Jump to content
Argie58

Καψιμο Λαδιων Golf V 140Ps

Recommended Posts

Γειά σας παίδες!Έχω ένα golf 1.4 tsi 140hp και έχω ένα πρόβλημα με τα λάδια! Το έχω πάρει μεταχειρισμένο με 45.000km. Το πήρα λοιπόν και αρχίζω να το σκίζω.βλέπω τα λάδια ήταν λίγο πιο κάτω από εκεί που αρχίζει το διχτάκια(τα σχεδιάκια πάνω στον δείχτη λαδιου). Ε λέω μπορει να έφαγε λιγα λαδάκια βρε αδερφε! Πάω για σέρβις για λάδια και βλέπω ότι ήταν γεμάτο μέχρι εκεί που έχει το πορτοκαλί εξώγκομα ο δείχτης λαδιου! Το δουλευω νορμαλ(1η και 2η μέχρι 4.000 στροφες και τις άλλες μέχρι τις 6.000 στροφες) και σε 3.000km μου έχουν πέσει εκεί που έχει το δειχτάκι την εγκοπή!κάνω άλλα 2.500km περίπου και έχει κατέβει εκεί που ξεκινάει το δειχτάκι τα σχεδιάκια! Μπορεί κάποιος να μου πεί τίγίνεται;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

post-16888-1290273501,16_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδακια που εκαψε, γνωμη μου παντα, στις 5500 χλμ με την χρηση που του κανεις { δεν ειναι νορμαλ 1η,2α στις 4000 σαλ} ειναι πιστευω κατι φυσιολογικο για turbo κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το αμάξι το δουλεύω πρώτα 5-6 λεπτά και μετα ξεκινάω!το πάω μέχρι τιε 2.200 στροφές περίπου. Μολις ζεσταθεί καλά μετά του δίνω! Αλλά αν είναι έτσι μέχρι να κάνω το επόμενο θα μου τα έχει κάψει όλα! Πιο πολύ ψηλά δουλέυω 3η και 4η! Έως και μέχρι κόφτη!

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα την προθερμανση ο τροπος που το ξεκινας δεν ειναι σωστος δες αυτο το τοπικ

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34609

Πιο πολύ ψηλά δουλέυω 3η και 4η! Έως και μέχρι κόφτη!

γιατι το ζοριζεις τοσο πολυ? ενα απλο αμαξι ειναι. δεν ειναι F1 .δοκιμασε να οδηγησεις λιγο πιο ευγενικα προς το αμαξι. κανε 1000 χλμ και μετα τσεκαρισε ποσα λαδια σου λειπουν.Δεν σου λεω να πηγαινεις σα κοτα αλλα οχι και στους κοφτες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι όλα καλά με την προθέρμανση αλλά τί γίνεται με τα λάδια;; Και γιατί να μην δουλεύω το αμάξι τέζα;; Γι'αυτό το πήρα. Δεν το δουλεύω συνέχεια κόφτη αλλα του δίνω καλα! Εσύ έχεις τουρμπάτο;; Καίει;; Του αδερφο΄υ μου το octavia vrs το σκίζει συνέχεια και δεν καίει σταγόνα!

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παίδες!Έχω ένα golf 1.4 tsi 140hp και έχω ένα πρόβλημα με τα λάδια! Το έχω πάρει μεταχειρισμένο με 45.000km. Το πήρα λοιπόν και αρχίζω να το σκίζω.βλέπω τα λάδια ήταν λίγο πιο κάτω από εκεί που αρχίζει το διχτάκια(τα σχεδιάκια πάνω στον δείχτη λαδιου). Ε λέω μπορει να έφαγε λιγα λαδάκια βρε αδερφε! Πάω για σέρβις για λάδια και βλέπω ότι ήταν γεμάτο μέχρι εκεί που έχει το πορτοκαλί εξώγκομα ο δείχτης λαδιου! Το δουλευω νορμαλ(1η και 2η μέχρι 4.000 στροφες και τις άλλες μέχρι τις 6.000 στροφες) και σε 3.000km μου έχουν πέσει εκεί που έχει το δειχτάκι την εγκοπή!κάνω άλλα 2.500km περίπου και έχει κατέβει εκεί που ξεκινάει το δειχτάκι τα σχεδιάκια! Μπορεί κάποιος να μου πεί τίγίνεται;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Δεν ξέρω τι γίνεται με τα 1,4 TSI αλλά στο GTI μου το max στα λάδια δεν είναι εκεί που λες. Είναι στην εγκοπή πάνω από το δικτάκι(σημείο 2 στη φωτό) και όχι στο πορτοκαλί πλαστικό. Από κει και πάνω είναι απαγορευτικό να βάζεις λάδι για πολλούς λόγους.

