Jump to content
tsilis_1

Πρόβληματα Με Πολλαπλη Εισαγωγης Σε 1.4 Tsi

Recommended Posts

Καλημερα παιδια,εχω ενα golf gt με κωδικο κινητηρα BLG και μου βγαζει το εξης σφαλμα,

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Closed

P2006 - 000 - - - Intermittent

γνωριζει καποιος τι μπορει να φταιει?

Edited by lib13
Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια στα προβληματα, στην εισαγωγη. Εκει θα παρεις τις απαντησεις σου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 11/1/2017 at 3:33 ΜΜ, xtrmntr said:

σε gti mk6 εχει συναντήσει κανείς πρόβλημα με την εισαγωγή; ειδικά στο εν λόγω σημείο της φωτογραφίας (η φωτο ειναι απο ιντερνετ)

επίσης καμιά πρόταση για ψαγμένο συνεργείο στην Θεσσαλονίκη;

IntakeMani.jpg

 

Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα;

Link to comment
Share on other sites

 
Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα;
Αν δεν στο πετάει πλέον έξω και συνεχίζει το σφάλμα κ όπως λες έβγαλες την πολλαπλη κα την καθάρισες (πράγμα που σημαίνει φανταζομαι πως είδες τα φλαπς και ότι δεν έχουν σπασει) τότε κατά 99% είναι το ποτενσιομετρο...
Κι εγώ στο δικό μου 1.8 tsi, αυτό το πρόβλημα είχα αλλά λύθηκε με την αλλαγή του ποτενσιομετρου.

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 9/18/2017 at 10:17 ΜΜ, markpap said:

 

Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα;

 

σε συνεργειο μου έκαναν την πατέντα με λάμα να το κράταει κόντρα να μην πετάγεται αλλά δούλεψε (φυσιολογικό) για 2 μήνες... Αλλαξα εισαγωγή τον περασμένο Μάρτιο (2η αλλαγή) και το νέο ανταλλακτικό έχει μια διαφορετική σχεδίαση στο συγκεκριμένο σημείο.

την πρώτη φορά της αλλαγής είχα ραγισμένο βραχίονα στο κλαπέτο, τη 2η φορά εσωτερικά στο σημείο της φωτογραφίας φαινόταν σαν κάτι να έλειπε και δεν ''κούμπωνε'' καλά το εξάρτημα.

Σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε κάποιος να μου πει με σχετική σιγουριά τι έφταιγε (σε διαφορετικά συνεργεία έγιναν οι αλλαγές).

 

αν αλλάξω και άλλη φορά εισαγωγή θα τις απλώσω μετά στο σαλόνι να τις καμαρώνω!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι θεματάκι στα 1,8-2,0, τουλάχιστο πολλές φορές βρίσκονται τα p/n στο Ebay φτηνότερα, καθώς η αντιπροσωπεία ξυρίζει

Link to comment
Share on other sites

On 19/9/2014 at 3:16 ΜΜ, ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS said:

δεν εβγαζε τιποτα.τελικα ν75 ητανε.ολα οκ

Ποια Ν75 των κλαπετων η του τουρμπου?Γιατι μοιαζουν και σε σχημα και οι 2.Η μια εχει κωδικο 7.01044.03.0 των κλαπετων και η αλλη που ειναι του τουρμπο

 

Link to comment
Share on other sites

επειδή μου έβγαλε και εμένα το πρόβλημα p2006 ποια ήταν η βαλβίδα αυτή τελικά? egr δεν έχει oπότε μήπως την 03C129061B ??

το p2006 παραπέμπει δηλαδή σε ποτενσιόμετρο και την βαλβίδα 03C129061B ?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλό 1232314428_249858830153098_3992358317742158077_n.thumb.jpg.e8f0a3f19b76305cb9eb4a22ebd9c220.jpg5άυγουστο να έχουμε. Θέλω λίγο βοήθεια! Χωρίς check ανοιχτό διάβασα αυτή τη βλάβη. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? 

Link to comment
Share on other sites

On 17/8/2016 at 8:21 ΠΜ, nikdev said:

Map G71

G71_map_sensor.jpg

ο ένας εκ των τριών map σε Twincharged μοτέρ

 

Flap Control Unit J808 μαζί με Ποτενσιόμετρο Flaps G584

(Κλαπέτο Εναλλαγής - Ρύθμισης Εισ. Αέρα Compressor / Turbo)

Flap_Control_Module_1_4_Tsi.jpg

 

Ποτενσιόμετρο G336 Ρύθμισης Flaps (Κλαπέτων) Πολλαπλής Εισαγωγής

Intake_Flap_Potensiometer_1_4_Tsi.jpg

 

Σένσορας Air Flow Βαλβίδα N316 Πολλαπλής Εισαγωγής

(Προσομοίωση MAF)

Intake_Manifold_Flap_Air_Flow_Control_1_

H συγκεκριμένη όταν δυσλειτουργεί, μένουν ανοιχτά τα Flaps της πολλαπλής εισαγωγής με αποτέλεσμα σφάλμα στο διαγνωστικό και

χειρότερη καύση, ιδιαίτερα σε κρύο μοτέρ και χαμηλές στροφές.

 

καλησπερα

μηπως θα μπορουσε καποιος να ανεβασει ξανα τις εν λογω εικονες;

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, κάτοχος Vw Jetta 2008 14αρι 140 hp (BMY) 90χιλ. χλμ. Τους τελευταίους μήνες έχω προσέξει misfires στο ξεκίνημα. Το κύριο πρόβλημα είναι όταν το κρατάω σταθερά 2000rpm έχει διακοπές και με πηγαίνει μπρος πίσω. Στις 3000rpm δεν είναι τοσο φανερό αυτό το φαινόμενο. Αξίζει να αναφέρω πως μόλις ζεσταθεί, αν σβήσω το κινητήρα και ξαναβάλω μπρός εξαφανίζονται όλα τα προβλήματα. Στο obd μου βγάζει τα εξής:

P2006:Intake Manifold Flap; Bank 1, Stuck Closed

P0301:Cylinder 1, Misfire Detected

P0106:Manifold Absolute Pressure(MAP) (G71) or Barometric Pressure (BARO) (F96), Circuit Range Perfomance

Ένας γνωστός μου είπε να αλλάξω πολλαπλή εισαγώγης, αλλά προσωπικά πιστεύω πως ευθύνεται κάποιος σένσορας, ίσως ο MAP.

Εσείς τι πιστεύετε;

 

Edited by Stermeister
Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2022 at 2:42 ΜΜ, Stermeister said:

Καλησπέρα, κάτοχος Vw golf 2007 14αρι 140 hp (BMY) . Τους τελευταίους μήνες έχω προσέξει misfires στα χαμηλά και κατανάλωση καυσίμου 9 λίτρα το πήγα στο μάστορα και το διαγνωστικό βγάζει ένδειξη p2004 διάφραγμα πολλαπλής εισαγωγής ανοιχτή.αλαξαμε ποντεσιομετρο, βαλβίδα κλαπετων εισαγωγής ανοίξαμε τα κλαπέτα και είναι μια χαρά η ένδειξη όμως ξαναβγαίνει έχει ξανασυμβεί σε κάποιον;

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα golf tsi bmy και μου έχει βγάλει έναν κωδικό βλάβης p2004 αλαξαμε ποντεσιομετρο βαλβίδα κλαπέτων και ξαναβγαίνει το ίδιο σφάλμα

 

On 2/9/2022 at 2:42 ΜΜ, Stermeister said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.