Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

με τον φοβο που αποκτησαμε μας βλεπω μερα παρα μερα στους δρομους για ξεκαπνισμα.οι τρελοι με τα τσι.απ'την αλλη βενζινη+προστιμα+διοδια+με διωχνουν απ'την δουλεια μηπως να περναγα απ'την αντιπροσωπια για ενα καθαρισμα-γιαλισμα-κερωμα στο φτερο των βαλβιδων και με την απειλη στο ταμειο οτι αν δεν παρω εκπτωση 50% θα αυτοπυρποληθω μπροστα στις καμερες του σταρ σε πανελληνια μεταδοση με τον αφρο της αμσοιλ.

Link to comment
Share on other sites

με τον φοβο που αποκτησαμε μας βλεπω μερα παρα μερα στους δρομους για ξεκαπνισμα.οι τρελοι με τα τσι.απ'την αλλη βενζινη+προστιμα+διοδια+με διωχνουν απ'την δουλεια μηπως να περναγα απ'την αντιπροσωπια για ενα καθαρισμα-γιαλισμα-κερωμα στο φτερο των βαλβιδων και με την απειλη στο ταμειο οτι αν δεν παρω εκπτωση 50% θα αυτοπυρποληθω μπροστα στις καμερες του σταρ σε πανελληνια μεταδοση με τον αφρο της αμσοιλ.

μαζί σου και εγώ, αλλά επειδή τον έβαλα τον αφρό της amsoil, θα ρθω με αφρό ξυρίσματος!!!

Εμένα μου σταμάτησαν οι διακοπές καύσης (με έλεγχο μέσω vag-com πριν και μετά) και μετά που γύρισα από την Πανελλήνια εκδρομή (με ξεκάπνισμα...) σταμάτησε και το τρέμουλο :yahoo:

Άρα σε μένα έκανε δουλειά!

Χτές το έβαλα και εγώ το κάρο στο διαγνωστικό, μετά τη χρήση αφρού amsoil, και δεν έδειξε διακοπές καύσης, misfire κλπ. Βέβαια έχω αλλάξει και μπουζί(NGK) και πολλαπλασιαστές(ενισχυμένοι beru) οπότε όλα αυτά μαζί βοηθούν πιστεύω. Ούτε μου έχει αναβοσβήσει πάλι το check engine. Ξεκάπνισμα έκανα μετά τον αφρό αλλά εξακολουθώ με την πρώτη ευκαιρία σε ανοικτό δρόμο και του δίνω. Από ότι έχω καταλάβει δεν χρειάζεται αναγκαστικά να το πας με 180. Αρκεί και πορεία με 3η-4η αλλά σταθερά σε υψηλές στροφές, 4000/λεπτ και πάνω (Διορθώστε με αν κάνω λάθος).

Πάντως το τρέμουλο, επιμένω, δεν μου έφυγε τελείως. Βασικά το παρατηρώ το πρωί σε cold start και λιγότερο σε άσχετες φάσεις στο ρελαντί(πχ σε φανάρι)

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν εχω τρεμουλο παρα μονο αν ειμαι παρκαρισμενος σε ανηφορα.σαν αντλια μου κανει.να το λυσω με update η αφρο?ασχετο στα 6αρια εχουμε κρουσματα?

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

εγω δεν εχω τρεμουλο παρα μονο αν ειμαι παρκαρισμενος σε ανηφορα.σαν αντλια μου κανει.να το λυσω με update η αφρο?

Έτσι μου ξεκίνησε και εμένα, αρχικά έτρεμε μόνο σε ανηφόρες (σταματιμένο) και μετά έγινε μόνιμο... οπότε και έβαλα τον αφρό και ηρέμησα!

Link to comment
Share on other sites

τωρα αρχισα να τρεμω και εγω.να τσουξω κανα 2 ποτηρακια απ'τον συγκεκριμενο αφρο?