Αρα δες στο εγχειρίδιο χρήσης πρώτα που είναι το max, συμπλήρωσε μέχρι εκεί και μετά μέτρα την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Είναι απαγορευτικό να βάζεις πάνω από το max. Τα καίει όπως λες γρήγορα και είναι κακό για τον κατλύτη, πέρα από τις αυξημένες πιέσεις που δουλεύει το μοτέρ με ότι αυτό σημαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου είχε κάνει εντύπωσα αλλά από την αντιπροσωπία μου το γέμησαν έτσι! Ίσως να ήταν και ό λόγος που από το πορτοκαλί μέχρι την εγκοπή μου τγα έκαψε στα πρώτα 300κμ! Ενώ τα υπόλοιπα πολύ πιο σταδιακά!!

Link to comment
Share on other sites

Εσένα το gti καίει λάδια;;Τίχρήση του κάνεις;;

Εγώ περίπου 100γρ./1000χλμ. Συνήθως του κάνω πολύ λογική χρήση. Ούτε κόφτες ούτε κόντρες. Μόνο όταν είμαι μόνος σε καμμιά γνωστή διαδρομή με λίγη κίνηση το πιέζω στα όρια μάλλον τα δικά μου, όχι τα δικά του.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει και εγω κόφτες το δουλευω μια-δυο φορές το μηνα. Αλλά γενικα όταν έχω ανοιχτό δρόμο μπροστά μου το φορτώνω πολύ αλλιώς στις 5.000-5.500 αλλάζω. Σε ανοιχτό δρόμο π.χ. εθνική αλλάζω 6.500 και μετά! Τί να πω;; Δεν ξέρω! Sorry αν σας κουρασα αλλά αυτή την οδήγηση κάνω. Είτε βάρβαρη για το αμάξι μου είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παίδες!Έχω ένα golf 1.4 tsi 140hp και έχω ένα πρόβλημα με τα λάδια! Το έχω πάρει μεταχειρισμένο με 45.000km. Το πήρα λοιπόν και αρχίζω να το σκίζω.βλέπω τα λάδια ήταν λίγο πιο κάτω από εκεί που αρχίζει το διχτάκια(τα σχεδιάκια πάνω στον δείχτη λαδιου). Ε λέω μπορει να έφαγε λιγα λαδάκια βρε αδερφε! Πάω για σέρβις για λάδια και βλέπω ότι ήταν γεμάτο μέχρι εκεί που έχει το πορτοκαλί εξώγκομα ο δείχτης λαδιου! Το δουλευω νορμαλ(1η και 2η μέχρι 4.000 στροφες και τις άλλες μέχρι τις 6.000 στροφες) και σε 3.000km μου έχουν πέσει εκεί που έχει το δειχτάκι την εγκοπή!κάνω άλλα 2.500km περίπου και έχει κατέβει εκεί που ξεκινάει το δειχτάκι τα σχεδιάκια! Μπορεί κάποιος να μου πεί τίγίνεται;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Το αμάξι είσαι σίγουρος πως στρώθηκε σωστά ?

Οσον αφορα την προθερμανση ο τροπος που το ξεκινας δεν ειναι σωστος δες αυτο το τοπικ

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34609

Πιο πολύ ψηλά δουλέυω 3η και 4η! Έως και μέχρι κόφτη!

γιατι το ζοριζεις τοσο πολυ? ενα απλο αμαξι ειναι. δεν ειναι F1 .δοκιμασε να οδηγησεις λιγο πιο ευγενικα προς το αμαξι. κανε 1000 χλμ και μετα τσεκαρισε ποσα λαδια σου λειπουν.Δεν σου λεω να πηγαινεις σα κοτα αλλα οχι και στους κοφτες.

