Jump to content
theonik

Γιατί Να Πάρω Polo Και Όχι Ibiza Φίλοι Μου?

Recommended Posts

Eριξα μια ματιά στον εξοπλισμό και των 2 σε έκδοση κουπέ και Highline/Special Edition που είναι και οι εκδόσεις με τα πιο πολλά καλούδια

Το μεν Ibiza κοστίζει 14.490 το δε Polo 15.590.

Η διαφορά στον εξοπλισμό υπέρ το Ibiza έχει ως εξής:

ΧDS αντί για EDL (χαοτική διαφορά) , Cruise Control , 17άρες ζάντες αντί για 16άρες , Climatronic αντί για ημιαυτόματο Climatic , Coming/leaving home , ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες , φιμέ τζάμια , RCD με USB , ipod in χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία.

Ε δεν τα λες και λίγα ούτε διαφορά 500ευρώ και ενός μπλέ δοντιού.

Αν δε, πάμε στις εκδόσεις με DSG τότε στην μία περίπτωση αγοράζεις Polo 1200 TSI και στην άλλη Ibiza FR 1400 TSI με ακριβώς τα ίδια χρήματα και με την πιο πάνω διαφορά στον εξοπλισμό.

Στο δε *μη επιτρεπόμενο @ URL* που μας περέπεμψε κάποιος φίλος νωρίτερα δεν υπάρχει σύγκριση μιας και δεν υπάρχει μεταχειρισμένο Ibiza TSI ακόμα, αφήστε που ο καθένας βάζει ότι τιμή του καπνίσει.

Link to comment
Share on other sites

Eριξα μια ματιά στον εξοπλισμό και των 2 σε έκδοση κουπέ και Highline/Special Edition που είναι και οι εκδόσεις με τα πιο πολλά καλούδια

Το μεν Ibiza κοστίζει 14.490 το δε Polo 15.590.

Η διαφορά στον εξοπλισμό υπέρ το Ibiza έχει ως εξής:

ΧDS αντί για EDL (χαοτική διαφορά) , Cruise Control , 17άρες ζάντες αντί για 16άρες , Climatronic αντί για ημιαυτόματο Climatic , Coming/leaving home , ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες , φιμέ τζάμια , RCD με USB , ipod in χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία.

Ε δεν τα λες και λίγα ούτε διαφορά 500ευρώ και ενός μπλέ δοντιού.

Αν δε, πάμε στις εκδόσεις με DSG τότε στην μία περίπτωση αγοράζεις Polo 1200 TSI και στην άλλη Ibiza FR 1400 TSI με ακριβώς τα ίδια χρήματα και με την πιο πάνω διαφορά στον εξοπλισμό.

Στο δε *μη επιτρεπόμενο @ URL* που μας περέπεμψε κάποιος φίλος νωρίτερα δεν υπάρχει σύγκριση μιας και δεν υπάρχει μεταχειρισμένο Ibiza TSI ακόμα, αφήστε που ο καθένας βάζει ότι τιμή του καπνίσει.

Να επισημάνω και το εξής: Σε 5θυρο η highline είναι στα 16.000 ευρώ και το ibiza είναι στα 14890. ¶ρα διαφορά πάνω από 1100 ευρώ το οποίο είναι περίπου 30 ευρώ το μήνα παραπάνω αν το πάρω σε 36 δόσεις..30 ευρώ σήμερα δεν είναι λίγα σε μισθούς των 1000 ευρώ ειδικά όταν σου λείπουν μπλε δόντια, έξι ηχεία, USB κλπ...

Βασικά για αυτό το λόγο άνοιξα το τόπικ για να μπορέσει κάποιος να μου "δικαιολογήσει" τα 1100 ευρώ διαφορά αλλά πριν της φίρμας και της μεταπωλητικής αξίας και των αρκετά καλύτερων πλαστικών στο εσωτερικό δεν βλέπω άλλη διαφορά. Πάντως για να σας πω την αλήθεια, ναι μου αρέσει πιο πολύ το polo αλλά δεν θέλω να με πιάνουν και απ' τον k@lo..

Θα ήθελα πάντως κάποιος να μου πει με λίγα λόγια τι διαφορά έχει το XDS από το EDL.

