Jump to content
css03038

Golf Iv Πολλά Και Διάφορα

Recommended Posts

Καταρχήν καλησπέρα σε όλους!

Αντιμετωπίζω κάποια προβληματάκια εδώ και καιρό αλλά περίμενα να μαζευτούν αρκετα για να γράψω.

Λοιπόν έχουμε και λέμε.

1) Εδώ και καιρό κολούσε το χειρόφρενο μου και δεν επέστρεφε και έμενε πιασμένη η μία ρόδα. Πήγα σε δυο συνεργεία. Και οι 2 μου είπαν δαγκάνες είναι....Οπότε αποφάσισα και αγόρασα μεταχειρισμένες. Τις τοποθέτησα αλλά πάλι κολούσε η ρόδα.....οπότε έφταιγε η ντίζα. Το πρόβλημα διορθώθηκε. Ωστόσο εκτός από την ντίζα η δαγκάνες μένουν ελάχιστα πιασμένες και η ρόδα δεν περιστρέφεται τελείως ελεύθερα. Το χειρόφρενο δεν παίζει σίγουρα κανέναν ρόλο. Μου είπαν πως μάλλον είναι τα σωληνάκια που είναι σε ένα σημείο λαστιχένια και όχι μεταλικά και πως μάλλον έχουν βουλώσει και δεν επιστρέφει το υγρό τελείως. Ξέρει κανείς κάτι;;

2)Κινούμουν με τετάρτη και με κάπου στις 2000 στροφές. Το αμάξι έκανε τρελό θόρυβο. Εβγαζε ένα μουγκρητο λες και είχα μήχανη 4000 κυβικά. Το μοθγκρητό ήταν σταθερό και δυνατό. Έτριζαν τα καθίσματα ο κ...ς μου, όλα...Μέτα τις 2500 χιλιάδες στροφές δεν το έκανε. Σταμάτησα στην άκρη. Μου ακουγόταν σαν μπουκομένο. Πάτησα γκάζι με κενή να το ανεβάσω λίγο και μετά σταμάτησε ο θόρυβος. Ψστόσο μετα από 5 λεπτά πάλι το ίδιο.

3)Μου κάηκε ο αισθητήρας λάμδα ο 1ος πάνω στο χταπόδι. Ωστόσο δεν έχω λαμπάκι αναμένο γιατί έσβησε μόνο του. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν δεν τον αλλάξω άμεσα;;

4)Η πόρτα του οδηγού έχει κρεμάσει μετά από ένα χαζο χτυπηματάκι που είχα κάνει εδω και 5 χρόνια. 3 φορές το χρόνο παω σε έναν λαμαρινά και μου την σηκώνει με το αζημίωτο αλλά όσο πάει κρεμάει όλο και πιο συχνά. Αν αλλάξω μεντεσέδες θα είναι ο.κ. ή παίζει και να μην γίνει ποτέ όπως ήταν;;;

Αυτά προς το παρόν.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλε μου,

1) Πες στον μηχανικο να ελεγξει τα πιστονακια ης πισω δαγκανας μηπως για καποιον λογο εχουν κολλησει και δεν πιανουν καλα ή μενουν πιασμενα και σου κανει το προβλημα αυτο.

2) Οπως το περιγραφεις,ισως να ειναι πολλαπλασιαστης το τρεμουλο αυτο και το ρεταρισμα που κανει.

3) Εισαι σιγουρος οτι ειναι ο λ?Το εβαλες σε διαγνωστικο και εβγαλε το σφαλμα αυτο?Το λαμπακι του κινητηρα,συνηθως οταν αναβει και μετα απο λιγο σβηνει,οφειλεται αρκετες φορες σε κανα σκουπιδακι απο βενζινη κτλ.

4) Λογικα αλλαζοντας μεντεσεδες θα ειναι οκ αλλα πρεπει να δεις ποσο στοιχιζει αυτο,μηπως και δεν σε συμφερει.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Λοιπόν

1) εγώ σκεφτόμουν μήπως φράξαν τα σωληνάκια γιατί μου είπαν πως λόγο πίεσης εσωτερικά φαγώνονται και βουλώνουν. Ωστόσο και αυτό που λες μου ακούγεται πολύ λογικό οπότε θα το δω.

2)Δεν έχω κάποιο τρέμουλο ούτε ρετάρισμα. Απλά έναν πολύ μπάσο ήχο από τις 1000 ως τις 2500 στροφές και μουγκρίζει σαν mustang. (σήμερα δεν μου το έκανε καθόλου.)

3)Ναι στο διαγνωστικό το βάλαμε και μάλιστα σε 3 διαγνωστικά. Ηλεκτρικό πρόβλημα έλεγε σε 1ο αισθητήρα λάμδα.