+1000 ... υπάρχει και μια παροιμία όμως για μεταξωτά εσώρουχα την οποία την ξεχνάμε . Επίσης εάν έχουμε τις σωστές βάσεις χτίζουμε και τα σωστά οικοδομήματα ... αλλιώς πέφτουν και δεν θα πρεπει να εχουμε παράπονα μετα απο τα οικοδομήματα αλλα απο εμας τους ίδιους !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Γιατι τι προβλημα υπαρχει με τους κοφτες??? αν φερεις στη σωστη κατασταση Λαδια και ζεσταθει το μοτερ και εξω δεν εχει 40 βαθμους ΔΕΝ μασαει.

τι του λετε για οικοδομηματα και τετοια??? second hand το πηρε το αμαξι και που να ξερεις πως το εστρωσε αυτος που το ειχε???

θελετε να με κουφανετε?

τοσα και τοσα tsi δουλεουν κοφτες και με προγραμματα και με κοντρες και με πατηματα και και και ....

και δεν μασανε.

η σταθμη ΔΕΝ πρεπει να ειναι μεχρι το πορτοκαλι για κανενα λογο. τι λαδια βαζεις?

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μάγκες ακούστε! Πρίν από αυτο είχα άλλα 2 ατμοσφαιρικα,όμως. Αν έχω βάσεις ή οχι είναι δικό μου θέμα και μπράβο που εσείς τις έχετε και είστε μάγκες! Από εσάς δεν θέλω άλλες συμβουλές! Αν δεν είχα επιδέξιο κώλο δεν θα έπαιρνα Golf... Ελπίζω εσείς να έχετε..Λοιπόν τέλος με αυτά... Και φυσικά το δουλεύω κόφτη σε ανοιχτούς δρόμους και φυσικα το σκυλιάζω στις 1.500 στροφες και ο κομπρεσορας τρελαίνεται! Το ξαναλέω γι'αυτό πήρα Golf! Τα λάδια είναι 5-30 σε συνεργείο vw και μέχρι το ποτοκαλί μου το γέμισαν αυτοι! Το παιδι που το είχε πρίν είναι αδερφός ενός φιλου μου και το αμάξι 3 χρονια είχε μόνο 45.000km! Για πόλη έχει ένα Yaris. Το αμάξι έβγαινε μόνο για μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης! Αυτά ξέρω για το αμάξι! Ο αδερφός μου έχει παλαιότερης γενιάς μοτέρ(βέβαια εκείνα ήταν σκυλιά) αφού έχει ένα Octavia vrs και το λιώνει και δεν καίει σταγόνα!!!

Link to comment
Share on other sites

φίλε εγώ που έχω tsi το max στον δεικτη λαδιου σύμφωνα με το manual του κατασκευαστή είναι το αντίστοιχο νο 3 στην δική σου φωτο- απο εκεί και πέρα εάν είναι παραπάνω δεν κάνει καλό - -φανταζομαι το λάδι το βλέπεις όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο έτσι; -επίσης το αυτοκίνητο είναι σε ευθεία ή μήπως το έδαφος εκεί που το είδες έχει κλίση; πιστεύω ότι σου έχουν βάλει παραπάνω λάδι... επίσης και εγώ το ζορίζω αλλά δεν καίει λάδι

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μάγκες ακούστε! Πρίν από αυτο είχα άλλα 2 ατμοσφαιρικα,όμως. Αν έχω βάσεις ή οχι είναι δικό μου θέμα και μπράβο που εσείς τις έχετε και είστε μάγκες! Από εσάς δεν θέλω άλλες συμβουλές! Αν δεν είχα επιδέξιο κώλο δεν θα έπαιρνα Golf... Ελπίζω εσείς να έχετε..Λοιπόν τέλος με αυτά... Και φυσικά το δουλεύω κόφτη σε ανοιχτούς δρόμους και φυσικα το σκυλιάζω στις 1.500 στροφες και ο κομπρεσορας τρελαίνεται! Το ξαναλέω γι'αυτό πήρα Golf! Τα λάδια είναι 5-30 σε συνεργείο vw και μέχρι το ποτοκαλί μου το γέμισαν αυτοι! Το παιδι που το είχε πρίν είναι αδερφός ενός φιλου μου και το αμάξι 3 χρονια είχε μόνο 45.000km! Για πόλη έχει ένα Yaris. Το αμάξι έβγαινε μόνο για μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης! Αυτά ξέρω για το αμάξι! Ο αδερφός μου έχει παλαιότερης γενιάς μοτέρ(βέβαια εκείνα ήταν σκυλιά) αφού έχει ένα Octavia vrs και το λιώνει και δεν καίει σταγόνα!!!

