Jump to content
poen

Golf V Gti Used

Recommended Posts

λοιπον ειναι μαυρα χαλια....σε εξοπλισμο οι ποιο πανω διαβασε ποιο κατω και κοιτα τι βγαινει για αυτο το αμαξι και τι περνεις στα λεφτα που δινεις....αυτα αν τα βρεις ειναι τζαμπα...οι αλλοι πληρωσανε ομως για νατα βαλουν απανω...αρα εισαι τι εισαι???εισαι τυχερος αν τα βρεις

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1183292/"

η ευκαιρεια σου και μην την αρπαξει κανας αλλος...πολυ λιγα τα λεφτα...

για χειροκινητο θα εχεις να ανυσηχεις αν καρφωνε τις ταχυτητες η αν πατουσε πολυ συμπλεκτης<BR>δηλαδη θα ανυσηχεις για το ολο συστημα του δισκου...γιατι θες να βαλεις βασανα στη ζωη σου??<BR>το αυτοματο ειναι μονοδρομος ασε που ειναι και ποιο γρηγορο...

κοιτα μονο να μην εχει κανα σοβαρο ατυχημα και τζιπατο...τα εχει ολα....

μετα αν ψαχτεις θα δεις οτι με αυτα τα λεφτα θα μπορουσες να παρεις και με περισσοτερα εχτρα..αφου τα δινεις που ταδινεις γιατι να μην παρεις το ποιο φορτωμενο σε εξοπλισμο??να πω οτι δεν θελεις , παει στο διαολο,αλλα αφου ξερεις τι θες....

παρε το ποιο φορτωμενο..στα ιδια λεφτα ειναι....νομιζω δεν χρειαζεται περισσοτερη αναλυση..παντως τι αλλο αναλυση θελεις απο ενα κατοχο???

για φρενα εχει εξαιρετικα 312 μμ διαμετρος μαμα...αριστα...

αναρτησεις την ποιο καλη και ποιο σπορ απο ολα τ αγκολφακια με χρι το 5..μετα βγηκε και ηdcc ασχετο! αλλα για αναρτηση σκεψουν οτι παραμενει και το ποιο χαμηλωμενο απτη μαμα 3 ποντους χαμηλωμα...

στησιμο εχει το καλυτερο απο ολα τα γκολφ...εχει αντιστρεπτικες μπαρες πανω κατω μπρος -πισω ποιο ενισχυμενες απτα υπολοιπα γκολφ σε 23-25 μμ απτ αλλα με 19 κατι..<

εχει το ποιο ωραιο εσωτερικο ολα μαυρα που ειναι πολυ δυσκολο να το κανεις μετα ασε που ειναι και ακριβο...μαυροι ουρανοι-σκιαδια-ταμπλο ολα σπορ....

εχει το περισσοτερο επιπεδο εξοπλισμου συνηθως δηλαδη πακετο φωτισμου=φως στα ποδια και πισω+coming-leaving home δηλαδη κραταει αναμενα τα φωτα 30 δευτερολεπτα αφου το εχεις κλειδωσει για να εχες φως να μπεις στο σπιτι σου,

αισθητηρες βροχης=δουλευουν αυτοματα με βροχη,

αισθητηρεςφωτων αναβουν αυτοματα σε τουνελ και σε υπογεια γκαραζ,δηλαδη με το που καταλαβει οτι ειναι σκοταδι.

αισθητηρες στα λαστιχα,καταλαβαινει αν σου εχει χασει πιεση καποιο λαστιχο...

διζωνικος κλιματιμος διαφερει απτο απλα αιρ κοντισιον αφου ο καθε επιβατης ναι εχει την θερμοκρασια που γουσταρει....ναι εχει τετοια δυνατοτητα!!!εσυ κρυο και η γυναικα ζεστη...

