Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Και εμένα κάνει τρέμουλα στην εκκίνηση μόνο, αλλά δεν μετράει ούτε 1 missfire! Το ίδιο κάνει και στο Polo 1.2TSI της αδερφής μου το οποίο έχει μόλις 1,500χλμ!

Το τρέμουλο είναι φυσιολογικό, αλλά τα missfires ΟΧΙ.

Επίσης θέλεις 30χλμ+ ο εγκέφαλος για να μάθει κάποια αλλαγή στον κινητήρα μας!

ΟΚ δεν είναι το θέμα μου το τρέμουλο άλλωστε είναι μηδενικό, αλλά τα misfires! Αυτά μου λένε ότι κάτι δεν πάει καλά εκεί μέσα κι ότι θα επιδεινώνεται η κατάσταση. :thumbsup:

Θα δοκιμάσω με αλλαγή βενζίνης και βλέπουμε αλλά από τέλος του μήνα που θα επιστρέψω. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Είχα πει ότι θα έβρισκα φωτογραφίες για να συγκρίνω το μέγεθος των κυλίνδρων μας με άλλες εταιρίες!

Ε, λοιπόν δείτε εδώ φωτογραφία από κινητήρα VW 1.4 TSI 140PS: 5638478957_93c2b19cf0_z.jpg

Και εδώ δείτε έναν κινητήρα FORD Focus 1.6 VCT 115PS: 5639050732_73e268d474_z.jpg

Θα βρώ και άλλες για σύγκριση!!! Δείτε πόσο μικρότερη διάμετρο έχει ο κύλινδρος του Ford παρόλο τα περισσότερα κυβικά... Βέβαια ο κινητήρας αυτός παθαίνει πιο σοβαρές ζημιές από τα δικά μας, το συγκεκριμένο αμάξι αυτό είχε ακινητοποιηθεί!!! Δε θυμάμαι ακριβώς το είδος της ζημιάς και το αίτιο... αλλά θα δω στο αρχείο μου την Τετάρτη του Πάσχα και θα σας πω! Φυσικά τον πέρασα εγγύηση (καθώς είμαι υπεύθυνος επέκτασης εγγύησης...)

Αυτά για να βλέπετε τα χειρότερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή για να καταλάβω, αυτες οι δυο φωτο αποδεικνύουν οτι τα φορτ ειναι χειρότερα?

Η διάμετρος των κυλίνδρων, δεν αποδεικνύει τίποτα, απλά στο ενα αυτοκίνητο ο κύλινδρος εχει μεγαλύτερο μήκος και διαδρομή για τα πιστόνια(φορτ), ενω στο αλλο μικρότερο μήκος και διαδρομή, είναι θέμα αρχιτεκτονικής.

Εγω πάντως φορτ με 40000χλμ να πηγαίνουν για άνοιγμα και καθαρισμό βαλβίδων δεν εχω ακούσει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω, αυτες οι δυο φωτο αποδεικνύουν οτι τα φορτ ειναι χειρότερα?

Η διάμετρος των κυλίνδρων, δεν αποδεικνύει τίποτα, απλά στο ενα αυτοκίνητο ο κύλινδρος εχει μεγαλύτερο μήκος και διαδρομή για τα πιστόνια(φορτ), ενω στο αλλο μικρότερο μήκος και διαδρομή, είναι θέμα αρχιτεκτονικής.

Εγω πάντως φορτ με 40000χλμ να πηγαίνουν για άνοιγμα και καθαρισμό βαλβίδων δεν εχω ακούσει.

Νίκο μάλλον δεν με κατάλαβες καθόλου!

1) Τα Ford είναι χειρότερα απο τα VW στο είδος και την συχνότητα των ζημιών! Μη ξεχνάς ότι λόγο της δουλειάς μου έχω -με πραγματικά νούμερα- τον αριθμό-συχνότητα-είδος των ζημιών που βγάζουν τα Ford Πανελλαδικά!!! Η ζημιά απο τον συγκεκριμένο κινητήρα Ford έγινε παραδόξως στα 43,503χλμ οπότε και εδώ Νίκο διαψεύδεσαι!

Επίσης οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν "παθητηκά" γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και έχουν αντοχή τα 50,000χλμ! Έχω και άλλα, θες να τα γράψω???

Το θέμα μας δεν είναι αυτό όμως!!!

2) Τις φωτογραφίες τις έβαλα για να συγκρίνω τις αρχιτεκτονικές των κινητήρων! Ο κινητήρας μας έχει μεγαλύτερη "διάμετρο" κυλίνδρου και ΟΧΙ διαδρομή που λες!!!

