Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

On 1/9/2021 at 8:09 ΜΜ, nikdev said:

Apr


Sent from my iPhone using Tapatalk

Γνωριζεις καποιο συνεργειο στην Αθηνα που να προσφερει αντιστοιχο πακετο και να ειναι αξιοπιστο;

Επισης απορια για τους πολλαπλασιαστες... χαλανε μονο με τα χιλιομετρα ή και με τον χρονο; 
Οι δικοι μου εχουν 45.000 χλμ αλλα τους αλλαξα πριν απο 7 χρονια και ενδιαμεσα το αμαξι δεν κινηθηκε καθολου για 2-3 χρονια. Μπορει τα κομπιασματα που παρουσιαζει να ειναι απο αυτους;

Link to comment
Share on other sites

Χιλιομετρα μοτερ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

167.000 εκ των οποιον τα μισα στη διαδρομη Αθηνα-Ευζωνες.

Αυτο που κανει εντυπωση ειναι η μη σταθερη συμπεριφορα του μοτερ. 
Παντα στο cold start κανει σκασιματα (αλλα τα αναμενομενα, χωρις να αναβει κανενα λαμπακι) το ρελαντι ειναι σχεδον παντα τελειο, missfires δεν βγαζει στο διαγνωστικο αλλα στο δρομο σε επιταχυνση μεταξυ 1000-3500 rpm συνηθως κανει κομπιασματα.

Λεω «συνηθως» γιατι υπαρχουν και ωρες που δουλευει σαν καινουργιο! 
 

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε μια αλλη ν75


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λες να ειναι απο αυτην ε;
Με την πρωτη ευκαιρια μεσα στον Οκτωβρη θα παω να την αλλαξω
Ειχα διαβασει το αναλογο thread Και την ειχα στο μυαλο μου αλλα οταν το ειπα στον μηχανικο μου ειπε «μπα, δεν νομιζω...».
Βεβαια ενω ειναι πολυ καλο παιδι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινει τον συγκεκριμενο κινητηρα καλα και με το διαγνωστικο δυσκολευεται αρκετα να βγαλει ακρη, ξερει μονο τα βασικα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι παρα πολλά


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 23/9/2021 at 1:30 ΜΜ, sierra_sotiropoulos said:

Γνωριζεις καποιο συνεργειο στην Αθηνα που να προσφερει αντιστοιχο πακετο και να ειναι αξιοπιστο;

Επισης απορια για τους πολλαπλασιαστες... χαλανε μονο με τα χιλιομετρα ή και με τον χρονο; 
Οι δικοι μου εχουν 45.000 χλμ αλλα τους αλλαξα πριν απο 7 χρονια και ενδιαμεσα το αμαξι δεν κινηθηκε καθολου για 2-3 χρονια. Μπορει τα κομπιασματα που παρουσιαζει να ειναι απο αυτους;

Εϊναι πολύ πιθανό να είναι οι πολλαπλασιαστές, χωρίς να είναι η μοναδική αιτία. Πριν 3 μήνες ξεκίνησα να έχω και εγώ κοψίματα σε απότομες βυθίσεις του γκαζιού με χαμηλές στροφές. Άλλαξα και τους 4 και τα τέσσερα μπουζί (ίσως περιττή ενέργεια) και δεν ξανάκανε τίποτα. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις μπουζί με μικρότερο διάκενο από 0.9mm σε 0.8mm καθώς είναι πιθανό σε αυτό να οφείλεται το τόσο συχνό κάψιμο πολλαπλασιαστών σε αυτόν τον κινητήρα. Εγώ έβαλα DENSO Iridium IK20TT. Σε γνωστά Site ανταλλακτικών του εξωτερικού η τιμή τους είναι η μισή απότι αν τα αγοράσεις από εδώ. Το ίδιο ισχύει για τους πολλαπλασιαστές. Εγώ παρήγγειλα HITACHI καθώς BERU και BOSCH που είχα στο παρελθόν, κράτησαν maximum 3 χρόνια... 

Edited by developer
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα! 

