Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

και ετσι είναι.κανένας μας δεν είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αφού είχε βγεί μόνο για αγώνες και όχι στην παραγωγή. Οπότε είναι σφάλμα να συγκρίνουμε τον κινητήρα της λαντσια το 70 σε σχέση με τα τσι του 2007.

Δεν έθεσα ποτέ θέμα σύγκρισης της τεχνολογίας του 70 με την σημερινή! Αυτό ΔΕΝ γίνεται!!! Μάλλον δεν κατάλαβες καλά!

Ήθελα να τονίσω ότι οι "πρώιμες" τεχνολογίες έχουν τα "παιδικά" τους προβλήματα!!!

Κανείς δεν ξέρει κάτι επ ' αυτού ?

Απ' ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα, όπως και στον 2.0 tsi, δεν έχουμε βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων αλλά εσωτερική επανακυκλοφορία καυσαερίων, που σημαίνει ότι κατά τη φάση εξαγωγής ανοίγουν ο βαλβίδες εισαγωγής και μέρος των καυσαερίων κρατιέται στην εισαγωγή και τροφοδοτείται στον επόμενο κύκλο εισαγωγής.

Οπότε ακόμα κι αν με catch can προστατευθούμε από τo λάδι της PCV, πάλι θα έχουμε τις επικαθήσεις άνθρακα από τα καυσαέρια.

:) Κωνσταντίνε δώσε πληροφορία στο λαό! Στο τέλος θα πρέπει να έχουμ οδηγό DIY για να καθαρίζουμε τις βαλβίδες μόνοι μας!

Πήγα έκανα service και με άδειο τεπόζιτο έβαλα το προσθετικό. Αν δω διαφορά στο Vagcom θα ενημερώσω.

Επίσης μου διάβασαν οδηγία από τα κεντρικά που έλεγε να με ενημερώσουν ότι οι οδηγοί ήταν μεσ τα όρια ανοχής κι ότι έφταιγε το καύσιμο που έβαζα κι ο συντηρητικός τρόπος οδήγησης.

Όταν έγραψα πιο πάνω να μην τα λυπόμαστε τα καμάρια μας, πέσανε κάποιοι να με φάνε!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

...

Όταν έγραψα πιο πάνω να μην τα λυπόμαστε τα καμάρια μας, πέσανε κάποιοι να με φάνε!!!

Διαβάζω και την κατοχυρωμένη πατέντα της VW για την προστασία και την καταπολέμηση των επικαθήσεων και λέει και για τον τρόπο οδήγησης. Έχει πολλή πληροφορία.Θα ποστάρω λεπτομέρειες.

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

Όταν έγραψα πιο πάνω να μην τα λυπόμαστε τα καμάρια μας, πέσανε κάποιοι να με φάνε!!!

Αρα καλα κανω εγω????? :afro::afro::):blink::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω και την κατοχυρωμένη πατέντα της VW για την προστασία και την καταπολέμηση των επικαθήσεων και λέει και για τον τρόπο οδήγησης. Έχει πολλή πληροφορία.Θα ποστάρω λεπτομέρειες.

Αντε στειλε την οδηγια να μορφωθουμε και εμεις!!! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Αντε στειλε την οδηγια να μορφωθουμε και εμεις!!! ;)

Στραβώθηκα, μπερδεύτηκα. Απ' τη μία σου λέει πώς θα κρατήσεις τις βαλβίδες σε θερμοκρασίες κάτω από 180C και μετά σε ξεκινάει να σου λέει πώς θα τις κρατήσεις πάνω από 380C.

http://www.google.com/patents?id=fLITAAAAEBAJ&printsec=abstract&zoom=4&dq=valve+coating+carbon+VW#v=onepage&q&f=false

Προσπάθησα να μεταφέρω επιγραμματικά τους ισχυρισμούς - βελτιώσεις του κειμένου στη σχεδίαση της εισαγωγής ενός κινητήρα άμεσου ψεκασμου με σκοπό την πρόληψη δημιουργίας αλλά και την αφαίρεση των επικαθήσεων.

