Jump to content
TSI

Περι 7Dsg Ο Λογος

Θα ξανάαγόραζες το αυτοκίνητο σου με 7DSG?   

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Από τα post που υπάρχουν εδώ αλλα και στο forum του golf, διαφορα μέλη αναφέρουν "προβλήματα", έτσι ένας νέος χρηστης που το διαβάζει του δίνετε μάλλον λανθασμένα η εντύπωση ότι το κιβώτιο είναι ιδιαιτερα προβληματικό. Σε αντίθεση με αυτό τα περιοδικά αυτοκινητου το χαρακτηρίζουν ως το τελειότερο κιβώτιο,τεχνολογικά, σε ταχύτητα απόκρισης,πρακτικότητα σε χρήση στην πόλη. Σκοπός του topic αυτού είναι να καταγραφουν εδώ όλες η εμπειρίες τον χρηστών του έως τώρα τα πραγματικά μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα του έτσι ώστε κάποιος διαβάζοντας τα να αποκτήσει μια σφαιρική άποψη για να κάνει την επιλογή του. Και εγώ παρήγγειλα το 1,2 ΤSI DSG.

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, με 18.000 χιλιόμετρα δεν έχει παρουσιάσει κάτι ανησυχητικό....

Πολύ γρήγορο, ξεκούραστο, οικονομικό... τι άλλο να πω;

Link to comment
Share on other sites

Εγω στο POLO GTI που εχω με το Dsg7 ειμαι υπερευχαριστημενος.

Αλλα και στο προηγουμενο που ειχα ενα Octavia5 TDI Dsg6 με 400.000χλμ λογο οτι είναι ΤΑΞΙ δεν ειχε κανενα προβλημα.

Πιστευω πως και το επόμενο αυτοκινητο που θα πάρω με Dsg θα ειναι.....

Edited by ventettasGTI
Link to comment
Share on other sites

Έκανα τα πρώτα μου χιλιόμετρα και η εντυπώσεις μου με το DSG πολύ καλες, βέβαια θέλει λίγο να το συνηθίσει κανεις εάν πρίν οδηγούσε χειροκίνητο αλλα μετά πιστεύω οτι είναι ξεκούραστο...

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα φανάρι το έχουμε στο D και φρένο ή είναι καλύτερα για τους συμπλέκτες να έχουμε (N)νεκρά :question:

Ανάλογα τη διάρκεια..

Αν έχει πολύ κίνηση καλύτερα νεκρά..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τη διάρκεια..

Αν έχει πολύ κίνηση καλύτερα νεκρά..

Για να περιορίσουμε την φθορά? Χθεσ που είδα λιγο το manual του αυτοκινήτου δεν διάβασα κάτι για αυτό, εκτός και αν μου ξέφυγε..

Link to comment
Share on other sites

Για να περιορίσουμε την φθορά? Χθεσ που είδα λιγο το manual του αυτοκινήτου δεν διάβασα κάτι για αυτό, εκτός και αν μου ξέφυγε..

Βασικά δεν θυμάμαι αν αναφέρει κάτι το manual..

Μόνο ότι είχα διαβάσει στο Internet και εκεί είναι διφόρούμενες οι απόψεις..

Θα σας τις μεταφέρω και αποφασίζεις:

Μια εκδοχή είναι:

- Όταν το αφήνεις σε Drive τότε οι συμπλέκτες είναι σε bite point (έτοιμοι για σύμπλεξη) και μπορεί να υπάρξει υπερθέρμανση.

- Είναι σαν να κρατάς το συμπλέκτη στο manual λίγο πριν τη σύμπλεξη

- Είναι κουραστικό να κρατάς συνέχεια το φρένο

-

N position of the floor-mounted shift lever means that the transmission is in "neutral". Similar to P above, both clutch packs and all gear-sets are fully disengaged, however the parking lock is disengaged. This position should be used when the motor vehicle is stationary for a period of time, such as at red traffic lights, or waiting in a queue of stationary traffic.[18] The DSG should not be held in any of the active gear modes while stationary using the footbrake for other than brief periods — due to the clutches being held on the bite point, as this can overheat the clutches and transmission fluid. This position also allows the engine to be restarted (in some cars needing the key to be partially disengaged) which cannot be done in any of the active modes

Η άλλη εκδοχή είναι:

- H μαμα VW έχει σκέφτεί και αποκλείεται να υπάρξει υπερθέρμανση ή κάποια άλλη φθορά όσο κρατάς το φρένο και είσαι στο Drive/ Sport/ Manual

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μία απορία τη διαφορά εχει πρακτικά η θέση P απο την Ν?

