Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

το αμάξι που λεω και εχω βάλει φωτο δεν είναι το δικο μου αλλά φιλου με tiguan

ουτε στο δικό μου ουτε το tiguan εχει πρόγραμμα

έχεις pm

Ευχαριστώ αλλα ο σύνδεσμος δεν φαίνεται στείλε με pm μονο το όνομα

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη πιο protec εχει πολλα για το σύστημα έβαζες ;πρεπει να αλλάξω φιλτρο πρώτα σωστα ;;;ολα αυτά απλα κανουν επίκαθηζησεις στα Μπουζί

 

Protec Fuel Line Cleaner ονομαζεται... Ειναι απο τις πιο σοβαρες εταιρειες στην κατηγορια χημικων προσθετων προϊοντων.. Βγαζει κι αλλα οπως για καθαρισμο μπεκ συγκεκριμενα ή καθαριστικο ωστηριων κλπ.. Οσο γι' αυτο που ειπες, δε νομιζω να ισχυει...

 

Το λοιπόν εγω έριξα το seafoam δυο φορές μάλιστα το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό αλλα όχι όμως να φτάσω στο σημείο οτι λύθηκε το ζήτημα ! Δυστυχώς όταν τα χλμ ειναι αρκετά το άνοιγμα ειναι η Μονή λύση ! Τι και αν τα 2/3 των χλμ ειναι σε εθνική με ρυθμούς που εχω παραδώσει το δίπλωμα 2 φορές το αποτέλεσμα ήταν απλά να εμφανιστεί πιο αργά!

Ετσι ακριβως οπως τα λες φιλε μου..

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ gtse

Το ζήτημα ειναι καθαρίζει σωστά ; Ή ειναι παρηγοριά στον άρρωστο ;

 

δουλεια γίνετε τουλαχιστον και οι δύο φίλοι μου έμειναν υπερβολικά ικανοπιημένοι από το αποτέλεσμα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αναλογα τα μοτέρ ! Το σχεδιο που ανεβασε ο Alex ειναι για 122αρι .

Αθηνα εχει βρει κανεις το σπρευ της wynn's?

Θαναση το ψεκασες οπως λενε οι οδηγιες?

 

Ναι, όπως το έλεγε και ο ΡαΜι.

Link to comment
Share on other sites

καλα το συνεργειο ειναι εκει που εφτιαξα το δικο μου.αλλα δεν καταλαβαινω γιατι η μυστικοπαθεια.εγω αμα κανει μαλακια παω και του τη λεω στα ισα του μαστορα μου....το θεμα μου ομως δεν ειναι αυτο αλλα στις τιμες..ποσο ειπαμε οτι κανει ο καθαρισμος βαλβιδων,γιατι εγω μαλλον δεν πρεπει να καταλαβα καλα μιας ακουσα μαγικα νουμερα απο ενα φιλο εδω μεσα,απλα θα ηθελα μια επιβεβαιωση για να παω να ξεκαθαρισω την θεση μου εκει,μιας και μου κακοφανηκε αν ηταν το νουμερακι που νομιζω οτι ακουσα..

Link to comment
Share on other sites

καλα το συνεργειο ειναι εκει που εφτιαξα το δικο μου.αλλα δεν καταλαβαινω γιατι η μυστικοπαθεια.εγω αμα κανει μαλακια παω και του τη λεω στα ισα του μαστορα μου....το θεμα μου ομως δεν ειναι αυτο αλλα στις τιμες..ποσο ειπαμε οτι κανει ο καθαρισμος βαλβιδων,γιατι εγω μαλλον δεν πρεπει να καταλαβα καλα μιας ακουσα μαγικα νουμερα απο ενα φιλο εδω μεσα,απλα θα ηθελα μια επιβεβαιωση για να παω να ξεκαθαρισω την θεση μου εκει,μιας και μου κακοφανηκε αν ηταν το νουμερακι που νομιζω οτι ακουσα..

 

έλα φίλε μου σε μένα αναφέρεσε?

Link to comment
Share on other sites

γιατι την τιμη στον μιχαλη γιατι μου ειπε αλλα δεν καταλαβα και μετα οταν εφυγε μου ηρθε αναλαμπη και αναρωτιομουν τι καταλαβα σαν νουμερο μιας και υποθετω θα παρακουσα..

Link to comment
Share on other sites

Πολλά είναι τα 150€ για καθαρισμό με χημικά....