Να έχουμε αντίλογο αλλά με επιχειρήματα, όχι απλά για να έχουμε αντίλογο!

Καλή Ανάσταση!

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως φορτ με 40000χλμ να πηγαίνουν για άνοιγμα και καθαρισμό βαλβίδων δεν εχω ακούσει.

Να ομως που ειδες Νικο :bling: Και γω δεν ειχα ακουσει για αλλαγη μιζας και λουρι μηχανης στα 39000 χλμ σε οπελ, αλλα οταν την <<επαθε>> το astra του πατερα μου....... :growl::growl::growl:

Link to comment
Share on other sites

Νίκο μάλλον δεν με κατάλαβες καθόλου!

1) Τα Ford είναι χειρότερα απο τα VW στο είδος και την συχνότητα των ζημιών! Μη ξεχνάς ότι λόγο της δουλειάς μου έχω -με πραγματικά νούμερα- τον αριθμό-συχνότητα-είδος των ζημιών που βγάζουν τα Ford Πανελλαδικά!!! Η ζημιά απο τον συγκεκριμένο κινητήρα Ford έγινε παραδόξως στα 43,503χλμ οπότε και εδώ Νίκο διαψεύδεσαι!

Επίσης οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν "παθητηκά" γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και έχουν αντοχή τα 50,000χλμ! Έχω και άλλα, θες να τα γράψω???

Το θέμα μας δεν είναι αυτό όμως!!!

2) Τις φωτογραφίες τις έβαλα για να συγκρίνω τις αρχιτεκτονικές των κινητήρων! Ο κινητήρας μας έχει μεγαλύτερη "διάμετρο" κυλίνδρου και ΟΧΙ διαδρομή που λες!!!

Να έχουμε αντίλογο αλλά με επιχειρήματα, όχι απλά για να έχουμε αντίλογο!

Καλή Ανάσταση!

Μαλλον δεν διαβασες καλα αυτα που εγραψα, τελος παντων ο καθε ενας που διαβαζει και ενδιαφέρετε εχει βγαλει τα συμπερασματα του.

Καλή ανάσταση

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω, αυτες οι δυο φωτο αποδεικνύουν οτι τα φορτ ειναι χειρότερα?

Η διάμετρος των κυλίνδρων, δεν αποδεικνύει τίποτα, απλά στο ενα αυτοκίνητο ο κύλινδρος εχει μεγαλύτερο μήκος και διαδρομή για τα πιστόνια(φορτ), ενω στο αλλο μικρότερο μήκος και διαδρομή, είναι θέμα αρχιτεκτονικής.

Εγω πάντως φορτ με 40000χλμ να πηγαίνουν για άνοιγμα και καθαρισμό βαλβίδων δεν εχω ακούσει.

Τι άλλο βγαίνει από την φράση αυτή δηλαδή??? Για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι!!!

Το vw εχει μεγαλη διαμετρο με μικρη διαδρομη, ενω το ford εχει μικρη διαμετρο με μεγαλη διαδρομη για να βγουνε τα ιδια κυβικα πχ.

τωρα ποιο ειναι ποιο λειτουργικα σωστο ξερουνε μονο αυτοι που τα κατασκευαζουν

Εγω εχω μια αλλη απορια που την εχω παρατηρησει εδω και καιρο, αν δειτε στην φωτο του vw η αποσταση των τοιχωματων απο κυληνδρο σε κυληνδρο ειναι ελαχιστη, ενω στο ford εχει αρκετη αποσταση, το εχω παρατηρησει και σε 20vt μπλοκ, αλλα και σε 1600, η αποσταση ειναι μηδαμινη, 2-3χιλ, ενω σε αλλες μαρκες ειναι μεγαλυτερη μεχρι και 6χιλ σε toyota μπλοκ ειδα...

-Όταν παράγεις "έργο" με τη μικρότερη δυνατή κινούμενη μάζα τότε πλησιάζεις το ιδανικό σε έναν κινητήρα! Ιδίως όταν έχεις μικρότερη διαδρομή πιστονιού τότε έχεις περισσότερο "έργο" στον στρόφαλο.

-Στους κινητήρες 2.5 λίτρων της Volvo που φοράει και το Focus ST έχει και εκεί πολύ μικρή απόσταση μεταξύ των κυλίνδρων! Αυτό έχει να κάνει με τη μείωση βάρους-μεγέθους-κόστους παραγωγής-υλικου του μπλοκ κινητήρα. Βέβαια αυτό "βοηθάει" τα συνεχή ραγίσματα που βγάζουν σε λίγα χιλιόμετρα αυτοί οι κινητήρες, χιχιχι!!! Θα βρώ και από αυτούς φωτογραφίες για να δείτε τι πάει να πει: να ραγίζει κύλινδρος σε αμάξι πολύ περισσότερων Ευρώ από τα δικά μας!!!