Link to comment
Share on other sites

Για το XDS σε σχέση με το EDL δες και εδώ: http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is-xds-on-mkvi-gti.html. Είναι στα Αγγλικά αλλά θα καταλάβεις στο περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Aπο τον κ@λο μας πιάσανε όλους όσους προτιμήσαμε να αγοράσουμε VW. Το "κακό" βέβαια άμα αγοράσεις VAG μετά δεν πας σε τίποτα άλλο. 5 έχω αγοράσει μέχρι σήμερα (και VW και Seat) και είμαι σίγουρος οτι και το 6ο πάλι VAG θα είναι. Αμα συμβιβάζεσαι με την εμφάνιση τότε πάρε το Ισπανικό με τα 1000.

Μια ερώτηση προς όλους. Αμα το Ibiza είχε την εμφάνιση εξωτερικά του Polο , πόσοι απο εσάς θα αγόραζαν το VW; Aμα επιμένετε σε VW τότε μάλλον το brand name σας τραβάει και όχι το αυτοκίνητο στην ουσία του.

Link to comment
Share on other sites

Eριξα μια ματιά στον εξοπλισμό και των 2 σε έκδοση κουπέ και Highline/Special Edition που είναι και οι εκδόσεις με τα πιο πολλά καλούδια

Το μεν Ibiza κοστίζει 14.490 το δε Polo 15.590.

Η διαφορά στον εξοπλισμό υπέρ το Ibiza έχει ως εξής:

ΧDS αντί για EDL (χαοτική διαφορά) , Cruise Control , 17άρες ζάντες αντί για 16άρες , Climatronic αντί για ημιαυτόματο Climatic , Coming/leaving home , ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες , φιμέ τζάμια , RCD με USB , ipod in χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία.

Ε δεν τα λες και λίγα ούτε διαφορά 500ευρώ και ενός μπλέ δοντιού.

Αν δε, πάμε στις εκδόσεις με DSG τότε στην μία περίπτωση αγοράζεις Polo 1200 TSI και στην άλλη Ibiza FR 1400 TSI με ακριβώς τα ίδια χρήματα και με την πιο πάνω διαφορά στον εξοπλισμό.

Στο δε *μη επιτρεπόμενο @ URL* που μας περέπεμψε κάποιος φίλος νωρίτερα δεν υπάρχει σύγκριση μιας και δεν υπάρχει μεταχειρισμένο Ibiza TSI ακόμα, αφήστε που ο καθένας βάζει ότι τιμή του καπνίσει.

Βλέπεις ότι αυτό το topik δεν έχει νόημα? ΠΑρόλα αυτά με τα λεγόμενά σου να μην αγοράζουμε Audi γιατί στον βασικό εξοπλισμό είναι γυμνά.Σϋγκρινέ μου τώρα και το Α1 και παράθεσέ μου τον εξοπλισμό του σε σχέση με το Ibiza. Ο καθένας εδώ μέσα λέει ότι θέλει και με αυτό τον τρόπο δεν βοηθάμε το παλικάρι να αποφασίσει. Προφανώς κάποιος λόγος υπάρχει που το Polo είναι πιο ακριβό από το ibiza. Θεωρείτε το group ηλίθιους και εμείς είμαστε οι έξυπνοι που τα γνωρίζουμε όλα? Στο φινάλε δοκιμάζεις δεν σε καλύπτει δεν αγοράζεις. Τέλος

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κάποιος λόγος υπάρχει που το Polo είναι πιο ακριβό από το ibiza. Θεωρείτε το group ηλίθιους και εμείς είμαστε οι έξυπνοι που τα γνωρίζουμε όλα?

Προφανώς υπάρχει λόγος. Καλύτερη ποιότητα πλαστικών και ένα σήμα που πολλοί το βάζουν σε πιο premium κατηγορία. Στο group δεν θεωρώ τίποτα ως ηλίθιο. Αντιθέτως η πολιτική τους και το ανακάτεμα που κάνουν σε πατώματα εξοπλισμούς και κινητήρες είναι αντικείμενο μαθήματος σε σχολές marketing.

