Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Αν το ψεκασεις ομως απο την αρχη της εισαγωγης δηλαδη απο εκει που ειναι το φιλτρο κανεις ζημια σε MAP , πιο πολλα λαστιχάκια και μετα και στα υπολοιπα που λες !

Η VW εχει βγάλει καθαριστικο για αυτο τον λόγο ! Επίσης η VW εχει βγάλει ειδικο μηχανιμα που ψεκαζει φάρμακο για να καθαρίσουν οι βαβλιδες και το κανει απο την πολλαπλή εισαγωγής .

Απο την πολλαπλή εισαγωγής παει κατευθειαν στις βαλβιδες , δεν εχει να κανει ζημια σε κατι ! στην τουρμπινα πως θα κανει ζημια αφου καιγεται !

Αντιθετα αν το ψεκασεις απο την αρχη της εισαγωγης περναει απο κομπρεσορα-ολα τα κολαρα-τουρμπο-ιντερκουλερ κλπ κλπ

 

Αν ειναι ετσι γιατι δεν περιγράφετε στις εργασιες του σερβις. Περιμένει δηλαδή προτα να τεζάρει το αυτοκίνητο και μετα να σου ανοίξει κινητήρα, vw και @@

Edited by nikoskallithea
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν το ψεκασεις ομως απο την αρχη της εισαγωγης δηλαδη απο εκει που ειναι το φιλτρο κανεις ζημια σε MAP , πιο πολλα λαστιχάκια και μετα και στα υπολοιπα που λες !

Η VW εχει βγάλει καθαριστικο για αυτο τον λόγο ! Επίσης η VW εχει βγάλει ειδικο μηχανιμα που ψεκαζει φάρμακο για να καθαρίσουν οι βαβλιδες και το κανει απο την πολλαπλή εισαγωγής .

Απο την πολλαπλή εισαγωγής παει κατευθειαν στις βαλβιδες , δεν εχει να κανει ζημια σε κατι ! στην τουρμπινα πως θα κανει ζημια αφου καιγεται !

Αντιθετα αν το ψεκασεις απο την αρχη της εισαγωγης περναει απο κομπρεσορα-ολα τα κολαρα-τουρμπο-ιντερκουλερ κλπ κλπ

 

 

αφού έχει βγάλει καθαριστικό γιατί δεν το χρησιμοποιεί και ανοίγει τον κινητήρα? να μου πεις για λόγο κόστους. εάν γνωρίζεις τον κωδικό του ενημέρωσε μας να το αγοράσουμε και να χρησιμοποιούμε αυτό και όχι της amsoil.

 

τον αφρό της amsoil τον έχω βάλει και εγώ , χωρίς να έχω πρόβλημα απλά το έκανα προληπτικά, τον έριξα όλο απο το σημείο που τελειώνει ο σωλήνας από το φιλτροκούτι χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα έχουν περάσει 25000km από τότε που το έκανα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον έχουμε και λεμε ! Η VW είχε μηχανημα δικο της για χημικο καθαρισμο του κινητηρα με κωδικο V.A.G.1938 . Το οποιο πλεον δεν υπάρχει αλλά η VW εχει δωσει τεχνική οδηγια στις αντιπροσωπείες αν θελουν να εχουν μηχανημα καθαρισμου της BEDI (δεν ξερω ποιες αντιπροσωπειες το εχουν ) το οποιο κανει την ιδια δουλεια !

Παραθέτω αυτούσια την τεχνική οδηγια της VW

Τεχνική ενημέρωση προϊόντος

Καθαρισμός των μαυρισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα

Όλοι οι βενζινοκινητήρες. Καθαρισμός μαυρισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα λόγω αιθάλης (π.χ: βαλβίδες εισαγωγής, χώρος καύσης, βαλβίδες ψεκασμού).

