Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Και εμένα για τρέμουλο και αναβόσβημα check engine την ίδια δικαιολογία βρήκαν: καπνισμένες βαλβίδες. Από δήθεν κακής ποιότητας καύσιμα και πρέπει εγώ να λύσω μηχανή και να τρίψω καπάκι και βαλβίδες. "χρήζει επισκευής κυλινδροκεφαλής". Δηλ. τα άλλα μας αυτοκίνητα γιατί δεν έπαθαν βλάβη από τα καύσιμα αυτά? Αναρωτιέμαι...

Δεν ντρέπονται λίγο. Τρίτο golf που αγοράζω είναι και με δουλευουν. Και το πρώτο να ήταν βέβαια το ίδιο άδικο θα ήταν.

Έστειλα τρομερά εμπεριστατωμένο με εγγραφα κλπ mail στη Γερμανία και μου απάντησαν διπλωματικά, ότι ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ και ότι δεν ειναι αρμόδιοι και ότι επικοινωνησαν με την KOSMOCAR για να μου κάνουν μια καλύτερη εξυπηρετηση. Τρίχες. Αλλά δεν έχασε μόνο η αρμόδια kosmocar πελάτη. ΑΥΤΟΙ ΕΧΑΣΑΝ. και εμένα και εσας που κάθε μέρα ποστάρετε στο τόπικ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ για το τρέμουλο, τη σκάστρα, το συγχρονιζέ δευτέρας, τις βαλβίδες, κλπ κλπ Α και μην ξεχάσω τα παράθυρα που "έπεφταν" στο golfaki μου MK4(για όσους ξέρουν).

Σκοπεύω να πάρω έγγραφη απάντηση για το τι έχει το αυτοκίνητό μου και για ποιό λόγο. Μπορεί και να κινηθώ δικαστικά.

Φίλε jim75 σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα είπαν εσένα αυτά?Και από πότε σου το εμφάνισε. εμένα μου εμφάνισε τα προβλήματα από όταν ήταν εντός εγγύησης και τους τα έλεγα κι όλας. Αλλά τα βρήκαν όταν βγήκα εκτός εγγύησης. Θα δοκιμάσω και καινούργιους πολλαπλασιαστές να δώ αν βελτιωθεί το θέμα και βλέπω

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα για τρέμουλο και αναβόσβημα check engine την ίδια δικαιολογία βρήκαν: καπνισμένες βαλβίδες. Από δήθεν κακής ποιότητας καύσιμα και πρέπει εγώ να λύσω μηχανή και να τρίψω καπάκι και βαλβίδες. "χρήζει επισκευής κυλινδροκεφαλής". Δηλ. τα άλλα μας αυτοκίνητα γιατί δεν έπαθαν βλάβη από τα καύσιμα αυτά? Αναρωτιέμαι...

Δεν ντρέπονται λίγο. Τρίτο golf που αγοράζω είναι και με δουλευουν. Και το πρώτο να ήταν βέβαια το ίδιο άδικο θα ήταν.

Έστειλα τρομερά εμπεριστατωμένο με εγγραφα κλπ mail στη Γερμανία και μου απάντησαν διπλωματικά, ότι ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ και ότι δεν ειναι αρμόδιοι και ότι επικοινωνησαν με την KOSMOCAR για να μου κάνουν μια καλύτερη εξυπηρετηση. Τρίχες. Αλλά δεν έχασε μόνο η αρμόδια kosmocar πελάτη. ΑΥΤΟΙ ΕΧΑΣΑΝ. και εμένα και εσας που κάθε μέρα ποστάρετε στο τόπικ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ για το τρέμουλο, τη σκάστρα, το συγχρονιζέ δευτέρας, τις βαλβίδες, κλπ κλπ Α και μην ξεχάσω τα παράθυρα που "έπεφταν" στο golfaki μου MK4(για όσους ξέρουν).

