Jump to content
knight industries

Προβλημα Με Την Μπαταρια Σε Golf V

Recommended Posts

Μολις πηρα παλι μετρησεις.

Επι 5 λεπτα συνδεμενο το αμπερομετρο και η τελικη ενδειξη ειναι 0.22Α.

Προσωπικα δεν νομιζω πως ειναι πολλυ μεγαλη καταναλωση αυτη.

*************************************ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ**********************************************

Θα ηταν πολυ χρησιμο να εκανε την ιδια μετρηση και καποιος αλλος με fsi 1.6 απλα και μονο για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι 0.22 αυτο ειναι σχεδον πενταπλασιο απο το 0.04 που λογικα ειναι στο sleep mode, οποτε μαλλον εχεις διαρροη αρκετα μεγαλυτερη απο την επιτρεπομενη.

Link to comment
Share on other sites

Καλο το link αλλα αν μπορουσε καποιος να μας εξηγησει και τι λεει κιολας θα ηταν ακομα καλυτερο, μιας και τα αγγλικα μου εχω να τα φρεσκαρω καμια 20ετια απο τοτε που τελειωσα το τεχνικο λυκειο! :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Καλο το link αλλα αν μπορουσε καποιος να μας εξηγησει και τι λεει κιολας θα ηταν ακομα καλυτερο, μιας και τα αγγλικα μου εχω να τα φρεσκαρω καμια 20ετια απο τοτε που τελειωσα το τεχνικο λυκειο! :whistle:

Επιλέγετε το Select, μετα το κοκκινο κουτάκι στη φωτο : http://img809.imageshack.us/img809/1344/generalvcds.png

μετά Measure Blocks κι έπειτα με το βελος το καναλι-Block 001 και πατάτε το Go ...

κρατάτε συνδεδεμένο το VCDS και σβήνετε τον κινητήρα. Θα πρέπει να δείτε στα λευκά κουτάκια δεξιά του καναλιού 001 για κάθε "διακόπτη" CAN την λέξη STATIC, η οποία σημαίνει νεκρό. Συνήθως χρειάζεται 2-3 λεπτά μέγιστο για να εμφανιστεί.

:thumbsu:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

:thumbsu:

Μαλιστα, αλλα το vcds τι ειναι? εργαλειο που το εχουν μονο στις αντιπροσωπειες, η καποιο προγραμμα στο vagcom?

παντως οπως και να εχει την παρασκευη θα μιλησω με τον ηλεκτρολογο στην vw και πιθανον να πεταχτω κιολας μεχρι εκει να το δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα, αλλα το vcds τι ειναι? εργαλειο που το εχουν μονο στις αντιπροσωπειες, η καποιο προγραμμα στο vagcom?

παντως οπως και να εχει την παρασκευη θα μιλησω με τον ηλεκτρολογο στην vw και πιθανον να πεταχτω κιολας μεχρι εκει να το δουμε.

vcds είναι τα αρχικά των λέξεων VAG COM Diagnostic System ;)

Link to comment
Share on other sites

Μολις πηρα παλι μετρησεις.

Επι 5 λεπτα συνδεμενο το αμπερομετρο και η τελικη ενδειξη ειναι 0.22Α.

Προσωπικα δεν νομιζω πως ειναι πολλυ μεγαλη καταναλωση αυτη.

*************************************ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ**********************************************

Θα ηταν πολυ χρησιμο να εκανε την ιδια μετρηση και καποιος αλλος με fsi 1.6 απλα και μονο για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης.

Ευχαριστω.

Aν εχει καποιος φιλος πολυμετρο και ξερει τον τροπο να μετρησει τα αμπερ, θα ηταν πολυτιμη η βοηθεια του αν εκανε μια μετρηση και να μας πει το αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Ψες βραδυ και ενω ολα ηταν μια χαρα οταν ξεκινησα απο το σπιτι για μια διαδρομη περιπου 2-3 ΚΜ, μετα απο 3 ωρες που πηγα να το παρω για να επιστρεψω σπιτι, το αυτοκινητο ηταν νεκρο απο ρευμα.

στην αρχη νομισα πως εμεινα απο μπαταρια στο κλειδι γιατι δεν υπηρχε ρευμα ουτε να ξεκλειδωσει. αφου ξεκλειδωσα με το κλειδι τελικα την πορτα αλλα ουτε φως αναψε στη πλαφονιερα, ουτε ενδειξεις στο καντραν ουτε τιποτα. το αυτοκινητο το εχω 2 σχεδον χρονια και το ιδιο και τη μπαταρια. ποτε δεν μ εκανε το παραμικρο σ αυτο το διαστημα. να εγινε ξαφνικη διακοπη στοιχειου? λιγο απιθανο μου φενεται για 2 ετων μπαταρια να νεκρωσει ετσι αποτομα. θα τη βαλω στον φορτιστη να δω τι ενδειξεις θα μου δωσει.

3 μερες τωρα που φορτισα την μπαταρια και δεν το κινησα καθολου το αυτοκινητο, πριν λιγο δοκιμασα να δω αν θα παρει μπρος, και πηρε κανονικα.

Παραμενει αγνωστο γιατι να πεσει ξαφνικα η μπαταρια.

σιγουρα καποια διαροη η οποια δεν ξαναεγινε, αλλα που?

Αυτες τις μερες θα παω αντιπροσωπεια να το τσεκαρω.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν θα την γλυτωσω την επισκεψη στην vw.

πανω που ημουν ετοιμος να παραγγειλω τον look gti προφυλακτηρα, μαλλον αναβαλεται για μερικες μερες.....

μιλησα σημερα τηλεφωνικα με τον ηλεκτρολογο της αντιπροσωπειας και με διαβεβαιωσε πως σιγουρα καπου υπαρχει απωλεια, γιατι τα 0.22Α ειναι πολλα και μαλλον θα χρειαστει ψαξιμο "χειροκινητα" γιατι και στο διαγνωστικο να μπει πιθανον να μην δειξει που ακριβως ειναι η απωλεια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.