Τεχνικό θέμα

Τα υπολείμματα του άνθρακα σε βαλβίδες ψεκασμού, επιφάνειες χώρου καύσης και σύστημα εισαγωγής μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά προβλήματα στην οδηγική συμπεριφορά μετά από ψυχρή εκκίνηση και σε μείωση απόδοσης του κινητήρα.
Έρευνες έχουν δείξει, ότι το μαύρισμα λόγω αιθάλης προκαλείται σε πρώτη φάση λόγω ανεπαρκούς ποσότητας προστιθέμενων καυσίμων και λαδιών.

Μέτρο

Εξετάζεται μια σειρά μεθόδων καθαρισμού, με τη βοήθεια των οποίων μπορούν να αφαιρεθούν τα υπολείμματα επκαθίσεων αιθάλης. Ως ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος αποδείχθηκε ο ψεκασμός μείγματος καθαρισμού με τον κινητήρα σε λειτουργία.

Σε αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιώντας το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 και ένα κατάλληλο σετ αντάπτορα για τους αγωγούς καυσίμου το αυτοκίνητο συνδέεται σε ένα εξωτερικό κύκλωμα καυσίμου.
Το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 δεν παραδίδεται πλέον.

Αντί για αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί η συσκευή καθαρισμού - BEDI. Λάβετε υπόψη σας τις οδηγίες χειρισμού της συσκευής. Μπορείτε να παραγγείλετε τη συσκευή καθαρισμού σε χώρες εισαγωγής και εξαγωγής στην παρακάτω διεύθυνση:
Fa. R.U.F
Friedhofstraße 5
67127 Rödersheim-Gronau
Τηλ. 06231 / 7390
Fax 06231 / 98531
E-Mail: info@lambdaglobal-deutschld.de
Internet: deutschld.de
Η διαδικασία του καθαρισμού πραγματοποιείται στη λειτουργία ρελαντί του κινητήρα και διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
Κατά τον έλεγχο μιας σειράς καθαριστικών μέσων τα καλύτερα αποτελέσματα χρήσης επιτεύχθηκαν με προϊόντα των κατασκευαστών που αναφέρονται στη συνέχεια.

Injection System Purge,
αριθμός παραγγελίας 76602,
φόρμουλα 766 της Wynn´s.
Παραγγελία μέσω:
Wynn´s Deutschland GmbH
Gothaer Straße 13
40880 Ratingen
Τηλέφωνο: 0 21 02 - 48 03 00, φαξ: εξοπλισμού: 0 21 02 - 48 03 10
Detergent for Petrol Systems Carbon Claen,
αριθμός παραγγελίας 400-0020 από την Carbon Clean.
Παραγγελία μέσω: Carbon Cleans Int'l Distribution P. Reber Ch.
De Bellevue
CH-1423 Villars-Burquin
Τηλέφωνο: 00 41 - 24 71 19 62, φαξ: εξοπλισμού: 00 41 - 24 71 23 65
Lambda Injekt Otto - Κωδικός προϊόντος C100,
Lambda Service Tank Otto - Κωδικός προϊόντος: A100
Παραγγελία μέσω: R.U.F. Rep.- und Handels-GmbH W. Stephan
67127 Rödersheim-Gronau
Τηλέφωνο: 0 62 31 - 73 90 ή 9 85 46, φαξ. εξοπλισμού: 0 62 31 - 9 85 31
Πρόσθετο καυσίμου για βενζινοκινητήρες, παραγγελία μέσω - Νο.αντ/κού: G 001 700.03


Αυτο που προτείνω εγώ μιας και δεν μπορουμε να εχουμε τετοια μηχανήματα ειναι να παρουμε ενα spray καλύτερα της wynn's Μιας και το προτείνει η VW και να το ψεκάσουμε ΟΧΙ Απο την εισαγωγη που λέτε οι περισσότεροι εδω μέσα γιατι με το που περάσει απο την τουρμπίνα το χημικο θα εχει εξατμιστει ! Αλλα να το ψεκασουμε με μπεκακι ειτε στην πεταλουδα ειτε απο την τρυπα του MAP Sensor πανω στην πολλαπλη ετσι παει κατευθειαν στις βαλβιδες το χημικο και τις καθαριζει
Κάτι τέτοιο που κανει ο τύπος δηλαδη

