Kaklios design Rodos Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 παιδια θελω να βαλω αναρτηση απο 5αρι gti σε tsi revo, τι λετε αξιζει? η δεν θα δω διαφορα? και τι τιμη μπορω να τις βρω? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 ρε παιδια κανενας δεν εχει βαλει αναρτησεις gti σε tsi? μην βαριεσται να απαντησετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 ρε παιδια κανενας δεν εχει βαλει αναρτησεις gti σε tsi? μην βαριεσται να απαντησετε μήπως θα ψηλώσει ? γιατί η διαφορά στα κιλά κάνει την διαφορά ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 (edited) ναι αλλα εχω την ιδεα οτι ο 1,4 tsi ειναι πιο βαρυς απο τον 2,0 fsi.... αλλα δεν το κανω λογο υψους αλλα θελω καλυτερο πατημα... Edited December 17, 2010 by kaklios design Rodos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 ναι αλλα εχω την ιδεα οτι ο 1,4 tsi ειναι πιο βαρυς απο τον 2,0 fsi.... αλλα δεν το κανω λογο υψους αλλα θελω καλυτερο πατημα... Βάλε ελατήρια και αναρτήσεις κατασκευασμένες ειδικά για το tsi. (Eibach , Bilstein, κτλ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 δικαιο εχεις αλλα μετα παμε για χιλιαρικο και πανω, εγω μιλαω για μεταχειρησμενες απο gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 παιδια θελω να βαλω αναρτηση απο 5αρι gti σε tsi revo, τι λετε αξιζει? η δεν θα δω διαφορα? και τι τιμη μπορω να τις βρω? ευχαριστω Βαλε τις. Το εχω κανει εγω και αυτο αφου πρωτα πειραματιστηκα με bilstein/hr κλπ. Και καλυτερο κρατημα εχει (απο το gt sport)και ανετη ειναι. Το αυτοκινητο το αισθανομαι πιο σιγουρο και χωρις να χανει σε ανεση, κατι που ειναι πολυ βασικο οδηγωντας στους δρομους μας. Για το θεμα υψους μπροστα τουλαχιστον σε μενα δεν υπαρχει. Τα μπροστινα ελατηρια του gti ειναι πιο κοντα απο του gt sport, τα πισω ειναι σχεδον ιδια. Εγω εχω και dsg που βαζει καμμια 25αρια κιλα μπροστα αλλα πιστευω δεν θα υπαρχει θεμα με το χειροκινητο. Απο τιμη εγω ετυχε και τις πηρα 150 ευρω με 20-30 χιλ χλμ αν θυμαμαι αλλα ειναι αψογες, ετυχε οταν τις εβαλα να τις μετρησω κιολας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 Βαλε τις. Το εχω κανει εγω και αυτο αφου πρωτα πειραματιστηκα με bilstein/hr κλπ. Και καλυτερο κρατημα εχει (απο το gt sport)και ανετη ειναι. Το αυτοκινητο το αισθανομαι πιο σιγουρο και χωρις να χανει σε ανεση, κατι που ειναι πολυ βασικο οδηγωντας στους δρομους μας. Για το θεμα υψους μπροστα τουλαχιστον σε μενα δεν υπαρχει. Τα μπροστινα ελατηρια του gti ειναι πιο κοντα απο του gt sport, τα πισω ειναι σχεδον ιδια. Εγω εχω και dsg που βαζει καμμια 25αρια κιλα μπροστα αλλα πιστευω δεν θα υπαρχει θεμα με το χειροκινητο. Απο τιμη εγω ετυχε και τις πηρα 150 ευρω με 20-30 χιλ χλμ αν θυμαμαι αλλα ειναι αψογες, ετυχε οταν τις εβαλα να τις μετρησω κιολας. thanku ρε Kirra, πες μου λιγο αν ξερεις, εχει ενα παιδι αλλα τις εχει βγαλει εδω και 1,5 χρονο αλλα τις εχει αποθηκευσει ορθιες, λες μολις τις βαλω να αρχισουν να τρεχουν λαδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 thanku ρε Kirra, πες μου λιγο αν ξερεις, εχει ενα παιδι αλλα τις εχει βγαλει εδω και 1,5 χρονο αλλα τις εχει αποθηκευσει ορθιες, λες μολις τις βαλω να αρχισουν να τρεχουν λαδια? Δεν νομίζω και αν γίνει θα είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Προσωπικά έχω βάλει αμορτισέρ μετά από 5 χρόνια οριζόντιας αποθήκευσης και δεν έκαναν κιχ. Καλοφόρετες!!! / ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 thanku ρε Kirra, πες μου λιγο αν ξερεις, εχει ενα παιδι αλλα τις εχει βγαλει εδω και 1,5 χρονο αλλα τις εχει αποθηκευσει ορθιες, λες μολις τις βαλω να αρχισουν να τρεχουν λαδια? Τωρα φιλε μου ειδα το ποστ σου. Λοιπον οπως λεει και ο φιλος vassat δεν θα εχεις θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 αν βαλουμε μονο τα ελατηρια απο GTI σε GT θα δουμε καμμια διαφορα?