Για να ακολουθούν αυτή την τιμολογιακή πολιτική σημαίνει και οτι καλύπτουν περισσότερους αγοραστές με διαφορετικές ανάγκες και "θέλω"

Θέλεις κύρος,πολυτέλεια και ένα σήμα ΝΑ με το συμπάθειο; παίρνεις Audi

Θέλεις πιο οικογενειακό σχήμα με το σήμα μιας φίρμας που είναι συνώνυμο της αξιπιστίας και της μεσαίας τάξης; παίρνεις VW

Θέλεις πιο σπορ σχήμα που ξεφεύγει απο τις αυστηρές γερμανικές νόρμες, με πλουσιότερο εξοπλισμό και με ένα σήμα σχεδόν αδιάφορο; παίρνεις Seat.

Eμένα προσωπικά το σήμα δεν μου λέει τίποτα. Το Polo το αγόρασα γιατί μου άρεσε εμφανισιακά , είχε έναν οικονομικό και δυνατό κινητήρα και ποιοτικό φινίρισμα στο εσωτερικό. Αμα το σήμα του ήταν Seat ή Skoda πάλι αυτό θα αγόραζα.

Σε κάποιο περσινό επεισόδιο του Fifth Gear είχαν παρκάρει ένα Skoda Superb έξω απο μια λέσχη οικονιμικά επιφανών ανθρώπω του Λονδίνου. Κάλυψαν τα σήματα της Skoda σε καπώ , πορτπαγκάζ και τιμόνι και όποιον έβγαινε τον έβαζαν να το περιεργαστεί , να κάτσει στο εσωτερικό του και να πει τι αυτοκίνητο πιστεύει οτι είναι και άμα θα το αγόραζε.

Ολοι όσοι ερωτήθησαν απάντησαν οτι θα το αγόραζαν αν και κανείς δεν βρήκε τι μάρκα είναι. Απάντησαν οτι είναι Audi , ΒΜW κ.α. Οταν τους αποκάλυψαν το σήμα της Skoda όλοι σχεδόν απαρνήθηκαν την προηγούμενη τους γνώμη......

Link to comment
Share on other sites

δεν σου αρεσει το πολο, σου αρεσει το ιμπιζα παιρνεις το ιμπιζα. αντιθετα, παιρνεις το πολο. με γνωμονα την εμφανιση δηλαδη.

σιγουρα "κολλαει" καλυτερα το ιμπιζα σε εναν νεο παρα το συντηρητικο πολο. στην εμφανιση του και στο εσωτερικο του. δεν υπαρχει αμφιβολια για αυτο. δηλαδη ο πιο νεος θα κοιταξει περισσοτερο προς ιμπιζα, ο μεγαλυτερος προς πολο μερια.. δεν ειναι απολυτο βεβαια αυτο.

ειναι πολυ κοντα τα δυο αμαξια μιλαμε για μικρες διαφορες, επισης εχουν τα ιδια σχεδον μοτερ, με συν για το ιμπιζα την επιλογη μοτερ ενδιαμεσα στο χαος που αφηνει η επιλογη ταφος η σφαιρα (TSI-GTI), μιλαω για το FR των 150, συν τις περισσοτερες ατμοσφαιρικες επιλογες τις οποιες παροτι τις θεωρω περιττες (ειδικα μετα τον ερχομο του 1.2TSI) υπαρχουν, δηλαδη 1.4 101, 1.6 105 και 1.6 120. αντιθετα το πολο εχει μια και καλη( ; ) ατμοσφαιρικη, συν αυτη του TSI. βαλτε ενα συν ακομα στο ιμπιζα διοτι το FR βγαινει και σε πενταθυρο..

το πολο ακομα και στην gti εκδοση του, παραμενει συντηρητικο. αντιθετα το ιμπιζα στην εκδοση κουπρα δεν παιζεται εμφανισιακα.. ακομα και το FR ειναι περισσοτερο προσεγμενο απ'οτι το gti στο οποιο πεταξαν δυο κοκκινες γραμμες στη μασκα και 2 σηματακια gti, εβαλαν και την γνωστη ζαντα που εχουν κουραστει τα ματια μας να την βλεπουν, και ετοιμο..

εσωτερικα, χωροι πανω κατω ιδιοι, εμφανισιακα το πολο φαινεται επιπεδα πανω. ποιοτικα σιγουρα δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα οσο φαινεται.