Καλημέρα ,

-1ον βρίσκεσαι σε φόρουμ όπου φόρουμ μπορείς να δεις εδώ τι σημαίνει :

Συγκεντρώνονται κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι προβληματίζονται ,βοηθιούνται ,τσακώνονται.

Είναι σαν μια συγκέντρωση στην αληθινή ζωή ,μόνο που επειδή η τεχνολογία έχει προχωρήσει & οι ρυθμοί πιέζουν ,αυτή η συνάντηση γίνεται πλέον από το σπίτι σου. Εσύ βρίσκεσαι καθισμένος αναπαυτικά στην καρέκλα σου και μπορείς άνετα να βγάλεις και τα παπούτσια σου ,χωρίς να σε παρεξηγήσει ο άλλος.

­ Το Φόρουμ είναι ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ προσώπων, στα οποία προσφέρονται οι αντικειμενικές δυνατότητες για να αναπτύξουν τις αναγκαίες ατομικές και συλλογικές ικανότητες πληροφόρησης, διαλόγου, διαμόρφωσης θέσεων και διασύνδεσης δράσεων των προσώπων, που συμμετέχουν στις διαδικασίες του Φόρουμ, και των κοινωνικών σωμάτων, στα οποία ανήκουν τα πρόσωπα αυτά.

­ Οι μετέχοντες/μετέχουσες στο Φόρουμ δεν αποφασίζουν ως σώμα και δεν εκφράζουν θέσεις ή διακηρύξεις που δεσμεύουν όλους/όλες ή την πλειονότητα όσων μετέχουν σε αυτό. Κανένας/καμία, δεν εξουσιοδοτείται να αντιπροσωπεύει ή να εκφράζει θέσεις στο όνομα του Φόρουμ, ως τέτοιου. Μέσα από τις διαδικασίες του, το Φόρουμ επιδιώκει την ανάπτυξη οριζόντιων σχέσεων επικοινωνίας μεταξύ όσων μετέχουν σε αυτό.

Ένα φόρουμ θα πρέπει να στηρίζεται πάνω σε ,γενικά αποδεκτούς ,κανόνες χρήσης ,που άπτονται του σεβασμού της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και απόψεων και γενικά του σεβασμού της προσωπικότητας των συνδιαλλεγομένων.

-2ον Άνοιξες ο ίδιος θέμα και ζητάς από την μια την άποψη μας και από την άλλη το αναιρείς , οπότε βλέπεις ότι είναι λίγο άτοπο ...

-3ον Μπορεί να είχες και 20 αυτοκίνητα πριν να πάρεις golf , αλλά αυτό δεν σε καθιστά (όπως και κανέναν άλλο δλδ) πάντα σωστό , άνθρωποι είμαστε κάνουμε λάθη , οπότε δέξου και την πιθανότητα 1 % να έχεις κάνει κάτι λάθος εσύ , είτε ο προηγούμενος σε μεγαλύτερο βαθμό .

-4ον Επειδή όμως αναφέρθηκες σε βάσεις κι όπως μας λες είναι δικό σου θέμα , κι όντως είναι , κι εδω προσθέτω και τους επιδέξιους ....... μάλλον κάτι λάθος κατάλαβες από τα γραφόμενα μου . Για να το ξεκαθαρίσουμε όμως και να δεις ποιο πραγματικά ήταν το νόημα θα σου πρότεινα να δεις την συμπεριφορά σου ως προς το αμάξι . Εάν εσύ την κρίνεις σωστή και πως έτσι πρέπει να συμπεριφέρεσαι σ' ένα αμάξι τότε μην περιμένεις από το ίδιο το αμάξι να δήξει έλεος στο λάδι του αλλα και σε οτιδήποτε αλλο . Όταν έρχεται η ώρα του service .... εκεί βλέπει το αμάξι του καθένα μας εάν ο ιδιοκτήτης του έχει βάσεις και επιδέξιους , κι όχι μόνο όταν το αγοράζει .

