Jump to content
knight industries

Προβλημα Με Την Μπαταρια Σε Golf V

Recommended Posts

Έχω ένα golf 1,4 FSI του 2005, μέσα σε 5 χρόνια άλλαξα 3 μπαταρίες (το αυτοκίνητο δεν έχει συναγερμό). Τον τελευταίο διάστημα δεν το οδηγό πολύ και μέσα σε 3 μήμες με έχει αφήσει από μπαταρία 3 φορές! Το πήγα στην Καρέντα και δεν βρίσκουν τίποτα... Έχει κάποιος από εσάς ανάλογη

εμπειρία;

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες δεν το οδηγω πολυ μηπως μενει ακινητο για μεγαλα διαστηματα? Αν ειναι ετσι η μπαταρια χανει σταδιακα την δυναμη της. Διαφορετικα καπου εχεις διαρροη. Μηπως εχεις βαλει κανενα εξτρα ηχοσυστημα?

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες δεν το οδηγω πολυ μηπως μενει ακινητο για μεγαλα διαστηματα? Αν ειναι ετσι η μπαταρια χανει σταδιακα την δυναμη της. Διαφορετικα καπου εχεις διαρροη. Μηπως εχεις βαλει κανενα εξτρα ηχοσυστημα?

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχω μία Β150 και ένα Smart και ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα. Το οδηγώ κάθε 10 μέρες περίπου

και την τελευταία φορά είχα βάλει καινούργια μπαταρία. Το ηχοσυστημά μου είναι ένα JVC που μου το τοποθέτησαν στην Καρέντα όταν το αυτοκίητο ήταν καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινέ το σε ένα ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει την κατανάλωση ρεύματος όταν όλα είναι σβηστά. Αυτή πρέπει να είναι της τάξης των 40 mA. Αν είναι πολύ παραπάνω έχεις από κάπου διαρροή. Η λάθος σύνδεση after market RCD πολλές φορές προκαλεί διαρροές με αποτέλεσμα αυτό που λες.

Y.Γ Την ένταση ρεύματος μπορείς εύκολα να τη μετρήσεις και μόνο σου με ένα αμπερόμετρο. Αποσυνδέεις τον αρνητικό πόλο και συνδέεις σε σειρά τους ακροδέκτες του αμπερόμετρου (προσοχή να το έχεις στη ρύθμιση που μετρά αμπέρ).Αν θέλεις να το κάνεις μόνος σου και θες βοήθεια σε κάτι εδώ είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Έχω μία Β150 και ένα Smart και ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα. Το οδηγώ κάθε 10 μέρες περίπου

και την τελευταία φορά είχα βάλει καινούργια μπαταρία. Το ηχοσυστημά μου είναι ένα JVC που μου το τοποθέτησαν στην Καρέντα όταν το αυτοκίητο ήταν καινούργιο.

φιλε..νομιζω ειναι πολλες οι 10 μερες ακινησιας για την ζωη της μπαταριας.....

εαν δεν εχεις διαροη (που μαλον δεν εχεις γιατι ενα ειχες θα στην τελειωνε πολυ γρηγορα την μπαταρια)

το προβλημα οφειλεται στο 10ημερο απραξιας...εδω το δικο μου με (4 χρονων μπαταρια) και εαν δεν το κινησω για 3-4 μερες παρατηρω δυσκολεια της μιζας .......

Link to comment
Share on other sites

Εγω που εχω ενα gt το αφηνω και 2 και 3 εβδομαδες σε ακινησια και δεν εχω προβλημα . Αυτοκινητο του 2006 και ακομα με μαμα μπαταρια. Για πηγαινε σε κανενα ηλεκτρολογο να δει τη συνδεση του jvc γιατι εκει πιστευω πως βρισκεται το προβλημα

Link to comment
Share on other sites

4 xronia το γτι 5....εζησε,την αλλαξα προχτες.....μου ειπαν πως επειδη το αμαξι εχει πολλους εγκεφαλους ειναι δυσκολο να μηντρωει ρευμα ακομη και σβηστο,επισης μου ειπαν πως το συγκεκριμενο μοντελο κανει ανα μιση ωρα check τους εγκεφαλους για να δει αν θα πεσει σε sleep mode.....