1. Βαλβίδες με αντικολλώδεις, πορώδεις, αδρανείς, καταλυτικές επιφάνειες ώστε να εμποδίζουν τις επικαθήσεις των C-H-O.

2. Βαλβίδες σχεδιασμένες ώστε να απάγουν την θερμότητα καθώς έως 180C δεν επικολλούνται παρα ελάχιστες επικαθήσεις, θερμοκρασίες που επιτυγχάνονται στη συνηθισμένη οδήγηση δηλαδή με στροφές έως 4000 και όχι πλήρες φορτίο.

3. Με εξωτερική επανακυκλοφορία καυσαερίων(e-egr) επιτυγχάνεται χαμηλότερη θερμοκρασία εισαγωγής άρα κρατιούνται στο επιθυμητό <180C και οι βαλβίδες. Επιπλέον μπορεί να υπάρχει και μηχανισμός ψύξης και καθαρισμός των εισερχόμενων καυσαερίων.

4. Στην κατεύθυνση αυτή μπορεί να συμβάλλει κι η μείωση της θερμοκρασίας του νερού κατά 10C.

5. Επικαθήσεις που έχουν σχηματιστεί αφαιρούνται σε θερμοκρασίες >380C . Τέτοιες θερμοκρασίες παρουσιάζονται σε στροφές άνω των 3000 με πλήρες φορτίο. Οπότε και σχεδιάζονται βαλβίδες που εμποδίζουν την απαγωγή θερμότητας.

6. 20 λεπτά σε αυτές τις θερμοκρασίες είναι ικανά να απομακρύνουν ένα παχύ στρώμα επικαθήσεων. Οπότε μια τέτοια πρακτική μπορεί να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκινήτου.

7. Σ' αυτό μπορεί να βοηθήσει κι η αύξηση της θερμοκρασίας του νερού κατά 10C.

8. Για την διευκόλυνση της αφαίρεσης μπορεί να προστεθεί ένα μέσο που διαλύει τις επικαθήσεις, κατά τη διάρκεια που οι βαλβίδες βρίσκονται πάνω από 380C. (βλέπε Amsoil PowerFoam)

9. Χρήση λαδιού με πρόσθετα που διαλύουν τις ενώσεις άνθρακα που έχουν δημιουργηθεί. Γι αυτό οι τσιμούχες του στελέχους της βαλβίδας είναι διαπερατές από το λάδι με ρυθμό μεγαλύτερο του 0,002g/h. Σ αυτό βοηθάει κι η PCV ώστε να επιτρέπει πάνω από 1 g/h να περνάει από τον διαχωρηστήρα λαδιού!(άρα τι γίνεται με τα catch cans?)

10. Η διαχωριστική πλάκα του θαλάμου εισαγωγής κάθε βαλβίδας έχει τέτοια σχεδίαση ώστε να αποτρέπει τη ροή του αέρα κατευθείαν πάνω στο στέλεχος της βαλβίδας.

11. Ένας περιστροφέας περιστρέφει τη βαλβίδα γύρω από τον άξονα της ώστε ένα εξάρτημα σκουπίσματος να την καθαρίζει μηχανικά.

12. Το μπεκ έχει τέτοια γωνία αλλά και επιπλέον οπές ώστε κατά διαστήματα να βρέχει το λαιμό και τη κεφαλή της βαλβίδας και δεν ψεκάζει απαραίτητα στους κυλίνδρους που δουλεύουν εκείνη τη στιγμή.

13. Επίσης στην αφαίρεση βοηθάει και το κλείσιμο της πεταλούδας του αυλού εισαγωγής κατά τη φάση που οι βαλβίδες είναι σε θερμοκρασία >380C.

14. Τέλος παρατηρήθηκε ότι είναι πολύ ωφέλιμο να αποφευχθεί η επαφή των βαλβίδων με λάδι που δεν περιέχει πρόσθετα διαλυτικά ενώσεων άνθρακα. Γι αυτό οι τσιμούχες των στελεχών έχουν διαπερατότητα λαδιού λιγότερη από 0.003g/h κι η PCV λιγότερη από 5g/h.