-5ον όπως μας λες ξέρεις μόνο αυτά για το αμάξι , φυσικό το βρίσκω γιατί είναι μεταχειρισμένο , άρα δεν ξέρεις πως του συμπεριφερόταν ο προηγούμενος ή πως έγιναν τα 45χιλιάδες χιλιόμετρα ... άρα η κατάσταση από μόνη της μας δίνει το περιθώριο να βάλουμε οποιαδήποτε σκέψη θέλουμε γι αυτό το αμάξι και το τι έχει περάσει ... άλλος θα πει το έσκιζε ο προηγούμενος μέρα νύχτα , άλλος θα πει το έστρωνε επί 45χιλιαδες , άλλος θα πει το έστρωσε καλά αλλά φταίει το λάδι και άλλες 1500 απόψεις , οπότε πάλι καταλήγουμε στο 1ο... Εκτός κι αν τον ξέρεις τόσο καλά ώστε να τον εμπιστεύεσαι σε όσα σου λέει ...

-6ον Όλα όσα λέμε εδω δεν τα λέμε γιατί θέλουμε να σε προσβάλουμε,μειώσουμε κλπ , σκοπός μας είναι η ανταλλαγή απόψεων και η βελτίωση μας , γιατί όσο ζούμε μαθαίνουμε !

Φιλικά ,

Speedy

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μάγκες ακούστε! Πρίν από αυτο είχα άλλα 2 ατμοσφαιρικα,όμως. Αν έχω βάσεις ή οχι είναι δικό μου θέμα και μπράβο που εσείς τις έχετε και είστε μάγκες! Από εσάς δεν θέλω άλλες συμβουλές! Αν δεν είχα επιδέξιο κώλο δεν θα έπαιρνα Golf... Ελπίζω εσείς να έχετε..Λοιπόν τέλος με αυτά... Και φυσικά το δουλεύω κόφτη σε ανοιχτούς δρόμους και φυσικα το σκυλιάζω στις 1.500 στροφες και ο κομπρεσορας τρελαίνεται! Το ξαναλέω γι'αυτό πήρα Golf! Τα λάδια είναι 5-30 σε συνεργείο vw και μέχρι το ποτοκαλί μου το γέμισαν αυτοι! Το παιδι που το είχε πρίν είναι αδερφός ενός φιλου μου και το αμάξι 3 χρονια είχε μόνο 45.000km! Για πόλη έχει ένα Yaris. Το αμάξι έβγαινε μόνο για μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης! Αυτά ξέρω για το αμάξι! Ο αδερφός μου έχει παλαιότερης γενιάς μοτέρ(βέβαια εκείνα ήταν σκυλιά) αφού έχει ένα Octavia vrs και το λιώνει και δεν καίει σταγόνα!!!

φιλε μου λογικα τα τσακαλια στη vw εκαναν για αλλη μια φορα τα γνωστα..

βαλε μωρε να εχει και αμα καψει να εχει παλι..

πραγμα που ειναι λαθος..

το μαξ δεν πρεπει να ειναι εκει που λες αλλα εκει που σου ειπε ο φιλος παραπανω. τα λαδια ειναι 5-30 οπως τα εχεις.

να πω εδω τον σωστο τροπο για να δεις τα λαδια.

κρυο μοτερ , σε επιπεδο δρομο , βγαζουμε σκουπιζουμε καλα με ενα πανακι και ξαναβαζουμε μεσα. το αφηνουμε 2-3 sec και το κοιταμε.

αν ολα τα παραπανω ειναι ετσι τοτε..

δες την τουρμπινα σου για καποιο πιθανο ρηγμα οπου θα σου καιει τα λαδια και θα εχεις λευκο καπνο στην εξατμιση

δες εκει που παρκαρεις για διαρροη απο το καρτερ η καπου αλλου..

τελος που μακαρι να μην ειναι αυτο τα ελατηρια των εμβολων.

πανος

Link to comment
Share on other sites

Για την συμπεριφορά μου στο φόρουμ έχω διαβάσει! Επίσης άνοιξα το θέμα γιατί προσπαθώ να βρώ κάποιον να με βοηθήσει και όχι να μου λέει παροιμίες... Να κλείσει αυτό το θέμα! Το max στο δείχτη λαδιών το max είναι στην εγκοπή, το ξέρω γιάυτο και πιο πριν έχω γράψει ότι μετά το σέρβις μου έκανε εντύπωση! Φυσικα κοιτάω το αμάξι κρύο σε ευθεία και το δειχτάκι το βγάζω 2 και 3 φορές για να συγουρευτώ ότι είναι σωστή η στάθμη! Τώρα ο προηγούμενος το αμάξι το δούλευε νορμαλ! Δεν είναι τρελός με τα αυτοκίνητα! Τέλος πάντων! Θα κάνω άλλη μια αλλαγη λάδια σε 6.000κμ που είναι το σέρβις και θα δω! Οστόσο αν κάποιος γνωρίζει κάτι δεκτο! Ευχαριστω το φίλο πάνο!

