Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Με το καλο θα τελειωσεις την Μ.Βδομαδα των παθων???ποτε το κοβεις?

Να 'σαι καλά, όπως το λες είναι. Μάλλον Μ. Τρίτη.

Update.

Το καινούργιο μόσχευμα που ήρθε και είδα είναι πλήρες με όλα τα σωθικά του, δηλαδή ελατήρια, βαλβίδες κτλ !

Έτσι όπως πάει, στο τέλος θα μηδενίσω και το κοντέρ και ξανά στρώσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Να 'σαι καλά, όπως το λες είναι. Μάλλον Μ. Τρίτη.

Update.

Το καινούργιο μόσχευμα που ήρθε και είδα είναι πλήρες με όλα τα σωθικά του, δηλαδή ελατήρια, βαλβίδες κτλ !

Έτσι όπως πάει, στο τέλος θα μηδενίσω και το κοντέρ και ξανά στρώσιμο.

Θα μας ενδιεφερε, το συνολικο κοστολογιο,οπως επεισης και το ποση διαρκεια ζωης θα δωσουν για την ολη επιχειρηση που γινεται..

Link to comment
Share on other sites

μηπως θα επρεπε να ζητησεις αντικατασταση των οδηγων με ενισχυμενους του εμποριου μιας και ειναι η ευκαιρια

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και προηγουμένως, είδα μόνο αυτήν του 4ου κυλίνδρου η οποία είχε μαζέψει αρκετή μάκα επάνω. Δε μπορώ να κρίνω αν ήταν σε καλή κατάσταση μιας και δεν ξέρω πώς είναι η καινούργια. Λέτε να έχουν φθαρεί κι αυτές επειδή μπορεί να έπαιζαν στους οδηγούς ; Φαντάζομαι το ρεκτιφιέ θα ζητούσε και γι αυτές αντικατάσταση.

Προσπαθώντας να καταλάβω τι είναι οι οδηγοί βαλβίδων έπεσα σ' αυτό το κείμενο :

"A valve guide is a tube that runs through an engine's cylinder head in which the exhaust and intake valves are positioned. The valve guide is typically made of a material, such as bronze, and guides the valve, keeping it straight. As the valve guide wears, the valve stem begins to become loose and oil is able to leak into the combustion chamber. This creates smoke and a loss of power from the engine." από εδώ.

Φαντάζομαι αυτό περιγράφει ακριβώς και το πρόβλημα στην περίπτωση μου.

Βέβαια με μια αναζήτηση στο youtube βλέπω πολλά βιντεάκια και επισκευάζουν τους οδηγούς.

Τα παιδιά που χρησιμοποίησαν μόνο τον αφρό που συζητούσαμε παλιότερα ίσως να πρέπει να ψαχτούν περισσότερο μήπως έχουν κάτι αντίστοιχο. Απ' ότι φαίνεται με τον αφρό μπορεί να καθαρίζεις προσωρινά τα συμπτώματα αλλά το πρόβλημα παραμένει. Τουλάχιστον στα αμάξια με λίγα χιλιόμετρα οι επικαθήσεις στις βαλβίδες δεν μπορεί να δικαιολογούνται μόνο από τις αναθυμιάσεις.

Πάντως έπαθα μεγάλο σοκ όταν πήγα πάνω απ το αμάξι και είδα να λείπει το μισό μοτέρ. Αμαν λέω, θα βρήκανε κι άλλα πρόβληματα. Μέχρι κι ο μπροστά δεξί τροχός είχε βγει (νομίζω κι ο θόλος του).

Επίσης όπως βλέπετε και στην φώτο, το καπάκι έχει μεταλλική φλάντζα και μάλιστα παχιά απ' ότι μου φάνηκε, κι όχι μόνο φλαντζόκολλα όπως είχε ειπωθεί.

Εδώ να σε διορθώσω καθώς μιλάγαμε για το επάνω καπάκι, το καπάκι των εκκεντροφόρων. Εκεί έχουμε κόλλα και όχι στο μέρος που δείχνεις φυσικά γιατί εκεί δεν θα άντεχε καμία κόλλα σε τόση πίεση+θερμοκρασία...

Όσον αφορά το θέμα του αφρού όσοι τον βάλαμε καθαρίσαμε (κάπως) και τους οδηγούς των βαλβίδων μας! Δεν είναι το ίδιο εάν γινόταν η δουλειά στο χέρι αλλά εάν το προλάβεις πριν δημιουργηθεί ζημιά στους οδηγούς τότε είναι άσκοπο (ακόμα) το λύσιμο!