Και εγώ με ρετάρισμα σε cold start σε πρώτο και τρίτο κύλινδρο όπως έδειξε το εργαλείο. Και οι δύο μηχανικοί που πήγα μου είπαν για άνοιγμα μηχανής βαλβίδες, οδηγούς βαλβίδων, τσιμούχες με τον δεύτερο μηχανικό σε πολύ καλό συνεργείο  VW της Θεσσαλονίκης να το πηγαίνει παραπάνω, δηλαδή, πιστόνια, σετ καδένας, τουρμπίνα και άλλα που δεν τα θυμάμαι γιατί λιποθύμησα. Δηλαδή 2500€ πάνω κάτω. Το αυτοκίνητο έχει 195000 χλμ. Τελικά έλυσε κανένας αυτό το πρόβλημα με άλλο τρόπο;

Δεν είναι μπουζί πολλαπλασιαστές. 

Touran 1.4 140 2007.

Link to comment
Share on other sites

Σου εδειξε χαμηλη συμπιεση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , nikdev said:

Σου εδειξε χαμηλη συμπιεση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν το μέτρησε κανένας... 

Μόνο από αυτό το σύμπτωμα μου είπαν αυτό έχει το αμάξι. 

Μόνο μπουζί αλλάξαμε και θέση τους πολλαπλασιαστές. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδιά εγώ έχω το pollo 1.0 95 και μου βραγζει βλάβη στα ηλεκτρικά και στην οθόνη εκλησε για ένα δευτερόλεπτο και μου ξαναανειξε

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

προσωπικά δεν έχω αλλάξει ποτέ πολλαπλασιαστές στο VW Golf 6 160HP (φοράω πρόγραμμα).

επειδή θα πάω για service, μπουζί βρήκα και αγόρασα τα NGK.

 

μπορείτε να μου πείτε τι πολλαπλασιαστές να πάρω? μοντέλο?

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζονται καμία αλλαγή, εκτός αν έχουν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,αντιμετωπιζω το εξης προβλημα σε GOLF V FSI 115hp με 259.000km πρωτο χερι αγορασμενο το 2004.

 

Πριν 10 μερες παρατηρησα να κανει καποια κοψιματακια και κομπιασματα στις πολυ χαμηλες στροφες εως τις 2200 οταν πατουσα το γκαζι πολυ ή λιγο,δεν εχει καμια σημασια.Τις πρωτες φορες τα κομπιασματα ηταν παρα πολυ συντομα και ηπια,σταδιακα ομως μερα με την μερα γινονταν εντονοτερα.Τωρα εχει αρχισει να μου κανει καποιες φορες και ενα ηπιο τρέμουλο στο ρελαντι σαν αρρυθμια και καποια σκασιματακια απο την εξατμιση(οχι σε cold start).Τα κομπιασματα και το ηπιο τρεμουλο στο ρελαντι παρουσιαζονται μετα απο καποια χιλιομετρα δηλ οταν ζεσταθει το αυτοκινητο.Εχει γινει κουραστικο απο φαναρι να βαζω 1η μετα 2α και να κανει αυτα τα κοψιματακια ή σε καποιο κατεβασμα κτλ...μ εχει κουρασει.

Επισης παρατηρησα πως οταν κινουμαι με 3η σε δρομο ισιο,στο φασμα στροφων μεταξυ 1700-2000,πατωντας το γκαζι διαρκως και σταθερα για να κρατησω σταθερη ταχυτητα το αμαξι δεν κινειται ομαλα,σα να διακοπτεται η παροχη ενεργειας απο το γκαζι,δεν ειναι κατι εντονο αλλα το καταλαβαινω.

 

Τα μπουζι αλλαχτηκαν στο προηγουμενο σερβις πριν περιπου 9.000κμ

 

Πολλαπλασιαστη μια φορα χρειαστηκε να αλλαξω τον σεπτεμβριο του 2021,αλλαχτηκε αυτος του 4ου κυλινδρου.

 

Οταν κραταω τις στροφες πανω απο τις 2200 ολα καλα ,ανοιγματα και επιταχυνσεις απροβληματιστα,ουτε καποιος θορυβος απο κινητηρα ουτε αυξημενη καταναλωση,θερμοκρασιες κανονικες,σταθμη λαδιων και ψυκτικου χωρις απωλειες...ολα κομπλε.