Link to comment
Share on other sites

Guest dentalgeo

Λοιπον έχουμε και λεμε ! Η VW είχε μηχανημα δικο της για χημικο καθαρισμο του κινητηρα με κωδικο V.A.G.1938 . Το οποιο πλεον δεν υπάρχει αλλά η VW εχει δωσει τεχνική οδηγια στις αντιπροσωπείες αν θελουν να εχουν μηχανημα καθαρισμου της BEDI (δεν ξερω ποιες αντιπροσωπειες το εχουν ) το οποιο κανει την ιδια δουλεια !

Παραθέτω αυτούσια την τεχνική οδηγια της VW

Τεχνική ενημέρωση προϊόντος

Καθαρισμός των μαυρισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα

Όλοι οι βενζινοκινητήρες. Καθαρισμός μαυρισμένων εξαρτημάτων του κινητήρα λόγω αιθάλης (π.χ: βαλβίδες εισαγωγής, χώρος καύσης, βαλβίδες ψεκασμού).

Τεχνικό θέμα

Τα υπολείμματα του άνθρακα σε βαλβίδες ψεκασμού, επιφάνειες χώρου καύσης και σύστημα εισαγωγής μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά προβλήματα στην οδηγική συμπεριφορά μετά από ψυχρή εκκίνηση και σε μείωση απόδοσης του κινητήρα.

Έρευνες έχουν δείξει, ότι το μαύρισμα λόγω αιθάλης προκαλείται σε πρώτη φάση λόγω ανεπαρκούς ποσότητας προστιθέμενων καυσίμων και λαδιών.

Μέτρο

Εξετάζεται μια σειρά μεθόδων καθαρισμού, με τη βοήθεια των οποίων μπορούν να αφαιρεθούν τα υπολείμματα επκαθίσεων αιθάλης. Ως ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος αποδείχθηκε ο ψεκασμός μείγματος καθαρισμού με τον κινητήρα σε λειτουργία.

Σε αυτή τη μέθοδο χρησιμοποιώντας το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 και ένα κατάλληλο σετ αντάπτορα για τους αγωγούς καυσίμου το αυτοκίνητο συνδέεται σε ένα εξωτερικό κύκλωμα καυσίμου.

Το δοχείο πίεσης V.A.G.1938 δεν παραδίδεται πλέον.

Αντί για αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί η συσκευή καθαρισμού - BEDI. Λάβετε υπόψη σας τις οδηγίες χειρισμού της συσκευής. Μπορείτε να παραγγείλετε τη συσκευή καθαρισμού σε χώρες εισαγωγής και εξαγωγής στην παρακάτω διεύθυνση:

Fa. R.U.F

Friedhofstraße 5

67127 Rödersheim-Gronau

Τηλ. 06231 / 7390

Fax 06231 / 98531

E-Mail: info@lambdaglobal-deutschld.de

Internet: deutschld.de

Η διαδικασία του καθαρισμού πραγματοποιείται στη λειτουργία ρελαντί του κινητήρα και διαρκεί περίπου 30 λεπτά.

Κατά τον έλεγχο μιας σειράς καθαριστικών μέσων τα καλύτερα αποτελέσματα χρήσης επιτεύχθηκαν με προϊόντα των κατασκευαστών που αναφέρονται στη συνέχεια.

Injection System Purge,

αριθμός παραγγελίας 76602,

φόρμουλα 766 της Wynn´s.

Παραγγελία μέσω:

Wynn´s Deutschland GmbH

Gothaer Straße 13

40880 Ratingen

Τηλέφωνο: 0 21 02 - 48 03 00, φαξ: εξοπλισμού: 0 21 02 - 48 03 10

Detergent for Petrol Systems Carbon Claen,

αριθμός παραγγελίας 400-0020 από την Carbon Clean.