Επειδή ο εγκέφαλος του DSG "μαθαίνει" απο τον τρόπο που οδηγούμε και τώρα στο στρόσιμο και μέσα στην πόλη το πάω χαλαρά, υπάρχει περίπτωση σε ταξίδι ή γρήγορη βόλτα αργότερα να μην έχω την ανάλογη απόκριση στο γκάζι?

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μία απορία τη διαφορά εχει πρακτικά η θέση P απο την Ν?

Επειδή ο εγκέφαλος του DSG "μαθαίνει" απο τον τρόπο που οδηγούμε και τώρα στο στρόσιμο και μέσα στην πόλη το πάω χαλαρά, υπάρχει περίπτωση σε ταξίδι ή γρήγορη βόλτα αργότερα να μην έχω την ανάλογη απόκριση στο γκάζι?

Το N είναι όπως και στα χειροκίνητα δεν υπάρχει καμία σύμπλεξη και το αυτοκίνητο μπορεί να κυλίσει ελέυθερο είτε από τη κλίση του εδάφους ή την ταχύτητα που είχε ήδη..

Στο P πάλι δεν υπάρχει σύμπλεξη αλλά στη θέση αυτή το διαφορικό στο κιβώτιο κλειδώνει με αποτέλεσμα να εμποδίζει τη κίνηση των τροχών. Το P το βάζεις μόνο όταν είσαι πλήρως ακινητοποιημένος. Επίσης δεν αντικαθιστά σε καμιά περίπτωση το χειρόφρενο..

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Άλλη μία απορία τη διαφορά εχει πρακτικά η θέση P απο την Ν?

Επειδή ο εγκέφαλος του DSG "μαθαίνει" απο τον τρόπο που οδηγούμε και τώρα στο στρόσιμο και μέσα στην πόλη το πάω χαλαρά, υπάρχει περίπτωση σε ταξίδι ή γρήγορη βόλτα αργότερα να μην έχω την ανάλογη απόκριση στο γκάζι?

Βασικά λέγοντας ότι "μαθαίνει" εννοούμε ότι σε ενδεχόμενη ας πούμε κατηφόρα θα σου κατεβάσει ταχύτητα ώστε να σε κρατήσει. Βέβαια θα πρέπει να έχει αισθητήρες και στο φρένο,εφόσον όταν φρενάρεις σε κατηφόρα , αμέσως κατεβάζει όσο χρειαστεί αλλά και από το είδος του φρεναρίσματος. π.χ. πατάς το φρένο μαλακά οπότε σου λέει ότι η κατηφόρα δεν είναι μεγάλη, άρα ας του βάλω 6η. Πατάς πιο δυνατά και σου κατεβάζει μέχρι και 3η. Προς Θεού όμως προσοχή γιατί με καθόλου φρένο δεν μπορεί να καταλάβει μόνο του την κατηφόρα. Στην ανηφόρα πάντως πιστεύω ότι είναι πιο "έξυπνο" απότι στην κατηφόρα.

