Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Ειναι αρκετα ευκολο αρκει να εχεις μια βασικη ιδεα του μοτερ.

Εδω μπορεις να παρεις μια ιδεα περιπου ετσι γινεται και σε σενα

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αφου βρηκα για 2η φορα  σε λιγους μηνες αρκετο λαδι στα μπουζι και εχωντας παλιο προβλημα  με καπνισμενες βαλβιδες, σημερα απο το golf  κατεβηκε για επισκευη η κυληνδροκεφαλη.Εχουμε  και λεμε  300ε εργασια + τα ανταλακτικα (ελατηρια βαλβιδων απο 6ρι,φλατζα καθρεπτη,φλατζα κεφαλης,τσιμουχακια βαλβιδων,οδηγοι βαλβιδων και αν χρειαστει καποια βαλβιδα,) θα αλλαξω και γλυστρες + καδενα  προαιρετικα .Γραναζι φενοταν σε αριστη κατασταση και ειπαμε να μεινει ως εχει λογω κοστους, Η τουρμπινα στα 71000 ειναι σε καλη κατασταση με πολυ μικρο τζογο.Θα ηθελα να ρωτησω αν χρειαζοντε και αλλαγη τα ωστηρια βαλβιδων?

 Επισης  θα καθαριστει και βαλβιδα λυπανσης μεταβλητου με τον γνωστο τροπο.

jim75 Δεν χρειαζοντε αλλαγη οχι,αποψη μου! αλλαξε τα για δικη σου συγουρια δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβα...

Edited by Rabbit-Mk5
Link to comment
Share on other sites

jim75 Δεν χρειαζοντε αλλαγη οχι,αποψη μου! αλλαξε τα για δικη σου συγουρια δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβα...

Το golf  βγηκε  σημερα  απο το συνεργειο! :clapping: Αυριο θα σας παραθεσω φωτογραφιες και ακριβως  λεπτομεριες.

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

@nikdev Σε ευχαριστώ πολύ! :) Βοηθησε πάρα πολύ το βίντεο!!!

Να σαι καλα μαριε..

Link to comment
Share on other sites

και δε μου λετε βρε παληκαρια..γιατι δεν εχουμε κρουσματα και σε αμεσου ψεκασμου πρωτης γενιας(fsi)???

εαν τελικα το προβλημα ειναι οι καπνισμενες βαλβιδες θα επρεπε σχεδον ολλα τα tsi να θελουν ανοιγμα το καπακι...

εφοσων το προβλημα  δημιουργειται εξαιτιας του αμεσου ψεκασμου θα επρεπε ολλα τα μοντελα να εχουν συντομα τετοια θεματα..

και λεω εγω τωρα.....μηπως τελικα οφειλεται σε σκαρτες παρτιδες καποιων μηχανικων μερων π.χ οδηγοι βαλβιδων η εδρων και απλα το καπνισμα που ειναι φυσιολογικο αποτελεσμα του αμεσου ψεκασμου(διοτι δεν ξεπλενονται οι βαλβιδες) διογκωνει και αποκαλυπτει το προβλημα????

οι περισοτεροι απο μας εχουν ταλαιπωρηθει απο σκαρτες παρτιδες μηχανικων μερων της vw ....

ο αμεσος ψεκασμος χρησιμοποιειται καμποσα χρονακια και  απο αρκετες εταιριες...

θα ειχαν γεμισει τα συνεργεια με καπακια .....

 

@ερωτηματα προς σκεψη.....και συζητηση 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eχουμε  και λεμε:

Καδενα  εκκεντροφορου+ γλυστρες

Σετ φλατζες Victor Reinz

Οδηγοι Βαλβιδων

Βιδες/Μπουζονια Κυλινδροκεφαλης

Ελατηρια Εισαγωγης-Ελατηρια Εξαγωγης απο golf tsi 160

Kαθαρισμος πεταλουδας γκαζιου+καθαρισμος βαλβιδας λυπανσης  γραναζιου

Εργασια

ΣΥΝΟΛΟ 790Ε

 

Αριστερα ειναι  βαλβιδα εισαγωγης και δεξια  εξαγωγης.Να σημειωσω οτι ειχα check engine απο τα  40000 χλμ(σε πρωινα ξεκινηματα) και σταματησε  οταν εριξα τον amsoil foam.Φανταστητε πως θα ειταν χωρις  τον αφρο..

