Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Πληροφοριακά τι τιμή σου είπαν για όλα αυτά; Και για τα σφυρίλατα τι κόστος; Το ότι δεν έχουν μεγάλη ζωή είναι στάνταρ; Υποτίθεται ότι τα βάζεις για να μην πάθαινουν τίποτα... αν είναι έτσι να μην μετανιώνω που δεν τα βαλα και ας είναι μαμά το αμάξι..

Link to comment
Share on other sites

Πως ξεφευγει με σφυριλατα την στιγμη που ειναι πιο φθηνα απο τα μαμα ?Μπιελες δεν χρειαζεται να βαλεις σφυριλατες κρατας τις μαμα που ειναι μια χαρα , μηπως με μπιελες σφυριλατες ξεφευγει?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τιμές δεν ρώτησα αλλά από φίλο που έβαλε σφυρήλατα ξεπέρασαν το χιλιάρικο. έτσι και αλλιώς δεν με ενδιέφεραν για σφυρήλατα δεν έχω σκοπό τουλάχιστον άμεσα να το βελτιώσω. πάντως το έχω ξανακούσει ότι δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής χωρίς όμως να ξέρω και πόση έχουν. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας..

 

Εχω το golf to V 2004 1.4 στα 90.000χμ Οχι το FSI.. Χαλαρή και προσεκτική οδήγηση. 

 

Απο τοτε που το αγόρασα δεν το εχω χαρεί το αμάξι..

 

Κάθε χρόνο και προβληματάκια . Πολλαπλαστιαστές εχω αλλάξει 3 φορές εκ των οποίων την μια τους άλλαξε όλους.

 

Το χειρότερο πρόβλημα το παρουσίασε πριν 2-3 χρόνια με ενα ρουλεμαν του σασμάν . Το αμάξι έτρεμε και μετά αφου το άφησα διότι πίστευα οτι ειναι πάλι πολλαπλασιαστής αρχισε να κάνει ενα μεταλλικό ήχο. Τοτε ηταν που το πήγα.

Το έφτιαξε και το αμάξι ηταν εντάξει για λίγο καιρό.

 

Δεν πρόλαβα να χαρώ όμως μετα απο λίγους μήνες άρχισε να ξανατρέμει. Αυτο απο περισυ περίπου.

 

Εκτός του οτι τρέμει , 

σε κάποιες περιπτώσεις μπουκώνει και πέφτει η απόδοση κατα πολύ. Μόλις το σβήσεις και το ξαναανοίξεις επανέρχεται με το καθιερωμένο τρέμουλο αλλα ξεμπουκώνει και αποδίδει ας πουμε ικανοποιητικά.

 

 

Λέω "ας πουμε ικανοποιητικά" γιατι πραγματικά εχω ξεχάσει πως ειναι να λειτουργεί σωστά ο κινητήρας αυτου του αμαξιού.

 

Επίσης καίει λες και έχω φορτηγό . Στο Κτέο δεν πήρα κάρτα καυσαερίου διότι το μέτρησαν πάνω απο το επιτρεπόμενο.

 

Το είχα πάει σε εαν συνοικιακό μου είχε πει οτι δεν ειναι πολλαπλασιαστές αλλά κάτι με την συμπίεση στο κινητήρα και οτι δεν αξίζει να το φτιάξω. Βεβαια αυτον δεν τον εμπιστεύομαι και πολύ οπότε πρέπει να το τσεκάρω σε άλλο μάστορα.

 

Διάβασα σε ενα αντίστοιχο θέμα που έψαξα με το φαινόμενο του τρέμουλου στο αμάξι τα παρακάτω.

 

1) Πολλαπλασιαστές που ειναι το πιο συνηθες στα VW

2) Μπεκ

3) Μπουζί

3)Φθαρμένο /Σπασμένο σωληνάκι

4) Σπασμένο πιστόνι

5) Κυλινδροκεφαλή που απο τι διάβασα ειναι και το χειρότερο απο οικονομικής άποψης.

 

Με τα παραπάνω συμπτώματα εαν εξαιρέσουνε το ενδεχόμενο να είναι πολλαπλασιαστές με ποια σειρά να τα κοιτάξω τα υπόλοιπα πιθανά προβλήματα πριν φτάσω στο χειρότερο; 

 

Ευχαριστώ και πραγματικά αποτρέπω ολους του γνωστους και φίλους απο την αγορά VW μιας και εκτός απο προβληματικά αμάξια εχουν και άθλιο service. Να μην ανοίξω το θέμα με τον Παζαρόπουλο στην Ν.Ιωνία που έκλεισε μου έρχεται τάση προς έμμετο.