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα golf 1,4 FSI του 2005, μέσα σε 5 χρόνια άλλαξα 3 μπαταρίες (το αυτοκίνητο δεν έχει συναγερμό). Τον τελευταίο διάστημα δεν το οδηγό πολύ και μέσα σε 3 μήμες με έχει αφήσει από μπαταρία 3 φορές! Το πήγα στην Καρέντα και δεν βρίσκουν τίποτα... Έχει κάποιος από εσάς ανάλογη

εμπειρία;

Καλά δεν το πιστεύω..Κ εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω τις τελευταίες μέρες κ έχω το ίδιο αυτοκίνητο..Το πήρα μεταχειρισμένο με παλιά μπαταρία κ προχθές μετά από 1μιση χρόνο έμεινα προχθές κ επειδή το χρειαζόμουν για τη δουλειά πήγα αμέσως κ του άλλαξα μπαταρία κ σήμερα με ξαναάφησε ρε γαμώτο..Αύριο επιτόπου συνεργείο γτ κάτι *μη επιτρεπόμενη λέξη* παίζει..Ξέρω ότι θα μου πουν ότι μένει επειδή είχα το ραδιόφωνο (pioneer) ανοιχτό χωρίς να βάλω μπροστά για περίπου 4-5 ώρες, αλλά το Σεπτέμβρη το άφηνα 8 ώρες έτσι για 4 μέρες συνεχόμενα κ δεν μ είχε αφήσει ούτε μία μέρα...Τι να πω...Κ εγώ το παίρνω κ κάθε μέρα..Αν βρω άκρη αύριο θα ξαναστείλω..

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν το πιστεύω..Κ εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω τις τελευταίες μέρες κ έχω το ίδιο αυτοκίνητο..Το πήρα μεταχειρισμένο με παλιά μπαταρία κ προχθές μετά από 1μιση χρόνο έμεινα προχθές κ επειδή το χρειαζόμουν για τη δουλειά πήγα αμέσως κ του άλλαξα μπαταρία κ σήμερα με ξαναάφησε ρε γαμώτο..Αύριο επιτόπου συνεργείο γτ κάτι *μη επιτρεπόμενη λέξη* παίζει..Ξέρω ότι θα μου πουν ότι μένει επειδή είχα το ραδιόφωνο (pioneer) ανοιχτό χωρίς να βάλω μπροστά για περίπου 4-5 ώρες, αλλά το Σεπτέμβρη το άφηνα 8 ώρες έτσι για 4 μέρες συνεχόμενα κ δεν μ είχε αφήσει ούτε μία μέρα...Τι να πω...Κ εγώ το παίρνω κ κάθε μέρα..Αν βρω άκρη αύριο θα ξαναστείλω..

Πολύ ενδιαφέρον...Παρακαλώ ενημερωσέ μας όταν έχεις κάτι νεότερο.

Edited by knight industries
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον...Παρακαλώ ενημερωσέ μας όταν έχεις κάτι νεότερο.

Πήγα σήμερα πρωί πρωί..Μαζί με τον μάστορα ελέγξαμε την μπαταρία,είδαμε ότι έχει μεγάλες απώλειες όταν είναι σβηστό κ αρχίσαμε να δούμε από πού χάνει..Κοιτάξαμε το φωτάκι του πορτ-μπαγκάζ αλλά δεν ήταν κ το φωτάκι απ το ντουλαπάκι..Κ τελικά δεν ήταν ούτε το ραδιόφωνο,ούτε η πλακέτα στο δυναμό.Κ μου το δωσαν πίσω όπως τους το πήγα.Βέβαια μου είπαν ότι έχω μικρή μπαταρία (45αρα αν δεν κάνω λάθος) κ ότι μπορεί να φταίει κ αυτό.Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας μου στείλει μνμ γιατί δεν θέλω να μείνω πουθενά κ να τρέχω με τον κάθε άχρηστο που ανοίγει συνεργείο.Ένα παιδί είπε κάτι για τους εγκεφάλους,ισχύει κ στο δικό μας το μοντέλο αυτό?Γιατί αν είναι έτσι μάλλον πρέπει να πάρουμε μεγαλύτερη μπαταρία..

