Jump to content
TSI

Περι 7Dsg Ο Λογος

Θα ξανάαγόραζες το αυτοκίνητο σου με 7DSG?   

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Σκορτσάρει γιατί έχει ταχύτητα μέσα αλλά είναι στα όρια του να μην μπορεί να σπρώξει ο κινητήρας το αυτοκίνητο με αυτή την ταχύτητα. Αν δεν κάνω λάθος τα αυτόματα δεν πατινάρουν με τον τρόπο που το κάνεις εσύ με το πόδι αφήνωντας απαλα τον συμπλέκτη οπότε και ο όρος δεν είναι δόκιμος...

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να ανησυχείτε για τετοια θεματα. Αμα εγώ κάθε φορά που απο 2α ανεβαίνω σε 4η στο χειροκίνητο και ακούω το "κροτάλισμα" ανησυχούσα δεν θα το έκανα ποτέ.. Είναι για λόγους οικονομίας και το ίδιο κάνει και το DSG

Ναι απλά προσπαθούσαν να καταλάβω ποια είναι η σημασία της λέξης "σκορτσαρισμα"..

Αλλά ok νομίζω πως συνεννοηθήκαμε :D

Εγω φιλε zafevolution ακομα δεν το εχω το αμαξι το περιμενω σε 10-15 μερουλες .Το ηθελα εξαρχης με DSG7 μετα αφου το παραγγειλα εψαξα λιγο και δαιβασα χιλιες δυο γκρινιες παρολαυτα το πηρα με DSG7 και ολο αυτον τον καιρο ψαχνω και ξενυχταω για να δω και να εξηγησω λιγο αυτα τα ''προβλήματα'' λιγο λογικα.

Σχετικα με την διαμαρτυρια αυτη καποιοι παραπονιουνται οτι το αμαξι τους τρεμει οταν εχει 2α ταχυτητα και λιγα χμ καθώς και λιγες στροφες κινητηρα.

Και λεω εγω τωρα... Παρε το χειροκίνητο βαλε δευτερα κοψε αρκετα να πεσουν στροφες και χιλιομετρα και ξανα πατα γκαζι να δωσεις οθηση να φυγεις χωρις να τσιμπήσεις λιγο το συμπλεκτη. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? ΠΑΡΤΥ ΑΠΟ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ. Οποτε για εμενα ειναι καθαρα φυσιολογικο το ''προβλημα'' βεβαια μου προξενει εντυπωση που σε πολλους αυτο λυθηκε μολις αλλαξαν πολυδισκο... μπορει βεβαι να ειναι και απλα ιδεα τους. δεν ξερω ρε παιδια.

Πιστευω οτι ειναι φυσιολογικο μεχρι ενα οριο μετα αν χειροτερευει τα αυτοκινητα σας τα ξερετε οποτε ξερετε αν χειροτερεψε ή οχι δεν χρειαζεστε ενα φορουμ για να δειτε αν ειναι προβλημα ή οχι. Ελπιζω το προβλημα να μην γινει εντονοτερο ποτε!

the_winner όπως σου είπα και πριν δεν το θεωρώ πρόβλημα και για αυτό δεν το έχω γράψει στα προβλήματα.. Οπότε μην συνεχίζετε αυτή τη συζήτηση σε αυτό το ύφος.

Η ερώτηση μου ήταν καθαρά εγκυκλοπαιδική και ήθελα να δω αν υπάρχει κάποιος τρόπος αντιμετώπισης έτσι ώστε να γλυτώσουμε άλλες φθορές που ίσως υπάρχουν.

Όταν διάλεξα το DSG ήξερα και είχα διαβάσει για τους θορύβους και για τα πιθανά προβλήματα παρόλα αυτά το διάλεξα (όπως έκανες και εσύ) γιατί πιστεύω πως είναι το καλύτερο κιβώτιο.

Τέλος δεν χρειάζεται να γράφεις σε κάθε post σε πόσες μέρες θα έρθει το scirocco σου.. Θα στο ματιάσουν :p

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα ασε εχω παθει τραλαλα! Οπως λεει και η γνωστη ξανθια χαζη Θέλεις τραλαλα?θελεις τραλαλό?Τρελή επιτυχια!

Αμα θες να περιορίσεις το τρεμουλο αν σου την σπαει και να το σταματησεις ωστε να μην βγαλει θεμα αργοτερα(αν παθαινει κατι τελικα στο μελλον λογω αυτου του μικρου κομπιασματος/τρεμουλου/σκορτσαρισματος/πατιναρισματος) μπορις απλα να κατεβασεις με το padle σε πρωτη!

Ελεος δεν ειχαμε και στο χωρια μας τετοια σασμαν ,ενα κλικ στο padle για κατεβασμα 1ης ειναι παιχνιδακι και ετσι ουτε σου χαλαει την αισθητικη ουτε μπορει να σου πει ο ασχετος συνοδηγος ρε συ 25.000 ευρω αμαξι και τρεμει? VW rULES...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα καπου οτι η bosch κατασκευαστρια εταιρια του dsg 7, το παραχωρισε στις εξης εταιριες, renault ford hyundai fiat.Ξερετε κατι?