Link to comment
Share on other sites

παντως ρε παιδια αυτο που λετε με τρεμουλο το εχω και εγω σε fsi 1600 απο καινουργιο σχεδον και με αποκλειστικα χρηση 100αρας ευλαβικη χρηση...οχι σκισιματα κτλπ...

τελικα μηπως ετσι δουλευουν οι αμεσου ψεκασμου και δεν υπαρχει γιατρια????

η μηπως η γιατρια ειναι σε καλυτερους πολαπλασιαστες οπως αναφερθηκε καπου εδω μεσα???

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα για service το Golfaki μου στη VW στα Μουδανιά και είχα δίπλα ένα GT με 56000χλμ με ανοιγμένο καπάκι και όταν ρώτησα τους μηχανικούς μου είπαν ότι χρειάζεται καθαρισμό στις βαλβίδες κτλ. Το καταλυπήθηκα επειδή ήταν πολύ προσεγμένο μέσα-έξω με πάρα πολλά έξτρα. Ήταν ανθρακί και είχε αυτοκόλητα από το club. Τουλάχιστον αυτήν την φορά το παλικάρι είναι μέσα στην επέκταση της εγγύησης...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα για service το Golfaki μου στη VW στα Μουδανιά και είχα δίπλα ένα GT με 56000χλμ με ανοιγμένο καπάκι και όταν ρώτησα τους μηχανικούς μου είπαν ότι χρειάζεται καθαρισμό στις βαλβίδες κτλ. Το καταλυπήθηκα επειδή ήταν πολύ προσεγμένο μέσα-έξω με πάρα πολλά έξτρα. Ήταν ανθρακί και είχε αυτοκόλητα από το club. Τουλάχιστον αυτήν την φορά το παλικάρι είναι μέσα στην επέκταση της εγγύησης...

Το Δικό Μου Είναι...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το TSB λέτε να έχει σχέση και με μας ;

Technical Service Bulletin Transaction No.: 2017063/2

01-08-04 - MIL ON, Misfire DTC P0301, P0302, P0303 or P0304 Stored in ECM Fault Memory after Cold Start Release date: Oct 9, 2008

Condition

01 08 04 Jan. 23, 2008 2017063

MIL ON, Misfire DTC P0301, P0302, P0303 or P0304 Stored in ECM fault Memory after Cold Start

At times engine may run slightly rough for a few seconds after cold start. MIL may illuminate with a DTC for misfire on one cylinder only (P0301, P0302, P0303, P0304) stored in the ECM fault memory. Rough running condition disappears a few seconds after cold start and DOES NOT exist with a warm engine.

Technical Background

Not applicable.

Production Solution

Not applicable.

Service

1. Follow normal Guided Fault Finding Diagnosis, for example:

• Swap spark plugs and ignition coils between affected cylinder(s) and good cylinder(s).

• Check compression and leak-down of affected cylinder(s).

• Verify fuel quality. (Also refer to Technical Bulletin 2014815 - Gasoline Quality.)

• Swap fuel injectors between affected cylinder(s) and good cylinder(s).

Note:

When swapping fuel injectors, always replace all fuel injector seals.

2. If diagnosis results are inconclusive, and above mentioned condition persists, replace all 8 Hydraulic lash adjuster (lifters) of affected exhaust side.

Warranty

Information Only.

Required Parts and Tools

For Part No. reference, see table below:

Part Number

Part Description

Quantity

022 109 423 D

Hydraulic lash adjuster

8 (if needed)

06F 103 483 D

Valve Cover Gasket

1 (if needed)

06D 998 907

Sealing Kit for Fuel Injectors

1 (if needed)

Tool Description

Tool No:

Quantity

VAS Diagnostic Tool

VAS 5051 / 5052

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά διαβάστε εδώ ένα πολύ χρήσιμο post σχετικά με τον καθαρισμό βαλβίδων.

Πρόκειται για το Technical Service Bulletin 478301/6 .

