Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Και εγω κατεβασα καπακι εντος εγγύησης, τρίψιμο βαλβιδες, πολλαπλασιαστές κλπ για πεταμα δλδ τα TSI με λιγα λογια, μονο εφε και μ@λ@κιες, τελειως αναξιόπιστα μοτερ, μεγαλη αποτυχία της VW. :rolleyes:

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Και εγω κατεβασα καπακι εντος εγγύησης, τρίψιμο βαλβιδες, πολλαπλασιαστές κλπ για πεταμα δλδ τα TSI με λιγα λογια, μονο εφε και μ@λ@κιες, τελειως αναξιόπιστα μοτερ, μεγαλη αποτυχία της VW. :rolleyes:

Φίλε να σε ρωτήσω, για να δώ αν μοιάζουν οι περιπτώσεις μας.

Κατ αρχάς ποιο tsi εχεις? 140hp 2007?

Τι συμπτώματα είχες πρίν την επισκευή? τρέμουλα κλπ?

Εσένα τι σου είπαν? σε τι οφείλεται?

Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε να σε ρωτήσω, για να δώ αν μοιάζουν οι περιπτώσεις μας.

Κατ αρχάς ποιο tsi εχεις? 140hp 2007?

Τι συμπτώματα είχες πρίν την επισκευή? τρέμουλα κλπ?

Εσένα τι σου είπαν? σε τι οφείλεται?

Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ

Ακριβώς το ιδιο εχω.

Απο οτι μου ειπαν υπαρχει προβλημα με τις Ελληνικες βενζινες σε συνδυασμό με προβλημα στο μοντάρισμα του καπακιού, ισως επειδη δεν υπαρχει φλαντζα παρα μονο κολλα, υπηρχε αυξημένη κατανάλωση η οποια ψιλο-διορθώθηκε, καμένος πολλαπλασιαστής, λαδωμενα μπουζι κλπ.

ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.

Για 5-6 χρονάκια ειναι μετα σκότωμα γιατι ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθούν να το περάσουν ως πρόβλημα με τις βενζίνες, την ώρα που άλλα αυτοκίνητα που έχουμε δεν χαλάνε με τις κακές αυτές βενζίνες.

Απόγνωση.

Εγώ μπορεί να βγήκα χαμένος με το αυτοκίνητο αυτό αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, χαμένη θα βγεί και η εταιρία αφού εγώ προσωπικά δεν θα την ξαναπροτιμήσω. Και δεν ήταν το πρώτο golf που αγόρασα...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός golf tsi sportline 140 μοντ2007.

Από όταν ήταν εντός εγγύησης μου παρουσίαζε τρέμουλο στο ρελαντί και ρετάρισμα. Αραιά άναβε και το check engine στο cold start. Το είχα αναφέρει και μου έλεγαν από αντιπροσωπεία πως δεν είναι τίποτα. Το πρόβλημα συνέχιζε και εν τέλει ενώ δεν μου άρεσε καθόλου η όλη φάση και είχα αρχίσει να πιστεύω πως δεν είναι φυσιολογικό, το ξανα ανέφερα και όταν πλέον είχε λήξει η εγγύηση βρήκαν ότι είναι πρόβλημα στο μπέκ κυλίνδρου. Με κάποια συνεννόηση και αφού τους είπα ότι το πρόβλημα είχε εμφανιστεί εντός εγγύησης, μου έκαναν κάποια έκπτωση και μου άλλαξαν μπέκ.

Το πρόβλημα όμως συνεχίστηκε και τελικά ενημερώθηκα πως πρέπει να ανοίξει καπάκι κυλινδροκεφαλής και να γίνει ρεκτιφιέ βαλβίδων! Κόστος με κάποια γενναία έκπτωση, όπως μου λένε, κάπου στα 1300 ευρώ!

