Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Πολύ χαίρομαι. Μπράβο. Αφού είναι φτηνό, μπορεί μάλλον να γίνεται και πιο συχνά. Ασπρο ντουμάνι όπως στο video είδες?

Τέλος καλό όλα καλά!

Άσπρο ντουμάνι δεν είδα, αλλά αυτό είναι φυσικό αφού ο τύπος στο youtube το είχε κάνει σε χιονισμένο τοπίο με πολύ χαμηλή θερμοκρασία αέρα...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα έβαλα τον αφρό της Amsoil στην εισαγωγή μου ακολουθόντας τις οδηγίες του μπουκαλιού!

Όσο "ψέκαζα" αρκετές φορές πήγαινε να σβήσει ο κινητήρας αλλά ανέβαζε στροφές μόνος του για να διορθώσει το ρελαντί του.

Μετα έκανα μια διαδρομή με "ξεκάπνησμα"... Και μετα το έβαλα στο Vag-com:

Επιτυχώς θα πω ότι δεν έχω πια ούτε ένα misfire σε κανένα κύλινδρο B):thumbsup::notfair:

Ο κινητήρας μου δουλεύει στο ρελαντί του ακόμη πιο ήσυχα, χωρίς τρέμουλα και χωρίς ατελείς καύσεις!!! :drinks: :drinks: :console:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το προϊόν αυτό και θα το κάνω κάθε 50000-60000 χλμ σαν συντήρηση!

Ωραια αυτο ειναι ενα θετικο βημα σε ολη αυτην την προσπαθεια αυτη!Οποτε εσυ εβγαλες το φιλτρο και απλα ψεκαζες αβερτα κουβερτα μεσα στον σωληνα στο ρελαντι.Μετα εσβησες το μοτορι μολις τελειωσε η φιαλη εβαλες φιλτρο και ξεκινησες για βολτα.Σωστα?Αλλαξε κατι στην χροια του κινητηρα?

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο μερικες μερες που ειχε παει ο πατερας μου το passat του στην αντιπροσωπια για σερβις του εκαναν και αντικατασταση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ.....

Eντολή απο γερμανια!!!

Δεν ξερω αν εχει σχεση.... αλλα απο τη στιγμη που τωρα σου κανουν και "δωρεαν ελεγχο" καυσαεριων ,ισως να ψαχνουν κατι ? :whistling: :whistling: :whistling: Νομιζω οτι πρεπει ολοι μας να παμε τα golf-ακια μας για ελεγχο.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Προσωπικη εκτιμηση ....Πιστευω οτι σε λιγο καιρο θα φωναξουν και αλλα αμαξια!!!!!

Edited by giannis_athens
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα έβαλα τον αφρό της Amsoil στην εισαγωγή μου ακολουθόντας τις οδηγίες του μπουκαλιού!

Όσο "ψέκαζα" αρκετές φορές πήγαινε να σβήσει ο κινητήρας αλλά ανέβαζε στροφές μόνος του για να διορθώσει το ρελαντί του.

Μετα έκανα μια διαδρομή με "ξεκάπνησμα"... Και μετα το έβαλα στο Vag-com:

Επιτυχώς θα πω ότι δεν έχω πια ούτε ένα misfire σε κανένα κύλινδρο :whistling: :whistling: :whistling:

Ο κινητήρας μου δουλεύει στο ρελαντί του ακόμη πιο ήσυχα, χωρίς τρέμουλα και χωρίς ατελείς καύσεις!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το προϊόν αυτό και θα το κάνω κάθε 50000-60000 χλμ σαν συντήρηση!

Καλησπέρα φίλε,

Ήθελα να σε ρωτήσω για τον καθαριστικό αφρό που έβαλες. Εσύ ποιό γκολφάκι έχεις? το 140? ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως δεν είναι καλό να περάσει ο καθαριστικός αφρός από τον κομπρέσσορα. Ρώτησες κανένα γνωστό σου μηχανικό πρίν το χρησιμοποιήσεις? Γιατί σκέφτομαι και εγώ σοβαρά να το χρησιμοποιήσω αλλά διστάζω μήπως κάνω καμιά άλλη ζημιά αφού από μηχανολογικά είμαι άσχετος.Κατά τα άλλα εντυπώσεις είδα μόνο καλές από το πόστ που δημοσίευσες.