Για την ώρα πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος με το DSG και να πούμε την αλήθεια το αν θα βγάλει πρόβλημα ή όχι είναι στην χρήση που του κάνει ο καθένας .... Ας έχει και 10 προγράμματα επάνω, αντέχει αρκεί να κάνουμε σωστή χρήση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά λέγοντας ότι "μαθαίνει" εννοούμε ότι σε ενδεχόμενη ας πούμε κατηφόρα θα σου κατεβάσει ταχύτητα ώστε να σε κρατήσει. Βέβαια θα πρέπει να έχει αισθητήρες και στο φρένο,εφόσον όταν φρενάρεις σε κατηφόρα , αμέσως κατεβάζει όσο χρειαστεί αλλά και από το είδος του φρεναρίσματος. π.χ. πατάς το φρένο μαλακά οπότε σου λέει ότι η κατηφόρα δεν είναι μεγάλη, άρα ας του βάλω 6η. Πατάς πιο δυνατά και σου κατεβάζει μέχρι και 3η. Προς Θεού όμως προσοχή γιατί με καθόλου φρένο δεν μπορεί να καταλάβει μόνο του την κατηφόρα. Στην ανηφόρα πάντως πιστεύω ότι είναι πιο "έξυπνο" απότι στην κατηφόρα.

Για την ώρα πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος με το DSG και να πούμε την αλήθεια το αν θα βγάλει πρόβλημα ή όχι είναι στην χρήση που του κάνει ο καθένας .... Ας έχει και 10 προγράμματα επάνω, αντέχει αρκεί να κάνουμε σωστή χρήση.

Και πως γίνεται αυτό; Αφού φορτώσουμε τα προγράμματα δεν πατάμε τέρμα γκάζι; Η φορτώνουμε άλλο ένα πρόγραμμα που κόβει γκάζι όταν η ροπή φύγει πάνω από κάποιο όριο; Και ποιο είναι αυτό το όριο της VW που δίνει όριο ροπής τα 25 κιλά ή κάποιο άλλο που ποικείλει ανάλογα με ποιον ρωτάς;

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση.. το dsg 7 θελει service? ( πχ σε manual καποια στιγμη αλλαζουμε δισκο πλατο.. ) και αν ναι στα ποσα περιπου και ποσο παει ξερουμε??

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση.. το dsg 7 θελει service? ( πχ σε manual καποια στιγμη αλλαζουμε δισκο πλατο.. ) και αν ναι στα ποσα περιπου και ποσο παει ξερουμε??

Oχι εφόσον δεν έχει κάποιο πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αν και νωρίς ακόμα μια και έχω μόλις 2.500 περίπου χλμ με το GTI μπορώ να πω οτι το DSG είναι καταπληκτικό. Ξεκούραστο μέσα στην πόλη, ωραίο για το ταξίδι με τις 7 σχέσεις του, και καυ....ωτικό όσον αφορά το Sport με τις αλλαγές στα paddles. Δεν μπορώ να φανταστώ το αυτοκίνητο μου χωρίς το DSG. Έτσι απλά...

Link to comment
Share on other sites

Απλά δεν θα ξαναοδηγήσεις στην ζωή σου πάλι manual. Κάτοχος polo tsi dsg και εγώ. Απορώ γιατί δεν το κάνουν standard σε όλες τις εκδόσεις.

Επίσης δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε θέμα ότι υπάρχουν προβλήματα με το dsg. Ραδιο αρβύλα το κόβω για πολύ πολύ μεμονωμένες περιπτώσεις τα όποια προβλήματα.

Ειδικά για το συγκεκριμένο κιβώτιο που έχει πάρει τόσες διθυραμβικές κριτικές, και πολλοί από εμάς σκάσαμε και 1500 ευρώ για να το βάλουμε στο αμαξάκι μας.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Guest Marco POLO

Συμφωνώ και γω με τα παιδιά παραπάνω. Αν και έχω το Polo μόλις λίγες μέρες, το dsg μου φαίνεται καταπληκτικό, άμεσες και ανεπαίσθητες αλλαγές, ξεκούραστη οδήγηση. Μακάρι να βγει και αξιόπιστο...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα λεφτά μου είναι περιορισμένα, να σας πώ ότι το polo με manual είναι στα ίδια χρήματα με το fabia με dsg. Μιλάω πάντα για το 1.2 tsi σε εκδόσεις highline και elegance αντίστοιχα.. Εσείς τι λέτε; Να προτιμήσω το καμπια μόνο και μόνο για το dsg?

