polo_6566 Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 φυσικα και εχεις προβλημα...και με ακινησια 2-3 βδομαδες δεν θα επρεπε να εχεις προβλημα ...μην τρελθουμε τελειως... δεν ειχα την απαιτηση να κρατησει περισσοτερο η μαμισια μπαταρια του αυτοκινητου.οι καταναλωσεις που εχω ειναι πολλες και οι φορες που ξελιγωνα την μπαταρια με σβηστο αμαξι οχι λιγες.δεν ειναι αυτο το θεμα μου αλλα η αντικατασταση της με μια νεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 (edited) Εμενα η 45αρα η εργοστασιακη μια χαρα εχει κρατησει.Εχω περασει τα 3.5 χρονια και παω για 4.Οι περισσοτερες μεχρι 4 κρατουν.Προσφατα μονο της συμπληρωσα υγρα για πρωτη φορα.Τα υγρα τα εχεις ελεγξει; Edited January 2, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 και η δικη μου μπαταρια ειναι στα τελευταια της.μια βδομαδα ακινησιας του αυτοκινητου και με το ζορι πηρε χτες μπροστα μολις στο τελευταιο τσικ της μιζας. αντεξε 2 χρονια. εχετε να προτεινετε καμια κορυφαιας ποιοτητας μπαταρια η οποια να διαθετει και ''ματι'';το κοστος μου ειναι αδιαφορο. διαβασα για τις bosch στο google αλλα αναφερουν οτι ειναι λιγοτερα τα αμπερωρια απο αυτα που δηλωνονται... επισης,ενδεχεται να υπαρξει θεμα με τους εγκεφαλους και τις ρυθμισεις του αυτοκινητου αν μεινει λιγη ωρα χωρις ρευμα,εως οτου δλδ γινει η αντικατασταση;σκεφτομαι να την κανω μονος μου γιαυτο ρωταω μην τα βγαλω ολα off. δυστυχως στο ELSA δεν βρηκα καμια σχετικη οδηγια που να αναφερετε στην αντικατασταση του συσσωρευτη. thanx! Banner Varta Bosch Oι 3 παραπάνω μάκες είναι κορυφαίες και χρησιμοποιούνται και από την VW κατά κόρον. Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα εγκεφάλου κατά την αντικατάσταση.Στο passat που την αντικατέστησα έβαλα varta και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 (edited) Προσοχή όμως διότι κάποιοι κάνουν το λάθος να αλλάξουν την μπαταρία με αναμμένο τον κινητήρα για να μην χαθούν οι ρυθμίσεις,σταθμοί ραδιοφώνου κλπ. Αυτό είναι μια ρουλέτα η οποία είτε θα σας βγάλει κερδισμένους είτε θα σας κάψει τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου. joop έχεις πμ ... Edited January 2, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Προσοχή όμως διότι κάποιοι κάνουν το λάθος να αλλάξουν την μπαταρία με αναμμένο τον κινητήρα για να μην χαθούν οι ρυθμίσεις,σταθμοί ραδιοφώνου κλπ. Αυτό είναι μια ρουλέτα η οποία είτε θα σας βγάλει κερδισμένους είτε θα σας κάψει τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου. joop έχεις πμ ... Για πιο λογο? Μια φορα που ειχα αφησει ξεκλειδωτο το αυτοκινητο στο γκαραζ ειχε μειναι ανοιχτο το ραδιο γιατι δεν εβγαλα ουτε το κλειδι απο πανω για 2-3 μερες. οταν πηγα να το παρω μετα ηταν τελειως νεκρο. εβγαλα μονο το σωμα, και φορτισα κανονικα τη μπαταρια για μερικες ωρες και δεν χρειαστηκε τιποτα αλο, πηρε κανονικα μπρος μολις επανασυνδεσα τη μπαταρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 πριν λιγο εβαλα για φορτιση τη μπαταρια, μολις 8volt εδειχνε το βολτομετρο. η μπαταρια δεν ειχε δυμανη να αναψει ουτε μια λαμπα, δεν σπινθιριζε καθολου. πιθανον να εχει γινει διακοπη στοιχειου γιατι στον φορτιστη το αμπερομετρο μολις που κουνιοτανε η βελονα. βεβαια σιγα σιγα αρχιζει να παιρνει ενδειξη το αμπερομετρο, αλλα δεν βλεπω να την γλυτωνω... ειναι 47Α. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Για πιο λογο? Μια φορα που ειχα αφησει ξεκλειδωτο το αυτοκινητο στο γκαραζ ειχε μειναι ανοιχτο το ραδιο γιατι δεν εβγαλα ουτε το κλειδι απο πανω για 2-3 μερες. οταν πηγα να το παρω μετα ηταν τελειως νεκρο. εβγαλα μονο το σωμα, και φορτισα κανονικα τη μπαταρια για μερικες ωρες και δεν χρειαστηκε τιποτα αλο, πηρε κανονικα μπρος μολις επανασυνδεσα τη μπαταρια. απ' ότι κατάλαβα είχατε το κλειδί στην θέση 3, άρα ο κινητήρας ήταν απενεργοποιημένος, άρα δεν κάνατε αυτό που περιέγραψα παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos sv Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 (edited) εγω στο golf plus 1,4 fsi απο το 2006 εως και πριν μια βδομαδα αλλαξα 4η μπαταρια. εχω κανει ομωσ και 130000 ΚΜ, με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. ειχε παντα 45 αρα εργοστασιακη. το 2ο το 1,6 fsi 3d, 2005, ειχε 61αρα varta, και πρωτη φορα αλλαξα μποαταρια πριν ενα μηνα περιπου, παλι 61 varta. ειναι φυσιολογικο που στο 1ο αλλαχτηκαν τοσες μπαταριες?? (δε αφηνω ουτε φωτα,ραδιο κτλ ανοιχτα) Edited January 2, 2011 by giorgos sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 (edited) απ' ότι κατάλαβα είχατε το κλειδί στην θέση 3, άρα ο κινητήρας ήταν απενεργοποιημένος, άρα δεν κάνατε αυτό που περιέγραψα παραπάνω Την συγγεκριμενη φορα που αναφερω πιο πανω (#31), ειχε γινει το καλοκαιρι, ειχα βαλει μπρος το αυτοκινητο για να το μετακινησω εντος του γκαραζ, αλλα οταν το εσβησα δεν εβγαλα το κλειδι απο πανω και το ραδιο εξακολουθησε να ειναι σε λειτουργεια, ετσι εμεινε για 2-3 μερες. αποτελεσμα πληρης αποφορτιση μπαταριας. οταν φορτισα τη μπαταρια δεν ειχα καν κλειδι στο αυτοκινητο, απλα αποσυνδεσα το σωμα κατα τη φορτιση. δεν ειναι απαραιτητο, αλλα καλο ειναι να γινεται μην τυχον και συμβει καμια υπερφορτωση στον φορτιστη και καει κανενας εγγεφαλος, η οτιδηποτε αλλο. Edited January 2, 2011 by VW_GOLF2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 εγω στο golf plus 1,4 fsi απο το 2006 εως και πριν μια βδομαδα αλλαξα 4η μπαταρια. εχω κανει ομωσ και 130000 ΚΜ, με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. ειχε παντα 45 αρα εργοστασιακη. το 2ο το 1,6 fsi 3d, 2005, ειχε 61αρα varta, και πρωτη φορα αλλαξα μποαταρια πριν ενα μηνα περιπου, παλι 61 varta. ειναι φυσιολογικο που στο 1ο αλλαχτηκαν τοσες μπαταριες?? (δε αφηνω ουτε φωτα,ραδιο κτλ ανοιχτα) Δηλαδη μια μπαταρια σχεδον καθε χρονο??? δεν το βλεπω φυσιολογικο αυτο, ειδικα αν κρινω απο τα δυανυθεντα χιλιομετρα το αυτοκινητο δεν νομιζω να εμενε μεγαλα διαστηματα σε ακινησια. αυτος ειναι ο ενας μεγαλος εχθρος της μπαταριας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Εμενα η 45αρα η εργοστασιακη μια χαρα εχει κρατησει.Εχω περασει τα 3.5 χρονια και παω για 4.Οι περισσοτερες μεχρι 4 κρατουν.Προσφατα μονο της συμπληρωσα υγρα για πρωτη φορα.Τα υγρα τα εχεις ελεγξει; ειναι κλειστου τυπου Νασο,την ελεγξαν πριν 2 μηνες στο service των 30χ χλμ που εκανα σε επισημη αντ/πια της επαρχιας. Banner Varta Bosch Oι 3 παραπάνω μάκες είναι κορυφαίες και χρησιμοποιούνται και από την VW κατά κόρον. Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα εγκεφάλου κατά την αντικατάσταση.Στο passat που την αντικατέστησα έβαλα varta και δεν είχα κανένα πρόβλημα. ευχαριστω για τις προτασεις.