Τώρα στην πράξη. Φέρνω το αυτοκίνητο σε θερμοκρασία 90. Βγάζω φίλτρο αέρα ενώ λειτουργεί ο κινητήρας και αδειάζω το σρέυ. Ξαναβάζω το φίλτρο. Σβήνω κινητήρα για 5-10 λεπτά. Μετά ξαναβάζω μπροστά και οδηγώ το αυτοκίνητο για φύγουν κατακάθια. Πόση περίπου ώρα οδήγησες το αυτοκίνητο? Πρέπει να το πάμε πατημένο?

Τέλος, να υποθέσω ότι δεν σκέφτεσαι μετά από αυτό να ανοίξεις καπάκι για τρίψιμο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πληροφορίες

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Ωραια αυτο ειναι ενα θετικο βημα σε ολη αυτην την προσπαθεια αυτη!Οποτε εσυ εβγαλες το φιλτρο και απλα ψεκαζες αβερτα κουβερτα μεσα στον σωληνα στο ρελαντι.Μετα εσβησες το μοτορι μολις τελειωσε η φιαλη εβαλες φιλτρο και ξεκινησες για βολτα.Σωστα?Αλλαξε κατι στην χροια του κινητηρα?

Καλησπέρα φίλε,

Ήθελα να σε ρωτήσω για τον καθαριστικό αφρό που έβαλες. Εσύ ποιό γκολφάκι έχεις? το 140? ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως δεν είναι καλό να περάσει ο καθαριστικός αφρός από τον κομπρέσσορα. Ρώτησες κανένα γνωστό σου μηχανικό πρίν το χρησιμοποιήσεις? Γιατί σκέφτομαι και εγώ σοβαρά να το χρησιμοποιήσω αλλά διστάζω μήπως κάνω καμιά άλλη ζημιά αφού από μηχανολογικά είμαι άσχετος.Κατά τα άλλα εντυπώσεις είδα μόνο καλές από το πόστ που δημοσίευσες.

Τώρα στην πράξη. Φέρνω το αυτοκίνητο σε θερμοκρασία 90. Βγάζω φίλτρο αέρα ενώ λειτουργεί ο κινητήρας και αδειάζω το σρέυ. Ξαναβάζω το φίλτρο. Σβήνω κινητήρα για 5-10 λεπτά. Μετά ξαναβάζω μπροστά και οδηγώ το αυτοκίνητο για φύγουν κατακάθια. Πόση περίπου ώρα οδήγησες το αυτοκίνητο? Πρέπει να το πάμε πατημένο?

Τέλος, να υποθέσω ότι δεν σκέφτεσαι μετά από αυτό να ανοίξεις καπάκι για τρίψιμο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πληροφορίες

Κατ' αρχήν να πω ότι είμαι μηχανολόγος οπότε έχω κάποιες γνώσεις στο θέμα και απόκτησα και εμπειρία σε κάποια θέματα της VW ιδιαίτερα στους κινητήρες TSI, όσο δούλεψα ως τεχνικός σύμβουλος σε αντιπροσωπείες (αλλά δεν καθόμουνα στο γραφείο μου αλλά ήμουν από πάνω από τους τεχνικούς, χιχιχι) .

Το αμάξι μου είναι Golf TSI 140PS (θεωρητικά, γιατί πρακτικά έχουν ανέβει από τα πειράγματα χωρίς πρόγραμμα, βλέπει υπογραφή μου...) με τον γνωστό υποχρονισμένο κινητήρα BMY (σε σχέση με τον κατά τ' άλλα ίδιο κινητήρα των GT = BLG).

Η διαδικασία είναι (όπως γράφει και στη συσκευασία):

-Ζεσταίνουμε τον κινητήρα μας σε κανονική θερμοκρασία λειτουργία (ο δείκτης νερού στους 90 βαθμούς).

-Βγάζουμε τον παπά στο ύψος του κόκκινου βέλους στην φωτό.

-Ψεκάζουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε (όσο γρήγορα μας αφήνει το σπρέι) μέχρι να τελειώσει το μπουκάλι ολόκληρο.

-Αμέσως σβήνουμε κινητήρα.

-Μετά συναρμολογούμε τον παπά στην θέση του.

-Περιμένουμε 10-15 λεπτά να κάνει δράση το σπρέι.

