poen Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 (edited) Όπως ήταν αναμενόμενο, η Audi παρουσίασε επισήμως την κορυφαία έκδοση του κορυφαίου Α3, η οποία φέρει επιπλέον το γράμμα «R» στην ονομασία και κινείται από έναν ισχυρότερο κινητήρα 340 ίππων! Α, και διατίθεται μόνο σε Sportback αμάξωμα. Όπως και το ΤΤ-RS, το νέο RS3 κινείται από τον 5κύλινδρο 2,5 λίτρων turbo κινητήρα με 340 ίππους και 450 Nm ροπής, διαθέτει σύστημα τετρακίνησης quattro και 7-τάχυτο κιβώτιο S tronic. Το βάρους 1.575 κιλών Audi RS3 φτάνει στα 100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα, χρόνος ικανός να ανταγωνιστεί μια Porsche 911, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Στα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του μοντέλου περιλαμβάνεται μια νέα αλουμινένια σπορ ανάρτηση με γόνατα MacPherson εμπρός και τετραπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ ενισχυμένα είναι τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους 370 mm εμπρός και 310 mm πίσω. Όπως διακρίνετε και στις φωτογραφίες, σχεδιαστικά το RS3 διαθέτει νέο προφυλακτήρα εμπρός με μεγάλους αεραγωγούς με ανθρακί γρίλια, ενώ αυτό που δε φαίνεται είναι τμήματά του ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Η εμφάνιση συμπληρώνεται από τις 19άρες ζάντες (όμοιες με του TT-RS), τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πλάι, μια νέα αεροτομή οροφής και διακοσμητικά σε ματ αλουμίνιο. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα σπορ καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις με ασημί ή κόκκινες ραφές να δημιουργούν ένα όμορφο contrast και επενδύσεις σε αποχρώσεις Piano black ή Alouminum Race. Οι πωλήσεις θα αρχίσουν στις αρχές του 2011 http://trcoff.blogspot.com/2010/11/audi-rs3-sportback.html#more Edited November 22, 2010 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Τα καθίσματα είναι απίστευτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 22, 2010 Author Report Share Posted November 22, 2010 μονο ρε Θανο??? τι να λεμε οποιος μπορει να το παρει στην εποχη μας.. απλα μπραβω του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Θεωρώ ότι θα είναι πάνω από 75k ¤, οπότε...δύσκολος καιρός για πρίγκιπες. Εδώ το S3 πήγε στα 53,5k και το TT-RS στα 90φεύγα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espoff Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Και δεν είναι και πολύ οικολογικό. Που να κλείσουν το κέντρο της Αθήνας για αυτά που βγάζουν 120 γρ. Το RS3 δεν θα περνάει ούτε από τους γύρω δρόμους με 212 γρ. High Octane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 φανταστικο! 1ο stage καμια 400αρια αραγε? ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα πια την πολυαναμενόμενη και πλέον καυτή έκδοση του μικρομεσαίου της χάτσμπακ. Το όνομα της; RS3! Το πλήρωμα του χρόνου για την επίσημη παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης του Audi Α3, ήρθε. Έτσι, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας συμπληρώνουν σήμερα, και μάλιστα με τον πλέον ιδανικό τρόπο, τη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου της, προικίζοντας την κυριολεκτικά με ό,τι καλύτερο διαθέτουν στα… ράφια τους σε σχέση με τα μηχανικά της μέρη. Και, φυσικά, με τα διεγερτικά, για όσους γνωρίζουν, αρχικά «RS». Πιο συγκεκριμένα, το νέο RS3 φιλοξενεί κάτω από εμπρός καπό του τον γνωστό, από το Audi TT RS, 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους, με όριο περιστροφής τις 6.800 σ.α.λ., αλλά και 450(!) Nm ροπής, σταθερά από τις 1.600 έως και τις 5.300 σ.α.λ., καταναλώνοντας την ίδια στιγμή σύμφωνα με τις επίσημες εργοστασιακές μετρήσεις, μόλις 9,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Και όλα αυτά, με την πλήρωση υπερπλήρωσης του TFSI να έχει «σκαρφαλώσει» στα 1,2 bar. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με το γνωστό και μη εξαιρετέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic της Audi, το οποίο πάει «πακέτο» με σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας Haldex4. Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα των Γερμανών, το νέο RS3 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δλ., όταν την ίδια στιγμή η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα τώρα, στους υπόλοιπους τομείς ξεχωρίζουν η νέα ρύθμιση του υποβοηθούμενου τιμονιού, οι πιο σφικτές και χαμηλότερες, κατά 25 χλστ., αναρτήσεις, οι τροχοί των 19 ιντσών που συνδυάζονται με φαρδύτερα ελαστικά στον εμπρός άξονα (235/35 εμπρός και 225/35 πίσω!), καθώς και τα αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές φρένα (370 και 310 χλστ. εμπρός και πίσω). Στον τομέα της σχεδίασης, οι διαφορές σε σχέση με τις ταπεινότερες εκδοχές του μοντέλου καταδεικνύονται όχι μόνο από τα αρχικά RS3 που κοσμούν τις εξωτερικές επιφάνειες του, αλλά κυρίως από την ανασχεδιασμένη μάσκα εμπρός, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον μακράν πιο επιθετικό σε αισθητική προφυλακτήρα, την πίσω αεροτομή, τα τονισμένα φτερά, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα (σ.σ.: για λόγους περιορισμού του βάρους, που συνολικά ανέρχεται στα 1.575 κιλά). Το νέο RS3, το οποίο αποκαλύφθηκε σήμερα αποκλειστικά στην 5θυρη εκδοχή του (Sportback), θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2011, με τιμή στη Γερμανία που ανέρχεται στα 49.900 ευρώ, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Audi. _X.A. http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=12224 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Στο TT-RS ένα ΦΠΕ αποδίδει πάνω από 430ps Φαντάζομαι BT εφαρμογές... 600, 700, 800... μόνο το DSG θα είναι πρόβλημα πιστεύω (αν και με πιο άγρια δισκάκια... θα δείξει) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...