Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

για το θέμα των επικαθησεων στις βαλβίδες δεν είναι θέμα vw tsi tfsi είναι θέμα άμεσου ψεκασμού. διάβαζα πριν μερικές μέρες έαν αρθρο για τον άμεσο ψεκασμό με αφορμή το BMW X5 που φοράει κινητήρες άμεσου ψεκασμου και τα ίδια προβλήματα λόγω οτι δεν ψεκάζει βενζίνη στον θάλαμο για αυτό ύπαρχουν επικαθύσεις στις βαλβίδες. τώρα εάν η αντιπροσωπεία για να τισ καθαρίση ανοίγει καπάκι και άλλα τέτοια αυτό δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστό υπάρχουν άτομα στο forum που έχουν συνεργεία και θα μπορούσαν να μας διαφοτήσουν.

τώρα για το λάδι στο μπουζί το είχα πάθει και εγώ σε ενα πολο που είχα και ήταν απο το ψευτοκάπακο και δεν ήθελε ρεκτιφιέ για να φτιαχτεί ούτε 1000€. οκ υπάρχουν αστοχίες αλλα δεν είναι χάλια ο κινητηρας μην τρελαθούμε κιολας.

σε ένα opel 1400 που έχω διαλήθηκε ο κινητήρας στα 40.000km και εδώ 7 μήνες τρέχω στα συνεργεία γιατί και η αντιπροσωπεία της opel είναι αθλια τη πρεπει να πω οτι τα opel είναι για πέταμα?

λίγο ψυχραιμία παιδιά

OK, αν δεν χρειάζεται να ανοίξει καπάκι για να καθαριστούν οι βαλβίδες, ας μας πεί κάποιος που ξέρει ρε παιδιά. Σημειωτέον ότι εμένα η αντιπροσωπεία δεν μου έχει πεί τίποτα για ψευτοκάπακο και στεγανοποίηση. Μόνο καπνισμένες βαλβίδες μου είπαν και άντε το πολύ οδηγοί βαλβίδων μου είπαν. Αλλά το ρεκτιφιέ, ρεκτιφιέ. "Χρήζει επισκευή κυλινδροκεφαλής", η επισημη απάντηση. Και λάδι δεν βρέθηκε στα μπουζί. Ας πεί κάποιος έμπειρος ρε παιδιά τη γνώμη του.

Κατά τα άλλα κανείς δεν είπε ότι είναι για πέταμα κλπ. Απλά η εξυπηρέτηση, ή η αναγνώριση του αν κάτι οφείλεται σε κατασκευαστικούς λόγους και δεν φταίει ο πελάτης, άρα το καλύπτω σαν αντιπροσωπεία, παίζει τεράστιο ρόλο.

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

OK, αν δεν χρειάζεται να ανοίξει καπάκι για να καθαριστούν οι βαλβίδες, ας μας πεί κάποιος που ξέρει ρε παιδιά. Σημειωτέον ότι εμένα η αντιπροσωπεία δεν μου έχει πεί τίποτα για ψευτοκάπακο και στεγανοποίηση. Μόνο καπνισμένες βαλβίδες μου είπαν και άντε το πολύ οδηγοί βαλβίδων μου είπαν. Αλλά το ρεκτιφιέ, ρεκτιφιέ. "Χρήζει επισκευή κυλινδροκεφαλής", η επισημη απάντηση. Και λάδι δεν βρέθηκε στα μπουζί. Ας πεί κάποιος έμπειρος ρε παιδιά τη γνώμη του.

Κατά τα άλλα κανείς δεν είπε ότι είναι για πέταμα κλπ. Απλά η εξυπηρέτηση, ή η αναγνώριση του αν κάτι οφείλεται σε κατασκευαστικούς λόγους και δεν φταίει ο πελάτης, άρα το καλύπτω σαν αντιπροσωπεία, παίζει τεράστιο ρόλο.

όταν έχουν λάδι τα μπουζι τότε είναι στεγανοποίηση του "ψευτοκάπακου" και πάλι όχι απόλυτα το λέω γιατί μου έχει συμβεί.