Τσάμπα λοιπόν πλήρωσα το καινούργιο μπέκ. Και καλούμαι να πληρώσω και 1300. Και αναγκάζομαι να ανοίξω καπάκι και να κάνω τη μηχανή φύλλο και φτερό, να ξηλωθούν όλα και να γίνει ρεκτιφιέ στο καπάκι! Σε αυτοκίνητο που παρουσίασε τη βλάβη όταν ήταν εντός εγγύησης(με αποδεικτικά έγγραφα). Το πόσο έχω ξενερώσει δεν περιγράφεται. Μάλιστα μου λένε ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από κακής ποιότητας βενζίνη... όταν μάλιστα εγώ έβαζα 100αρα σε γνωστά μου πάντα βενζινάδικα και τα άλλα αυτοκίνητα που έχω εγώ αλλά και οι φίλοι γνωστοί δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με τη βενζίνη.

Την ίδια στιγμή που έχει παλαιότερα βγάλει προβλήματα σε συγχρονιζέ 1ης-2ας και έβγαλε και πρόβλημα σε βαλβίδα και σκάστρα. Σκέτη απογοήτευση.

Παρακαλώ για τη γνώμη Σας

το τρεμουλο στο κανει οταν βαλεις μπροστα και οση ωρα διαρκει το τσοκ? δηλ. που ειναι 2000 σρφ. ρελαντι?

και ειναι σαν να δουλευει 3κυλινδρα?

εμενα το ιδιο μου εκανε και σταματησε οταν εβαλα προγραμμα.τωρα με το προγραμμα στα πολλα κρυα αν φυγω βιαστικα αναβει το τσεκ χωρις να εχει αποθυκευση καποια βλαβη

Link to comment
Share on other sites

Το τρέμουλο το κάνει όταν βάλω μπροστά το πρωί,δηλ στο cold start. αναβοσβήνει το λαμπάκι check engine για λίγο και τρέμει το αυτοκίνητο και κάνει κάποια σαν σκασίματα από την εξάτμιση. Η ενδειξη που δείχνει το διαγνωστικό είναι διακοπές καύσης από ότι θυμάμαι. Μετά το αυτοκίνητο τρέμει λιγότερο, αλλά αν το αφήσεις στο ρελαντί συνέχεια κάνει τρέμουλο ή ρετάρισμα.

Σαν τρικύκλινδρο κάνει αν δεν κάνω λάθος όταν έχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Εκεί δεν έχω πρόβλημα από όσο μου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

Το τρέμουλο το κάνει όταν βάλω μπροστά το πρωί,δηλ στο cold start. αναβοσβήνει το λαμπάκι check engine για λίγο και τρέμει το αυτοκίνητο και κάνει κάποια σαν σκασίματα από την εξάτμιση. Η ενδειξη που δείχνει το διαγνωστικό είναι διακοπές καύσης από ότι θυμάμαι. Μετά το αυτοκίνητο τρέμει λιγότερο, αλλά αν το αφήσεις στο ρελαντί συνέχεια κάνει τρέμουλο ή ρετάρισμα.

Σαν τρικύκλινδρο κάνει αν δεν κάνω λάθος όταν έχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Εκεί δεν έχω πρόβλημα από όσο μου είπαν.

Σε παλιό Ibiza μοντέλο 1995 που είχα είχα δυο φορές το πρόβλημα με τρέμουλο, όμως και τις δυό φορές ήταν μπουζοκαλώδιο. Μια αλλαγή και έφτιαχνε αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω κατεβασα καπακι εντος εγγύησης, τρίψιμο βαλβιδες, πολλαπλασιαστές κλπ για πεταμα δλδ τα TSI με λιγα λογια, μονο εφε και μ@λ@κιες, τελειως αναξιόπιστα μοτερ, μεγαλη αποτυχία της VW. :o

Δε νομίζω να είναι μπουζοκαλώδια,

αυτό που λέει ο φίλος παραπάνω είναι, και είμαι περίεργος πόσοι άραγε έχουν πάθει το ίδιο. Παιδιά όσοι έχουν προσωπική εμπειρία ας τη συνεισφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Σε παλιό Ibiza μοντέλο 1995 που είχα είχα δυο φορές το πρόβλημα με τρέμουλο, όμως και τις δυό φορές ήταν μπουζοκαλώδιο. Μια αλλαγή και έφτιαχνε αμέσως.