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν καταλαβαίνω αυτους που βάζουν το δοχείο αναθυμιάσεων-

οπώς είπαμε πριν καμια 10αρια σελίδες υπάρχουν δυο σωληνες -

το γνωστό σωληνάκι αναθυμιάσεων που οκ μπορεί κάποιος να το "φιμώσει"

αλλα υπάρχει και ο άλλος σωλήνας που βγάζει περισσότερες αναθυμιασεις και κάπου συνδέεται με την n75 και μετα χωρίζεται σε ενα σωλήνα που πάει κατευθείαν στην εισαγωγή και άλλο ένα σωληνάκι που συμφωνα

με το self study της vw πάει κάπου από πίσω-

εκει υπάρχει μια βαλβίδα που αναλόγως την πίεση στέλνει τις αναθυμιασες ή στον

σωλήνα εισαγωγής ή στο άλλο σημείο από πισω από τον σωλήνα εισαγωγής -οποτε στο συγκεκριμένο κοματι δεν μπορεις να κάνεις τίποτα -

οποτε φιλτραρεις το πρωτο (κόκκινο στην φωτό) και το άλλο κίτρινο ριχνει μεσα αβερτα ..(οποτε δώρον άδωρον)

DSC00826B-1.jpg

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

κάτι άλλο: στο κάτω αριστερό μερος της φωτογραφίας σημειωμένο με μπλε κύκλο υπάρχει μια

κιτρινίλα που από ότι έχω καταλάβει είναι αναθυμιασεις λαδιου που μαζί με σκόνη κάνει ένα στρωμα λεπτό

κίτρινο-αυτό το ίδιο το έχω δει και στην αντιστοιχη δεξια πλευρα περίπου μπροστα απο την μπαταρία -

δεν είναι πολύ και το έχω εντοπίσει μόνο σε αυτα τα σημεία

DSC00826B-2.jpg

από ότι ξέρω είναι φυσιολογικο να υπάρχουν καποιες αναθυμιασεις απο το χώρο του κινητήρα -

το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος ;

Link to comment
Share on other sites

εγω κύριοι εχω το τρέμουλο σε μικρή έκταση και μόνο σε ανηφόρα. μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσεΙ αυτό;

το αντιμετωπίζω με 100αρες και λιώσιμο.

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ Ε;;;;;;;

Το είχα γραψει σε σχετικό post παλαιώτερα και είχα χλεβαστεί για το θέμα της ανηφόρας.

Edited by apnea
Link to comment
Share on other sites

Μήπως παίζει ρόλο τα λάδια που χρησιμοποιούνται, τα μπουζί το φίλτρο αέρος και τα διαστήματα αλλαγής τους????

Προκειμένου να συλλέχθουν κάποια στοιχεία καλό θα ήταν όσοι έχετε το συγκεκριμένο πρόβλημα να αναφέρετε πιο λάδι χρησιμοποιείτε, πια μπουζί, τι εισαγωγή φοράτε, κάθε πότε αλλάζετε λάδια και μπουζί, έτσι ώστε να δούμε τυχόν συμπτώσεις!!!

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Εδώ 41.000 χλμ με Castrol Edge 5-30 κάθε 10.000 αφού με έπιανε το όριο του χρόνου.

Καμία αλλαγή σε εισαγωγή και μπουζί.

Τα πρώτα 2 χρόνια μόνο 100αρα Εκο και τελευταίο 1,5 χρόνο 9 στις 10 95αρα Εκο και 1 στις 10 100αρα Εκο.

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

να συμπληρωσω και μοντελο χρονολογια ιππους,τι βενζινη χρησιμοποιουμε(95-100)και απο που.το πρωτο τσι σπορτλαιν 140 8/07 ολα μαμα παντα 95+ εκο,οταν αρχισα που και που να βαζω 100αρα εκο μετα απο λιγο αρχισε το τρεμουλο να γινεται ιδιαιτερα εντονο.ποτε δεν μου αναψε λαμπακι πλην λιγο πριν το πουλησω μετα απο ακινησια 3 βδομαδων εξαιτιας βλαβης στον μαφ σενσορ οπου μπηκε σε safe mode.to 2o gt sport 3/08 ολα μαμα,95+ μεταχειρισμενο 40000 χλμ τρεμουλο μονο σε ανηφορες με μεγαλη κλιση.over.castrol edge 5w30 και στα 2.αλλαγη περιπου 12 με 13000 χλμ στον χρονο

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής λοιπόν έχουν απαντήσει 2 άτομα (3 διαφορετικά αυτοκίνητα) τα οποία χρησιμοποιούν λάδια Castrol Edge!

Άντε και οι υπόλοιποι...

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Αποτέλεσμα διάγνωσης : καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής. Οπότε πάμε για άνοιγμα καπακιού... 8P

Βέβαια σήμερα έφτασε κι ο αφρός ...

