Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Σωστή η φαντασία σου. Έκανα παράθεση στη δημοσίευσή σου μιας και είσαι διαχειριστής που παρακολουθεί το συγκεκριμένο θέμα.

Ποιος υβρίζει είναι φανερό.

Η λεξουλα στο ανεκδοτο σε ενοχλησε;Σα λιγο υπερβολικος μου φαινεσαι.Τελοσπαντων....

Link to comment
Share on other sites

Προτεινόμενη σύσταση λιπαντικού για μείωση επικαθήσεων σύμφωνα με την Lubrizol (Patent number: 6846782)

http://www.google.com/patents?id=a4wUAAAAEBAJ&printsec=abstract&zoom=4&source=gbs_overview_r&cad=0#v=onepage&q&f=false

Στη σελ. 19 του

http://www.lubrizol.com/richmedia/EngineOilAdditives/ACEA2008/UEIL2006LowerSAPS/UEIL2006LowerSAPS.pdf

αναφέρει ότι τα λάδια Group IV με χαμηλό SAPS έχουν 42% μειωμένες επικαθήσεις σε σύγκριση με τα Group iii.

Έχουμε πληροφορίες αν τα λάδια που βάζουμε (castrol edge, mobil1 esp, aral supertronic iii) ανήκουν σε αυτή την κατηγορία ;

Link to comment
Share on other sites

είχα συνδέσει το vagcom και λέω δεν τσεκάρω και για misfires και μου έβγαλε 1 στον 1ο κύλινδρο και 9 στον 3ο κύλινδρο και πρώτη φορά έτρεμε το αμάξι έτσι στο cold start. Μετά το cold start δεν έβγαλε πάλι για misfires και σταμάτησε το τρέμουλο.

Λέτε να τσεκάρω μπουζί ή πολλαπλασιαστή?

Link to comment
Share on other sites

είχα συνδέσει το vagcom και λέω δεν τσεκάρω και για misfires και μου έβγαλε 1 στον 1ο κύλινδρο και 9 στον 3ο κύλινδρο και πρώτη φορά έτρεμε το αμάξι έτσι στο cold start. Μετά το cold start δεν έβγαλε πάλι για misfires και σταμάτησε το τρέμουλο.

Λέτε να τσεκάρω μπουζί ή πολλαπλασιαστή?

Ριχτου πρωτα το καθαριστικό των βαλβίδων και μετα αν δεν στρώσει βλεπεις

Link to comment
Share on other sites

Ριχτου πρωτα το καθαριστικό των βαλβίδων και μετα αν δεν στρώσει βλεπεις

σήμερα το πρωί δεν είχα τρέμουλο μια χαρά ήταν τι να πω άγνωστες η βουλές του TSI :p

Link to comment
Share on other sites

είχα συνδέσει το vagcom και λέω δεν τσεκάρω και για misfires και μου έβγαλε 1 στον 1ο κύλινδρο και 9 στον 3ο κύλινδρο και πρώτη φορά έτρεμε το αμάξι έτσι στο cold start. Μετά το cold start δεν έβγαλε πάλι για misfires και σταμάτησε το τρέμουλο.

Λέτε να τσεκάρω μπουζί ή πολλαπλασιαστή?

Στο cold start κι εμενα τρεμει απο καινουριο.Δηλαδη ποσο πιο πολυ τρεμει για να ξερουμε αν εχει προβλημα;Τοσο πολυ εντονο ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Στο cold start κι εμενα τρεμει απο καινουριο.Δηλαδη ποσο πιο πολυ τρεμει για να ξερουμε αν εχει προβλημα;Τοσο πολυ εντονο ειναι;

Τρία που έτυχε να δω είχαν έντονο τρέμουλο... πριν τον καθαρισμό τους.

Οδήγηση σε χαμηλές στροφές επιτείνει το φαινόμενο...

Καλή βενζίνη βοηθάει..

Αλλά κάποια στιγμή θα συμβεί σε όλα τα άμεσου ψεκασμού και μεναν καθαρισμό θα είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

είχε έντονο τρέμουλο αλλά μάλλον οφείλετε σε σταμάτα ξεκίνα σε ταξίδι που είχα κάνει με τρομερό μποτιλιάρισμα για όποιον ξέρει από κινέτα μέχρι μέσα στην Αθήνα

Link to comment
Share on other sites

Ένας αφρός στην εισαγωγή όπως έβαλα εγώ πριν μήνες... και τελειώσατε!!!

