Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Σε ποιον δεν αρέσει ο ΤΣΙ? δεν νομίζω να υπάρχει ανθρωπος. Το θέμα είναι αλλού. Οτι δεν είναι αξιόπιστος. και έστω και σε σένα να μην έχει βγάλει πρόβλημα στις βαλβίδες δεν λέει απολύτος τίποτα.

Κανένα, μα κανένα αμάξι turbo ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως τα ατμοσφαιρικά! :good:

Αυτό το ξέραμε όλοι όταν αγοράσαμε το TSI μας! Πιστεύω πως όλοι :flowers: κάναμε την απαραίτητη έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα ωραία μας χιλιάρικα, και φορτωθήκαμε το βάρος του δανείου κάποιοι...

Link to comment
Share on other sites

Κανένα, μα κανένα αμάξι turbo ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως τα ατμοσφαιρικά! :stuff:

Αυτό το ξέραμε όλοι όταν αγοράσαμε το TSI μας! Πιστεύω πως όλοι :thumbsup: κάναμε την απαραίτητη έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα ωραία μας χιλιάρικα, και φορτωθήκαμε το βάρος του δανείου κάποιοι...

:bbq::turkey: και ιδίως τα δικά μας που είναι Twin turbo.

η vw έχει θέματα αξιοπιστίας αλλά φτάσαμε εδώ να τα ισοπεδώνουμε όλα. λίγο λογική και ηρεμία χρειάζεται εντάξει καταλαβαίνω τα παιδιά που χρειάστηκε να γίνει καθαρισμός βαλβίδων ότι έχουν απογοητευθεί αλλά εάν θυμηθούν τον εαυτό τους, πριν γίνει αυτό είχαν τον TSI για τον καλύτερο κινητήρα. αυτό δεν άλλαξε.

τυχαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες

Link to comment
Share on other sites

:clapping::whistling:και ιδίως τα δικά μας που είναι Twin turbo.

η vw έχει θέματα αξιοπιστίας αλλά φτάσαμε εδώ να τα ισοπεδώνουμε όλα. λίγο λογική και ηρεμία χρειάζεται εντάξει καταλαβαίνω τα παιδιά που χρειάστηκε να γίνει καθαρισμός βαλβίδων ότι έχουν απογοητευθεί αλλά εάν θυμηθούν τον εαυτό τους, πριν γίνει αυτό είχαν τον TSI για τον καλύτερο κινητήρα. αυτό δεν άλλαξε.

τυχαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες

Εδώ να σε διορθώσω και να πω ότι έχουμε turbo + compressor κινητήρες και όχι twin-turbo(διπλό τούρμπο)

Link to comment
Share on other sites

Εδώ να σε διορθώσω και να πω ότι έχουμε turbo + compressor κινητήρες και όχι twin-turbo(διπλό τούρμπο)

αυτό εννοουσα αμαν τελειωμανη :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Κανένα, μα κανένα αμάξι turbo ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως τα ατμοσφαιρικά! :whistling:

Αυτό το ξέραμε όλοι όταν αγοράσαμε το TSI μας! Πιστεύω πως όλοι :whistling: κάναμε την απαραίτητη έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα ωραία μας χιλιάρικα, και φορτωθήκαμε το βάρος του δανείου κάποιοι...

διαφωνώ εν μέρη αλλά ας το αφήσουμε εδώ.

Οταν κάναμε την έρευνα αγορά δεν ξεραμε οτι καθε 60.000 θελει καπάκι και λοιπά.και δεν νομίζω να το ήξερε και κανείς μας. δεν σημαίνει οτι επειδή διαλέξαμε τουρμπο θα έχουμε το χέρι στη τσέπη. και εννωείτε οτι παραμένει από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία σαν αίσθηση αλλά σίγουρα μακρια από αξιοπιστία.

Link to comment
Share on other sites

διαφωνώ εν μέρη αλλά ας το αφήσουμε εδώ.

Οταν κάναμε την έρευνα αγορά δεν ξεραμε οτι καθε 60.000 θελει καπάκι και λοιπά.και δεν νομίζω να το ήξερε και κανείς μας. δεν σημαίνει οτι επειδή διαλέξαμε τουρμπο θα έχουμε το χέρι στη τσέπη. και εννωείτε οτι παραμένει από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία σαν αίσθηση αλλά σίγουρα μακρια από αξιοπιστία.