Κοίταξα για το προϊόν Lambda Service Tank Otto και βρήκα μερικά site :

lambda-uk.com

www.ruf-lambda.de/eng_version/l_produkte/oil_primer.htm

www.lambda-ecs.de

με το τρίτο να έχει πολλή πληροφορία στην περιοχή download αλλά στα γερμανικά. Αν κατάλαβα καλά, ένα ακόμα όπλο για τον καθαρισμό των επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής των κινητήρων άμεσου ψεκασμού είναι το lambda Oil Primer που προστίθεται πριν την αλλαγή λαδιών. Βοήθεια στη μετάφραση από τους Γερμανομαθείς.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά διαβάστε εδώ ένα πολύ χρήσιμο post σχετικά με τον καθαρισμό βαλβίδων.

Πρόκειται για το Technical Service Bulletin 478301/6 .

Κοίταξα για το προϊόν Lambda Service Tank Otto και βρήκα μερικά site :

lambda-uk.com

www.ruf-lambda.de/eng_version/l_produkte/oil_primer.htm

www.lambda-ecs.de

με το τρίτο να έχει πολλή πληροφορία στην περιοχή download αλλά στα γερμανικά. Αν κατάλαβα καλά, ένα ακόμα όπλο για τον καθαρισμό των επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής των κινητήρων άμεσου ψεκασμού είναι το lambda Oil Primer που προστίθεται πριν την αλλαγή λαδιών. Βοήθεια στη μετάφραση από τους Γερμανομαθείς.

Αυτό το υγρό που περιγράφουν είναι από τα γνωστά καθαριστικά που βάζουν μαζί με το λάδι να δουλέψουν πριν την αλλαγή των λαδιών για 15 λεπτά, και μετά αλλάζεις λάδια!

Αυτό κάνει δουλειά γενικά, αλλά δεν νομίζω να πηγαίνει στις βαλβίδες εισαγωγής αφού εκεί δεν πάει καθαρό λάδι στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το υγρό που περιγράφουν είναι από τα γνωστά καθαριστικά που βάζουν μαζί με το λάδι να δουλέψουν πριν την αλλαγή των λαδιών για 15 λεπτά, και μετά αλλάζεις λάδια!

Αυτό κάνει δουλειά γενικά, αλλά δεν νομίζω να πηγαίνει στις βαλβίδες εισαγωγής αφού εκεί δεν πάει καθαρό λάδι στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού!!!

Αδερφε το αμαξι σου πως παει μετα την επεμβαση που εκανες με τον αφρο? Ξανα πηρες μετρησεις για πιθανα misfiers?Ειναι το ιδιο αποδοτικο με πριν 3 βδομαδες?

Link to comment
Share on other sites

μην περιμενετε φιλοι μου την σωτηρια απο φτηνα καθαριστικα να σας λυσουν το προβλημα.η μονη σωτηρια ειναι η νηστεια και η προσευχη,οπως και η οργανωση μιας εκδρομης του club στο αγιον ορος οπου οι σεβαστοι ιερομοναχοι μετα απο εξομολογηση των μελων και των αναλογων ευχελαιων θα προβουν εις το γεμισμα των ρεζερβουαρ μας με αγιασμο,οπως και αντικαταστασης με αγιασμο των διαβολικων ελαιων των κιβωτιων μας.απιστοι μετανοειτε οσο ειναι καιρος.

Link to comment
Share on other sites

μην περιμενετε φιλοι μου την σωτηρια απο φτηνα καθαριστικα να σας λυσουν το προβλημα.η μονη σωτηρια ειναι η νηστεια και η προσευχη,οπως και η οργανωση μιας εκδρομης του club στο αγιον ορος οπου οι σεβαστοι ιερομοναχοι μετα απο εξομολογηση των μελων και των αναλογων ευχελαιων θα προβουν εις το γεμισμα των ρεζερβουαρ μας με αγιασμο,οπως και αντικαταστασης με αγιασμο των διαβολικων ελαιων των κιβωτιων μας.απιστοι μετανοειτε οσο ειναι καιρος.

Οι καλόγεροι τώρα τελευταία ειδικεύονται και στις ανταλλαγές. Πρόσεξε γιατί μπορεί να σου ανταλλάξουν το golf σου με κανένα κομποσχοίνι. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Οι καλόγεροι τώρα τελευταία ειδικεύονται και στις ανταλλαγές. Πρόσεξε γιατί μπορεί να σου ανταλλάξουν το golf σου με κανένα κομποσχοίνι. :p

το οποιο θα ανταλαξω με μια λιμνη χοχοχο :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το υγρό που περιγράφουν είναι από τα γνωστά καθαριστικά που βάζουν μαζί με το λάδι να δουλέψουν πριν την αλλαγή των λαδιών για 15 λεπτά, και μετά αλλάζεις λάδια!

Αυτό κάνει δουλειά γενικά, αλλά δεν νομίζω να πηγαίνει στις βαλβίδες εισαγωγής αφού εκεί δεν πάει καθαρό λάδι στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού!!!