πάντως για την περίπτωση σου που αν θυμάμαι καλά είχες αναφέρη τα προβλήματα ενώ είσουν μέσα στην εγγύηση και αυτοί σε αγνόησαν και έχεις κάποιο έγγραφο από την αντιπροσωπεία για την αναφορά της βλάβης τότε βαλε δικηγόρο να είσαι σίγουρος οτι δεν θα πληρώσεις τίποτα μετά.

τώρα δεν νομίζω οτι για καπνισμένες βαλβίδες χρειάζεται να γίνει και ρεκτιφιε χωρίς να είμαι μηχανικός πιστεύω με το "καπνισμένες βαλβίδες" πάνε να καλύψουν κάποια άλλη βλαβή μεγαλύτερη δεν νομίζω μια καπνισμένη βαλβίδα να δημιουργεί πρόβλημα τόσο μεγάλο πρόβλημα στον κύλινδρο και πάλι απλά έτσι πιστεύω δεν το γνωρίζω

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Το Golfακι ειναι ηδη 1 εβδομαδα στην αντιπροσωπεια .Σημερα μου ειπαν τα εξης.1ον οταν ειναι κρυο τους βγαζει ατελειες καυσεις στο 1ο κυλινδρο,οταν ζεστεναται η μηχανη δεν βγαζει τιποτε και οταν το πιεσουν πανω απο 4500 στροφες βγαζει στον 3ο και 4ο κυλινδρο ατελειες καυσεις...Αυριο περιμενω να αλλαξουν αντλια υψηλης μηπως ειναι αυτο το προβλημα(μακαρι)αλλα δεν νομιζω να ειναι.Φυσικα τους ειπα οτι θελω επισιμη τεχνικη εκθεση απο τον αρχιμηχανικο τους οπως επισης το report απο την ΚOSMOCAR. Μου ειπαν οτι περιμενουν απαντηση για την βλαβη(στο τι πρεπει να κανουν απο δω και περα γιατι δεν τους εχει ξανατυχει) απο την KOSMOCAR :logik:

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορω να καταλαβω οταν χανει το ψευτοκαπακο λαδι πως περναει πανω απο το μπουζι και φθανει το λαδι στον κυλιδρο??.αφου το μπουζι ειναι σφηγμενο.μπορει ενας που γνωριζει να απαντησει??

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορω να καταλαβω οταν χανει το ψευτοκαπακο λαδι πως περναει πανω απο το μπουζι και φθανει το λαδι στον κυλιδρο??.αφου το μπουζι ειναι σφηγμενο.μπορει ενας που γνωριζει να απαντησει??

Aυτο που βλεπεις παρακάτω ειναι μια κύλινδρο-κεφαλή οι μικρές τρυπούλες γύρω γύρο απο τους κυλίνδρους ειναι δίαυλοι οπο τους οποίους περνα είτε νερό(για ψηξη) είτε λαδι (για λίπανση.

Παλαιότερα ανάμεσα στην κύλινδρο-κεφαλή και στο σώμα του κινητήρα έμπαινε μια φράντζα (ή αλλιώς φραντζα κεφαλής) σήμερα αυτη η φλάντζα εχει καταργηθεί και στην θεση της βάζουν μια κόλλα.

Αποτέλεσμα η κακη στεγανοποίηση και η διαρροή λαδιού στον κύλινδρο, μπορεί και νερού.

kapakip.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aυτο που βλεπεις παρακάτω ειναι μια κύλινδρο-κεφαλή οι μικρές τρυπούλες γύρω γύρο απο τους κυλίνδρους ειναι δίαυλοι οπο τους οποίους περνα είτε νερό(για ψηξη) είτε λαδι (για λίπανση.

Παλαιότερα ανάμεσα στην κύλινδρο-κεφαλή και στο σώμα του κινητήρα έμπαινε μια φράντζα (ή αλλιώς φραντζα κεφαλής) σήμερα αυτη η φλάντζστον κύλινδρο, μπορεί και νερού.α εχει καταργηθεί και στην θεση της βάζουν μια κόλλα.