Παραγγελία μέσω: Carbon Cleans Int'l Distribution P. Reber Ch.

De Bellevue

CH-1423 Villars-Burquin

Τηλέφωνο: 00 41 - 24 71 19 62, φαξ: εξοπλισμού: 00 41 - 24 71 23 65

Lambda Injekt Otto - Κωδικός προϊόντος C100,

Lambda Service Tank Otto - Κωδικός προϊόντος: A100

Παραγγελία μέσω: R.U.F. Rep.- und Handels-GmbH W. Stephan

67127 Rödersheim-Gronau

Τηλέφωνο: 0 62 31 - 73 90 ή 9 85 46, φαξ. εξοπλισμού: 0 62 31 - 9 85 31

Πρόσθετο καυσίμου για βενζινοκινητήρες, παραγγελία μέσω - Νο.αντ/κού: G 001 700.03

Αυτο που προτείνω εγώ μιας και δεν μπορουμε να εχουμε τετοια μηχανήματα ειναι να παρουμε ενα spray καλύτερα της wynn's Μιας και το προτείνει η VW και να το ψεκάσουμε ΟΧΙ Απο την εισαγωγη που λέτε οι περισσότεροι εδω μέσα γιατι με το που περάσει απο την τουρμπίνα το χημικο θα εχει εξατμιστει ! Αλλα να το ψεκασουμε με μπεκακι ειτε στην πεταλουδα ειτε απο την τρυπα του MAP Sensor πανω στην πολλαπλη ετσι παει κατευθειαν στις βαλβιδες το χημικο και τις καθαριζει

Κάτι τέτοιο που κανει ο τύπος δηλαδη

Καλη ιδεα αλλα που θα βρουμε αυτο το "ψεκαστηρι" και που ειναι η τρυπα του MAP sensor?

Link to comment
Share on other sites

σε εμας είναι ακριβώς πισω απο την μηχανη κατω απο την σωλήνα της εισαγωγης

 

DSCN0157_zps3f410cb6.jpg

 

δεν χρειαζεσαι ψεκαστηρι,με το καλαμακι που εχουν όλα αυτα τα καθαριστικα το ριχνεις ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Λογικα και απο το σωληνακι δεξια στην φωτο που βαζουν και το ταφ για το μπαρομετρο και απο εκει μπορεις να το ριξεις και να παει στην πολλαπλη.
Απλα αν βγαλουμε τον MAP θα δουλευει το αμαξι ή δεν θα μπορει να κρατήσει ρελαντι?

Link to comment
Share on other sites

το καλυτερο είναι απο το συγκεκριμένο σωληνακι που αναφερεις ,το έχει κάνει φίλος -

 

και μπαινει ευκολα με το καλαμακι -

 

εγώ το είχα ριξει πριν 2 χρονια κανονικα απο την εισαγωγή ,αν το ξανακανω τώρα θα το ρίξω απο αυτο το σωληνακι που  απο εκει παει κατευθειαν στις βαλβίδες γιατί αν βγάλεις το map θα γίνει χριστουγενιατικο δεντρο το καντραν ....

 

πάντως όταν τον πρωτοεριξα απο την εισαγωγή δεν είχα λαμπακια ,αντιθετως ο φίλος που το εριξε απο το σωληνακι αναψαν epc και καταγραφηκαν misfires σε όλους τους κυλινδρους ,προφανως το σοκ είναι μεγαλο αν το ριξεις κατευθειαν στην πολλαπλη σε σχεση με αν ακολουθησει την πεπατημενη διαδρομη (παρεπιμπτοντως ο κομπρεσορας δεν δουλευει στο ρελαντι οπότε δεν πάει καθολου απο εκει αλλα ακολουθει την διαδρομη τουρμπινα ,ι/c πεταλουδα και μετα πολλαπλη εισαγωγής )