Συγχωρέστε με για τυχόν λάθη.

Link to comment
Share on other sites

Off Topic

Ηθικό δίδαγμα: στην εθνική μην πάτε ποτέ <170-180 (κοντερ γιατί πραγματικα δεν ειναι τόσα) για να μην σας καπνισουν οι βαλβιδες :whistling::lol::lol: sorry για το highjacking του θέματος, δεν κρατήθηκα :p
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα τιποτα.να οδηγουμε μεχρι 4000 στροφες για να μην δημιουργουνται επικαθησεις? να οδηγουμε τσιτα με πληρες φορτιο(ε...)για να διαλυονται?να κραταμε τις θερμοκρασιες κατω απο 180 η πανω απο 380 γιατι στο ενδιαμεσο καιγομαστε?μηπως να ριχναμε και ενα ζεμπεκικο πριν βαλουμε μπρος και εξερχομενοι ενα καλαματιανο,για να δειξουμε στους γερμανους οτι εχουμε περισσοτερο χιουμορ απ'αυτους?ερωτηση κρισεως γιατι πρεπει οι καταναλωτες να λυσουν ενα προβλημα σχεδιασμου του κινητηρα (οποιουδηποτε κινητηρα) και οχι οι κατεξοχην υπευθυνοι?

Link to comment
Share on other sites

Αρχιμηχανικός σε αντιπροσωπία της VW μου είπε : πρέπει το αμάξι να κάνει πορεία μίας ώρας με τις στροφές συνεχόμενα πάνω από 3.000 κάθε τόσο, ώστε να μην έχουμε όσο γίνεται επικαθίσεις.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Αρχιμηχανικός σε αντιπροσωπία της VW μου είπε : πρέπει το αμάξι να κάνει πορεία μίας ώρας με τις στροφές συνεχόμενα πάνω από 3.000 κάθε τόσο, ώστε να μην έχουμε όσο γίνεται επικαθίσεις.

Τσίτα τα γκάζια Στέλιο γιατί χανόμαστε.....:lol:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εχω ενα θεματακι με το αυτοκίνητο, πριν καμια 10 μέρες εκαψε τον πολλαπλασιαστή του πρωτου κυλίνδρου, ο οποιος και αλλάχθηκε εντος εγγύησης.

Το θέμα ομως είναι οτι αυτοί έκαναν ενα update και το αυτοκίνητο δεν αποδίδει οπως πρώτα.

Δεύτερον το τριπ κομπιούτερ δείχνει 3-4 λιτρα παραπάνω βενζινη ανά 100χμ απο οτι έδειχνε πριν (τα καίει δεν τα καίει δεν ξέρω).

Τρίτον μου κλείσανε ραντεβού για να ανοιχτεί το καπάκι και να καθαριστούν οι βαλβίδες του κινητήρα.

Όλα αυτά είναι οδηγία της μαμάς λενε.

Την δεύτερα το ξαναπάω για να δουν κατανάλωση και απόδοση.

Τι να πω δεν ξέρω, στο τέλος θα ακούω vw και θα τρέχω :lol:

γιαυτο εγώ είμαι τις αποπσης ότι δεν πρέπει να αλλάζεις θέματα που αφορούν το κινητήρα άλλαξες ρυθμίσεις κινητήρα και να τι σου έβγαλε

Edited by ta6ape
ΒΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ FORUM ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ GREEKLISH!!!
Link to comment
Share on other sites

giafto ego ime tis apospis oti den prepi na alazis themata pu afurun to kinitira alaxes rithmisis kinitira ke na tis su evgale

Ελα?? δεν σε καταλαβα, γραψε Ελληνικα!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα τιποτα.να οδηγουμε μεχρι 4000 στροφες για να μην δημιουργουνται επικαθησεις? να οδηγουμε τσιτα με πληρες φορτιο(ε...)για να διαλυονται?να κραταμε τις θερμοκρασιες κατω απο 180 η πανω απο 380 γιατι στο ενδιαμεσο καιγομαστε?μηπως να ριχναμε και ενα ζεμπεκικο πριν βαλουμε μπρος και εξερχομενοι ενα καλαματιανο,για να δειξουμε στους γερμανους οτι εχουμε περισσοτερο χιουμορ απ'αυτους?ερωτηση κρισεως γιατι πρεπει οι καταναλωτες να λυσουν ενα προβλημα σχεδιασμου του κινητηρα (οποιουδηποτε κινητηρα) και οχι οι κατεξοχην υπευθυνοι?