Plz help.. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα λεφτά μου είναι περιορισμένα, να σας πώ ότι το polo με manual είναι στα ίδια χρήματα με το fabia με dsg. Μιλάω πάντα για το 1.2 tsi σε εκδόσεις highline και elegance αντίστοιχα.. Εσείς τι λέτε; Να προτιμήσω το καμπια μόνο και μόνο για το dsg?

Plz help.. :frantics:

Εγώ που το έχω το FABIA 1.2Tsi (με 5άρι manual) είμαι κατενθουσιασμένος με το αμάξι! Απίστευτη κύλιση, (περί σχεδιάσεως "κολοκυθόπιττα"-αλλά εμένα σε πράσινο όπως της διαφημήσεως μου αρέσει), εντελώς αθόρυβο, ταχύτατο ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ να σου πω, όσο κι αν είμαι ευχαριστημένος, ότι το τσέχικο DSG είναι καλύτερη αγορά από το Polo 6gear manual. Oικονομοτεχνικά σίγουρα είναι αλλά η προτίμηση ενός αυτοκινήτου από ένα άλλο έχει και τον παράγοντα "καρδιά". Αν σου αρέσει παρ'το ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ! :thumbsup:

Αν είναι όμως να πεις:<<το παίρνω με "κρύα" καρδιά γιατί είναι φθηνό, "σειριακούλι" αλλά πάντα θα σκέφτομαι, αχ! πώς μου ξέφυγε η Πολάρα,>> ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΤΕ!

Ουσιαστικά οι μόνες διαφορές τους είναι: 1) η πιο συντηρητική σχεδίαση αμαξώματος του FABIA αλλά έχει 20lt μεγαλύτερο χώρο αποσκευών! :whistling:

2) Τα σαφώς πιο μέτρια πλαστικά ταμπλώ (αλλά ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ)!

3) Η συντηρητική σχεδίαση πίνακα οργάνων και έλλειψη οργάνου θερμοκρασία νερού (FABIA)

4) Και η έλλειψη prestige.

Kατά τα άλλα δε νομίζω ότι οι όποιες άλλες μικροδιαφορές έχουν κάποιο αντίκτυπο. Επίσης τα service αρκετά πιο φθηνά.

Βέβαια να μη σε πάρω στο λαιμό μου κιόλας :clapping: αλλά εγώ το πήρα καθαρά για θέμα τιμής. Το ότι με εξέπληξε ευχάριστα βεβαια ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το έχω το FABIA 1.2Tsi (με 5άρι manual) είμαι κατενθουσιασμένος με το αμάξι! Απίστευτη κύλιση, (περί σχεδιάσεως "κολοκυθόπιττα"-αλλά εμένα σε πράσινο όπως της διαφημήσεως μου αρέσει), εντελώς αθόρυβο, ταχύτατο ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ να σου πω, όσο κι αν είμαι ευχαριστημένος, ότι το τσέχικο DSG είναι καλύτερη αγορά από το Polo 6gear manual. Oικονομοτεχνικά σίγουρα είναι αλλά η προτίμηση ενός αυτοκινήτου από ένα άλλο έχει και τον παράγοντα "καρδιά". Αν σου αρέσει παρ'το ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ! :frantics:

Αν είναι όμως να πεις:<<το παίρνω με "κρύα" καρδιά γιατί είναι φθηνό, "σειριακούλι" αλλά πάντα θα σκέφτομαι, αχ! πώς μου ξέφυγε η Πολάρα,>> ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΤΕ!

Ουσιαστικά οι μόνες διαφορές τους είναι: 1) η πιο συντηρητική σχεδίαση αμαξώματος του FABIA αλλά έχει 20lt μεγαλύτερο χώρο αποσκευών! :thumbsup:

2) Τα σαφώς πιο μέτρια πλαστικά ταμπλώ (αλλά ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ)!

3) Η συντηρητική σχεδίαση πίνακα οργάνων και έλλειψη οργάνου θερμοκρασία νερού (FABIA)

4) Και η έλλειψη prestige.

Kατά τα άλλα δε νομίζω ότι οι όποιες άλλες μικροδιαφορές έχουν κάποιο αντίκτυπο. Επίσης τα service αρκετά πιο φθηνά.