Link to comment
Share on other sites

golf v tsi 140hp castrol 5-30 47.000km τρέμουλο το έχω σπάνια και στο cold start καμιά φορά αλλά αυτό το έκανε από καινούργιο. από βενζίνη άλλοτε 100άρα άλλοτε 95άρα διάφορες μάρκες τα περισσότερα απο 4 πρατήρια bp,shell, aegean ,revoil. δεν έχω κάποιο πρόβλημα

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

golf v tsi 140 μοντ. 02/2007 53000 χλμ(απο τα 43000 και μετα φοραω προγραμμα), λαδια παντα castrol slx 5-30 συνηθως αλλαγη καθε 10000 χλμ,και ελευθερο φιλτρο,βενζινη παντα 100αρα.τρεμουλο δν εχω στο cold start, παρα μονο λιγο σε ανηφορα οταν ειναι ρελαντι,κατα τ΄ αλλα τπτ.

Edited by nick_1987
Link to comment
Share on other sites

Αποτέλεσμα διάγνωσης : καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής. Οπότε πάμε για άνοιγμα καπακιού... 8P

Βέβαια σήμερα έφτασε κι ο αφρός ...

περιμενουμε αποτελεσματα απ'τον αφρο

Link to comment
Share on other sites

περιμενουμε αποτελεσματα απ'τον αφρο

Δε ξέρω αν τον δοκιμάσω τελικά. Μάλλον πως θα το πάω για άνοιγμα. Είμαι σε δίλημμα. Φοβάμαι τυχούσες μακροπρόθεσμες συνέπειες του αφρού, αλλά βέβαια και του ανοίγματος του μοτέρ. Απ 'την άλλη σκέφτομαι πάλι μήπως δεν είναι απλά οι επικαθήσεις στις βαλβίδες το πρόβλημα αλλά και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν τον δοκιμάσω τελικά. Μάλλον πως θα το πάω για άνοιγμα. Είμαι σε δίλημμα. Φοβάμαι τυχούσες μακροπρόθεσμες συνέπειες του αφρού, αλλά βέβαια και του ανοίγματος του μοτέρ. Απ 'την άλλη σκέφτομαι πάλι μήπως δεν είναι απλά οι επικαθήσεις στις βαλβίδες το πρόβλημα αλλά και τίποτα άλλο.

υποψιαζεσαι κατι?

Link to comment
Share on other sites

Όποιος πάει το VW του για σέρβις ελέγχουν τον αριθμό πλαισίου και ανάλογα με την οδηγία της μαμάς VW αλλάζουν τους πολλαπλασιαστές ακόμα και αν είσαι εκτός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

υποψιαζεσαι κατι?

Σκέφτομαι και τα περι διαρροών καπακιού που έχουν ακουστεί γιατί η δικαιολογία με τα κακά καύσιμα, τις αναθυμιάσεις, τον άμεσο ψεκασμό κτλ δεν μου είναι αρκετή.

Αν μπορεί να γίνει η κεφαλή σαν καινούργια με άνοιγμα του καπακιού και καθάρισμα των βαλβίδων δεν θα με χάλαγε καθόλου και μάλιστα δωρεάν, αλλά δε ξέρω αν θα προκύψει τίμημα αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και τα περι διαρροών καπακιού που έχουν ακουστεί γιατί η δικαιολογία με τα κακά καύσιμα, τις αναθυμιάσεις, τον άμεσο ψεκασμό κτλ δεν μου είναι αρκετή.

Αν μπορεί να γίνει η κεφαλή σαν καινούργια με άνοιγμα του καπακιού και καθάρισμα των βαλβίδων δεν θα με χάλαγε καθόλου και μάλιστα δωρεάν, αλλά δε ξέρω αν θα προκύψει τίμημα αργότερα.

Αν ησουνα εκτος εγγυησης θα ειχες βαλει ηδη 2 μπουκαλακια αφρου μεσα αφου με το ποσον που ζητανε ειναι 2 μηνιατικα.Τωρα αυτα που ακους ειναι τα προβληματα που γραφονται ΕΔΩ ΜΕΣΑ και οχι εκτος αφου κυκλοφορουνε χιλιαδες TSI εδω στο Ελλαδισταν.. Επειδη μπαινω και εγω σε υποψιες σιγα σιγα και για το δικο μου προσπαθω να το αποβαλω γιατι δοκιμασα το STP και ειδα διαφορα πραγματι. Τωρα ο Γερμανος που το σχεδιασε τι θα εβαλε φλατζοκολλα made in china? Δεν νομιζω να πω την αληθεια να επαιρναν τετοιο ρισκο..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.