Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Παιδια .... να κανω μια προταση....?!?

Μπορει καποιος να φτιαξει μια λιστα με τα δηλωμενα αυτοκινητα?

Δηλαδη : Μοντελο , τυπος κινητηρα ,χλμ που παρουσιαστηκε το προβλημα .... κ.α.

Να βαλουν οσοι εχουν το προβλημα τα στοιχεια τους (οχι προσωπικα στοιχεια ,ουτε του αυτοκινητου) φανταζομαι ενα μικρο ονομα για αρχη μας φτανει....

Για να δουμε σε ποσα αυτοκινητα εχει παρουσιαστη και σε ποια χλμ...

Να εχουμε κατι στα χερια μας και μετα το βλεπουμε τη μπορουμε να κανουμε (νομικα ή διαμαρτηρια στην κοσμοκαρ ή διαμαρτηρια στην γερμανια)

Σχολιαστε το , να δουμε αν μπορει να γινει

Edited by giannis_athens
Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία στη Γερμανία δεν φαίνεται να ωφελεί. Γιατί εγώ π.χ. έκανα και διπλωματικά με παρέπεμψαν στην εδώ αρμόδια kosmocar.

Διαμαρτυρία στην kosmocar και με βάση αυτήν και κάποια έγγραφη απάντηση της, αν δεν βγεί άκρη, προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αν μαζευτούμε όμως αρκετοί. Γι αυτό έχει δίκιο ο φίλος, να φτιάξουμε μια λίστα.

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα πάντως με 74.000 χλμ το πρόβλημα που λέτε δεν υπάρχει (και σε αυτοκίνητο φίλου επίσης κανένα πρόβλημα με tsi 140ps).

Πολαπλασιαστή αλλαξα κάποια στιγμή ενα που κάηκε αλλα ως εκει. Τίποτα αλλό.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα για να συνοψίσω όλα τα παραπάνω που διάβασα:

Υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα από ότι φαίνεται με τον κινητήρα των tsi (1.4 140ps) το οποίο σε επίπεδο διάγνωσης μάλλον εμφανίζεται σαν ατέλειες καύσεις.

Εμένα με ενοχλεί που δονείται το αμάξι στο ρελαντί (σαν έχει καρμπυρατέρ), που ανάβει το check engine οπότε μπορεί κάποια στιγμή να ανάψει για άλλο λόγο και να το αγνοήσω ,που οι αντιπροσωπείες κάνουν την πάπια και οι μηχανικοί εμφανίζονται αδιάβαστοι και που όλες οι προτεινόμενες λύσεις αγγίζουν 4ψήφιο νούμερο και είναι και επισφαλείς.

Προτείνω λοιπόν να "επικυρήξουμε" το πρόβλημα και να δώσουμε κάποια αμοιβή σε αυτόν που δώσει μια ουσιαστική προσέγγιση.

Αντιλαμβάνομαι ότι τα αμάξια συμφέρει να χαλάνε αλλά όταν γίνεται αυτό σε πολλούς πρέπει να δίνεται μια λύση από τον κατασκευαστή.

Δηλώνω συμμέτοχος σε οποιαδήποτε κοινή δράση που μπορεί να προκύψει.

Εσυ πρεπει να το περασεις διαγνωστικο ελεγχο, και να μας πεις τι ακριβως σου λεει το διαγνωστικο.

Σε εμένα πάντως με 74.000 χλμ το πρόβλημα που λέτε δεν υπάρχει (και σε αυτοκίνητο φίλου επίσης κανένα πρόβλημα με tsi 140ps).

Πολαπλασιαστή αλλαξα κάποια στιγμή ενα που κάηκε αλλα ως εκει. Τίποτα αλλό.

Για να ξεκαθαρισω μερικά πράγματα, και το δικο μου αυτοκίνητο περαν του πολλαπλασιαστή δεν ειχε καποιο αλλο πρόβλημα. Αφοτου αλλάχτηκε το αυτοκινητο ουτε ρεταριζε, ουτε λαμπακια ειχε, ουτε προβλημα στον δρομο.