Σκοπεύω να πάρω έγγραφη απάντηση για το τι έχει το αυτοκίνητό μου και για ποιό λόγο. Μπορεί και να κινηθώ δικαστικά.

Φίλε jim75 σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα είπαν εσένα αυτά?Και από πότε σου το εμφάνισε. εμένα μου εμφάνισε τα προβλήματα από όταν ήταν εντός εγγύησης και τους τα έλεγα κι όλας. Αλλά τα βρήκαν όταν βγήκα εκτός εγγύησης. Θα δοκιμάσω και καινούργιους πολλαπλασιαστές να δώ αν βελτιωθεί το θέμα και βλέπω

Eμενα μου το εμφανισε στα 41000 χλμ και τωρα εχω 50000.Σημερα μου ειπαν θα τσεκαρουν και την αντλια υψηλης γιατι ειδαν τρελα νουμερα στις πιεσεις 1,7 bar...

Στην WV αρτας το πηγα

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα για τρέμουλο και αναβόσβημα check engine την ίδια δικαιολογία βρήκαν: καπνισμένες βαλβίδες. Από δήθεν κακής ποιότητας καύσιμα και πρέπει εγώ να λύσω μηχανή και να τρίψω καπάκι και βαλβίδες. "χρήζει επισκευής κυλινδροκεφαλής". Δηλ. τα άλλα μας αυτοκίνητα γιατί δεν έπαθαν βλάβη από τα καύσιμα αυτά? Αναρωτιέμαι...

Δεν ντρέπονται λίγο. Τρίτο golf που αγοράζω είναι και με δουλευουν. Και το πρώτο να ήταν βέβαια το ίδιο άδικο θα ήταν.

Έστειλα τρομερά εμπεριστατωμένο με εγγραφα κλπ mail στη Γερμανία και μου απάντησαν διπλωματικά, ότι ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ και ότι δεν ειναι αρμόδιοι και ότι επικοινωνησαν με την KOSMOCAR για να μου κάνουν μια καλύτερη εξυπηρετηση. Τρίχες. Αλλά δεν έχασε μόνο η αρμόδια kosmocar πελάτη. ΑΥΤΟΙ ΕΧΑΣΑΝ. και εμένα και εσας που κάθε μέρα ποστάρετε στο τόπικ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ για το τρέμουλο, τη σκάστρα, το συγχρονιζέ δευτέρας, τις βαλβίδες, κλπ κλπ Α και μην ξεχάσω τα παράθυρα που "έπεφταν" στο golfaki μου MK4(για όσους ξέρουν).

Σκοπεύω να πάρω έγγραφη απάντηση για το τι έχει το αυτοκίνητό μου και για ποιό λόγο. Μπορεί και να κινηθώ δικαστικά.

Φίλε jim75 σε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα είπαν εσένα αυτά?Και από πότε σου το εμφάνισε. εμένα μου εμφάνισε τα προβλήματα από όταν ήταν εντός εγγύησης και τους τα έλεγα κι όλας. Αλλά τα βρήκαν όταν βγήκα εκτός εγγύησης. Θα δοκιμάσω και καινούργιους πολλαπλασιαστές να δώ αν βελτιωθεί το θέμα και βλέπω

Εχω την εντύπωση ότι συμβαίνει σε όλους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, ακριβώς γιατί ψεκάζεται η βενζίνη κατευθείαν στον κύλινδρο, οπότε από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής περνάει μόνο αέρας. Δεν τίθεται θέμα βενζίνης. Η μικρή κατανάλωση του άμεσου ψεκασμού έχει και κάποια μειονεκτήματα. Για κάποιες λύσεις δείτε εδώ:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&st=1240

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση ότι συμβαίνει σε όλους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, ακριβώς γιατί ψεκάζεται η βενζίνη κατευθείαν στον κύλινδρο, οπότε από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής περνάει μόνο αέρας. Δεν τίθεται θέμα βενζίνης. Η μικρή κατανάλωση του άμεσου ψεκασμού έχει και κάποια μειονεκτήματα. Για κάποιες λύσεις δείτε εδώ:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&st=1240

Αν κατάλαβα καλά οι λύσεις αυτές που λές είναι το water injection και το Methanol Injection? Από ότι διάβασα δεν κατάλαβα και τόσο καλά. Αυτά χρησιμοποιούνται για καθαρισμό βαλβίδων? Πως εφαρμόζονται? Κόστος?