:thumbsup::whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup::whistling: :whistling:

Ειναι στην τριτη θεση και οπως παει την βλεπω πρωτη.

http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15070&admin=1

Link to comment
Share on other sites

Δεν μίλησα να οδηγείς σαν τον Schumacher στους δρόμους Νίκο! Απλά πάλι δεν κατάλαβες!

Απο την εμπειρία μου στα εξουσιοδοτημένα: τις περισσότερες ζημιές τις παθαίνουν τα αμάξια όσων προσέχουν το αμάξι τους και οδηγούν με το αυγό στο πόδι!!!

Εγώ όμως δεν χρειάστηκε να ανοίξω κινητήρα και να κάνω επισκευή λόγω του οδηγικού μου στυλ, Νίκο!!! :roadrage::thumbsd::shok:

Α, και να σημειώσω ότι έχω περισσότερα χιλιόμετρα από σένα, αν σου λέει κάτι περί αξιοπιστίας αυτό...

Σκάστρα άλλαξα επειδή έσπασε, Ν75 άλλαξα "προληπτικά" δεν χρειάζονταν, και πολλαπλασιαστές άλλαξα "προληπτικά" δεν χρειάζονταν. Το μόνο που έκανα ήταν ο "αφρός" το οποίο και είναι πιο έξυπνο-φτηνό από το άνοιγμα κινητήρα (10 ευρώ αντί για 1000+ ευρώ) στην περίπτωσή μου.

ΑΝΤΕ ΜΗ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ!!! :thumbsup:

Επειδή δεν σου αρέσει εσένα ο κινητήρας ΔΕΝ σημαίνει ότι εκατομμύρια αγοραστές έκαναν μ@λ@κι@ που πήραν TSI...

Είναι γνωστό ότι ΔΕΝ σου αρέσει ο κινητήρας του αμαξιού σου, και επειδή δεν μπορείς να βάλεις άλλου τύπου, ΑΝΤΕ πούλα το να ησυχάσουμε και οι υπόλοιποι!!! :good:

Πες τα Χρυσοστομε :whistling::whistling::whistling: +1000000000000000000000000000000000000000

:thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: Θα συμφωνησω και εγω με τον προλαλησαντα εκφραση την σκεψη του σε δημοσια συζητηση ομορφα και ωραια ...πραγμα που εμεις το κανουμε μονο σκεπτομενοι "εσωτερικα". Η αληθεια ειναι πως μπορει να εχουμε τα θεματακια μας...αλλα κανεις δεν το πουλαει να παρει ενα swift 100hp.

Να ηταν μονο τα δικα μας που ειχαν.......θεματακια :thumbsup:

Κανένα, μα κανένα αμάξι turbo ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως τα ατμοσφαιρικά! :thumbsu:

Αυτό το ξέραμε όλοι όταν αγοράσαμε το TSI μας! Πιστεύω πως όλοι :sweat: κάναμε την απαραίτητη έρευνα αγοράς πριν δώσουμε τα ωραία μας χιλιάρικα, και φορτωθήκαμε το βάρος του δανείου κάποιοι...

+1000000000000000000000000000000000000000

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω για την αξιοπιστια οτι ειναι χαλια για αυτο πουλατε το και παρτε ενα mazda RX8 να σωθητε στα 90.000km 2 ροτορες αφου η mazda ειναι πολυ καλυτερη απο τη σκατο vw στην αξιοπιστια

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Ειναι στην τριτη θεση και οπως παει την βλεπω πρωτη.http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15070&admin=1

Αυτο το test του οτοτριτι ειναι για τον π..... οπως γενικα ολο το περιοδικο μπορεις να ψηφισεις οσες φορες θες οτι θες για αυτο καλητερα μην τα κοιτατε αυτα .

Link to comment
Share on other sites

Ειναι στην τριτη θεση και οπως παει την βλεπω πρωτη.

http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15070&admin=1

Ο τρόπος με τον οποίο το autotriti καταρτίζει αυτούς τους πίνακες αξιοπιστίας των αυτοκινήτων δεν έχει κανένα σοβαρό επιστημονικό υπόβαθρο και είναι τουλάχιστον για γέλια.