Tι λετε ρε παιδια ακου μπουζοκαλωδια χαχαααα καλο, δεν υπαρχουν πλεον!!

Link to comment
Share on other sites

Το τρέμουλο το κάνει όταν βάλω μπροστά το πρωί,δηλ στο cold start. αναβοσβήνει το λαμπάκι check engine για λίγο και τρέμει το αυτοκίνητο και κάνει κάποια σαν σκασίματα από την εξάτμιση. Η ενδειξη που δείχνει το διαγνωστικό είναι διακοπές καύσης από ότι θυμάμαι. Μετά το αυτοκίνητο τρέμει λιγότερο, αλλά αν το αφήσεις στο ρελαντί συνέχεια κάνει τρέμουλο ή ρετάρισμα.

Σαν τρικύκλινδρο κάνει αν δεν κάνω λάθος όταν έχει πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή. Εκεί δεν έχω πρόβλημα από όσο μου είπαν.

Μηπως βγαζει "ατελειες καυσης" ;; Κι εμενα οταν το εβαζα μπρος αναβοσβηνε το λαμπακι κινητηρα και στο διαγνωστικο εβγαζε ατελειες καυσης σε 1ο και 2ο κυλινδρο.Ψαχναμε καιρο να βρουμε τι ειναι και τελικα μολις αλλαξα βενζιναδικο μετα απο δυο τρια γεμισματα και δεν το ξαναειδα το λαμπακι.Εμενα δεν ετρεμε.Ισως εσυ εχεις βαλει ακομα χειροτερη βενζινη.Και να σημειωσω οτι εβαζα απο σταθερο βενζιναδικο και για 3 χρονια δεν ειχα προβλημα αλλα να που μου την εκανε.Ψαξε και αυτη την πιθανοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παιδιά σε golf gt του 06 ξαφνικά μετά από ακινησία 2 εβδομαδων ξαφνικά κατά την εκκίνηση το αυτοκίνητο ρετάριζε σποραδικά και στην πορεία σε λίγα χλμ. συνέχεια. Πήγα στο συνεργείο και εκεί μου είπαν επειδή δεν υπάρχει φλαντζσ παρά μόνο φλαντζόκολλα προβλημα στεγανοποιησης ψευδοκαπακου πολλαπλασιαστές κλπ κλπ. 1,200 ευρώ κόστος.Το αυτοκίνητο παρακαλώ με 28.000 km.

Μετά από μεγάλη φασαρία επιστολές κλπ κλπ. και εκτός εγγύησης πλέον 4 χρόνια και πέντε μήνες καλύφθηκε τελικά από την εγγύηση!

Από ότι κατάλαβα είναι πρόβλημα των TSI και πρέπει να υπάρχει και οδηγία χωρίς όμως να έχω κάτι να δωσω-δημοσιευσω.

Link to comment
Share on other sites

αν χανει ψευδοκαπακο τρεχουν λαδια.

αν χανει η φλατζα -κολλα που λενε εχεις νερα στα λαδια,λαδια στα νερα, σκασιματα απο τηνενωση καπακιου-κεφαλης σαν ξεφυσηματα..

ειναι θεμα μιγματος, καυσιμου η ηλεκτρικο.

αν μπορεις να ψαξεις ρωτα αν μετα τον εγκεφαλο εχει ηλεκτρονικη (audi μεχρι 2003) .

αν βλεπεις προβλημα σε 1και 2 εχεις τσεκαρει μπεκ?