στο οικονομικο δεν υπαρχει θεμα, απο την στιγμη που αν καποιος θελει να ξοδεψει τοσα χρηματα δεν θα κοιταξει τα 200-300-400 ευρω διαφορα του ενος απο το αλλο.. μη κοροιδευομαστε.

απο την αλλη ειναι πολλοι εκεινοι που εχουν κομπλεξ και δεν θα επαιρναν σεατ (και η σκοντα στην ιδια και χειροτερη μοιρα ειναι) ακομα και αν τους αρεσε περισσοτερο..

για μεταπωλητικες αξιες και λοιπα δεν υπαρχει θεμα. οταν σε 4-5 χρονια (παραδειγμα) το πολο TSI το οποιο τωρα κοστιζει κοντα 15 και με τα εξτρα και τα λοιπα θα το παρω 17 θα μπορω να το βρω 8 χιλιαρικα, το αντιστοιχο ιμπιζα το οποιο μου κοστισε 2+ χιλιαρικα λιγοτερο και το ευχαριστηθηκα ισως και με καλυτερο εξοπλισμο θα το βρω με 6,5-7 χιλιαρικα και λιγο που λεω.. κλαιν μαιν.. και μεταξυ μας, κανεις δεν σκεφτεται μεταπωλητικη αξια οταν αγοραζει ενα αμαξι. κοιταει την καλυτερη επιλογη για τον εαυτο του και τι του αρεσει περισσοτερο και να το ευχαριστηθει ο ιδιος οσο μπορει.

γενικα ειναι πολυ καλα και αρκετα ιδια και τα δυο αμαξια και δεν νομιζω οτι θελει τοση φιλοσοφια το θεμα. προσωπικα αν το πολο ειχε μια επιλογη του μικρου 1.4 TSI να καλυψει το κενο αναμεσα σε gti και 1.2, θα το σκεφτομουν, για τον λογο οτι μου αρεσει αρκετα και το πολο, αν και οχι οσο το ιμπιζα. απο την αλλη το ιμπιζα εχει την ιδανικη επιλογη για μενα του FR οποτε μαλλον ειναι μονοδρομος.. αν τελικα κοιταξω ενα βημα πιο ψηλα ειμαι 60-40 υπερ του κουπρα σε σχεση με το gti, περισσοτερο λογω εμφανισης. τα υπολοιπα λεπτομερειες σχετικα αφου μιλαμε για δυο κατα βαση ιδια αμαξια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα την επιλογή μου. Το ibiza το θεωρώ μέτριο σε εμφάνιση, το εσωτερικό του το θεωρώ ποιοτικά υποδεέστερο του GTI,οσο για το συντηριτικό του GTI που ισχυρίζεστε κάποιοι, μάλλον δεν θα έχετε προσέξει καλά το εσωτερικό του...Μαύρος ουρανός, flat bottom τιμόνι με χοντρή στεφάνη, μαύρα γυαλιστερά πλαστικά και νίκελ φινιρίσματα....κτλ κτλ...τώρα αν το πρόβλημα είναι ότι τα καθίσματα δεν είναι recaro...σόρυ αλλά δεν είναι και τόσο σπουδαίο. Εγώ δεν βλέπω το ''συντηριτικό'' στοιχείο κάπου... τώρα το ότι θα μπορούσε να είναι πιο space to αμάξι. σίγουρα, όμως δεν είναι συντηριτικό. Επιτέλους προσπαθήστε να καταλάβετε ότι η ποιότητα στο μάτι του καθενώς έχει άλλα στάνταρ....

Ότι και να πάρει το παλικάρι καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα την επιλογή μου. Το ibiza το θεωρώ μέτριο σε εμφάνιση, το εσωτερικό του το θεωρώ ποιοτικά υποδεέστερο του GTI,οσο για το συντηριτικό του GTI που ισχυρίζεστε κάποιοι, μάλλον δεν θα έχετε προσέξει καλά το εσωτερικό του...Μαύρος ουρανός, flat bottom τιμόνι με χοντρή στεφάνη, μαύρα γυαλιστερά πλαστικά και νίκελ φινιρίσματα....κτλ κτλ...τώρα αν το πρόβλημα είναι ότι τα καθίσματα δεν είναι recaro...σόρυ αλλά δεν είναι και τόσο σπουδαίο. Εγώ δεν βλέπω το ''συντηριτικό'' στοιχείο κάπου... τώρα το ότι θα μπορούσε να είναι πιο space to αμάξι. σίγουρα, όμως δεν είναι συντηριτικό. Επιτέλους προσπαθήστε να καταλάβετε ότι η ποιότητα στο μάτι του καθενώς έχει άλλα στάνταρ....

