Detuner Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Γεια σας.. ειχα αναφερει παλια για προβλημα με καταvαλωση λαδιου σε golf v gti . Το ειχα παει σε αντιπροσωπια και μου λενε ολα καλα δε χανει λαδια τιποτα... Το δοκιμαζω να δω.. τελικα μου καιει 350-400 μλ καθε 1000 χλμ .. Ειναι φυσιολογικο η οχι??? Στο βιβλιαρακι γραφει οτι καταναλωση μεχρι 1 λιτρο στα 1000 χλμ ειναι φυσιολογικη.. απο τα λεγομενα πολλων δεν ειναι.. Τι ισχυει?? ευχαριστω εκ των προτερων... Edited December 16, 2010 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 κανεις δε ξερει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Γεια σας.. ειχα αναφερει παλια για προβλημα με καταvαλωση λαδιου σε golf v gti . Το ειχα παει σε αντιπροσωπια και μου λενε ολα καλα δε χανει λαδια τιποτα... Το δοκιμαζω να δω.. τελικα μου καιει 350-400 μλ καθε 1000 χλμ .. Ειναι φυσιολογικο η οχι??? Στο βιβλιαρακι γραφει οτι καταναλωση μεχρι 1 λιτρο στα 1000 χλμ ειναι φυσιολογικη.. απο τα λεγομενα πολλων δεν ειναι.. Τι ισχυει?? ευχαριστω εκ των προτερων... Το βιβλιαρακι αναφερει την τρελη καταναλωση του ενος λιτρου ανα 1000 χλμ για να ειναι καλυμμενη η Vw.Δεν θεωρει κανεις μια τετοια καταναλωση φυσιολογικη.Τελοσπαντων, η δικη σου παντως ειναι αρκετη αλλα πες μας αν θες και τον τροπο οδηγησης σου και τι λαδι βαζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 εμεις εχουμε 2 Q5 με το 2λιτρο μοτερ στην οικογενεια και εχω ακουσει οτι καινε και αυτα λαδια, τωρα ποσο δν γνωριζω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 (edited) λαδια 5w-30.. η οδηγηση μου ειναι ηπια με λιγο σκισιμο .. εχω αυτοματο.. μια δυο φορες την εβδομαδα το βαζω sport να το ευχαριστηθω η οταν βιαζομαι... αλλα πολλες διαδρομες μου ειναι μικρες... και το αμαξι ζεσταινεται οταν φτανω στο προορισμο μου και δε το παταω για ευνοητους λογους.. (τρωει το σκισιμο του αρκετα μπορω να πω) επισης τι προβλημα μπορει να επιφερει στο αμαξιι μια τετοια καταναλωση αν θεωρηθει μεγαλη..? Edited December 19, 2010 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Γειά σου φίλε μου.Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις με αυτή την κατανάλωση του λαδιού αρκεί να συμπληρώνεις λάδι.Πάντως η κατανάλωση που έχεις μπορεί να είναι μέσα στα όρια της VW αλλά δεν είναι φυσιολογική όπως και να το κάνουμε.Στο αμερικάνικο vwvortex πολλοί κάτοχοι δίλιτρων tfsi βάζουν 5-40 λάδι για να έχουν λιγότερη κατανάλωση.Τέλος γνωστός μου με τον ίδιο κινητήρα με σένα με apr stage 2 βάζει 10-40 από την 1η αλλαγή λαδιών που έκανε και δεν του τρώει σταγόνα παρότι το σκίζει καθημερινά.¶ρα θα σου πρότεινα να βάλεις ένα πιο χοντρό λάδι και να ελέγχεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα την στάθμη του λαδιού σου.Πάντως να σταματήσει να καίει λάδι τελείως το βλέπω δύσκολο,πιστεύω όμως ότι θα μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση του λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 (edited) Γειά σου φίλε μου.Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις με αυτή την κατανάλωση του λαδιού αρκεί να συμπληρώνεις λάδι.Πάντως η κατανάλωση που έχεις μπορεί να είναι μέσα στα όρια της VW αλλά δεν είναι φυσιολογική όπως και να το κάνουμε.Στο αμερικάνικο vwvortex πολλοί κάτοχοι δίλιτρων tfsi βάζουν 5-40 λάδι για να έχουν λιγότερη κατανάλωση.Τέλος γνωστός μου με τον ίδιο κινητήρα με σένα με apr stage 2 βάζει 10-40 από την 1η αλλαγή λαδιών που έκανε και δεν του τρώει σταγόνα παρότι το σκίζει καθημερινά.Άρα θα σου πρότεινα να βάλεις ένα πιο χοντρό λάδι και να ελέγχεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα την στάθμη του λαδιού σου.Πάντως να σταματήσει να καίει λάδι τελείως το βλέπω δύσκολο,πιστεύω όμως ότι θα μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση του λαδιού. οκ θα δω τι θα κανω στην επομενη αλλαγη παντος αν δεν δημιουργει κανενα προβλημα δε με νοιαζει το να δινω 17 ευρω για ενα μπουκαλακι λαδι ανα 3000 χιλιομετρα.. δλδ ουσιαστικα θελω συμπληρωμα 1,5 λιτρο λαδι αναμεσα απο καθε αλλαγη που δεν ειναι ουτε 30 ευρω... αν δε δημιουργει προβλημα στο κινητηρα δε με νοιαζει να το αλλαξω.. επισης ουτε εγω ειμαι μαμα.. ειμαι πρωτο σταδιο.. Edited December 19, 2010 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosmani Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 μεγαλε το ιδιο εκεγε και σε μενα. απο το συνεργειο ειχαν παρει εγκριση απο κοσμοκαρ για επισκευη,γιατι ειναι μεγαλη η καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 19, 2010 Author Report Share Posted December 19, 2010 μεγαλε το ιδιο εκεγε και σε μενα. απο το συνεργειο ειχαν παρει εγκριση απο κοσμοκαρ για επισκευη,γιατι ειναι μεγαλη η καταναλωση τι ειδους επισκευη.. ειμαι εκτος εγγυησης... οταν ειχα δει οτι καταναλωνει ημουν εντος εγγυησης και μου ειπαν δεν εχει τιποτα.. αν εχει προβλημα και χρειαστει να πληρωσω θα τους κανω τη καλυτερη δυσφημιση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Φίλε μου η κατανάλωση είναι σημαντική. Έπρεπε να επιμείνεις για επισκευή όσο ήσουν εγγύηση.Τώρα θα το παίζουν "Κινέζοι". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 Το 160άρι μου "καίει" 100-200ml στα 10.000Km. Δηλαδή τίποτα. Προσωπικά δεν θα ανησυχούσα αν ήθελε 500-600ml κάθε 2.000km. Λίτρο/1000km όμως είναι υπερβολικό. Αφού τους έχεις ενημερώσει κιόλας εντός εγγύησης είσαι καλυμμένος αν τύχει τίποτα που δεν το πιστεύω. Πόσα χιλιόμετρα έχεις? Κατα το στρώσιμο το πρόσεξες ή δεν άντεξες? (θέλω να δώ αν έχει σχέση) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 το πηρα μεταχειρισμενο δε ξερω τι στρωσιμο του ειχε κανει αυτος που το ειχε... ακουω παντως απο πολλους με gti v οτι τους καιει τα λαδια.. απο αλλους παλι ακους οτι δε καιει τιποτα... μηπως ο κινητηρας αυτος χρειαζεται το ''λαδακι΄΄ του ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 Φίλε μου η κατανάλωση είναι σημαντική. Έπρεπε να επιμείνεις για επισκευή όσο ήσουν εγγύηση.