the_winner Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Απο το κιβωτιο ειναι το ξεφυσημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj yannis Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 winner kapoios tropos epoikinwnias?euxaristw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Απο το κιβωτιο ειναι το ξεφυσημα Σημερα πήγα για την ανάκληση και όταν έσβησα το αμαξι μου έκανε ακριβώς τον ίδιο ήχο. Τι παίζει με αυτό;Ανησυχητικό ή όχι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Τώρα έπεσε το μάτι μου σε αυτό το νήμα. Έχω Passat CC, αλλά κι εμένα το αμάξι μου μετά από αντικατάσταση DSG7 (βλ. εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=56323) κάνει ακριβώς αυτόν τον ήχο "διακοπτόμενου ξεφουσκώματος" μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Γιατρέ να ανησυχώ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Οχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Αντιθετα κάνει καλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 (edited) Μου το επιβεβαίωσαν κι εμένα, ότι είναι η νέα "ρύθμιση" του dsg που το προκαλεί αυτό. Ουσιαστικά λειτουργεί ως "βαλβίδα εκτόνωσης" της πίεσης στην οποία υπόκειται το κιβώτιο (αν το εκφράζω σωστά). Ευτυχώς που λύθηκε κι αυτή η απορία, γιατί όσοι γνωστοί το άκουγαν με ρωτούσαν "τι του κάνεις ρε φίλε και αγκομαχάει έτσι;" Μάλιστα, αν σβήσετε τον κινητήρα με Ν και όχι με Ρ, θα δείτε ότι δεν το κάνει... Θα συμφωνήσω επίσης με τον winner ότι οι αλλαγές στο D είναι πιο άμεσες πλέον. Edited April 30, 2014 by geologist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted May 3, 2014 Report Share Posted May 3, 2014 Πάντως από ό,τι φαίνεται εδώ: http://www.briskoda.net/forums/topic/270883-weird-breathing-noise-from-mechatronic-unit-on-shutdown/ σε έναν κάτοχο Skoda με τον ίδιο ήχο, τελικά του αντικατέστησαν το Mechatronic! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Πάντως από ό,τι φαίνεται εδώ: http://www.briskoda.net/forums/topic/270883-weird-breathing-noise-from-mechatronic-unit-on-shutdown/ σε έναν κάτοχο Skoda με τον ίδιο ήχο, τελικά του αντικατέστησαν το Mechatronic! Μην αγχώνεσαι , ο ηχος ειναι φυσιολογικός με το τελευταιο update το κανουν όλα.Λογικο μου φαινεται να το αλλαξαν και εδω στην Ελλαδα καμια αντιπροσωπεια δεν γνωριζει και αν πηγαινεις συνέχεια για το ιδιο προβλημα , θα στο αλλαξουν . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lover007 Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Εγω χθες εκανα την αναβαθμιση και το κανει και μενα πλεον...το θεμα μου ειναι πως ενω εκανα την αναβαθμιση μου βρηκαν οτι θελει πολυδισκο..κανει το γνωςτο τρεμουλο..εχω εν α scirocco 05/2009 με 75000χλμ και ειμαι εκτος εγγυηση...τι γινεται τωρα;;θπαρχει καποια οδηγια για καλυψη του ανταλλακτικου 100% και 70% στην εργασια;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 17, 2014 Report Share Posted May 17, 2014 μιλα με κεντρικα ζήτα 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 17, 2014 Report Share Posted May 17, 2014 Εγω χθες εκανα την αναβαθμιση και το κανει και μενα πλεον...το θεμα μου ειναι πως ενω εκανα την αναβαθμιση μου βρηκαν οτι θελει πολυδισκο..κανει το γνωςτο τρεμουλο..εχω εν α scirocco 05/2009 με 75000χλμ και ειμαι εκτος εγγυηση...τι γινεται τωρα;;θπαρχει καποια οδηγια για καλυψη του ανταλλακτικου 100% και 70% στην εργασια;; Στον κουμπάρο μου που νόμιζαν πως δεν έχει επέκταση εγγύησης του ζητούσαν 250 ευρώ για αλλαγή πολύδισκου. Τελικά βέβαια το άλλαξε μαζί και με mechatronic τσάμπα λόγω επέκτασης.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimblue Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 εγω πριν 15 μερες πηγα στην καρεντα αμαρουσιου για το service των 15000χλμ κ μου ειπαν οτι πρεπει να κανω την γνωστη αναβαθμιση για τα λαδια του dsg.την επομενη μερα που το πηρα δεν μου αρεσε καθολου το πως δουλευε το κιβωτιο.εγινε πολυ νευρικο στα κατεβασματα την ωρα που πας να σταματησεις σε ενα π.χ stop η σε ενα φαναρι.συμβαινει κ σε σας το ιδιο φαινομενο; ξαναπηγα μετα απο μερες στην καρεντα,το εκαναν test drive κ μου ειπαν οτι πλεον ετσι θα δουλευει.