Το προβλημα των βαλβίδων το ξεκίνησε απο μονη της η αντιπροσωπεία ενημερώνοντας με οτι θα χρειαστεί καθαρισμος βαλβιδων.

Αν αυτο δεν ειχε συμβεί το αυτοκινητο θα κυκλοφορούσε και θα ελεγα και εγω οτι δεν εχω κανενα πρόβλημα.

Εχω γραψει και στο πρωτο ποστ μου νομιζω, οτι δεν γνωριζω ποιο ειναι το κριτήριο με το οποιο επιλέγουν σε καποια να τους καθαρίσουν τις βαλβιδες και σε κάποια οχι, να πω επίσης οτι δεν υπηρχε καμια επιβάρυνση λογω εγγύησης.

Από κουβέντες που εγιναν με τους μηχανικούς, φωτογραφίες που μου έδειξαν απο ανοιγμένα καπακια (100αδες) στον υπολογιστή της αντιπροσωπείας, δοκιμές και παραμονή του αυτοκίνητου 1 εβδομαδα μεσα (με αυτοκινητο αντικατάστασης), συμπεραίνω οτι μπορει να ειναι μια προληπτική διαδικασία που καλύπτεται απο την εγγύηση, αρα εχει και την έγκριση της μαμάς.

Πέραν των παραπάνω πρεπει να πω οτι είμαι πολυ ευχαριστημένος απο την κάλυψη που ειχε η εγγύηση τοσα χρονια με τα τοσα προβλήματα άλλα και απο την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας, σε αυτο ειναι αλήθεια οτι δεν μπορω να πω κακη κουβέντα παρα μονο καλη, αυτός ειναι και ο λογος που ακομα διατηρώ και εχω στην κατοχή μου αυτο το αυτοκίνητο.

....αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Με τις αναδουλειές που πέσαν στις αντιπροσωπείες τώρα με την κρίση, πολύ εύκολα εκτελούν εργασίες στα πλαίσια της εγγύησης που παλιότερα ούτε καν θα σκέφτονταν, για να απασχολούν το προσωπικό και να βγάζουν τα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Με τις αναδουλειές που πέσαν στις αντιπροσωπείες τώρα με την κρίση, πολύ εύκολα εκτελούν εργασίες στα πλαίσια της εγγύησης που παλιότερα ούτε καν θα σκέφτονταν, για να απασχολούν το προσωπικό και να βγάζουν τα έξοδα.

Μπορει να ειναι και ετσι αλλα δεν το κάνουν απο μονοι τους εχουν οδηγίες και για αυτο κλυπτεσαι και απο την εγγυηση, δεν σου αλλαζουν ας πουμε δωρεάν λαστιχα γιατι δεν εχουν δουλειά, υπάρχει προβλημα και θελουν να το περιορισουν για να μην εχουν μελλοντικά διαμαρτυρίες, αυτο ναι.

...και δεν ειναι των αντιπροσωπειών το θεμα αλλα της μαμας, η καθε αντιπρωσοπεια δεν καλυπτει βλαβες που της κατεβαίνουν στο κεφαλι σαν έμπνευση ετσι για να καλυψη τα εξοδα της, μην τρελαθούμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία στη Γερμανία δεν φαίνεται να ωφελεί. Γιατί εγώ π.χ. έκανα και διπλωματικά με παρέπεμψαν στην εδώ αρμόδια kosmocar.

Διαμαρτυρία στην kosmocar και με βάση αυτήν και κάποια έγγραφη απάντηση της, αν δεν βγεί άκρη, προσφυγή στη δικαιοσύνη. Αν μαζευτούμε όμως αρκετοί. Γι αυτό έχει δίκιο ο φίλος, να φτιάξουμε μια λίστα.

