Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Το ίδιο πρόβλημα και σε εμένα. Ρεταρισμα στο ρελαντί και check engine. Golf 6 122hp με 66.000 χιλιόμετρα. Τσέκαρα μπουζι, πολλαπλασιαστες όλα καλά. Μετρήσαμε συμπίεση και ο δεύτερος κύλινδρος έχει χαμηλή. Στο δρόμο δεν μου κάνει κανένα θέμα. Μόνο στο ρελαντί.εκλεισα ραντεβού με carbonoff μήπως και λυθεί , αλλιώς δεν γλιτώνω την επισκευή. Απαράδεκτο να συμβαίνει αυτο σε καινούργιο αμάξι και ούτε καν να είναι πολλά άλογα.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δες τον 2ο κυλινδρο με καμερα αν ειναι οκ, μετα κανε τραμπα τα μπεκ 1-2 και δες το ξανα μπορει αυτο να φταιει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . Μετρήσαμε συμπίεση και έχει 8 ο δεύτερος . Μετά τους υπόλοιπους οι οποίοι είχαν 12 και μετά ξανά τον δεύτερο και είχε 10. Τρεις μηχανικοί που ρώτησα μου ειπαν ότι μάλλον είναι ελατήρια από τι στιγμή που ανέβασε μετά συμπίεση. Μπορεί να φταίει το μπεκ όντως σε αυτή την περίπτωση και να μην είναι από βαλβίδες -ελατηρια-πιστόνι?

 

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , nikdev said:

Δες τον 2ο κυλινδρο με καμερα αν ειναι οκ, μετα κανε τραμπα τα μπεκ 1-2 και δες το ξανα μπορει αυτο να φταιει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να έχει χαμηλή συμπίεση κάποιος κύλινδρος και να φταίει το μπεκ? Αυτό δεν μου το ανέφερε κανένας μηχανικός. Όλοι για βαλβίδες ή ελατήρια μου είπαν.

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...σε ένα golf vi tsi 122ps χθες στην εθνική οδό όταν σανίδωνα το γκάζι σε προσπεράσεις γύρω στις 2500-3000 rpm έκανε κοψίματα και άναβε σποραδικά το check engine... σε ομαλές επιταχύνσεις δεν το παρουσιάζει... φαντάζομαι κάποιος πολλαπλασιαστής χαιρετάει...τη Δευτέρα θα πάω συνεργείο! Αν είναι πολλαπλασιαστής θα ήταν προτιμότερο να τους αλλάξω όλους? Επιπλέον χρειάζονται και τα μπουζί αντικατάσταση? Το αυτοκίνητο έχει 152.000km και δεν έχει αλλάξει ποτέ πολλαπλασιαστή, τα μπουζί αντικαταστάθηκαν τελευταία φορά στα 120.000km

Edited by thodoris91
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...σε ένα golf vi tsi 122ps χθες στην εθνική οδό όταν σανίδωνα το γκάζι σε προσπεράσεις γύρω στις 2500-3000 rpm έκανε κοψίματα και άναβε σποραδικά το check engine... σε ομαλές επιταχύνσεις δεν το παρουσιάζει... φαντάζομαι κάποιος πολλαπλασιαστής χαιρετάει...τη Δευτέρα θα πάω συνεργείο! Αν είναι πολλαπλασιαστής θα ήταν προτιμότερο να τους αλλάξω όλους? Επιπλέον χρειάζονται και τα μπουζί αντικατάσταση? Το αυτοκίνητο έχει 152.000km και δεν έχει αλλάξει ποτέ πολλαπλασιαστή, τα μπουζί αντικαταστάθηκαν τελευταία φορά στα 120.000km

Αν είναι πολλαπλασιαστής αλλάζεις αυτόν που θέλει αλλαγή. Δεν βρίσκω λόγο να τους αλλάξεις όλους.
Link to comment
Share on other sites

Εναν αλλαξε.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια και απο εμενα, εχω ενα golf 5 tsi 140ps και εχω κι εγω το ιδιο προβλημα με το check engine να αναβοσβηνει και ενα πιο εντονο τρεμουλο αλλα μονο σε cold start. Οταν πεσουν οι στροφες και ξεκινησω με το αμαξι η ακομα και οταν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα δεν εχω κανενα θεμα. Πηγα στο συνεργειο και μου ειπε ο μαστορας οτι βλεπει missfires  στον πρωτο κυλινδρο και ειναι απο καπνισμενες βαλβιδες. Οποτε χρειαζεται ανοιγμα και καθαρισμο βαλβιδων. Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν το αφησω και δεν κανω τον καθαρισμο υπαρχει περιπτωση να προχωρησει η βλαβη και να μου δημιουργησει προβλημα σε πιστονια η καπου αλλου; Αν οχι σκεφτομαι να μην κανω καμια ενεργεια και να το αφησω οπως ειναι.

 

Link to comment
Share on other sites

50 λεπτά πριν , kostas8118 said:

Γεια σας παιδια και απο εμενα, εχω ενα golf 5 tsi 140ps και εχω κι εγω το ιδιο προβλημα με το check engine να αναβοσβηνει και ενα πιο εντονο τρεμουλο αλλα μονο σε cold start. Οταν πεσουν οι στροφες και ξεκινησω με το αμαξι η ακομα και οταν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα δεν εχω κανενα θεμα. Πηγα στο συνεργειο και μου ειπε ο μαστορας οτι βλεπει missfires  στον πρωτο κυλινδρο και ειναι απο καπνισμενες βαλβιδες. Οποτε χρειαζεται ανοιγμα και καθαρισμο βαλβιδων. Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν το αφησω και δεν κανω τον καθαρισμο υπαρχει περιπτωση να προχωρησει η βλαβη και να μου δημιουργησει προβλημα σε πιστονια η καπου αλλου; Αν οχι σκεφτομαι να μην κανω καμια ενεργεια και να το αφησω οπως ειναι.