Τώρα θα το παίζουν "Κινέζοι". οσο για αυτο εχω την αποδειξη που γραφει επανω ελεγχος για διαρροη λαδιου εντος εγγυησης.. θα παω με το χαρτι και θα τους πω τοτε μου ειπατε οτι δεν εχει τιποτα.... δε παιζει να εχει κατι και να το αφησω ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 koita να δεις ειπες οτι εχεις αυτοματο και το σκιζεις,επειδη εχω ιδιο ξερω οτι αλλαγες ειναι στα κοκκινα και ναι τρωει λαδι...ειναι φυσιολογικο αν το πατας συνεχεια εκτος αν αλλαζεις εσυ ποιο νωρρις απτο dsg σχεση ωστε να μην πηγαινει κοκκινα(κοφτες για να αλλαξει σχεση)...τωρα μην το συγκρινεις με ταλλα γιατι πολυ απλα αλλαζει ο τροπος οδηγησης,κανει δεν περιμενει να απει κοφτη για να αλλαξει ταχυτητα οπως κανουν τα δικα μας στο s!τελοςπαντων μια λυση αν δεν θες να συμπληρωνεις λαδια ειναι να βαλεις ποιο χοντρα της καστρολ ωστε να τελειωσει οριστικα,μπορει να παιζει να ειναι ταλαιπωρημενο και να περναει το λαδι στο χωρο καυσης απτα ελατηρια πιστονιων και για αυτο...ακου και δεν θα χασεις..βαλε ποιο χοντρο..10-40 η κατι αλλο δοκιμασε πωρτα το 10-40 και μετα ποιο πανω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 (edited) koita να δεις ειπες οτι εχεις αυτοματο και το σκιζεις,επειδη εχω ιδιο ξερω οτι αλλαγες ειναι στα κοκκινα και ναι τρωει λαδι...ειναι φυσιολογικο αν το πατας συνεχεια εκτος αν αλλαζεις εσυ ποιο νωρρις απτο dsg σχεση ωστε να μην πηγαινει κοκκινα(κοφτες για να αλλαξει σχεση)...τωρα μην το συγκρινεις με ταλλα γιατι πολυ απλα αλλαζει ο τροπος οδηγησης,κανει δεν περιμενει να απει κοφτη για να αλλαξει ταχυτητα οπως κανουν τα δικα μας στο s!τελοςπαντων μια λυση αν δεν θες να συμπληρωνεις λαδια ειναι να βαλεις ποιο χοντρα της καστρολ ωστε να τελειωσει οριστικα,μπορει να παιζει να ειναι ταλαιπωρημενο και να περναει το λαδι στο χωρο καυσης απτα ελατηρια πιστονιων και για αυτο...ακου και δεν θα χασεις..βαλε ποιο χοντρο..10-40 η κατι αλλο δοκιμασε πωρτα το 10-40 και μετα ποιο πανω.. αν βαλω 10-40 δε θα εχω προβλημα??? ειναι αυτο το λαδι για το κινητηρα μας?? μηπως ειναι καλυτερα να εχω το 5-30 και ας το καιει?? δε με νοιαζει το να συμπληρωνω απλα θελω να βαζω το πιο σωστο λαδι για τη περιπτωση μου(που καιει τα 5-30) επισης σε περιπτωση που οπως λες περναει απο τα ελατηρια στο χωρο καυσης.. πως επισκευαζεται αυτο??? Edited December 30, 2010 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 ΠΑΝΤΑ να βαζεις το εγκεκριμενο λαδι για τον κινητηρα σου. Οπως ειπες καλυτερα να βαζεις αυτο που πρεπει και ας το καιει. Να εισαι σιγουρος οτι αν αλλαξεις σε κατι αλλο και φαινομενικα δειχνει να μην καιει τοσο στην αρχη (λεω φαινομενικα γιατι κανενα λαδι δεν εχει την μαγικη ιδιοτητα να κανει μια μηχανη να μην καιει λαδια οταν καιει, χωρις να εχει χειροτερες επιπτωσεις στην ροικοτητα και την λιπανση ωστηριων, βαλβιδων, πιστονιων, μπιελας κλπ) αργα η γρηγορα θα εχεις, αν οχι τα ιδια, χειροτερα αποτελεσματα. Παντως απο οσα παιδια ξερω με gti σε ολα το λαδακι τους το καινε, οποτε οσο παραξενο και να φαινεται ισως ειναι φυσιολογικο, οπως βεεβαια φυσιολογικο ειναι να καιει πολυ περισσοτερο οταν το σκιζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 (edited) Μερικοι εδω μεσα λενε το μακρυ τους και το κοντο τους...