Αποτέλεσμα η κακη στεγανοποίηση και η διαρροή λαδιού

kapakip.jpg

μαλλον φιλε δεν καταλαβες τη ηθελα να πω.εγω λεω για το ψευτοκαπακο(το καπακι που ειναι επανω στην κεφαλη που κλεινει τους εκεντροφωρους με της βαλβιδες)απο εκει λενε οτι δεν εχει φλατζα και χανει λαδια.το θεμα ειναι πως φθανει το λαδι στον κυλιδρο εαν χανει το καπακι αυτο??παντος για την φλατζα που λες εσυ:

Παλαιότερα ανάμεσα στην κύλινδρο-κεφαλή και στο σώμα του κινητήρα έμπαινε μια φράντζα (ή αλλιώς φραντζα κεφαλής) σήμερα αυτη η φλάντζστον κύλινδρο, μπορεί και νερού.α εχει καταργηθεί και στην θεση της βάζουν μια κόλλα.

Αποτέλεσμα η κακη στεγανοποίηση και η διαρροή λαδιού)νομιζω οτι κανεις λαθος,εκει εχει φλατζα.

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

ότι και να λέμε εμείς λάθος θα κάνουμε.

πρέπει καποιος μηχανικός να μας ενημερώσει σωστά και σίγουρα

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Νίκος είναι. Τώρα κάποιοι ίσως παρανόησαν και μιλάνε για διαροή από το ψευτοκάπακο που δεν είναι το σωστό. Προφανώς από εκεί ακόμα και αν δεν είναι στεγανό τα λάδια χύνονται στο χώρο του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι α..αυτο ισχυει και στο τφσι?εγω που εχω πχ 79000 κλμ θα πρεπει να ανοιξω την μπεκιερα να καθαρισω τα μπεκ και να τριψω βαλβιδεσ στα ποσα κλμ και υπαρχει τροπος ν αδουμε αν θελουν καθαρισμα απο καπου??απτα μπουζι παει αυτο η με τα κλμ???

Link to comment
Share on other sites

Το Golfακι ειναι ηδη 1 εβδομαδα στην αντιπροσωπεια .Σημερα μου ειπαν τα εξης.1ον οταν ειναι κρυο τους βγαζει ατελειες καυσεις στο 1ο κυλινδρο,οταν ζεστεναται η μηχανη δεν βγαζει τιποτε και οταν το πιεσουν πανω απο 4500 στροφες βγαζει στον 3ο και 4ο κυλινδρο ατελειες καυσεις...Αυριο περιμενω να αλλαξουν αντλια υψηλης μηπως ειναι αυτο το προβλημα(μακαρι)αλλα δεν νομιζω να ειναι.Φυσικα τους ειπα οτι θελω επισιμη τεχνικη εκθεση απο τον αρχιμηχανικο τους οπως επισης το report απο την ΚOSMOCAR. Μου ειπαν οτι περιμενουν απαντηση για την βλαβη(στο τι πρεπει να κανουν απο δω και περα γιατι δεν τους εχει ξανατυχει) απο την KOSMOCAR :thumbsup:

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με το GOLF V GT οταν ειναι κρυο μου βγαζει missfire cyl.no.1 οχι παντα αλλα δεν μου βγαζει μετα τιποτε αλλο . Μετα τις 4500rpm σου αναβοσβινει και check engine ? Ποσα χλμ. εχεις ? Παντως με τιν διαρροη απο το ψευτοκαπακο στα μπουζι το εχω και εγω και μου ζητησαν περιπου 250 euro .

Edited by klyrouxas
Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με το GOLF V GT οταν ειναι κρυο μου βγαζει missfire cyl.no.1 οχι παντα αλλα δεν μου βγαζει μετα τιποτε αλλο . Μετα τις 4500rpm σου αναβοσβινει και check engine ? Ποσα χλμ. εχεις ? Παντως με τιν διαρροη απο το ψευτοκαπακο στα μπουζι το εχω και εγω και μου ζητησαν περιπου 250 euro .

48000 χλμ εχω .Εμενα τα μπουζι ειναι οκ για τριψιμο βαλβιδων μου ειπανε με κοστος με την εκπτωση 900 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

48000 χλμ εχω .Εμενα τα μπουζι ειναι οκ για τριψιμο βαλβιδων μου ειπανε με κοστος με την εκπτωση 900 ευρω.

Τελικα σου αλλαξανε αντλια υψηλης ? Τι σου ειπανε απο το συνεργιο για το προβλημα ?

Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με το GOLF V GT οταν ειναι κρυο μου βγαζει missfire cyl.no.1 οχι παντα αλλα δεν μου βγαζει μετα τιποτε αλλο . .

να ρωτήσω κάτι που δεν ξέρω ;

είναι φυσιολογικό μέχρι κάποιο βαθμό να έχουμε misfires σε κάποιο κυλινδρο ή δεν πρέπει να γίνονται καθόλου ;

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω κάτι που δεν ξέρω ;

είναι φυσιολογικό μέχρι κάποιο βαθμό να έχουμε misfires σε κάποιο κυλινδρο ή δεν πρέπει να γίνονται καθόλου ;

Φανταζομαι καθολου, ειχα μονο οταν κάηκε ο πολλαπλασιαστής πριν τιποτα και ποτε. Ουτε λαμπακι μου ειχε αναψει εστω και στιγμιαία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω κάτι που δεν ξέρω ;

είναι φυσιολογικό μέχρι κάποιο βαθμό να έχουμε misfires σε κάποιο κυλινδρο ή δεν πρέπει να γίνονται καθόλου ;

Ούτε ένα misfire δεν πρέπει να έχουμε κανονικά.

Υ.Γ. Εγώ την έπαθα ήδη από νοθευμένη βενζίνη (misfires σε τρεις κυλίνδρους)

Link to comment
Share on other sites

Πιαιδιά είμαι κάτοχος ενός golf gt 11/2006 χωρίς να έχω logarei το αυτοκινητο μου με vagcom εδω και χρόνια είχα το εξής.

Υπήρχαν στιγμές στις οποίες με κρύο μου άναβε λαμπάκι για ατελείς κάυσεις , στην πόρεια κατάλαβα πως δεν έβαζα και την καλύτερη βενζινη (100 παντα). Αυτό γινότανε την πρώτη χρονιά , όταν λοιπόν έκανα το update που είχε πλέον βγάλει η vw και μου είχανε πει πως ήτανε για την "καλή βενζίνη" που έχουμε στην Ελλάδα ουδέποτε ξανά είχα το ίδιο πρόβλημα. Μπορεί να έχει καποια σχέση με αυτά που ψάχνετε μπορεί και όχι. Επίσης το αναφέρω διοτι πολλοί δεν έχουν κάνει εκείνο το update διοτι το αυτοκίνητο δεν ήταν το ιδιο νευρικό χαμηλα...

Link to comment
Share on other sites

Eφυγα με το golfακι απο την αντιπροσωπεια με επισιμη απαντηση οτι "χρηζει καθαρισμος βαλβιδων".Λεω θα το δοκημασω το 3ημερο και θα δω τι θα κανω.Το αφηνω να αδειασει απο καυσιμο και φουλαρω με BP ultimate.Aποτελεσμα σε cold start δεν μου εχει αναψει check engine (εχουν σχεδον εξαφανιστει οι αριθμιες) σε κοφτες μονο στην 3η μου αναψε στην αρχη το check engine μια φορα και μετα ολα οκ.Μηπως τελικα ηταν απο βενζινη?(αν και εβαζα παντα 100αρα racing απο ιδιοκτητο πρατηριο...)Μακαρι μπας και γλιτωσω ανοιγμα μηχανης.. Και αν ξερει καπιος ποσα γεμισματα χρειαζονται να ερθει στα ισια του απο κακη βενζινη γιατι παντα γεμιζα με μισογεματο ντεποζιτο αν πεζει καποιο ρολο =@

Σκεφτομαι να βαζω για σιγουρια 95αρα με προσθετα οκτανιων τι λετε??

Πιαιδιά είμαι κάτοχος ενός golf gt 11/2006 χωρίς να έχω logarei το αυτοκινητο μου με vagcom εδω και χρόνια είχα το εξής.

Υπήρχαν στιγμές στις οποίες με κρύο μου άναβε λαμπάκι για ατελείς κάυσεις , στην πόρεια κατάλαβα πως δεν έβαζα και την καλύτερη βενζινη (100 παντα). Αυτό γινότανε την πρώτη χρονιά , όταν λοιπόν έκανα το update που είχε πλέον βγάλει η vw και μου είχανε πει πως ήτανε για την "καλή βενζίνη" που έχουμε στην Ελλάδα ουδέποτε ξανά είχα το ίδιο πρόβλημα. Μπορεί να έχει καποια σχέση με αυτά που ψάχνετε μπορεί και όχι. Επίσης το αναφέρω διοτι πολλοί δεν έχουν κάνει εκείνο το update διοτι το αυτοκίνητο δεν ήταν το ιδιο νευρικό χαμηλα...