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα πρωί πρωί..Μαζί με τον μάστορα ελέγξαμε την μπαταρία,είδαμε ότι έχει μεγάλες απώλειες όταν είναι σβηστό κ αρχίσαμε να δούμε από πού χάνει..Κοιτάξαμε το φωτάκι του πορτ-μπαγκάζ αλλά δεν ήταν κ το φωτάκι απ το ντουλαπάκι..Κ τελικά δεν ήταν ούτε το ραδιόφωνο,ούτε η πλακέτα στο δυναμό.Κ μου το δωσαν πίσω όπως τους το πήγα.Βέβαια μου είπαν ότι έχω μικρή μπαταρία (45αρα αν δεν κάνω λάθος) κ ότι μπορεί να φταίει κ αυτό.Αν γνωρίζει κάποιος κάτι ας μου στείλει μνμ γιατί δεν θέλω να μείνω πουθενά κ να τρέχω με τον κάθε άχρηστο που ανοίγει συνεργείο.Ένα παιδί είπε κάτι για τους εγκεφάλους,ισχύει κ στο δικό μας το μοντέλο αυτό?Γιατί αν είναι έτσι μάλλον πρέπει να πάρουμε μεγαλύτερη μπαταρία..

Το προβλημα δεν ειναι η 45αρα μπαταρια.Τοσα και τοσα Golf που εχουν 45αρα δουλευουν μια χαρα.Εγω την εχω πανω 3.5 χρονια.Καπου αλλου ειναι το προβλημα σου.Με το να βαλεις μεγαλυτερη μπαταρια απλα ισως καλυψεις το προβλημα.Σιγουρα ομως δεν θα το λυσεις.Ασε που τη μεγαλυτερη μπαταρια ισως να μην μπορει να τη φορτισει πληρως το αυτοκινητο.Μηπως εχεις καποιο προβλημα με τη φορτιση της μπαταριας απο το αυτοκινητο;Μηπως δεν καταφερνει να στη φορτισει με αποτελεσμα να μειωνεται συνεχως η αποδοση της;Δηλαδη μηπως κατα τη λειτουργια του αυτοκινητου η μπαταρια δεν φορτιζεται οπως πρεπει;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

πήγαινε σε μια αντιπροσωπία να συνδεσουν πάνω το vas και να σου πουν ακριβώς από που χάνει σε εμένα αυτό έκαναν και βρήκαν από που χάνει.

Link to comment
Share on other sites

Και γω 45Α εχω στο δικο μου και υπαρχουν διαστηματα μεχρι και ενα μηνα που δεν θα το κινησω καν το αυτοκινητο ειδικα καλοκαιρι. Δεν ειχα ποτε προβλημα. Με κλειστες ολες τις καταναλωσεις συνδεσε ενα αμπερομετρο σε σειρα απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας σου και την γειωση, επειτα αρχιζεις να βγαζεις μια μια τις ασφαλειες μεχρι να δεις ποια ασφαλεια θα σου δειξει διαφορα στο αμπερομετρο.

τσεκαρεις ποια ασφαλεια ειναι και τι κανει και επικεντρωνεις εκει το ψαξιμο.

Πολλυ απλος τροπος και σιγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι και τοσο απλα τα πραγματα για να μετρησεις καταναλώσεις, ενα προβλημα ειναι οτι αν αποσυνδέσεις την μπαταρια για να βαλεις το αμπερόμετρο το αυτοκινητο χανει το σεταπ του και ενδεχομένως να μην πεσει ποτε σε sleep mode.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι και τοσο απλα τα πραγματα για να μετρησεις καταναλώσεις, ενα προβλημα ειναι οτι αν αποσυνδέσεις την μπαταρια για να βαλεις το αμπερόμετρο το αυτοκινητο χανει το σεταπ του και ενδεχομένως να μην πεσει ποτε σε sleep mode.