Αραγε εχουν Golf gti????? Καποιοι ομως γραφουν πολυ σωστα οτι δε συντρεχει λογος ανησυχιας...Εγω σαν κατοχος gti (με πρωτο σταδιο και περιπου 270-280 αλογα) μπορω να σου πω οτι ειναι οκ να σου καιει 300-400 ml ανα 1000 χλμ ...Οταν το αυτοκινητο πηγαινει σα διαβολος και το χεις σχεδον στα κοκκινα λογικο ειναι να καψει και λαδακι οπως επισης λογικο ειναι να καιει λαδι αν κανεις και αστικες μετακινησεις των 5-10 χιλιομετρων με πρωτες δευτερες αντε τριτες...Νομιζω οτι ενα επιπλεον λιτρο στα 3000-4000 χλμ (κοστος 10 ευρω) δεν ειναι τιποτα...Απλα καθε 5 χιλιαδες χλμ θελει την αλλαγουλα του..Αν το αγαπας πραγματικα γιατι το συγκεκριμενο μοντελο βγηκε για να το χεις χρονια, να το βελτιωνεις και να σου χαριζει την ευχαριστηση που κανενα αλλο μοντελο της vw δε μπορει να σου δωσει κι ας λενε οι αλλοι..Οποιο scirocco, polo gti και να βγει Golf Gti δε θα γινει... Συμπληρωμα λοιπον στο λαδακι, σκισιμο οταν πρεπει και αμετρητα τσαγακια..Καλη χρονια!!! Edited December 31, 2010 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted December 31, 2010 Author Report Share Posted December 31, 2010 Μερικοι εδω μεσα λενε το μακρυ τους και το κοντο τους...Αραγε εχουν Golf gti????? Καποιοι ομως γραφουν πολυ σωστα οτι δε συντρεχει λογος ανησυχιας...Εγω σαν κατοχος gti (με πρωτο σταδιο και περιπου 270-280 αλογα) μπορω να σου πω οτι ειναι οκ να σου καιει 300-400 ml ανα 1000 χλμ ...Οταν το αυτοκινητο πηγαινει σα διαβολος και το χεις σχεδον στα κοκκινα λογικο ειναι να καψει και λαδακι οπως επισης λογικο ειναι να καιει λαδι αν κανεις και αστικες μετακινησεις των 5-10 χιλιομετρων με πρωτες δευτερες αντε τριτες...Νομιζω οτι ενα επιπλεον λιτρο στα 3000-4000 χλμ (κοστος 10 ευρω) δεν ειναι τιποτα...Απλα καθε 5 χιλιαδες χλμ θελει την αλλαγουλα του..Αν το αγαπας πραγματικα γιατι το συγκεκριμενο μοντελο βγηκε για να το χεις χρονια, να το βελτιωνεις και να σου χαριζει την ευχαριστηση που κανενα αλλο μοντελο της vw δε μπορει να σου δωσει κι ας λενε οι αλλοι..Οποιο scirocco, polo gti και να βγει Golf Gti δε θα γινει... Συμπληρωμα λοιπον στο λαδακι, σκισιμο οταν πρεπει και αμετρητα τσαγακια..Καλη χρονια!!! φιλε μου μου εφτιαξες τη διαθεση... ολες οι μετακινησεις μου οπως ειπα ειναι των 10 χιλιομετρων και σε μεγαλες διαδρομες τρωει σκισιμο... οποτε συμφωνα με την οδηγηση μου το λαδι που καιει ειναι φυσιολογικο κατα καποιο τροπο.. και εσυ να εχεις καλη χρονια... !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...