κανε το εξης παρε τον 1-2 πιπα πολλαπλασιαστη και κανε τα 3-4 και αναποδα, μετα τσεκαρε ποιος κυλινδρος εμφανιζει παλι προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λένε από το συνεργείο είναι καπνισμένο καπάκι και καπνισμένες βαλβίδες από κακή ποιότητα βενζίνης. Έτσι πρέπει να ανοίξει καπάκι και να τριφτεί. Ρεκτιφιέ καπακιού και βαλβίδων, αν δεν κάνω λάθος. Επίσης μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστεί και αλλαγή οδηγού βαλβίδων. Αυτά λένε από το συνεργείο. Πρέπει δηλ. να κάνω τη μηχανή φύλλο και φτερό, λόγω... κακής ποιότητας βενζίνης. Για γέλια...

Εγώ αναρωτιέμαι όμως πώς αυτό το πρόβλημα το έχει το αυτοκίνητο από την αρχή σχεδόν? Και έφταιγε η κακή ποιότητα βενζίνης από την αρχή? Όταν έβαζα 100αρα μόνο? Και πώς δεν χάλασαν και τα άλλα αυτοκίνητά της οικογένειας από την κακή αυτή βενζίνη. Και πώς μαθαίνω από το φόρουμ εδώ ότι και άλλοι το έπαθαν(nikoskallithea). Και όταν δοκίμασα και άλλο βενζινάδικο δεν έφτιαξε το πρόβλημα. Και όταν έβαλα 3-4 φορές βελτιωτικό βενζίνης/καθαριστικό μπέκ από την αντιπροσωπεία, με 100άρα βενζίνη, πάλι δεν διορθώθηκε το πρόβλημα.

Το χειρότερο από όλα είναι το εξής: Ας είναι ότι βλάβη θέλετε.

Εγώ τους το ανέφερα όταν το αυτοκίνητο ήταν εντός εγγύησης και μου είπαν δεν έχει τίποτα.Έχω και έγγραφο αναφοράς προβλήματος. Αργότερα και όταν έχει πια λήξει η εγγύηση βρίσκουν τι είναι. Και πρέπει να την πληρώσω εγώ τη νύφη?

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λένε από το συνεργείο είναι καπνισμένο καπάκι και καπνισμένες βαλβίδες από κακή ποιότητα βενζίνης. Έτσι πρέπει να ανοίξει καπάκι και να τριφτεί. Ρεκτιφιέ καπακιού και βαλβίδων, αν δεν κάνω λάθος. Επίσης μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστεί και αλλαγή οδηγού βαλβίδων. Αυτά λένε από το συνεργείο. Πρέπει δηλ. να κάνω τη μηχανή φύλλο και φτερό, λόγω... κακής ποιότητας βενζίνης. Για γέλια...

Εγώ αναρωτιέμαι όμως πώς αυτό το πρόβλημα το έχει το αυτοκίνητο από την αρχή σχεδόν? Και έφταιγε η κακή ποιότητα βενζίνης από την αρχή? Όταν έβαζα 100αρα μόνο? Και πώς δεν χάλασαν και τα άλλα αυτοκίνητά της οικογένειας από την κακή αυτή βενζίνη. Και πώς μαθαίνω από το φόρουμ εδώ ότι και άλλοι το έπαθαν(nikoskallithea). Και όταν δοκίμασα και άλλο βενζινάδικο δεν έφτιαξε το πρόβλημα. Και όταν έβαλα 3-4 φορές βελτιωτικό βενζίνης/καθαριστικό μπέκ από την αντιπροσωπεία, με 100άρα βενζίνη, πάλι δεν διορθώθηκε το πρόβλημα.

Το χειρότερο από όλα είναι το εξής: Ας είναι ότι βλάβη θέλετε.

Εγώ τους το ανέφερα όταν το αυτοκίνητο ήταν εντός εγγύησης και μου είπαν δεν έχει τίποτα.Έχω και έγγραφο αναφοράς προβλήματος. Αργότερα και όταν έχει πια λήξει η εγγύηση βρίσκουν τι είναι. Και πρέπει να την πληρώσω εγώ τη νύφη?