Σωστο και αυτο! αυτη η τεχνολογια σου δενει τα χερια... τεσπα, χωρις να αποσυνδεθει η μπαταρια μπορει να γινει το παραδειγμα που ανεφερα παραπανω μετρωντας μια μια τις ασφαλειες για να βρεθει ποιοα ευθυνεται για την καταναλωση ρευματος.

δεν μπορει, καπου υπαρχει διαροη.

Edited by VW_GOLF2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι και τοσο απλα τα πραγματα για να μετρησεις καταναλώσεις, ενα προβλημα ειναι οτι αν αποσυνδέσεις την μπαταρια για να βαλεις το αμπερόμετρο το αυτοκινητο χανει το σεταπ του και ενδεχομένως να μην πεσει ποτε σε sleep mode.

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Με την ίδια λογική αν αποσυνδέσεις την μπαταρία και την επανασυνδέσεις θα υπήρχε ο κίνδυνος να μην πέσει ποτέ σε sleep mode. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα αυτοκίνητά μας έχουν ένα σωρό εγκεφάλους και ανά τακτά διαστήματα γίνεται αυτοέλεγχος με αποτέλεσμα αύξηση της έντασης. Αρχικά ο χρόνος μεταξύ των αυτοελέγχων είναι συντομότερος και με πολλούς ελέγχους και στη συνέχεια μεγαλώνει μειώνοντας και τον αριθμό των ελέγχων.

Link to comment
Share on other sites

Τι μπαταρια εχει απανω το αμαξι αυτη την στιγμη?Ποιο μοντελο δλδ?

fiam.

Δεν μας λες κα τις απώλειες που σου μέτρησαν πόσες είναι;

Δεν μου είπαν ακριβώς,ένα λαμπάκι είχε συνδέσει του οποίου η ένταση έπεφτε όσο περνούσε η ώρα...

Το προβλημα δεν ειναι η 45αρα μπαταρια.Τοσα και τοσα Golf που εχουν 45αρα δουλευουν μια χαρα.Εγω την εχω πανω 3.5 χρονια.Καπου αλλου ειναι το προβλημα σου.Με το να βαλεις μεγαλυτερη μπαταρια απλα ισως καλυψεις το προβλημα.Σιγουρα ομως δεν θα το λυσεις.Ασε που τη μεγαλυτερη μπαταρια ισως να μην μπορει να τη φορτισει πληρως το αυτοκινητο.Μηπως εχεις καποιο προβλημα με τη φορτιση της μπαταριας απο το αυτοκινητο;Μηπως δεν καταφερνει να στη φορτισει με αποτελεσμα να μειωνεται συνεχως η αποδοση της;Δηλαδη μηπως κατα τη λειτουργια του αυτοκινητου η μπαταρια δεν φορτιζεται οπως πρεπει;

Με άλλα λόγια δηλαδή να έχει πρόβλημα το δυναμό?Το κοίταξαν κ δεν έχει τίποτα αυτό.

Και γω 45Α εχω στο δικο μου και υπαρχουν διαστηματα μεχρι και ενα μηνα που δεν θα το κινησω καν το αυτοκινητο ειδικα καλοκαιρι. Δεν ειχα ποτε προβλημα. Με κλειστες ολες τις καταναλωσεις συνδεσε ενα αμπερομετρο σε σειρα απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας σου και την γειωση, επειτα αρχιζεις να βγαζεις μια μια τις ασφαλειες μεχρι να δεις ποια ασφαλεια θα σου δειξει διαφορα στο αμπερομετρο.

τσεκαρεις ποια ασφαλεια ειναι και τι κανει και επικεντρωνεις εκει το ψαξιμο.

Πολλυ απλος τροπος και σιγουρος.