Εγω ειχα κανει το update (24m3 version) και μου το εκανε μετα απο καιρο .Επισης πριν μερες μου περασαν 1 αλλο Update(προσοχη δεν γινεται downgrade ετσι μου ειπαν), που απ οτι μου ειπαν μειωνει τον χρονο απο cobressor σε turbo και βγηκε πριν λιγους μηνες.Συνεχιζε να μου κανει τα ιδια .Προφανως ειναι απο βενζινη, πολλαπλασιαστες, η καπνισμενες βαλβιδες εξαγωγης.. φτου φτου μακρια.......... ^_^

Ασχετο με το θεμα αλλα τωρα που το θυμηθηκα το Golf(Revo stg1) εχει over 1.6 bar ειναι φυσιολογικο??

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Eφυγα με το golfακι απο την αντιπροσωπεια με επισιμη απαντηση οτι "χρηζει καθαρισμος βαλβιδων".Λεω θα το δοκημασω το 3ημερο και θα δω τι θα κανω.Το αφηνω να αδειασει απο καυσιμο και φουλαρω με BP ultimate.Aποτελεσμα σε cold start δεν μου εχει αναψει check engine (εχουν σχεδον εξαφανιστει οι αριθμιες) σε κοφτες μονο στην 3η μου αναψε στην αρχη το check engine μια φορα και μετα ολα οκ.Μηπως τελικα ηταν απο βενζινη?(αν και εβαζα παντα 100αρα racing απο ιδιοκτητο πρατηριο...)Μακαρι μπας και γλιτωσω ανοιγμα μηχανης.. Και αν ξερει καπιος ποσα γεμισματα χρειαζονται να ερθει στα ισια του απο κακη βενζινη γιατι παντα γεμιζα με μισογεματο ντεποζιτο αν πεζει καποιο ρολο :rolleyes:

Σκεφτομαι να βαζω για σιγουρια 95αρα με προσθετα οκτανιων τι λετε??

Εγω ειχα κανει το update (24m3 version) και μου το εκανε μετα απο καιρο .Επισης πριν μερες μου περασαν 1 αλλο Update(προσοχη δεν γινεται downgrade ετσι μου ειπαν), που απ οτι μου ειπαν μειωνει τον χρονο απο cobressor σε turbo και βγηκε πριν λιγους μηνες.Συνεχιζε να μου κανει τα ιδια .Προφανως ειναι απο βενζινη, πολλαπλασιαστες, η καπνισμενες βαλβιδες εξαγωγης.. φτου φτου μακρια.......... :(

Ασχετο με το θεμα αλλα τωρα που το θυμηθηκα το Golf(Revo stg1) εχει over 1.6 bar ειναι φυσιολογικο??

Εμενα αναβε check engine σε cold start σχετικα αραια και μετα πιο συχνα ωσπου εφτασε να αναβει σε καθε cold start μεχρι που μια μερα εμεινε και αναμμενο χωρις ομως ποτε να παρουσιαζει αρυθμιες ή πτωση αποδοσης.Στο διαγνωστικο εδειχνε ατελειες καυσης.Αφου ψαξαμε μηπως το προβλημα προερχεται απο πολλαπλασιαστε, μπουζι, μετρησαμε πιεσεις κλπ ολα οκ και μολις αρχισα να βαζω απο αλλο βενζιναδικο εξαφανιστθηκαν τα check engine

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα 1.4 tsi 2007 με 92000χλμ. Εδώ και καιρό σποραδικά ανάβει το check engine και πολύ πριν από αυτό υπήρχε σχετικό τρέμουλο στο ρελαντί .

Μετά από αλλαγή πολλαπλασιαστή (μάλλον) τα μαστόρια που πήγα, κατέληξαν σε αλλαγή μπεκ 1ου κυλίνδρου ( 200 ευρώ) αλλά έχω αμφιβολίες από αυτά που διαβάζω για το κατα πόσο θα διορθωθεί .