Ο μηχανικος που καθαρισε την κυλινδοκεφαλη μου ειπε  οτι ειναι σε αριστη κατασταση με μονη παρατηρηση "οτι βρηκε πολυ βενζηνη ειδικα στην εξαγωγη" δεν καταλαβα  και πολλα...

Η τουρμπινα ειναι σε πολυ καλη κατασταση στα  71500 χλμ με  ενα πολυ μικρο τζογο που ειναι μου ειπε φυσιολογικος

Τα μπουζι πως τα βλεπετε? Τα εχω καθαρισει απο το λαδι βεβαια  που ειχαν λογω διαροης απο το Ψευτοκαπακο 22000 χλμ εχουν

post-9317-0-83052600-1374616945_thumb.jp

post-9317-0-90721200-1374617395_thumb.jp

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Guest dentalgeo

Καλησπερα κι απο 'μενα.Εχω ενα golf tsi 140 hp 11/2007 με 145.000.Πριν 3 εβδομαδες σε κρυα εκκινηση ενω περιμενα να πεσουν οι στροφες για να φυγω αρχισε ν'αναβοσβηνει το check engine για 10'' περιπου και μετα σβηνει.Δεν εδωσα σημασια μεχρι που μου το ξανακανε ακριβως το ιδιο μετα απο 5-6 μερες.Παω στον μηχανικο μου το βαζει στο διαγνωστικο και βλεπει προβλημα καυσης στον τριτο κυλινδρο.Αλλαζει τους πολλαπλασιαστες 4ου με 3ου και μου λεει αν στο ξανακανει ελα να το δουμε.Χτες λοιπον μου το ξανακανε και παω σημερα,το βαζει στο διαγνωστικο και του βγαζει παλι προβλημα καυσης στον τριτο κυλινδρο.Μου λεει αστο βαλ'του καποιο ενισχυτικο βενζινης κι αν συνεχισει να στο κανει θα καθαρισουμε τα μπεκ και θα τ'αλλαξουμε μεταξυ τους(επισης μου ειπε οτι δεν υπαρχει μηχανημα στην Ελλαδα που να καθαριζει 100% τα μπεκ σ'αυτα τ' αυτοκινητα).Αν συνεχισει να το κανει σημαινει οτι καποια βαλβιδα δεν καθεται καλα(αυτο δεν το πολυκαταλαβα).Εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κι απο 'μενα.Εχω ενα golf tsi 140 hp 11/2007 με 145.000.Πριν 3 εβδομαδες σε κρυα εκκινηση ενω περιμενα να πεσουν οι στροφες για να φυγω αρχισε ν'αναβοσβηνει το check engine για 10'' περιπου και μετα σβηνει.Δεν εδωσα σημασια μεχρι που μου το ξανακανε ακριβως το ιδιο μετα απο 5-6 μερες.Παω στον μηχανικο μου το βαζει στο διαγνωστικο και βλεπει προβλημα καυσης στον τριτο κυλινδρο.Αλλαζει τους πολλαπλασιαστες 4ου με 3ου και μου λεει αν στο ξανακανει ελα να το δουμε.Χτες λοιπον μου το ξανακανε και παω σημερα,το βαζει στο διαγνωστικο και του βγαζει παλι προβλημα καυσης στον τριτο κυλινδρο.Μου λεει αστο βαλ'του καποιο ενισχυτικο βενζινης κι αν συνεχισει να στο κανει θα καθαρισουμε τα μπεκ και θα τ'αλλαξουμε μεταξυ τους(επισης μου ειπε οτι δεν υπαρχει μηχανημα στην Ελλαδα που να καθαριζει 100% τα μπεκ σ'αυτα τ' αυτοκινητα).Αν συνεχισει να το κανει σημαινει οτι καποια βαλβιδα δεν καθεται καλα(αυτο δεν το πολυκαταλαβα).Εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο?