Αν ισχυει ειναι θετικο γιατι θα κυκλοφορησει περισοτερο,θα πεσουν τα ανταλακτικα του και ισως μαθουν τα μαστορια να του βαζουν χερι.

Link to comment
Share on other sites

Η κατασκευαστρια εταιρια του DSG7 ειναι η Borg Warner .....

Διπλου συμπλεκτη εχουν ηδη οι Mercedes,BMW και Alfa Romeo (οι δυο πρωτες διπλου συμπλεκτη εχουν σε πανακριβες εκδοσεις)

Link to comment
Share on other sites

Η bosch κατασκευαζει το mechatronic που ειναι η ψυχη και η επανασταση που εφερε αυτο το κιβωτιο.Το συστημα συμπλεξης ειναι της LUK.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα είχα πάει στην αντιπροσωπία και τους ανέφερα ξανά το θεματάκι με το σκορτσάρισμα από 1η σε 2α (η αλήθεια βέβαια είναι πως τελευταία έχει καιρό να το κάνει)

Μετά από 2 μέρες με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν πως το εργοστάσιο προτείνει αλλαγή dsg + βολάν.

Επειδή έχουν περάσει τα 2 χρόνια εγγύησης δικαιολογεί 100% τα ανταλλακτικά και 70% εργασία (kulanz). Δηλαδή να πληρώσω 100 ευρώ περίπου.

Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι δεν μου πάει καλά.

Το να μου αλλάξουν dsg χωρίς να έχω μείνει μου φαίνεται πολύ εύκολο.

Υπάρχει περίπτωση να δω τo TPI;

Μήπως προσπαθούν να περάσουν ανταλλακτικά μέσα από εμένα για άλλο αυτοκίνητο;

Από τη άλλη αν όντως δικαιολογούν το 100% μήπως όντως υπάρχει πρόβλημα;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω το DSG7 στο polo (βενζίνη) 3 χρόνια γεμάτα (50000 χλμ μέσα στην Αθήνα κυρίως) και μπορώ να πω ότι είμαι πλήρως ευχαριστημένος.

Εντελώς ομαλές αλλαγές στην κίνηση (πραγματικά ανεπαίσθητες), ξεκούραστο, αλλά και χαρακτηριστικά που προσφέρουν πιο δυναμική οδήγηση (π.χ. kickdown για προσπεράσεις κλπ.).

Επιπλέον με οδήγηση με την ρύθμιση D(rive) εντός πόλης (ταχύτητες <= 100 χαω) η οικονομία που κάνει στην κατανάλωση (με τις αλλαγές στις 1700-2000 στροφές) είναι αποδεδειγμένη.

Edited by AvatarX
Link to comment
Share on other sites

μετα απο 45000 χιλ ειμαι αρκετα ευχαριστημενος δεν εχει κανει το παραμικρο εκτος απο τον πολυδισκο που αλλαξα γιατι σκορτσαριζε η 2α

Link to comment
Share on other sites

Mετα απο φιλτρο-προγραμμα-εξατμηση κομπλε με καταλυτη- intercooler και υστερα απο overboost 1.55 πατιναρει η 5η 6η και 7η...και εχω μολις 23000 χλμ

ψαχνω να βρω καποια αναβαθμιση στο dsg(δισκακια)  και δεν βρισκω.Γνωριζετε κατι;;

(εννοειται οτι δεν θελω να κατεβασω την πιεση)

ασχετο αλλα ψαχνω και ψυγειο λαδιου και δεν μπορω να βρω με θερμοστατη ειδικο για gti

Link to comment
Share on other sites

 

αλλα για τα λαδια δεν γραφουν τιποτα....

Link to comment
Share on other sites

Διαβάσατε ότι στην Κίνα δεν μπόρεσαν να λύσουν το "προβλημα" και έδωσαν 10 χρόνια εγγύηση ? ο θόρυβος δεν θα λυθεί ποτε !!! Ετσι θα κάνει γιατί ετσι είναι φτιαγμένο ΤΕΛΟΣ !

Μακάρι να δώσουν και στην Ευρώπη 10 χρόνια για να είμαστε καλημενοι απο τα προβλήματα του DSG που υπάρχουν και είναι πιο σημαντικά απο τον θόρυβο δηλαδη διπλο συμπλεκτη και mechatronic

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Πάντως (για να ακούγονται και τα καλά) αν κάποιος έχει συνηθίσει/καλομάθει με dsg είναι δύσκολο να πάει σε άλλο αυτόματο.

Δοκίμασα πρόσφατα C3 αυτόματο του 2006 (sensodrive αν δεν κάνω λάθος) και απλά καμμία σχέση. Πολλά κομπιάσματα σε κάθε αλλαγή, αργή απόκριση κλπ. Επίσης έχω την αίσθηση ότι δεν είχε κάτι αντίστοιχο με το kickdown...

