Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Το λαμπακι συνεχιζει να αναβει? το διαγνωστικο τι λεει?

Ατέλεις καύσεις στον πρώτο κύλινδρο. Από εχθές είναι μόνιμα αναμένο

Link to comment
Share on other sites

Ατέλεις καύσεις στον πρώτο κύλινδρο. Από εχθές είναι μόνιμα αναμένο

Θα σε απογοητεύσω αλλά εντάσσεσαι και εσυ εδω :thumbsu:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&st=0

Link to comment
Share on other sites

Στατιστικα ανα ποσες χιλιαδες αμαξια vw golf TSI θελουνε καποια ανοιγμα και καθαρισμα βαλβιδων? Γιατι το θεμα αυτο με τις επικαθιζισεις ειναι σοβαρο .Στα 50,000χλμ να ανοιξω καπακι και να κανω ολη την σχετικη διαδικασια με μελλοντικα πιθανον αλλο προβλημα γιατι να μην το δωσω και να παρω ενα Ιαπωνικο ?? Πραγματικα προβληματιζομαι το γιατι συμβαινει σε εμας,και γιατι η μαμα vw δεν βγαζει καποια ανακοινωση και να πει οτι εισαι εντος ειτε εκτος ποσο μαλλον εκτος να το κανεις με κανα 200-300ε οχι με τα υπερβολικα αυτα νουμερα...!!

Link to comment
Share on other sites

Στατιστικα ανα ποσες χιλιαδες αμαξια vw golf TSI θελουνε καποια ανοιγμα και καθαρισμα βαλβιδων? Γιατι το θεμα αυτο με τις επικαθιζισεις ειναι σοβαρο .Στα 50,000χλμ να ανοιξω καπακι και να κανω ολη την σχετικη διαδικασια με μελλοντικα πιθανον αλλο προβλημα γιατι να μην το δωσω και να παρω ενα Ιαπωνικο ?? Πραγματικα προβληματιζομαι το γιατι συμβαινει σε εμας,και γιατι η μαμα vw δεν βγαζει καποια ανακοινωση και να πει οτι εισαι εντος ειτε εκτος ποσο μαλλον εκτος να το κανεις με κανα 200-300ε οχι με τα υπερβολικα αυτα νουμερα...!!

Η απάντηση στο ερώτημά σου φίλε μου λέγεται "Κοσμοκαρ"... Δυστυχώς στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με "Κοσμοδουλεύω" :thumbsu:

Επίσης οι Ευρωπαίοι φτιάχνουν αμάξια με μέσο όρο ζωής 5 έτη, όπου και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι (μην ακούσω ότι είμαστε και εμείς Ευρωπαίοι γιατί θα τρελαθώ) τα αλλάζουν με καινούρια!

Link to comment
Share on other sites

Στατιστικα ανα ποσες χιλιαδες αμαξια vw golf TSI θελουνε καποια ανοιγμα και καθαρισμα βαλβιδων? Γιατι το θεμα αυτο με τις επικαθιζισεις ειναι σοβαρο .Στα 50,000χλμ να ανοιξω καπακι και να κανω ολη την σχετικη διαδικασια με μελλοντικα πιθανον αλλο προβλημα γιατι να μην το δωσω και να παρω ενα Ιαπωνικο ?? Πραγματικα προβληματιζομαι το γιατι συμβαινει σε εμας,και γιατι η μαμα vw δεν βγαζει καποια ανακοινωση και να πει οτι εισαι εντος ειτε εκτος ποσο μαλλον εκτος να το κανεις με κανα 200-300ε οχι με τα υπερβολικα αυτα νουμερα...!!

OΛA

Link to comment
Share on other sites

OΛA

λέω εγώ τώρα μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί και εγώ έχω κάνει 46.000χιλ. και ούτε ρετάρει ούτε έχει misfires ούτε τρέμει γενικός μόνο μια σκάστρα , μια ν75 και την κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού έχω αλλάξει. αυτό που λέτε είναι σε 4.000χιλ να το βάψω μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα?

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είμαστε λίγο υπερβολικοί!

Μη ξεχνάς ότι όποιος γράφει σε forums αυτοκινήτων, γράφει όταν θα έχει πρόβλημα και όχι για να παινέψει το αμάξι του! Οπότε είναι φυσικό να βλέπεις-ακούς μόνο προβλήματα εδώ μέσα!

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει είμαστε λίγο υπερβολικοί!