Link to comment
Share on other sites

Ναι σκεψου ομως οτι η τουρμπίνα ειναι καυτη και αυτο ειναι καυστικό με το που ακουμπίσει στις φτερωτες γινεται ατμός μετά στο intercooler υγροποιειται και ισως λογω βαρους πεφτει στο cooler το υπολοιπο που μπορει να ειναι ακομα ατμος φτανει στις βαλβιδες και σιγουρα δεν εχει πλεον τα ιδια χαρακτηριστηκα .
Για αυτο και του φιλου σου εκανε Missfires  λογω οτι καιγοταν στον θαλαμο καυσης, εσενα δεν καηκε γιατι ειχε καει στην τουρμπινα .

Εγω λεω οταν θα ειναι να αλλαξω μπουζι και λαδια να το ριξω απο το σωληνακι !Και ισως της Wynn's που προτείνει η VW

Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως ειναι που με προβληματιζει ότι αφρος σε θεμροκρασία περιβάλλοντος θα πεσει στις βαλβίδες αλλα κυριως

 

σε πιστονια μπιελες κλπ ....μηπως δοκιμαζονται όλα αυτα με την διαφορα θερμοκρασίας ...

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν εχει θεμα , σκεψου οτι οσοι βαζουν water-meth στο αμαξι τους δεν εχουν επικαθίσεις και πεφτει μεσα στον θαλαμο καυσης κρυα μεθανολη.. πεφτει η θεμοκρασια του θαλαμου . δεν θα προλαβει να ακουμπησει το υγρο πανω στο πιστονι (αν σκεφτεσαι αυτο)
Μια που θα περασει απο τις βαλβιδες και μια που θα εχει καει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ....τελικα μετα απο καιροοοοο ειπα να του πεταξω μεσα ενα TUNAP καθαριστηκο... τσουπ μου αναψε λαμπακι εξαγωγης.. προσφατα εχω αλλαξει 2 φορες τον 4ο πολ/στη τον οποιο καιει συνεχως. Το αμαξι εχει 65,000χλμ επανω και μαλλον θεωρω οτι ηρθε η ωρα της επεμβασης

Link to comment
Share on other sites

SOS πραγματικα παιδια εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!ολα αρχισαν πριν ενα μηνα σε Golf GT,ειχα καποια μικροκλωτσηματακια στις 2300 με σταθερο γκαζι ωσπου αναβοσβησε το λαμπακι EPC,κατευθειαν αντιπροσωπια οπου αλλαχτηκαν πολλαπλασιστες 1ου και 4ου κυλινδρου,για λιγες μερες ολα καλα ωσπου ξανα το ιδιο αλλαζω  τους πολλαπλασιαστες 2 και 3 κυλινδρου μετα απο λιγες μερες ξανα το κλωστημα στο σταθερο γκαζι χωρις να αναψει check EPC,μου αλλαζουν n75 πριν λιγες μερες ξανα το ιδιο τωρα με τα κλωστηματακια!!!το πηγα και σε εξωτερικο συνεργειο οπου ολα στον εγκεφαλο δουλευουν καλα χωρις σφαλματα!!!τι αλλο να φταιει δεν ξερει κανεις καμμια ιδεα απο κανεναν?????????????

Link to comment
Share on other sites

SOS πραγματικα παιδια εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!ολα αρχισαν πριν ενα μηνα σε Golf GT,ειχα καποια μικροκλωτσηματακια στις 2300 με σταθερο γκαζι ωσπου αναβοσβησε το λαμπακι EPC,κατευθειαν αντιπροσωπια οπου αλλαχτηκαν πολλαπλασιστες 1ου και 4ου κυλινδρου,για λιγες μερες ολα καλα ωσπου ξανα το ιδιο αλλαζω  τους πολλαπλασιαστες 2 και 3 κυλινδρου μετα απο λιγες μερες ξανα το κλωστημα στο σταθερο γκαζι χωρις να αναψει check EPC,μου αλλαζουν n75 πριν λιγες μερες ξανα το ιδιο τωρα με τα κλωστηματακια!!!το πηγα και σε εξωτερικο συνεργειο οπου ολα στον εγκεφαλο δουλευουν καλα χωρις σφαλματα!!!τι αλλο να φταιει δεν ξερει κανεις καμμια ιδεα απο κανεναν?????????????