Και το άλλο που λές, ότι δεν τίθεται θέμα βενζίνης. Εμένα μου είπαν από το εξουσιοδοτημένο σέρβις εδώ, ότι το καπάκι βαλβίδων και οι βαλβίδες έχουν καπνίσει βασικά από κακής ποιότητας κάυσιμα.

Και κάτι άλλο. Αυτά τα χημικά πρόσθετα βενζίνης για καθαρισμό μπέκ κλπ Κάνουν τίποτα, πχ καθαρίζουν και βαλβίδες? Υπάρχει τρόπος με χημικό πρόσθετο πχ στη βενζίνη να καθαριστούν οι βαλβίδες. Γιατί θέλω να αποφύγω το άνοιγμα καπακιού και το τρίψιμο, ρεκτιφιέ κλπ, τα οποία προτείνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Μην το ψαχνετε αδικα, αν δεν ανοιχτεί καπακι οι βαλβιδες δεν καθαριζουν, και το παραπανω δεν ισχυει, οτι επειδη δεν περνα καύσιμο δεν εχουν πρόβλημα οι βαλβιδες απο τα κακης ποιοτητας καυσιμα.

Τα υπολοιματα στον θαλαμο και οι "βρωμα" στις βαλβίδες ειναι συνήθως στις βαλβίδες εξαγωγής και οχι εισαγωγής.

Η δεν μάκα που πιανουν απο το καύσιμα δεν μπορει με καμια δύναμη να φυγει χωρις επεμβαση, αν εχετε ανοιξει καπακι και εχετε δει βαλβιδες τοτε δεν θα λεγατε για χημεικά και τετοια, πεταμένα χρηματα.

Τωρα γιατι αυτο συμβαινει στα TSI, μπορω να δωσω μια προσωπική εκτίμηση, προφανως ο συνδιασμος κακου καυσιμου και υψηλων θερμοκρασιών λογω τουρμπο προκαλούν το παραπανω προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μην το ψαχνετε αδικα, αν δεν ανοιχτεί καπακι οι βαλβιδες δεν καθαριζουν, και το παραπανω δεν ισχυει, οτι επειδη δεν περνα καύσιμο δεν εχουν πρόβλημα οι βαλβιδες απο τα κακης ποιοτητας καυσιμα.

Τα υπολοιματα στον θαλαμο και οι "βρωμα" στις βαλβίδες ειναι συνήθως στις βαλβίδες εξαγωγής και οχι εισαγωγής.

Η δεν μάκα που πιανουν απο το καύσιμα δεν μπορει με καμια δύναμη να φυγει χωρις επεμβαση, αν εχετε ανοιξει καπακι και εχετε δει βαλβιδες τοτε δεν θα λεγατε για χημεικά και τετοια, πεταμένα χρηματα.

Τωρα γιατι αυτο συμβαινει στα TSI, μπορω να δωσω μια προσωπική εκτίμηση, προφανως ο συνδιασμος κακου καυσιμου και υψηλων θερμοκρασιών λογω τουρμπο προκαλούν το παραπανω προβλημα.