Όπως και το ίδιο το περιοδικό εξάλλου.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω για την αξιοπιστια οτι ειναι χαλια για αυτο πουλατε το και παρτε ενα mazda RX8 να σωθητε στα 90.000km 2 ροτορες αφου η mazda ειναι πολυ καλυτερη απο τη σκατο vw στην αξιοπιστια

Είναι φυσικό αυτό με την Mazda αφού δανείστηκε την τεχνολογία της Porsche την οποία η ίδια την είχε βάλει στο "συρτάρι" γιατί κατάλαβαν οι Γερμανοί ότι δεν είχε μέλλον ο wankel κινητήρας...

Θα έπρεπε να σε έβλεπα τι θα έλεγες αν είχες πάρει Lancia Delta πριν αρκετά χρόνια, η οποία είχε ξεκινήσει πρώτη το πείραμα turbo+compressor!!! Εκεί θα καταλάβαινες τι πάει να πει "αναξιοπιστία"...

Τουλάχιστον εμάς δεν ραγίζουν μπλοκ κινητήρα ανάμεσα στους κυλίνδρους κάθε 70,000χλμ, δεν καταστρέφονται γρανάζια εκκεντροφόρων μεταβλητού χρονισμού κάθε 60,000χλμ, δεν σπάνε βίδες εκκεντροφόρων και τα κάνουν κιμά όλα μέσα, δεν πολτοποιούνται διαφορικά (τύπου black box), κτλ, όπως σε Ford-Volvo πολλών περισσότερων χιλιάδων ευρώ σε αξία από τα δικά μας, να μη πω και άλλα... :bye::ermm:

Αυτο το test του οτοτριτι ειναι για τον π..... οπως γενικα ολο το περιοδικο μπορεις να ψηφισεις οσες φορες θες οτι θες για αυτο καλητερα μην τα κοιτατε αυτα .

+10000000000

Ο τρόπος με τον οποίο το autotriti καταρτίζει αυτούς τους πίνακες αξιοπιστίας των αυτοκινήτων δεν έχει κανένα σοβαρό επιστημονικό υπόβαθρο και είναι τουλάχιστον για γέλια.

Όπως και το ίδιο το περιοδικό εξάλλου.

+10000000000

Link to comment
Share on other sites

:ermm::bye::thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: Θα συμφωνησω και εγω με τον προλαλησαντα εκφραση την σκεψη του σε δημοσια συζητηση ομορφα και ωραια ...πραγμα που εμεις το κανουμε μονο σκεπτομενοι "εσωτερικα". Η αληθεια ειναι πως μπορει να εχουμε τα θεματακια μας...αλλα κανεις δεν το πουλαει να παρει ενα swift 100hp.

επειδη με τα λεφτα της πωλησης οντως αγοραζουμε ενα σουιφτ 100 αυτο το καθιστα και αξιοπιστο?(και δεν μιλω για τον κινητηρα μονο)

Link to comment
Share on other sites

επειδη με τα λεφτα της πωλησης οντως αγοραζουμε ενα σουιφτ 100 αυτο το καθιστα και αξιοπιστο?(και δεν μιλω για τον κινητηρα μονο)

Παραδειγμα εδωσα..

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας μήπως οι επικαθήσεις στις βαλβίδες δημιουργούνται κι από την επιστροφή καυσαερίων στην εισαγωγή έπεσα στα παρακάτω :

"Obviously we don't want to `reduce' the volume of the combustion chambers (effectively reduced engine displacement) during hard acceleration, so EGR is turned off when you need full power (WOT (Wide Open throttle) conditions). At idle, the engine is very sensitive to air/fuel mixture ratios and swirl in the combustion chamber, so introducing EGR at idle is not on either. However at cruise the Fuel/Air mixture is set as lean as possible for maximum economy and this in turn generates the highest temperatures, and so the EEC-V uses these conditions to inject exhaust gas into the inlet manifolds to reduce emissions. Older vehicles used vacuum devices to control the EGR valve whereas the Scorpio uses the EEC-V and it's sensors to control it."

από http://www.fordscorpio.co.uk/egr.htm

"EGR is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output. This is because it reduces the intake charge density. EGR is also omitted at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle. The EGR valve also cools the exhaust valves and makes them last far longer (a very important benefit under light cruise conditions)"

από http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Οπότε θεώρησα ότι ο οικονομικός τρόπος οδήγησης μου καθημερινά στην εθνική με σταθερή ταχύτητα θα έκανε εντονότερο το φαινόμενο των επικαθήσεων στις βαλβίδες εισαγωγής.

