Jump to content
tasossline

Passat Cc 1.8 Tsi By Porfiris Autosport And Xxexelixis

Recommended Posts

κοιτα αρη τωρα θα κανω αυτα που εχω στο μυαλο μου και αν στην πορεια αλλαξει κατι και θελω και θορυβο θα τα αλλαξω και τα τελικα αλλιως σχετικα φουλ ειναι το αμαξι με αυτα που θα βαλω τωρα εχω εισαγωγη εχω downpipe 76ari μεχρι καταλυτη.απο καταλυτη μεχρι προ τελευταιο εχω σωληνα φ76 παλι σκαστρα την D, i/c s3 και μενουν μονο τα 2 τελικα πιστευω οτι ειναι ολα οκ πλιν τον τελικων για αυτο και δεν καιγομαι τοσο πολυ σχεδον ολα τα εχω.

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι R-line του Παντελή ...

Αν έχετε δει κανένα λευκό R-line θα είναι του Baira !

Λευκο R-Line??? Με φωναξε κανεις?? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Για όσους έχουν γούστο βέβαια !!!!!

Δεύτερο χρώμα για μένα είναι το light brown και μετά το χάος !!!!

Προσέξτε ορισμένοι γιατί θα σας φάει το ΜΑΥΡΟ σκοτάδι :tongue: .

Οτιδήποτε ΜΑΥΡΟ και ΚΑΚΟ :thumbsu: .

Τα άσπρα μου θυμίζουν ασθενοφόρο στη Ρουμανία!!!! :pardon::lol:

Link to comment
Share on other sites

Που δοκιμασμένο βρε Τάσο μου? Στα Leon και A3 που είναι και περίπου 200 κιλάκια κάτω?

ρε σιμο μην κολας στα 200 κιλα ενταξει το μοτερ ειναι μοτερ οσο ανεβαζει στο ενα θα ανεβασει σχεδον τα ιδια και στο αλλο απο εκει και περα το θεμα ειναι οτι ναι θα τρωει λιγο παραπανω ζορυ με τα 200 + κιλα αλλα παλι δεν παιζει τοσο ρολο το βαρος οσο η χρηση που το κανεις

Link to comment
Share on other sites

Προσέξτε ορισμένοι γιατί θα σας φάει το ΜΑΥΡΟ σκοτάδι :) .

Οτιδήποτε ΜΑΥΡΟ και ΚΑΚΟ :lol: .

Σωστόςςςς... μαύρο είναι το χάλι, μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά... Φυσικά παίζει και το "once you go black, you never go back" αλλά το προσπερνάμε :pardon:

ρε σιμο μην κολας στα 200 κιλα ενταξει το μοτερ ειναι μοτερ οσο ανεβαζει στο ενα θα ανεβασει σχεδον τα ιδια και στο αλλο απο εκει και περα το θεμα ειναι οτι ναι θα τρωει λιγο παραπανω ζορυ με τα 200 + κιλα αλλα παλι δεν παιζει τοσο ρολο το βαρος οσο η χρηση που το κανεις

Το λες αυτό Τασούλη εντελώς θεωρητικά, και με βάση εμπειρική λογική! Σου το τονίζω αυτό, γιατί καθώς μιλούσαμε με τον Κώστα (Πορφύρη) ήταν κατηγορηματικός ότι δεν είναι πολλά τα Leon 1.8 που είναι βελτιωμένα και έβγαλαν θέματα με το βολάν! Στον αντίποδα, 2 μέρες μετά από εμένα έσκασε μύτη Οκτάβια (πιο βαριά από Leon) με θέμα στο βολάν!

Σε αυτό θα σου προσθέσω ότι φιλαράκι μας που είναι στην Ορεστιάδα, με ΜΑΜΑ το αμάξι και δεν το σκίζει έφαγε στα 30000χλμ περίπου το βολάν. Συνυπολόγισε ότι και άλλο παλικάρι που μένει Χαλκίδα έχει ήδη φάει 2 βολάν (overloaded, αλλά όχι κανίβαλος, απλα το τρέχει σε εθνικό δίκτυο το αμάξι) τότε δημιουργούνται ερωτηματικά.

Το μοτέρ κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Το βάρος αυτό που αλλάζει μεταξύ τους! Σίγουρα έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι "αν το σπας, θα σου σπάσει την τσέπη", αλλά από την άλλη δεν παύει να ισχύει το ότι τα "200 κιλάκια μωρέ" είναι πρακτικά φορτωμένο αυτοκίνητο για την VW (στα 70 κιλά υπολογίζεται ο μέσος επιβάτης). Βάλε τις μεγαλύτερες αντιστάσεις κύλισης (μεγαλύτερο βήμα ελαστικού, βαρύτερο ελαστικό γενικότερα, μεγαλύτερο πέλμα στα 235χιλ), τότε πιστεύω φίλε μου ότι η όλη εξίσωση πραγματικά επιρρεάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Σωστόςςςς... μαύρο είναι το χάλι, μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά... Φυσικά παίζει και το "once you go black, you never go back" αλλά το προσπερνάμε :)

Το λες αυτό Τασούλη εντελώς θεωρητικά, και με βάση εμπειρική λογική! Σου το τονίζω αυτό, γιατί καθώς μιλούσαμε με τον Κώστα (Πορφύρη) ήταν κατηγορηματικός ότι δεν είναι πολλά τα Leon 1.8 που είναι βελτιωμένα και έβγαλαν θέματα με το βολάν! Στον αντίποδα, 2 μέρες μετά από εμένα έσκασε μύτη Οκτάβια (πιο βαριά από Leon) με θέμα στο βολάν!