-Βάζουμε μπροστά και μαρσάρουμε λίγο αρχικά και μετά κάνουμε μια διαδρομή σε ευθεία κατά προτίμηση με 3η σχέση και 5500-6000 στρ για 15-20 λεπτά και μετά είμαστε έτοιμοι.

*Κρυώνουμε τον κινητήρα πριν σβήσουμε βεβαίως-βεβαίως!!!

Η όλη διαδικασία και το σπρέι αυτό δεν πρόκειται να βλάψει ούτε τον κομπρέσορα, ούτε το τούρμπο. Στο ρελαντί ΔΕΝ δουλεύει ο κομπρέσορας, αυτό μπορείτε να το δείτε από το πλάι αριστερά του κινητήρα κοντά στον τοίχο της καμπίνας όπου φαίνεται ο ιμάντας-τροχαλία του κομπρέσορα ο οποίος είναι ακίνητος!

Δεν σκέφτομαι να ανοίξω καπάκι μετά από αυτό! Γιατί να μπαίνω σε μπελάδες?

Φωτό:

28092006020.jpg

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

@ta6ape Αντωνη δεν ειχες πει οτι θα το πήγαινες για ανοιγμα και καθαρισμο, γιατι εβαλες το σπρει?

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν να πω ότι είμαι μηχανολόγος οπότε έχω κάποιες γνώσεις στο θέμα και απόκτησα και εμπειρία σε κάποια θέματα της VW ιδιαίτερα στους κινητήρες TSI, όσο δούλεψα ως τεχνικός σύμβουλος σε αντιπροσωπείες (αλλά δεν καθόμουνα στο γραφείο μου αλλά ήμουν από πάνω από τους τεχνικούς, χιχιχι) .

Το αμάξι μου είναι Golf TSI 140PS (θεωρητικά, γιατί πρακτικά έχουν ανέβει από τα πειράγματα χωρίς πρόγραμμα, βλέπει υπογραφή μου...) με τον γνωστό υποχρονισμένο κινητήρα BMY (σε σχέση με τον κατά τ' άλλα ίδιο κινητήρα των GT = BLG).

Η διαδικασία είναι (όπως γράφει και στη συσκευασία):

-Ζεσταίνουμε τον κινητήρα μας σε κανονική θερμοκρασία λειτουργία (ο δείκτης νερού στους 90 βαθμούς).

-Βγάζουμε τον παπά στο ύψος του κόκκινου βέλους στην φωτό.

-Ψεκάζουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε (όσο γρήγορα μας αφήνει το σπρέι) μέχρι να τελειώσει το μπουκάλι ολόκληρο.

-Αμέσως σβήνουμε κινητήρα.

-Μετά συναρμολογούμε τον παπά στην θέση του.

-Περιμένουμε 10-15 λεπτά να κάνει δράση το σπρέι.

-Βάζουμε μπροστά και μαρσάρουμε λίγο αρχικά και μετά κάνουμε μια διαδρομή σε ευθεία κατά προτίμηση με 3η σχέση και 5500-6000 στρ για 15-20 λεπτά και μετά είμαστε έτοιμοι.

*Κρυώνουμε τον κινητήρα πριν σβήσουμε βεβαίως-βεβαίως!!!

Η όλη διαδικασία και το σπρέι αυτό δεν πρόκειται να βλάψει ούτε τον κομπρέσορα, ούτε το τούρμπο. Στο ρελαντί ΔΕΝ δουλεύει ο κομπρέσορας, αυτό μπορείτε να το δείτε από το πλάι αριστερά του κινητήρα κοντά στον τοίχο της καμπίνας όπου φαίνεται ο ιμάντας-τροχαλία του κομπρέσορα ο οποίος είναι ακίνητος!

Δεν σκέφτομαι να ανοίξω καπάκι μετά από αυτό! Γιατί να μπαίνω σε μπελάδες?

Φωτό:

28092006020.jpg

Και πάλι ευχαριστώ για την κατατοπιστικότατη απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

@ta6ape Αντωνη δεν ειχες πει οτι θα το πήγαινες για ανοιγμα και καθαρισμο, γιατι εβαλες το σπρει?

Γιατί να μπλέκω με συνεργεία Νίκο?

Με 10 ευρώ και δικό μου μεράκι τελείωσα!