Αλλά διαβάζοντας το self study 359 δε βλέπω να αναφέρει πουθενά βαλβίδα EGR και μάλιστα γράφει :

External exhaust gas return not needed

The external exhaust gas return has been omitted on the TSI engines. Due to the charging components, the proportion in which the engine works as a purely naturally aspirated engine is low. This is, however, necessary to draw the exhaust gases.

The mapped range with external exhaust gas return would be very small and the fuel savings in the overall consumption due to the dethrottling of the further opened throttle valve would be small.

Οπότε αναρωτιέμαι, έχουμε τελικά βαλβίδα EGR; αν ναι μήπως τότε παίζει και το καύσιμο το ρόλο του στις επικαθήσεις οπότε και θα βοηθούσαν τα προσθετικά σ' αυτό ;

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσικό αυτό με την Mazda αφού δανείστηκε την τεχνολογία της Porsche την οποία η ίδια την είχε βάλει στο "συρτάρι" γιατί κατάλαβαν οι Γερμανοί ότι δεν είχε μέλλον ο wankel κινητήρας...

Θα έπρεπε να σε έβλεπα τι θα έλεγες αν είχες πάρει Lancia Delta πριν αρκετά χρόνια, η οποία είχε ξεκινήσει πρώτη το πείραμα turbo+compressor!!! Εκεί θα καταλάβαινες τι πάει να πει "αναξιοπιστία"...

Τουλάχιστον εμάς δεν ραγίζουν μπλοκ κινητήρα ανάμεσα στους κυλίνδρους κάθε 70,000χλμ, δεν καταστρέφονται γρανάζια εκκεντροφόρων μεταβλητού χρονισμού κάθε 60,000χλμ, δεν σπάνε βίδες εκκεντροφόρων και τα κάνουν κιμά όλα μέσα, δεν πολτοποιούνται διαφορικά (τύπου black box), κτλ, όπως σε Ford-Volvo πολλών περισσότερων χιλιάδων ευρώ σε αξία από τα δικά μας, να μη πω και άλλα... :pinch::roadrage:

ελπίζω να καταλαβες οτι έκανα πλακα

τη golfo μου δεν την αλλαζω με τιποτα :wacko::hyper::whistling::heart: :heart:

Link to comment
Share on other sites

για πολλαπλασιαστες... τιποτα καλυτερο απο αυτο http://saveltrade.gr/index.php?product_id=1009&page=shop.product_details&category_id=97&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=1

Σε φιλικο scirocco ΧΩΡΙΣ προγραμμα και το τονιζω ειχε συνεχεια missfires και κοψιματα ...αλλαξε τους ιταλικους και εβαλε αυτα ...και 3.200 χιλ τωρα ..ολα ρολοι ...Στο σερβις θα βαλω και εγω

Link to comment
Share on other sites

για πολλαπλασιαστες... τιποτα καλυτερο απο αυτο http://saveltrade.gr...uemart&Itemid=1

Σε φιλικο scirocco ΧΩΡΙΣ προγραμμα και το τονιζω ειχε συνεχεια missfires και κοψιματα ...αλλαξε τους ιταλικους και εβαλε αυτα ...και 3.200 χιλ τωρα ..ολα ρολοι ...Στο σερβις θα βαλω και εγω

γιατι σε προγραμμα δεν ειναι καλοι?τι αλλες επιλογεσ εχοουμε δωστε πληροφοριες μαρκα κτλ

Link to comment
Share on other sites

για πολλαπλασιαστες... τιποτα καλυτερο απο αυτο http://saveltrade.gr/index.php?product_id=1009&page=shop.product_details&category_id=97&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=1

Σε φιλικο scirocco ΧΩΡΙΣ προγραμμα και το τονιζω ειχε συνεχεια missfires και κοψιματα ...αλλαξε τους ιταλικους και εβαλε αυτα ...και 3.200 χιλ τωρα ..ολα ρολοι ...Στο σερβις θα βαλω και εγω

Γιατί λες Ιταλικούς;Οι μαμά πολλαπλασιαστές της VW δεν είναι Bosch;

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσικό αυτό με την Mazda αφού δανείστηκε την τεχνολογία της Porsche την οποία η ίδια την είχε βάλει στο "συρτάρι" γιατί κατάλαβαν οι Γερμανοί ότι δεν είχε μέλλον ο wankel κινητήρας...

