Panosz Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Παιδακια...ως ασχετος απο Group Vag θελω την βοηθεια σας. Συνηθιζω σε ολα μου τα οχηματα , να αλλαζω λαδια στα πρωτα 2500-3000χλμ (ακομη και σε αυτα που λεει "οχι" ο κατασκευαστης). Καθοτι οι καιροι ειναι χαλεποι και σιγουρα εσεις κατι παραπανω εχετε να μοιραστειτε , ποια ειναι η αποψη σας για τα TSI ? Να αλλαξω τα πρωτα λαδια στα 3Κ η oxi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Παιδακια...ως ασχετος απο Group Vag θελω την βοηθεια σας. Συνηθιζω σε ολα μου τα οχηματα , να αλλαζω λαδια στα πρωτα 2500-3000χλμ (ακομη και σε αυτα που λεει "οχι" ο κατασκευαστης). Καθοτι οι καιροι ειναι χαλεποι και σιγουρα εσεις κατι παραπανω εχετε να μοιραστειτε , ποια ειναι η αποψη σας για τα TSI ? Να αλλαξω τα πρωτα λαδια στα 3Κ η oxi? Στα 7.500km άλλαξε τα και μετά στα 15.000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Παιδακια...ως ασχετος απο Group Vag θελω την βοηθεια σας. Συνηθιζω σε ολα μου τα οχηματα , να αλλαζω λαδια στα πρωτα 2500-3000χλμ (ακομη και σε αυτα που λεει "οχι" ο κατασκευαστης). Καθοτι οι καιροι ειναι χαλεποι και σιγουρα εσεις κατι παραπανω εχετε να μοιραστειτε , ποια ειναι η αποψη σας για τα TSI ? Να αλλαξω τα πρωτα λαδια στα 3Κ η oxi? Ό,τι συστήνει ο κατασκευαστής!!! Δηλαδή κάθε 15.000 χμ. Εκτός κι αν το σκίζεις, οπότε τα αλλάζεις,αναλόγως, νωρίτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 στα 2500χλμ αλαζεις λαδια φιλτρο και μετα 7500-1500......οτι και να σου πουν αλαξετα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted December 9, 2010 Author Report Share Posted December 9, 2010 Και εγω αυτης της αποψης ειμαι φιλε didymos... απλα θελω να δω μηπως υπαρχει κατι να σχολιασετε που δεν τι εχω υποψη μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 στα 2500χλμ αλαζεις λαδια φιλτρο και μετα 7500-1500......οτι και να σου πουν αλαξετα!!! +1000 Aν κρατήσεις στην Ελλάδα λάδι 15000 χλμ σε τουρμπατο μοτέρ, ήδη μετά τα 10000 μονο λάδι δεν θα ναι αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 εγω προσωπικα τα ειχα αλλαξει στα 2000 μετα στα 7000 κ μετα στα 15000 και απο κει κ περα καθε 6000-7000.πολλοι ειναι που το κανουν αυτο.αλλοι θα πουν πως ειναι τζαμπα λεφτα κ αλλοι θα πουν πως ειναι καλο.το μονο σιγουρο ειναι οτι κανεις καλο στο κινητηρα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 (edited) εγω προσωπικα τα ειχα αλλαξει στα 2000 μετα στα 7000 κ μετα στα 15000 και απο κει κ περα καθε 6000-7000.πολλοι ειναι που το κανουν αυτο.αλλοι θα πουν πως ειναι τζαμπα λεφτα κ αλλοι θα πουν πως ειναι καλο.