Jump to content
TSI

Περι 7Dsg Ο Λογος

Θα ξανάαγόραζες το αυτοκίνητο σου με 7DSG?   

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

και τωρα το θυμηθηκαν? υστερα απο 3 και χρονια που εχω το αμαξι?

υπαρχει περιπτωση να εχει θποστει καποια βλαβη εστω μικρη ο εγκεφαλος μεχρι τωρα?

Link to comment
Share on other sites

και τωρα το θυμηθηκαν? υστερα απο 3 και χρονια που εχω το αμαξι?

υπαρχει περιπτωση να εχει θποστει καποια βλαβη εστω μικρη ο εγκεφαλος μεχρι τωρα?

Αν ειχε παθει βλάβη το αμαξι θα ηταν νεκρό .

Οτι και να παθεις ομως πλεον ,εχεις πατημα για να στο φτιαξουν δωρεαν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Polo 1.6 TDI με κιβώτιο DSG7. Αγοράστηκε πριν 8 μήνες.

Σχεδόν από την αρχή "χτυπάει" η αλλαγή από 1η σε 2α, και πολύ λιγότερο από 2α σε 3η.

Εννοώ ότι ανάμεσα στην απεμπλοκή της μίας και στην εμπλοκή της άλλης ταχύτητας υπάρχει ένα κενό

όπου το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές και μετά γίνεται κάτι σαν χτύπημα όταν μπαίνει η επόμενη.

Συμβαίνει προφανώς μόνο στα ανεβάσματα, όταν η αλλαγή γίνεται σε χαμηλές στροφές, χωρίς αντίσταση

(πχ κατηφορίτσα με ίσα πατημένο το γκάζι). Αλλά το κάνει και πιο ψηλά, όταν αλλάζει στις 1400 ή 1600.

Εμφανίζεται κάποιες μόνο μέρες, όχι πολύ συχνά, θα έλεγα 1 στις 10 αλλαγές.

Γενικά δεν έχω καταφέρει να βρω κάποιο κανόνα για το πότε εμφανίζεται το χτύπημα.

Φοβάμαι ότι δεν θα το εμφανίσει στον έλεγχο και θα με κοιτάνε σαν τρελό.

 

Ερώτηση 1: Το έχω ποστάρει σωστά εδώ το ερώτημα;

Ερώτηση 2: Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό;

 

Ευχαριστώ πολύ

Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ανακληθηκα και εγω.

τωρα πλεον μελαγχολησε και το δικο μου και ξεφυσαει καθε φορα που το σβηνω..

αυτο που παρατηρησα ειναι οτι μου φαινεται οτι μετα το update που εγινε σαν να ζωντανεψε το αμαξι.πιστευω αυτο εγινε πιθανον απο την πιο καλη αλλαγη ταχυτητων (οσον αφορα το χρονο αλλαγης αυτων) καθως επισης και το πιο γρηγορο κατεβασμα με D που σου δινει αλλη ωθηση οταν πατας το γκαζι δηλαδη εχεις 7 και πατας φρενο πλεον κατεβαζει πιο γρηγορα τις σχεσεις και ετσι οταν πατας γκαζι δεν <<μουγκριζει>> αλλα  δινει κατευθειαν ενω πριν ειχες 7 εκοβες παρεμενε η 7 μεσα και το αμαξι κωλωνε οταν παταγες παλι γκαζι η επρεπε να πατησεις βαθια το ποδι ωστε να κατεβασει σχεσεις.

επισης δεν παρατηρησα καμια αποτομη αλλαγη με D ειτε στο ανεβασμα ειτε στο κατεβασμα.ολα καλα λοιπον

Link to comment
Share on other sites

να υποθέσω ότι μετά την αναβάθμιση δεν βάζει και 2α με το παραμικρό?