Θα έπρεπε να σε έβλεπα τι θα έλεγες αν είχες πάρει Lancia Delta πριν αρκετά χρόνια, η οποία είχε ξεκινήσει πρώτη το πείραμα turbo+compressor!!! Εκεί θα καταλάβαινες τι πάει να πει "αναξιοπιστία"...

Τουλάχιστον εμάς δεν ραγίζουν μπλοκ κινητήρα ανάμεσα στους κυλίνδρους κάθε 70,000χλμ, δεν καταστρέφονται γρανάζια εκκεντροφόρων μεταβλητού χρονισμού κάθε 60,000χλμ, δεν σπάνε βίδες εκκεντροφόρων και τα κάνουν κιμά όλα μέσα, δεν πολτοποιούνται διαφορικά (τύπου black box), κτλ, όπως σε Ford-Volvo πολλών περισσότερων χιλιάδων ευρώ σε αξία από τα δικά μας, να μη πω και άλλα... :blink::laugh:

+10000000000

+10000000000

είχες τη συγκεκριμένη και το λες?

για πολλαπλασιαστες... τιποτα καλυτερο απο αυτο http://saveltrade.gr/index.php?product_id=1009&page=shop.product_details&category_id=97&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=1

Σε φιλικο scirocco ΧΩΡΙΣ προγραμμα και το τονιζω ειχε συνεχεια missfires και κοψιματα ...αλλαξε τους ιταλικους και εβαλε αυτα ...και 3.200 χιλ τωρα ..ολα ρολοι ...Στο σερβις θα βαλω και εγω

γερμανικούς έχουμε. Παντος για να μείνουμε ον τοπικ, προχώρησα σε καθαρισμό βαλβίδων με αφαίρεση της πολλαπλής εισαγωγής. Φώτο σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

είχες τη συγκεκριμένη και το λες?

Όχι, αλλά έχω κάνει εργασία + μαθήματα επάνω σε αυτό το θέμα όσο σπούδαζα στην Αγγλία... και είχαμε μελετήσει διάφορες τεχνολογίες κινητήρων όπως και αυτή του turbo-compressor σε περισσότερα κυβικά όμως... :)

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

και ετσι είναι.κανένας μας δεν είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αφού είχε βγεί μόνο για αγώνες και όχι στην παραγωγή. Οπότε είναι σφάλμα να συγκρίνουμε τον κινητήρα της λαντσια το 70 σε σχέση με τα τσι του 2007.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας μήπως οι επικαθήσεις στις βαλβίδες δημιουργούνται κι από την επιστροφή καυσαερίων στην εισαγωγή έπεσα στα παρακάτω :

.....

Οπότε αναρωτιέμαι, έχουμε τελικά βαλβίδα EGR; αν ναι μήπως τότε παίζει και το καύσιμο το ρόλο του στις επικαθήσεις οπότε και θα βοηθούσαν τα προσθετικά σ' αυτό ;

Κανείς δεν ξέρει κάτι επ ' αυτού ?

Απ' ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα, όπως και στον 2.0 tsi, δεν έχουμε βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων αλλά εσωτερική επανακυκλοφορία καυσαερίων, που σημαίνει ότι κατά τη φάση εξαγωγής ανοίγουν ο βαλβίδες εισαγωγής και μέρος των καυσαερίων κρατιέται στην εισαγωγή και τροφοδοτείται στον επόμενο κύκλο εισαγωγής.

Οπότε ακόμα κι αν με catch can προστατευθούμε από τo λάδι της PCV, πάλι θα έχουμε τις επικαθήσεις άνθρακα από τα καυσαέρια.

... Παντος για να μείνουμε ον τοπικ, προχώρησα σε καθαρισμό βαλβίδων με αφαίρεση της πολλαπλής εισαγωγής. Φώτο σύντομα.

:) Κωνσταντίνε δώσε πληροφορία στο λαό! Στο τέλος θα πρέπει να έχουμ οδηγό DIY για να καθαρίζουμε τις βαλβίδες μόνοι μας!

Πήγα έκανα service και με άδειο τεπόζιτο έβαλα το προσθετικό. Αν δω διαφορά στο Vagcom θα ενημερώσω.

Επίσης μου διάβασαν οδηγία από τα κεντρικά που έλεγε να με ενημερώσουν ότι οι οδηγοί ήταν μεσ τα όρια ανοχής κι ότι έφταιγε το καύσιμο που έβαζα κι ο συντηρητικός τρόπος οδήγησης.

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.