 

Σκέφτομαι να το φτιάξω εαν αξίζει , και να το πουλήσω να αγοράσω ενα αξιοπρεπές αμάξι με σωστό σερβις.

 

Τέλος ζητώ συγνώμη εαν βγάζω κάποια πικρία απο το ποστ μου αλλά πραγματικά εχει χαλάσει πολλές φορές την ψυχολογία μου το συγκεκριμένο αμάξι τα 11 χρόνια που το έχω..!

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

Μου εμφανιστικε και εμενα το προβλημα με το τρεμουλο και το check να αναβοσβυνει κατα την διαρκεια του cold start .

το εβαλα στο διαγνωστικο και εβγαλε σφαλμα, διακοπες καυσης στον τεταρτο κυλινδρο.

αλλαξα θεση στα μπουζι και τους πολλαπλασιαστες και το σφαλμα παρεμεινε στον τεταρτο.

μετρησα την συμπιεση και τα αποτελεσματα  ηταν

ΖΕΣΤΟ 180psi και στους τεσσερεις κυλινδρους

ΚΡΥΟ 160psi και στους τεσσερεις κυλινδρους.

Τι γνωμη εχετε?τι μπορει να ειναι το πιθανοτερο προβλημα?

 

Link to comment
Share on other sites

Στην δική μου περίπτωση και το πιο πιθανό και στην δική σου ηταν οι κύλινδροι .. Τους άλλαξε εκανε ενα γενικό σέρβις και το αμάξι ειναι σαν το πηρα χθες..

Ηταν οξυδομένοι μου τους έδειξε όλους εναν προς έναν.

Το αμάξι ξεμπουκωσε και καίει το μισό απο τι έκαιγε πλέον.. 

Τελικό κόστος 1000 ευρώ μαζί με την εργασία. Η αλλη επιλογή που είχαν ηταν να μου βάλει μεταχειρισμένη μηχανή με κόστος 1500 ευρώ.

Αυτα για το κόσμο που διαβάζει το φόρουμ και θέλει να δώσει τα ζεστα λεφτουδάκια του σε VW να το ξανασκεφτεί διπλα και τριπλά.

 

 

 

Edited by profchaos
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ειναι  χαλασμενοι οι κυλινδροι.δεν εχω αυξημενη καταναλωση καυσιμου ουτε καιει λαδι.

επισης δεν θα ειχε missfires μονο ο τεταρτος.

το αυτοκινητο δεν εχει χασει δυναμη,παει μια χαρα.

ενα αλλο που με παραξενεψε ειναι ο τι η συμπιεση που μετρησαμε ειναι παραπανω απο αυτη που δηλωνει το εργοστασιο

μηπως κατι δεν πηγε καλα με την μετρηση?

Link to comment
Share on other sites

Τα μπεκ γινεται να διαπιστωθει αν λειτουργουν απο το διαγνωστικο χωρις να βγουν απο το αυτοκινητο?

υπαρχει τετοια δυνατοτητα απο καποιο προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Από search βρήκα το εξής: select control module > engine  > measuring blocks (08) > Group 013

Σε σελίδες για diesel το βρήκα δεν ξέρω αν ισχύουν τα ίδια. Λέει το νερό να είναι σε θερμοκρασία άνω των 75 βαθμών και ελέγχεις στο ρελαντί. Οι τιμές δίνονται σε mg/str ανά κύλινδο. Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις αλλά δεν πρέπει να ξεφεύγουν από +/- 2 και συνήθως είναι μικρότερες του +/- 0.7. Δεν το έχω δοκιμάσει, αν θες το ελέγχεις και μας λες. Αν θες να το ψάξεις και συ, Idle Speed Smooth Running Control είναι το Group 013. Επίσης θα το βρεις σαν Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation).

Πάντως ενδείξεις προβληματικών μπεκ είναι η αυξημένη κατανάλωση στο ρελαντί καθώς και ρελαντί που ακούγεται σαν να τρέμει. Επίσης έχουμε misfire, πτώση απόδοσης και μια μυρωδιά ντικατίλας, μυρίζει πολύ έντονα το καταλαβαίνεις. Ενδείξεις είναι όμως, όχι αποδείξεις. Συνήθως ξεκινάμε με PCV (τουλάχιστον στα tfsi όσο αφορά στο τρέμουλο), μετά μπουζί-πολλαπλασιαστές και στο τέλος κοιτάμε μπεκ. Όσο αφορά τη συμπίεση, αυξημένη συμπίεση μπορεί να είναι από μάκα πάνω στα πιστόνια, που μπορεί να έχει μαζευτεί από μπεκ που δεν κλείνουν, κατουράνε κοινώς. Αλλά αυτό με τη σειρά του φαίνεται από αυξημένη κατανάλωση, μυρωδία, κτλ. Και κακό καύσιμο δημιουργεί μάκα βέβαια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση.