Άσχετο: Θα ψάξω φωτογραφίες από κινητήρες άλλων εταιριών έτσι λυμένους -από την δουλειά μου - και θα δείτε στα ίδια κυβικά "τεράστια" διαφορά στη διάμετρο των κυλίνδρων μας! Εμάς είναι τεράστιοι μπροστά σε Ford-Volvo που έχω στο αρχείο μου...

Link to comment
Share on other sites

εννοεις οτι η ζημια στα λιγα χιλιομετρα γινεται απο τις βαλβιδες στους οδηγους και οχι το αντιθετο

Link to comment
Share on other sites

Θα μας ενδιεφερε, το συνολικο κοστολογιο,οπως επεισης και το ποση διαρκεια ζωης θα δωσουν για την ολη επιχειρηση που γινεται..

Εννοείς πόσο θα αντέξει μεχρι να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα ;

μηπως θα επρεπε να ζητησεις αντικατασταση των οδηγων με ενισχυμενους του εμποριου μιας και ειναι η ευκαιρια

Ελα ντε. Τι να πω. Έχω τρελαθεί στα διλλήματα με αυτό το αμάξι. Να βάλω αφρό ή να ανοίξω καπάκι, να αφήσω εργοστασιακούς οδηγούς ή εμπορίου, θα είναι όλα οκ μετά την επισκευή και για πόσο; Έχω χάσει τον ύπνο μου. Βέβαια τώρα που μιλάμε ίσως είναι αργά καθώς ίσως έχει ξεκινήσει η συναρμολόγηση.

Εδώ να σε διορθώσω καθώς μιλάγαμε για το επάνω καπάκι, το καπάκι των εκκεντροφόρων. Εκεί έχουμε κόλλα και όχι στο μέρος που δείχνεις φυσικά γιατί εκεί δεν θα άντεχε καμία κόλλα σε τόση πίεση+θερμοκρασία...

ΟΚ. Δε κατάλαβα τότε καλά. Οπότε έχουμε καπάκι κινητήρα (κυλινδροκεφαλή) και καπάκι εκκεντροφόρων (ψευτοκάπακο) ;

Όσον αφορά το θέμα του αφρού όσοι τον βάλαμε καθαρίσαμε (κάπως) και τους οδηγούς των βαλβίδων μας! Δεν είναι το ίδιο εάν γινόταν η δουλειά στο χέρι αλλά εάν το προλάβεις πριν δημιουργηθεί ζημιά στους οδηγούς τότε είναι άσκοπο (ακόμα) το λύσιμο!

Μα η ζημιά στους οδηγούς προκαλείται από τις επικαθήσεις ;

Αντώνη λες από δω και πέρα με τον αφρό κάθε 10000χλμ ή στο χρόνο να αυξάνεται και το προσδόκιμο των οδηγών;

Άσχετο: Θα ψάξω φωτογραφίες από κινητήρες άλλων εταιριών έτσι λυμένους -από την δουλειά μου - και θα δείτε στα ίδια κυβικά "τεράστια" διαφορά στη διάμετρο των κυλίνδρων μας! Εμάς είναι τεράστιοι μπροστά σε Ford-Volvo που έχω στο αρχείο μου...

Όντως έτσι μου φάνηκαν κι εμένα (όχι πώς είχα ξαναδεί), σχεδόν έβαζες την γροθιά σου μέσα! Λέω μπας κι είναι 2λιτρο και πάει έτσι :wink: Το bore που λέει εδώ δεν είναι η διάμετρος κυλίνδρου ;

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

εννοεις οτι η ζημια στα λιγα χιλιομετρα γινεται απο τις βαλβιδες στους οδηγους και οχι το αντιθετο

Θέλω να πω ότι έαν τα misfires λόγω επικαθήσεων εμφανιστούν σε αμάξι με λίγα χιλιόμετρα, τότε αυτό δε μπορεί να αποδοθεί μόνο στις αναθυμιάσεις λαδιού επειδή ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού. Και κάτι άλλο ακόμα θα πρέπει να υπάρχει και να εντείνει αυτό το φαινόμενο για να παρουσιάζεται τόσο σύντομα όπως φθαρμένοι οδηγοί, τσιμουχάκια(; ) δε ξέρω και γω τι.