Edited by AvatarX
Link to comment
Share on other sites

Όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουν χρησιμοποιήσει λίγο καιρό DSG,και οχι μέχρι το περίπτερο,δύσκολα θα το άλλαζαν για άλλο σασμάν.

 

Προσωπικά εκτός των προβλημάτων,θεωρώ διαμάντι το Dsg για το Group Vag.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. 

Να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. 

Polo 1.2tsi DSG7 - 8/2010 - 29000 χλμ.

Πάω να βάλω μπροστά το αμάξι και ενώ έδινε ρεύμα κανονικά η μπαταρία, το αμάξι δεν ξεκίναγε. 

Βλέπω αναβόσβηνε το P. Κρύος ιδρώτας καθώς το μυαλό μου πήγε στα 2500 χιλιάρικα για επισκευή DSG.

To κιβώτιο κλειδωμένο να μην κουνιέται από το P. Κάλεσα οδική και διάβασα στο νετ για το χειροκίνητο ξεκλείδωμα του DSG με τον μοχλό κάτω από την φούσκα κάτι που το έκανα για να βάλω την N και να μπορέσουμε να το βάλουμε στο φορτηγό.  Το πήγα στο AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια (που έχω μείνει υπερευχαριστημένος από τις τιμές τους και την εξυπηρέτηση τους) και περίμενα να το περάσουν διαγνωστικό.

Το αποτέλεσμα; Φυσικά mechatronic και εγώ εκτός εγγύησης. Χωρίς φασαρίες χωρίς πολλές κουβέντες μου είπαν ότι καλύπτεται και θα πληρώσω έως 100 ευρώ σε έως 10 ημέρες που θα κάνει να έρθει το ανταλλακτικό. Αυτά και από μένα.

Κρίμα για την VW πάντως να πληρώνεις 1500 ευρώ κιβώτιο και να σου χαλάει στα 3 χρόνια με ούτε 30000 χιλιόμετρα.

Ευτυχώς και λέω πάλι ευτυχώς που καλύπτει έστω την ζημιά και έτσι δεν θα με χάσει από μελλοντικό αγοραστή ενός ακόμα DSG αυτοκινήτου καθώς όπως και να το κάνουμε σαν το DSG δεν έχει.

Link to comment
Share on other sites

καλησπαιρα παιδια!μια απορια!μετα απο δθο uptade στο σασμαν το αμαξι εχει πεσει αισθητα στησ αλλαγεσ του!δεν τησ κανει γρηγορα οπωσ ηταν πιο παλια!εχω αλλαξη και πολυδισκο ..με το νεο κωδικο...και μου εκαναν αναβαθμιση στο λογισμικο.απο τοτε οι αλλαγεσ παει ..!τι μπορω να κανω?και πως μπορω να περασω παλιο λογισμικο?ευχαριστω


και για να ακριβολογισω  εχω ενα polo gti 6r.

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει και εγω τον τελευταιο πολυδισκο και το τελευταιο update, δεν εχω παρατηρήσει κατι τέτοιο... ισα ισα το κιβωτιο εχει γινει πιο άμεσο στο D

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι υπάρχει οδηγία για αλλαγή λαδιών στο dsg7, χωρίς δική μου επιβάρυνση.

Τι κουφό είναι αυτό πάλι;

Έχω 60.000 χλμ (από το Μάρτιο του 2011) 

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι υπάρχει οδηγία για αλλαγή λαδιών στο dsg7, χωρίς δική μου επιβάρυνση.

Τι κουφό είναι αυτό πάλι;

Έχω 60.000 χλμ (από το Μάρτιο του 2011) 

Ανάκληση VW 34F6

Αλλάζουν βαλβολίνες στο κιβώτιο και γίνεται update .

Oλα αυτα γίνονται για να προλάβουν το κάψιμο του εγκεφάλου του κιβωτιου ..

Μάρτιος του 2011 ε? εγω Νοέμβριος του 2011 και δεν ειμαι στην ανάκληση

Link to comment
Share on other sites

Winner, είδα ότι έγραψες και στο scirocco club για το "ξεφύσημα" που ακούγεται μετά το σβήσιμο του αυτοκινήτου.

Εμένα το κάνει μετά από update που έγινε Αύγουστο του '12, και μέχρι τώρα δεν είχα πάρει σαφή απάντηση.

Έχω την εντύπωση ότι στην αντιπροσωπεία δεν ήταν σίγουροι ότι είναι από το κιβώτιο.

 

Είχα προβληματιστεί, γιατί εκείνο το update έγινε ταυτόχρονα με την αλλαγή κινητήρα (για το θέμα του λαδιού) και φοβόμουν για το νέο κινητήρα.

Από τότε έχω κάνει 30.000 χλμ και δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

ΥΓ: Πάντως, ό,τι και να μας προβληματίζει, μετά το dsg δεν υπάρχει επιστροφή.

Ακόμη κι αν πάω τελικά σε polo diesel, με αυτό θα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.