εγω πιστευω οτι δεν εκαναν καλο σεταρισμα-καλιμπραρισμα του εγκεφαλου μετα την αλλαγη λαδιων.ακου τις γνωμες σας............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 Τι ακριβως σου κανει?Εγω δεν καταλαβαΗ Ανακληση περιλαμβάνει αλλαγή βαλβολίνης απο συνθετική σε ορυκτέλαιο για προστασία του εγκεφάλου από ηλεκτρόλυση-κάψιμο καθώς και update στον εγκέφαλο στο τελευταίο software τέλος γίνεται βασική ρύθμιση του κιβωτίου για εκ νεου εκμαθηση.Αν δεν ειχε περαστεί σωστά το update δεν θα δουλευε καθολου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimblue Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 αυτο που θελω να πω κ δεν ξερω αν μπορω να το μεταφερω στο γραπτο ειναι οτι πριν την αλλαγη το σασμαν ηταν το ιδιο γρηγορο στα ανεβασματα αλλα πιο γλυκο κ smooth στα κατεβασματα.τωρα με το παραμικρο χαζοκατεβαζει,πατας λιγο φρενο κατεβαζει.πηγαινεις να σταματησεις γρηγορα σε ενα φαναρι κ απο τα κατεβασματα πιανει το abs!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 στο D Mode κατεβαζει σε πολυ χαμηλες στροφες δηλαδη μπορει να φρεναρεις με 7η μεσα και οταν πεσουν οι στροφες στις 1050 τοτε θα κατεβασει σε 5η,4η κλπ κλπ μεχρι να σταματησεις , ουσιαστικα σταματας μόνο με τα φρένα .Στο S mode καθως φρενάρεις κατεβάζει και σχέσεις και σε κρατάει σε φάσμα 4000στροφές και ναι εκει σε φρενάρει και με το σασμαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimblue Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 winner καταρχην σε ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις σου!πιστευω πως καταλαβες τι εννοω,κ πλεον το κιβωτιο ενω παλια στο D κατεβαζε στις 1000-1110 στροφες τωρα κατεβαζει απο τις 2000 κ μου σπαει τα νευρα ειδικα μεσα στην πολη κ το σταματα -ξεκινα.μηπως αν θα πηγαινα σε αλλη αντιπροσωπεια κ εκανα reset κ ξανα σεταρισμα εφτιαχνε το προβλημα,η φταιει το καινουργιο software -update του εγκεφαλου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lover007 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Εμενα με ενημερωσαν πως θελουν 270€ για αλλαγη πολυδισκου...εχω ακουσει οτι αλλοι πληρωνουν 120-150€...να μιλησω με cosmocar???το θεωρω λιγο κοροϊδια απο την στιγμη που ευθυνεται η vw.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 (edited) ρε παιδια για να γινει αυτη η αλλαγη θα μας παρουν τηλεφωνο? θα τους παρω εγω? θα μου το κανουν οταν κανω σερβις? τι γινεται? ιανουαριος του 2011 ειναι το δικο μου Edited May 23, 2014 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 ρε παιδια για να γινει αυτη η αλλαγη θα μας παρουν τηλεφωνο? θα τους παρω εγω? θα μου το κανουν οταν κανω σερβις? τι γινεται? ιανουαριος του 2011 ειναι το δικο μου Πρεπει να παρεις τηλεφωνο,,μπορει να μην εισαι και στην ανακληση όμως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 ειμαι και εγω μεσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 (edited) τελικα για να συνοψισουμε ποια θα πρεπει να ειναι η σωστη λειτουργια του κιβωτιου μετα απο το update?? το λεω γιατι την παρασκευη θα αλλαξω και εγω λαδι συν το update και θελω να ξερω τι προκειται να μου κανει το αμαξι μετα για να μην μου φανουν ολα περιεργα..και επισης κερδιζουμε σε κατι? θελω να πω μειωνονται τιποτα θορυβοι κατι σε σχεση με τις αλλαγες ταχυτητων? Edited May 26, 2014 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 τελικα για να συνοψισουμε ποια θα πρεπει να ειναι η σωστη λειτουργια του κιβωτιου μετα απο το update?? το λεω γιατι την παρασκευη θα αλλαξω και εγω λαδι συν το update και θελω να ξερω τι προκειται να μου κανει το αμαξι μετα για να μην μου φανουν ολα περιεργα Θα ξεφυσάει όταν το σβήνεις Και ισως καταλάβεις πιο εύκολο κατέβασμα ταχυτήτων στο D Mode Αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 οκ.. ευχαριστω. και αυτη η αλλαγη γιατι ειπαμε οτι γινεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 26, 2014 Report Share Posted May 26, 2014 οκ.. ευχαριστω. και αυτη η αλλαγη γιατι ειπαμε οτι γινεται? Για να μην καει ο εγκέφαλος-mechatronic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...