Βέβαια να μη σε πάρω στο λαιμό μου κιόλας :clapping: αλλά εγώ το πήρα καθαρά για θέμα τιμής. Το ότι με εξέπληξε ευχάριστα βεβαια ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Βασικά κοίτα.. από service δεν ξέρω αλλά λένε ότι τα skoda έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά.

Δεύτερον με απασχολεί αρκετά το γεγονός ότι η σκοντάρα βασίζεται σε παλιό πάτωμα(2007) και παίρνει 4 αστέρια στο crash test :whistling:

Τρίτον, ε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ωραίο το πολάκι..(μη με παρεξηγήσεις..)

Τέταρτον, νομίζω ότι και το polo δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας νερου, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος που το έχει..

Αυτά.. είμαι ελεεινά μπερδεμένος..

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Βασικά κοίτα.. από service δεν ξέρω αλλά λένε ότι τα skoda έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά.Δεύτερον με απασχολεί αρκετά το γεγονός ότι η σκοντάρα βασίζεται σε παλιό πάτωμα(2007) και παίρνει 4 αστέρια στο crash test :cry:

Τρίτον, ε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ωραίο το πολάκι..(μη με παρεξηγήσεις..)

Τέταρτον, νομίζω ότι και το polo δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας νερου, αλλά ας το επιβεβαιώσει και κάποιος που το έχει..

Αυτά.. είμαι ελεεινά μπερδεμένος..

Για τιμές ανταλλακτικών κρατώ μια επιφύλαξη, αφού κι αυτά θα παράγονται με μεροκάματα Τσεχίας ΑΛΛΑ Ως ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Βέβαια από αυτά για μένα "βαρύνει" πιο πολύ η πιο μοντέρνα σχεδίαση του Polo,ενώ τα 4 ,5 ή 15 "αστέρια" του Euro NCAP δεν με τρελαίνουν αφού κατά καιρούς έχουν παιχτεί κάποια "παιχνιδάκια" του στυλ: <<χάνεις ένα αστέρι γιατί δεν έχεις Air-bag προστασίας...πατούσας!!! :whistling: >>. Τέλος πάντων να πάρεις ό,τι "γεμίζει" την ψυχούλα σου και σε κάνει ευτυχισμένο :thumbsup: , γιατί δεν μείναν και πολλά πράγματα να χαρούμε πλέον! Πάντως όπου κι αν καταλήξεις θα χαρείς σίγουρα αλλά πιο πολύ -αν είσαι ψείρας με την ποιότητα σαλονιού- θα σου "γυαλίσει" :frantics: το Polaki, οπότε "Καλορίζικο" :clapping: θα πω εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Για τιμές ανταλλακτικών κρατώ μια επιφύλαξη, αφού κι αυτά θα παράγονται με μεροκάματα Τσεχίας ΑΛΛΑ Ως ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Βέβαια από αυτά για μένα "βαρύνει" πιο πολύ η πιο μοντέρνα σχεδίαση του Polo,ενώ τα 4 ,5 ή 15 "αστέρια" του Euro NCAP δεν με τρελαίνουν αφού κατά καιρούς έχουν παιχτεί κάποια "παιχνιδάκια" του στυλ: <<χάνεις ένα αστέρι γιατί δεν έχεις Air-bag προστασίας...πατούσας!!! :whistling: >>. Τέλος πάντων να πάρεις ό,τι "γεμίζει" την ψυχούλα σου και σε κάνει ευτυχισμένο :thumbsup: , γιατί δεν μείναν και πολλά πράγματα να χαρούμε πλέον! Πάντως όπου κι αν καταλήξεις θα χαρείς σίγουρα αλλά πιο πολύ -αν είσαι ψείρας με την ποιότητα σαλονιού- θα σου "γυαλίσει" :frantics: το Polaki, οπότε "Καλορίζικο" :clapping: θα πω εγώ!

Σε ευχαριστώ πολύ!

Ειλικρινά μου στάθηκες και θα το θυμάμαι! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.