Εγώ τους ξέρω πως δουλεύουν και κατ' αρχήν δεν θέλω να αφήσω το αμάξι σε συνεργείο για 1 βδομάδα + !

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω απο θεμα καταλυτη???

μηπως το σπρει τον αχρηστευσει?

Γράφει ότι δεν βλάπτει καταλυτικούς μετατροπείς, και η Amsoil είναι μια σοβαρή εταιρία!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μπλέκω με συνεργεία Νίκο?

Με 10 ευρώ και δικό μου μεράκι τελείωσα!

Εγώ τους ξέρω πως δουλεύουν και κατ' αρχήν δεν θέλω να αφήσω το αμάξι σε συνεργείο για 1 βδομάδα + !

Οκ ρωτησα επειδη ειχες πει οτι θα το πας και μου εκανε εντυπωση.

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο μερικες μερες που ειχε παει ο πατερας μου το passat του στην αντιπροσωπια για σερβις του εκαναν και αντικατασταση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ.....

Eντολή απο γερμανια!!!

Δεν ξερω αν εχει σχεση.... αλλα απο τη στιγμη που τωρα σου κανουν και "δωρεαν ελεγχο" καυσαεριων ,ισως να ψαχνουν κατι ? :whistling: :whistling: :whistling: Νομιζω οτι πρεπει ολοι μας να παμε τα golf-ακια μας για ελεγχο.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Προσωπικη εκτιμηση ....Πιστευω οτι σε λιγο καιρο θα φωναξουν και αλλα αμαξια!!!!!

Δες εδω post#10 My link

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν χρησιμοποίησα και εγώ τον αφρό της amsoil. Δεν έχω διαγνωστικό vag com να δώ τι γίνεται με την ένδειξη για misfire και ατέλειες καύσης στον 1ο κύλινδρο αλλά θα περιμένω να δώ αύριο πρωί στο cold start αν μου κάνει τρέμουλο-κραδασμούς, αν θα αναβοσβήσει το check engine κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που εχω βάλει φιλτράκι στο σωλήνα των αναθυμιάσεων, έχω κάνει κάτι κακό?

Με προβληματίζετε.

Πρέπει βέβαια να το βγάλω και φωτό χωρίς το καπάκι, κανονικά δεν το φοράω.

όχι Αλέξανδρε τι κακό να κάνεις ,απλά περα από το σωληνάκι στο οποίο έχεις βάλει φιλτράκι υπάρχει και άλλος σωλήνας με αναθυμιάσεις που έτσι και αλλιώς καταλήγει στην εισαγωγή -

εσύ απλά εσύ φιλτράρεις έναν από τους δύο που να σω πω την αλήθεια και εγώ που το είχα έτσι αρκετό καιρο δεν είδα καθόλου λαδίλα στο συγκεκριμένο φιλτράκι

Link to comment
Share on other sites

όχι Αλέξανδρε τι κακό να κάνεις ,απλά περα από το σωληνάκι στο οποίο έχεις βάλει φιλτράκι υπάρχει και άλλος σωλήνας με αναθυμιάσεις που έτσι και αλλιώς καταλήγει στην εισαγωγή -

εσύ απλά εσύ φιλτράρεις έναν από τους δύο που να σω πω την αλήθεια και εγώ που το είχα έτσι αρκετό καιρο δεν είδα καθόλου λαδίλα στο συγκεκριμένο φιλτράκι

Tώρα πως το έχεις Δημήτρη? Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν χρησιμοποίησα και εγώ τον αφρό της amsoil. Δεν έχω διαγνωστικό vag com να δώ τι γίνεται με την ένδειξη για misfire και ατέλειες καύσης στον 1ο κύλινδρο αλλά θα περιμένω να δώ αύριο πρωί στο cold start αν μου κάνει τρέμουλο-κραδασμούς, αν θα αναβοσβήσει το check engine κλπ.

Το τρέμουλο στο cold start μέχρι να πέσουν οι στροφές στις 800 περίπου, θα το έχεις με κρύο καιρό + κινητήρα! Μετά είναι το θέμα: εάν θα σου ανάψει λαμπάκι!!!

Αν βρεις τρόπο βάλε το σε ένα διαγνωστικό να δεις εάν έγραψε κανένα σφάλμα!

