Jump to content
tounasL

Golf Mk5 Gt170

Recommended Posts

Κατι μου λεει οτι σε λιγα χρονια θα εχουν λυθει ολα τα προβληματα για το πως να ξεπερασεις τα 300-400 αλογα με απλα πραγματα σε tsi και θα ειναι κατι σαν τον 20vt..Ελπιζω να το δουμε και αυτο!

Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι παει μου εβαλε φωτιες ο τυπος θα το ανατιναξω το GT rocket.gif:wacko: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακαρι να εγραφε και στο club μας να παρουμε και εμεις ιδεες.....

Link to comment
Share on other sites

ti na pw... thelw mia fterwti k04 twra..... mpravo sto palikari...pyrovolaei t amaksi...

Edited by Theos GT
Link to comment
Share on other sites

αν ειναι το ιδιο project που ειναι και τα 2 στην Κυπρο εχει + σφυρηλατα + costum συστημα μεταδωσης.

ΑΝ ειναι το ιδιο μπορει απλα να ετυχε να ειναι και τα 2 απο Κυπρο.

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι το ιδιο project που ειναι και τα 2 στην Κυπρο εχει + σφυρηλατα + costum συστημα μεταδωσης.

ΑΝ ειναι το ιδιο μπορει απλα να ετυχε να ειναι και τα 2 απο Κυπρο.

http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=13537&postdays=0&postorder=asc&start=1245

ειναι 2 προτζεκτ αν διαβασεις στην Κυπρο αυτο με τα 500 εχει αλλο τουρμπο και αλλον κομπρεσσορα μαλλον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!επιτελους υπαρχει ελπιδα και για εμας τα 14σαρια :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Είναι και τα δύο στην Κύπρο.

Το ένα με εργοστασιακό μοτέρ και 300 άλογα ήταν για το ζέσταμα και επίλυση των πιθανών παιδικών προβλημάτων ρύθμισης.

Τα οποία ήταν μπόλικα καθώς MED17 θέλει @@ για να κάτσει να κάνει αυτό που θέλεις ΕΣΥ και όχι αυτό που θέλουν οι μηχανικοί της VAG.

Το δεύτερο είναι για 400+ (μην υπερβάλλουμε για 500!!!) και αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για μεγαλύτερο κομπρέσσορα. Αλλιώς θα ξεφουσκώνει ο κομπρέσσορας στις 3500 και θα φουσκώνει η φουκαριάρα η CT στις 5000.

Οπότε μάλλον θα μπει ένας κομπρέσσορας από κάποια μερσεντες για να έχουμε ροπή από τις 3500 και να βοηθάει στο σπουλάρισμα της γουρουνας CT.

Θα πωστάρω νέα καθαρή μέτρηση μόλις αλλάξει τα λάστιχα το πρώτο γκολφάκι και καταφέρει να βρεί πρόσφυση στα ράουλα στις χαμηλές στροφές που φυσάνε και ο κομπρέσσορας και η τουρμπίνα μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Είναι και τα δύο στην Κύπρο.

Το ένα με εργοστασιακό μοτέρ και 300 άλογα ήταν για το ζέσταμα και επίλυση των πιθανών παιδικών προβλημάτων ρύθμισης.

Τα οποία ήταν μπόλικα καθώς MED17 θέλει @@ για να κάτσει να κάνει αυτό που θέλεις ΕΣΥ και όχι αυτό που θέλουν οι μηχανικοί της VAG.

Το δεύτερο είναι για 400+ (μην υπερβάλλουμε για 500!!!) και αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για μεγαλύτερο κομπρέσσορα. Αλλιώς θα ξεφουσκώνει ο κομπρέσσορας στις 3500 και θα φουσκώνει η φουκαριάρα η CT στις 5000.

Οπότε μάλλον θα μπει ένας κομπρέσσορας από κάποια μερσεντες για να έχουμε ροπή από τις 3500 και να βοηθάει στο σπουλάρισμα της γουρουνας CT.

Θα πωστάρω νέα καθαρή μέτρηση μόλις αλλάξει τα λάστιχα το πρώτο γκολφάκι και καταφέρει να βρεί πρόσφυση στα ράουλα στις χαμηλές στροφές που φυσάνε και ο κομπρέσσορας και η τουρμπίνα μαζί.

:thumbsup: :thumbsup: ;):)

εισαι τρελος Κυριλλε!!!

καλα εκανες και εγραψες για να καταλαβουμε πως ειναι 2 ξεχωριστα.

μπραβω!!!

Link to comment
Share on other sites

Όντως πολύ ωραία project, αλλά προσοχή θέλουν και το ανάλογο χρήμα ε?  :)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.