Με αυτά τα χρήματα άνετα έλυναν εισαγωγή και το καθάριζαν με χημικά + χέρι (νυστέρι, φαλτσετάκι κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Πολλά είναι τα 150€ για καθαρισμό με χημικά....

Με αυτά τα χρήματα άνετα έλυναν εισαγωγή και το καθάριζαν με χημικά + χέρι (νυστέρι, φαλτσετάκι κλπ)

εγω που ακουσα 500...τι ναπω..

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και όλο το μοτέρ. Και όχι, δεν είναι πολύ καλά. Πιο παλιά είχαμε αλλάξει φλάντζα κεφαλής με 350€

Δεδομένου ότι δεν θα πλανιαριστεί η κεφαλή και απλά θα γίνει αλλαγή φλάντζας και καθαρισμός βαλβιδών, θα έκρινα ότι θα μπορούσε να γίνει και με 350€

(50€ λάδια, 30€ αντιψυκτικό + φλάντζα κεφαλής + εργασία τα υπόλοιπα)

Δηλαδή περίπου 250€

Link to comment
Share on other sites

ασχετα που εδωσα πραγματικα 500 για λυσιμο,το 500ρικο που ειπα ποιο πανω νομιζα οτι ηταν η τιμη που μου ειχε πει ο μιχαλης μακαραγιαννης αλλα οπως γραφω και ποιο πανω απλα τωρα που εγραψε τιμη με γελασαν τα αφτια μου.καταλαβαινω εκεινη την στιγμη βεβαια που ηταν μετεωρο επειδη εφευγε ημουν καπως μετα νομιζωντας οτι ειχε ζητηση υπερβολικα πολλα ο δικος μου και ημουν τσαντισμενος μαζι του

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και όλο το μοτέρ. Και όχι, δεν είναι πολύ καλά. Πιο παλιά είχαμε αλλάξει φλάντζα κεφαλής με 350€

Δεδομένου ότι δεν θα πλανιαριστεί η κεφαλή και απλά θα γίνει αλλαγή φλάντζας και καθαρισμός βαλβιδών, θα έκρινα ότι θα μπορούσε να γίνει και με 350€

(50€ λάδια, 30€ αντιψυκτικό + φλάντζα κεφαλής + εργασία τα υπόλοιπα)

Δηλαδή περίπου 250€

Φίλε μου τιμή σε αλλα μαστόρια ειναι στο 1000€ απλά καθάρισμα χώρις να βάλεις κανά ελατήριο πιο σκληρό χωρίς αλλαγή βαλβιδων ή οδηγούς. Δυστυχώς αυτές ειμαι οι τιμές γύρω στο 1000 αρικο

Link to comment
Share on other sites

Δικό μου λάθος βγάζουν πολλαπλή !

 

 

από μου είπε ο φίλος μου ριχνει τα χημικά και μετά τα καθαρίζει και καποιο εργαλειο τωρα τι ακριβως δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

από μου είπε ο φίλος μου ριχνει τα χημικά και μετά τα καθαρίζει και καποιο εργαλειο τωρα τι ακριβως δεν ξερω

Δεν πειράζει μάλλον θα σας πω εγω τι εργαλείο ειναι γιατί ίσως να πάω να το αφήσω αύριο !

Πάντως το παλικάρι μου είπε οτι το θέλει μια μερα !

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδια σαν πολλα δεν ειναι τα χρηματα για καθαρισμο βαλβιδων??και αυτα τα 1000 ευρο ειναι ανοιγωντας μοτερ να υποθεσω και παλι πολλα ειναι δεν μπορω να το χωνεψω αυτο...στα γιαννενα παει πολυ ποιο οικονομικα αυτη ηεργασια και αν θυμαμαι καλα ειχα ρωτησει και γελαγανε που με τις τιμες αθηνας που περιγραφα και για αλλα πραγματα συγκριτικα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλημερα

μπηκα και εγω στο club με το λαμπακι του κινητηρα στα 95000 χλμ. Εδω και ενα χρονο περιπου μου αναβε τα πρωινα για λιγα δευτερολεπτα και μετα εσβηνε, ωστοσο πριν καμια εβδομαδα μου αναψε μονιμα. Πηγα το αμαξι στο μαστορα που πηγαινω συνηθως, το συνδεσε στον υπολογιστη και μου εβγαλε προβλημα στον κυλινδρο 1 και 4. Μου λεει ειναι μακα (καπνα?), που οφειλεται στον αμεσο ψεκασμο του κινητητα και εχουν χαλασει τα μπεκ ψεκασμου του καυσιμου. 400 ευρω τα δυο μπεκ και 150 ευρω η εργασια και ενας καθαρισμος με το χερι. 