Και κάτι ακόμα: μετά τον αφρό τσέκαρε τα λάδια σου (σε κρύο κινητήρα) γιατί μπορεί να θες λίγο συμπλήρωμα (εμένα ήθελε λίγο) μη φοβηθείς αφού είναι φυσικό φαινόμενο! Φαντάσου τι καίγεται στον θάλαμο καύσης κατα τη διάρκεια της δράσης του αφρού....

Link to comment
Share on other sites

Tώρα πως το έχεις Δημήτρη? Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

έχω άλλο σωλήνα τώρα ο οποίος έχεις υποδοχή για το σωληνάκι αναθυμιάσεων

Link to comment
Share on other sites

Το τρέμουλο στο cold start μέχρι να πέσουν οι στροφές στις 800 περίπου, θα το έχεις με κρύο καιρό + κινητήρα! Μετά είναι το θέμα: εάν θα σου ανάψει λαμπάκι!!!

Αν βρεις τρόπο βάλε το σε ένα διαγνωστικό να δεις εάν έγραψε κανένα σφάλμα!

Και κάτι ακόμα: μετά τον αφρό τσέκαρε τα λάδια σου (σε κρύο κινητήρα) γιατί μπορεί να θες λίγο συμπλήρωμα (εμένα ήθελε λίγο) μη φοβηθείς αφού είναι φυσικό φαινόμενο! Φαντάσου τι καίγεται στον θάλαμο καύσης κατα τη διάρκεια της δράσης του αφρού....

Πρίν λίγο έβαλα μπρός το μοτόρι. Συνέχισε το τρέμουλο και κάποια ελαφρά σκασίματα από την εξάτμιση στο cold start. όταν έπεσαν οι στροφές στις 800 συνέχισε λίγο τρέμουλο σποραδικό. Λαμπάκι δεν άναψε.

Από Δευτέρα θα δώ αν δείχνει κανένα σφάλμα στο διαγνωστικό.

Κατά τα άλλα χρόνια πολλά και καλή εθνική επέτειο!

Edited by neptune1
Link to comment
Share on other sites

Βασικα..και εμενα μου κανει μερικα σκασιματα οταν ειναι στο cold start αλλα μετα ολα καλα σε φαση...και το κανουν αυτο επειδη ψεκαζουν ποιο πλουσιο μειγμα εκεινα τα πρωτα δευτερολεπτα...σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Βασικα..και εμενα μου κανει μερικα σκασιματα οταν ειναι στο cold start αλλα μετα ολα καλα σε φαση...και το κανουν αυτο επειδη ψεκαζουν ποιο πλουσιο μειγμα εκεινα τα πρωτα δευτερολεπτα...σωστα?

Oχι δεν πρεπει να εχει σκασιματα.

Ερωτηση για οσους εχετε αλλαξει πολλαπλασιαστές με αφτερμαρκετ, ποιοι ειναι οι κολυτεροι και απο που του αγοράζουμε?

Link to comment
Share on other sites

Oχι δεν πρεπει να εχει σκασιματα.

Ερωτηση για οσους εχετε αλλαξει πολλαπλασιαστές με αφτερμαρκετ, ποιοι ειναι οι κολυτεροι και απο που του αγοράζουμε?

Μισο μισο.....εγω οσα αμαξια εχω δει σε κρυο καιρο να βαζουν μπροστα μετα απο κανα 5 μερες εχω παρατηρησει να εχει το θεμα αυτο.Και σε αλλο tsi εχω δει να υπαρχει το θεμα αυτο ΜΟΝΟ στην αρχη..! Εχω αλλαγμενους πολ/στες και μπουζι εδω και 1000χλμ και το αμαξι παει κανονικα χωρις προβλημα με 100αρα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Μία από τα ίδια κι εγώ.

Πριν ενάμιση χρόνο περίπου είχα το θέμα με τη βενζίνη που περιγράφω εδώ.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33452

Από τότε που διορθώθηκε (Μάρτιο 2010) είχα παρατηρήσει ακανόνιστα misfires σε όλους τους κυλίνδρους, με τα περισσότερα κατά πολύ στον 4ο, στο ρελαντί μόνο. Νόμιζα πως το misfires έδειχνε τα πειράκια και δεν έδωσα τη δέουσα σημασία. Από τότε έβαζα μόνο 95άρα Εκο που έχει και καθαριστικά ή 100αρα Εκο.