Link to comment
Share on other sites

Για την συμπεριφορά μου στο φόρουμ έχω διαβάσει! Επίσης άνοιξα το θέμα γιατί προσπαθώ να βρώ κάποιον να με βοηθήσει και όχι να μου λέει παροιμίες... Να κλείσει αυτό το θέμα! Το max στο δείχτη λαδιών το max είναι στην εγκοπή, το ξέρω γιάυτο και πιο πριν έχω γράψει ότι μετά το σέρβις μου έκανε εντύπωση! Φυσικα κοιτάω το αμάξι κρύο σε ευθεία και το δειχτάκι το βγάζω 2 και 3 φορές για να συγουρευτώ ότι είναι σωστή η στάθμη! Τώρα ο προηγούμενος το αμάξι το δούλευε νορμαλ! Δεν είναι τρελός με τα αυτοκίνητα! Τέλος πάντων! Θα κάνω άλλη μια αλλαγη λάδια σε 6.000κμ που είναι το σέρβις και θα δω! Οστόσο αν κάποιος γνωρίζει κάτι δεκτο! Ευχαριστω το φίλο πάνο!

Φίλε φρόντισε να βάλεις 3,6 λίτρα γιατί τόσο παίρνει, όχι 4 λίτρα που πολλοί νομίζουν.

Link to comment
Share on other sites

τι λαδι σου εβαλαν? τι μαρκα και τι ιξωδες? το δικο μου δεν ειναι τουρμπο και καιει περιπου 300-400 ml στα 1000χλμ αναλογα με την χρηση ομως ειναι και 11+ χρονων. καλυτερα να σου καιει λιγο δεν πειραζει αρκει να ξερεις γιατι. αν εχει προβλημα η τουρμπινα τοτε κατι δεν παει καλα και ισως να φταιει το γκαζι που το ριχνεις {ειναι γλυκο το ατιμο}

Link to comment
Share on other sites

αν μπορεις πες μας αν εχει εγγυηση το αμαξι, με τα λεγομενα σου το αμαξι σου καιει 1 λιτρο /3000 πραγμα μη φυσιολογικο αν ηταν fsi θα το καταλαβαινα αλλα μιλας για tsi οπωτε θα σε συμβουλευα στο μανουαλ και να διαβασεις επειγοντως τι ανοχες σου δινει το εργοστασιο αν και πιστευω οτι ειναι προβληματικο αν δεν εχετε κανει καποια βλακεια η εσυ η τα μαστορια θελω να πω 1 /3000 δηλ 1,5 λιτρο στα 5 000 = 4.5 λιτρα ανα 15 000 φιλε σιγουρα κατι δεν παει καλα..

κατεβηκα μολις τωρα και τσεκαρα τα λαδια μου εχω 5500 χμ και ακριβως εκει που αρχιζει το δυχτακι σου στο νουμερο 3 , εσυ οταν εβαλες λαδια το γεμισες μεχρι το 1 ?? δοκιμασες να γεμισεις λαδια μεχρι το 3 ?

Edited by kiwi
Link to comment
Share on other sites

αν μπορεις πες μας αν εχει εγγυηση το αμαξι, με τα λεγομενα σου το αμαξι σου καιει 1 λιτρο /3000 πραγμα μη φυσιολογικο αν ηταν fsi θα το καταλαβαινα αλλα μιλας για tsi οπωτε θα σε συμβουλευα στο μανουαλ και να διαβασεις επειγοντως τι ανοχες σου δινει το εργοστασιο αν και πιστευω οτι ειναι προβληματικο αν δεν εχετε κανει καποια βλακεια η εσυ η τα μαστορια θελω να πω 1 /3000 δηλ 1,5 λιτρο στα 5 000 = 4.5 λιτρα ανα 15 000 φιλε σιγουρα κατι δεν παει καλα..