Μη ξεχνάς ότι όποιος γράφει σε forums αυτοκινήτων, γράφει όταν θα έχει πρόβλημα και όχι για να παινέψει το αμάξι του! Οπότε είναι φυσικό να βλέπεις-ακούς μόνο προβλήματα εδώ μέσα!

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο οτι εδω μονο οσοι εχουν προβλημα θα το μοιραστουνε με εμας ωστε να βρεθει η λυση. Υπαρχουν και golf που δουλευουν αψογα και απροβληματιστα μεχρι τωρα και ολα καλα..!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο οτι εδω μονο οσοι εχουν προβλημα θα το μοιραστουνε με εμας ωστε να βρεθει η λυση. Υπαρχουν και golf που δουλευουν αψογα και απροβληματιστα μεχρι τωρα και ολα καλα..!

οτι υπάρχει πρόβλημα στους άμεσου ψεκασμού κινητήρες με τις επικαθύσεις στις βαλβίδες είναι γνωστό και συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες οχι μονο στην vw δεν μπορώ να βρώ το αρθρο που είχα διαβάσει το οποίο έλεγε ότι όσο περισσότερα κιβηκά είναι ο κινητήρας τόσο ποιο έντονο είναι και αναφερόταν στην BMW X5

Link to comment
Share on other sites

λέω εγώ τώρα μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί και εγώ έχω κάνει 46.000χιλ. και ούτε ρετάρει ούτε έχει misfires ούτε τρέμει γενικός μόνο μια σκάστρα , μια ν75 και την κλειδαριά στην πόρτα του οδηγού έχω αλλάξει. αυτό που λέτε είναι σε 4.000χιλ να το βάψω μπλε και να το πετάξω στη θάλασσα?

και ποιος ειπε οτι πριν το καθάρισμα των βαλβιδων υπαρχαν η υπαρχουν τα συμπτώματα που αναφερεις. Αυτα που λες προέρχονται απο τους χαλασμενους πολλαπλασιαστές (αλλο ανέκδοτο αυτο)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο οτι εδω μονο οσοι εχουν προβλημα θα το μοιραστουνε με εμας ωστε να βρεθει η λυση. Υπαρχουν και golf που δουλευουν αψογα και απροβληματιστα μεχρι τωρα και ολα καλα..!

Και ισως ποσοι αλλοι με το ιδιο η διαφορετικο προβλημα που απλα δεν σκαμπαζουν απο ιντερνετ αρα δεν γραφουν στα forum..Φυσικα και υπαρχουν και παρα πολλα αυτοκινητα που δεν εχουν βγαλει τιποτε!!αλλα το δειγμα του προβληματος ανεβαινει απελπιστικα γρηγορα και τιθετε θεμα αξιοπιστιας πλεον και δεν μιλαμε για σασμαν,συνχονιζε,κρεμαγιερα,αλλα για ανοιγμα μερικως της μηχανης.Δεν ειμαι απο αυτους που κλεγονται σε Forum , εκανα γαργαρα το Δισκο/πλατο/συνχρονιζε/κρεμαγιερα αλλα πλεον εχω χασει την εμπιστοσυνη μου στην VW.

Link to comment
Share on other sites

Και ισως ποσοι αλλοι με το ιδιο η διαφορετικο προβλημα που απλα δεν σκαμπαζουν απο ιντερνετ αρα δεν γραφουν στα forum..Φυσικα και υπαρχουν και παρα πολλα αυτοκινητα που δεν εχουν βγαλει τιποτε!!αλλα το δειγμα του προβληματος ανεβαινει απελπιστικα γρηγορα και τιθετε θεμα αξιοπιστιας πλεον και δεν μιλαμε για σασμαν,συνχονιζε,κρεμαγιερα,αλλα για ανοιγμα μερικως της μηχανης.Δεν ειμαι απο αυτους που κλεγονται σε Forum , εκανα γαργαρα το Δισκο/πλατο/συνχρονιζε/κρεμαγιερα αλλα πλεον εχω χασει την εμπιστοσυνη μου στην VW.

Εμενα παnτως φιλοι(σχετικοι με το αντικείμενο) με ειχαν προειδοποιησει οταν εμφανίστηκαν οι Τςι να μην παρω γιατι μελλοντικά θα εχουν προβληματα.

Αν με ρωταγες λοιπον πριν 2-3 χρονια θα σου ελεγα Τsι με κλειστά ματια, σημερα ομως απομακρύνω πλεον ολους τους επίδοξους πελατες και φιλους μου απο αυτην την προβληματική εταιρεία που λέγετε VW.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παnτως φιλοι(σχετικοι με το αντικείμενο) με ειχαν προειδοποιησει οταν εμφανίστηκαν οι Τςι να μην παρω γιατι μελλοντικά θα εχουν προβληματα.