 

καλό ειναι να το καθαρισεις και δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ υπάρχουν και αλλοι που τις καθαρίζουν χωρις να ανοιξουν μοτερ και κανουν δουλεια αλλα υπάρχει και το soda bluster που είναι κατι σαν να κανεις "αμμοβολη" και επισης γινετε καλη δουλεια

Link to comment
Share on other sites

Ποσα χλμ εχει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλό ειναι να το καθαρισεις και δεν χρειαζεται να ανοιξεις μοτερ υπάρχουν και αλλοι που τις καθαρίζουν χωρις να ανοιξουν μοτερ και κανουν δουλεια αλλα υπάρχει και το soda bluster που είναι κατι σαν να κανεις "αμμοβολη" και επισης γινετε καλη δουλεια

Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αν δίνατε πληροφορίες και σε μερικούς άσχετους, όπως εγώ, πως μπορεί να γίνει καθάρισμα χωρίς να ανοιχθεί;
Link to comment
Share on other sites

Ελλοχεύει κάποιος κίνδυνος ή έστω αν υπάρχει και κάποιο παραμικρό ρίσκο; Ποιος τα αναλαμβάνει αυτά, κάποιο συγκεκριμένο συνεργείο;

Link to comment
Share on other sites

Apr


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 31/8/2021 at 6:01 ΜΜ, gousias said:


Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αν δίνατε πληροφορίες και σε μερικούς άσχετους, όπως εγώ, πως μπορεί να γίνει καθάρισμα χωρίς να ανοιχθεί;

 

εαν κανεις μια αναζήτηση στο google για καθαρισμο βαλβιδω TSI θα σου δωσει ολη την πληροφορία για παραδειγμα δες αυτο το βιντεο το πηρα τυχαια δεν τους ξερω καν. πάντως για ακομα ποιο οικονομικο αλλα δεν θα λυση το προβλημα αλλα θα βελτιωση την κατασταση  ειναι και το carbon off που στοιχίζει max 50 ευρω. (το είχα κανει στο δικό μου και ειχα δει βελτίωση)

 

 

η αλήθεια ειναι οτι 100% καθαρισμα γίνετε μονο με ανοιγμα κινητηρα αλλά με το soda blasting ή καθαρισμα απο την εισαγωγή με χημικα (νωμιζω καθαριστικο καρμπυλατερ χρησιμοποιουν αλλα δεν ειμαι σιγουρος)σε συνεργειο πετυχένεις ενα 90% και δεν εχεις καποιο θεμα γενικοτερα

 

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Εκτός των TSI εφαρμόζεται με εξίσου, αν όχι καλύτερα, αποτελέσματα και σε MPI; Μοντέλα ‘02.

Για το tsi που αναφερεσαι, δες το μπεκ του κυλινδρου πρωτα και μετα δες για καθαρισμο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Δε σημαίνει ότι επειδή βάζουμε κατοσταρα από όπου να ναι ότι θα είναι και καλή η βενζίνη. Εγώ στο ΚΤΜ έβαλα 100αρα bp από κάπου που δεν είχα ξαναβάλει και άρχισε τα κοψίματα, δε ξέρω τι σκατα κάνουνε, μάλλον βάζουνε και νερό ή η δεξαμενή τους μπαζει νερά ή δε μπορώ να ξέρω τι νοθείες κάνουνε οι σιχαμενοι. Μόλις έβαλα μέσα μισό redex petrol injector cleaner αμέσως έστρωσε. Από τότε βάζω μόνο σε 2 συγκεκριμένα βενζιναδικα και δεν είχα πρόβλημα. Αυτά τα άμεσου ψεκασμού είναι πολύ ευαίσθητα στην ποιότητα της βενζίνης. Ρωτήστε 2 τρεις μηχανικούς που να βάζετε βενζίνη και μη πάτε μόνο όπου έχει την πιο φτηνή. Η κατοσταρα επίσης δεν είναι πανάκεια ότι τα καθαρίζει όλα, κάποιες φορές χρειάζεται προληπτικά να βάζετε και πρόσθετο καθαριστικό βαλβίδων και τροφοδοσίας με προσοχή στη δοσολογία γιατι χαλάνε τα μπουζί.

Sent from my A80Pro using Tapatalk





  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/31/2021 at 5:42 PM, nikdev said:

Ποσα χλμ εχει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το αμαξι εχει 114.000.Εντωμεταξυ απο τη μερα που σας εστειλα το μηνυμα δεν εχει ξανα αναψει το check engine. Βεβαια αν το βαλω στο διαγνωστικο το πιθανοτερο ειναι να ξαναδειξει missfires στον πρωτο κυλινδρο.

Edited by kostas8118
Link to comment
Share on other sites

Για 1.4 είναι λίγα τα χλμ για καπνα
εκτος αν ειναι σταματα ξεκινα 14 χρονια

Δες το μπεκ πρωτα του 1ου

Ενοοειται πολλαπλασιαστη και μπουζι αλλαζεις οταν πρεπει και τα εχεις δει
Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.