Ότι και να πάρει το παλικάρι καλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστα.

ετσι ειναι ο καθενας κανει την επιλογη του αναλογα τα γουστα του. ειναι δυο παρομοια αμαξια πολυ κοντα το ενα στο αλλο αλλα και αρκετα διαφορετικα σε διαφορα θεματα και με τα θετικα του και τα αρνητικα του το ενα και το αλλο.

να μην το πω συντηρητικο λοιπον, να το πω απλα περισσοτερο διακριτικο αν το θες ετσι. που ειναι δεν μπορει να το αμφισβηττησει καποιος. και δεν ειναι για ολους αρνητικο αυτο. αλλα απο θεμα εμφανισης δεν εχει καμια σχεση με τον ανταγωνισμο (βλεπε ibiza cupra, clio rs, evo abarth, corsa opc, ds3 κτλ) που εχουν το κατι παραπανω εμφανισιακα. αλλα ξαναειπα δεν ειναι για ολους αρνητικο αυτο ισα ισα και καποιοι μπορει να τα χαρακτηρισουν "καγκουρικα", αλλα στα 23 μου οσο να ναι βλεπω διαφορετικα το opc και το cupra και αλλιως το gti..

δηλαδη αν αναλυσουμε τις διαφορες του κουπρα σε σχεση με τα απλα ιμπιζα και τις διαφορες του gti με τα tsi για παραδειγμα θα δεις οτι το κουπρα εχει παρα πολλες διαφορες και το ξεχωριζεις με τη μια (που καποια απο αυτα τα στοιχεια μπορει να χαρακτηριστουν και υπερβολικα απο καποιους, το ειπαμε αυτο) σε αντιθεση με το gti που θα δυσκολευτει καποιος να το ξεχωρισει απο τα απλα πολακια..

επισης το "συντηριτικο" η το "διακριτικο" οπως ειπαμε δεν σχετιζεται παντα με την ποιοτητα, η οποια οπως και να το κανουμε ειναι ενα επιπεδο πανω στο πολο. και αυτο δεν ειναι στο ματι του καθενος, ειναι κατι το οποιο απλα ετσι ειναι.

δεν ειμαι κατα του πολο, ισα ισα οτι αν ημουν στο ιδιο διλημμα με το παλικαρι (1.2 TSI) θα ημουν πιο πολυ προς πολο μερια (μη με ρωτησεις ακριβως το γιατι) απλα ειπαμε οτι η vw εχει αφησει ενα κενο αναμεσα στο tsi και στο gti που δεν το καλυπτει και ετσι με καλυπτει περισσοτερο το ιμπιζα που με τραβαει και λιγο περισσοτερο στις εκδοσεις αυτες. προσωπικο γουστο δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι ο καθενας κανει την επιλογη του αναλογα τα γουστα του. ειναι δυο παρομοια αμαξια πολυ κοντα το ενα στο αλλο αλλα και αρκετα διαφορετικα σε διαφορα θεματα και με τα θετικα του και τα αρνητικα του το ενα και το αλλο.

να μην το πω συντηρητικο λοιπον, να το πω απλα περισσοτερο διακριτικο αν το θες ετσι. που ειναι δεν μπορει να το αμφισβηττησει καποιος. και δεν ειναι για ολους αρνητικο αυτο. αλλα απο θεμα εμφανισης δεν εχει καμια σχεση με τον ανταγωνισμο (βλεπε ibiza cupra, clio rs, evo abarth, corsa opc, ds3 κτλ) που εχουν το κατι παραπανω εμφανισιακα. αλλα ξαναειπα δεν ειναι για ολους αρνητικο αυτο ισα ισα και καποιοι μπορει να τα χαρακτηρισουν "καγκουρικα", αλλα στα 23 μου οσο να ναι βλεπω διαφορετικα το opc και το cupra και αλλιως το gti..