H δικη μου γνωμη για ατ TSI ειναι μια!! ΑΝ ΔΕΝ δουλευουν σωστα με τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ NA MHN TA πουλανε στΟ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!και στην τελικη ειναι υποχρεωμενοι αφου τα πουλανε να τα φτιαχνουν τσαμπα.Δεν μπορω να δεχτω οτι απο τα 40000 χλμ μου βγαζει το προβλημα με τις βαλβιδες και δεν δεχομαι να μου ανοιχουν μηχανη σε αυτα τα χλμ και να πληρωσω και 900Ε.Πιος μου υπογραφει οτι θα δουλευει οπως παλια.... :thumbsup: Φανταστητε οτι ειμουν ετοιμος να αλλαξω δισκο/πλατο συνχρονιζε και κρεμαγιερα... :shocked:

Link to comment
Share on other sites

900? Εμένα μου είπαν 1400 με την εκπτωση αντιπροσωπείας για ανοιγμα καπάκι , τρίψιμο βαλβίδων, ρεκτιφιε κλπ Και το πρόβλημα μου είχε εμφανιστεί όταν ήμουν εντός εγγύησης.... και είχα αναφέρει τρέμουλα κλπ αλλά το εντόπισαν τώρα.

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Μην το ψαχνετε αδικα, αν δεν ανοιχτεί καπακι οι βαλβιδες δεν καθαριζουν, και το παραπανω δεν ισχυει, οτι επειδη δεν περνα καύσιμο δεν εχουν πρόβλημα οι βαλβιδες απο τα κακης ποιοτητας καυσιμα.

Τα υπολοιματα στον θαλαμο και οι "βρωμα" στις βαλβίδες ειναι συνήθως στις βαλβίδες εξαγωγής και οχι εισαγωγής.

Η δεν μάκα που πιανουν απο το καύσιμα δεν μπορει με καμια δύναμη να φυγει χωρις επεμβαση, αν εχετε ανοιξει καπακι και εχετε δει βαλβιδες τοτε δεν θα λεγατε για χημεικά και τετοια, πεταμένα χρηματα.

Τωρα γιατι αυτο συμβαινει στα TSI, μπορω να δωσω μια προσωπική εκτίμηση, προφανως ο συνδιασμος κακου καυσιμου και υψηλων θερμοκρασιών λογω τουρμπο προκαλούν το παραπανω προβλημα.

Ο τσι ειναι ο πρωτος κινητηρας τουρμπο???? Οοοολοι οι αλλοι κινητηρες τουρμπο γιατι δν αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα??

Τελικα αυτη η καπνα ειναι στις βαλβιδες εισαγωγης η εξαγωγης?

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά οι λύσεις αυτές που λές είναι το water injection και το Methanol Injection? Από ότι διάβασα δεν κατάλαβα και τόσο καλά. Αυτά χρησιμοποιούνται για καθαρισμό βαλβίδων? Πως εφαρμόζονται? Κόστος?

Και το άλλο που λές, ότι δεν τίθεται θέμα βενζίνης. Εμένα μου είπαν από το εξουσιοδοτημένο σέρβις εδώ, ότι το καπάκι βαλβίδων και οι βαλβίδες έχουν καπνίσει βασικά από κακής ποιότητας κάυσιμα.

Και κάτι άλλο. Αυτά τα χημικά πρόσθετα βενζίνης για καθαρισμό μπέκ κλπ Κάνουν τίποτα, πχ καθαρίζουν και βαλβίδες? Υπάρχει τρόπος με χημικό πρόσθετο πχ στη βενζίνη να καθαριστούν οι βαλβίδες. Γιατί θέλω να αποφύγω το άνοιγμα καπακιού και το τρίψιμο, ρεκτιφιέ κλπ, τα οποία προτείνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις.

Η βενζίνη είναι άριστος διαλύτης. Αν περνούσε από τις βαλβίδες εισαγωγής, θα έπαιρνε τις αποθέσεις, αλλά δεν περνάει. Πρέπει να εφαρμοστεί κάτι στην εισαγωγή αέρα, πχ αυτό:

http://www.amsoil.com/storefront/apf.aspx

Δεν έχω βέβαια ιδία άποψη, δεν ξέρω αν κάνει τίποτε, το είχα βρει σε site του εξωτερικού, δεν θυμάμαι που, αλλά η εταιρεία είναι κορυφαία. Εχω 40.000 χλμ, έχω παρατηρήσει τελευταία ελαφρύ τρέμουλο και εγώ, χωρίς λαμπάκι κινητήρα όμως.