Ακριβώς. TSI και cruise control σκοτώνουν βαλβίδες! Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τα αμάξια μας είναι μόνο για πίστα χαχαχαχα. Οι σχολές οδηγών θα ξεκινήσουν νέο κύκλο μαθημάτων για οδηγούς TSI.

Δε το ήξερα ότι θα έπρεπε να αφιερώσω τόσες ώρες να μαθαίνω για κινητήρες ή να έχω πτυχίο μηχανολογίας για να ξέρω πως πρέπει να συμπεριφέρομαι στο αμάξι.

Παρέλειψαν στο βασικό εξοπλισμό του αμαξιού αισθητήρα θερμοκρασίας βαλβίδων.

Σα σκουτεράκι το πάω το αμάξι, φουλ γκάζι και ρολλαριστό χαχαχα.

Πάντως κι έτσι να περιοριστούν τα καυσαέρια της i-EGR πάλι αυξάνονται τα καυσαέρια που περνάνε απ τα δαχτυλίδια των κυλίνδρων και προσμιγνύονται στο λάδι. Οπότε περισσότερες αναθυμιάσεις από την PCV. Γι αυτό ίσως τα catch cans τα προτείνουν συνήθως σε πουσαρισμένα αμάξια.

Άραγε τι είναι καλύτερο να καίω ένα λίτρο παραπάνω κάθε μέρα ή να πηγαίνω για καθαρισμό κάθε 40000χλμ ? Μάλλον το δεύτερο.

Ε ρε που μπλέξαμε.

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

χαχαχχαααχχα χτύπησες φλέβα με το βιντεάκι:

Πάω να το κάνω υγραέριο! χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

διορθώστε εάν κάνω λάθος

εάν ταξιδεύεις με πάνω από τις 3000χιλ. στροφές δηλαδή >= 130km τότε είσαι οκ? οπότε cruise control στα 140km τότε οκ σωστά? Το αμάξι κινείται σπάνια μέσα στην Αθήνα κυρίως σε ταξίδια με την παραπάνω ταχύτητα για αυτό το έχω γλυτώσει? λες?

Link to comment
Share on other sites

διορθώστε εάν κάνω λάθος

εάν ταξιδεύεις με πάνω από τις 3000χιλ. στροφές δηλαδή >= 130km τότε είσαι οκ? οπότε cruise control στα 140km τότε οκ σωστά? Το αμάξι κινείται σπάνια μέσα στην Αθήνα κυρίως σε ταξίδια με την παραπάνω ταχύτητα για αυτό το έχω γλυτώσει? λες?

Δε νομίζω. Η θερμοκρασία βαλβίδων δεν είναι συνάρτηση μόνο των στροφών. Είναι και του φορτίου.

Αν πηγαίνεις συνεχώς σταθερά με κάποια ταχύτητα τότε για να κρατηθεί το μίγμα φτωχό θα χρησιμοποιείται η EGR ώστε να γεμίσει ο θάλαμος καύσης με αδρανή αέρια και να μειωθεί ο όγκος του χώρου καύσης. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&view=findpost&p=450221

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω. Η θερμοκρασία βαλβίδων δεν είναι συνάρτηση μόνο των στροφών. Είναι και του φορτίου.

