Guest dahlback Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 To Fox αποτελεί τον αντικαταστάτη του μίνι αυτοκινήτου της Volkswagen, του Lupo, και έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη Βραζιλία όπου και κατασκευάζεται. Η σύγχρονη σχεδίαση του μικρού αυτοκινήτου καθώς και οι μεγαλύτερες απο το Lupo διαστάσεις του αναμένεται να του προσδώσουν μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό, στοιχείο που θα συμβάλλει στην επίτευξη αυξημένου ποσοστού στην αγορά της μίνι κατηγορίας. Το Fox, που θα έρθει στη χώρα μας το 2005, θα εφοδιάζεται με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το χαμηλό κόστος παραγωγής θα έχει θετικό αντίκτυπο στην τιμή αγοράς του στην Ευρώπη. Το Fox θα εφοδιάζεται με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες απόδοσης 50 και 75 ίππων ενώ την γκάμα συμπληρώνουν άλλα δύο μηχανικά σύνολα απόδοσης 105 και 125 ίππων. Υ.Γ. Στην πρωτη photo είναι το Fox GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Το ασημι ειναι απαισιο!! το πρωτο κατι λεει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dahlback Posted January 18, 2005 Report Share Posted January 18, 2005 Όντως, αλλά πιστεύω πως εδώ θα έρθει με διαφορετική μάσκα. ¶ν όχι δεν νομίζω να το κρατήσει μόνο η τιμή του στην αγορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted January 18, 2005 Report Share Posted January 18, 2005 Παλι αντιεμπορικο το κοβω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simos Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Το ότι είναι πιο μεγάλο από το lupo, θα έχει καλύτερη τιμή είναι στα συν, εάν ρίξουν και καλή διαφήμιση θα πάει καλά. Δεν νομίζω η vw να την πατήσει δεύτερη φορά, λογικά για να το βγάλουν κάτι ξέρουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Αν δεν κάνω λάθος έχει τη γραμμή του golf V οπότε η διαφορά τους εξωτερικά είναι οτι το fox είναι μικρότερο,δεν είναι και άσχημο αλλα πιστεύω οτι το Lupo είναι σαφός ποιο ωραίο...ελπίζω να πιάσει γιατί για μένα το golf V ήταν αποτυχία...δεν περήμενα κάτι τέτοιο απο την vw,περήμενα κάτι ποιό τέλειο και απο το 4άρι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Το δεύτερο δεν μου αρέσει καθόλου! Το πρώτο είναι κάπως καλύτερο, αν και μου θυμίζει το SEAT ALTEA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simos Posted January 23, 2005 Report Share Posted January 23, 2005 Ε βέβαια το δεύτερο που έβαλε ο stoilas είναι πολύ όμορφο. Τώρα μένει να δούμε σε τι τιμή θα το βγάλουνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dahlback Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 To Gti είναι σαφώς καλύτερο εξωτερικά. Πιστεύω ότι είναι μία πολύ καλή κίνηση απο τη VW κ το σημαντικό πλεονέκτημα που θα έχει θα έιναι η τιμή του. Blue-smart-golf, για να βγάζει η VW τόσα νέα μοντέλα βασισμένα στο Golf V πιστεύω ότι δε το θεωρεί αποτυχία. Αν το θεωρούσε ή αν ήταν αποτυχία όπως ισχυρίζεσαι, πιστεύεις ότι τα νέα μοντέλα της θα ήταν βασισμένα σε αυτό; Αν κοιτάξεις τις πωλήσεις που έχει το 5άρι θ'αλλάξεις την αρχική σου γνώμη γι'αυτό. Φιλικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 SE AUTO POU LEEI O ANDREAS GIA PATE STO TOPIC GOLF KAI BREITE KAPOU POU GRAFEI TO GOLF STO 8RONO TOU KAI DEITE EKEI POLISEIS STHN GERMANIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Μ' αρέσει που το βγάλαν και σε έκδοση off-road!! Χαχαχα! Έλεος πια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nt7561 Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Μ' αρέσει που το βγάλαν και σε έκδοση off-road!! Χαχαχα! Έλεος πια! ← Γιατι βρε Spy? Μια χαρά είναι κι αυτό, όπως το βλέπω στις photo!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 ΕΛΕΟΣΣ αιμομιξια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Αν δεν κάνω λάθος έχει τη γραμμή του golf V οπότε η διαφορά τους εξωτερικά είναι οτι το fox είναι μικρότερο,δεν είναι και άσχημο αλλα πιστεύω οτι το Lupo είναι σαφός ποιο ωραίο...ελπίζω να πιάσει γιατί για μένα το golf V ήταν αποτυχία...δεν περήμενα κάτι τέτοιο απο την vw,περήμενα κάτι ποιό τέλειο και απο το 4άρι.. ← θα συμφωνησω !