απο τα συμπτωματα που γραφεις εχω μονο την εντονη μυρωδια.αποδοση ιδια,καταναλωση ιδια, ηχος στο ρελαντι ιδιος.

τρεμει και αναβοσβυνει το check μονο στο cold start.μολις τελειωσει το cold start σβυνει το check και δουλευει χωρις κραδασμους.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Το δικό μου μπαίνει μέσα τη Δευτέρα για αλλαγή βαλβίδων. 148.000χλμ. Κόστος 650€.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , stig said:

Καλημέρα,

 

Το δικό μου μπαίνει μέσα τη Δευτέρα για αλλαγή βαλβίδων. 148.000χλμ. Κόστος 650€.

αλλαξες και καδενα και πας κ για βαλβιδες για το check engine ?

Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , leonenero said:

αλλαξες και καδενα και πας κ για βαλβιδες για το check engine ?

Ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Το δικό μου μπαίνει μέσα τη Δευτέρα για αλλαγή βαλβίδων. 148.000χλμ. Κόστος 650€.

Καθαρισμο εννοεις φανταζομαι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 10/7/2016 at 11:21 ΜΜ, nikdev said:

Καθαρισμο εννοεις φανταζομαι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Θα πάει ρεκτιφιέ και θα αλλαχτούν οι βαλβίδες.

Edited by stig
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , stig said:

Θα πάει ρεκτιφιέ και θα αλλαχτούν οι βαλβίδες.

Στράβωσαν οι βαλβίδες σου και θα τις αλλάξεις ?

Link to comment
Share on other sites

το check engine σε cold start το εχουν αρκετοι απο οτι καταλαβα, το ειχα και εγω αλλα αλλαξα πολλαπλασιαστη.

γιατι δε δοκιμαζετε να κανετε εναν καθαρισμο (οχι αυτον με τα υγρα - foam) αλλα σε συνεργειο πριν σκασετε το μαρουλι και αλλαξετε τις βαλβιδες σας?

Edited by leonenero
Link to comment
Share on other sites

Για μένα είναι τα τελευταία χρήματα που σκάω σε αυτό το αμάξι.

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα έχω αλλάξει (κι έχω χρεωθεί) σχεδόν τα πάντα. Περιμένω τηλέφωνο από το μηχανικό (σήμερα το πήγα μέσα) να μου πεί τί θα γίνει.

Και σε κάνα χρόνο πιστεύω θα το δώσω.

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , stig said:

Για μένα είναι τα τελευταία χρήματα που σκάω σε αυτό το αμάξι.

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα έχω αλλάξει (κι έχω χρεωθεί) σχεδόν τα πάντα. Περιμένω τηλέφωνο από το μηχανικό (σήμερα το πήγα μέσα) να μου πεί τί θα γίνει.

Και σε κάνα χρόνο πιστεύω θα το δώσω.

καλη τυχη αλλα δες και παλι το ενδεχομενο απλου καθαρισμου κριμα ειναι

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , queen said:

Αν δεν "φιλήθηκαν" πιστόνια κ βαλβίδες κ οι βαλβίδες δεν στράβωσαν δεν χρειάζονται αλλαγή.

λογικό αυτο που γράφεις .

Βρήκα το χαρτί του σέρβις και μου άλλαξε αναλυτικά τα παρακάτω:

Επισκευή κεφαλής - Πανισμα - Φρεζάρισμα - Αλλαγή βαλβίδων εξαγωγής  και 8 οδηγών εξαγωγής  - μοντάρισμα βαλβίδων - σετ φλάτζες κεφαλής = 435 ευρώ + 300 η εργασία.. = 735 συνολο

Τα υπόλοιπα 300 ηταν το σερβις που έπρεπε να γίνει.

 

Πάντως μου έδειξε τα πιστόνια  με τις κεφαλές τους οξυδωμένες αρκετά .

Ωστόσο αν και άσχετος απο αυτοκίνητα τα επιασα στο χέρι μου και αναρωτήθηκα πως η οξύδωση επηρέασε σε τόσο μεγάλο βαθμό και εαν θα μπορούσε να τις καθαρίσει τρίψει με κάποιο υλικό. Μου φάνηκε οτι γινοταν. Δεν ειμαι και σίγουρος όμως. Μην λέω και ανακρίβειες γιατι δεν ξέρω και πολλά .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.