το μονο σιγουρο ειναι οτι κανεις καλο στο κινητηρα σου. Σωστοοοςς!! Οταν χαλαμε ενα σωρο λεφτα για βενζινες, τα <100 ευρω που εχει μια αλλαγη λαδιων-φιλτρου λαδιου, δεν ειναι μεγαλο κοστος.... Εχεις ομως το κεφαλι σου ησυχο... Εγω προσωπικα κανω τις αλλαγες ανα 7,500-8,000 χλμ.. Λεω να τις κανω ανα 10,000 χλμ, αλλα ολο νωριτερα πανω.. Edited December 9, 2010 by nikosp11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Εγώ κάθε 5.000 και δεν καίει ούτε σταγόνα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppgk2005 Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Φίλε μου εγώ και στα 3 αυτοκίνητα που είχα, έκανα αλλαγή κάθε 7,500. Το έξτρα κόστος είναι μικρό σε σχέση με το όφελος για τον κινητήρα. πιό συγκεκριμένα, τα πρώτα λάδια τα αλλάζω στα 7,500 ή μόλις κλείσω 1ο χρόνο (στο TSI122 πχ έκλεισα χρόνο στα 5600 και άλλαξα τότε, και τώρα 15000.) ώρες ώρες σκέφτομαι το καημένο το εταιρικό vectra που έχω από την hertz, που θα του αλλάξει λάδι στα 30,000, και το πονάω.... (έχει γίνει έλεγχος και συμπλήρωση στα 15000 βέβαια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 εχω ενα suzuki swift της γυναικας και το παω στα 2000χλμ για λαδια και να εχω μιση ωρα να μαλωνω με τον μηχανικο και να μου λεει οχι δεν χρειαζεται και τετοια!!!αφου τους λεω οτι θα τα αλαξω οτι και να γινει και δεν θα μου τα βαλεται και δωρεαν μου τα αλαζουν και μετα μου λεει οτι μεχρι το 2006 τους στελνανε ενημερωση οτι πρεπει να αλαζονται 2000-2500χλμ.........και του λεω δηλαδη τωρα τι αλαξε? καθενας κοιταει τι τον συμφερει και οχι τι ειναι σωστο....... sorry για το off topic!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Φίλε μου εγώ και στα 3 αυτοκίνητα που είχα, έκανα αλλαγή κάθε 7,500. Το έξτρα κόστος είναι μικρό σε σχέση με το όφελος για τον κινητήρα. πιό συγκεκριμένα, τα πρώτα λάδια τα αλλάζω στα 7,500 ή μόλις κλείσω 1ο χρόνο (στο TSI122 πχ έκλεισα χρόνο στα 5600 και άλλαξα τότε, και τώρα 15000.) ώρες ώρες σκέφτομαι το καημένο το εταιρικό vectra που έχω από την hertz, που θα του αλλάξει λάδι στα 30,000, και το πονάω.... (έχει γίνει έλεγχος και συμπλήρωση στα 15000 βέβαια) Στο δικο μου το Vectra 1.8 που ειχα πριν το tsi αλλαζα απο την αρχη καθε 30000 χλμ τα λαδια, οπως ελεγαν και οι οδηγιες της Opel και στα 130000 χλμ που το εδωσα ουτε εκαιγε λαδια ουτε τιποτα και το ειχα και στην τσιτα τις πιο πολλες φορες. Θεμα με λαδια (καταναλωση) ειχαν συνηθως τα 1.6 Vectra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themata Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 (edited) οτι λεει η vw...κάτι περισσότερο θα ξέρει Edited December 13, 2010 by tsi160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Εγω θα σου ελεγα αλαξε τα αλλα οχι στα 3κ αλλα κοντα στα 5Κ. Να προλαβουν να μαζεψουν τυχων σκουπιδακια-ρινισματα απο την μηχανη. Μπορει να ειναι κατι που να μην χρειαζεται στα συγχρονα αυτοκινητα αλλα προληπτικα και μονο δεν ειναι ασχημη ιδεα, το ιδιο εφαρμοζω και εγω παντα για την πρωτη αλλαγη λαδιων. Μετα ανα 15κ ή ενα χρονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 οτι λεει η vw...κάτι περισσότερο θα ξέρει Πες τα φίλε μου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnz Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Και στα 15000χλμ καλά είναι αντέχουν και περισσότερο.