Φυσικά και οι βαλβίδες εξαγωγής θα πρέπει να έχουν αποθέσεις, αφού διαχειρίζονται καυσαέρια. Το θέμα είναι ότι αφού αρχίσει να χτίζεται η μάκα, δεν υπάρχει γυρισμός, γίνεται όλο και χειρότερο...

Τα πρόσθετα στη βενζίνη όλο και κάτι κάνουν. Κατά τη γνώμη μου μπορούν να διατηρούν μια καλή κατάσταση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα κάνουν τη δουλειά του τριψίματος εφόσον το πρόβλημα υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα αν υπάρχει είναι με τις βαλβίδες εισαγωγής. Επειδή οι αναθυμιάσεις λαδιού από το στροφαλοθάλαμο επιστρέφουν μέσω της εισαγωγής για να καούν στον κύλιδρο, επικάθονται στις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες δεν καθαρίζονται από τη βενζίνη αφού αυτή ψεκάζεται κατευθείαν στον κύλνδρο. Οι εξαγωγής πιάνουν ότι πιάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κανένα ανοιγματάκι για να "καθαρίζουν" οι επικαθύσεις που και που επιβάλλεται.

Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς το καθαριστικό αυτό που προτείνει ο φίλος jsmirlis? Κάνει τπτ?

http://www.amsoil.com/storefront/apf.aspx

Διάβασα λίγο τις οδηγίες και γράφει: "not to be used with vehicles that have MAF sensors"

MAF sensors κοίταξα λίγο στο νετ και σημαίνει massive air flow sensors. Ξέρει κανείς τι σένσορες είναι αυτοί και αν το TSI έχει τέτοιους? Γιατί αν έχει, δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί το προϊόν αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα αν υπάρχει είναι με τις βαλβίδες εισαγωγής. Επειδή οι αναθυμιάσεις λαδιού από το στροφαλοθάλαμο επιστρέφουν μέσω της εισαγωγής για να καούν στον κύλιδρο, επικάθονται στις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες δεν καθαρίζονται από τη βενζίνη αφού αυτή ψεκάζεται κατευθείαν στον κύλνδρο. Οι εξαγωγής πιάνουν ότι πιάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κανένα ανοιγματάκι για να "καθαρίζουν" οι επικαθύσεις που και που επιβάλλεται.

Δηλαδη βρε @PERIS οπως λεει και ο φιλος @jim75 αφου δεν μπορει ή δεν ξερει η vw να κατασκευασει κινητηρες τουρμπο για την Ελλαδα, τοτε τι τα θελει και μπλεκεται, πειραματα κανει σε βαρος του Ελληνα καταναλωτη?

Παντως εγω δυσκολα θα επελεγα ξανα vw.

Link to comment
Share on other sites

για δείτε αυτό καλύτερα που δουλευει και σε turbo κινητήρες και δεν έχει θέμα με maf :

LIQUI MOLY VALVE CLEAN

Ναι αλλά αυτό είναι πρόσθετο βενζίνης και απ'τις βαλβίδες εισαγωγής, όπου βρίσκεται το πρόβλημα, δεν περνάει βενζίνη. Γι'αυτό το παιδί πρότεινε το άλλο καθαριστικό και γι αυτό είναι σημαντικό για να ξέρουμε αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το καθαριστικό συστήματος εισαγωγής της amsoil αν έχουμε στα TSI μας "MAF sensors". Ξέρει κανείς?