θα τις κοιταξω αναλυτικα στο νετ να δω τι μοντελα διαθετουν οι πρωτες 2. Προσοχή όμως διότι κάποιοι κάνουν το λάθος να αλλάξουν την μπαταρία με αναμμένο τον κινητήρα για να μην χαθούν οι ρυθμίσεις,σταθμοί ραδιοφώνου κλπ. Αυτό είναι μια ρουλέτα η οποία είτε θα σας βγάλει κερδισμένους είτε θα σας κάψει τον εγκέφαλο του αυτοκίνητου. joop έχεις πμ ... ευχαριστω πολυ για την βοηθεια! πριν λιγο εβαλα για φορτιση τη μπαταρια, μολις 8volt εδειχνε το βολτομετρο. η μπαταρια δεν ειχε δυμανη να αναψει ουτε μια λαμπα, δεν σπινθιριζε καθολου. πιθανον να εχει γινει διακοπη στοιχειου γιατι στον φορτιστη το αμπερομετρο μολις που κουνιοτανε η βελονα. βεβαια σιγα σιγα αρχιζει να παιρνει ενδειξη το αμπερομετρο, αλλα δεν βλεπω να την γλυτωνω... ειναι 47Α. 9.2 volt μετρηθηκε η δικη μου πριν 2 μηνες σε επισημη αντ/πια της επαρχιας οπου εκανα το γενικο service.εκει μου ειπαν οτι ειναι στα τελευταια της και σε λιγο καιρο θα εχω ουσιαστικο προβλημα.την εβαλαν να φορτισει κανα 3ωρο αλλα το ανωτερο που εφθασε ηταν 9.6 volt με μετρηση στο ειδικο vas.να αναφερω στα θετικα οτι δεν μoy χρεωσαν την φορτιση. οντως τωρα εχω προβλημα εκκινησης καθως και οτι παρατηρησα οτι οταν ξεκλειδωσα με το key fob δεν αναψαν τα μεσαια φωτα(διαθετω light and sight πακετο)και δεν εκλεισε το παραθυρο μου οταν μπηκα στο αμαξι και εκλεισα την πορτα(η διαδικασια ανοιγματος/κλεισιματος παραθυρων που διαθετουν καποια cabrio προκειμενω να μην χαλασουν οι τσιμουχες τους). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 ειναι κλειστου τυπου Νασο,την ελεγξαν πριν 2 μηνες στο service των 30χ χλμ που εκανα σε επισημη αντ/πια της επαρχιας. ευχαριστω για τις προτασεις.θα τις κοιταξω αναλυτικα στο νετ να δω τι μοντελα διαθετουν οι πρωτες 2. ευχαριστω πολυ για την βοηθεια! 9.2 volt μετρηθηκε η δικη μου πριν 2 μηνες σε επισημη αντ/πια της επαρχιας οπου εκανα το γενικο service.εκει μου ειπαν οτι ειναι στα τελευταια της και σε λιγο καιρο θα εχω ουσιαστικο προβλημα.την εβαλαν να φορτισει κανα 3ωρο αλλα το ανωτερο που εφθασε ηταν 9.6 volt με μετρηση στο ειδικο vas.να αναφερω στα θετικα οτι δεν μoy χρεωσαν την φορτιση. οντως τωρα εχω προβλημα εκκινησης καθως και οτι παρατηρησα οτι οταν ξεκλειδωσα με το key fob δεν αναψαν τα μεσαια φωτα(διαθετω light and sight πακετο)και δεν εκλεισε το παραθυρο μου οταν μπηκα στο αμαξι και εκλεισα την πορτα(η διαδικασια ανοιγματος/κλεισιματος παραθυρων που διαθετουν καποια cabrio προκειμενω να μην χαλασουν οι τσιμουχες τους). Μιαμιση ωρα τωρα φορτιζω την μπαταρια, και ηδη εχει αποκτησει ρευμα πανω απο 12V, και στο αμπερομετρο του φορτιστη δειχνει καλη φορτιση. τι να πω? αυτο το ξαφνικο χασιμο ρευματος ψες βραδυ μου εδωσε την εντυπωση πως η μπαταρια εφτασε στο τελος ζωης της, αλλα τελικα κατι αλλο συμβαινει, αλλα τι ομως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 δεν ειχα την απαιτηση να κρατησει περισσοτερο η μαμισια μπαταρια του αυτοκινητου.οι καταναλωσεις που εχω ειναι πολλες και οι φορες που ξελιγωνα την μπαταρια με σβηστο αμαξι οχι λιγες.