Εχεις απλυτο δικιο, τι να σου πω? να τους τριξεις τα διντια μηπως και στο φτιαξουν με μια γενεα εκπτωση ή και δωραιαν, ειναι κριφη οδηγια της VW.

To ξερουν οτι ολα τα ΤSi εχουν πρόβλημα οποτε σου λεει απο οποιον τα αρπαξουμε, χαχααααα

Η αντιμετώπιση ειναι ιδια με το πρόβλημα του συγχρόνιζε της δευτερας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, τι να το κάνω να έχω δίκιο και να μη μου αναγνωρίζεται από αυτούς που πρέπει να αναγνωριστεί.

Το θέμα το κυνήγησα όσον αφορά την εγχώρια αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι με γενναία έκπτωση φτάνει το κόστος τα 1300€...

Εγώ όμως εννοείται ότι δεν πρόκειται να τα δώσω αυτά τα λεφτά. Σειρά έχει τώρα η VW στη Γερμανία στην οποία σκοπεύω να απευθυνθώ για διαμαρτυρία.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, τι να το κάνω να έχω δίκιο και να μη μου αναγνωρίζεται από αυτούς που πρέπει να αναγνωριστεί.

Το θέμα το κυνήγησα όσον αφορά την εγχώρια αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι με γενναία έκπτωση φτάνει το κόστος τα 1300€...

Εγώ όμως εννοείται ότι δεν πρόκειται να τα δώσω αυτά τα λεφτά. Σειρά έχει τώρα η VW στη Γερμανία στην οποία σκοπεύω να απευθυνθώ για διαμαρτυρία.

Αν εισαι Αθηνα κανε μια επισκεψη στον Φιλοσιδη.

Link to comment
Share on other sites

Το χειρότερο από όλα είναι το εξής: Ας είναι ότι βλάβη θέλετε.

Εγώ τους το ανέφερα όταν το αυτοκίνητο ήταν εντός εγγύησης και μου είπαν δεν έχει τίποτα.Έχω και έγγραφο αναφοράς προβλήματος. Αργότερα και όταν έχει πια λήξει η εγγύηση βρίσκουν τι είναι. Και πρέπει να την πληρώσω εγώ τη νύφη?

το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι ? ότι κάθεσαι και χολοσκάς και χαλάς και την υγειά σου και την ψυχολογία σου για κάποιους οι οποίοι δεν έκαναν την δουλειά τους όπως έπρεπε. Βάλε ένα δικηγόρο και να δεις για πότε θα σε πάρουν τηλέφωνο μέσα στις συγνώμες και στα μας συγχωρείτε .. εάν θέλεις διάβασε το σχόλιο που σου έγραψα στην αρχή του θέματος

Αν εισαι Αθηνα κανε μια επισκεψη στον Φιλοσιδη.

+1 δοκίμασε να πας σε κάποιον άλλο αντιπρόσωπο που έχουν προηγούμενη επαφη με το θεμα και να τους πεις ακριβώς τι έγινε και ίσως σε βοηθήσουν περισσότερο από τους .... !

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω και μια επίσκεψη στο Φιλοσίδη, αν έχετε κάποιο γνωστό εκεί πείτε μου να πάω απευθείας σε αυτόν να του τα πώ.

Ξαναλέω όμως, ότι η συνεννόηση που έχω μέχρι σήμερα είναι με άλλο εξουσιοδοτημένο μαζί με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών kosmocar. Άρα και να πάω στο φιλοσίδη δεν ξέρω αν θα αλλάξει η στάση της kosmocar που έχει ήδη επιληφθεί του θέματος. Εκτός, φαντάζομαι, αν γίνει άλλη διάγνωση από το φιλοσίδη. Τες πα, θα το δοκιμάσω.