 

Μαστορας σε εξωτερικο συνεργειο συνεδεσε το vag com και τα σφαλματα που εδειξε ηταν

Α. ΝΟΧ , το check engine για τον nox μου αναβει κοντα 13 χρονια

Β. αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου ή καπως ετσι(οχι θερμοστατης)

 

Ο μαστορας μου ειπε οτι τοσο ο nox οσο και ο αισθητηρας θερμοκρασιας του ψυχκτικου υγρου δυσκολα να ευθυνονται γι αυτα τα συμπτωματα και για αρχη με συμβουλεψε να δουλεψω για ενα διαστημα το αμαξι με 100σταρα βενζινη και αν δεν αλλαξει κατι να παω σ ενα εξουσιοδοτημενο που θα εχει γνησιο διαγνωστικο να κανουν εναν ελεγχο κι ενα επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.,Στο αμαξι βαζω 98αρα και καποιες φορες 100σταρα βενζινη.Τα τελευταια 10 χρονια χρησιμοποιω συγκεκριμενο πρατηριο BP με πολυ καλης ποιοτητας καυσιμο.Τα σερβις στην ωρα τους κτλ. Επισης καθαρισε την πεταλουδα γκαζιου η οποια ηταν αρκετα βρωμικη.

 

Ελπιζω να την γλυτωσω με αλλαγη πολλπλασιαστη ή πολλαπλασιαστων και να μην ειναι κατι σοβαρο οπως  διαβασα πιο πανω που θελει ρεκτιφιε γιατι λεφτα δεν υπαρχουν.Ποσο μαλλον γι αλλο αμαξι.

 

 

 

 

Edited by kou
προσθετες πληροφοριες
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδες. Golf 5 tsi gtsport 2008 εχω 306.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει πολλαπλασιαστες ποτε. Εχει πεσει η αποδοση αλλα το εχω συνηθησει ή τους αλλαζεις μονο εαν χαλασουν εντελως;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Και από εμένα golf 5 tsi 140 μετά από καμένο πολλαπλασιαστή και άλλαγη 4 πολλαπλασιαστών και 4 μπουζί και καθαριστικό μπεκ άρχισε να ρεταρει σε κρύα εκκίνηση.τσεκ ανάβει σε κρύα εκκίνηση μόνο όταν έχει υγρασία έξω αλλιώς δεν μετά στρώνει και δεν καταλαβαίνεις ότι είναι αναμενο το αμάξι ειδικά μετά από αλλαγή λαδιών δεν καταλαβαίνεις τπτ όταν είναι ζεστό.στον φιλοσιδη μου είπανε βαλβίδες καθαρισμός και άνοιγμα όλο το μοτέρ αφού έχω κάνει και 220.000 χλμ.ομως το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ και η συμπίεση με κρύο το μοτέρ είναι κομπλε  μου είπαν στον φιλοσιδη.ενας μάστορας κοντά στον φιλοσιδη με vw μου ζήτησε 250 για άνοιγμα το καπάκι και καθάρισμα βαλβίδες.μετα από όλα αυτά κάλεσα την κοσμοκαρ και έκανα παράπονα ότι δεν μπορεί για καθαρισμό βαλβιδων να πρέπει να κάνω γενικό ρεκτιφιε στο αμάξι ενώ δεν έχει αλλά προβλήματα.με τα πολλά με πήραν μετά από τον φιλοσιδη να κάνουμε ένα καθαρισμό στις βαλβίδες εισαγωγής με αμμοβολή και ένα μηχάνημα που νοικιάζει η κοσμοκαρ στα εξουσιοδοτημένα κόστος 500 ευρα αλλά και αυτό δεν είναι σίγουρο γιατί μπορεί να έχουν πάρει η οδηγοί βαλβίδων από μέσα που πατάνε οπότε πρέπει να πληρώσεις για να μάθεις.και να πληρώνεις μέχρι να λήξει το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , thodoris91 said:

Πήγαινε κάνε του soda blasting γύρω στα 150€ έχει αν δεν κάνω λάθος

Ευχαριστώ φίλε μπορείς να ποσταρεις(η στείλε προσωπικό) που μπορώ να το κάνω αυτό.το θέμα πάντως είναι ότι δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν.δηλαδη τώρα με τρώει να δω με τα μάτια μου να μετράνε την συμπίεση.