δεν ειναι αυτο το θεμα μου αλλα η αντικατασταση της με μια νεα. χε... στον δημιουργο του ποστ αναφερόμουν .... Μια varta θα σε βγαλει αλλα 2-3 χρονια σιγουρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Μερικες ωρες φορτιση την μπαταρια χτες και το ματακι εγινε και παλι πρασινο, η μπαταρια εδειχνε πανω απο 12v και γενικα η κατασταση φορτισης ηταν αψογη. τα αμπερ που εδειχνε το αμπερομετρο μολις την εβαλα πανω (σημ. δεν περιμενα ομος λιγη ωρα να σβησουν οι μπαφονιερες μεσα καθως ειχα ανοιξει την πορτα οδηγου, και επισης ηταν αναμενο και αριστερο φως παρκινγ) ξεκινουσε η ενδειξη στο ψηφιακο πολυμετρο απο 2.5-3Α και επεφτε στα 1.8Α μετα απο 5-6 δευτερολεπτα. θα το ξαναμετρησω παλι χωρις να υπαρχει καμια καταναλωση για να εχω πιο σωστη μετρηση. αυτο που μ εκανε εντυπωση μολις συνδεσα την μπαταρια, ηταν οτι χωρις να εχω βαλει καν κλειδι στον διακοπτη, το rcd επεζε. επρεπε να παιζει? επισης με το που εβαλα μπρος, πηρε κανονικοτατα μπρος, εμεινε αναμενο το λαμπακι του κιτρινου τιμονιου στο καντραν, καθως επισης και η ενδειξη esp αναμενη και το πληκτρο esp off αναμενο και ειται τα παταγα ειται οχι δεν εσβηνε. μολις ομως ξεκινησα και εκανα 10-15 μετρα σβησανε απο μονα τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Μολις πηρα παλι μετρησεις καταναλωσης αμπερ με σβηστα τα παντα. με το που συνδεω το αμπερομετρο δειχνει 1.8Α-1.6Α για 4-5 δευτερολεπτα, επειτα συνεχως πεφτει η ενδειξη σε καταναλωση αμπερ και σε διαστημα 15 δευτερολεπτων απο τη στιγμη που κανω την μετρηση δειχνει 0.32Α και σταματαει εκει. και μαλλον αυτη ειναι η καταναλωση που πρεπει να εχει οταν πεφτει σε sleep mode και ο χρονος που απαιτειται ειναι 15-16 δευτερολεπτα. αν γνωριζει κανεις οτιδηποτε αλλο δεκτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 πάντως και μένα μετά από ενα χρόνο που την άλλαξα πάλι άρχησε να ζορίζετε να πάρει μπροστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 τελικα αλλαξα σημερα την μπαταρια του αυτοκινητου σε ενα ηλεκτρολογειο που ειχα υποψιν.αν και την μετρησε και την βρηκε σε καλη κατασταση ,παραυτα επελεξα να την αλλαξω καθως δεν φορτιζει οσα χλμ και αν κανω και δυσκολευεται πολυ τα κρυα πρωινα να ξεκινησει το μοτορι. απο το εργοστασιο φοραγε πανω μια 60Ah, με 480Α ρευμα εκκινησης και μαρκας exide αν θυμαμαι καλα. εβαλα μια varta D24 blue dynamic 60 Ah,me 540A ρευμα εκκινησης.δεν εχει''ματι''.την εβαλε κατευθειαν επανω χωρις φορτιση.ειναι maintenance free κοστος 95 ευρω με 1 χρονο εγγυηση. http://www.largeshop.gr/index.php?c=12&p=10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 τελικα αλλαξα σημερα την μπαταρια του αυτοκινητου σε ενα ηλεκτρολογειο που ειχα υποψιν.αν και την μετρησε και την βρηκε σε καλη κατασταση ,παραυτα επελεξα να την αλλαξω καθως δεν φορτιζει οσα χλμ και αν κανω και δυσκολευεται πολυ τα κρυα πρωινα να ξεκινησει το μοτορι. απο το εργοστασιο φοραγε πανω μια 60Ah, με 480Α ρευμα εκκινησης και μαρκας exide αν θυμαμαι καλα. εβαλα μια varta D24 blue dynamic 60 Ah,me 540A ρευμα εκκινησης.δεν εχει''ματι''.την εβαλε κατευθειαν επανω χωρις φορτιση.ειναι maintenance free κοστος 95 ευρω με 1 χρονο εγγυηση. http://www.largeshop.gr/index.php?c=12&p=10 Την προηγουμενη μπαταρια ποσο καιρο την ειχες πανω στο αυτοκινητο? Ο ηλεκτρολογος σου εκανε μετρηση να δει κατα ποσο καλα φορτιζει ο δυναμος του αυτοκινητου ειδικα οταν εχεις πολες καταναλωσεις μαζι ανοιχτες? εγω την φορτισα την δικια μου χτες και δεν το κινησα καθολου μεχρι και πριν 10 λεπτα που δοκιμασα να δω αν θα παρει μπρος και πηρε κανονικα χωρις κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 ειναι η μαμισια.