Το πρόβλημα αν υπάρχει είναι με τις βαλβίδες εισαγωγής. Επειδή οι αναθυμιάσεις λαδιού από το στροφαλοθάλαμο επιστρέφουν μέσω της εισαγωγής για να καούν στον κύλιδρο, επικάθονται στις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες δεν καθαρίζονται από τη βενζίνη αφού αυτή ψεκάζεται κατευθείαν στον κύλνδρο. Οι εξαγωγής πιάνουν ότι πιάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κανένα ανοιγματάκι για να "καθαρίζουν" οι επικαθύσεις που και που επιβάλλεται.

Ναι με λίγα λόγια φίλε επιβάλεται να σκάς κανένα χιλιάρικο που και που για ανοιγμα μηχανής?

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα αν υπάρχει είναι με τις βαλβίδες εισαγωγής. Επειδή οι αναθυμιάσεις λαδιού από το στροφαλοθάλαμο επιστρέφουν μέσω της εισαγωγής για να καούν στον κύλιδρο, επικάθονται στις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες δεν καθαρίζονται από τη βενζίνη αφού αυτή ψεκάζεται κατευθείαν στον κύλνδρο. Οι εξαγωγής πιάνουν ότι πιάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κανένα ανοιγματάκι για να "καθαρίζουν" οι επικαθύσεις που και που επιβάλλεται.

+1!!

MAF δεν έχουν τα TSI. Μόνο τα GTi ΜΚ5. Για τα καινούρια δεν γνωρίζω. Νομίζω ότι στα 2.0 TFSI βάζουν ένα μικρό δοχείο (catch can) για να μαζεύουν τις αναθυμιάσεις πριν μπουν στην εισαγωγή.

Σίγουρα δεν είναι θέμα βενζίνης, ούτε VW. Απλώς τα τζιμάνια στις αντιπροσωπείες δεν εξηγούν στους πελάτες το θέμα και οι βενζίνες είναι εύκολη δικαιολογία. Η εγχώρια παραγόμενη βενζίνη είναι κορυφαίας ποιότητας, ιδίως η 100άρα των ΕΛΠΕ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (μας) έχει πάρει τόσα βραβεία. Προσωπικά τον έχω καταυχαριστηθεί. Εχει και κάποια μειονεκτήματα, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν φταίει ο κινητήρας αν ο αντιπρόσωπος είναι κακοστελεχωμένος...

Edited by jsmirlis
Link to comment
Share on other sites

+1!!

MAF δεν έχουν τα TSI. Μόνο τα GTi ΜΚ5. Για τα καινούρια δεν γνωρίζω.

Σίγουρα δεν είναι θέμα βενζίνης, ούτε VW. Απλώς τα τζιμάνια στις αντιπροσωπείες δεν εξηγούν στους πελάτες το θέμα και οι βενζίνες είναι εύκολη δικαιολογία. Η εγχώρια παραγόμενη βενζίνη είναι κορυφαίας ποιότητας, ιδίως η 100άρα των ΕΛΠΕ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (μας) έχει πάρει τόσα βραβεία. Προσωπικά τον έχω καταυχαριστηθεί. Εχει και κάποια μειονεκτήματα, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν φταίει ο κινητήρας αν ο αντιπρόσωπος είναι κακοστελεχωμένος...

Δηλαδη πιανουν μακα οι βαλβιδες και δεν φταιει η vw, ουτε ο κινητήρας, ουτε οι βενζίνες, αλλα ο αντιπρόσωπος.

....εεε τωρα τι να πεις!! μούγκα!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη πιανουν μακα οι βαλβιδες και δεν φταιει η vw, ουτε ο κινητήρας, ουτε οι βενζίνες, αλλα ο αντιπρόσωπος.

....εεε τωρα τι να πεις!! μούγκα!!

DoubleFacePalm.jpg

Νικολή!! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη βρε @PERIS οπως λεει και ο φιλος @jim75 αφου δεν μπορει ή δεν ξερει η vw να κατασκευασει κινητηρες τουρμπο για την Ελλαδα, τοτε τι τα θελει και μπλεκεται, πειραματα κανει σε βαρος του Ελληνα καταναλωτη?