θα χαμηλωσει καθολου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 αν βαλουμε μονο τα ελατηρια απο GTI σε GT θα δουμε καμμια διαφορα?θα χαμηλωσει καθολου? το εκανε φιλος σε gt και χαμηλωσε περιπου 1 ποντο.. δυσκολα θα δεις διαφορα παντως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 (edited) αν βαλουμε μονο τα ελατηρια απο GTI σε GT θα δουμε καμμια διαφορα?θα χαμηλωσει καθολου? Όχι μόνο δεν θα χαμηλώσει αλλά θα σηκωθεί και λίγο. Το μπροστά μέρος του gt είναι 40kg ελαφρύτερο από του gti. Για του λόγου το αληθές... Volkswagen Racing Golf TSI The world’s first ever use in motorsport of the 1.4 TSI engine, which uses both a supercharger and turbocharger. When we first decided to develop the TSI engine for Volkswagen UK, it was a leap into the unknown. We already knew that the TSI engine was a full 40kg lighter over the front wheels than the 2.0T GTI motor. But nevertheless we calculated that we would need to get the 1.4 engine up to around 230bhp to be competitive. Speaking with some of the Volkswagen engineers in Germany we were told in no uncertain terms that this sort of output would be impossible! But, never ones to be beaten, we continued with our development programme until we reached the stage where we had enough confidence that this sort of power level was achievable. And so, with cars hard to source in the UK at the time, we got one from the Germans, and started with our development. The engine, fitted with a development exhaust manifold and a revised turbocharger, was soon up to power. The TSI engine misses a little of the low-down torque that we can achieve from the 2.0TFSI engine, but made up for this with the lightweight high revving nature of the engine. The lower nose-weight of the TSI compared with the TDI and GTIs that we had built before really made a difference to the agility and turn-in of the car. The TSI was driven by a selection of journalists all through 2007, with a highest place finish of 7th place. And, even with a 60bhp increase, it was completely reliable all year. RacingLine Limited - 4 Quatro Park - Tanners Drive - Blakelands - Milton Keynes - MK14 5BP - United Kingdom Tel: (0044) 1908 210077 - Fax: (0044) 1908 210044 - Email: info@racingline.com - Web: www.racingline.com Edited January 5, 2011 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 ναι αλλα εχω την ιδεα οτι ο 1,4 tsi ειναι πιο βαρυς απο τον 2,0 fsi.... αλλα δεν το κανω λογο υψους αλλα θελω καλυτερο πατημα... Aν και καθυστερημένα, το 1.4 140 έχει βάρος (kerb weight) 1423 κιλά ενώ το 2.0 200 έχει 1336, σημαντική διαφορά Τα βάρη είναι απο εδώ :twitch: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 (edited) Aν και καθυστερημένα, το 1.4 140 έχει βάρος (kerb weight) 1423 κιλά ενώ το 2.0 200 έχει 1336, σημαντική διαφορά Τα βάρη είναι απο εδώ Αποκλείεται να είναι πιο βαρύ το Tsi από το Gti. Edited January 8, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 (edited) Γιατι δεν τα σκας λιγο παραπανω να βαλεις μια Β8 billstein με κανα 700αρι ??? edit: δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40985&st=0&gopid=426463entry426463 Edited January 8, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Aν και καθυστερημένα, το 1.4 140 έχει βάρος (kerb weight) 1423 κιλά ενώ το 2.0 200 έχει 1336, σημαντική διαφορά Τα βάρη είναι απο εδώ Μάλλον κάνουν κάποιο λάθος..... Στο λέω γιατί έβαλα στο gt170 μου ελατήρια από edition 30 και το μπροστα μέρος σηκώθηκε περίπου 1 πόντο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Μάλλον κάνουν κάποιο λάθος..... Στο λέω γιατί έβαλα στο gt170 μου ελατήρια από edition 30 και το μπροστα μέρος σηκώθηκε περίπου 1 πόντο... Δεν διαφωνώ σε αυτό που γράφεις για τον έναν πόντο αλλά τα βάρη