να υποθεσεις οτι την δευτερα την βαζει κατευθειαν. πατας γκαζι και τσουπ 2α

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν αλλαξε ... Για αυτο οσο μπορείτε να δουλευετε manual ή μην αφηνετε να τσουλαει χωρις να πατατε γκαζι . Δηλαδη σε κινηση αφηστε λιγο να φυγουν μακρια οι πιο μπροστα ωστε να ξεκινησετε με γκαζι και να  ξεκινησει κανονικα με 1η

Link to comment
Share on other sites

Guest n.filadelfia

Αυτο δεν αλλαξε ... Για αυτο οσο μπορείτε να δουλευετε manual ή μην αφηνετε να τσουλαει χωρις να πατατε γκαζι . Δηλαδη σε κινηση αφηστε λιγο να φυγουν μακρια οι πιο μπροστα ωστε να ξεκινησετε με γκαζι και να  ξεκινησει κανονικα με 1η

kαλησπερα παιδια .Βλεπω πως στον καθενα που εκανε αναβαθμιση στο κιβωτιο το 7αρι μαζι με αλλαγη βαλβολινων οπωσ και στο δικο μου πολο 6rgti αλλιως αντιλαμβανεται τη νεα λειτουργεια του κιβωτιου στη θεση D κυριως.Στο δικο μου πολο παντως εαν δεν παει στης 1050 στροφες περιπου δεν κατεβαζει με τιποτα ταχυτητα ειτε εχει 7 6 5 κτλ .Καμια σχεση με την λειτουργεια που ειχε στο d οταν πρωτοπηρα το αμαξη [1/11/10] και αποφασησα να το οδηγω κυριως στο μανουαλ για να ηρεμησουνε και τα νευρα μου και να μην ασχολουμαι αλλο.Πιστευω πως αυτο το κανανε ν αλλαζει τοσο  χαμηλα ταχυτητα για να μην τυχον φρεναρει αποτομα το αυτοκινητο σε κανα αποτομο κατεβασμα ταχυτητας [βλεπε θανατηφορο ατυχημα στην αυστραλια].Ετσι νομιζω απο μια απλη σκεψη που εκανα .

Edited by n.filadelfia
Link to comment
Share on other sites

Guest n.filadelfia

Παντα ετσι ηταν στο D κατεβαζει στις 1050 στροφες  και πριν την ανακληση ετσι ηταν .

Φιλε μου οδηγω το πολο 6RGTI εδω και 3.5 χρονια με 37000 ΚΜ [και ομως δεν εχει αλλαξει κινητηρα]  επετρεψε μου να ξερω καλυτερα πως ηταν το αμαξι στην αρχη και πως μετα απο καθε αναβαθμιση σε μοτερ και κιβωτιο. Εκανα πλακα σε οτι κυκλοφορουσε μεχρι 200 αλογα με το κιβωτιο στο D ειχε πολυ πιο γρηγορο κατεβασμα και σε ψηλοτερο οριο στροφων και εκανε πιο γρηγορο κικνταουν με λιγοτερη διαδρομη στο γκαζι .Εξαλου το καθε αμαξι ειτε γκολφ ειτε σιροκο [ειχα και απο τα δυο και πηρα το πολο] ειτε πασατ ανολογα με τα ποσα αλογα βγαζουν και ποσο σπορ θελουν να ειναι το 7αρι το κιβωτιο εχει διαφορετικη ρυθμιση η χαρτογραφηση του για το καθε μοντελο.