Δεν είχα πτώση απόδοσης ούτε αύξηση κατανάλωσης.

Την περασμένη Τετάρτη πρωί και 40 μέτρα αφότου ξεκίνησα από το σπίτι μου, σε κατηφόρα και με 1100 στροφές περίπου μου αναβόσβησε το λαμπάκι κινητήρα 5 φορές. Με το διαγνωστικό είδα το παρακάτω σφάλμα στον 4ο κύλινδρο :

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03C 906 032 Q

Component and/or Version: MED17.5.1 2315

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 06020

1 Fault Found

000772 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 000 - -

Freeze Frame

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 40658 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:10:09

Freeze Frame

RPM: 1179 /min

Load: 36.5 %

Speed: 9.0 km/h

Temperature: 18.0°C

Temperature: 12.0°C

Absolute Pres.: 1020.0 mbar

Voltage: 14.097 V

Την επομένη πήγα αντιπροσωπεία και μόνο με την περιγραφή πού έδωσα ο μηχανικός κατευθείαν μου είπε ότι θέλει ψάξιμο με πολλαπλασιαστές, μπουζί κι ίσως χρειαστεί να φτάσουμε σε άνοιγμα καπακιού και καθαρισμό καθώς είχε μια αντίστοιχη περίπτωση...

Καθώς ήτανε ζεστό το αμάξι δεν είδε misfires όποτε έκλεισα ραντεβού ώστε να το αφήσω ένα πρωί και να το βάλουν κρύο μπροστά. Μου έκαναν τράμπα το μπουζί και τον πολλαπλασιαστή του 4ου με τον 3ο κύλινδρο ώστε να δώ αν θα μετακινούνταν το σφάλμα στον 3ο.

Δυστυχώς απ' ότι είδα το επόμενο πρωί τα misfires συνεχίζονταν στον 4o κύλινδρο οπότε θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι πιο σύνθετο. Έτσι πιθανολογώ ότι θα φτάσουμε σε άνοιγμα καπακιού.

Διάβασα το thread και μου έκαναν εντύπωση τα παρακάτω posts :

εγώ πάντως δεν θα βάλω τίποτα - τα συγκεκριμένα κατάλοιπα (το διάβασα στο αδερφικο

club ) εξαερώνονται με συχνη παρατεταμένη χρήση του κινητήρα πάνω από τις 3000 στρ..

Επίσης μου είπε ότι το πρόβλημα αυτό με τις βαλβίδες και την κάπνα εμφανίζεται κυρίως σε χρήση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη, σε χαμηλές στροφές και ταχύτητα. Διότι αυτοκίνητα που κινούνται σε αυτοκινητόδρομους με συχνά ταξίδια και σχετικά υψηλές ταχύτητες και στροφές ως επί το πλείστον δεν εμφανίζουν κάπνες. Από την πλευρά μου το θεωρώ αυτό απαράδεκτο. Φταιμε εμείς δηλ. που οδηγούμε κάποιες φορές στην πόλη ή σε κίνηση, ή δεν οδηγούμε το αυτοκίνητο συνέχεια πάνω από 3000στρ/λεπτό. Εδώ η βενζίνη έχει πάει 2 ευρώ, σιγά μην οδηγάμε συνέχεια 3-5.000στρ/λεπτό για να μην πιάσει μάκα το γκολφάκι. έλεος...

καθώς από τον Νοέμβρη έχω κάνει περίπου 11000χλμ, κάνω καθημερινά 120χλμ σε εθνική με κατανάλωση 5,5 lt/100km , οπότε και πολύ χαμηλές στροφές κάτω από 2500, φαντάζομαι ότι εάν ισχύει αυτό που λένε στα παραπάνω posts οι συμφορουμίτες θα επιταχύνθηκε κατά πολύ το φαινόμενο των επικαθίσεων στις βαλβίδες εισαγωγής.

Επίσης σκέφτομαι για τον αφρό της AMSOIL. Θα σας ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Ήμασταν 2 ήμασταν 3 και σιγά σιγα θα γίνουμε 1013 :baby:

Aν στην 4ετια τα τσι εχουν τετοια προβλήματα δεν θελω να φανταστώ τι προβλήματα θα εχουν στην 8ετια!!! τοτε που θα ειναι και ολα εκτος εγγύησης χαχααααα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.