 

Δεν μπορει να δουλευουν ολα οκ χωρις τα δείχνει τιποτα το διαγνωστικό. εκτος αν εχει κάποια μηχανικό πρόβλημα σπασμένη βαση μηχανης ή κατι παρόμοιο κλπ

Link to comment
Share on other sites

και ομως δεν δειχνει τιποτα το διαγνωστικο....βαση μηχανης δεν νομιζω τελειως απιθανο ...κατι στα ηλεκτρονικα ειναι και δυστυχως παμε ψαχνοντας...............

Link to comment
Share on other sites

SOS πραγματικα παιδια εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!ολα αρχισαν πριν ενα μηνα σε Golf GT,ειχα καποια μικροκλωτσηματακια στις 2300 με σταθερο γκαζι ωσπου αναβοσβησε το λαμπακι EPC,κατευθειαν αντιπροσωπια οπου αλλαχτηκαν πολλαπλασιστες 1ου και 4ου κυλινδρου,για λιγες μερες ολα καλα ωσπου ξανα το ιδιο αλλαζω  τους πολλαπλασιαστες 2 και 3 κυλινδρου μετα απο λιγες μερες ξανα το κλωστημα στο σταθερο γκαζι χωρις να αναψει check EPC,μου αλλαζουν n75 πριν λιγες μερες ξανα το ιδιο τωρα με τα κλωστηματακια!!!το πηγα και σε εξωτερικο συνεργειο οπου ολα στον εγκεφαλο δουλευουν καλα χωρις σφαλματα!!!τι αλλο να φταιει δεν ξερει κανεις καμμια ιδεα απο κανεναν?????????????

μου έκανε και μένα κάτι μικροκλωτσιματάκια χωρίς να μου ανάβει ένδειξη το είχα μια μέρα συνεργείο το μέτρησαν δεν βρήκαν κάτι οπότε μου πρότειναν ήταν να βάλω 100αρα και το καθαριστικό που έχει η vw 9€ έχει άλλαξα και φίλτρο βενζίνης και όλα καλά μετά

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

μου έκανε και μένα κάτι μικροκλωτσιματάκια χωρίς να μου ανάβει ένδειξη το είχα μια μέρα συνεργείο το μέτρησαν δεν βρήκαν κάτι οπότε μου πρότειναν ήταν να βάλω 100αρα και το καθαριστικό που έχει η vw 9€ έχει άλλαξα και φίλτρο βενζίνης και όλα καλά μετά

τι ακριβώς καθαριστικό πήρες?? από την VW Το πήρες σε αυτή την τιμή?

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβώς καθαριστικό πήρες?? από την VW Το πήρες σε αυτή την τιμή?

αυτό εδω είναι

 

http://imageshack.us/photo/my-images/31/imag0229wy.jpg/

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το καθαριστηκο της VW για το συστημα τροφοδοσιας για την καπνα στις βαλβίδες δεν κανει τιποτα. Αρα μαλλον ειχες θεμα με μπεκ ή καποιο σκουπιδακι στο συστημα .
Στις φωτο σου εχεις λυμενο ενα μοτέρ δικο σου ειναι?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα εδώ και καιρό. Η μόνη διαφορά είναι ότι δεν έχει ανάψει το ΕPC σε εμένα...(και το έχω γράψει και στο παρελθόν)... Λύση μεχρι στιγμής δεν έχω βρει... 