δηλαδη αν αναλυσουμε τις διαφορες του κουπρα σε σχεση με τα απλα ιμπιζα και τις διαφορες του gti με τα tsi για παραδειγμα θα δεις οτι το κουπρα εχει παρα πολλες διαφορες και το ξεχωριζεις με τη μια (που καποια απο αυτα τα στοιχεια μπορει να χαρακτηριστουν και υπερβολικα απο καποιους, το ειπαμε αυτο) σε αντιθεση με το gti που θα δυσκολευτει καποιος να το ξεχωρισει απο τα απλα πολακια..

επισης το "συντηριτικο" η το "διακριτικο" οπως ειπαμε δεν σχετιζεται παντα με την ποιοτητα, η οποια οπως και να το κανουμε ειναι ενα επιπεδο πανω στο πολο. και αυτο δεν ειναι στο ματι του καθενος, ειναι κατι το οποιο απλα ετσι ειναι.

δεν ειμαι κατα του πολο, ισα ισα οτι αν ημουν στο ιδιο διλημμα με το παλικαρι (1.2 TSI) θα ημουν πιο πολυ προς πολο μερια (μη με ρωτησεις ακριβως το γιατι) απλα ειπαμε οτι η vw εχει αφησει ενα κενο αναμεσα στο tsi και στο gti που δεν το καλυπτει και ετσι με καλυπτει περισσοτερο το ιμπιζα που με τραβαει και λιγο περισσοτερο στις εκδοσεις αυτες. προσωπικο γουστο δηλαδη.

Εκτός από το τι ισχύει πραγματικά εγώ λέω πως ο καθένας αντιλαμβάνεται τον όρο ποιοτικό, ανάλογα με τις ανάγκες του. Πίστεψέ με κάποιος που μια ζωή αγόραζε TOYOTA θεωρεί να vw άσχημα και υποδεέστερα. Σίγουρα το cupraki έχει περισσότερα σπορ στοιχεία, άλλωστε το έχουμε ξαναπεί ότι η SEAT έχει πιο σπορ χαρακτήρα γενικά, όμως παρατηρήστε το TSI Και το GTI δίπλα δίπλα, δεν τα μπερδεύεις...μην τρελαθούμε...Εγώ όταν μπήκα στην αντιπροσωπία το απλό πόλο μου πέρασε απαρατήρητο και το μάτι μου καρφώθηκε στο GTI στο βάθος....Μην το κουράζουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Υψηλή ποιότητα και αρκετά σπορ χαρακτήρα το πόλο και εντελώς σπορ λογική με λίγο χαμηλότερη ποιότητα το ibiza. Αυτή είναι η πραγματικότητά, τουλάχιστον η δική μου.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά,

εμένα γιατί το fabia μου φάνηκε πολύ ποιοτικότερο απο το ibiza?

βασικά το fabia μου θύμισε πάρα πολύ το golf VI μου!

Κοιτάζει για αμάξι η κοπέλα μου, οικονομικό/ασφαλές/κινητήρα για 5ετία++

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά,

εμένα γιατί το fabia μου φάνηκε πολύ ποιοτικότερο απο το ibiza?

βασικά το fabia μου θύμισε πάρα πολύ το golf VI μου!

Κοιτάζει για αμάξι η κοπέλα μου, οικονομικό/ασφαλές/κινητήρα για 5ετία++

γιατί είναι.....

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο Premium δε θα την έλεγα. Αλλά πιο σπορτίφ 100%!

+1 η seat ειναι πιο sport απο την skoda .

Η SEAT ''μοιαζει'' περισσοτερο με την AUDI ενω η SKODA με την VW.

Edited by pireas19866
Link to comment
Share on other sites

Επιτρεψτε μου να postaro και εγω την γνωμη μου πανω στο συγκεκριμενο θεμα..