θερμενομενα καθησματα=απλα το τελειο...η γυναικα σου θα το κανει το καλυτερο φιλο της σε μερες περιοδου....το να σου ζεστενεται ο πισινος ειναι κατι στην αρχη που λες α δεν το ηξερα αλλα μετα το απολαμβανεις και το ζητας ...

αν ειναι και ηλεκτρικα εκει πας αλλου πετυχες και τολοττο!ειναι σπανιο αλλα και πολυ αωραιο γιατι μετα ερχεται και το αυτοματο κατεβασμα του δεξιου καθρεπτη με το που βαλεις την οπισθεν..

φουλ οθονη μεγαλη στο ταμπλο κοντερ! και οχι μικρη στο ταμπλο δηλαδη εχεις απεθειας τον ελενχο εσυ σε πολλα συστηματα ανεσης και ελενχου αντι να θες μετα κομπιουτερ της αντιπροσωπειας για να σου αλλαξει κατι...πιστεψε με αξιζει,,ειναι και ποιο ωραιο την νυχτα...

εχει επισης πανω απτο λεβιε ταχυτητων κρυφο φωτισμο με κοκκινο χρωμα που φωτιζει τις ταχητητες και την κεντρικη κονσολα....τι ναλεμε τωρα αυτα στο 4 πχ γκολφ ειχμε πληρωσει περιουσιες για να τα βαλουμε....αχ αχ αχ<BR>17 αρες ζαντες μαμα και αν εισαι τυχερος 18,εκει παρατηρησε αν εχει φαγωμενους θολους εσωτερικα γιατι βρισκει συνηθως...

.προσεξε να μην εχει στη ρεζερβα απο κατω τιποτα κρακ και σπασμενα χρωματα γιατι σημαινει τρακο απο πισω σοβαρο

αλλα εχουν και εργοστασιακο συναγερμο και εχει esp οπυ απενεργοποιειται πληρως και εχεις εσυ τον ελενχο σε συγκριση μετα υπολοιπα οπου δεν κλεινει ποτε...<

τι αλλο???σκεφτομαι? ειναι η λατρεεια μου...ααα ναι

ηλιοροφη για να βγαζεις το κεφαλι σου εξω και να σε χτυπαει ο αερας....χρειαζεται για να προσγειωνεσα στη πραγματικοτητα.....

πισω εχει μπριζα στο πορτ μπαγκαζ και πληρες σετ απο εργαλεια αναγκης

εχει και δυχτακι στη ταζιερα για πραγματα...εχτρα ακομη και αυτο...

εχει δυνατοτητα στη κεντρικη κονσολα με ενα κουμπι να απεργοποιεις τον αεροσακο του συνοδηγου...και επισης<BR>εχει και αισθητηρα εξωτερικης θερμοκρασιας...

βαλε να εχει και χενον πραγματικα κανει διαφορα την νυχτα...θα θελεις να το οδηγεις συνεχεια βραδυ...ειναι και αισθητηκα ποιο ωραιο φαναρι..

αν εχει 5 πορτες απλα καλο ειναι...το διπορτ εινια ποιο δεμενο ομως για ενα αυτοκινητο σπορ..

cruise control αν εχει τετοιο απλα τελειωσες σε ταξιδι εσυ..απλα θα κουνας το τιμονι..ταχτητες θα αλλαζει μονο του και διατηρει πλεον με αυτο το συστημα και σταθερη ταχυτητα στον αυτοκινητοδρομο ,για ταξιδια ξεκουραζει πολυ τον οδηγο...

parktronik κατι με το παρκιν νομιζω αισθητηρες για παρκαρισμα να ου λενε αποστασεις..

ραδιοκασετοφωνο εδω ειναι θεμα πρεπει να βρεις να εχει rns 310 kai πανω 510 montelo επισης ειναι τοκαλυτερο που βγαινει μαμα ..ολα αυτα γιατι το rcd 300 πχ δεν παιζει mp3 και γενικα ειναι το ποιο αχρηστο...δυστηχως...