Link to comment
Share on other sites

Το νεο update βελτιωνει την απόδοση του kickdown όπως το περιγράφει το μέλος pipis13 Δηλαδη εκει που το αμαξι ειχε 7η και τσιμπαγες λιγο το γκαζι για να επιταχυχνεις τοτε αυτο συνέχιζε να πηγαινει με 7η, πλεον αυτο εχει αλλαξει και αν τσιμπήσεις λιγο το γκάζι κατεβάσει σε 5η ή 6η ανάλογα το φορτίο .
Σε εθνική με σταθερό γκάζι με 100χμ και 7η σε ανηφορικό κομμάτι πριν το update πηγαινε με 7η, πλεον κατεβάζει σε 6η μονο του χωρις να πατησεις επιπλεον γκαζι.
Πριν το update για να κατεβάσει ταχυτητα στο D Mode ηθελε ατσαλο βυθισμα του γκαζιου , πλεον απλα το χαιδευεις και το κανει.
Οσο για τα κατεβάσματα καθως το αυτοκίνητο τίνει να σταματήσει πριν αλλα και μετα το update δεν εχει αλλαξει κατι , τα κατεβασματα πχ οταν φτανεις σε φαναρι γινονται σε πολυ χαμηλες στροφές .
Αυτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλημερα , πριν απο λιγο παω να παρω το αμαξι απο το σπιτι βαζω μπροστα αναβει ο καταλυτης το λαμπακι και αναβοσβηνει το P και αλλα παω βαζω D δεν τσουλαει οπισθεν το ιδιο περνω τηλεφωνο εκει που το παω για service και αλλα μου λει εγκεφαλος σασμαν λεω δηλαδη μου λει φωναζεις οδικη βοηθεια να μας το φερει και σε κανα δυο τρεις μερες θα το εχουμε ετοιμο μου πε 1200 ευρω για να δουμε , αυτο γιατι το εκανε αυτο ;  εχθες μια χαρα πηγαινε , το μοντελο ειναι vw polo 2010 1200 105 ps dsg 7 tsi , οτι νεοτερο εχω θα σας πω . 

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα μίλα και με αντιπροσωπία γιατί για dsg καλυπτόταν αρκετά μεγάλο ποσό, ακόμα και εκτός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα , ευχαριστω εχω νεοτερα σημερα το πηγα στον γκρατσια στην οδο μεσογειων στην αγια παρασκευη μου πε θα μου κανει καλη τιμη , megatronic κατι τετιο μου λει πρεπει να ειναι θα μου το κρατησει 7 μερες απο αυριο και μετα θα μου πει τι παιζει . 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα , εχω νεοτερα απο τον γκρατσιας μου παν ολα μαζι 350 ευρω με 400 εκει γυρω θα μου αλλαξουν ολο το σασμαν μου το λυσαν σημερα ολο και περιμενουν το ανταλακτικο μετα θα μου αλλαξουν και τον καδενα γιατι κροταλιαζει και οτι αλλο προβλημα βρουν σε 7 μερες θα μου το εχουν ετοιμο το αμαξι , ταλαιπωριεμαι βεβαια αλλα αναμενω οτι νεοτερο εχω θα σας πω . 

Link to comment
Share on other sites

ναι ολα μαζι συν εργασια που θα κανουν τελικη τιμη αλλα θα μου κοιταξουν ξανα ολο το αμαξι μηπως χρειαστει αλλαγη τρομπα βενζινης εαν το λεω σωστα η κατι αλλο παντως τελικη τιμη μου παν . 

Link to comment
Share on other sites

καλημερα , εχω νεοτερα σημερα πηρα το αμαξι μου αλλαξαν σασμαν και καδεν και ολα μαζι 280 ευρω το αμαξι παει μια χαρα , επισης μου πε να το ξαναπαω στης 11 / 05 / 2016 για αλλαγη καθαρισμα πεταλουδας και κατι στα σωληνακια βενζινης που κανουν θορυβο αυτα μου λει δεν ειναι κατι επικδυνο , μου φερθηκαν πολυ καλα και προθυμη να με εξυπερετησουν σε οτι αλλο θελω . Το αμαξι το νιωθω με διαφορετικη ιπποδυναμη στο D παντα στο S δεν το εχω βαλει ακομα . 

Link to comment
Share on other sites

ενα που δα πριν λιγο , φευγοντας απο την δουλεια παω να βαλω μπροστα βρισκω το λαμπακι το esp αναμενο και ενα θαυμαστικο αναμενο πιεση ελαχιστων , ξαφνικα λεω πω ρε συ τι επαθε παλι  , μετα το σβηνω το αμαξι και το ξανανοιγω και εφυγε μετα η ενδειξη αυτη τι λετε να ειναι ; θα το παω βεβαια αυριο το πρωι ξανα εκει στο γκρατσια να μου πει . 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειναι το TPMS (ο αισθητήρας της πίεσης των ελαστικών που δουλεύει μέσω ABS). Τσέκαρε τα λάστιχά σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.