωπο που κάνει κόντρες στον δρόμο

τα πόλη βελτιωμένα αυτοκίνητα όπως το δικό μου φτιάχνονται πιο εύκολα από τα εργοστασιακά για μείωση κατανάλωσης καυσίμου , δεν θέλω να πω το πως λόγο ότι κόποι θα φέρουν γνώμη ότι το κάνουν και αυτοί πράγμα που δεν παίζει , γιατί το λογισμικό δεν είναι κονσέρβα είναι βάση δεδομένων πολλών παραμέτρων..

σε κάποια συνάντηση οποίος θέλει ας παμε μια βόλτα και θα το δει με τα μάτια του πως ένα αυτοκίνητο 300 + ιπων καιει πολύ πιο λίγο από ένα νορμάλ , και θα δει και τον τρόπο οδηγήσεις και θα καταλάβει πολλά ,

μπορούμε να το κάνουμε σε αυτοκίνητο μη βελτιωμένο έτσι ώστε να ρίξουμε την κατανάλωση?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μαλλον γινεται ειναι να δουλευει σχετικα στεγνα σε χαμηλες στροφες ωστε να επιτυγχανεται η μειωση καταναλωσης σε συνθηκες κινησης σε πολη και σε χαμηλες ταχυτητες (φυσιολογικα με μεγαλες σχεσεις) σε αυτοκινητοδρομο ωστε να εχουμε σχετικα χαμηλη, 80-100 χλμ,

μεση ωριαια.

Κατι αναλογο που κανει και η vw μαλλον που σε ρελαντι το μειγμα ειναι σχεδον ξηρο για μειωση της καταναλωσης και που φυσιολογικα θα δουλευει παρομοια σε χαμηλες στροφες.

Γι'αυτο και δεν ισχυει για κοντρες. Κανονικα δεν πρεπει να ισχυει σε σπορ χρηση (δηλ οταν πιεζουμε το αυτοκινητο ανεβαζοντας στροφες), σε πιστα κλπ.

Πρεπει δηλαδη η οδηγηση να ειναι συνετη αν και απο τα λογια του Νικου αυτο δεν ειναι και ακριβης προυποθεση.

Για ενα αυτοκινητο 300+ ιππων το να καιει 7-7.5 λιτρα και οχι με συντηριτικη οδηγηση ειναι αξιοσημειωτο εφοσον ισχυει και δεν εχω λογο να το αμφισβητησω γιατι απλα ο Νικος και λογω της δουλειας του αλλα και εν γενει για το προφιλ του πιστευω οτι δεν θα εμπαινε στην διαδικασια να υποστηριξει κατι το οποιο δεν ειναι εφικτο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

δεν το πίστευα όταν μου το είπαν οι γερμανοί , γέλαγα αλλά δικαιώθηκαν δεν είναι φτωχό το αυτοκίνητο δουλεύει γραμμικά και δεν ανάβει chek engine γιατί αν ήταν πολύ φτωχό θα άναβε το λαμπάκι του κινητήρα , το αυτοκίνητο του πεινώ το αίμα καθημερινά κάνω κόντρες συχνά και το βάζω και σε πιστά ... μετά της 4,400 καιω 12,5 τα 100 !! οχι όμως στο στιγμιαίο πάτημα σε πάτημα 5 χιλιομέτρων

αφίσα τα νούμερα και το έκανα στην πράξη γέμισα μ3 97 εύρο 100 και οδήγησα οικονομικά χωρίς να ξεπεράσω τα 160 χιλιόμετρα πουθενά και έβγαλα 580 χιλιόμετρα

ένα 2000 tfsi καιει μέσο όρο στο 2 – 13,8 εγώ καιω στο 2 – 12,3 και κάτω

εγώ το ξανά γράφω ,,οποίος δεν το πιστεύει κερνάω βόλτα

Link to comment
Share on other sites

νικο κι εγω με οικονομικη οδηγηση βγαζω τοσα και λιγο παραπανω χιλιομετρα...γενικα ενα αμαξι το οποιο εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε ταξιδι ειναι πιο οικονομικο απο ενα "μαμα" αμαξι!!!και στην ουσια σβελτα το πηγες γιατι εκαψε 9,5-10l/100km

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Εχει τοσο μεγαλη σημασια αν ειναι ΠΟΛΛΑ αλογα το αμαξι?

Αφου απο τα πολυ λιγα που ξερω σε "τερμα γκαζι" βγαζει τα αλογα του.. οποτε αν το γκαζι το χαιδευεις

θα καις σαν "μαμα". Πολυ πιθανο να λεω αρλουμπες αλλα ετσι τα ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Εχει τοσο μεγαλη σημασια αν ειναι ΠΟΛΛΑ αλογα το αμαξι?

Αφου απο τα πολυ λιγα που ξερω σε "τερμα γκαζι" βγαζει τα αλογα του.. οποτε αν το γκαζι το χαιδευεις

θα καις σαν "μαμα". Πολυ πιθανο να λεω αρλουμπες αλλα ετσι τα ξερω.

σωστα τα λες στο ταξιδι με σταθερη ταχυτητα χρησιμοποιει μικρη ιπποδυναμη το αμαξι...εκει που καταπωνειται ειναι μεσα στην πολη οπου και ανοιγει αρκετα η πεταλουδα για να ξεκινησει το αμαξωμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.