την εχω 2 χρονια και 2 μηνες.ειμαι σιγουρος οτι θα αντεχε περισσοτερο καιρο αν κινουσα καθημερινα το αυτοκινητο. ο ηλεκτρολογος δεν εκανε μετρηση με τις καταναλωσεις ανοιχτες για να δει το δυναμο αλλα γιατι να εχει προβλημα το δυναμο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 ειναι η μαμισια.την εχω 2 χρονια και 2 μηνες.ειμαι σιγουρος οτι θα αντεχε περισσοτερο καιρο αν κινουσα καθημερινα το αυτοκινητο. ο ηλεκτρολογος δεν εκανε μετρηση με τις καταναλωσεις ανοιχτες για να δει το δυναμο αλλα γιατι να εχει προβλημα το δυναμο; μιας και ανεφερες παραπανω οτι την μετρησε και την βρηκε σε καλη κατασταση γιατι να την αλαξεις?, γυατο ρωταω. και για 2 ετων μπαταρια εμενα μου φενεται πολυ μικρο διαστημα για να κανεις αντικατασταση. εχω 3 αυτοκινητα, στο golf η μπαταρια ειναι κατι λιγοτερο απο 2 χρονια, πρωτη φορα που μου εκανε ζαβολια ηταν προχτες βραδυ. σε μια κλουβα τουοτα εχω μπαταρια αγορασμενη τον αυγουστο του 2003!!! ακομα και με τα κρυα τις προαλες επερνε μια χαρα. επισης σε ενα caddy diesel την εχω απο ιανουαριο του 2007, αλλα μερικες φορες με παρα πολυ κρυο τα φτυνει. εχω ομως παραδειγμα σε μια πετρελαιομηχανη 130 hp αλαξα μπαταρια πριν 3 μηνες και την ειχα αγορασμενη 05/2002!!! πρωτη φορα στα χρονικα να αντεξει τοσο πολλυ μπαταρια. ηταν μια delphi κλειστου τυπου αλλα και αρκετα ακριβη για πριν τοσα χρονια. ειχε στιχοισει τοτε 250 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 επειδη δεν κινω το αμαξι πλην το Σ/Κ και με τα κρυα πρωινα κλπ κλπ,η μπαταρια ειχε εξαντληθει και δεν φορτιζε.γι'αυτο την αλλαξα μην μ'αφησει καμια απο τις επομενες μερες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 επειδη δεν κινω το αμαξι πλην το Σ/Κ και με τα κρυα πρωινα κλπ κλπ,η μπαταρια ειχε εξαντληθει και δεν φορτιζε.γι'αυτο την αλλαξα μην μ'αφησει καμια απο τις επομενες μερες. Α, οκ τοτε! την αλαξες προληπτικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 θα ειχα προβλημα σοβαρο,θεμα χρονου ηταν να παραδωσει ρευμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Μολις πηρα παλι μετρησεις καταναλωσης αμπερ με σβηστα τα παντα. με το που συνδεω το αμπερομετρο δειχνει 1.8Α-1.6Α για 4-5 δευτερολεπτα, επειτα συνεχως πεφτει η ενδειξη σε καταναλωση αμπερ και σε διαστημα 15 δευτερολεπτων απο τη στιγμη που κανω την μετρηση δειχνει 0.32Α και σταματαει εκει. και μαλλον αυτη ειναι η καταναλωση που πρεπει να εχει οταν πεφτει σε sleep mode και ο χρονος που απαιτειται ειναι 15-16 δευτερολεπτα. αν γνωριζει κανεις οτιδηποτε αλλο δεκτο! Αυτή είναι μεγάλη κατανάλωση. Πρέπει να περιμένεις κι'άλλο. Όταν τελειώσει με τους ελέγχους που κάνει η κατανάλωση που πρέπει να δεις είναι της τάξης των 40 mA (0,04A). Αν δεν κάνω λάθος η διαδικασία μπορεί να πάρει δυο τρία λεπτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Αυτή είναι μεγάλη κατανάλωση. Πρέπει να περιμένεις κι'άλλο. Όταν τελειώσει με τους ελέγχους που κάνει η κατανάλωση που πρέπει να δεις είναι της τάξης των 40 mA (0,04A). Αν δεν κάνω λάθος η διαδικασία μπορεί να πάρει δυο τρία λεπτά. ευχαρισστω! θα το μετρησω παλι να δω, θα περιμενω πανω απο 3 λεπτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...