Φαντάζομαι στην προκειμένη περίπτωση ισχύει το παράλογο ότι επιπλέον εγγύηση (μετά τη λήξη της επέκτασης μου σε ένα 6μηνο) δεν υπάρχει ούτε για το ανταλλακτικό αλλά κι ούτε για την εργασία μιας και δεν πληρώνω κι η επιδιόρθωση γίνεται μέσα στην εγγύηση, σωστά;

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

απο συνεργειο που ειδικευεται στα ρεκτιφιε . Ο μαστορας εχει πολλες επισκεψεις απο αντιπροσωπείες που στελνουν group VAG με πρόβλημα στους οδηγούς βαλβίδων. Μιλαμε για 50-60Κ ή και λιγοτερο. Φυσικά είσαι συνηθως εκτός εγγυησης. Κυρίως τα 1400σαρια με τα 75 αλογα και τα 1.6 Fsi, σε ολες τις μαρκες του group. Πολύ λιγότερο τα 1.8 Τ. Το πρόβλημα ξεκιναει απο αρυθμια του κινητήρα απο βουλωμένα μπεκ. καθαρίζουν τα μπεκ, αλλα δεν ειναι αυτό. Οι οδηγοί βαλβίδων γίνονται κουδούνια, η βαλβίδα παίζει στο εδρανο, αρχίζει και χανει συμπίεση και τα καυσαερια μπουκώνουν τα μπέκ. Εντοπίζουν το πρόβλημα στην ποιότητα των οδηγών απο το εργοστασιο. Αλλαζουν τους οδηγούς με εμπορίου και το πρόβλημα τελειώνει εκει. Αφού εχεις ακουμπήσει 1-2 μισθούς για καθαρίσματα μπέκ, εγκεφαλο και αισθητηρες που σου αλλάζουν στην αντιπροσωπεία λέγοντας οτι μαλλον φταινε αυτά, καταλήγεις σε ρεκτιφιέ καπακιού και τραβας τις τριχες σου! :wink:

ρε παιδια συγνωμη.....μεχρι στιγμης δεν εχουμε καμια αναφορα για προβλημα σε fsi...

απο που προκυπτει για επισκεψεις fsi σε συνεργειο ρεκτιφιε????μεχρι στιγμης πουθενα στο ιντερνετ αλλα και στη πιατσα δεν εχουμε περιστατικο με αρυθμιες που εκανε επισκευη καπακιου.....παρα μονο περιστατικα με προβληματικους πολαπλασιαστες...

με το ετσι θελω να βγαλουμε προβληματικα τα καπακια απο ολλα τα vw αμεσου ψεκασμου?????

και στο κατω κατω δεν αντιμετωπιζουν ολοι οι κατοχοι tsi το συγκεκριμενο προβλημα.....

(φιλε smano μην παρεξηγηθεις δεν τα λεω για σενα....)

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα service στο αμάξι.

Επειδή ήταν απόγευμα άλλαξα μπουζί, φίλτρο λαδιού και λάδια.

Μπουζί έβαλα τα NGK PZFR6R (αυτά προτείνει ο κατασκευαστής για τον κινητήρα μου: BMY) , λάδια Mobil 1 ESP Formula 5-30 (VW 504 - 507) και γνήσιο φίλτρο λαδιού.

Οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν για τα παλιά μπουζί (BOSCH PLATIN F5DP0R) και δυστυχώς βγήκαν κάρβουνο με φθαρμένους "ακροδέκτες" σε άσχημο στάδιο. Τελικά έπρεπε να ακούσω τον μηχανικό μου πριν από 30.000 χλμ που μου έλεγε πως είναι μεγάλο λάθος τα συγκεκριμένα μπουζί για τον κινητήρα μου αλλά εγώ επέμενα. Ελπίζω να την γλύτωσα και να μην πληρώσω ακριβά το πείσμα μου.

Δεν σας ανεβάζω δικές μου φωτός μιας και ο φίλος DIMIV με πρόλαβε και ανέβασε φωτογραφίες από τα δικά του μπουζί με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Ειλικρινά τα δικά μου δεν διαφέρουν καθόλου. Η Ίδια τραγική, απογοητευτική κατάσταση.

Ορίστε το σχετικό link: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30345&view=findpost&p=445556

Το τελευταίο χρονικό διάστημα (περίπου 2.000 χλμ) στο εύρος στροφών 2.500 - 3.000 ακούγονταν ένα έντονο και παράλληλα πρωτόγνωρο κροτάλισμα του κινητήρα χωρίς όμως πτώση απόδοσης ή οτιδήποτε άλλο ανησυχητικό.

Μετά την σημερινή αλλαγή των μπουζί το κροτάλισμα εξαφανίστηκε. Πιθανότατα οφείλονταν στην τραγική κατάσταση των μπουζί που είχαν ως αποτέλεσμα κρουστική καύση. Συνέπεια αυτής της "λανθασμένης" καύσης είναι η κατάσταση των μπουζί και πιθανότατα το "κάπνισμα".