Έχεις δίκιο, δεν φτάνουν τα λάδια εκεί αλλά οι αναθυμιάσεις τους.

Μόνο η άλλη μέθοδος που λέει με το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 ή τη συσκευή καθαρισμού BEDI (τι είναι αυτά?) ίσως βοηθούσε.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, δεν φτάνουν τα λάδια εκεί αλλά οι αναθυμιάσεις τους.

Μόνο η άλλη μέθοδος που λέει με το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 ή τη συσκευή καθαρισμού BEDI (τι είναι αυτά?) ίσως βοηθούσε.

τελικα αλλαχθηκαν και οδηγοι βαλβιδων?αν ναι τα μισφαιρς που παρατηρησες σε ποιους κυλινδρους εμφανιστηκαν μετα ,σ΄αυτους που ειχαν αλλαχθει οι οδηγοι η στους αλλους?

Link to comment
Share on other sites

τελικα αλλαχθηκαν και οδηγοι βαλβιδων?αν ναι τα μισφαιρς που παρατηρησες σε ποιους κυλινδρους εμφανιστηκαν μετα ,σ΄αυτους που ειχαν αλλαχθει οι οδηγοι η στους αλλους?

Οι οδηγοί βαλβίδων παρέμειναν αυτοί του καινούργιου καπακιού.

Misfires βλέπω με κρύο ρελαντί κυρίως στον 2ο κύλινδρο με τιμές που φτάνουν έως 10 περίπου και 3 ή 4 στον 1ο. Πετάγεται όμως και κάποιο στους άλλους δύο, ενώ πριν οι καπνισμένες βαλβίδες ήταν κυρίως του 4ου και μετά του 1ου κυλίνδρου.

Θέλω να κάνω γέμισμα από άλλο βενζινάδικο, να κάνω κανα χλμ και να ποστάρω κι ένα βίντεο όταν έχω πάνω το vag com στο ρελαντί.

Τώρα που το έβαλα μπροστά μετά από στάση 3 ωρών και θερμοκρασία νερού στους 45C στο ρελαντί για 3 λεπτά(ανέβηκε στους 60C) έβγαλε 2 misfires στον 2ο και 1 στον 3ο.

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

Αδερφε το αμαξι σου πως παει μετα την επεμβαση που εκανες με τον αφρο? Ξανα πηρες μετρησεις για πιθανα misfiers? Ειναι το ιδιο αποδοτικο με πριν 3 βδομαδες?

Μετά τον αφρό και περίπου για 30χλμ (μέχρι να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος) δεν είχα δει διαφορά! Μετά από τα 30χλμ νιώθω το αμάξι πιο εύστροφο και με περισσότερη δύναμη!

Μέτρηση έκανα το Σαββάτο (προχτές) και δεν μου έβγαλε misfires! Ούτε ένα! Και έχω κάνει πάνω από 1000χλμ γιατί είχα βάλει το trip computer να μηδενίσει μετά τον αφρό μέχρι και σήμερα αριθμεί περί τα 1098,8χλμ χωρίς πρόβλημα!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Μετά τον αφρό και περίπου για 30χλμ (μέχρι να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος) δεν είχα δει διαφορά! Μετά από τα 30χλμ νιώθω το αμάξι πιο εύστροφο και με περισσότερη δύναμη!

Μέτρηση έκανα το Σαββάτο (προχτές) και δεν μου έβγαλε misfires! Ούτε ένα! Και έχω κάνει πάνω από 1000χλμ γιατί είχα βάλει το trip computer να μηδενίσει μετά τον αφρό μέχρι και σήμερα αριθμεί περί τα 1098,8χλμ χωρίς πρόβλημα!

Ααααααααααα αυτα ειναι ωραια νεα ,ευχαριστα..! :p:thumbsu::nea:

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε ένα

μου με πρωινό Vag-com log στο ρελαντί που δείχνει τα misfires.

Εγω το ξέχασα, κανε το ίδιο, έτσι και αλλιώς δεν βγάζεις άκρη , απο που να το πιάσεις και που να το αφήσεις, μην αγχώνεσαι παράτα το, τώρα την πήραμε την μ@λακια πήγαινε λοιπόν την βόλτα σου μέχρι να έρθει η ώρα για να το σουτάρεις και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Τα missfires αν υπάρχουν καταγράφονται από τον εγκέφαλο ως σφάλματα και σου βγάζει σχετικό μήνυμα (σφάλμα) όταν κάνεις autoscan με VAG COM;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.