τωρα ακουσα οτι η μαμα vw θα τα κανει να μας φτιαχνει και καφε φραπε...μεχρι τωρα μονο ελληνικο διπλο ξερει...εν αναμονη εξελιξεων...τι αλλο να πω ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ..+οτι ολα τα αλλα αυτοκινητα με το γκολφ συγκρινωνται

η υπερασπιση RESTS....

ΔΕς και της παρουσιασεις των βελτιωμενων αυτοκινητων εδω μεσα οπου ειναι στο κεντρικο φορουμ για να δεις διαφορες και αυτα που σου λεω για να μην γεμισουμε φωτογραφιες το τοπικ...αντε καλοριζικο και αν θες κατι αλλο ρωτα.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

quicksilver πολύτιμες οι πληροφορίες σου, ευχαριστώ.

Κάτι άλλο που θα θελα να μάθω είναι κόστος σέρβις μετά τα 60κ χλμ. και κόστος ανταλλάκτικων σε σχέση με το απλό 5αρι. Ο tfsi εχει ιμάντα ή καδένα όπως ο fsi? Πότε θέλει αλλαγή αν έχει ιμάντα?

Link to comment
Share on other sites

to νχειριδιο λεει στις 180000 κλμ αλλα το νορμαλ ειναι καθε 60000 κλμ στα αυτοκινητα τωρα εγω τον αλλαξα στις 73000 αλλα μια χαρα ολα...το κοστος για ολο το κιτ παντα σε γνησιο ειναι απο 200 απο φιλο μεχρι 350 μαζι και η αντλια νερου...μιλαμε για μεσα εξω ιμαντες και ρουλεμαν και αντλια..τωρα για το 200 παντως δεν ειμαι και σιγουρος αλλα υπαρχει κιτ απο τη bosch μου ειπανε για το τφσι ποιο φτηνο απτην αντιπροσωπειας...εγω πληρωσα το 350...αλλα επειδη δεν το εχω δει αυτο το κιτ...συνηθως ειναι τα ιδια πραγματα με αλλη σταμπα επομενως αν το βρεις μην το φοβηθεις...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κατά την αγορά μεταχειρισμένου κατά την άποψή μου αυτό που πρέπει να έχεις ως προτεραιότητα είναι η γενική καλή κατάσταση του αυτοκινήτου και όχι τα τυχόν έξτρα που διαθέτει.Καλά τα έξτρα και να τα προτιμήσεις ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα που είναι στην ίδια καλή κατάσταση με τα ίδια χιλιόμετρα και περίπου την ίδια τιμή.

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω κατά πόσο στην αγορά του μεταχειρισμένου πρέπει να επιλέξεις κάποιο με DSG. Κανείς δεν μπορεί να σου πει με βεβαιότητα ποια η χιλιομετρική απόδοση του συγκεκριμένου κιβωτίου αφού πολύ λίγα έχουν πάνω από 120.000χλμ. Το χειροκίνητο ότι και να πάθει επισκευάζεται με σχετικά μικρό κόστος εντός Ελλάδας από τα περισσότερα μαστόρια. Η λειτουργεία του δε στο GTI είναι πολύ καλή και χωρίς πρροβλήματα όπως στα μικρότερα.

Κατά τα λοιπά επειδή είμαι κάτοχος το αμάξι είναι πολύ καλό και ουδέποτε το μετάνοιωσα για την επιλογή μου. Το κόστος των τελών είναι 600ευρώ, μια απλή ασφάλεια μπορείς να την κάνεις και με περ. 450 ευρώ, τα σέρβις είναι άλλα 200 ευρώ το χρόνο τα μικρά. Για τα μεγάλα σέρβις δεν ξέρω καθότι έχω 58.000 χλμ αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι πάνω από 300 ευρώ αλλάζοντας βέβαια σύμφωνα με το μάνουαλ και όχι προληπτικά όπως κάποιος φίλος παραπάνω.Σε μένα δε με χρήση μόνον εκτός πόλης καίει κατά μέσον όρο 9,8 λιτρα/100χλμ. με σβέλτες μετακινήσεις(όχι πάνω από 150-160 χλμ/ώρα).

