tounasL Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 (edited) Ένα project που "τρέχει" στην Κύπρο. Ο τύπος πάει για 500ps. http://uk-mkivs.net/forums/t/381488.aspx?PageIndex=3 Edited December 2, 2010 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Κατι μου λεει οτι σε λιγα χρονια θα εχουν λυθει ολα τα προβληματα για το πως να ξεπερασεις τα 300-400 αλογα με απλα πραγματα σε tsi και θα ειναι κατι σαν τον 20vt..Ελπιζω να το δουμε και αυτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 αυτα ειναι παει μου εβαλε φωτιες ο τυπος θα το ανατιναξω το GT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακαρι να εγραφε και στο club μας να παρουμε και εμεις ιδεες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 ω ρε γλεντιαααα και εμεις εδω ακομα παλευουμε να φτασουμε τα 300 αχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 (edited) http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=13537&postdays=0&postorder=asc&start=1215#260513 Edited December 7, 2010 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=13537&postdays=0&postorder=asc&start=1215#260513 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theos GT Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 (edited) http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=13537&postdays=0&postorder=asc&start=1215#260513 ti na pw... thelw mia fterwti k04 twra..... mpravo sto palikari...pyrovolaei t amaksi... Edited December 7, 2010 by Theos GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 αν ειναι το ιδιο project που ειναι και τα 2 στην Κυπρο εχει + σφυρηλατα + costum συστημα μεταδωσης. ΑΝ ειναι το ιδιο μπορει απλα να ετυχε να ειναι και τα 2 απο Κυπρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 αν ειναι το ιδιο project που ειναι και τα 2 στην Κυπρο εχει + σφυρηλατα + costum συστημα μεταδωσης. ΑΝ ειναι το ιδιο μπορει απλα να ετυχε να ειναι και τα 2 απο Κυπρο. http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=13537&postdays=0&postorder=asc&start=1245 ειναι 2 προτζεκτ αν διαβασεις στην Κυπρο αυτο με τα 500 εχει αλλο τουρμπο και αλλον κομπρεσσορα μαλλον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!επιτελους υπαρχει ελπιδα και για εμας τα 14σαρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Είναι και τα δύο στην Κύπρο. Το ένα με εργοστασιακό μοτέρ και 300 άλογα ήταν για το ζέσταμα και επίλυση των πιθανών παιδικών προβλημάτων ρύθμισης. Τα οποία ήταν μπόλικα καθώς MED17 θέλει @@ για να κάτσει να κάνει αυτό που θέλεις ΕΣΥ και όχι αυτό που θέλουν οι μηχανικοί της VAG. Το δεύτερο είναι για 400+ (μην υπερβάλλουμε για 500!!!) και αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για μεγαλύτερο κομπρέσσορα. Αλλιώς θα ξεφουσκώνει ο κομπρέσσορας στις 3500 και θα φουσκώνει η φουκαριάρα η CT στις 5000. Οπότε μάλλον θα μπει ένας κομπρέσσορας από κάποια μερσεντες για να έχουμε ροπή από τις 3500 και να βοηθάει στο σπουλάρισμα της γουρουνας CT. Θα πωστάρω νέα καθαρή μέτρηση μόλις αλλάξει τα λάστιχα το πρώτο γκολφάκι και καταφέρει να βρεί πρόσφυση στα ράουλα στις χαμηλές στροφές που φυσάνε και ο κομπρέσσορας και η τουρμπίνα μαζί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Είναι και τα δύο στην Κύπρο. Το ένα με εργοστασιακό μοτέρ και 300 άλογα ήταν για το ζέσταμα και επίλυση των πιθανών παιδικών προβλημάτων ρύθμισης. Τα οποία ήταν μπόλικα καθώς MED17 θέλει @@ για να κάτσει να κάνει αυτό που θέλεις ΕΣΥ και όχι αυτό που θέλουν οι μηχανικοί της VAG. Το δεύτερο είναι για 400+ (μην υπερβάλλουμε για 500!!!) και αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για μεγαλύτερο κομπρέσσορα. Αλλιώς θα ξεφουσκώνει ο κομπρέσσορας στις 3500 και θα φουσκώνει η φουκαριάρα η CT στις 5000. Οπότε μάλλον θα μπει ένας κομπρέσσορας από κάποια μερσεντες για να έχουμε ροπή από τις 3500 και να βοηθάει στο σπουλάρισμα της γουρουνας CT. Θα πωστάρω νέα καθαρή μέτρηση μόλις αλλάξει τα λάστιχα το πρώτο γκολφάκι και καταφέρει να βρεί πρόσφυση στα ράουλα στις χαμηλές στροφές που φυσάνε και ο κομπρέσσορας και η τουρμπίνα μαζί. :thumbsup: εισαι τρελος Κυριλλε!!! καλα εκανες και εγραψες για να καταλαβουμε πως ειναι 2 ξεχωριστα. μπραβω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 και μια τιμουλα ρε λαγε.. χαχα μπραβο παντως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 (edited) Όντως πολύ ωραία project, αλλά προσοχή θέλουν και το ανάλογο χρήμα ε? Edited January 6, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...