Jump to content
Arthour

Αισθητήρας Λ

Recommended Posts

Ρε παιδιά, ξέρετε αν με χαλασμένο λ, πέρα από τα καυσαέρια που επιρρεάζονται σίγουρα αρνητικά , αν επιρρεάζεται και η κατανάλωση καυσίμου? Ένα Passat B5 του '97 έχω!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, ξέρετε αν με χαλασμένο λ, πέρα από τα καυσαέρια που επιρρεάζονται σίγουρα αρνητικά , αν επιρρεάζεται και η κατανάλωση καυσίμου? Ένα Passat B5 του '97 έχω!

Και βέβαια επηρεάζεται η κατανάλωση από έναν χαλασμένο αισθητήρα λάμβδα. Γίνεται άλλα αντ'άλλων!

Link to comment
Share on other sites

Επηρεαζεται η καταναλωση.

Το αμαξι μας εχει δυο αισθητηρες λ.

Ο πρωτος ουσιαστικα κανει ολη την σοβαρη δουλεια και ο δευτερος κανει μικροδιορθωσεις.

Συνηθως χαλαει ο δευτερος.

Καλο ειναι να το ελεγξεις σε καποιο διαγνωστικο να δεις τι σφαλματα σου βγαζει.

Link to comment
Share on other sites

¶ρα προτείνετε να τον αλλάξω. Κάπου 170¤ μου είπαν κοστίζει. Αν καίει περισσότερο με χαλασμένο θα τα βγάλω τα λεφτά του εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο οτι θα βγαλεις τα λεφτα του φιλε μου αν τον αλλαξεις,οσο οτι το αμαξι δεν δουλευει σωστα και δεν δινει σωστα στοιχεια οταν το δουλευεις με αποτελεσμα να υπαρχει περιπτωση να σου κανει καποια ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Με άγχωσες τώρα!!! Να το βάλω, δηλαδή, στα άμεσα ζητήματα για επιδιόρθωση? Με τα στοιχεία που παρέχει ο αισθητήρας ποιές παράμετροι ρυθμίζονται? Ποιές είναι οι πιθανές ζημιές που ενδέχεται να προκληθούν?

Link to comment
Share on other sites

Μια απο τις βασικες λειτουργιες ειναι οτι ο αισθητηρας διαβαζει αναλογια αερα καυσιμου,και κανονιζει ποσο πλουσιο ή φτωχο ειναι το μιγμα σου.

Και ο καταλυτης επισης ειναι πιθανο να σου βγαλει προβλημα.Οποτε αποψη μου,πρεπει να το αλλαξεις.

Link to comment
Share on other sites

Καταλύτης off.....

Ο καταλύτης μου είναι έτσι κι αλλιώς off με 180.000km... Όχι έξω από τα όρια, αλλά πολύ κοντά. Αλλά πως τον επηρρεάζει? Του στέλνει άκαυστα λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαβαζει σωστα ο αισθητηρας,αρα δεν δινει εντολη για σωστο καυσιμο,με αποτελεσμα να περναει ή περισσοτερο ή λιγοτερο και προκαλει την φθορα του.

Link to comment
Share on other sites

Thanx!!

αν δεν τον αλλαξες αποψη μου ειναι οτι σου ειπαν πολλα ευρα για τον λαμδα...ψαξου λιγο!!!αν σου ειναι ευκολο και δεν τον εχεις αλλαξει αν μπορεις να γραψεις τους αριθμους απο τον λαμδα σου να σου δωσω τιμη απο φιλο μου με ανταλακτικα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδία...έχω ένα VW Passat του 2003 και μου έβγαλε κι εμένα κίτρινο φωτάκι check engine. Τό πήγα στο συνέργείο και αλλάξαμε τον αισθητήρα 'λάμδα' -πριν απο λιγότερο απο 1 έτος. Έκτοτε το φωτάκι ξανάναψε τουλάχιστο 8 φορές και κάθε φορά που το πήγαινα στο συνεργείο μου έλεγαν κακή ποιότητα καυσίμου-βάλε σούπερ αμόλυβδη. Το έκανα αλλά το ίδιο συμβάινει και πάλι με το φωτάκι να ανάβει και να σβήνει κατα καιρούς από μόνο του...σήμερα που μου ξανασυνέβη παρατήρησα ότι ενω το αυτοκίνητο ήταν σε λειτουργια τουλάχιστο 20 λεπτά ο δεικτης θερμοκρασίας δεν έιχε ξεκολήσει απο την αρχική του θέση για να πάει στο 90 (κεντρο)... λίγο αργότερα επανήλθε...είναι αυτα τα 2 προβλήματα ταυτόσημα??? τι θα με συμβουλεύατε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδία...έχω ένα VW Passat του 2003 και μου έβγαλε κι εμένα κίτρινο φωτάκι check engine. Τό πήγα στο συνέργείο και αλλάξαμε τον αισθητήρα 'λάμδα' -πριν απο λιγότερο απο 1 έτος. Έκτοτε το φωτάκι ξανάναψε τουλάχιστο 8 φορές και κάθε φορά που το πήγαινα στο συνεργείο μου έλεγαν κακή ποιότητα καυσίμου-βάλε σούπερ αμόλυβδη. Το έκανα αλλά το ίδιο συμβάινει και πάλι με το φωτάκι να ανάβει και να σβήνει κατα καιρούς από μόνο του...σήμερα που μου ξανασυνέβη παρατήρησα ότι ενω το αυτοκίνητο ήταν σε λειτουργια τουλάχιστο 20 λεπτά ο δεικτης θερμοκρασίας δεν έιχε ξεκολήσει απο την αρχική του θέση για να πάει στο 90 (κεντρο)... λίγο αργότερα επανήλθε...είναι αυτα τα 2 προβλήματα ταυτόσημα??? τι θα με συμβουλεύατε?