Ειλικρινά απογοητεύτηκα και στενοχωρήθηκα που εγώ ο ίδιος πήρα το ρίσκο και καταπόνησα τον κινητήρα μου με τα εν λόγω "ακατάλληλα" μπουζί.

Ο μηχανικός μου ανέφερε πως όταν πριν από 3 μήνες μου αντικατέστησε τον προβληματικό δότη κλαπέτου εισαγωγής (Check Engine με αναφορά σφάλματος Intake Manifold...) ευτυχώς δεν παρατήρησε ίχνη καπνίσματος και πιθανότατα να μην προξενήθηκε σημαντική ζημιά.

Προληπτικά προέβη μπροστά μου στον δικό του τρόπο "ξεκαπνίσματος" με εμφανή αποτελέσματα που διαπίστωσα αμέσως.

Ο ήχος του κινητήρα άλλαξε απίστευτα!!! Εντελώς αθόρυβος και στο ρελαντί (που τώρα πια είναι σχεδόν στις 700 στροφές) και στο άνοιγμα. Όπως ακριβώς όταν ήταν καινούριο. Νομίζεις ότι έχει σβήσει. Το τρέμουλο σταμάτησε. Το κροτάλισμα εξαφανίστηκε. Η κατανάλωση μειώθηκε. Η απόδοση βελτιώθηκε.

Προτείνω σε όλους όσους έχουν βάλει τα εν λόγω μπουζί (F5DP0R) να τα πετάξουν αμέσως προκειμένου να αποφύγουν τυχόν άσχημες συνέπειες υψηλού κόστους και έκτασης. Τουλάχιστον για τον κινητήρα BMY (ο δικός μου) είναι ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΑΚΑΤΆΛΛΗΛΑ.

Ελπίζω να βοηθήσω κάποιους να προλάβουν μιας και εγώ άργησα πολύυυυ να αντιληφθώ το πρόβλημα.

Ευχαριστώ τον DIMIV που με την παραπάνω φωτογραφία με έβαλε σε σκέψεις και ανησυχίες.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια συγνωμη.....μεχρι στιγμης δεν εχουμε καμια αναφορα για προβλημα σε fsi...

απο που προκυπτει για επισκεψεις fsi σε συνεργειο ρεκτιφιε????μεχρι στιγμης πουθενα στο ιντερνετ αλλα και στη πιατσα δεν εχουμε περιστατικο με αρυθμιες που εκανε επισκευη καπακιου.....παρα μονο περιστατικα με προβληματικους πολαπλασιαστες...

με το ετσι θελω να βγαλουμε προβληματικα τα καπακια απο ολλα τα vw αμεσου ψεκασμου?????

και στο κατω κατω δεν αντιμετωπιζουν ολοι οι κατοχοι tsi το συγκεκριμενο προβλημα.....

(φιλε smano μην παρεξηγηθεις δεν τα λεω για σενα....)

φιλε panosss ουτε που μου περασε απ'το μυαλο :thumbsup: .δεν μιλησε για προβληματικα καπακια σ'ολα τα vw αλλα για συγκεκριμενες παρτιδες οδηγων,οπως για προβληματικα ελατηρια εμβολων σε μερικα φσι που ευθυνονται για την απιστευτη καταναλωση λαδιου φαντασου σε πολο της ανιψιας μου με καταναλωση που εφτασε 1λτ στα 2500χλμ εφταιγαν τα συγκεκριμενα ελατηρια οπως για παραδειγμα στα corola 2001 με υπερβολικη καταναλωση το ιδιο.ποια εταιρεια θα παραδεχτει οτι χαμηλου κοστους εξαρτηματα ευθυνονται για τοσο μεγαλα προβληματα.φανταζεσαι ανακληση με θεμα περαστε μια βολτα για ενα ρεκτιφιεδακι να πιουμε και τις μπυριτσες μας :D και ολα τα ελατηρια δωρεαν :roadrage:

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος του κινητήρα άλλαξε απίστευτα!!! Εντελώς αθόρυβος και στο ρελαντί (που τώρα πια είναι σχεδόν στις 700 στροφές) και στο άνοιγμα. Όπως ακριβώς όταν ήταν καινούριο. Νομίζεις ότι έχει σβήσει. Το τρέμουλο σταμάτησε. Το κροτάλισμα εξαφανίστηκε. Η κατανάλωση μειώθηκε. Η απόδοση βελτιώθηκε.