Οντως φιλε Νικο και εγω οταν ειχα στειλει email στη γερμανια για αλλο θεμα με ...... γειωσαν με kosmocar....κοινως μου εκαναν τον :whistling: κινεζο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οντως φιλε Νικο και εγω οταν ειχα στειλει email στη γερμανια για αλλο θεμα με ...... γειωσαν με kosmocar....κοινως μου εκαναν τον :whistling: κινεζο!!!!

Σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία και να στείλετε μαιλ, αυτοκίνητα, κινητά, τηλεοράσεις κλπ θα σας παραπέμψουν στην εγχώρια αντιπροσωπεία, μην κάνετε σαν να ανακαλύψατε τον τροχο.

Link to comment
Share on other sites

Οι αναθυμιασεις μονο στα δικα μας γυρνουν στην εισαγωγη;Σε αλλες μαρκες δε συμβαινει;Τι το ιδαιτερο εχουν τα δικα μας και το φαινομενο οδηγει σε προβληματα που αλλες μαρκες δεν εχουν;

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι και ετσι αλλα δεν το κάνουν απο μονοι τους εχουν οδηγίες και για αυτο κλυπτεσαι και απο την εγγυηση, δεν σου αλλαζουν ας πουμε δωρεάν λαστιχα γιατι δεν εχουν δουλειά, υπάρχει προβλημα και θελουν να το περιορισουν για να μην εχουν μελλοντικά διαμαρτυρίες, αυτο ναι.

...και δεν ειναι των αντιπροσωπειών το θεμα αλλα της μαμας, η καθε αντιπρωσοπεια δεν καλυπτει βλαβες που της κατεβαίνουν στο κεφαλι σαν έμπνευση ετσι για να καλυψη τα εξοδα της, μην τρελαθούμε κιόλας.

Μα για τις εργασίες που εκτελούν οι αντιπροσωπείες εντός εγγύησης πληρώνονται από το εργοστάσιο, χειρότερα μεν από ότι να πλήρωνες ο ίδιος αλλά πληρώνονται,δεν τις κάνουν τζάμπα.Παλιότερα πήγαινες με πρόβλημα και σου λέγαν άστο λίγο και αν δεν στρώσει θα το δούμε και τώρα πάς με υποψία βλάβης και το βάζουν μέσα για επισκευή, αυτό λέω.

Link to comment
Share on other sites

@PERIS Θα σου πω και ενα τελευταίο "μυστικο" και θα κλείσω, οι αντιπροσωπείες δεν πληρώνονται παντα για ορισμενα πράγματα που οριζει η εκάστοτε μαμακα άλλα αυτα ειναι μεσα στις συμφωνίες παραχώρησης που υπογράφουν μεταξύ τους.

....οσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

Link to comment
Share on other sites

@PERIS Θα σου πω και ενα τελευταίο "μυστικο" και θα κλείσω, οι αντιπροσωπείες δεν πληρώνονται παντα για ορισμενα πράγματα που οριζει η εκάστοτε μαμακα άλλα αυτα ειναι μεσα στις συμφωνίες παραχώρησης που υπογράφουν μεταξύ τους.

....οσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τέτοια "μυστικά".

Καλό είναι να μαθαίνουμε κι εμείς κάποια πράγματα που δεν είμαστε της "πιάτσας".

Μη "κλείνεις" όμως. Κρίμα.

Αν ξέρεις κι άλλα πες τα μας.

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Οι αναθυμιασεις μονο στα δικα μας γυρνουν στην εισαγωγη;Σε αλλες μαρκες δε συμβαινει;Τι το ιδαιτερο εχουν τα δικα μας και το φαινομενο οδηγει σε προβληματα που αλλες μαρκες δεν εχουν;

και στη μιτο που εχουμε οι αναθυμιασεις γυρνανε στην εισαγωγη και ξανακαιγονται

@PERIS Θα σου πω και ενα τελευταίο "μυστικο" και θα κλείσω, οι αντιπροσωπείες δεν πληρώνονται παντα για ορισμενα πράγματα που οριζει η εκάστοτε μαμακα άλλα αυτα ειναι μεσα στις συμφωνίες παραχώρησης που υπογράφουν μεταξύ τους.

....οσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

νικο να σε ρωτησω κατι...

τελικα μηπως το προβλημα οφειλεται σε κακη ποιοτητα λιπαντικων

απο τη στιγμη που η βενζινη δεν ερχεται σε επαφη με τις βαλβιδες αρα τη μακα-καπνα

πρεπει να τη δημιουργει το λαδι..οι αναθυμιασεις του δηλαδη που με το καιρο γινονται μακα...

το λεω διοτι το θεμα μας αφορα ολλους οσους εχουμε κινητηρες αμεσ ψεκασμου..δηλαδη και μας τους fsακιδες

Link to comment
Share on other sites

νικο να σε ρωτησω κατι...

τελικα μηπως το προβλημα οφειλεται σε κακη ποιοτητα λιπαντικων

απο τη στιγμη που η βενζινη δεν ερχεται σε επαφη με τις βαλβιδες αρα τη μακα-καπνα

πρεπει να τη δημιουργει το λαδι..οι αναθυμιασεις του δηλαδη που με το καιρο γινονται μακα...

το λεω διοτι το θεμα μας αφορα ολλους οσους εχουμε κινητηρες αμεσ ψεκασμου..δηλαδη και μας τους fsακιδες

Πάντως εγώ ρώτησα υπεύθυνο μηχανικό σε εξουσιοδοτημένο, πώς οι βαλβίδες εισαγωγής πιάνουν κάπνα (εξανθρακώματα τα λένε επισήμως) αφού η βενζίνη δεν περνάει από εκεί και ψεκάζεται άμεσα στον κύλινδρο και μου απάντησε πώς "κάπνα πιάνουν οι βαλβίδες από τις αναθυμιάσεις της καύσης και όχι από άμεση επαφή με τη βενζίνη".

Άλλωστε όπως ειπώθηκε σε άλλο post, αν πέρναγε βενζίνη από τις βαλβίδες εισαγωγής, πιθανόν να μην υπήρχε το πρόβλημα αυτό αφου λογικά θα καθαρίζονταν οι βαλβίδες με τη βενζίνη και τα πρόσθετά της.

Επίσης μου είπε ότι το πρόβλημα αυτό με τις βαλβίδες και την κάπνα εμφανίζεται κυρίως σε χρήση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη, σε χαμηλές στροφές και ταχύτητα. Διότι αυτοκίνητα που κινούνται σε αυτοκινητόδρομους με συχνά ταξίδια και σχετικά υψηλές ταχύτητες και στροφές ως επί το πλείστον δεν εμφανίζουν κάπνες. Από την πλευρά μου το θεωρώ αυτό απαράδεκτο. Φταιμε εμείς δηλ. που οδηγούμε κάποιες φορές στην πόλη ή σε κίνηση, ή δεν οδηγούμε το αυτοκίνητο συνέχεια πάνω από 3000στρ/λεπτό. Εδώ η βενζίνη έχει πάει 2 ευρώ, σιγά μην οδηγάμε συνέχεια 3-5.000στρ/λεπτό για να μην πιάσει μάκα το γκολφάκι. έλεος...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έπειτα απο λίγο που κοίταξα τι παίζει με τις αναθυμιάσεις, κατάλαβα ότι δεν μπορούμε εμείς οι TSIάκιδες να βάλουμε φιλτράκι ελευθέρας στο σωληνα που βγαίνει εμπρός απο την τάπα λαδιού! Αυτό γιατί όπως θα δείτε και στην εικόνα που παράθεσαν φίλοι μας πιο πάνω, φαίνεται ότι συνδαίεται η Ν75 με αυτό τον σωλήνα οπότε πάπαλα η ιδέα για μανιταράκι εκεί!