Οταν ηρθε το πρωτο cupra στα Ιωαννινα για test drive έτρεξα αμεσως να το χαζεψω και να το οδηγησω, πριν ακομα μπω μεσα

τα πρωτα πραγματα που μου εκατσαν στραβα στο ματι ηταν τα εξης:1ον: πως ειναι δυνατον ενα αυτοκινιτο 180 ιππον 21500 ευρω (τοτε) που ανηκει στην κατηγορια

"mini GTI" να εχει τοσο μεγαλο κενο στους θολους και να ειναι τοσο ψηλο,2ον:δεν υπαρχουν πλαινα σποιλερ για να το διαφοροπιουν και να

δειχνει ποιο χαμηλο απο τα υπολοιπα ibiza και τελος ο "ψευτοδιαχυτης" και οι πλαινοι "ψευτοαεραγογοι"!π.χ και το clio rs εχει πλαινους αεραγογους

και πισω διαχυτη τα οποια προσφερουν ομως καλυτερη αεροδυναμικη-κρατημα και δεν ειναι μονο για εφε 4ον το εσωτερικο εκτος απο το καθισμα και το 3ακτινο

τιμονι μου φανηκε τελειως απλο-φθηνο βεβαια η οδιγηκη συμπεριφορα του ηταν αρκετα καλη αλλα τα υπολοιπα με ειχαν ειδη απογοητευσει.. :startle:

Οταν πηγα πρωτη φορα στην VW και ειδα ενα Polo GTI το οποιο ηταν για παραδοση ολα οσα ανεφερα νωριτερα οτι με χαλασαν σε πρωτη εικονα

ηταν σαφως βελτιωμενα:1ον ποιο χαμηλο με την 17αρα να ειναι αρκετη χωρις να "μικροδειχνει",αλλαγες στον μπροστα προφυλακτηρα-στον πισω-πλαινα σποιλερ,

αεροτομη τα οποια το διαφοροποιουν αρκετα απο το απλο Polaki.. και χωρις ανουσιους "ψευτοαεραγογους" και "ψευτοδιαχυτες" οσο για το εσωτερικο

νομιζω οτι με μια ματια φαινεται οτι ειναι μακραααν ποιο ποιοτικο-σπορ απο τον πινακα οργανων κ το καθισμα μεχρι και τον επιλογεα ταχυτητων κ τις κοκκινες ραφες... (αυτοι ηταν οι λογοι που το παραγγειλα πριν ακομη ερθει για test drive... <_< )

3SeatIbizaCupraCARreview.jpg

vw_polo_gti_in_10_01.jpg

Ενωειται οτι ειναι θεμα γουστου οπως τονισατε και παραπανω... φιλικα παντα. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Μην βασανιζεστε...το ζητημα ειναι απλο αυτο που θελει ο καθενας και αυτο που του ''ταιριαζει'' θα παρει...Ειναι αναλογος γουστου και τι ζηταει καποιος απο ενα αυτοκινητο!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή πριν λίγο καιρό είχα ανοίξει εγώ το θέμα θα σας πω τελικά που κατέληξα...

Ναι, το ibiza είναι πιο οικονομικό σαν αγορά, σαν συντήρηση, με πολύ καλύτερο standard εξοπλισμό

(αυτόματο κλιματισμό, θύρα usb, 6 ηχεία, σύστημα XDS αντί για EDL, bluetooth, 17άρες ζάντες κλπ)

αλλά τελικά παράγγειλα το polo καθώς απλά μου άρεσε περισσότερο...Τόσο το εσωτερικό του όσο και

εξωτερικά.

Επίσης σαν πλεονέκτημα θεώρησα το 6άρι κιβώτιο και την υψηλότερη θέση οδήγησης που εμένα προσωπικά μου

αρέσει σε σχέση με το πιο sport ibiza. Επίσης γούσταρα τις θήκες κάτω από τα καθίσματα και το διπλό

πάτο στον χώρο αποσκευών...(επέλεξα την highline έκδοση) :thumbsup:

Α και τελικά μάλλον δεν ήθελα υποχρεωτικά 17άρες ζάντες σε ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο καθώς και κόστος είναι σε αλλαγή ελαστικού, και πιο επικίνδυνες να σκάσεις κανά λάστιχο αλλά και πιο σκληρές σαν άνεση..

Πάντως η επιλογή δεν ήταν εύκολη και το λιβάνισα αρκετά το θέμα...

Edited by theonik
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειναι και τα 2 ενα πριμιουμ μικρο αυτοκινητο πολης ... Ουτε λογος ν γινεται δεν αξιζει

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο ειναι και τα 2 ενα πριμιουμ μικρο αυτοκινητο πολης ... Ουτε λογος ν γινεται δεν αξιζει

Το polo θεωρώ οτι έχει καλύτερη ποιότητα υλικών

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.