 

Το θεμα αυτο ακριβώς περιγράφει, αν "δεν κάθετε καλα καποια βαλβιδα" ειναι άτακτη δηλαδη καταλαβενεις φαντάζομαι τι σημαίνει,

 

Εκτος του ενισχυτικού βενζινης το κυριότερο ειναι να καθαρισεις βαλβιδες με τον αφρο της AMSOIL, οπως περιγράψει το θεμα, αν δεν εχεις αποτελέσματα και με αυτο πας για ανοιγμα κινητήρα.

 

 

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&p=442452

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ που θα στο πω αλλα παιζει να εχεις σπασμενο λουκι πιστονιου στον τριτο κυλινδρο !

 

Τωρα μας εκανες την καρδια περιβόλι :shok:

Link to comment
Share on other sites

Guest dentalgeo

Σπασμενο λουκι πιστονιου;;;;;;Κατι μου λεει οτι θα παει για πουλημα η γκολφω....

Μια η καδενα μια βαλβιδα n75 και σκαστρα νομιζω τα εφαγε τα ψωμακια της

Link to comment
Share on other sites

Eχουμε  και λεμε:

Καδενα  εκκεντροφορου+ γλυστρες

Σετ φλατζες Victor Reinz

Οδηγοι Βαλβιδων

Βιδες/Μπουζονια Κυλινδροκεφαλης

Ελατηρια Εισαγωγης-Ελατηρια Εξαγωγης απο golf tsi 160

Kαθαρισμος πεταλουδας γκαζιου+καθαρισμος βαλβιδας λυπανσης  γραναζιου

Εργασια

ΣΥΝΟΛΟ 790Ε

 

Αριστερα ειναι  βαλβιδα εισαγωγης και δεξια  εξαγωγης.Να σημειωσω οτι ειχα check engine απο τα  40000 χλμ(σε πρωινα ξεκινηματα) και σταματησε  οταν εριξα τον amsoil foam.Φανταστητε πως θα ειταν χωρις  τον αφρο..

Ο μηχανικος που καθαρισε την κυλινδοκεφαλη μου ειπε  οτι ειναι σε αριστη κατασταση με μονη παρατηρηση "οτι βρηκε πολυ βενζηνη ειδικα στην εξαγωγη" δεν καταλαβα  και πολλα...

Η τουρμπινα ειναι σε πολυ καλη κατασταση στα  71500 χλμ με  ενα πολυ μικρο τζογο που ειναι μου ειπε φυσιολογικος

Τα μπουζι πως τα βλεπετε? Τα εχω καθαρισει απο το λαδι βεβαια  που ειχαν λογω διαροης απο το Ψευτοκαπακο 22000 χλμ εχουν

αυτον τον αφρο πως τον χρεισιμοπειουμε?

Link to comment
Share on other sites

Guest dentalgeo

Δουλευεις τ´αμαξι μεχρι να ζεσταθει.Μετα βγαζεις τον σωληνα της εισαγωγης αερα,ανακινεις καλα το σπρευ και ψεκαζεις μεσα στον σωληνα.Καλο ειναι καποιος να παταει λιγο γκαζι γιατι μπορει να σου σβησει.Αφου τελειωσει το σπρευ σβηνεις την μηχανη,αφηνεις 10 λεπτα και μετα βαζεις μπρος κι οδηγεις τ´αμαξι για κανενα 15λεπτο σε εντονους ρυθμους(χωνε αρκετα στο γκαζι)

Link to comment
Share on other sites

Ετσι παει χαμενο ολο το καθαριστηκο! Γιατι εχει να περάσει απο το κυκλωμα κομπρεσορα-turbo-σωληνωσεις -intercooler και μετα να φτασεις στις βαλβιδες .
Ο Καλύτερος τροπος ειναι να το ψεκάσεις ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ πριν τις βαλβιδες πως? απο την πολλαπλη εισαγωγής οπως κανουν ολοι με τα 1.8 TSI / 2.0 TSI /TFSI .
Αυτοι εχουν την πολλαπλη εισαγωγης στο μπροστά μερος βγάζουν τον αισθητηρα IAT απο την πολλαπλη εισαγωγης και απο εκει ριχνουν το χημικο.