τα βρήκα και σε δεύτερη ιστοσελιδά όπου μπορείς να δείς 1.4 140 ps 2007 1423 κιλά, 1.4 170 ps 2007 1429 κιλά, 2.0 200 ps 2007 1336 κιλα και 2.0 230 ps 2007 1528 κιλά, δηλαδή το ed30 είναι 99 κιλά βαρύτερο απο το gt170!,γι'αυτό το gt σου σηκώθηκε! Τα στοιχεία με τα βάρη, οι άγγλοι υποστηρίζουν ότι δίνονται επίσημα απο την vw. To kerb weight αναφέρεται σε βάρος με όλα τα υγρά του αυτοκινήτου και συνήθως οδηγό 75 κιλών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 (edited) Δεν διαφωνώ σε αυτό που γράφεις για τον έναν πόντο αλλά τα βάρη τα βρήκα και σε δεύτερη ιστοσελιδά όπου μπορείς να δείς 1.4 140 ps 2007 1423 κιλά, 1.4 170 ps 2007 1429 κιλά, 2.0 200 ps 2007 1336 κιλα και 2.0 230 ps 2007 1528 κιλά, δηλαδή το ed30 είναι 99 κιλά βαρύτερο απο το gt170!,γι'αυτό το gt σου σηκώθηκε! Τα στοιχεία με τα βάρη, οι άγγλοι υποστηρίζουν ότι δίνονται επίσημα απο την vw. To kerb weight αναφέρεται σε βάρος με όλα τα υγρά του αυτοκινήτου και συνήθως οδηγό 75 κιλών. Τα βάρη αυτά είναι λάθος. Σύγκρινε τα τωρινά μοντέλα και θα το καταλάβεις. Volkswagen Golf 3d 1.4 TSI Highline 160hp : 1271 kg Volkswagen Golf 3d 1.4 TSI Highline DSG 160hp : 1286 kg Volkswagen Golf 3d 2.0 GTI : 1318 kg Volkswagen Golf 3d 2.0 GTI DSG : 1339 kg Edited January 9, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Volkswagen Golf 3d 1.4 TSI Highline 160hp : 1271 kg Volkswagen Golf 3d 1.4 TSI Highline DSG 160hp : 1286 kg Volkswagen Golf 3d 2.0 GTI : 1318 kg Volkswagen Golf 3d 2.0 GTI DSG : 1339 kg Τα βάρη αυτά τα πήρες απο πίνακες τεχνικών χαρακτηριστηκών που δημοσιεύονται σε περιοδικά και κυκλοφορούν γενικώς με κύριο χαρακτηριστηκό ότι δεν επαληθεύονται ποτέ με πραγματικές μετρήσεις. Επειδή λοιπόν το βάρος μπορεί να μετρηθεί με ακριβεια και εύκολα, αυτά τα στοιχεία δεν είναι ρεαλιστικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Τα βάρη αυτά τα πήρες απο πίνακες τεχνικών χαρακτηριστηκών που δημοσιεύονται σε περιοδικά και κυκλοφορούν γενικώς με κύριο χαρακτηριστηκό ότι δεν επαληθεύονται ποτέ με πραγματικές μετρήσεις. Επειδή λοιπόν το βάρος μπορεί να μετρηθεί με ακριβεια και εύκολα, αυτά τα στοιχεία δεν είναι ρεαλιστικά. Ορίστε και τα επίσημα μεικτά βάρη : Golf --> http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/golf/golf/media.Par.0020.File.pdf/td_golf.pdf Golf Gti --> http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/golf/golf/media.Par.0013.File.pdf/td_golf_gti.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yiannismichalas Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 καλησπέρα , ενδιαφέρεται να αγορασει ένας γνοστος μου τα αμορτισερ μου (gti v) με ελατηρια χαμηλοματος eibah 3,5 ποντων.. μήπως γνωρίζει κανείς αν κάνουν σε tsi 122 ? και αν ναι πως θα ''καθησει'' το αμάξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 (edited) καλησπέρα , ενδιαφέρεται να αγορασει ένας γνοστος μου τα αμορτισερ μου (gti v) με ελατηρια χαμηλοματος eibah 3,5 ποντων.. μήπως γνωρίζει κανείς αν κάνουν σε tsi 122 ? και αν ναι πως θα ''καθησει'' το αμάξι? Λογικά η μούρη του Golf 122ps με τα ελατήρια σου δεν θα πέσει τόσο όσο στο Golf GTI γιατί τα ελατήρια για το Golf GTI είναι πιο σκληρά από τα ελατήρια ενος Golf 122ps. Στην ουσία αυτά τα ελητήρια θα είναι λάθος επιλογή. Edited April 1, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yiannismichalas Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Λογικά η μούρη του Golf 122ps με τα ελατήρια σου δεν θα πέσει τόσο όσο στο Golf GTI γιατί τα ελατήρια για το Golf GTI είναι πιο σκληρά από τα ελατήρια ενος Golf 122ps. Στην ουσία αυτά τα ελητήρια θα είναι λάθος επιλογή. Ευχαριστώ πολύ Στέλιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 Ευχαριστώ πολύ Στέλιο. Δεν κάνει τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...