κατεβηκα μολις τωρα και τσεκαρα τα λαδια μου εχω 5500 χμ και ακριβως εκει που αρχιζει το δυχτακι σου στο νουμερο 3 , εσυ οταν εβαλες λαδια το γεμισες μεχρι το 1 ?? δοκιμασες να γεμισεις λαδια μεχρι το 3 ?

δλδ τα fsi είναι φριτέζες ? Το σκίσιμο που του ρίχνει δεν παίζει ρόλο ? Για τυχόν διαρροές από τα ελατήρια των πιστονιών, τις τσιμούχες , αντλία λαδιού κλπ τα κοίταξες ?

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω αυριο στο συνεργείο και θα ρωτησω για το γέμισμα που μου έκαναν(για την στάθμη). Όσο για την τουρμπίνα δεν νομίζω να παίζει κάτι! Το αμάξι πάει φέτα στον δρόμο.. Ούτε μου κάνει κάτι άλλο..διακοπές,πολλές θερμοκρασίες και τέτοια! Όσο για την χρήση που του κάνω(για το σκίσιμο) δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό να καίει π.χ. τα μισά λάδια! Εξάλλου αν είναι να το σκίζω και να καίει λάδια θα έπαιρνα κανένα fiataki όχι golfara! Ένας φίλος μου πάντως που έχει 1,6 fsi ναι είναι φριτέζα!!!! Γεμίζει στην εγκοπή και όταν αλλάζει είναι λίγο πιο κάτω από την θεση 3 που έχω στην εικόνα! και δεν το σκίζει όπως εγω... Θα σας έχω νέα αύριο!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν φίλε μου Argie58, αυτά που πρέπει να προσέξεις είναι:

1) Πότε μετράς τα λάδια?

Σιγουρέψου ότι τα μετράς πάντα με κρύο αμάξι! Δηλαδή να έχουν περάσει τουλάχιστον 8 ώρες στάσιμο, προτιμότερο δηλαδή το πρωί πριν φύγεις για δουλειά! Εγώ είχα μπερδευτεί τώρα πρόσφατα αφού έβγαλα λάθος συμπεράσματα για το αμάξι μου μετρώντας μία το λάδι σε ζεστό κινητήρα, και μία σε κρύο.....

2) Σιγουρέψου ότι τα λάδια που βάζεις είναι των σωστών προδιαγραφών και δεν αναφέρομαι μόνο στο 5W30. Επίσης εάν είναι "μάρκα μ' έκαψες" τότε μη περιμένεις να δουλέψουν σωστά...

3) Κάθε πότε τα αλλάζεις? Εγώ δεν τα αφήνω να περάσουν τα 10,000χλμ το οποίο το θεωρώ πολύ, αφού στην αρχή (3 - 4 φορές) στο στρώσιμο τα άλλαζα κάθε 5000χλμ = υπερβολή το ξέρω! Τώρα πρόσφατα που το ξέχασα και πέρασα τα 12,000χλμ από την προηγούμενη αλλαγή, μου έκαψε για πρώτη φορά στη ζωή του εδώ και 4 χρόνια και 78,000χλμ που έχω κάνει! Και εννοείται οτι αλλάζεις και φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών = επιβάλλεται!

4) Το θέμα ζέσταμα! Δεν χρειάζεται να μένεις στάσιμος για να ζεσταθεί! Το μόνο που περιμένεις είναι να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί που για 1 λεπτό είναι λίγο πάνω από τις 1000στρ/λ, και μετά φεύγεις χωρίς να το λιώνεις (μέχρι 2500στρ/λ) και όταν ζεσταθούν τα λάδια του κινητήρα-τούρμπο τότε ξεκινάς το λιώσιμο!

Το σημαντικότερο όμως είναι το "κρύωμα", το οποίο αμελούμε οι περισσότεροι! Ιδίως σε κρύο κλίμα καλό θα είναι είτε να το οδηγείς ήρεμα ένα τετράγωνο πριν φτάσεις στον προορισμό σου είτε να το αφήνεις για 3-5 λεπτά ανάλογα με το πόση ώρα το οδηγούσες!

5) Προσοχή επίσης σε αυτό που μας γράφει ο φίλος μας ο STELIOS_GOLF 6 TSI

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.