Παντως εγω δυσκολα θα επελεγα ξανα vw.

Νίκο αυτό που απλα είπα είναι ότι οι βενζίνες με καθαριστικά πρόσθετα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα στους δικούς μας κινητήρες λόγω του άμεσου ψεκασμού και προσπάθησα να εξηγήσω το λόγο. Αυτό δεν έχει να κάνει με τις Ελληνικές βενζίνες που από το διυλιστήριο τουλάχιστον πιστεύω ότι φεύγουν με πολύ καλά χαρακτηριστικά. Αυτό που έπαθες στο αυτοκινητό σου πιστεύω ότι ωφείλεται σε κακή στεγανοποίηση του καπακιού και όχι στις βενζίνες ή στην τεχνολογία του κινητήρα. Απλά έτυχε σε σένα και σε κάποιους ακόμα και θα συνέβαινε ακόμα και αν ο κινητήρας ήταν έμμεσου ψεκασμού αν έχανε τη στεγανότητα της η κυλινδροκεφαλή.

Βέβαια είναι απορίας άξιο γιατί αυτά σου συνέβησαν αμέσως μετά την αντικατάσταση του πολλαππλασιαστή.Πως στο εξήγησε αυτό η αντιπροσωπεία;

Link to comment
Share on other sites

Νίκο αυτό που απλα είπα είναι ότι οι βενζίνες με καθαριστικά πρόσθετα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα στους δικούς μας κινητήρες λόγω του άμεσου ψεκασμού και προσπάθησα να εξηγήσω το λόγο. Αυτό δεν έχει να κάνει με τις Ελληνικές βενζίνες που από το διυλιστήριο τουλάχιστον πιστεύω ότι φεύγουν με πολύ καλά χαρακτηριστικά. Αυτό που έπαθες στο αυτοκινητό σου πιστεύω ότι ωφείλεται σε κακή στεγανοποίηση του καπακιού και όχι στις βενζίνες ή στην τεχνολογία του κινητήρα. Απλά έτυχε σε σένα και σε κάποιους ακόμα και θα συνέβαινε ακόμα και αν ο κινητήρας ήταν έμμεσου ψεκασμού αν έχανε τη στεγανότητα της η κυλινδροκεφαλή.

Βέβαια είναι απορίας άξιο γιατί αυτά σου συνέβησαν αμέσως μετά την αντικατάσταση του πολλαππλασιαστή.Πως στο εξήγησε αυτό η αντιπροσωπεία;

Ακριβως την ιδια απορια και εγω...πως γινεται μετα απο την αλλαγη το προβλημα.Ωστωσο το οτι ηταν πνιγμενα στο λαδι τα μπουζι δεν μου αφηνει περιθωρια να σχολιασω την μαμα VW οσο αφορα το θεμα της στεγανοποιησης....sorry αλλα Uhu βαζουνε??

Link to comment
Share on other sites

Νίκο αυτό που απλα είπα είναι ότι οι βενζίνες με καθαριστικά πρόσθετα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα στους δικούς μας κινητήρες λόγω του άμεσου ψεκασμού και προσπάθησα να εξηγήσω το λόγο. Αυτό δεν έχει να κάνει με τις Ελληνικές βενζίνες που από το διυλιστήριο τουλάχιστον πιστεύω ότι φεύγουν με πολύ καλά χαρακτηριστικά. Αυτό που έπαθες στο αυτοκινητό σου πιστεύω ότι ωφείλεται σε κακή στεγανοποίηση του καπακιού και όχι στις βενζίνες ή στην τεχνολογία του κινητήρα. Απλά έτυχε σε σένα και σε κάποιους ακόμα και θα συνέβαινε ακόμα και αν ο κινητήρας ήταν έμμεσου ψεκασμού αν έχανε τη στεγανότητα της η κυλινδροκεφαλή.