Στα 1.4 tsi βγάζουμε τον MAP sensor που εχουμε στην πολλαπλη εισαγωγης στο πισω μερος (εκει που μπαινει ο ανταπτορας της forge για να παρει υποπιεση η σκαστρα)
και απο εκει ψεκαζουμε το χημικο ετσι παει απευθειας πανω στις βαλβιδες!
Επισης μοτερ με πανω απο 70.000χμ μην περιμενετε να κανει δουλεια ενα χημικο , η μουργα μονο με τριψημο καθαριζεται !
Καλο θα ηταν καθε 30.000χμ σε καινουργιο μοτέρ να γινεται αυτο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αν γίνεται η παραμικρη δουλεια με τον αφρό σίγουρα ο καλυτερος τρόπος είναι αυτός που λέει ο winner -

 

επίσης μπορείτε να το ρίξετε απο ένα σωληνάκι υποπίεσης που παει κατευθείαν στην πολλαπλή -

 

έχει αναφερθεί αλλά το ξαναλέω ,αν το κάνετε ,αλλάξτε λάδια και φίλτρο λαδιού μετά-

 

πάντως απλά να ενημερώσω ότι γνωστός που ειχε ρίξει τον αφρο κατευθείαν στην πολλαπλή,

 

μετα απο 1000 κμ περίπου ανοιξε μοτερ και οι βαλβίδες ήταν σκατά ... που σημαίνει ότι μάλλον δεν δουλεύει ο αφρός...

 

βέβαια είχε κ 60000 κμ το μοτερ ,εννοω ότι δεν είχε γίνει αποπειρα καθαρισμου σε αυτα τα χλμ

Link to comment
Share on other sites

Να το παίξω λίγο "δικηγόρος του διαβόλου";  :db:  Επειδή όταν το ψεκάζουμε στην εισαγωγή, περνάει το χημικό από πολλά σημεία που έχει τσιμούχες/τσιμουχάκια, λαστιχένια ή όχι, καθώς και από το turbo & καταλύτη μέσα στα καυσαέρια, έχει ψάξει κανείς αν γίνεται ζημιά σε αυτά; Αφού είναι τόσο εύκολο στη χρήση, πώς και δεν έχει βγάλει αντίστοιχη λύση η VW η ίδια, αφού το πρόβλημα υφίσταται γενικότερα; Εγώ πάντως δεν θα το πείραζα καθόλου, εκτός αν υφίσταται πρόβλημα με διακοπές κλπ, ειδικά αν μιλάμε για μοτέρ με λίγα Km. Είναι πιθανό να δημιουργήσουμε θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Ένα "άνοιγμα" μια στο τόσο νομίζω πως είναι ΟΚ σαν γιατρικό.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Αν το ψεκασεις ομως απο την αρχη της εισαγωγης δηλαδη απο εκει που ειναι το φιλτρο κανεις ζημια σε MAP , πιο πολλα λαστιχάκια και μετα και στα υπολοιπα που λες !
Η VW εχει βγάλει καθαριστικο για αυτο τον λόγο ! Επίσης η VW εχει βγάλει ειδικο μηχανιμα που ψεκαζει φάρμακο για να καθαρίσουν οι βαβλιδες και το κανει απο την πολλαπλή εισαγωγής .
Απο την πολλαπλή εισαγωγής παει κατευθειαν στις βαλβιδες , δεν εχει να κανει ζημια σε κατι ! στην τουρμπινα πως θα κανει ζημια αφου καιγεται !
Αντιθετα αν το ψεκασεις απο την αρχη της εισαγωγης περναει απο κομπρεσορα-ολα τα κολαρα-τουρμπο-ιντερκουλερ κλπ κλπ

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.