Σε αυτό θα σου προσθέσω ότι φιλαράκι μας που είναι στην Ορεστιάδα, με ΜΑΜΑ το αμάξι και δεν το σκίζει έφαγε στα 30000χλμ περίπου το βολάν. Συνυπολόγισε ότι και άλλο παλικάρι που μένει Χαλκίδα έχει ήδη φάει 2 βολάν (overloaded, αλλά όχι κανίβαλος, απλα το τρέχει σε εθνικό δίκτυο το αμάξι) τότε δημιουργούνται ερωτηματικά.

Το μοτέρ κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Το βάρος αυτό που αλλάζει μεταξύ τους! Σίγουρα έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι "αν το σπας, θα σου σπάσει την τσέπη", αλλά από την άλλη δεν παύει να ισχύει το ότι τα "200 κιλάκια μωρέ" είναι πρακτικά φορτωμένο αυτοκίνητο για την VW (στα 70 κιλά υπολογίζεται ο μέσος επιβάτης). Βάλε τις μεγαλύτερες αντιστάσεις κύλισης (μεγαλύτερο βήμα ελαστικού, βαρύτερο ελαστικό γενικότερα, μεγαλύτερο πέλμα στα 235χιλ), τότε πιστεύω φίλε μου ότι η όλη εξίσωση πραγματικά επιρρεάζεται.

τοσο πολυ επηρεαζετε δηλαδη με τα 200 κιλα ?δεν το ηξερα αυτο οτι τρωνε το βολαν τοσο γρηγορα και τοσο ευκολα .δηλαδη ολο το προβλημα σε εσας ειναι στο θεμα μεταδοσης και οχι στο θεμα μοτερ ενταξει τοτε κανω πασο ρε φιλε τι να σου πω εκει ναι θελει να το ψαξεις πολυ για να δεις πως μπορεις να βγαλεις δυναμη χωρις προβληματα

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι "όσο ζεις μαθαίνεις", και βλέποντας εκ του αποτελέσματος αυτά που σου προανέφερα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο (αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο).

Κατ'εμέ στο CC θα έπρεπε να φοράνε τον δίσκο/πλατώ της Octavia Scout (όπως του Βούλγαρου) και να είναι κοινό με το 2λιτρο! Δεν το έκαναν όμως, και τώρα είμαστε με τα ερωτηματικά

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι ότι "όσο ζεις μαθαίνεις", και βλέποντας εκ του αποτελέσματος αυτά που σου προανέφερα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο (αν είναι εφικτό κάτι τέτοιο).

Κατ'εμέ στο CC θα έπρεπε να φοράνε τον δίσκο/πλατώ της Octavia Scout (όπως του Βούλγαρου) και να είναι κοινό με το 2λιτρο! Δεν το έκαναν όμως, και τώρα είμαστε με τα ερωτηματικά

οντως μονο μια λυση υπαρχει που θα σε καλυψει καπως αλλα παλι δεν θα ειναι 100% οτι δεν θα στο φαει γρηγορα μονο εαν πας σε custom προγραμμα και ζητησεις να εχεις την ροπη πιο υψηλα και οχι απο πολυ χαμηλα η ακομα να περιορισεις την ροπη σε χαμηλα σταδια και μετα να τις 4000 στροφες να δωσεις οσο μπορεις οπως το ειχα εγω δηλαδη ειχα 36 κιλα ροπη μεχρι και τις 5000 ενω μπορουσα να ειχα και 43-44 κιλα(στις χαμηλες ενοειται) δεν το εκανα ομως το ειχα 36-37 κιλα με 270 αλογα δεν ειναι και ασχημα χωρις να καταπωνειται και οσυμπλεκτης πολυ

Link to comment
Share on other sites

Παντελή, για πότε το κόβεις να το τελειώνεις το αμάξι? :thumbsup2:

σιμο φιλε σε 2 βδομαδες και μετα ειμαστε σε επιφυλακη γιατι ερχετε ο μικρος μεχρι να μπουμε σε μια σειρα κατα μαϊο υπολογιζω

Link to comment
Share on other sites

Άντε με το καλό! Κάθε τι να μπαίνει στη σειρά του :thumbsup2:

ετσι ετσι ευχαριστω τον περιμενω μολις σαραντισει να παει με τον μπαμπα για tuning χαχαχαχαχα

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

ετσι ετσι ευχαριστω τον περιμενω μολις σαραντισει να παει με τον μπαμπα για tuning χαχαχαχαχα