Αν με ρωταγες λοιπον πριν 2-3 χρονια θα σου ελεγα Τsι με κλειστά ματια, σημερα ομως απομακρύνω πλεον ολους τους επίδοξους πελατες και φιλους μου απο αυτην την προβληματική εταιρεία που λέγετε VW.

Και τους σπρωχνεις προς τα που...????

Link to comment
Share on other sites

Και τους σπρωχνεις προς τα που...????

Δεν εχει νοημα να αναφερω μαρκες, γιατι απλα υπαρχουν χιλιες γνωμες.

Link to comment
Share on other sites

Τσι με 136.000 (170αρι) ενδοσκοπικα χαλια αλλα η αποδοση ουδεν μεταβολη αρα ηταν προβλεπομενο το προβλημα .....

Link to comment
Share on other sites

Τσι με 136.000 (170αρι) ενδοσκοπικα χαλια αλλα η αποδοση ουδεν μεταβολη αρα ηταν προβλεπομενο το προβλημα .....

Να και ενας με θετικη ψηφο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει νοημα να αναφερω μαρκες, γιατι απλα υπαρχουν χιλιες γνωμες.

ναι αλλά όλες οι εταιρείες πλέον φτιαχνουν κινητηρες αμεσου ψεκασμου οποτε το ιδιο προβλημα ολοι μια μικρη εξερεση η toyota που ψεκάζει ενα μερος απο το καυσιμο στις βαλβίδες

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά όλες οι εταιρείες πλέον φτιαχνουν κινητηρες αμεσου ψεκασμου οποτε το ιδιο προβλημα ολοι μια μικρη εξερεση η toyota που ψεκάζει ενα μερος απο το καυσιμο στις βαλβίδες

Μαλλον θελουν να αλαζουμε αυτοκινητα καθε 4-5 χρονια!!:s

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παnτως φιλοι(σχετικοι με το αντικείμενο) με ειχαν προειδοποιησει οταν εμφανίστηκαν οι Τςι να μην παρω γιατι μελλοντικά θα εχουν προβληματα.

Αν με ρωταγες λοιπον πριν 2-3 χρονια θα σου ελεγα Τsι με κλειστά ματια, σημερα ομως απομακρύνω πλεον ολους τους επίδοξους πελατες και φιλους μου απο αυτην την προβληματική εταιρεία που λέγετε VW.

Μάλλον το βαρέθηκες...

Προσωπικά κάνω μόνο εκδηλώσεις λατρείας. Βέβαια δεν έχω και προβλήματα.

Ας τρίψουμε και καμιά βαλβίδα... Τουλάχιστον δεν άλλαξα 2 σκασμένα πίσω αμορτισέρ όπως στο γιάρις, ούτε τοποθετήθηκε μεταλλική μπάρα για να μην κολάει το γκάζι... Οσο για το ride, γιουχου.

p1010191vp.jpg

Edited by jsmirlis
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα για να συνοψίσω όλα τα παραπάνω που διάβασα:

Υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα από ότι φαίνεται με τον κινητήρα των tsi (1.4 140ps) το οποίο σε επίπεδο διάγνωσης μάλλον εμφανίζεται σαν ατέλειες καύσεις.

Εμένα με ενοχλεί που δονείται το αμάξι στο ρελαντί (σαν έχει καρμπυρατέρ), που ανάβει το check engine οπότε μπορεί κάποια στιγμή να ανάψει για άλλο λόγο και να το αγνοήσω ,που οι αντιπροσωπείες κάνουν την πάπια και οι μηχανικοί εμφανίζονται αδιάβαστοι και που όλες οι προτεινόμενες λύσεις αγγίζουν 4ψήφιο νούμερο και είναι και επισφαλείς.

Προτείνω λοιπόν να "επικυρήξουμε" το πρόβλημα και να δώσουμε κάποια αμοιβή σε αυτόν που δώσει μια ουσιαστική προσέγγιση.

Αντιλαμβάνομαι ότι τα αμάξια συμφέρει να χαλάνε αλλά όταν γίνεται αυτό σε πολλούς πρέπει να δίνεται μια λύση από τον κατασκευαστή.

Δηλώνω συμμέτοχος σε οποιαδήποτε κοινή δράση που μπορεί να προκύψει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.