Υ.Γ Προσωπικά δεν θα αγόραζα κανένα φτιαγμένο. Ακόμα και το πρόγραμμα που κάποιος έχει πάνω για μένα είναι μειονέκτημα και όχι πλεονέκτημα.Αν μπορείς να βρεις κανένα από "χέρι" θα ήταν το καλύτερο.Επίσης θα απέφευγα και τις χρυσές ευκαιρίες με χαρακτηριστικά χαμηλή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Προσωπικά δεν θα αγόραζα κανένα φτιαγμένο. Ακόμα και το πρόγραμμα που κάποιος έχει πάνω για μένα είναι μειονέκτημα και όχι πλεονέκτημα.Αν μπορείς να βρεις κανένα από "χέρι" θα ήταν το καλύτερο.Επίσης θα απέφευγα και τις χρυσές ευκαιρίες με χαρακτηριστικά χαμηλή τιμή.

Αυτό ακριβώς. Το θέλω όπως το γέννησε η μαμά του και μηχανικά και εμφανισιακά(στο δικό μου δεν έχω κολλήσει ουτε τα σήματα 5 χρόνια τώρα).

Το θέμα βέβαια είναι ότι και ακριβό να το πάρεις δεν σου εγγυάται κανείς ότι είναι οκ. Btw τι τιμή είναι νορμάλ για gti '06 με 60-70κ χλμ?

Link to comment
Share on other sites

το αλφα και ωμεγα ειναι ποσο γρηγορα θελει ο αλλος τα λεφτα.αν τα θελει εδω και τωρα το σκοτωνει και με 10000 ευρο...εγω το πηρα με 15200 του 2006 /06 με 68000 κλμ ε και αν ειχε αναγκη θα του το περνα με 10 αλλα δεν ειχε...ισα ισα που μου εκανε και το δυσκολο...ειχε αλλα 2 πολυτελειας και δεν ειχε αναγκη ..επεσσα στη περιπτωση...τωρα τα σερβις δεν ξερω σε μποια ουτοπια θα πας να κανεις αλλαγη ιμαντα στα 180000 κλμ που λεει το ενχειριδιο...εχω πολυ στενη σχεση με αντιπροσωπεια και σου λεω απο μεσα οτι δεν εχει φτασει κανενα ακομη τα 180000 στο νησι ολοι τα αλλαζουν πολυ μα πολυ ποιο πολυ πισω ....ο γερμανος σε αυτο δεν ξερω ποια ιδεα ειχε στο μυαλο του αλλα 120000 κλμ μαξιμουμ γεια σας....αλλαζουν το κιτακι..ακομη και τ απαιδια που οανε σεμιναρια στην αθηνα κανενας δεν του λεει οτι στα 180 νομος τελεια και παυλα...απο 60 αρχιζεις και ψηλιαζεσαι,το ιδιο στα 90.μη συγκρινεις με το δικο μου εγω το κανω αυτο για να εχω εγω το κεφαλι μου ησυχο αφου εγω ξερω οτι θα το πειραξω και θελω απο πριν η μηχανη να ειναι τζιτζι...