:thumbsup2: θα το πάρει το παιδί ο αέρας στο dyno... :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχ θα τον εχω στο καθισματακι μεσα να καμαρωνει τον θειο μιχαλη(exelixis) και τον μπαμπα του να ανεβαζουν αλογα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :thumbsup2: θα του εχω και :thumbsup2: να μην τον πειραζει το dyno χαχαχαχχαχα

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχ θα τον εχω στο καθισματακι μεσα να καμαρωνει τον θειο μιχαλη(exelixis) και τον μπαμπα του να ανεβαζουν αλογα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :thumbsu: θα του εχω και :beerhat: να μην τον πειραζει το dyno χαχαχαχχαχα

Εγώ ανυπομονώ πάλι να τελειώσεις για να βγούμε να "παίξουμε" λίγο, ώστε να δούμε τι πουλιά πιάνει τελικά ο καθένας τους :blush:

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα επισημα υπαρχει καποιο up απο το δικο σου?αν οχι θα ειμαι ο αμεσως επομενος απο πισω σου μεχρι να το ανεβασω κι αλλο χαχαχαχαχααχχ

Link to comment
Share on other sites

Passat CC Stage2? Επίσημα ανακοινωμένο όχι... Και εννοώ που να ΔΟΥΛΕΥΕΙ, και να έχουμε δει κάποια ένδειξη/απόδειξη (νούμερο/βίντεο κτλ κτλ).

Σαν επώνυμο πρόγραμμα από ξένο οίκο τώρα, για 18άρι μπορεί να είναι και το πρώτο globally μιας και από ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ κώδικα έχουν μόνο η Revo (όπου το δοκίμασαν στο δικό μου από ότι λέγαμε), και η Uni.

Επί της ουσίας, στα "αυτά" μου. Εγώ θέλω να δω ίδια αυτοκίνητα, με ίδιο/παρόμοιο setup δίπλα δίπλα τι θα κάνουν. Και βασικά να δω στο "σεντόνιασμα" του Μαικ, τι γίνεται με την ροπή (να ανοίξουμε δηλαδή και ψηλά, αλλά να σκάψουμε και λίγο γεμίσματα από χαμηλά). Λογικά με την "ταρίφα" των 4 στροφών σφιξίματος πας κάπου στα 267-270 άλογα (πάντα θεωρητικά)

Link to comment
Share on other sites

για το up που ειπα μιλαω αν υπαρχει cc πιο πανω απο σενα απο οσο ξερω οχι για ελλαδα λεω να γινουμε ιδιοι η να ειμαι αμεσως πισω σου 2ρος

Link to comment
Share on other sites

για το up που ειπα μιλαω αν υπαρχει cc πιο πανω απο σενα απο οσο ξερω οχι για ελλαδα λεω να γινουμε ιδιοι η να ειμαι αμεσως πισω σου 2ρος

Αμα σε σεντονιάσει, και το καργάρουν, λογικά θα είσαι πάνω μου σε ισχύ, και κάτω μου σε ροπή. Το κόβω σε σπασίματα να δίνουμε επική μάχη και να είμαι ίσως ο οριακά "ιδρωμένος", αλλά σε ρολαριστά γεμίσματα από χαμηλά να σου ξεκολλάω. Με τα όσα έχω δει να κάνει ο Μαικ, έτσι το κόβω

Link to comment
Share on other sites

Αμα σε σεντονιάσει, και το καργάρουν, λογικά θα είσαι πάνω μου σε ισχύ, και κάτω μου σε ροπή. Το κόβω σε σπασίματα να δίνουμε επική μάχη και να είμαι ίσως ο οριακά "ιδρωμένος", αλλά σε ρολαριστά γεμίσματα από χαμηλά να σου ξεκολλάω. Με τα όσα έχω δει να κάνει ο Μαικ, έτσι το κόβω

παντα υπαχρει η πρωτη φορα οπως του τασου........mike ειναι αυτος :blush:

εκτος και αν μου την καρφωση και γινω κ04 πραγματικα ομως

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

εκτος και αν μου την καρφωση και γινω κ04 πραγματικα ομως

Αν δεν "φοβάσαι" τότε όρμα! Πάντως το "δεν βγάζει θέματα" που λέει ο Κώστας με βάση τα A3/Leon που έχουν κάνει, εγώ δεν το θεωρώ δεδομένο για αυτό το αμάξι που έχουμε, για λόγους που έχω αναλύσει αλλού (βλέπε μετάδοση). IHI και πολύ του πέφτει. 300 σεντόνι, 290 επίθεση, 280 στο χαλαρά... Μπροστινή κίνηση, και μαούνα! Τα άλογα τα θεωρώ ΥΠΕΡ-αρκετά!

Τώρα για το setup που έχεις, εεε ΣΤΑΝΤΑΡ πάνω από 260, και στάνταρ κάτω από 270! Ολόκληρο αυτό το εύρος όμως φίλε μου έχει απλα ΠΟΛΛΗ δύναμη! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.