Από όσο ξέρω η vw δουλεύει τους κινητήρες πριν τους τοποθετήσει με ειδικό τρόπο για τα διάφορα ρινίσματα από την πρώτη χρήση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted December 15, 2010 Author Report Share Posted December 15, 2010 Ξερει κανενας καποιο αξιολογο Castrol point που αλλαζει τα λαδια απο κατω και οχι με αναρροφιση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 τα πρςτα λαδια πρεπει οπςσδηποτε να αλλαχθουν σε καινοθριο μοτερ πριν τισ 2,500 χλμ απο 1500 εως 2000 . ειδικα ποσο μαλλον σε τουρμπατα μοτερ. Λαδια και φιλτρο μαζι. Και μετα καθε 5,000 με 7,000 το πολυ , αναλογα την χρηση και το που κινηστε. Πολυ μικρο το κοστος τους αλλα τεραστια η ωφέλεια σε μακροζωια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nhkospat Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Η Αλλαγη λαδιων στα πρωτα 2000χλμ ειναι ενα μεγαλο + για τον κινιτηρα, Οσο αναφορα ομως τα λαδια υπαρχει προβλημα στην εγγηυση εαν χρησιμοποιησω λαδια που δεν οριζει ο κατασκευαστης και βαλω ας πουμε τα ενεος που ειναι μακραν το καλυτερο λαδι και σε σχεση με τα λεφτα εχει μηδαμηνες διαφορες με τα υπολοιπα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 (edited) 1.Τα νέας τεχνολογίας μοτέρ είναι δουλεμένα στον πάγκο πριν μπουν στα αυτοκινητά μας και επίσης με την νεα τεχνολογία παραγωγής κινητήρων δεν παρουσιάζεται το φαινόμενο ρινισμάτων στους άστρωτους κινητήρες. 2.Τα λάδια από το εργοστάσιο παραγωγής έχουν ειδικά πρόσθετα για το καλύτερο στρώσιμο του κινητήρα και άν λαβουμε υπ΄όψιν το γεγονός ότι ένα λάδι για να ολοκληρώσει τον κύκλο του χρειάζεται τουλάχιστον 4.000-5.000χλμ τότε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα αλλαγή όχι πριν τα 5.000χλμ. Υ.Γ εχω τα αλλάζω κάθε 7.500χλμ ή χρόνο, πάντα και φίλτρο λαδιού Edited January 22, 2011 by ski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 1.Τα νέας τεχνολογίας μοτέρ είναι δουλεμένα στον πάγκο πριν μπουν στα αυτοκινητά μας και επίσης με την νεα τεχνολογία παραγωγής κινητήρων δεν παρουσιάζεται το φαινόμενο ρινισμάτων στους άστρωτους κινητήρες. 2.Τα λάδια από το εργοστάσιο παραγωγής έχουν ειδικά πρόσθετα για το καλύτερο στρώσιμο του κινητήρα και άν λαβουμε υπ΄όψιν το γεγονός ότι ένα λάδι για να ολοκληρώσει τον κύκλο του χρειάζεται τουλάχιστον 4.000-5.000χλμ τότε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα αλλαγή όχι πριν τα 5.000χλμ. Υ.Γ εχω τα αλλάζω κάθε 7.500χλμ ή χρόνο, πάντα και φίλτρο λαδιού μπραβο ρε μανγκα. και στα 10 ακομα μια χαρα ειναι. αλλα δεν πειραζει μην πεδευεσαι να αλλαξεις γνομη σε κανενα. να δουλευει και κανα συνεργειο. κλεφτες θα γινουνε? εχουν πολοι ακομα φαινετε λεφτα για πεταμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 μπραβο ρε μανγκα. και στα 10 ακομα μια χαρα ειναι. αλλα δεν πειραζει μην πεδευεσαι να αλλαξεις γνομη σε κανενα. να δουλευει και κανα συνεργειο. κλεφτες θα γινουνε? εχουν πολοι ακομα φαινετε λεφτα για πεταμα. Δεν είναι θέμα χρημάτων θα το έκανα και εγώ αν ήταν σωστό για το κινητήρα ,αλλά δεν είναι ότι το καλύτερο.'Αρα καλό λάδι και αλλαγή κάθε 7.500χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...