Φίλε speedy είδα το σχόλιό σου και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ότι μπορεί να γίνει θα το κάνω αλλά στην ώρα του. Αυτή τη στιγμή σκοπεύω να απευθυνθώ στη Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι Αθηνα κανε μια επισκεψη στον Φιλοσιδη.

Νικο, να σε ρωτήσω. Μετά από άνοιγμα καπάκι και κυκλινδροκεφαλής είδες κανένα πρόβλημα? πχ ρελαντί ή πτώση απόδοσης ή κάτι άλλο? Γιατι για να ανοίξει καπάκι γίνεται από ότι μου είπαν τρελή δουλειά, ξηλώνεται όλη η μηχανή και εκτός αυτού γίνεται και ρεκτιφιέ, το οποίο δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει και ποιός μαστρομήτσος θα το κάνει.

Επίσης είδα σε άλλη δημοσίευση ότι το ίδιο πρόβλημα είχε και ο φίλος

golf gt 185ps. Είναι εύκολο να μου πείς φίλε και εσύ τι παίχτηκε. Ήσουνα εντός εγγύησης, εκτός? πόσο σε χρεώσανε. Μετα είχε πρόβλημα το αυτοκίνητο ή όλα έστρωσαν? Ευχαριστώ

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Νικο, να σε ρωτήσω. Μετά από άνοιγμα καπάκι και κυκλινδροκεφαλής είδες κανένα πρόβλημα? πχ ρελαντί ή πτώση απόδοσης ή κάτι άλλο? Γιατι για να ανοίξει καπάκι γίνεται από ότι μου είπαν τρελή δουλειά, ξηλώνεται όλη η μηχανή και εκτός αυτού γίνεται και ρεκτιφιέ, το οποίο δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει και ποιός μαστρομήτσος θα το κάνει.

Επίσης είδα σε άλλη δημοσίευση ότι το ίδιο πρόβλημα είχε και ο φίλος

golf gt 185ps. Είναι εύκολο να μου πείς φίλε και εσύ τι παίχτηκε. Ήσουνα εντός εγγύησης, εκτός? πόσο σε χρεώσανε. Μετα είχε πρόβλημα το αυτοκίνητο ή όλα έστρωσαν? Ευχαριστώ

Οταν ανοιξει το καπακι το ρεκτιφιε παιζει αναλογα την κατασταση του (αυτο το ξερω εμπειρικά) αρα καλα σου ειπαν.

Στο δικο μου απο οτι μου ειπαν εγινε μονο καθαρισμος και τριψιμο βαλβιδων.

Τρεμουλο ειχε αρχικα οταν ειχε καψει πολλαπλασιαστή.

Link to comment
Share on other sites

το καπακι εχει μονο τις βαλβιδες επανω.φλατζα,τριψιμο βαλβιδων,εδρες βαλβιδων,οδηγοι,τσιμουχακια και τελος.πιστονια ρεκτιφιε ελατηρια στροφαλος κατεβασμα κινητηρα λυσιμο καρτερ και.ολα τα υπολοιπα.

Link to comment
Share on other sites

το καπακι εχει μονο τις βαλβιδες επανω.φλατζα,τριψιμο βαλβιδων,εδρες βαλβιδων,οδηγοι,τσιμουχακια και τελος.πιστονια ρεκτιφιε ελατηρια στροφαλος κατεβασμα κινητηρα λυσιμο καρτερ και.ολα τα υπολοιπα.

....και το καπακι παει στο ρεκτιφιε φιλε μου και πλανιαρετε, αν ειναι στραβο, για αυτο ειπα παιζετε απο την κατάσταση του.

Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα σε GOLF 5 TSI και μου ειπαν για καπνισμενες βαλβιδες!! Θεωρω οτι στα 60000 και κατω ειναι αρκετα τα αυτοκινητα που εχουν το ιδιο προβλημα και να σου ανοιχουν καπακι μηχανης δεν ειναι και οτι καλυτερο!!!Ελεος δηλαδη!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.