Υπάρχει κανά "καθαριστής " μπεκ μιας και η αλλαγή νομίζω πρέπει να είναι η τελική επιλογή;

Υπάρχουν πολλοί με τα ίδια προβλήματα άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ένα 1.4 tsi 2007 με 92000χλμ. Εδώ και καιρό σποραδικά ανάβει το check engine και πολύ πριν από αυτό υπήρχε σχετικό τρέμουλο στο ρελαντί .

Μετά από αλλαγή πολλαπλασιαστή (μάλλον) τα μαστόρια που πήγα, κατέληξαν σε αλλαγή μπεκ 1ου κυλίνδρου ( 200 ευρώ) αλλά έχω αμφιβολίες από αυτά που διαβάζω για το κατα πόσο θα διορθωθεί .

Υπάρχει κανά "καθαριστής " μπεκ μιας και η αλλαγή νομίζω πρέπει να είναι η τελική επιλογή;

Υπάρχουν πολλοί με τα ίδια προβλήματα άραγε;

Το λαμπακι συνεχιζει να αναβει? το διαγνωστικο τι λεει?

Link to comment
Share on other sites

Καθώς και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με τους ανωτέρω στο αμάξι μου (82,000χλμ), θα το πάω και εγώ να μου το ανοίξουν!

Νίκο, εμένα να φανταστείς ο Φιλοσίδης μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι μου στα 30,000χλμ που είχα το 2008, όταν ζήτησα να μου αλλάξουν μπουζί και βρήκα λάδια γύρω τους! Το αφήσανε έτσι παρόλο που δούλευα εκεί, με αντιμετώπισαν "ελαφρά" και μου είπαν "έλα μωρέ δεν παθαίνει τίποτα"! Έτσι το άφησα και εγώ γιατί είπα ότι επειδή τα λάδια στα μπουζί ήταν φρέσκα...

Αν το πάω τώρα σαν πελάτης λες να με αντιμετωπίσουν καλύτερα???

Τώρα που άλλαξα μόνος μου τα μπουζί και τους πολλαπλασιαστές με καλύτερους μπας και διορθωθεί το πρόβλημα με το τρέμουλο+check engine... απλά τίποτα! Έβαλα και εγώ το STP καθαριστικό Μπεκ στη βενζίνη αλλά τίποτα!

Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι παρόλο που τώρα βρήκα λάδι στον 3ο κύλινδρο μόνο, μου έβγαζε και εξακολουθεί να βγάζει σφάλμα missfire στον 1ο κύλινδρο! Αυτό το κάνει όταν το αφήσω 2-3 μέρες ακίνητο και στα πολλά κρύα!

Έκανα μέτρηση με Vag-Com και έβλεπα και τους 4 κυλίνδρους για missfires και παρατήρησα ότι στο cold start κάνει 200+ missfires ο 1ος κύλινδρος και 5-6 missfires ο 2ος. Μόλις πέσει στο ρελαντί τότε μειώνονται πάρα πολύ και πέφτουν στα 6-10 στον 10, και 1-2 missfires στον 2ο.

Το παράδοξο είναι ότι:

Μόλις πατήσω λίγο το γκάζι και φύγω από τις 800στρ του ρελαντί, οι ατελείς καύσεις εξαφανίζονται τελείως όσο γκάζι και να πατήσω, μέχρι κόφτη!

Εγώ το αμάξι μου δεν το αλλάζω με κανένα! Ούτε με καινούριο Golf, ούτε με άλλη μάρκα! Αν δείτε τι ζημιές βγάζουν άλλες μάρκες με "συμβατικούς" κινητήρες τότε θα τραβάτε τα μαλλιά σας!!! Εμείς έχουμε την τύχη να έχουμε τον καλύτερο κινητήρα της εποχής μας με το μόνο κακό κάποιες παιδικές ασθένειες λόγω νέας τεχνολογίας! Τώρα το ότι οι Αντιπροσωπείες στην Ελλάδα είναι για τον π****ο, δεν φταίμε εμείς οι πελάτες, ούτε θα πρέπει να χαλάει το όνομα της Μάρκας! Απλά πρέπει να ζητάμε το δίκιο μας γιατί οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι για τον π****ο!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.