Αν πηγαίνεις συνεχώς σταθερά με κάποια ταχύτητα τότε για να κρατηθεί το μίγμα φτωχό θα χρησιμοποιείται η EGR ώστε να γεμίσει ο θάλαμος καύσης με αδρανή αέρια και να μειωθεί ο όγκος του χώρου καύσης. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&view=findpost&p=450221

πιάσε το αυγό και κούρευτω θα πηγαίνω όπως θέλω και ας κάνουν ότι θέλουν οι βαλβίδες :tongue: :twitch: :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

πιάσε το αυγό και κούρευτω θα πηγαίνω όπως θέλω και ας κάνουν ότι θέλουν οι βαλβίδες :tongue: :twitch: :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: :roadrage:

Ένας άνθρωπος καθώς προχωρούσε με το αυτοκίνητό του (Τsi) σε μια ερημική περιοχή ξαφνικά ανάβει λαμπάκι μηχανής. Βλέπει ότι δεν έχει μαζί του καθαριστικό βαλβίδων και θυμάται ότι πριν ένα χιλιόμετρο είχε περάσει ένα σπίτι.

Αποφασίζει να πάει να ζητήσει ένα καθαριστικό βαλβίδων.

Στο δρόμο καθώς πήγαινε αναρωτιέται:

- Και αν δε μου δώσει το καθαριστικό βαλβίδων;

Θα του πω κύριε έχω μείνει εδώ πιο κάτω και το χρειάζομαι.

- Και αν επιμένει να μην μου το δώσει;

Θα του πω κύριε σας παρακαλώ είναι ανάγκη, δεν ξέρω που να μείνω.

- Και αν συνεχίσει να επιμένει να μην μου το δώσει;

Θα του πω ή θα το δώσεις ή και γω δεν ξέρω τι θα γίνει!

Νευριασμένος από τις σκέψεις που είχε κάνει, φτάνει έξω από τη πόρτα του σπιτιού και τη χτυπάει.

Μόλις την ανοίγει ο ιδιοκτήτης του λέει:

- Αϊ γ@μ@σου κι εσύ και το καθαριστικό βαλβίδων!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το αστειάκι, αλλά να "μείνεις" απο "βρόμικες" βαλβίδες εισαγωγής είναι ακατόρθωτο... περισσότερες πιθανότητες έχεις, να έχεις βάλει νερό αντί για αμόλυβδη στο ντεπόζιτο... χιχιχι

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το αστειάκι, αλλά να "μείνεις" απο "βρόμικες" βαλβίδες εισαγωγής είναι ακατόρθωτο... περισσότερες πιθανότητες έχεις, να έχεις βάλει νερό αντί για αμόλυβδη στο ντεπόζιτο... χιχιχι

+1000 χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το αστειάκι, αλλά να "μείνεις" απο "βρόμικες" βαλβίδες εισαγωγής είναι ακατόρθωτο... περισσότερες πιθανότητες έχεις, να έχεις βάλει νερό αντί για αμόλυβδη στο ντεπόζιτο... χιχιχι

Εντάξει, ο καθένας με όποιο χιούμορ διαθέτει και όπως τη βρίσκει. Αν γελάει κανείς έστω και μόνος του με τα δικά του αστεία κακό δεν είναι.

Ας έλειπε όμως η χυδαιότητα και οι ύβρεις, ειδικά όταν επαναλαμβάνονται. Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται ρητά στους όρους χρήσης.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, ο καθένας με όποιο χιούμορ διαθέτει και όπως τη βρίσκει. Αν γελάει κανείς έστω και μόνος του με τα δικά του αστεία κακό δεν είναι.

Ας έλειπε όμως η χυδαιότητα και οι ύβρεις, ειδικά όταν επαναλαμβάνονται. Αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται ρητά στους όρους χρήσης.

Φαντάζομαι ότι δεν αναφέρεσαι σε μένα για τη χυδαιότητα + ύβρεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι δεν αναφέρεσαι σε μένα για τη χυδαιότητα + ύβρεις!!!

Σωστή η φαντασία σου. Έκανα παράθεση στη δημοσίευσή σου μιας και είσαι διαχειριστής που παρακολουθεί το συγκεκριμένο θέμα.

Ποιος υβρίζει είναι φανερό.

Link to comment
Share on other sites

πιάσε το αυγό και κούρευτω θα πηγαίνω όπως θέλω και ας κάνουν ότι θέλουν οι βαλβίδες :whistling::roadrage: :roadrage: :roadrage: :roadrage: :roadrage: :roadrage:

μαζι σου :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.