Εχτές που έβγαλα τον σωλήνα που πάει στο τούρμπο, είδα ότι δεν έχει καθόλου λάδι εκεί! Ο σωλήνας (εισαγωγής) είχε λίγο λάδι ακριβώς μετά τον κομπρέσσορα και μόνο εκεί! Άρα δεν χρειάζεται να κάνουμε πατέντες!

Επίσης εδώ και 5000 χλμ δεν έχω καθόλου λάδι στα μπουζί, παρόλο που το σκίζω λίγο παραπάνω απο ότι πρίν! Εδώ βοήθησε το Motorkote στο λάδι που έχω βάλει εδώ και +20,000 χλμ. (μπουζί είχα να αλλάξω απο πριν βάλω το motorkote, οπότε και δεν είχα δει για λάδι στον χώρο των μπουζί)

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι σε cold start μόλις πέσουν οι στροφές στο ρελαντί πάνε στις 800στρ/δ, ενώ μόλις ζεστάνει ο κινητήρας και μετά το ρελαντί πέφτει πιο κάτω στις 700στρ/δ.

Και στις δύο περιπτώσεις το αμάξι κάνει διακοπές στον 1ο κλυλινδρο ΜΟΝΟ στο ρελαντί, αλλιώς μόλις πατήσεις λίγο γκάζι και μετά δουλεύει ομαλότατα! Δεν έχω καμία πτώση σε απόδοση και κανένα κόμπιασμα σε όλο το φάσμα στροφών!

Και αυτό το είδα όχι μόνο μόνος μου, αλλά και με την βοήθεια του VAG-COM που το είχα μπριζωμένο και όσο οδηγούσα το αμάξι μετρώντας τα missfires σε κάθε κύλινδρο (έχει επιλογή)! Ούτε ένα missfire δεν είχα απο τις 900 στροφές και πάνω!

Ο κινητήρας δουλέυει κατα τα άλλα τέλεια και δεν έχω καθόλου κατανάλωση ούτε λαδιού, ούτε νερού, και δεν έχει αυξηθεί καθόλου η κατανάλωση βενζίνης!

Δεν είναι θέμα μπεκ που υποψιάστηκα στην αρχή, γιατί θα είχα πρόβλημα γενικά, και όχι μόνο στο ρελαντί!!!

Αύριο θα το πάω σε αντιπροσωπεία να μου κάνουν καθάρισμα βαλβίδων εισαγωγής, και θα γράψω μετά εδώ νεότερα!

Συγνώμη αν κούρασα!!!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρεμβάλουμε δοχείο αναθυμιάσεων με ενσωματομένο φίλτρο, αλλά θέλει αρκετή δουλειά μιας και ο σωλήνας αυτός είναι πλαστικός και καθόλου εύκαμπτος!

Εγώ δεν θα έκανα τίποτα βέβαια, γιατί δεν είδα να προκαλεί πρόβλημα αυτό!!!

Link to comment
Share on other sites

αντωνη μηπως φταιει το motocote?

Σε τι να φταίει? Αφού δεν έχω τόσες αναθυμιάσεις-λάδι στην εισαγωγή όσες λέτε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω γιατί έχω εγγύηση απο ασφαλιστική και δεν θα πληρώσω, και απο ότι ξέρω και ο nikoskallithea δεν πλήρωσε γιατί είχε κανονική εγγύηση!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

σημειωτέον ότι στο πόστ που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω έλεγα 1400 με έκπτωση από την kosmocar.

Συνεπώς εργασία και ανταλλακτικά χωρίς έκπτωση 1500-2000 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Αρα πας για ανοιγμα και τριψιμο...χμμμμ θα ηταν ενδιαφερον να βγαλεις φωτογραφιες το πριν και μετα...!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.