και εμένα η κατανάλωση είναι καλύτερη τώρα και το αυτοκίνητο ειδικά στις ψηλές ταχυτητες δείχνει πιο

προθυμο ,πιο ξεκούραστο... η πλάκα είναι οτι και εμένα ο Γκίκας μου έλεγε να μην τα βάλω αλλά έγω του κεφαλιού μου:D

τίποτα μαμα και πάλι μαμα μπουζί και εγώ προσωπικα αλλαγή τουλάχιστον κάθε 30000 κμ

φίλε Tsili σημασία έχει ότι το πρόλαβες και ότι το αυτοκινητο είναι μια χαρά :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

παίδες πιστεύω ότι ένα μεγάλο ποσοστό ευθύνης για της επικαθίσεις έχουν τα λάδια castrol που χρησιμοποιούμε... έχω εμπειρία από τα castrol και "γιαυτο" τον λόγο δεν τα ξαναχρησιμοποιώ

το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα japan turbo... άνοιξα το μοτέρ για βελτίωση μετάξι των εργασιών που έκανα έκανα και καθαρισμό εσωτερικά με κάποια χημικά για να φύγουν οι επικαθίσεις και η μούργα από τα λάδια που είχαν μαζευτεί με τα χρονια...

Το αποτέλεσμα ήταν το μοτέρ να αστράφτει σαν καινούριο εσωτερικά, το έδεσσα και από τότε έβαζα castrol έκανα κάπου κοντά στις 40000km και xanaanoixtike πάλι για βελτίωση μόλις άρχισα να λύνω έμεινα με το στόμα ανοιχτό το μοτέρ εσωτερικά οιτάει κατακίτρινο από της επικαθίσεις ΠΑΝΤΟΥ στις ανοιχτόχρωμες επιφάνειες είχε πιάσει ένα ξανθό film...κάτι που δεν δικαιολογείται με 40000km και αλλαγή λαδιών κάθε 5000km μαζί με φίλτρο

Επανέλαβα πάλι την διαδικασία καθαρισμού με τα χημικά και συνέχισα να βάζω αλλα λάδια πάλι αλλαγή κάθε 5000km μαζί με φίλτρο...

Πάλι κάποια στιγμή αργότερα άνοιξα το μοτέρ "παεριπου" πάλι 40000 χιλιόμετρα άλλαξα κάρτερ με βελτιωμένο και βγήκε η "κιλινδορκεφαλι" για να γίνει oversize στις βαλβίδες το μοτέρ μέσα δεν υπήρχε μούργα και κατάλοιπα όπως ήταν όταν το καθάρισα...

θα ψάξω να βρω photos αν τις έχω ακόμη να δείτε τι ακριβώς ενόω... δεν θέλω να σας υποδείξω τι λάδια να βάλετε εγώ προσωπικά από τότε δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω castrol

Επίσης μην δέχεστε ότι λάδι θέλουν να ποτίζουν τα αυτοκίνητα σας οι αντιπροσωπείες... έχοντας δουλέψει αρκετά χρονια σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μεγάλων ετεριων γιαπωνέζικων και ευρωπαϊκών σαν υπεύθυνος τμήματος ανταλλακτικών έχω δει πράγματα... όλα έχουν να κάνουν με τις εκατστοτε συμφωνίες και το χρήμα

και θα φέρω μονο ένα παράδειγμα... η vw βγάζει λάδια στο μπουκάλι με την φίρμα της (το περιεχόμενο βεβαια δεν το παράγει η vw αλλα κάποια άλλη εταιρία) τότε γιατί η κοσμοκάρ προτείνει castrol και κολλάει στην ελλάδα το αυτοκόλλητο castrol? μήπως έχει να κάνει με το κέρδος και τις τιμές που παίρνει για μια ποσοτητα λίτρων η οποια όταν αυξηθεί πέφτει και άλλοι τιμη χονδρικης?

Η skoda γιατί πάνω από το αυτοκόλλητο της shell που κολλάνε στο εργοστάσιο μόλις έρθει στη ελλάδα κολλάνε αυτοκόλλητο valvoline?

Greek patend και ελληνικές αλχημείες λόγο του παλαιοτερου επαγγέλματος μου είχα πολλά πάρε δώσε με ανθρώπους από τα κεντρικά των αντιπροσωπειών κάθε 2-3-5 χρονια όταν έληγε το συμβόλαιο και εμφανιζόταν μια νέα με καλύτερη προσφορα άλλαζε και η μάρκα λαδιών

Όπως και με τις εγγήσεις το πρόβλημα μπορεί να είναι απλό αλλα για να βγάλει ο επίσημος επισκευαστής χρησιμοποιεί μια οδηγία κάνει τις εργασίες με το αζημιωτο... καιροί κρίσης βλέπετε... να μην επεκταθώ στις εγγυήσεις που αντιστοιχούν σε κάποια πλαισια για εργασίες και ανταλλακτικά που ουδέποτε έγιναν και αντικαταστάθηκαν.... greek λαμόγια...!!