Απλό δεν είναι,τουλάχιστον για μένα,αλλά για αυτούς που έχουν ανοίξει ηλεκτρολογείο θα ταν το πιο λογικό να κάνουν...Αλλά έλα που δεν το έκαναν...Αυτοί μόνο 4 πράγματα κοίταξαν κ με άφησαν στο έλεος του θεού...

πήγαινε σε μια αντιπροσωπία να συνδεσουν πάνω το vas και να σου πουν ακριβώς από που χάνει σε εμένα αυτό έκαναν και βρήκαν από που χάνει.

Ε λογικά αυτό θα κάνω μάλλον στο τέλος, απλά έλεγα μην είναι τίποτα απλό για να γλιτώσω την ταλαιπωρία...

Link to comment
Share on other sites

Και γω 45Α εχω στο δικο μου...

Εμένα γιατί είχε από μαμά 60αρα;

Και μόλις την αντικατεστησα μου πρότειναν Μηχανικος κ ηλεκτρολόγος να βάλω μεγαλύτερη και έβαλα 75 άρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ψες βραδυ και ενω ολα ηταν μια χαρα οταν ξεκινησα απο το σπιτι για μια διαδρομη περιπου 2-3 ΚΜ, μετα απο 3 ωρες που πηγα να το παρω για να επιστρεψω σπιτι, το αυτοκινητο ηταν νεκρο απο ρευμα.

στην αρχη νομισα πως εμεινα απο μπαταρια στο κλειδι γιατι δεν υπηρχε ρευμα ουτε να ξεκλειδωσει. αφου ξεκλειδωσα με το κλειδι τελικα την πορτα αλλα ουτε φως αναψε στη πλαφονιερα, ουτε ενδειξεις στο καντραν ουτε τιποτα. το αυτοκινητο το εχω 2 σχεδον χρονια και το ιδιο και τη μπαταρια. ποτε δεν μ εκανε το παραμικρο σ αυτο το διαστημα. να εγινε ξαφνικη διακοπη στοιχειου? λιγο απιθανο μου φενεται για 2 ετων μπαταρια να νεκρωσει ετσι αποτομα. θα τη βαλω στον φορτιστη να δω τι ενδειξεις θα μου δωσει.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα γιατί είχε από μαμά 60αρα;

Και μόλις την αντικατεστησα μου πρότειναν Μηχανικος κ ηλεκτρολόγος να βάλω μεγαλύτερη και έβαλα 75 άρα!!!

Και νομιζεις οτι ειναι καλυτερα;Εχει αναρωτηθει ο μηχανικος σου αν το αυτοκινητο σου μπορει να φορτισει την 75αρα;Ισως και να μπορει αλλα το ξερει;Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

και η δικη μου μπαταρια ειναι στα τελευταια της.μια βδομαδα ακινησιας του αυτοκινητου και με το ζορι πηρε χτες μπροστα μολις στο τελευταιο τσικ της μιζας.

αντεξε 2 χρονια.

εχετε να προτεινετε καμια κορυφαιας ποιοτητας μπαταρια η οποια να διαθετει και ''ματι'';το κοστος μου ειναι αδιαφορο.

διαβασα για τις bosch στο google αλλα αναφερουν οτι ειναι λιγοτερα τα αμπερωρια απο αυτα που δηλωνονται...

επισης,ενδεχεται να υπαρξει θεμα με τους εγκεφαλους και τις ρυθμισεις του αυτοκινητου αν μεινει λιγη ωρα χωρις ρευμα,εως οτου δλδ γινει η αντικατασταση;σκεφτομαι να την κανω μονος μου γιαυτο ρωταω μην τα βγαλω ολα off.

δυστυχως στο ELSA δεν βρηκα καμια σχετικη οδηγια που να αναφερετε στην αντικατασταση του συσσωρευτη.

thanx!

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και εχεις προβλημα...και με ακινησια 2-3 βδομαδες δεν θα επρεπε να εχεις προβλημα ...μην τρελθουμε τελειως...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.