Βέβαια είναι απορίας άξιο γιατί αυτά σου συνέβησαν αμέσως μετά την αντικατάσταση του πολλαππλασιαστή.Πως στο εξήγησε αυτό η αντιπροσωπεία;

Φιλε PERI εγω θα το παω το θεμα στο πιο γενικό και στο κατω κατω δεν με ενδιαφέρει αν ειναι καπακι, βενζινες, βαλβιδες, σκαστρες, μεταγωγης, συγχρόνιζε και οτι μαλ@κια θελει η vw, κατ εμε ειναι η πρωτη και τελευταία φορα που εκταμίευσα χρηματα για αυτην, να φανταστείς οτι ειχα παράπονα με τα ηλεκτρικά της Αλφα μου και ήρθα εδω για να γλιτώσω και έπεσα στα χειρότερα.

Ακου άνοιγμα κινητήρα στα 40000χιλ με πρόβλημα χαχααα καλο, ισως ειναι και παγκόσμιο ρεκόρ και πρεπει να γραφτεί στο βιβλιο γκίνες τιμης ένεκεν σαν ο καλύτερος κινητήρας ever.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι δηλ πρόβλημα βενζίνης και βαλβίδων. Είναι θέμα στεγανοποίησης στο καπάκι. Και δεν έχει βρεθεί ένας γνώστης να πάει να τους τα πεί όπως πρέπει? Και το ανοιγμα γιατί το κάνουμε? για να καθαριστούν οι βαλβίδες τελικά ή για να στεγανοποιηθεί το καπάκι?

Και όταν μου λένε ότι φταίει η κακής ποιότητας βενζίνη, τι να τους πω για τους το κόψω και να τους δείξω ότι φταίει κάτι άλλο. Πολύ μπλέξιμο ρε παιδιά.

Δε συναντιόμαστε να πάμε μια βόλτα από την KOSMOCAR να παραπονεθούμε, βάζω εγώ το δικηγόρο, ας έρθει και ένας που ξέρει μηχανικά και άλλα παιδιά που πρέπει να ανοίξουν καπάκι ή άνοιξαν με έγγραφα κλπ να δούμε τι μπορεί να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει αναφερθει σε παρομοιο forum στο εξωτερικο παρομοια περιπτωση σε TSI 1.4---122-140-160-170 ?? ΟΧΙ σε GTI αλλα σε TSI ??Επεισης τα αδερφακια μας leon,octavia υποφερουν απο το ιδιο θεμα?

Link to comment
Share on other sites

για το θέμα των επικαθησεων στις βαλβίδες δεν είναι θέμα vw tsi tfsi είναι θέμα άμεσου ψεκασμού. διάβαζα πριν μερικές μέρες έαν αρθρο για τον άμεσο ψεκασμό με αφορμή το BMW X5 που φοράει κινητήρες άμεσου ψεκασμου και τα ίδια προβλήματα λόγω οτι δεν ψεκάζει βενζίνη στον θάλαμο για αυτό ύπαρχουν επικαθύσεις στις βαλβίδες. τώρα εάν η αντιπροσωπεία για να τισ καθαρίση ανοίγει καπάκι και άλλα τέτοια αυτό δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστό υπάρχουν άτομα στο forum που έχουν συνεργεία και θα μπορούσαν να μας διαφοτήσουν.

τώρα για το λάδι στο μπουζί το είχα πάθει και εγώ σε ενα πολο που είχα και ήταν απο το ψευτοκάπακο και δεν ήθελε ρεκτιφιέ για να φτιαχτεί ούτε 1000€. οκ υπάρχουν αστοχίες αλλα δεν είναι χάλια ο κινητηρας μην τρελαθούμε κιολας.

σε ένα opel 1400 που έχω διαλήθηκε ο κινητήρας στα 40.000km και εδώ 7 μήνες τρέχω στα συνεργεία γιατί και η αντιπροσωπεία της opel είναι αθλια τη πρεπει να πω οτι τα opel είναι για πέταμα?

λίγο ψυχραιμία παιδιά

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.