Link to comment
Share on other sites

εφταιγαν τα συγκεκριμενα ελατηρια οπως για παραδειγμα στα corola 2001 με υπερβολικη καταναλωση το ιδιο.ποια εταιρεια θα παραδεχτει οτι χαμηλου κοστους εξαρτηματα ευθυνονται για τοσο μεγαλα προβληματα.φανταζεσαι ανακληση με θεμα περαστε μια βολτα για ενα ρεκτιφιεδακι να πιουμε και τις μπυριτσες μας :thumbsup: και ολα τα ελατηρια δωρεαν :blink:

φιλε μου στα κορόλα το πρόβλημα li8ke μετά από καιρό αρχικά ξεκίνησε με ελατήρια πιστονιών, μετά με πιστόνια και ελατήρια στην συνεχεια αλλαγή κομπλέ short block, και μετά πάλι κομπλε short block νέος κωδικός βαλβίδες οδηγούς βαλβίδων και δείκτης λαδιού νέος ώστε να παίρνει μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού για καλύτερη λίπανση το ξέρω από πρώτο χέρι ;) δεν προλάβαινα να φέρνω και να επιστρέφω short blocks τουλάχιστον έψαξε το θέμα μέχρι να βρεθεί η λύση και πολλοί ιδιοκτητες με αυτοκίνητα 6 αετιάς στην ουσία είχαν νέο κινητήρα με 0 χιλιόμετρα

η μοναδική εταιρία που παραδέχομαι σε εγγυήσεις χωρίς πολλές εξηγήσεις αν το ανταλλακτικό είχε θέμα το έκανα επευθείας παραγγελια και απλά όταν το άλλαζα έστελνα τα έγγραφα ούτε εμπειρογνώμονες ούτε photos και κόντρα photos και τηλεφωνα ktlp εκτος από εξειδικευμένες περιπτώσεις :roadrage: καμια σχέση με την vw

Link to comment
Share on other sites

http://changegears.wordpress.com/2011/02/25/new-oem-spark-plugs-06h-905-601-a-ngk-pfr7s8eg/ γι αυτα τι λετε?για ανεβασμενα tsi?αυτα φορανε μαμα τα gti στην αμερικη τουλαχιστον...ειναι 1 πιο ψυχρα
Link to comment
Share on other sites

παίδες πιστεύω ότι ένα μεγάλο ποσοστό ευθύνης για της επικαθίσεις έχουν τα λάδια castrol που χρησιμοποιούμε... έχω εμπειρία από τα castrol και "γιαυτο" τον λόγο δεν τα ξαναχρησιμοποιώ

το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα japan turbo... άνοιξα το μοτέρ για βελτίωση μετάξι των εργασιών που έκανα έκανα και καθαρισμό εσωτερικά με κάποια χημικά για να φύγουν οι επικαθίσεις και η μούργα από τα λάδια που είχαν μαζευτεί με τα χρονια...

Το αποτέλεσμα ήταν το μοτέρ να αστράφτει σαν καινούριο εσωτερικά, το έδεσσα και από τότε έβαζα castrol έκανα κάπου κοντά στις 40000km και xanaanoixtike πάλι για βελτίωση μόλις άρχισα να λύνω έμεινα με το στόμα ανοιχτό το μοτέρ εσωτερικά οιτάει κατακίτρινο από της επικαθίσεις ΠΑΝΤΟΥ στις ανοιχτόχρωμες επιφάνειες είχε πιάσει ένα ξανθό film...κάτι που δεν δικαιολογείται με 40000km και αλλαγή λαδιών κάθε 5000km μαζί με φίλτρο

Επανέλαβα πάλι την διαδικασία καθαρισμού με τα χημικά και συνέχισα να βάζω αλλα λάδια πάλι αλλαγή κάθε 5000km μαζί με φίλτρο...

Πάλι κάποια στιγμή αργότερα άνοιξα το μοτέρ "παεριπου" πάλι 40000 χιλιόμετρα άλλαξα κάρτερ με βελτιωμένο και βγήκε η "κιλινδορκεφαλι" για να γίνει oversize στις βαλβίδες το μοτέρ μέσα δεν υπήρχε μούργα και κατάλοιπα όπως ήταν όταν το καθάρισα...