4)Αν τελικά είναι αρκετά ακριβό μπορώ να κάνω κάτι άλλο;; Εν τω μεταξύ πιάνοντας την πόρτα και σηκώνοντας την παίζει λίγο.Δηλαδή σαν να έχει στραβώσει ο πύρος του μεντεσέ. Απλά φοβάμαι μήπως στράβωσε ο μεταλλικός μεντεσές της πόρτας ή του αυτοκινήτου....

Link to comment
Share on other sites

1) Aν εχουν φραξει τα σωληνακια,δεν θα μπορει να περασει υγρο φρενων καλα απο μεσα,και δεν μου κολλαει τοσο ωστε να σου μπλοκαρει το φρενο πισω.

2) Περιεργο αυτος ο θορυβος τοτε αν δεν σου εχει τρεμουλο ή ρεταρισμα.Καμια εξατμιση μηπως εχει καμια τρυπα?δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου.

3) Οποτε πας για αλλαγη 1ου λαμδα και καλο θα ειναι μεχρι να τον αλλαξεις να μην το πιεζεις πολυ το αυτοκινητο,γιατι απο την στιγμη που δεν δουλευει σωστα ο αισθητηρας,θα δινει λαθος στοιχεια στον εγκεφαλο για καυσιμο κτλ.

4) Αυτο θα πρεπει να το δει ο φανοποιος πιστευω για να δει ακριβως που ειναι το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Για τα σωληνάκια επειδή η δύναμη που μεταφέρεται όταν πατάς φρένο είναι πολύ μεγάλη και από την πίεση το υγρό περνάει για να ενεργοποιήσει τις δαγκάνες και απλά όταν αφήνω το φρένο δεν έχει πίεση για να επιστρέψει. όπως και να χει εικασίες είναι όλα αυτά.

Και μένα το πρώτο που μου ήρθε για την εξάτμιση είναι μήπως έχει τρύπα, απλά επειδή μετά σταμάτησε και ξανάρχισε και ξανασταμάτησε δεν πρέπει να είναι από τρύπα. Σκέφτομαι για καταλύτη αλλά πάλι δεν μου κολάει πολύ....

Όσο για τον λάμδα και γω αυτό περίμενα αλλά δεν είδα καμία διαφορά στην κατανάλωση ούτε σε επιδώσεις και σκέφτομαι μήπως επειδή δεν έχω λαμπάκι πέρνει σωστά όλα τα δεδομένα που χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωση μου κανει που εσβησε το λαμπακι του λ.Με σβηστο το λαμπακι συνεχιζει να βγαζει σφαλμα?

Link to comment
Share on other sites

Το λαμπάκι μου είχε ανάψει μια φορά και πήγα σε συνεργείο να δω τι ήταν.Εγω υποψιαζόμουν βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων. Πάω στο συνεργείο το συνδέει και δεν βγάζει κανέναν σφάλμα ενώ το λαμπάκι είναι αναμένο. Πάταει διαγραφή βλαβών, ενώ δεν έβγαζε καμία βλάβη το μηχάνημα του, και σβήνει το λαμπάκι. Μάλλον λέω δεν έχει το σωστό μηχάνημα αλλά αφού το λαμπάκι έσβησε φεύγω. Μετά από μία βδομάδα ξανανάβει. Λέω θα το αφήσω....δεν πάω να δω τι είναι.... Περνάει μια βδομάδα και σβήνει μόνο του. Μετά πήγα στην πόλη μου και πήγα σε ένα γνωστο συνεργείο. Το βάζει στον εγκέφαλο (3 διαφορετικά μηχανήματα) και επειδή το αμάξι κρατάει μνήμη δείχνει πως είναι αισθητήρας λάμδα. Απλά η απορία μου τώρα είναι η εξής: το μηχάνημα βγάζει πως υπάρχει μια βλάβη και είναι αποθηκευμένη στο ιστορικό. Σε μένα λαμπάκι δεν ανάβει. Οπότε λειτουργεί κάτι λάθος ή όλα καλά;;;

Link to comment
Share on other sites

Αφου δεν εχεις λαμπακι αναμενο,κανονικα δεν υπαρχει καποιο προβλημα αυτη την στιγμη.

Ή σβησε ολα τα σφαλματα με το διαγνωστικο,ή βγαλε τους πολους 10 λεπτα ωστε να μηδενισει ο εγκεφαλος και το τσεκαρεις παλι.

Μιας και εχει σβησει το λαμπακι,δεν ειναι απιθανο να ηταν και σταδιακο το σφαλμα.Αν δινει συνεχεια σημα για βλαβη,θα σου ειχε μεινει μονιμα αναμενο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.