Εμένα δεν ξαναέβγαλε κανένα missfire!

Το μικρο-τρέμουλο στο cold-start δεν σταμάτησε βέβαια, αλλά αυτό υπήρχε από μηδέν χιλιόμετρα, από τότε που αγόρασα το αμάξι (το 2006). Αυτό όμως διορθώνεται με την καινούρια αναβάθμιση λογισμικού της VW (με τα γνωστά αντίτιμα βέβαια...)

Link to comment
Share on other sites

Ένας αφρός στην εισαγωγή όπως έβαλα εγώ πριν μήνες... και τελειώσατε!!!

Εμένα δεν ξαναέβγαλε κανένα missfire!

Το μικρο-τρέμουλο στο cold-start δεν σταμάτησε βέβαια, αλλά αυτό υπήρχε από μηδέν χιλιόμετρα, από τότε που αγόρασα το αμάξι (το 2006). Αυτό όμως διορθώνεται με την καινούρια αναβάθμιση λογισμικού της VW (με τα γνωστά αντίτιμα βέβαια...)

νομίζω ότι μάλλον τυχαίο γιατί δεν το ξανάκανε θεωρώ ότι έπαιξε ρόλο το μιάμιση ώρα μποτιλιάρισμα που έφαγα.

έχω τώρα 51000km σκέφτομαι να τον ρίξω λίγο πριν το service των 60000km μόνο και μόνο για ψυχολογικούς λόγους

Link to comment
Share on other sites

Το ελιχα το τρέμουλο (TSI 140hp) από την αρχή (2007) όταν έιμουν σε ρελαντί περιμένοντας φανάρι ας πούμε.

Τον τελευταίο μήνα το ενιωθα εν κινήση σε χαμηλές στροφές 2000 με 3000, σαν να αφήνεις το γκάζι και να το ξαναπατάς.

Αλλά δεν ήταν εντονο το κόψιμο απλώς το καταλάβαινες σε ταξίδι με σταθερό γκάζι.

Πήγα συνεργείο, κανένα σφάλμα, μπουζί ΟΚ, πολλαπλασιαστές ΟΚ.

Αλλά συνεχίζει.

Ποιον αφρο χρησιμοποιείσατε για καθαρισμό βαλβίδων?

Διαδικασία?

Link to comment
Share on other sites

Το ελιχα το τρέμουλο (TSI 140hp) από την αρχή (2007) όταν έιμουν σε ρελαντί περιμένοντας φανάρι ας πούμε.

Τον τελευταίο μήνα το ενιωθα εν κινήση σε χαμηλές στροφές 2000 με 3000, σαν να αφήνεις το γκάζι και να το ξαναπατάς.

Αλλά δεν ήταν εντονο το κόψιμο απλώς το καταλάβαινες σε ταξίδι με σταθερό γκάζι.

Πήγα συνεργείο, κανένα σφάλμα, μπουζί ΟΚ, πολλαπλασιαστές ΟΚ.

Αλλά συνεχίζει.

Ποιον αφρο χρησιμοποιείσατε για καθαρισμό βαλβίδων?

Διαδικασία?

Αν εννοεις αυτο που εχει γραψει το μελος ta6ape πισω στη σελιδα 10, μαλλον θα βρεις απαντηση στο ερωτημα σου.

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Απο που τον πηρες τον αφρο.?? Εβγαλα την εισαγωγη μου χτες και βλεποντας τις βαλβιδες μεσα παρατηρησα οτι μερικες εχουν επικαθηζησεις, ενω δεν θα επρεπε λογικα, θα βγαλω φωτο αργοτερα να ανεβασω, και λεω αν ριξω αφρο μηπως καθαρισουν.

Πήγα στο μαγαζί εδώ: http://www.streetdragfluids.com/ και το πήρα στα 10€ το μπουκάλι. :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ένας αφρός στην εισαγωγή όπως έβαλα εγώ πριν μήνες... και τελειώσατε!!!

Εμένα δεν ξαναέβγαλε κανένα missfire!