θα ψάξω να βρω photos αν τις έχω ακόμη να δείτε τι ακριβώς ενόω... δεν θέλω να σας υποδείξω τι λάδια να βάλετε εγώ προσωπικά από τότε δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιήσω castrol

Επίσης μην δέχεστε ότι λάδι θέλουν να ποτίζουν τα αυτοκίνητα σας οι αντιπροσωπείες... έχοντας δουλέψει αρκετά χρονια σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μεγάλων ετεριων γιαπωνέζικων και ευρωπαϊκών σαν υπεύθυνος τμήματος ανταλλακτικών έχω δει πράγματα... όλα έχουν να κάνουν με τις εκατστοτε συμφωνίες και το χρήμα

και θα φέρω μονο ένα παράδειγμα... η vw βγάζει λάδια στο μπουκάλι με την φίρμα της (το περιεχόμενο βεβαια δεν το παράγει η vw αλλα κάποια άλλη εταιρία) τότε γιατί η κοσμοκάρ προτείνει castrol και κολλάει στην ελλάδα το αυτοκόλλητο castrol? μήπως έχει να κάνει με το κέρδος και τις τιμές που παίρνει για μια ποσοτητα λίτρων η οποια όταν αυξηθεί πέφτει και άλλοι τιμη χονδρικης?

Η skoda γιατί πάνω από το αυτοκόλλητο της shell που κολλάνε στο εργοστάσιο μόλις έρθει στη ελλάδα κολλάνε αυτοκόλλητο valvoline?

Greek patend και ελληνικές αλχημείες λόγο του παλαιοτερου επαγγέλματος μου είχα πολλά πάρε δώσε με ανθρώπους από τα κεντρικά των αντιπροσωπειών κάθε 2-3-5 χρονια όταν έληγε το συμβόλαιο και εμφανιζόταν μια νέα με καλύτερη προσφορα άλλαζε και η μάρκα λαδιών

Όπως και με τις εγγήσεις το πρόβλημα μπορεί να είναι απλό αλλα για να βγάλει ο επίσημος επισκευαστής χρησιμοποιεί μια οδηγία κάνει τις εργασίες με το αζημιωτο... καιροί κρίσης βλέπετε... να μην επεκταθώ στις εγγυήσεις που αντιστοιχούν σε κάποια πλαισια για εργασίες και ανταλλακτικά που ουδέποτε έγιναν και αντικαταστάθηκαν.... greek λαμόγια...!!

συμφωνω για τα castrol!!!!!!!!!σκατολαδα...στο δικο μου με μολις 7.000 χλμ απο την αλαγη με castrol ηδη ειναι καταμαυρα και εχουν νερουλιασμενη υφη..λες και τα ειχα μεσα 15.000....

και το αλλο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι τετοια ασχημη μυρουδια απο λαδι μολις ανοιξεις το μπουκαλι δεν εχω ξανασυναντησει!!!!!!!!!!

ενας γνωστος μηχανικος(δεν ειμαι πελατης του απλα γνωστος) σε συζητηση καποτε μου ειπε μακρυα απο τα castrol!!!!ανακυκλωμενα σκατολαδα μου τα ειπε...

οσο για την γρηγορη φθορα τους εχει ξανααναφερθει εδω μεσα και απο αλλους..στην επομενη αλαγη θα δοκιμασω mobil esp formula 1..

εχω σε δοκιμη και τα aral που μολις τα εβαλα στο starletaki...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου στα κορόλα το πρόβλημα li8ke μετά από καιρό αρχικά ξεκίνησε με ελατήρια πιστονιών, μετά με πιστόνια και ελατήρια στην συνεχεια αλλαγή κομπλέ short block, και μετά πάλι κομπλε short block νέος κωδικός βαλβίδες οδηγούς βαλβίδων και δείκτης λαδιού νέος ώστε να παίρνει μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού για καλύτερη λίπανση το ξέρω από πρώτο χέρι :thumbsup: δεν προλάβαινα να φέρνω και να επιστρέφω short blocks τουλάχιστον έψαξε το θέμα μέχρι να βρεθεί η λύση και πολλοί ιδιοκτητες με αυτοκίνητα 6 αετιάς στην ουσία είχαν νέο κινητήρα με 0 χιλιόμετρα

η μοναδική εταιρία που παραδέχομαι σε εγγυήσεις χωρίς πολλές εξηγήσεις αν το ανταλλακτικό είχε θέμα το έκανα επευθείας παραγγελια και απλά όταν το άλλαζα έστελνα τα έγγραφα ούτε εμπειρογνώμονες ούτε photos και κόντρα photos και τηλεφωνα ktlp εκτος από εξειδικευμένες περιπτώσεις ;) καμια σχέση με την vw

φιλε deus164 ετσι ακριβως σ'ολα.δεν ηθελα να επεκταθω στο ποστ μου γιατι τα ιδια εχουν συμβει και θα συμβαινουν σε πολλα και διαφορετικα μοντελα το μονο που μας μενει ειναι ενα καλυτερο aftersale πραγμα αγνωστο για την vw ,γνωστο για την toyota(ενα μεγαλο κομματι της πρωτιας της στις πωλησεις βασιζεται εκει).