αν και δοκιμασα τα εξής:

- αλλαγη στα μπουζί, 

- πολλαπλασιαστές (αν και δεν ειναι ίδιο το "κοψιμο" που κανει τωρα με αυτο που έκανε εξαιτίας των πολλαπλασιαστών...)

- κατοσταρα + καθαριστικο εξτρα

- vpower

- ανοίγματα και οδήγηση σε υψηλές στροφές και φορτία

- σπρει (power foam)

δε μπορώ να πω οτι έγινε διόρθωση... ... μονο μερικές μέρες αργότερα απο τη χρήση του power foam  και για περίπου ένα μηνα είχε ηρεμήσει....

Και στη δικιά που περίπτωση το διαγνωστικό δε βγάζει κάτι....

 

SOS πραγματικα παιδια εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!ολα αρχισαν πριν ενα μηνα σε Golf GT,ειχα καποια μικροκλωτσηματακια στις 2300 με σταθερο γκαζι ωσπου αναβοσβησε το λαμπακι EPC,κατευθειαν αντιπροσωπια οπου αλλαχτηκαν πολλαπλασιστες 1ου και 4ου κυλινδρου,για λιγες μερες ολα καλα ωσπου ξανα το ιδιο αλλαζω  τους πολλαπλασιαστες 2 και 3 κυλινδρου μετα απο λιγες μερες ξανα το κλωστημα στο σταθερο γκαζι χωρις να αναψει check EPC,μου αλλαζουν n75 πριν λιγες μερες ξανα το ιδιο τωρα με τα κλωστηματακια!!!το πηγα και σε εξωτερικο συνεργειο οπου ολα στον εγκεφαλο δουλευουν καλα χωρις σφαλματα!!!τι αλλο να φταιει δεν ξερει κανεις καμμια ιδεα απο κανεναν?????????????

Link to comment
Share on other sites

Στις φωτο σου εχεις λυμενο ενα μοτέρ δικο σου ειναι?

 

από opel astra 1.4 είναι φώτο ασε ταλαιπωρία με την opel και μετά σου 6 χρόνια εγγύηση του κ!@#$ τα εννιάμερα αλλά εάν τους κυνηγάς βγαίνεις κερδισμένος.

 

εάν συγκρίνω VW vs OPEL σε aftermarket support η vw είναι έτη φωτός μπροστά

 

sorry για το off topic

άσχετο αλλά μπορούμε να κάνουμε καθαρισμό μπεκ? παλιά που είχα ρωτήσει σε συνεργείο μου είχαν πει ότι είναι δύσκολο για δικά μας.

εάν ναι που?

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

μπουζί τσεκαρατε;

+1

 

Ειχα ενα παρομοιο θεματακι, σε ακανονιστο χρονικο διαστημα, κυριως σε ταξιδι, οχι απαραιτητα στο πατημα του γκαζιου (κλασικος πολλαπλασιαστης). Οποτε αλλαξα την n75 προληπτικα αλλα τπτ, γεμισματα με 100αρες,αλλαξα και 1 πολλαπλασιαστη που εβγαζε σε logaρισμα με vagcom εν κινηση, καποιο μικροσφαλματακι αλλα τζιφος. Σφαλμα κανενα  και ποτε, ουτε λαμπακι. Εβαλα τα καινουργια μπουζι της VW αυτα που εβγαλε τελος του 2012  και δεν μου εχει εμφανιστει ξανα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

Τελικά μάλλον πάω κ γω για άνοιγμα μοτέρ κ καθαρισμό βαλβιδων 140.000 αν θυμάστε είχα προγράμμα και επειδή είχα κάποια κοψίματα το έβγαλα το έβγαλα το αυτοκίνητο σαν Μαμα δεν έκανε κιχ αλλα χθες που έβαλα ενα demo άρχισε τα παλαβά με κοψίματα πυράκια -13 μοίρες και misfires

Δυστυχώς όμως το κόστος ειμαι πολύ μεγάλο περίπου το 1000 €

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.