οχι δεν πρεπει να εχει σχεση το ενα με το αλλο!το οτι δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει πως εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμαστατης σου!

οσο για το τσεκ αν δεν ειναι απο βενζινη (τσεκαρε το)ισως ειναι παλι ο λ(δεν νομιζω) αλλιως μηπως εχεις αλλαξει αξατμιση με βελτιωτικη???

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν πρεπει να εχει σχεση το ενα με το αλλο!το οτι δεν σου ανεβαζει θερμοκρασια σημαινει πως εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμαστατης σου!

οσο για το τσεκ αν δεν ειναι απο βενζινη (τσεκαρε το)ισως ειναι παλι ο λ(δεν νομιζω) αλλιως μηπως εχεις αλλαξει αξατμιση με βελτιωτικη???

όχι δεν έχει πειραχτεί καθόλου το αυτοκίνητο...το ότι κολάει και ξεκολάει ο θερμοστάτης με μια δική του λογική σημαινει άλλαγμα?

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έχει πειραχτεί καθόλου το αυτοκίνητο...το ότι κολάει και ξεκολάει ο θερμοστάτης με μια δική του λογική σημαινει άλλαγμα?

οταν λεμε εχει κολλησει ανοιχτος σημαινει πως δουλευει συνεχεια με αποτελεσμα να μην ανεβαζει θερμοκρασια το αυτοκινητο γρηγορα αλλα και οταν ανεβασει 90 συνηθως μετα απο λιγο την χανει παλι!

ναι θελει αλλαγμα αν κολλαει διοτι δεν δουλευει σωστα και δεν ξερεις την θερμοκρασια του κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το τσεκ της μηχανής, γύρισα μερικά συνεργεία στη Θεσσαλονίκη, όπου η καλύτερη διάγνωσή τους ήταν ο αισθητήρας Λ. Τελικά βρήκα ένα κορυφαίο παλικάρι στην Κομοτηνή (να είναι καλά) μου άλλαξε το μετρητή αέριας μάζας (έτσι νομίζω ότι λέγεται) και ούτε λαμπάκι άναψε, ούτε τίποτε!!

Link to comment
Share on other sites

Ο θερμοστατης δεν εχει να κανει με το λαμπακι.Απο την στιγμη που κολλαει,πρεπει να τον αντικαταστησεις.Αν κολλησει ανοιχτος,δεν θα πιανει θερμοκρασια λειτουργιας ευκολα,αν κολλησει κλειστος,θα σηκωσει 120 βαθμους.

Σχετικα με το τσεκ,πρεπει προτου αλλαξεις οτιδηποτε,να δεις τι βλαβη βγαζει το διαγνωστικο.

Το γεγονος οτι σου αλλαξαν λ και μετα επανηλθε το λαμπακι,παιζει να μην ηταν απο αυτο.

Οταν προερχεται απο βενζινη,συνηθως θα αναψει και μετα απο λιγο μπορει να σβησει μονο του λογω καποιας βρωμας που θα τραβηξε.

Για να ειναι ο μετρητης αερα(ΜΑΦ) παλι αναβει το τσεκ,το βγαζει στο διαγνωστικο σαν σφαλμα αλλα μπορεις να το καταλαβεις ακομα πιο ευκολα μιας και το αμαξι δεν παει και κανει καποια μπερδεματα.

Link to comment
Share on other sites

εφοσον ειναι μαμα το καμαρι σου τον μαφ μπορεις να τον μετρησεις με το βαγκ κομ σου λεει με τριτη ταχυτητα πιεζεις τερμα γκαζι και ανεβενει μεχρι 100% νομιζω αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος και μπορεις να τον καθαρισεις με σπραιυ καρμυρατερ η ηλεκτρικων επαφων ..σωστα παιδια? και τεσταρεις το αυτοκ αν αλλαξε συμπεριφορα...και τους λαμδα παλι τους τσεκαρεις σου λεει αν ειναι οκ η οχι Β1 S1 ΟΚ KAI B2 S2 OK μετα απο καλο ζεσταμα σου τα βγαζει και αν ειναι μεσα σε καποια ορια οι τιμες που δινουν αν οχι αρχιζει να διαβαζει λαθος...αν ξερεις τις παραμετρους απο το vag com βγαζεις πολλα συμπερασματα και γλυτωνεις απο πολους πονοκεφαλους και εφιαλτες...πολλοι απο εμας στο φορουμ μας εκανε το συστημα να γινουμε μονοι μας (κατασκευαστες) να πω??!!!! η μοντιφα απο τα παιδια του φορουμ δεν παιζεται!!!κανουμε τα μαστορια να λενε μα δεν υπαρχει σου λεωωω . ολα διαγνωσκονται αρκει να ξερει ο καθενας που να ψαχνει...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν! Πάω το αυτοκίνητο για το μικρό service βάζουν το διαγνωστικό και.... τίποτα για τον "λ"! :hyper:

Πως μπορεί να έγινε αυτό;

Τι να πω;

ΥΓ.: Το δοκίμασε δυό τρεις φορές και δεν έβγαλε πρόβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.