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir B Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 (edited) Στην AutoΤρίτη λέει ότι θα ξεκινάει από 9,5 χιλιάρικα. Χαζομάρα της VW θα χαρακτηρίσω το Fox. Έχει μήκος 3820, ενώ το Polo 3895. Ο μικρότερος κινητήρας με τον οποίο θα διατίθεται είναι ο 1.2, όπως και το Πόλο. Επίσης το Πόλο ξεκινάει από 10 χιλιάρικα. Υπάρχει λοιπόν κάποιος σοβαρός λόγος για να προτιμήσω το Φοξ από το Πόλο? Για 7 εκατοστά και 500 ευρώ λιγότερο?! Την ίδια στιγμή, η Τοyota (και οι δυο γάλλοι τα δικά τους) βγάζει το Aygo με μήκος 3400, ενώ το Yaris έχει 3640 και προφανώς το καινούριο Yaris το φθινόπωρο θα είναι λίγο μεγαλύτερο. Το Yaris ξεκινάει από 10.400, ενώ το Aygo από 9-9,5. 25 εκατοστά και 1500 ευρώ λιγότερο. Εδώ υπάρχει διαφορά! Εν κατακλείδει, το Fox χωρίς να μπορεί να ανταγωνιστεί το Aygo, C1, 107, απλώς θα ανταγωνίζεται το Polo... Κίνηση ματ από τη VW... Το Fox θα έπρεπε να έχει μήκος το πολύ 3500 και να φτιάξουν έναν κινητήρα χιλιάρη. Και τιμή που να ξεκινάει στα 9. Και το Πόλο να μην το προσφέρουν με τη γυμνή έκδοση των 9,5. Και τότε να δεις πώς θα πουλούσε!... Edited June 8, 2005 by Sir B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_larissa Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 (edited) Αν δεν κάνω λάθος έχει τη γραμμή του golf V οπότε η διαφορά τους εξωτερικά είναι οτι το fox είναι μικρότερο,δεν είναι και άσχημο αλλα πιστεύω οτι το Lupo είναι σαφός ποιο ωραίο...ελπίζω να πιάσει γιατί για μένα το golf V ήταν αποτυχία...δεν περήμενα κάτι τέτοιο απο την vw,περήμενα κάτι ποιό τέλειο και απο το 4άρι.. ← Μα γιατι όλοι οι γκολφακιδες με 4αρια να κράζουνε τα 5αρια? Ρε ντορια, για να μην αρχίσω να βρίζω, γιατί θεωρεις οτι το γκολφ 5 είναι αποτυχία? Αν είναι αποτυχία όπως λες γιατι πουλάει πιο πολυ απο το 4αρι? οταν γράφεις κάτι να το σκέφτεσαι, γιατι τσαντιζομαι όταν ακούω μ@λ@κίες ακου το fox = μικρό Golf V. μήπως μόνο στο σήμα? τεσπα, για να είμαι on-topic το FOX είναι μια βλακεία κ μισή αλλα κάποιο μαρκετινγκ κολπάκι είναι της VW για να το βγάλει στην παραγωγή. θεωρώ το καινουργιο Polo πολυ όμορφο κ θυμηθείτε οτι θα πουλήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όπως το σημερινό. golf κ polo φιγουράρουν στις πωλήσεις στις πρώτες θέσεις. Δικαια? Πιστεύω πως ναι, λόγω του οτι χιλιάδες αγοραστές τα εμπιστεύτηκαν. Edited June 8, 2005 by theos_larissa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 οντως πολυ ακριβο το fox ρε παιδες!δηλαδη σοβαρα τωρα ποιος θα παει να δωσει τοσα λεφτα για αυτο τη κατηγορια,το εχει χεσει η εταιρεια με τις τιμες,ετσι κ αλλιως σε αυτη τη κατηγορια ο αγοραστης ξερει τι πρεπει να περιμενει κ δε περιμενει να παρει τρελο αυτοκινητο,ειναι φυσικο οτι θα διαλεξει κατι απο αλλη μαρκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Δεν ξέρω τι λέτε εμένα μ'αρεσει! Αντε να αρχισει να πουλαει να το παρει κα κανένας απο εμάς αλλα να δουμε και τι προβλήματα θα βγάλει και μετά τα ξαναλέμε γιατι ως και προβλήματα πάνε μαζί.. Υ.Γ Να βγει και το Gti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 ας δει καποιος ποσο εχει το SMART Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefos Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 (edited) ας δει καποιος ποσο εχει το SMART ← ναί αλλά το σμάρτ είναι powered by mercedes benz οπότε έτσι δικαιολογεί τα λεφτά του! έντιτ! το οποίο το πάς και στην μπράμπους και είσαι κομπλέ! εγώ θα το προτημούσα απο το φόξ χαλαρά γιατι παρκάρετε και κάθετα και αν το πειράξεις και εμφανισιακά είναι μουράτο αυτοκινητάκι Edited June 8, 2005 by lefos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir B Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Το Smart όμως είναι 2,5 μέτρα! Δικαιολογεί πλήρως τα λεφτά του, προσφέροντας απίστευτη πρακτικότητα. Το Fox είναι βάσει μεγέθους σούπερ μίνι! Θα μπορούσαν να το κάνουν 3,5 μέτρα και να γίνει πάταγος! Όπως πάταγος θα γίνει με το Aygo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RpMz Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Φάση έχει το Gti. Για τα άλλα δεν ξέρω...¶ντε να το δούμε και στους ελληνικούς δρόμους να δούμε τι λένε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 11, 2005 Report Share Posted June 11, 2005 Στην AutoΤρίτη λέει ότι θα ξεκινάει από 9,5 χιλιάρικα.Χαζομάρα της VW θα χαρακτηρίσω το Fox. . Το Yaris ξεκινάει από 10.400, ενώ το Aygo από 9-9,5. 25 εκατοστά και 1500 ευρώ λιγότερο. Εδώ υπάρχει διαφορά! Εν κατακλείδει, το Fox χωρίς να μπορεί να ανταγωνιστεί το Aygo, C1, 107, απλώς θα ανταγωνίζεται το Polo... Κίνηση ματ από τη VW... ← θα συμφωνησω με τον Sιr B, επρεπε να παιζει στην κατηγορια smart μεχρι 3,5 μετρα μηκοσ το πολυ και οχι πανω απο 9Κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...