Το μικρο-τρέμουλο στο cold-start δεν σταμάτησε βέβαια, αλλά αυτό υπήρχε από μηδέν χιλιόμετρα, από τότε που αγόρασα το αμάξι (το 2006). Αυτό όμως διορθώνεται με την καινούρια αναβάθμιση λογισμικού της VW (με τα γνωστά αντίτιμα βέβαια...)

Δεν διορθωνεται με την αναβαθμιση.Η αναβαθμιση ειχε να κανει με τη λειτουργια του κομπρεσσορα, με αποτελεσμα να μην εχει νευρο το αμαξι χαμηλα και να εχει και αυξημενη καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έφτασε η ώρα να κάνω μόνος μου το service... λέω να αλλάξω τα μπουζί και βλέπω ότι στο συγκεκριμένο post είστε αρκετά σχετικοί.

Για GOLF TSI 140ps BMY βλέπω ότι η VW προτείνει τα NGK - PLATIN - PZFR6R.

Μπήκα και στο site της BOSCH η οποία προτείνει για τους ΒΜΥ το BOSCH FR6HI332 Μπουζί, διπλό πλατινένιο.

Υπάρχει κάποιος λόγος να μην πάρω το συγκεκριμένο BOSCH? (κάποια άλλα bosch που διάβασα στο forum κρίνονται ακατάλληλα).

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιησα το καθαριστικο της AMSOIL που αναφερεται και επειδη ηθελα να δω αν πραγματικα κανει δουλεια αυτο το πραμα εβγαλα 2 μπουζι τσεκαρισα με το φακο οσο φαινονται τα εμβολα (καταμαυρα γεματα επικαθισεις) 43000km.

Αφου εκανα ολη τη διαδικασια κατα γραμμα το αφησα λιγο να κρυωσει ελυσα τα 2 μπουζι και τι να δω λαμπικο στα εμβολα εβλεπες το μεταλο λες και ειχε 0 χιλιομετρα ουτε καν λιγο καπνιλα ,απιστευτο δεν το πιστευαμε με το μηχανικο μου.Δεν κανω διαφημιση αλλα αν εχουν γινει και οι βαλβιδες ετσι ο αφρος αυτος απλα δεν παιζεται !!!

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιησα το καθαριστικο της AMSOIL που αναφερεται και επειδη ηθελα να δω αν πραγματικα κανει δουλεια αυτο το πραμα εβγαλα 2 μπουζι τσεκαρισα με το φακο οσο φαινονται τα εμβολα (καταμαυρα γεματα επικαθισεις) 43000km.

Αφου εκανα ολη τη διαδικασια κατα γραμμα το αφησα λιγο να κρυωσει ελυσα τα 2 μπουζι και τι να δω λαμπικο στα εμβολα εβλεπες το μεταλο λες και ειχε 0 χιλιομετρα ουτε καν λιγο καπνιλα ,απιστευτο δεν το πιστευαμε με το μηχανικο μου.Δεν κανω διαφημιση αλλα αν εχουν γινει και οι βαλβιδες ετσι ο αφρος αυτος απλα δεν παιζεται !!!

και η αμεσως επομενη ερωτηση ειναι, που πανε ολα αυτα τα κατάλοιπα?

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιησα το καθαριστικο της AMSOIL που αναφερεται και επειδη ηθελα να δω αν πραγματικα κανει δουλεια αυτο το πραμα εβγαλα 2 μπουζι τσεκαρισα με το φακο οσο φαινονται τα εμβολα (καταμαυρα γεματα επικαθισεις) 43000km.

Αφου εκανα ολη τη διαδικασια κατα γραμμα το αφησα λιγο να κρυωσει ελυσα τα 2 μπουζι και τι να δω λαμπικο στα εμβολα εβλεπες το μεταλο λες και ειχε 0 χιλιομετρα ουτε καν λιγο καπνιλα ,απιστευτο δεν το πιστευαμε με το μηχανικο μου.Δεν κανω διαφημιση αλλα αν εχουν γινει και οι βαλβιδες ετσι ο αφρος αυτος απλα δεν παιζεται !!!

Μας εφτιαξες βραδιατικα!! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

και η αμεσως επομενη ερωτηση ειναι, που πανε ολα αυτα τα κατάλοιπα?

Μηπως μετα τον καθαρισμο με τον αφρο της Amsoil καλο θα ηταν να αλλαζουμε και λαδια η δεν εχει καμια σχεση?

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.