Link to comment
Share on other sites

το αλφα και ωμεγα ειναι ποσο γρηγορα θελει ο αλλος τα λεφτα.αν τα θελει εδω και τωρα το σκοτωνει και με 10000 ευρο...εγω το πηρα με 15200 του 2006 /06 με 68000 κλμ ε και αν ειχε αναγκη θα του το περνα με 10 αλλα δεν ειχε...ισα ισα που μου εκανε και το δυσκολο...ειχε αλλα 2 πολυτελειας και δεν ειχε αναγκη ..επεσσα στη περιπτωση...τωρα τα σερβις δεν ξερω σε μποια ουτοπια θα πας να κανεις αλλαγη ιμαντα στα 180000 κλμ που λεει το ενχειριδιο...εχω πολυ στενη σχεση με αντιπροσωπεια και σου λεω απο μεσα οτι δεν εχει φτασει κανενα ακομη τα 180000 στο νησι ολοι τα αλλαζουν πολυ μα πολυ ποιο πολυ πισω ....ο γερμανος σε αυτο δεν ξερω ποια ιδεα ειχε στο μυαλο του αλλα 120000 κλμ μαξιμουμ γεια σας....αλλαζουν το κιτακι..ακομη και τ απαιδια που οανε σεμιναρια στην αθηνα κανενας δεν του λεει οτι στα 180 νομος τελεια και παυλα...απο 60 αρχιζεις και ψηλιαζεσαι,το ιδιο στα 90.μη συγκρινεις με το δικο μου εγω το κανω αυτο για να εχω εγω το κεφαλι μου ησυχο αφου εγω ξερω οτι θα το πειραξω και θελω απο πριν η μηχανη να ειναι τζιτζι...

Μα το gti δεν έχει ιμάντα, έχει καδένα. Έχει μεγαλύτερη διάρκεια από τον ιμάντα και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι δεν σπάει χωρίς προειδοποίηση όπως ο ιμάντας. Συνήθως όταν φθείρεται βγάζει θόρυβο αν δεν αντικατασταθεί. Τώρα τι να πω, μπορεί με την κρίση που ήρθε και πέσαν οι δουλειές να περνάν το μήνυμα ότι αυτοί (οι αντιπροσωπείες κ.λ.π) γνωρίζουν καλύτερα από τον κατασκευαστή.

Υ.Γ. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για την καδένα κίνησης των εκκεντροφόρων και όχι τον ιμάντα δυναμό, kompreser air contition κ.λ.π

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

το 5νταρι εχει ιμαντα στο 6 εχει καδενα που ειναι τσι το τφσι εχει ιμαντα...αλλα για να γελασεις η αντιροσωπεια το τφσι το λεει τσι...

μαρεσει η επιμονη.....τον εχεις αλλαξει στο golf gti σου???

γιατι εγω ημουν εκει και τι να πω..... το χω και σε φωτο... εσυ??

πρωτη ιμαντας εξωτερικος GOLF GTI

100_5422.jpg

ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΜΑΝΤΑς ΕΣΩΤΕΡΙΚΟς .........!!!!!!!

30122010303.jpg

30122010302.jpg

?????

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

εννοειτε πως εχει ιμαντα...εγω τον αλλαξα στα 90000χμ..βεβαι βγηκε σε πολυ καλη κατασταση ο ιμαντας αλλα η αντλια νερου η μαμα που ητανε πλαστικια βγηκε σε μαυρα χαλια..δλδ δεν θα την εβγαζε καθαρη για πολλα χμ..και ξερεις τι γινεται αν σπασει..!!!..οποτε την αντικατεστησα με μεταλικη..

Link to comment
Share on other sites

Μα το gti δεν έχει ιμάντα, έχει καδένα. Έχει μεγαλύτερη διάρκεια από τον ιμάντα και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι δεν σπάει χωρίς προειδοποίηση όπως ο ιμάντας. Συνήθως όταν φθείρεται βγάζει θόρυβο αν δεν αντικατασταθεί. Τώρα τι να πω, μπορεί με την κρίση που ήρθε και πέσαν οι δουλειές να περνάν το μήνυμα ότι αυτοί (οι αντιπροσωπείες κ.λ.π) γνωρίζουν καλύτερα από τον κατασκευαστή.

Υ.Γ. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για την καδένα κίνησης των εκκεντροφόρων και όχι τον ιμάντα δυναμό, kompreser air contition κ.λ.π

στην καδένα δεν αλλάζεις την καδένα!! παρά μονο τους τεντοτηρες τις! το λεω γιατι μου το εχει πει μηχανικος του βαγκ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.