Οταν πηρα το αμαξι μετα απο δυο ημερες δεν ειχα καποιο προβλημα μεχρι σημερα το πρωι που μου αναψε ξανα το λαμπακι για λιγα δευτερολεπτα και εσβησε μετα.

 

Τι λετε να κανω τωρα ? μηπως εκανε λαθος ο μαστορας και τσαμπα πληρωσα τα μπεκ? μηπως επρεπε να παω στην αντιπροσωπεια να μου καθαρισουν τις βαλβιδες?

 

ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα κ εγω το ιδιο προβλημα, εμφανιστηκε 1η φορα πριν απο 2 χρονια. Αφου αλλαξαμε πολλαπλασιαστες 1-3 κυλινδρου (το σφαλμα που μου εβγαζε ηταν ατελης καυση 1-3) βελτιωθηκε καπως η κατασταση αλλα τιποτα το σπουδαιο μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια. Τελικα η προσεγγιση ηταν η εξης: 1) 100αρα βενζινη απο το ιδιο βενζιναδικο παντα -  95αρα απο καποια αλλα επισης δοκιμασμενα (και οτι κατσει σε ταξιδια κλπ). 

2) ανοιγμα αβερτα μολις βρω ευκαιρια σε ταξιδια η αττικη οδο 3) 1-2 φορες εβαλα καθαριστικο βαλβιδων στην βενζινη μπας και κανει κατι. 

4) επειδη μου την εσπαγε να βλεπω το φωτακι να αναβοσβηνει, στο ζεσταμα που κραταει μονο του τις στροφες στις 1100 εγω το παταγα 1300 που δεν ετρεμε για καποιο λογο. Μολις περναγε το 1min το αφηνα στις 900 που επεφτε μονο του. 

 

Ειχα σκοπο να παρω και τον αφρο καθαρισμου που ψεκαζεις στην εισαγωγη αλλα τελικα απο το καλοκαιρι και μετα σταματησε και τα τρεμουλα και τα φωτακια και ολα. Μου πηρε 1,5 χρονο αλλα τελικα σταματησε, μεγαλη επιτυχια  :crazy: . Εννοειται δεν ξαναεβαλα βενζινη απο ασχετο βενζιναδικο.

Link to comment
Share on other sites

το πηγα στο μαστορα και ειχε παλι προβλημα ο 1ος κυλινδρος (διακοπη καυσης στον 1ο κυλινδρο) που ειχαμε αλλαξει. Ειδαμε το αμαξι στο ρελαντι και μου εμφανιζε διακοπες καυσης (2-6) στον 1ο κυλινδρο.  Καναμε τραμπα και τους πολλαπλασιαστες 1 σε 3 αλλα παλι εμφανισε 1-2 διακοπες σε ρελαντι αλλα και σε γεμισματα γκαζιου.

 

μου ειπαν οτι δεν ειναι ο πολλαπλασιαστης, και αφου αλλαξαμε το συγκεκριμενο μπεκ τοτε το μονο που μενει ειναι ο καθαρισμος των βαλβιδων.

Link to comment
Share on other sites

το πηγα στο μαστορα και ειχε παλι προβλημα ο 1ος κυλινδρος (διακοπη καυσης στον 1ο κυλινδρο) που ειχαμε αλλαξει. Ειδαμε το αμαξι στο ρελαντι και μου εμφανιζε διακοπες καυσης (2-6) στον 1ο κυλινδρο.  Καναμε τραμπα και τους πολλαπλασιαστες 1 σε 3 αλλα παλι εμφανισε 1-2 διακοπες σε ρελαντι αλλα και σε γεμισματα γκαζιου.

 

μου ειπαν οτι δεν ειναι ο πολλαπλασιαστης, και αφου αλλαξαμε το συγκεκριμενο μπεκ τοτε το μονο που μενει ειναι ο καθαρισμος των βαλβιδωμπορει να

μπορει να ειναι κ ελατωματικο μπουζι γτ να εκανε missfires σε ολους τους κυλινδρους οκ να πεις οτι ΜΠΟΡΕΙ να ειναι οι βαλβιδες.αλλα η επικεντρωση στον 1ο κατι πρεπει να ειναι εκει κ μονο..συμπιεση ειδατε;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.