Link to comment
Share on other sites

On 8/4/2022 at 6:09 ΠΜ, nikdev said:

Σου εδειξε χαμηλη συμπιεση;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Golf 5 1.6fsi μου εβγαλε missfire cylinder 1 και σε ελεγχο που εγινε οι κυλινδροι 1 & 3 ειχαν χαμηλοτερη συμπιεση. Δοκιμαστηκαν μπουζι και πολλαπλαστιαστης και παλι το ιδιο.

 

Προταθηκε να ανοιχτει το μοτερ να δουνε απο που χανει συμπιεση. Ειχαν γυρω στα 150 οι 1&3 και 200 οι 2&4.

 

Εχει νοημα να κανω μια δοκιμη με carbonoff που ειδα 1-2 σελιδες πισω μηπως λογω καρβουνιλας δεν κλεινει κατι καλα και δημιουργει το προβλημα;

Κανουν δουλεια αυτες οι τεχνικες; ή να παω απ ευθειας σε ανοιγμα καπακιου;

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2023 at 10:50 AM, FANISTELROOY said:

Golf 5 1.6fsi μου εβγαλε missfire cylinder 1 και σε ελεγχο που εγινε οι κυλινδροι 1 & 3 ειχαν χαμηλοτερη συμπιεση. Δοκιμαστηκαν μπουζι και πολλαπλαστιαστης και παλι το ιδιο.

 

Προταθηκε να ανοιχτει το μοτερ να δουνε απο που χανει συμπιεση. Ειχαν γυρω στα 150 οι 1&3 και 200 οι 2&4.

 

Εχει νοημα να κανω μια δοκιμη με carbonoff που ειδα 1-2 σελιδες πισω μηπως λογω καρβουνιλας δεν κλεινει κατι καλα και δημιουργει το προβλημα;

Κανουν δουλεια αυτες οι τεχνικες; ή να παω απ ευθειας σε ανοιγμα καπακιου;

θα έλεγα κάντους ένα τηλ στην carbonoff και πες τους ακριβώς και ρώτα. Θέλω να πιστεύω πως άμα ξέρουν ακριβώς το τι θέμα αντιμετωπίζεις, θα μπορέσουν να σου πουν τι να περιμένεις.

Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2023 at 7:03 ΜΜ, doggy said:

θα έλεγα κάντους ένα τηλ στην carbonoff και πες τους ακριβώς και ρώτα. Θέλω να πιστεύω πως άμα ξέρουν ακριβώς το τι θέμα αντιμετωπίζεις, θα μπορέσουν να σου πουν τι να περιμένεις.

Τελικα το αμαξι αρχισε να ρεταρει και πηγα μετα απο συμβουλη φιλου μου μηχανικου στο Hypersport στη Γλυφαδα για επισκευη.

Ανοιχτηκε καπακι για επισκευη, αλλαξε πιστονια γιατι ειχε προβλημα το ενα, αλλαξε καδενα, βαλβιδα egr και κατι γυρω γυρω περιφεριακα (λαδια, φιλτρα, βιδες, κολλες κλπ). Κοστος 2300€ και τωρα θελει στρωσιμο παλι το αμαξι μετα τις 136.000χλμ που ειχε ηδη :P .

 

Δυστυχως δεν ειχα αλλη επιλογη  απο το να το επισκευασω. Ειχα δωσει προσφατα αρκετα χρηματα σε αλλες μικροεπισκευες γυρω γυρω, και γενικα το αμαξι εκτος απο αυτο ειναι σε σουπερ καλη κατασταση. Οποτε αν το πουλουσα θα εχανα μεγαλη αξια λογω του προβληματος του κινητηρα και δεν θα μπορουσα να παρω καποιο αλλο μεταχειρισμενο. Οποτε επενδυσα σε αυτη την επισκευη, γνωριζοντας οτι το αμαξι δεν εχει καποιο αλλο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.