Link to comment
Share on other sites

φιλε panosss ουτε που μου περασε απ'το μυαλο ;) .δεν μιλησε για προβληματικα καπακια σ'ολα τα vw αλλα για συγκεκριμενες παρτιδες οδηγων,οπως για προβληματικα ελατηρια εμβολων σε μερικα φσι που ευθυνονται για την απιστευτη καταναλωση λαδιου φαντασου σε πολο της ανιψιας μου με καταναλωση που εφτασε 1λτ στα 2500χλμ εφταιγαν τα συγκεκριμενα ελατηρια οπως για παραδειγμα στα corola 2001 με υπερβολικη καταναλωση το ιδιο.ποια εταιρεια θα παραδεχτει οτι χαμηλου κοστους εξαρτηματα ευθυνονται για τοσο μεγαλα προβληματα.φανταζεσαι ανακληση με θεμα περαστε μια βολτα για ενα ρεκτιφιεδακι να πιουμε και τις μπυριτσες μας :thumbsup: και ολα τα ελατηρια δωρεαν :roadrage:

φιλε smano τωρα εγινες ποιο σαφης..οντως τα παραπανω που λες ισχυουν...παρτιδες βγαζουν συγκεκριμενα προβληματα..

να αναφερω και εγω καποια παραδειγματα..πολλα fsi εχει ακουστει καινε λαδι....εμενα σταγονα!!!!!!!

καποια αλλα και αρκετα απο χρηστες του φορουμ εχουν προβλημα με τον μεταβλητο χρονισμο(ηχος ντιζελ στην εκινηση)

εμενα φτου φτου ακομα τιποτα!!!!!!!

εμενα μου χει καει 2 φορες ο ανεμιστηρας θερμανσης-ψυξης.....

αμαν εκανα να βρω ενα ιδιο περιστατικο σε ολλα τα φορουμ στο ιντερνετ!!!!ουτε ενα!!!!!!!!μιλαμε για την απολυτη γκαντεμια!!!!!!!!!!!

οπως και ειχα διαροη νερου στην καμπινα απο ελατωματικη τοποθετηση παμπριζ απο το εργοστασιο...και εδω ουτε ενα περιστατικο σε 5αρια golf..παρα μονο στο συνεργειο που το εφτιαξα οτι και καλα αλλο ενα 5αρι επαθε το ιδιο....

αρα το συμπερασμα ειναι οτι τελικα τα προβληματα ειναι αναλογα την παρτιδα και την συγκεκριμενη αστοχια υλικου....

και κατι τελευταιο...το starletaki μας εχει αφησει 2 φορες....μια απο ντρισιμπιτερ και μια απο δυναμο μεσα σε 3 μηνες ολλα αυτα!!!σε οποιον και να το ελεγα απορουσε..εμενε με το στομα ανοιχτο...ειναι δυνατον σταρλετ να μεινει??????ετι ελεγαν ολοι...

τωρα τι να κανω?...να βγω και να πω οτι προσεχτε..μην αγοραζετε σταρλετ γιατι θα σας αφησει απο δυναμο και ντρισιμπιτερ?????

Link to comment
Share on other sites

Αρα ειναι και ενα ΜΕΓΑΛΟ θεμα η λεξη ΛΑΔΙ στο μοτερ μας...αλλοι ειναι ευχαριστημενοι με castrol αυτα εβαλα τωρα αλλα στην επομενη αλλαγη θα δοκιμασω mobil...!!

Link to comment
Share on other sites

πάντος παιδια είχα διαβάσει σε καποιο site δεν θυμαμαι σε ποιο οτι τα castrol edge έχουν αναπτυχθει μαζι με την VW ειδικα για τα αυτοκινητα της. τωρα και εγω λέω οτι ολα καλα με castrol δεν εχω καταναλωσει λαδιου καθολου ... αλλα εαν δεν ανοιξεις κινητηρα να δεις πως ειναι ποτε δεν εισαι σιγουρος για τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.